Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-01-2010, 17:03
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik wil hier ook kunnen posten! Nuff said.
__________________
<):o)
Advertentie
Oud 27-01-2010, 17:10
wup
wup is offline
Citaat:
Mijn zus belde gisteravond tegen 00.00 of ze langs kon komen. Ik wist al hoe laat het was, want ze komt wel vaker 's avonds langs als ze ruzie met haar man heeft, maar dit keer was het echt flink mis. Ze denkt er sterk over om te gaan scheiden

Aii, kut zeg.



Ik heb vandaag superbelangrijk gesprek gehaald op school en wil vieren, maar weet neit met wie.
Oud 27-01-2010, 17:11
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Pfffff, ik ben zo blij dat hij er is en mij helpt want deze situatie is echt gestress en ik kan daar niet tegen. Dan raak ik in de war en het overzicht kwijt en ben ik vervelend. Gelukkig komt hij dan gewoon met oplossingen waar ik dan ook nog wat mee kan. Nu gaat hij helpen en dat vind ik echt vet lief want hij heeft nachtdienst en zou eigenlijk dan gewoon moeten slapen.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 27-01-2010, 18:01
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Citaat:
Ik heb hem een sms gestuurd of hij binnenkort wilde afspreken.
Antwoord: Ja. Ik wil wel kijken hoe het nu is wanneer zou je uitkomen??

Hoe moet ik dat nu opvatten?? kijken hoe het nu is?? hoe hij zich nu voelt? of hij een vriendschap aan kan? pff..

Ik denk dat hij de situatie bedoelt, en hoe hij zich nu voelt tov jou. Maar of hij dan bedoelt dat als dit positief is, hij een doorstart van jullie relatie wel ziet zitten, is mij onduidelijk. Ik ben benieuwd! Hij reageert opzich wel positief. Als hij echt al helemaal zeker was van zijn besluit en absoluut niets meer van je wilde weten, was hij daar niet op ingegaan. Succes! Oh en..ik zou gewoon echt eerlijk zijn..hoe je je hebt gevoeld tijdens de relatie en wat jou misschien frustreerde, maar ook wat je waardeerde. En als je het jammer vindt dat het uit is, zou ik dat ook eerlijk zeggen. Nu is de stap om alsnog met elkaar te bekijken of de relatie nog een kans van slagen heeft, misschien wat makkelijker gemaakt, omdat het nog zo vers is. Beter dan dat je later spijt krijgt van dingen die je niet hebt of niet durfde te zeggen!
Oud 27-01-2010, 18:01
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
Zit er echt een beetje doorheen, 2 tentamens achter de rug, vrijdag nog 1 te gaan, en heb het echt helemaal gehad, heb de afgelopen weken genoeg leuke dingen gedaan, maar ben toch ook alweer bijna de hele maand hard aan het leren, en heb er genoeg van. Net maar een pak brownies en een beker Ben&Jerry's gehaald in de hoop dat dat me een beetje opvrolijkt.
Daarnaast vind ik het vervelend dat hij juist deze week de hele week vrij heeft en ik helemaal geen tijd heb om leuke dingen met hem te doen. En ik weet dat ik niet moet zeuren omdat ik hem best veel zie (zaterdagavond, gisteravond 1 uurtje, en waarschijnlijk vrijdag weer), maar ik ben nu eenmaal een verliefde muts en zou hem het liefst elke dag zien.
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Oud 27-01-2010, 18:06
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Citaat:
@Breg: wel doen hoor, gewoon iets kleins idd . Veel plezier!



