Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-02-2010, 20:51
The-Noise
Avatar van The-Noise
The-Noise is offline
Hoi

Ik heb een meisje via het internet leren kennen en nu vraag ik me eigenlijk af hoe ik het moet voorstellen thuis, bij mijn vorige relatie ging het ook met voorstellen maar je krijgt altijd commentaar.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-02-2010, 20:54
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Heb je haar al eens zelf ontmoet buiten internet om?

Zo niet; doe dat eerst!

Zo wel; laat eens wat vaker haar naam vallen als je het hebt over wat je onlangs hebt gedaan. Vervolgens kun je door laten schemeren dat je haar leuk vindt. En dan zullen je ouders wellicht vanzelf happen met de vraag, laat haar eens meekomen.

Als je dat wil, dan neem je haar mee. Tja, het is sowieso nooit echt het leukste, maar je kunt er ook een tijdje mee wachten natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2010, 21:01
The-Noise
Avatar van The-Noise
The-Noise is offline
Ik heb haar al een aantal keer ontmoet en ik wil er ook nog mee wachten maar ik weet niet hoe ik moet beginnen. Het is ook niet het knapste meisje volgens andere maar ik vind haar leuk en zij mij enzovoort en binnen mijn vrienden groep ben ik er ook bang voor om haar voor te stellen.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2010, 21:04
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Ach fuck it, uiterlijk doet er niet toe. En sowieso iedereen vindt wat anders mooi, het gaat erom dat jij haar tof vindt en zij jou inderdaad. Ik zou nog even wachten tot jullie iets fijns hebben met elkaar. Dan sta je over het algemeen er ook heel zeker in en dan kun je je ook minder van je stuk laten brengen mocht er negatief gereageerd worden.

Maar ik zou me niet zo drukmaken, geniet er gewoon van
Met citaat reageren
Oud 26-02-2010, 21:04
JustADreamer
JustADreamer is offline
Het feit dat ze volgens anderen niet zo knap is is juist een voordeel: minder concurrentie voor jou En jij vindt haar blijkbaar wel leuk, daar gaat het toch om?
__________________
I'm just a dreamer, dreaming of better days...
Met citaat reageren
Oud 26-02-2010, 21:10
The-Noise
Avatar van The-Noise
The-Noise is offline
Ja goede tips allemaal!

dank
Met citaat reageren
Oud 27-02-2010, 10:28
Verwijderd
Je zal in het leven nog wel meer van dit soort situaties krijgen.. en dat komt simpelweg omdat je je te druk maakt om wat anderen vinden.

Oftewel: doe gewoon waar jij je goed bij voelt. Jij vindt haar leuk, dus moet de rest niet zeuren. En maak vooral niet de fout jezelf te verontschuldigen naar mensen toe.. daarmee bedoel ik dat je geen discussies hierover moet gaan voeren met vrienden of familie. Gewoon voorstellen dat meisje, en zodra iemand iets negatiefs zegt dat meteen de kop in drukken of het volledig negeren.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2010, 13:53
Afwezignummer2
Avatar van Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Citaat:
Ach fuck it, uiterlijk doet er niet toe. En sowieso iedereen vindt wat anders mooi, het gaat erom dat jij haar tof vindt en zij jou inderdaad. Ik zou nog even wachten tot jullie iets fijns hebben met elkaar. Dan sta je over het algemeen er ook heel zeker in en dan kun je je ook minder van je stuk laten brengen mocht er negatief gereageerd worden.

Maar ik zou me niet zo drukmaken, geniet er gewoon van
Welles, ik kan niet iets met iemand beginnen als ik haar niet kan showen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Exacte vakken [WI] [PO] liften probleem
xxxmexxx
1 29-05-2014 13:58
Studeren Groot probleem met studie, wat nu?
omgee
1 17-07-2013 18:12
Liefde & Relatie probleem in langdurige relatie
MinnieM
28 11-01-2008 18:44
Liefde & Relatie Probleem met ex
Henkje
13 07-05-2005 13:23
De Kantine ‘Geweld op school maatschappelijk probleem’
niceman1984
10 02-05-2004 16:28
Psychologie Ik ken iemand die een probleem heeft en ik wil er mee over da probleem prate..
Verwijderd
3 09-06-2002 21:43


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:02.