Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-01-2010, 20:50
Verwijderd
In je fotoboek zie ik dat lange manen je zeker beter staan. Alhoewel, ik kan het niet goed zien, geen hele duidelijke foto van jou met kort haar
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-01-2010, 20:54
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Naja dat is gewoon een mooie foto (A), maar goed, binnenkort zet ik er dan wel eens een duidelijke op kunnen we deze discussie nog even lekker aanwakkeren.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2010, 22:43
Verwijderd
Dan kan ik me altijd nog beroepen op het uitzonderingen-bevestigen-de-regel-uitweggetje.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2010, 23:22
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Haha, nou fijn dat je er in ieder geval vertrouwen in hebt dat ik die uitzondering kan zijn

Nee, maar opzich heeft 'men' hier wel een punt. Ik heb mijn haar er destijds afgeknipt omdat ik niet meer dat standaard meisjeskapsel wilde hebben en sowieso al jaren met die lange haren rondliep. Ik was heel benieuwd hoe het zou zijn kort, en wat externe factoren moedigde me heel erg aan.

Ik heb nooit een greintje spijt gehad van dat ik het af heb geknipt, temeer omdat het gewoon veel beter bij mijn 'karakter' past. Daarbij komt ook dat ik in een bui verkeerde van 'Nou-Als-Je-Me-Echt-De-Moeite-Waard-Vindt-Dan-Ook-Met-Kort-Haar' bullshitding.

Daar ben ik wel behoorlijk van teruggekomen. In een eerst ontmoeting val ik ook altijd op uiterlijk en of iemand een leuk kapsel of een mooie bril of net die ene goede trui aan heeft. Bij langer contact niet. Maar het is nou eenmaal zo dat mannen vallen op lang haar en dat mag! Want dat doe ik zegmaar ook. Dus als ik dan zo nodig snel een vriend wil, zal ik me toch enigszins moeten conformeren aan dat gegeven.

En als ik dan zo nodig kort haar moet blijven hebben zal ik ook moeten accepteren dat het langer kan gaan duren voordat ik iemand vind die inderdaad bereid is om mij beter te leren kennen ondanks dat ik het 'standaard' koppie niet heb.
Met alle gevolgen van dien .
Met citaat reageren
Oud 08-01-2010, 20:55
Verwijderd
ik kan kort haar heel mooi en sexy vinden mits bij een hip meisje, met bijbehorende stijl en geknipt met een andere gedachte dan alleen; kort.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2010, 08:22
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
ik kan kort haar heel mooi en sexy vinden mits bij een hip meisje, met bijbehorende stijl en geknipt met een andere gedachte dan alleen; kort.
Mee eens
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 09-01-2010, 09:31
aron-player
aron-player is offline
misschien eerst een bh aan, daarna een shirtje, en daarna een mooi overhemd, als je een beetje een volle boezem hebt komt het tot een verbluffend resultaat
Met citaat reageren
Oud 10-01-2010, 01:39
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Citaat:
het licht ook aan het type jongen maar ik vind persoonlijk hele felle kleuren of alleen zwart en wit het mooist
en dan de arme bloot en skinny jeans eronder
ik zou je haar zoiezo los doen dat is gewoon het allermooist bij meisjes.
best wel bloot is wel mooi ik zou het niet overdrijven.

grts. timmy
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 10-01-2010, 06:38
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Niet zo negatief, dat mag hij toch vinden?!
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 10-01-2010, 12:03
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Kijk gewoon naar wat je staat en wat de pluspunten van je figuur accentueert Als je korte benen hebt is een kort rokje misschien niet handig, maar als je wel slank bent kan je ook een leuk, strakker truitje aan.
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Met citaat reageren
Oud 10-01-2010, 12:33
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Citaat:
Niet zo negatief, dat mag hij toch vinden?!
Citaat:
Best wel bloot is mooi
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 10-01-2010, 13:49
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Het ligt vooral aan het meisje, en als zij zich goed voelt in haar kleding staat het haar in de meeste gevallen wel goed
Met citaat reageren
Oud 20-02-2010, 21:16
Verwijderd
Citaat:
Dankje!

Dat vrouwen met lang haar over het algemeen meer aandacht krijgen is zeker waar, maar omdat je die meid dan gewoon lekker wil doen of omdat het echt om de persoon gaat dat is dan natuurlijk de vraag.
WTF??? Okeyy....
Met citaat reageren
Oud 21-02-2010, 19:37
mdac
mdac is offline
mijn vriendin is bijna 15 jaar, 1.60 meter ongeveer , ongeveer 50 kilo , van surinaamse afkomst , ze heeft zo'n mooi lichaam al haar kleren staan haar goed , maar als ze gestreepte shirts draagt voel ik mijn hart altijd in mijn keel kloppen , ze lijkt dan echt op een engel

het ligt ook aan je lichaam , ga maar is bij de h&m / only / the sting langs en probeer maar is wat kleren
Met citaat reageren
Oud 22-02-2010, 01:23
Verwijderd
Citaat:
Hi!
Ik probeer dus een jongen te krijgen... Maar ik weet nooit wat hij nou mooi vind van kleding. Zouden jullie kunnen vertellen wat jullie mooi vinden jongens? Want dan kan ik eens een goede outfit gaan kopen! Deze dingen wil ik graag weten:

1) Wat voor kleur?
2) Kort lang middel?
3) Beetje bloot of helemaal bedekt?

Ja en het is waar wat jullie nu denken, ik schaam me dood dat ik dit vraag...
Het zal mij echt worst wezen wat een dame aanheeft.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2010, 00:26
MCanoniem
MCanoniem is offline
Ik ben zelf een 15jarige jongen.

Het eerste waar ik op let qua kleding is:
- Niet te sletterig (geen goede 1e indruk voor een meisje)
- SKINNY JEANS, de meeste jongens die ik ken houden niet van wijde jeans maar gewoon van skinny jeans.
- Het moet bij je lichaamsstructuur passen, het klinkt heel raar maar het is zo.

Verder moet het gewoon mooi zijn, iets waar je je lekker in voelt en de kleuren moet je ook op letten..
Algemeen mooie kleuren: blauw, wit, zwart en roze.

Hoop dat je er wat aan hebt, ookal is het een wat late post
Met citaat reageren
Oud 24-02-2010, 13:39
simpleasy
simpleasy is offline
zolang de kleding gekocht is in de vrouwen/meisjes afdeling boeit het mij echt niet wat je precies draagt. Voor mij, en ik denk voor de meeste jongens is kleding niet zó belangrijk, dus tenzij je een homo wilt (no offence), maakt het niet uit wat je draagt, zolang je maar niet te onzeker overkomt :-)
Met citaat reageren
Oud 28-02-2010, 23:48
gentlemen
Avatar van gentlemen
gentlemen is offline
eej
1) ligt aan de jongen en hoe je eigen haar kleur is bijvoorbeeld heb je van jezelf zwart of rood haar dan moet je egt geen blond gaan doen want dat kan wel eens verkeerd uitpakke
2) ligt aan de jongen en waar je je gemakkelijk bij voelt . en wat voorn type je bent .
ben je stoer en uitdagend of wil je dat uitstralen : neem dan kort
voel je je op je gemak en ben je beetje sportief en wil je dat uitstralen neem dan middel
overig is lang
3) ligt aan waar je heen gaat en waar je bent
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:41.