Herkenbaar. Hoewel bij ons het initiatief meer van mijn kant komt, voelt het soms ook tegenstrijdig. Ik heb het hier toch prima in m'n eentje in m'n leuke kamer en met vriendinnen en lekker rustig studeren enzo? Gister sprak ik een vriendin die net is gaan samenwonen en die heeft dat gevoel ook nog steeds wel. Dus volgens mij is het wel normaal .
Ik heb ook tijden dat ik zeg van 'ik trek dit niet meer, ik wil NU samenwonen!' En dat hij dan even zo doet van 'relax, komt wel goed'. Maar hij is wel echt bezig met zoeken enzo, ik niet echt. Hij vond het eerst ook beter om nog een jaar te wachten, omdat ik dan officieel ben afgestudeerd, maar tegelijkertijd ziet hij ook wel in dat nog langer reizen ook niet meer echt leuk is. Ik wil aan de ene kant een jaartje wachten omdat ik het idee heb dat ik nog jong genoeg ben en ook nog wat kan sparen, maar tegelijkertijd ben ik de situatie van nu echt helemaal beu. En na veel nadenken en praten zijn we toch tot de conclusie gekomen om, als er iets op ons pad komt, dat aan te grijpen omdat het gevoel van bij elkaar willen zijn voor nu overheerst over het feit dat een jaartje sparen ook niet verkeerd zou zijn. We hebben al vrij veel van meubels enz, dus dat scheelt ook al .

Herkenbaar dus..soms zeur ik aan zijn hoofd dat ik de situatie van nu helemaal moe ben, en dan weer denk ik van ja ik zit hier prima en heb nu mijn vriendinnen hier en heb een eigen plekje en eigen ritme met leren enzo. Op welke termijn willen jullie gaan samenwonen? En werkt je vriend of studeert hij ook nog?
Oud 27-01-2010, 18:19
klompje
Avatar van klompje
klompje is offline
Oei! Ik kreeg een berichtje via Hyves van een jongen die mij op date vroeg . Het is de broer van een vriendinnetje en had tot nu toe alleen zijn foto via hyves gezien, en hij dus ook die van mij via hyves. Best stoer van hem!
__________________
ohw
Oud 27-01-2010, 18:23
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
Citaat:
Oei! Ik kreeg een berichtje via Hyves van een jongen die mij op date vroeg . Het is de broer van een vriendinnetje en had tot nu toe alleen zijn foto via hyves gezien, en hij dus ook die van mij via hyves. Best stoer van hem!
en? Ga je met hem daten of niet?
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Oud 27-01-2010, 18:39
klompje
Avatar van klompje
klompje is offline
Jawel!
__________________
ohw
Oud 27-01-2010, 18:42
Verwijderd
Succes Dott en jij ook Klompje

En verdomme, nu zit ik door dat topic (die lange liefde) voor het eerst sinds tijden weer met Sunny in mijn hoofd . Gauw afleiding zoeken Smsen met lieve jongens (hey mijn gsm piept op dit moment!!! woohoo)
Oud 27-01-2010, 19:33
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
Ik denk dat hij de situatie bedoelt, en hoe hij zich nu voelt tov jou. Maar of hij dan bedoelt dat als dit positief is, hij een doorstart van jullie relatie wel ziet zitten, is mij onduidelijk. Ik ben benieuwd! Hij reageert opzich wel positief. Als hij echt al helemaal zeker was van zijn besluit en absoluut niets meer van je wilde weten, was hij daar niet op ingegaan. Succes! Oh en..ik zou gewoon echt eerlijk zijn..hoe je je hebt gevoeld tijdens de relatie en wat jou misschien frustreerde, maar ook wat je waardeerde. En als je het jammer vindt dat het uit is, zou ik dat ook eerlijk zeggen. Nu is de stap om alsnog met elkaar te bekijken of de relatie nog een kans van slagen heeft, misschien wat makkelijker gemaakt, omdat het nog zo vers is. Beter dan dat je later spijt krijgt van dingen die je niet hebt of niet durfde te zeggen!
Ja, daar heb je gelijk in.
Maar ik ben zo bang, dat sl ik zeg dat ik het nog zou willen proberen, dat hij dan keihard zoiets heeft van dat wil ik niet.
En dat zou ook wel goed zijn, want dan kan ik het tenminste afsluiten.
Ik ben echt veel te gek op hem.. dat is helemaal niet goed.
En ik wil gewoon graag dat hij dat ook nog voelt.. hoe stom en egoistisch dat ook is.,

