Oud 03-03-2010, 08:29
ikbenkim
ikbenkim is offline
k heb een probleempje en een vriendin van me zei dat k dat hier neer kon zetten dus zeg maar wat jullie vinden

ik weet niet voor wie ik moet kiezen

mijn vriend is echt een hele lieve jongen en ik ben echt super gek op hem

en mijn ex daar ben ik vet lang mee geweest en die begint nu ineens dat hij mij nog leuk vind

en nou mijn ex is een hufter maar hij is wel super leuk en we passen wel super goed bij elkaar en niemand weet zo goed wat ik denk als hij
alleen hij heeft mij erg hard gekwetst en hij was altijd heel onbetrouwbaar
maar nu heeft hij ook een vriendin en dat lijkt wel heel erg serieus en alles maar nu doet hij ineens sinds een week weer heel erg alsof hij me leuk vind

en nu ben ik in de war want hij is ook wel heel leuk

wie moet ik kiezen??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-03-2010, 08:40
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Ik zou eerst eens uitvinden of je een keuze hebt, dat ie je leuk vind wil niet zeggen dat ie zijn vriendin voor je zou laten stikken.

Ik zou gewoon voor mn huidige vriend kiezen, je ex is niet voor niks je ex.
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Met citaat reageren
Oud 03-03-2010, 08:45
Verwijderd
je ex is een hufter, maar ook wel heel erg leuk??

Ziehier de reden waarom vrouwen onbegrijpelijke schepsels zijn...
Met citaat reageren
Oud 03-03-2010, 08:45
Akhlys
Avatar van Akhlys
Akhlys is offline
Sluit me aan bij Dott Je geeft zelf al aan dat het een hufter is en dan is het wel leuk dat hij heel goed weet hoe jij bent, maar dat kan je huidige vriend ook wel als je daar wat langer mee gaat lijkt mij.

Ik zou voor je huidige vriend gaan, want inderdaad, het is je ex en dat zal vast wel een reden hebben gehad.
__________________
"Half bezopen is een gebrek aan doorzettingsvermogen" / "Een eendagsvlieg die zijn dag niet heeft, is nooit grappig"
Met citaat reageren
Oud 03-03-2010, 08:46
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Ik zou voor je huidige vriend gaan.
Aangezien je je ex omschrijft als hufter, kwetsend, onbetrouwbaar en bezet.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2010, 11:32
ikbenkim
ikbenkim is offline
nou mijn ex is wel een hufter maar ik heb het idee dat hij wel heel erg is veranderd
en ik heb gwn een band met hem die zo sterk is dat heb k nog nooit met iemand anders gehad ook met mijn vriendje niet en nu krijg k mijn ex niet echt meer uit me hoofd
ik wou dat k hem pas nu had ontmoet met hoe hij nu was en niet toen hij nog een hufter was
Met citaat reageren
Oud 03-03-2010, 11:33
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
is hij werkelijk zo veranderd, als hij achter de rug van zijn vriendinnetje om weer met jou begint?
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 03-03-2010, 11:35
ikbenkim
ikbenkim is offline
Citaat:
is hij werkelijk zo veranderd, als hij achter de rug van zijn vriendinnetje om weer met jou begint?
nou ik denk niet dat hij dat wil hoor hij zei zelfs tegen mij dat ik zijn ware was en dat vond ik wel heel lief
Met citaat reageren
Oud 03-03-2010, 11:36
Verwijderd
Ik vind het eigenlijk heel klef als hij dat zegt terwijl hij een vriendin heeft. Volgens mij is hij niet zo'n hele goede keus, Kim
Met citaat reageren
Oud 03-03-2010, 11:37
ikbenkim
ikbenkim is offline
Citaat:
Ik vind het eigenlijk heel klef als hij dat zegt terwijl hij een vriendin heeft. Volgens mij is hij niet zo'n hele goede keus, Kim
ik ben juist blij dat hij eindelijk eens een keer eerlijk tegen mij is want dat is niet zijn pluskant
Met citaat reageren
Oud 03-03-2010, 12:13
Verwijderd
Je omschrijft je vriendje als heel lief en zegt dat je super gek op hem bent.

Je omschrijft je ex als een onbetrouwbare hufter die achter de rug van zijn vriendin tegen zijn ex slijmt.

Dat is geen moeilijke keuze hoor.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2010, 12:54
Verwijderd
Citaat:
ik ben juist blij dat hij eindelijk eens een keer eerlijk tegen mij is want dat is niet zijn pluskant
En jij denkt werkelijk waar dat hij eerlijk is? Volgens mij is hij gewoon heel slim, want hij bespeelt je als een gitarist zijn snaren. Hij zegt één lief dingetje tegen je en je begint meteen te twijfelen over jouw relatie met je vriend, die waarschijnlijk veel leuker, liever, betrouwbaarder en beter voor je is. Denk alsjeblieft even na.

