Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-04-2003, 18:32
poppeke
poppeke is offline
nou,als wij meiden hier een topic plaatsen over welke cup een jongen het liefste ziet,dan krijgen we alsmaar het antwoord : maak je daar toch niet zo druk om... MAAR er zijn wél zeker 2 topics over hoe groot de penis van de jongens moet zijn? nou, bij mijn weten is dat nét hetzelfde, EN waarom moeten wij nou altijd onze benen ontharen? en geen buikje krijgen? en ons schaamhaar precies in een streepje scheren?en zo kan ik nog 10000 dingen opnoemen!! AAAARRRGHHH straks gaan wij ook lekker eisen stellen nah!!! eigenlijk is het niet zo erg allemaal,maar het is maar dat je weet wat een last wij soms hebben!!

p.s. sorry jongens,dit moest er even uit,neem het me niet kwalijk,even de frustraties los laten , je weet wel

nou, toedels!
__________________
--> I LoVe YoU NoT bEcAuSe oF WhO YoU r,bUt bEcAuSe Of WhO i Am WhEn I'm wItH yOu<--
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 18:33
onzekerdoosje:p
onzekerdoosje:p is offline
u go girl
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 18:37
PussyLover
PussyLover is offline
You say it Girl, it's True


je bent trouwens erg lief


Mja gelijk heb je...


Kisses,
pUsSyLover
__________________
Still standing here screaming F*Ck Your Free World *Eminem 8Mile Roeleert*
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 18:39
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 18:48
Miss 666
Miss 666 is offline
juist zo ist en nie anders.
wij ons best maar doen en wij mogen nix van hun verlangen. dat moet maar eens afgelopen zijn.
__________________
Let the devil be your guide,and do everything that they tell you it bad for you!!!
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 19:21
MUBA
Avatar van MUBA
MUBA is offline
Citaat:
poppeke schreef op 01-04-2003 @ 19:32:
nou,als wij meiden hier een topic plaatsen over welke cup een jongen het liefste ziet,dan krijgen we alsmaar het antwoord : maak je daar toch niet zo druk om... MAAR er zijn wél zeker 2 topics over hoe groot de penis van de jongens moet zijn? nou, bij mijn weten is dat nét hetzelfde, EN waarom moeten wij nou altijd onze benen ontharen? en geen buikje krijgen? en ons schaamhaar precies in een streepje scheren?en zo kan ik nog 10000 dingen opnoemen!! AAAARRRGHHH straks gaan wij ook lekker eisen stellen nah!!! eigenlijk is het niet zo erg allemaal,maar het is maar dat je weet wat een last wij soms hebben!!

p.s. sorry jongens,dit moest er even uit,neem het me niet kwalijk,even de frustraties los laten , je weet wel

nou, toedels!
Hoooow.... cupmaat MAAKT NIET UIT, penisgrootte MAAKT NIET UIT, of je je benen geschoren hebt of niet MAAKT NIET UIT (het zijn zelfs meestal de meisjes zelf die het willen scheren omdat het er anders niet uitzien of omdat het anders niet fijn aan zou voelen ofzo), een buikje MAAKT NIET UIT (nog sterker, een klein beetje is zelfs fijn!), SCHAAMHAAR moet je NIET SCHEREN (behalve dan zo dat het op het strand niet onder je zwempak/bikinibroekje uitkomt).... Jullie stellen zelf allemaal fucking eisen aan jezelf, daar ligt het probleem.

Sorry dat ik ff generaliseer hoor.
__________________
Reporter to Ghandi: "What do you think of Western Civilisation?" - Gandhi: "I think that would be a good idea."
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 19:25
MUBA
Avatar van MUBA
MUBA is offline
Citaat:
Ed De Pijpslet schreef op 01-04-2003 @ 20:23:
kut wijven!
verklaar u nader?
__________________
Reporter to Ghandi: "What do you think of Western Civilisation?" - Gandhi: "I think that would be a good idea."
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 19:27
Verwijderd
Waaw... ken jij serieus jongens die zeggen 'je moet je schaamhaar in een streepje scheren en je benen kaal, je mag geen buikje krijgen, want anders...'?
Ik namelijk niet... dus ik heb schaamhaar en kortbehaarde benen (scheer ze eens in de twee weken en dat vind ik genoeg), en doe mijn uiterste best om zo veel mogelijk te eten en zo min mogelijk te sporten... want dat idee dat het zou moeten van jongens, dat zit misschien in jouw hoofd, maar niet in het hunne
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 19:31
MUBA
Avatar van MUBA
MUBA is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 01-04-2003 @ 20:27:
Waaw... ken jij serieus jongens die zeggen 'je moet je schaamhaar in een streepje scheren en je benen kaal, je mag geen buikje krijgen, want anders...'?
Ik namelijk niet... dus ik heb schaamhaar en kortbehaarde benen (scheer ze eens in de twee weken en dat vind ik genoeg), en doe mijn uiterste best om zo veel mogelijk te eten en zo min mogelijk te sporten... want dat idee dat het zou moeten van jongens, dat zit misschien in jouw hoofd, maar niet in het hunne
jeej! zeg ff als je ooit de politiek in gaat ja? dan ga ik echt zwaar op jou stemmen, tenzij je echt in zo'n heel foute partij zit ofzo...