Gelukkig komt liefste dinnetje morgen en gaan we lekker bakken.
Ik denk wel dat ze inmiddels gek van me word, al zegt ze van niet..
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 27-01-2010, 19:37
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Ik wil hier ook kunnen posten! Nuff said.
als je dan maar niet uit nood weer dingen gaat uitspoken met je ex zodat er wat te posten is hoor


woah, werken is goed voor mij. Ik was ontzettend depressief aan het doen lately, maar ik zat ook thuis met een gescheurde enkelband en was echt helemaal immobiel. Nu ben ik weer 2 dagen aan het werk en ik ben veel vrolijker. Dit heeft natuurlijk niet direct een relationeel tintje. Maar 't vriendje is er ook blij mee dat ik weer vrolijker ben. + Mijn vrienden zijn leuk en lief <3
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 27-01-2010, 20:20
Verwijderd
Wat een gepost van mij

Maar ik hoor net dat het niet zo goed gaat met mijn beste vriendin, die denkt weer veel aan zm (en ik heb haar daar al eens van weerhouden ) en haar vriendin is weer opgenomen. Damn. Dit vind ik niet leuk. Ik hou van die meisjes, ik kan ze echt niet missen!!!

Ik ga morgen Sam bezoeken en neem een doos vol hartjes-pralines mee. Eveline kan ik niet bereiken en nu maak ik me ongerust .

Shit zeg en ik was zo blij dat ze het met elkaar goed hadden ondanks dat Eveline haar ouders alles deden om de boel te verpesten!
Oud 27-01-2010, 20:46
niña
Avatar van niña
niña is offline
Ik ben heel blij met mijn man en .. ook best erg tevreden met vrienden
__________________
“I have a friend who is a stripper. You’re much happier than her.”
Oud 27-01-2010, 20:53
Verwijderd
Knuffel voor Mutant!
En eentje voor Dott. Succes morgen meisje, blijf bij jezelf.

En voor de rest die het allemaal nodig heeft!

ot: Ik heb vandaag de bevestiging gekregen dat ik in de zomer in het buitenland vakantiewerk ga doen. Ontzettend gaaf natuurlijk heb er ook heel veel zin in, maar zie er een beetje tegenop om het zo lang (dat is vwaarschijnlijk voor minimaal vier maanden) zonder vrienden/vriendje/bekenden te zitten. En ik ga wel evengoed, maar een beetje bang ben ik toch wel. Ingewikkeld allemaal. Ik vind het maar moeilijk, stiekem.

Heb het daar met vriendje van t weekend nog over gehad en hij staat helemaal achter me, maar ik ben toch een grote schijterd en vind het maar moeilijk. Nu. Dat verandert wel weer maar nu weet ik het even niet. Bah.
Oud 27-01-2010, 21:29
klompje
Avatar van klompje
klompje is offline
Oe, weer een mailtje terug van die jongen! Met het idee om te gaan lunchen of wat drinken ofzo... nu nog een keer tijd vinden
__________________
ohw
Oud 27-01-2010, 21:43
Verwijderd
Hihi, dubbelzinnige smsjes (niet dat ik de rest vergeet, maar het verzet de gedachten )
Oud 27-01-2010, 22:19
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Citaat:
Ik heb ook tijden dat ik zeg van 'ik trek dit niet meer, ik wil NU samenwonen!' En dat hij dan even zo doet van 'relax, komt wel goed'. Maar hij is wel echt bezig met zoeken enzo, ik niet echt. Hij vond het eerst ook beter om nog een jaar te wachten, omdat ik dan officieel ben afgestudeerd, maar tegelijkertijd ziet hij ook wel in dat nog langer reizen ook niet meer echt leuk is. Ik wil aan de ene kant een jaartje wachten omdat ik het idee heb dat ik nog jong genoeg ben en ook nog wat kan sparen, maar tegelijkertijd ben ik de situatie van nu echt helemaal beu. En na veel nadenken en praten zijn we toch tot de conclusie gekomen om, als er iets op ons pad komt, dat aan te grijpen omdat het gevoel van bij elkaar willen zijn voor nu overheerst over het feit dat een jaartje sparen ook niet verkeerd zou zijn. We hebben al vrij veel van meubels enz, dus dat scheelt ook al .

