Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-10-2006, 18:19
Verwijderd
Hoi!

Laatst heb ik voor de 100ste keer de reclame van TellSell gezien over Epil Smooth (een soort handschoen waarmee je alle ongewenste haren van je lichaam veegt). De makers claimen dat je met een soort handschoenachtig geval de haren in hun volledigheid uit je lichaam trekt. Ikzelf vind dat nogal maf en ongeloofwaardig klinken (ik bedoel; met een handschoen??). Heeft iemand ervaring met dit product? Als het werkt lijkt het me ideaal, maar ik weet niet wat ik ervan moet geloven.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2006, 18:52
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Tellsell spul moet je per defenitie niet geloven.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2006, 19:29
Verwijderd
Op die handschoen zit een soort schuurpapier. Bij de etos kun je zoiets ook kopen (alleen het schuurpapier, niet de handschoen). Maarja.. weet niet of ik het zelf nou zo geweldig vind.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2006, 21:33
Poor twisted me
Avatar van Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Haha, dat soort dingen werken écht niet! M'n moeder heeft ook wel eens ontharingsscreme gekocht van Tell Sell.. dat was echt een ramp. Dat spul was verschrikkelijk agressief

Ook hoe ze het demonstreren op Tell Sell, geloof ik al niet dat het kán werken En mocht het dat wel doen, dan zal je huid er enorm door beschadigen net als door die ontharingscreme, daar was je 2 weken later nog zoet mee. Ookal gebruik je het volgens de gebruikersaanwijzing.

Tell Sell is dus niet aan te raden...
Met citaat reageren
Oud 13-10-2006, 10:19
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
Citaat:
shining schreef op 12-10-2006 @ 20:29 :
Op die handschoen zit een soort schuurpapier. Bij de etos kun je zoiets ook kopen (alleen het schuurpapier, niet de handschoen). Maarja.. weet niet of ik het zelf nou zo geweldig vind.
ik heb het geprobeerd, op een gegeven ogenblik na een tijd schurenw aren dan de haartjes weg, maar allemaal bloed stipjes kwamen er voor in de plaats. ik vond het maar niets. dat was dan bikinilijn,m maar je hebt het ook voor je benen. schijnt beter te werken..

edit: van de etos heb ik geprobeerd.
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Met citaat reageren
Oud 23-10-2006, 07:07
XQseMe2
Avatar van XQseMe2
XQseMe2 is offline
Het lijkt me zoiezo wel iets zeggen als je haren kunt verwijderen door alleen maar "zachtjes te wrijven" met dat ding
__________________
Alles is irrelevant. Het is maar net hoeveel waarde je er zelf aan hecht.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2006, 17:39
danielle84
danielle84 is offline
Ik heb ook die van de etos gebruikt. De haren gaan wel weg, maar niet helemaal. En m'n huid waskapot door dat schuurpapiertje. Niet echt een aanrader als je het mij vraagt
__________________
en zo is het en niet anders!!!! toch ??
Met citaat reageren
Oud 26-10-2006, 16:12
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Die reclame is trouwens echt te smerig, die dude met zo´n helemaal behaarde schouder en rug.. ieeh.
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Met citaat reageren
Oud 26-10-2006, 16:44
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
En die mensen die een euwigheid over hun gezicht en bikinilijn aaien met zo'n blik van: "Hmmmm, sagt!"
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 26-10-2006, 19:37
Verwijderd
die van etos zou je dus wel kunnen proberen. Die is 7 euro ofzo, zal je niet failliet aan gaan.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio TellSell Programma's.
Oogieboogie
95 23-01-2008 15:42
De Kantine Wat kun je waarderen met je hoofd?
Uice
500 16-10-2007 21:28
Lichaam & Gezondheid epil smooth (tell sell)
snoopy
1 09-09-2007 11:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:43.