Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-02-2014, 23:00
mboscholier
mboscholier is offline
Hee,

ik ben een 16 bijna 17 jarig meisje en ben op zoek naar werk als mascotte bij bijvoorbeeld een pretpark ofz. Nou was mijn vraag waar ik dit kan vinden en hoe vind ik dit via internet? Ik heb al een tijdje lopen zoeken maar niks in mijn buurt (twente) Kijk ik miss iets over het hoofd of weten jullie misschien iets??? Graag hoor ik meer als jullie meer weten haha. Bij voorbaat danku xxx

ps. Waar kan ik voor weinig een mascotte pak kopen met zo'n groot hoofd waarin niemand je herkent ghehe leuk voor carnaval ^^
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-02-2014, 14:21
Verwijderd
Je zegt het zelf al, een pretpark, ga eens naar een pretpark toe in jouw buurt en vraag of je naar die functie kunt solliciteren, als je in een pretpark komt te werken als mascotte hoef je geen pak te kopen, meestal krijg je dat daar wel.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2014, 14:35
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Ik heb een jaar bij het avonturenpark in Hellendoorn gewerkt in 2005 en daar liepen de jongens die de attracties deden altijd om beurten in dat pak. Ze vonden het trouwens vreselijk want in de zomer was dat pak echt afschuwelijk warm en dat is juist het hoogseizoen waarop je er elke dag in moet lopen.

Ze zoeken trouwens wel ieder jaar seizoens/vakantiemedewerkers daar: http://www.avonturenpark.nl/nl/vacat...dewerkers.html

Mijn beste vriendinnetje heeft er ook 2 jaar gewerkt en die stond in de winkels en moest ook schminken, vond ze heel leuk!
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 02-02-2014, 14:39
Verwijderd
Citaat:
want in de zomer was dat pak echt afschuwelijk warm en dat is juist het hoogseizoen waarop je er elke dag in moet lopen.
Ik vind het zonder pak in de zomer al heet, denk dat als ik 1 dag in zo'n pak loop je me gelijk kan afvoeren naar het ziekenhuis
Met citaat reageren
Oud 03-02-2014, 21:48
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een jaar bij het avonturenpark in Hellendoorn gewerkt in 2005 en daar liepen de jongens die de attracties deden altijd om beurten in dat pak. Ze vonden het trouwens vreselijk want in de zomer was dat pak echt afschuwelijk warm en dat is juist het hoogseizoen waarop je er elke dag in moet lopen.

Ze zoeken trouwens wel ieder jaar seizoens/vakantiemedewerkers daar: http://www.avonturenpark.nl/nl/vacat...dewerkers.html

Mijn beste vriendinnetje heeft er ook 2 jaar gewerkt en die stond in de winkels en moest ook schminken, vond ze heel leuk!
ik wilde er eerst ook solliciteren maar hoorde dat je vaak maar weinig uur kan krijgen en bijna altijd op het laatste moment wordt opgeroepen (bij functie als vakantiemedewerker), klopt dat?
Met citaat reageren
Oud 04-02-2014, 13:32
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Ik had altijd wel een rooster dacht ik. Werd soms wel afgebeld. Uren wisselden een beetje geloof ik. In de zomer het meest. Ligt er ook aan waar je staat. Atracties moeten bijv altijd draaien. Horeca heeft soms meer od minder mensen nodig.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit stijve
Verwijderd
74 19-01-2016 18:53
Drugs & Alcohol Waar kan ik sigaretten zonder filter halen?
Crocodi1e
23 03-12-2012 20:47
De Kantine Weerwolfspel #82
Dott
500 21-01-2011 11:28
ARTistiek [vanalles] Chagrijnige Pinguïn, de mascotte van Catena
Rooster
182 21-08-2007 19:28
Lichaam & Gezondheid Papier Roken
c2you
23 03-01-2006 12:21
Muziek Kane+kanker
the secret
60 15-02-2005 18:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:16.