Herkenbaar dus..soms zeur ik aan zijn hoofd dat ik de situatie van nu helemaal moe ben, en dan weer denk ik van ja ik zit hier prima en heb nu mijn vriendinnen hier en heb een eigen plekje en eigen ritme met leren enzo. Op welke termijn willen jullie gaan samenwonen? En werkt je vriend of studeert hij ook nog?
Mijn vriend studeert nog, hij is 2 jaar jonger dan ik. Dus dat is al helemaal jong, en daar twijfel ik soms best over. Ons streven is geloof ik ergens rond de zomer, maar het valt maar af te wachten of we dan ergens voor in aanmerking komen. (Ik heb trouwens ook soms wel dat ik NU wil samenwonen, maar soms ook dat ik hier prima in m'n eentje zit. ) Gaan jullie dan al iets kopen? Of hebben jullie al veel wachttijd ergens?
Zie jij je vriend nu alleen in de weekends? Is het heel ver reizen? Want dat valt voor mij eigenlijk wel mee (1-1,5 uur reizen van deur tot deur) maar ik vind het toch ook vervelend worden op den duur. En nu ik volle dagen heb, kom ik vrijwel nooit meer bij hem, maar reist hij steeds heen en weer, dat moet ook niet fijn zijn.
Anyway: Wel leuk dat jullie hebben besloten om er toch voor te gaan! Volgens mij is het altijd moeilijk om goede dingen te verlaten, ook al komen er weer goede dingenv oor in de plaats .

@OT: Hele avond met T. zitten praten/spelletjes doen/kletsen, dat had ik echt nodig na gister (beetje nare discussie met vriendje). Hij (T.) was een halfjaar naar buitenland geweest dus we hadden wel wat bij te kletsen en dat is echt leuk . Hopelijk kan ik morgen een beetje met vriendje praten, want anders blijft het maar zo in m'n hoofd spoken en dat is ook irritant.
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 27-01-2010, 22:26
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
als je dan maar niet uit nood weer dingen gaat uitspoken met je ex zodat er wat te posten is hoor
Te laat
__________________
<):o)
Oud 27-01-2010, 22:47
Verwijderd
Citaat:
Te laat
Oh vertel
Oud 28-01-2010, 04:02
Verwijderd
haha shitttt ik kom net terug uit de stad en ik ben nog nooit zo vaak gedissed als vanavond zeg.. hahaha niet normaal..
Oud 28-01-2010, 07:58
WAT
WAT is offline
tuurlijk morgen lekker weer samen tijd met mijn vriendje en ik ga vandaag op mijn bek met de fiets.... helemaal blauwe heup dus dat gaat pijnlijk knuffelen worden

@ Dott, veel plezier vandaag!
Oud 28-01-2010, 09:03
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Te laat
ontzettende doos
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 28-01-2010, 09:25
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Citaat:
Ja, daar heb je gelijk in.
Maar ik ben zo bang, dat sl ik zeg dat ik het nog zou willen proberen, dat hij dan keihard zoiets heeft van dat wil ik niet.
En dat zou ook wel goed zijn, want dan kan ik het tenminste afsluiten.
Ik ben echt veel te gek op hem.. dat is helemaal niet goed.
En ik wil gewoon graag dat hij dat ook nog voelt.. hoe stom en egoistisch dat ook is.,
Het kan ook zo zijn dat, omdat het soms wat stroef ging tussen jullie, hij misschien helemaal niet doorheeft hoe gek je eigenlijk op hem bent. Ik denk zelf dat je dat misschien beter 1 keer teveel kunt zeggen, dan 1 keer te weinig..als hij je dan afwijst, weet je het inderdaad wel. Ik weet ook niet in welke situaties jullie zitten dat jullie beiden af en toe het moeilijk hebben (tenminste dat maak ik op uit je posts), maar is het niet ook een idee om het daarover te hebben? Waarom hij zo in elkaar zit en jij zo in elkaar zit? En hoe je daarmee de toekomst ziet etc.? Want ik had zelf het idee dat jullie elkaar wel leuk genoeg vonden, maar dat de dingen erom heen het ingewikkeld maakten. Die dingen zijn misschien wel belangrijk om te scheiden van elkaar om zo duidelijkheid te krijgen..
Misschien praat ik nu wel onzin, maar ik hoop dat je vandaag een fijn gesprek met hem zult hebben .
Oud 28-01-2010, 09:34
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Citaat:
*Verhaal

