Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-06-2018, 10:23
Mclovin1999
Avatar van Mclovin1999
Mclovin1999 is offline
Kijk, luister. Ik heb nu 8 maanden met een jongen die ik al 10 jaar lang leuk vond ofzo. We hebben het echt heel erg leuk samen en passen ook tot mijn verbazing echt perfect bij elkaar. Het probleem is dus dat voor die relatie ik erg gewild was bij jongens niet op een Slet manier ofzo maar ik kreeg tijdens uitgaan bijvoorbeeld erg veel aandacht..

nou weet ik dus dat ik me beter voel in een relatie maar ik mis het flirten en zoenen met een andere jongen gewoon heel erg want heel passend bij dit verhaal is natuurlijk mijn vriend ook nog eens heeeeel erg jaloers en mag ik nu niet echt meer uitgaan en ook niet echt meer op snap. Als ik uitging met vriendinnen was voor mij een leuke avond gewoon erg veel dansen, af en toe met een jongen en verder gewoon 1 jongen uitzoeken en beetje oogcontact enzo en uiteindelijk zoenen.

Luister ik ben nu bijna 17 en ik weet dat ik oud zou kunnen worden met deze jongen ik snap dat dat dom klinkt maar ik weet het zeker. Maar weet iemand hoe ik die gevoelens kwijt kan raken of hoe ik er mee om kan gaan want ik wil niet dat het uitgaat door zo iets en dat ik er later spijt van krijg.. dus help? Of iemand die dit ook heeft reageer
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-06-2018, 10:24
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Tsja, een open relatie ziet hij denk ik niet zitten, als hij zo snel jaloers is?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 21-06-2018, 10:40
Mclovin1999
Avatar van Mclovin1999
Mclovin1999 is offline
Nee, en het is ook dat hij eigenlijk nooit aandacht krijgt van meiden omdat hij al 2 jaar werkt van 8 tot 5 en niet echt in de stad komt dus hij is heel erg gericht op mij
Met citaat reageren
Oud 21-06-2018, 11:05
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Nee, en het is ook dat hij eigenlijk nooit aandacht krijgt van meiden omdat hij al 2 jaar werkt van 8 tot 5 en niet echt in de stad komt dus hij is heel erg gericht op mij
Voel jij je beperkt in je vrijheid door deze relatie? Heb jij genoeg aan alleen zijn aandacht?

Ik weet niet hoe oud hij is, maar jij bent 17 en dat is nog best jong om al zeker te weten dat je wel de rest van je leven met hem verder wil. Hij is misschien heel leuk en lief, maar als alleen aandacht van hem niet genoeg is, en hij niet wil dat er ook maar een andere jongen naar hem kijkt, dan lijkt me dat geen perfecte match. Ik weet niet of jij nu nog naar de middelbare school gaat, of een opleiding volgt, of misschien na de zomer gaat studeren, maar een vriend die zegt "Jij mag niet meer uitgaan" etc. lijkt me niet zo fijn als jij wel van uitgaan houdt
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 21-06-2018, 13:13
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Als jij uit wil gaan met je vriendinnen dan moet je dat mooi doen. Een beetje flirten kan ook geen kwaad, maar zoenen is natuurlijk not done. Dat je vriend jaloers is, is heel sneu voor hem maar daar moet jij niet thuis om blijven. Je doet immers niks verkeerd als je een gezellige avond met je vriendinnen hebt. Hij moet leren jou te vertrouwen.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 21-06-2018, 13:15
Mclovin1999
Avatar van Mclovin1999
Mclovin1999 is offline
Bedankt ❤️ Door jullie ga ik er goed over nadenken en het er met hem over hebben denk ik
Met citaat reageren
Oud 21-06-2018, 14:04
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Je bent met je hoofd al uit de relatie denk ik. Hij is veel te jaloers. Je bent jong. Dumpen die hap en lekker zoenen voelen en kutten in het weekend....