__________________
Reporter to Ghandi: "What do you think of Western Civilisation?" - Gandhi: "I think that would be a good idea."
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 19:43
sinsere
Avatar van sinsere
sinsere is offline
Haha go Sarahbressers
Weinig aan toe toe voegen. Ook ik scheer mn benen eens in de
twee weken ongeveer. De bikinilijn scheer ik wel helemaal,
maar met name omdat ik dat zelf mooier vind.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 19:46
Kronkeltje
Avatar van Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Citaat:
poppeke schreef op 01-04-2003 @ 19:32:
nou,als wij meiden hier een topic plaatsen over welke cup een jongen het liefste ziet,dan krijgen we alsmaar het antwoord : maak je daar toch niet zo druk om... MAAR er zijn wél zeker 2 topics over hoe groot de penis van de jongens moet zijn? nou, bij mijn weten is dat nét hetzelfde, EN waarom moeten wij nou altijd onze benen ontharen? en geen buikje krijgen? en ons schaamhaar precies in een streepje scheren?en zo kan ik nog 10000 dingen opnoemen!! AAAARRRGHHH straks gaan wij ook lekker eisen stellen nah!!! eigenlijk is het niet zo erg allemaal,maar het is maar dat je weet wat een last wij soms hebben!!

p.s. sorry jongens,dit moest er even uit,neem het me niet kwalijk,even de frustraties los laten , je weet wel

nou, toedels!
Sorry maar ik vind dat je je een beetje aanstelt...
xxx Kronkel
__________________
xxx
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 20:23
unpopular
unpopular is offline
Citaat:
Kronkeltje schreef op 01-04-2003 @ 20:46:
Sorry maar ik vind dat je je een beetje aanstelt...
xxx Kronkel
Helaas moet ik het hier mee eens zijn dit omdat niet "WIJ" mannen vertellen dat je perse grote of kleine borsten moet hebben volgens mij is dat meer iets van de verschillende dames icm met mode en vrouwenbladen.
Ook over het scheren: Ik heb het niet verzonnen en mijn smaak gaat helaas uit naar gladde benen en niet naar benen met "mannen-"haren. Zeker niet als je er over streelt en vervolgens net het idee krijgt dat je een man aan het strelen bent.
En over "ons schaamhaar precies in een streepje scheren?"
Dit is ook jou mening (weer) persoonlijk vind ik het wel mooi als het verzorgt er uitziet. Hoe vind jij een jongen er uitzien die zich maar half scheert(in zijn gezicht)??


En waarom mogen mannen niet op hun beurt bezorgt zijn over of hij wel lang genoeg is of niet. Je kunt het ook zo zien dat vrouwen lang genoeg over hun borsten gezeurd hebben en dat het nu de woord aan de mannen is

Persoonlijk vind ik het ook wel overdreven maar om zo te reageren is wel heel erg.

Iiedereen mag zijn of haar mening over alles hebben en mensen zowel mannen als vrouwen leer met je zelf leven. Nee ik vind mezelf ook niet perfect (verre van dat) maar als ik daar iedere dag aan zou moeten denken zou ik allang zelfmoord gepleegd hebben.

Life is short, live it!

Want als je er niet tegen kunt dan lees je die topics toch niet.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 20:44
Verwijderd
ik voel me er niet beledigd om, als jij eisen wil stellen, ga je gang.
misschien trekt men zich er wat van aan, zolang ik maar lekker in mijn vel zit
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 21:06
Verwijderd
Citaat:
MUBA schreef op 01-04-2003 @ 20:21:
Hoooow.... cupmaat MAAKT NIET UIT, penisgrootte MAAKT NIET UIT, of je je benen geschoren hebt of niet MAAKT NIET UIT (het zijn zelfs meestal de meisjes zelf die het willen scheren omdat het er anders niet uitzien of omdat het anders niet fijn aan zou voelen ofzo), een buikje MAAKT NIET UIT (nog sterker, een klein beetje is zelfs fijn!), SCHAAMHAAR moet je NIET SCHEREN (behalve dan zo dat het op het strand niet onder je zwempak/bikinibroekje uitkomt).... Jullie stellen zelf allemaal fucking eisen aan jezelf, daar ligt het probleem.