Oké, mijn vriend is 10 maanden ouder dan ik, maar hij was al met 21 cum laude afgestudeerd en werkt nu dus al 3 jaar. Hij zit dus eigenlijk ook in een totaal andere wereld dan ik, ik ben echt nog het studentje . Opzich vind ik het ook prima om rond de zomer ergens samen te gaan wonen, zodat ik eerst dit jaar een diploma kan halen en dan in de zomer lekker ergens kan gaan klussen.
Mijn vriend wil opzich wel kopen, maar ik ga voor hem in principe verhuizen naar een andere provincie en ik heb geen vast inkomen met mijn bijbaantje, dus ik vind het al best een grote stap om nu te verhuizen. Daarnaast wil ik ook gewoon bekijken hoe wij het als stel doen met samenwonen. Je weet maar nooit . Dus al die factoren maken dat ik liever eerst een tijdje huur, kan wennen aan de nieuwe situatie en aan de nieuwe provincie, en als dat goed gaat en ik heb volgend jaar mijn volgend diploma, dat we dan samen iets gaan kopen bijv. Wij hebben opzich ook niet veel wachttijd ergens, hooguit een half jaar ofzo, maar we staan ook op veel plaatsen ingeschreven om particulier iets te gaan huren.
Ik zie mijn vriend inderdaad vooral in de weekenden, soms ook door de week. Hij heeft een auto maar ik ben afhankelijk van het ov. Het is ongeveer 2 uur reizen, alles bij elkaar voor mij, met de auto anderhalf uur.
Als ik het druk heb met mijn studie, komt hij inderdaad ook veel op en neer gereden in de weekenden, ik voel me dan ook schuldig..
Dat laatste wat je zegt, dat heb ik heel erg! Er komt wel iets goeds voor in de plaats, maar hee, het is nu ook goed zoals het is. Soms wil ik het dan nog een tijdje zo houden ofzo
Maar wat wil jouw vriend precies, wil hij ook samenwonen nu?


Ot: Morgen zie ik hem weer . Al wordt het een erg druk weekend met erg veel sociale verplichtingen. Wel heel leuk, maar soms wil ik hem gewoon voor mezelf houden ^^.
Oud 28-01-2010, 09:47
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Citaat:
Te laat
Stoute Spekkie Was het wel leuk?
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 28-01-2010, 10:11
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Hij noemde mij zijn vriendin. Waar ben ik aan begonnen...

Leuk wel
Oud 28-01-2010, 10:19
Verwijderd
Hahahaha, Bloem! Die ene?
Oud 28-01-2010, 10:27
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Ja, die ene Ik PM je even
Oud 28-01-2010, 10:35
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:

@ Dott, veel plezier vandaag!
Haha, ik wet niet of plezier het juiste woord is.
Dat is een beetje afhankelijk van een aantal factoren denk ik.
Mijn moeders vriend krijgt namelijk ook de uitslag van de scna die is gemaakt (of de kanker terug is) dus die uitslag kan mijn humeur ook flink aanpakken.
Daarnaast ben ik zo zenuwachtig als de pest, van alles in huis wat ik nog moet doen maar waat ik me niet toe kan zetten (arme katjes, met hun vieze bakken.. snel maar schoonmaken) en.. en.. en..

Pff.. ik weet gewoon niet wat ik kan verwachten, en kan alleen maar hopen dat ik niet de hele avond de neiging heb om hem te zoenen en knuffelen enzo.. want dan word het een zware avond..
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 28-01-2010, 10:46
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
Het kan ook zo zijn dat, omdat het soms wat stroef ging tussen jullie, hij misschien helemaal niet doorheeft hoe gek je eigenlijk op hem bent. Ik denk zelf dat je dat misschien beter 1 keer teveel kunt zeggen, dan 1 keer te weinig..als hij je dan afwijst, weet je het inderdaad wel. Ik weet ook niet in welke situaties jullie zitten dat jullie beiden af en toe het moeilijk hebben (tenminste dat maak ik op uit je posts), maar is het niet ook een idee om het daarover te hebben? Waarom hij zo in elkaar zit en jij zo in elkaar zit? En hoe je daarmee de toekomst ziet etc.? Want ik had zelf het idee dat jullie elkaar wel leuk genoeg vonden, maar dat de dingen erom heen het ingewikkeld maakten. Die dingen zijn misschien wel belangrijk om te scheiden van elkaar om zo duidelijkheid te krijgen..
Misschien praat ik nu wel onzin, maar ik hoop dat je vandaag een fijn gesprek met hem zult hebben .