En anders bespreken en gewoon lekker uitgaan. Maar n8et zoenen etc met anderen.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2018, 14:12
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
...en mag ik nu niet echt meer uitgaan en ook niet echt meer op snap...
Juist als iemand je beperkingen oplegt, kan de aandrang om het toch te doen groter worden. En als iemand je binnen een relatie (wat voor relatie dan ook) dingen verbiedt is er in mijn ogen sprake van een scheve verhouding. Binnen een relatie moet je kunnen doen wat je zelf wilt, binnen de grenzen van wat jullie beiden normaal vinden, en strookt dat niet met elkaar, dan passen jullie (op dit moment) blijkbaar toch niet goed bij elkaar.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2018, 16:07
Mclovin1999
Avatar van Mclovin1999
Mclovin1999 is offline
Ik ga het er vanavond met hem over hebben, want jullie hebben gelijk.. bedankt 💕
Met citaat reageren
Oud 21-06-2018, 16:24
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Misschien ook eens goed om het er samen over te hebben waarom hij zo jaloers is. Als jij hem er reden toe geeft, bijvoorbeeld door anderen te zoenen, is het jouw probleem en moet jij laten zien dat hij je wel kan vertrouwen. Als hij jaloers is, maar jij geeft daar geen aanleiding toe, dan is het zijn probleem en moet hij misschien eens gaan werken aan zijn onzekerheid en vertrouwen.

Als jij hem geen reden geeft om jaloers te zijn als je uitgaat (dus niet met anderen zoent oid), dan moet je gewoon uit kunnen gaan toch? Het zou ook best kunnen dat jouw onvrede in je relatie deels komt doordat hij je vrijheid weg probeert te kapen.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2018, 12:06
Verwijderd
Zinnen beginnen met luister is echt bloedirritant.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2018, 13:26
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Zinnen beginnen met luister is echt bloedirritant.
Amen.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 22-06-2018, 20:21
Mclovin1999
Avatar van Mclovin1999
Mclovin1999 is offline
Citaat:
Zinnen beginnen met luister is echt bloedirritant.
Sorry straatmeid, boeit me alleen niets 😘
Met citaat reageren
Oud 24-06-2018, 10:18
Verwijderd
Citaat:
Sorry straatmeid, boeit me alleen niets 😘
Nee, ik snap je vriend wel.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2018, 10:23
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Nee, ik snap je vriend wel.
Sorry hoor maar wat is dit voor een reactie? We zijn hier om haar te helpen, niet om te zeggen: "Nee, ik snap je vriend wel."
Met citaat reageren
Oud 24-06-2018, 10:34
Verwijderd
Citaat:
Sorry hoor maar wat is dit voor een reactie? We zijn hier om haar te helpen, niet om te zeggen: "Nee, ik snap je vriend wel."
En waarom niet?
Met citaat reageren
Oud 24-06-2018, 10:38
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Omdat ze daar niks aan heeft...?
Met citaat reageren
Oud 24-06-2018, 12:12
Verwijderd
Je zult nog vaker dingen tegen komen in het leven waar je niks aan denkt te hebben.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-06-2018, 12:26
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Je zult nog vaker dingen tegen komen in het leven waar je niks aan denkt te hebben.
Zolang ik jou tegenkom niet maar nu weer ontopic.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2018, 17:16
Mclovin1999
Avatar van Mclovin1999
Mclovin1999 is offline
Citaat:
Zolang ik jou tegenkom niet maar nu weer ontopic.
Dankje 😂😘
Met citaat reageren
Oud 24-06-2018, 17:56
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Dankje 😂😘
Had het niet tegen jou maar oké.😂
Met citaat reageren
Oud 25-06-2018, 15:44
Mclovin1999
Avatar van Mclovin1999
Mclovin1999 is offline
Citaat:
Had het niet tegen jou maar oké.😂
Ik bedoel dat je het voor me opneemt 🤷🏼*♀️
Met citaat reageren
Oud 25-06-2018, 15:54
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Ik bedoel dat je het voor me opneemt 🤷🏼*♀️
Oké.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:00.