Je beschrijft je ex als een hufter. Je zegt dat hij je pijn heeft gedaan en onbetrouwbaar was. Nu heeft hij een vriendin en gaat achter haar rug om met jou lopen ouwehoeren (misschien niet lichamelijk, maar zeggen dat jij zijn ware bent is wel erg stom als hij bij iemand anders is, niet?).

Tja.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2010, 13:01
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Misschien s hij gewoon dol op aandacht, kijken of ie jou zo ver kan krijgen dat je je vriendje dumpt voor hem om er vervolgens niks mee te doen.
Ik dacht ook van mijn ex dat ie was veranderd, maar dat valt vies tegen, als ik me er wat meer in verdiep.
Ik zou het risico niet nemen, maar als ik jouw berichten zo lees, heb jij je keuze wel gemaakt, en wil je gewoon dat wij zeggen: oh jullie zijn elkaars ware liefde, ik zou voor mijn ex kiezen..

Geloof dat je hier an verkeerd bent
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Met citaat reageren
Oud 03-03-2010, 13:03
ikbenkim
ikbenkim is offline
Citaat:
Misschien s hij gewoon dol op aandacht, kijken of ie jou zo ver kan krijgen dat je je vriendje dumpt voor hem om er vervolgens niks mee te doen.
Ik dacht ook van mijn ex dat ie was veranderd, maar dat valt vies tegen, als ik me er wat meer in verdiep.
Ik zou het risico niet nemen, maar als ik jouw berichten zo lees, heb jij je keuze wel gemaakt, en wil je gewoon dat wij zeggen: oh jullie zijn elkaars ware liefde, ik zou voor mijn ex kiezen..

Geloof dat je hier an verkeerd bent
oh nee ik wil wel dat jullie eerlijk zijn

maar er zit gwn een heel erg speciaal gevoel tussen mijn ex en mij en k heb een beetje het idee dat het nog niet echt voorbij is en dat we samen horen is dat zo raar dan?
Met citaat reageren
Oud 03-03-2010, 13:11
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Goed, ik ga je wat vertellen.
Ik heb 2 jaar wat gehad met een jongen, precies wat jij beschrijft, hufter, vreemdgaan, liegen.
Ik was over mijn oren, wilde het niet zien.
Hij lulde zich eruit en ik vond het wel best.
Daarna hebben we nog 2 jaar aangekloot.
Toen werd een hele goede vriend van me verliefd op mij.
Ik zag hem al veel langer zitten, was nooit echt verliefd, maar gewoon leuk.
De gevoelens tussen ons groeien, en op een gegeven moment besloten we officieel wat te beginnen.

Mijn ex plofte weer terug in mijn leven, maakte me aan het twijfelen, want ik voelde voor mijn nieuwe vriend niet zo veel als voor mijn ex, en we hadden zo veel speciaals en ik voelde altijd alsof hij de ware was.
Precies wat jj beschreef.
Ik heb het uitgemaakt met mijn vriend.
Ik wilde hem niet voorliegen.
Nog een paar maanden aangerotzooit met mijn ex, niks officieels gehad.
Toen kwam hij een ander meisje tegen, en daar begon die wat mee.. maar we zagen elkaar ook nog.

Tot bij mij opeens die knop om was.
Van de 1 op de andere dag kwam alles aan.
Ik heb donders geluk gehad dat die jongen die ik eerder dumpte omdat mijn ex weer in mn leven kwam nog gek op me was en we samen weer wat op hebben gebouwd.
Mijn gevoel voor hem is nu sterker als voor mijn ex, en we zijn bijna een half jaar samen.
Onze relatie is moeilijk want we hebben allebei een lastig karakter, maar we doen er samen alles voor.

Maar had die jongen mij niet terug gewild (wat ik hem totaal niet kwalijk had genomen) dan had ik daar echt heel veel spijt van gehad, want dit is echt niet te vergelijken.

Zo HOEFT het nmiet te gaan, ik wil alleen maar zeggen dat gevoel veranderd.
Ik weet niet hoe oud je bent maar volgens mij nog niet zo heel oud (ik was 16 toen ik wat met mijn ex begon en ben nu 21) ik heb er bijna 4,5 jaar over gedaan om mijn ex echt uit mijn hoofd te krijgen..
Mensen veranderen, gevoelens veranderen.. klamp je er niet zo aan vast..
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie zeggen of niet?
misch
26 04-01-2007 12:26
Liefde & Relatie wachten of niet?
Roffachick
48 14-02-2006 17:34
Liefde & Relatie Vriend jaloers op mijn ex-vriend
lieve
17 27-04-2005 20:22
Liefde & Relatie Vriend wil ex vaker zien
Stefanie
49 26-02-2004 21:02
Liefde & Relatie de bekende ex van je vriend(in)...
pienie
26 16-02-2004 10:50
Liefde & Relatie Is er leven na een relatie? ( met je 'ex'?)
cassandra
22 21-11-2003 15:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:51.