Het grootste 'probleem' was eigenlijk het contact.
De eerste maand zijn we heel erg veel samen geweest (lees: bijna elke dag) en daarna begon tot hem door te dringen dat als ie dit goed aan zou pakken, dit echt een goede lange relatie zou kunnen worden.
En toen schoot ie soort van in de stress.
Sindsdien waren er twijfels van zijn kant, of ie dat in dit punt in zijn leven wel wilde (hij heeft geen havo afgemaakt, is bezig met een studie zoeken maar dat gaat ook allemaal met heel veel tegenslagen, hij werkt wel part time, maar dat is ook heel onregelmatig allemaal).
En toen is ie gaan twijfelen over zijn gevoelens voor mij, want als het helemaal goed zit dan hoor je toch niet zo te twijfelen?
Daardoor had ie minder de behoefte om mij te zien, voelde ik me soms afgewezen..
Nou ja goed.. cirkeltje.
Ik ben dat gaan accepteren.
En het is toen heel erg lang goed gegaan, als we samen waren was het heerlijk, waren we dat niet was het ook prima.

Tot een week geleden dus.
Hij wist niet waar ik allemal mee zat (erg zieke kat, mijn beestjes zijn mijn alles, hij is inmiddels ook ingeslapen de uitslag van die scan van mijn moeders vriend, waar we allemaal een slecht gevoel bij hebben, een nieuwe stage moeten zoeken wat niet lukt) maar ik zat er ff helemaal door.
Ik smste hem: Wil je een knuffel komen brengen?
Antwoord: Sorry, ik wil vroeg naar bed, wil mijn ritme erin krijgen.
Mijn hoofd denkt meteen: wat een kutsmoes, hij wilde eerder die week ook al niet mee naar de bios om 1 of andere reden.
Op dat moment schoot me dat in het verkeerde keelgat en smste ik: *naam*, wil jij eigenlijk nog wel verder zo?

10 minuten later had ik nog geen reactie en was ik wat afgekoelt (ik ben nogal een temperamentvol karaktertje) dus heb ik hem gebeld, meer om dat smsje te niet te doen, zo was het niet bedoeld.
Maar het gesprek nam een totaal andere wending.
Het kwam er op neer dat hij geen ja en geen nee kon antwoorden op die vraag, en hij dacht dat ik wel om kon gaan met dat ie zo vaak op zichzelf wilde zijn..
(En dat kon ik ook, tot die dag)
Hij voelde zich een gigantische lul (zei die zelf) toen ik hem huilend vertelde wat er allemaal aan de hand was.
Na ruim een uur aan de telefoon was zijn besluit al genomen, ik wilde alleen dat ie het in mijn gezicht zou doen, niet over de telefoon.
Hij is hier gekomen, hebben weinig gepraat.
Het kwam er op neer dat hij zei dat ie ermee wilde stoppen, en ik zei dat ie dat moest doen als ie het zeker wist.
Daarop antwoorde hij dat ie het niet zeker wist, maar dat dat het beste leek op dit moment.
Ik zei dat ie zich wel moest realiseren dat ik er over een jaar niet meer zou zijn, als ie zich zou bedenken.
Dat begreep hij.
*stilte*
Toen zei die dat ie me zou willen knuffelen en zeggen dat het allemaal goed zou komen.
In reactie daarop heb ik hem geknuffeld (dat was grappig, ik meisje 1.70m, hij 1.89 ofzo).
Toen hebben we nog even op de bank gezeten, ik te rillen van spanning, maar ik heb niet gehuild.
Ik zei dat ik hem niet kwijt wilde, en voor het eerst sprak hij uit dat hij dat ook niet wilde.

Vlak erna is ie weg gegaan.. en dat was het.
En toen heb ik een uur lang non stop alle frustratie en verdriet eruit gehuild..
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage

Laatst gewijzigd op 28-01-2010 om 10:52.
Oud 28-01-2010, 10:48
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Gister was ik dronken. En er was een lekkere jongen waar ik niks mee gedaan heb. Bij vriendje geslapen. Heel erg de drama queen uitgehangen (volgens mij heb ik zelfs gehuild omg, waarom word ik zo dramatisch als ik gedronken heb. maargoed hij was wel lief, geloof ik, mn herinneringen aan gister zijn niet helemaal helder).

ow en succes/veel plezier vanavond dott!
__________________
Love was surely made for fools like me
Oud 28-01-2010, 13:19
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Oh vertel
Citaat:
ontzettende doos
Citaat:
Stoute Spekkie Was het wel leuk?


Ja ach, zelfde riedeltje. Leuk concert, leuk contact, na afloop toch maar samen naar huis, spannende nacht en dan weer terug naar mijn eigen leven Ideaal is het niet, maar fijn en gezellig wel
__________________
<):o)
Oud 28-01-2010, 14:56
wup
wup is offline
Spekkie!


OT: Wat heen en weer gemaild nog met de Italiaan, maar nu antwoordt ie niet meer en dat vind ik stom.
En de ouwe heeft me vanmorgen naar school gebracht en dat was gewoon gezellig. We kunnen het wel. ( wij wél, spekkie)
Oud 28-01-2010, 16:01
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Citaat:
Spekkie!


OT: Wat heen en weer gemaild nog met de Italiaan, maar nu antwoordt ie niet meer en dat vind ik stom.
En de ouwe heeft me vanmorgen naar school gebracht en dat was gewoon gezellig. We kunnen het wel. ( wij wél, spekkie)
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 28-01-2010, 16:36
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Damn, gebitch hier. Ik zit zoals gewoonlijk geduldig te wachten op de volgende meeting.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"

Laatst gewijzigd op 28-01-2010 om 17:11.
Oud 28-01-2010, 16:59
Trance Maniak
Avatar van Trance Maniak
Trance Maniak is offline
Geduld is een schone zaak...
Ze verlangde heel erg naar mij...maar ik was niet ''beschikbaar''...Ik zou er ook niet op ingegaan zijn.
En nu wordt ze nog gekker nadat ik wat ''leuke'' smsjes had gestuurd! :-P
Positieve is dat er nu een positieve spanning is tussen ons.
Ze heeft opeens weer over afspraken binnekort.

Ik voel ook een stuk beter. Die mentale switch is soms moeilijk, maar het werkt wel.
Nieuw overhemdje gehaald, en nieuwe broeken. Naar de sportschool geweest.
Heerlijk.
Oud 28-01-2010, 17:06
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Ik voel ook een stuk beter. Die mentale switch is soms moeilijk, maar het werkt wel.
Nieuw overhemdje gehaald, en nieuwe broeken. Naar de sportschool geweest.
Heerlijk.
Goed bezig
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 28-01-2010, 17:06
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Spekkie!


OT: Wat heen en weer gemaild nog met de Italiaan, maar nu antwoordt ie niet meer en dat vind ik stom.
En de ouwe heeft me vanmorgen naar school gebracht en dat was gewoon gezellig. We kunnen het wel. ( wij wél, spekkie)

Gelukkig lees ik maar al te vaak verhalen dat het bij jullie ook niet altijd lukt
__________________
<):o)
Oud 28-01-2010, 17:33
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Damn, gebitch hier. Ik zit zoals gewoonlijk geduldig te wachten op de volgende meeting.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Oud 28-01-2010, 17:57
Verwijderd
Met Sam gaat het op zich best goed, alleen met Eveline niet. Maar die mag zich niet laten opnemen van haar ouders, omdat ze zich niet moet aanstellen en dat een schande is. En dat terwijl ze al opgenomen is geweest. Oh wat haat ik die ouders! Het is precies alsof ze totaal niet om hun dochter geven, ze doen alles om haar het leven zuur te maken. *zucht*

Maar mijn beste vriend heeft eindelijk ook weer eens iets van zich laten horen En als alles meezit, kan ik hen zaterdag als ik in Utrecht vertrek, gaan opzoeken in hun nieuwe huisje <3.
Oud 28-01-2010, 18:08
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Dat jij nou een chicken bent voordat we überhaupt begonnen zijn met gay chicken.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Oud 28-01-2010, 18:23
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Ja, die ene Ik PM je even
Ja, PM mij ook even
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 28-01-2010, 18:37
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
bibber bibber
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 28-01-2010, 18:46
Verwijderd
Ik vind het maar achterlijk dat de vriendin van mijn beste vriend zo'n achterlijk wijf is. Heel lomp en aandachtvragerig en ik-zeg-alles-wat-ik-denk-zonder-erbij-na-te-denken. Maar oh wee als je dat een keer bij haar doet, dan breekt de hel los. Ik vind haar niet tof en dat is stom, want ik wil het graag goed met haar kunnen vinden maar dat gaat m niet worden, geloof ik. Ook allemaal van die achterlijke vriendinnen waarvan ik denk, sorry, maar hoe oud was ik toen dat grappig was? Ik vind haar niet leuk

T is wel tof dat een andere goeie vriend en ik steeds meer naar elkaar toegroeien. Tis leuk om te merken dat we alkaar eigenlijk al eeuwen kennen, maar elkaar nu pas écht leren kennen. Hmmm.

Tis allemaal wat ingewikkeld hier, geloof ik. Ik weet het gewoon niet

@Dott: Sterkte!
Oud 28-01-2010, 18:50
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Ja, PM mij ook even
Check!
Oud 28-01-2010, 18:52
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Dat jij nou een chicken bent voordat we überhaupt begonnen zijn met gay chicken.
T is meer dat jij als een wolf zit te wachten tot de schapen weer bij elkaar op een meeting zijn .
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Oud 28-01-2010, 19:17
Verwijderd
@Dott dat klinkt echt gigaaantisch als de situatie van een vriendinnetje van mij en haar vriendje... die hebben eerst 5 maanden lopen kloten van wel, niet, wel niet, tijdje gezegd van niet, etc, maar die hebben ondertussen een jaar wat toen hij eindelijk durfde te besluiten van oke, we gaan ervoor Dus ik schrijf het ook nog niet meteen af
Oud 28-01-2010, 19:25
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
Kreeg vorige week een emailtje van mijn moeder dat mijn oom (nouja, de man van mijn tante) kanker heeft en nog maximaal 5 maanden te leven heeft. Krijg net een berichtje dat hij vandaag overleden is...

Vind het zo erg voor mijn tante. Ze wisten er helemaal niks vanaf totdat hij een paar maanden geleden ineens een epileptische aanval kreeg en ze bij onderzoek in het ziekenhuis 3 tumoren in zijn hoofd vonden, waar niks meer aan te doen was. En nu dus dit.

Weet ook echt even niet wat ik zelf moet doen; zit in Groot Brittannie, en weet niet of ik nu naar huis zal gaan of niet. Was niet heel erg close met mijn oom, maar vind het ook vervelend om niet bij de begrafenis of crematie te zijn.
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Oud 28-01-2010, 19:26
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Citaat:
Kreeg vorige week een emailtje van mijn moeder dat mijn oom (nouja, de man van mijn tante) kanker heeft en nog maximaal 5 maanden te leven heeft. Krijg net een berichtje dat hij vandaag overleden is...

Vind het zo erg voor mijn tante. Ze wisten er helemaal niks vanaf totdat hij een paar maanden geleden ineens een epileptische aanval kreeg en ze bij onderzoek in het ziekenhuis 3 tumoren in zijn hoofd vonden, waar niks meer aan te doen was. En nu dus dit.

Weet ook echt even niet wat ik zelf moet doen; zit in Groot Brittannie, en weet niet of ik nu naar huis zal gaan of niet. Was niet heel erg close met mijn oom, maar vind het ook vervelend om niet bij de begrafenis of crematie te zijn.
Gecondoleerd

OT: zie mijn topic
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:31.