Sorry dat ik ff generaliseer hoor.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 22:41
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
mja, 't feministische speeluurtje is voorbij, terug naar je aanrecht.

kom maar met die flames.. hehe
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 22:43
138
Avatar van 138
138 is offline
Citaat:
cHa0s schreef op 01-04-2003 @ 23:41:
mja, 't feministische speeluurtje is voorbij, terug naar je aanrecht.

kom maar met die flames.. hehe
Hun enige recht
__________________
Want me to get naked and start the revolution?......I'll take that as a maybe. We wrof th twildwen
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 23:22
Verwijderd
en enige plicht, zwijgplicht...
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 08:20
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
azaziël schreef op 02-04-2003 @ 00:22:
en enige plicht, zwijgplicht...
Als ze 'm zijn komen meten, ja!
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 08:34
elledc
elledc is offline
Nog zoiets:
Op tv moet de presentatrice er mooi en aantrekkelijk uitzien, liefst blondines, met grote borsten, het gaat uiteindelijk enkel om het uiterlijk
De man mag nog zo lelijk zijn, bij hem draait het om 'intelligentie' en om wat hij zegt.
Idem voor modebladen of tijdschriften.

Geloof me, wat 'poppeke' zegt is niet onjuist, onbewust komt het er op hetzelfde neer als dat bovenste hier. In spreek in het algemeen, natuurlijk zijn we niet allemaal zo, en gelukkig ook.
De vrouw moet meer letten op haar uiterlijk, misschien doet ze dat wel voor zichzelf maar dàt juist omdat ze denkt dat het moét, en om haar geliefde plezier te doen. Het draait uiteindelijk altijd om het rekening houden met de ander en dus om 'mooi' te zijn voor de partner.

Ik zou ook 3 weken lang mijn benen niet kunnen scheren, lekker niks van aantrekken maar dat wil ik gewoon niet, het zit in ons om dat wel te doen, tussen de vrouwen is het meestal een strijd om de mooiste te zijn.
De vrouw moet ook de pil slikken, en krijgt dan nog het sperma in haar terwijl de man dan lekker even gaat uitpuffen sorry ik ga eenbeetje ver maar moest het even kwijt, val me nu niet aan aub
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 09:11
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 02-04-2003 @ 09:20:
Als ze 'm zijn komen meten, ja!
staatsgeheim
mochten de Duitsers ooit weer binnenvallen, zijn we voorbereid
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 09:19
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
azaziël schreef op 02-04-2003 @ 10:11:
staatsgeheim
mochten de Duitsers ooit weer binnenvallen, zijn we voorbereid
Met een 8 inch barrel!
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 09:35
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 02-04-2003 @ 09:19:
Met een 8 inch barrel!
12cm maar?
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 09:41
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Qimm schreef op 02-04-2003 @ 10:35:
12cm maar?
8 maal 2,5 cm is 20.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 09:53
unpopular
unpopular is offline
[QUOTE]utopia5 schreef op 02-04-2003 @ 09:34:
Nog zoiets:
Op tv moet de presentatrice er mooi en aantrekkelijk uitzien, liefst blondines, met grote borsten, het gaat uiteindelijk enkel om het uiterlijk
De man mag nog zo lelijk zijn, bij hem draait het om 'intelligentie' en om wat hij zegt.
Idem voor modebladen of tijdschriften.
[QUOTE]


Wat een vreselijke onzin net of ik bijvoorbeeld op mtv of tmf presentator kan worden mannen moet ook knap zijn.
Plus de standaard eigenschappen vertonen die ook op dit forum gesteld worden: Knap , iets tot redelijk breed , leuk kapsel liefst opvallend , niet dik maar een klein buikje mag.

Citaat:
utopia5 schreef op 02-04-2003 @ 09:34:

Geloof me, wat 'poppeke' zegt is niet onjuist, onbewust komt het er op hetzelfde neer als dat bovenste hier. In spreek in het algemeen, natuurlijk zijn we niet allemaal zo, en gelukkig ook.
De vrouw moet meer letten op haar uiterlijk, misschien doet ze dat wel voor zichzelf maar dàt juist omdat ze denkt dat het moét, en om haar geliefde plezier te doen. Het draait uiteindelijk altijd om het rekening houden met de ander en dus om 'mooi' te zijn voor de partner.
Als je een vriend hebt mag die er ook zo bijlopen als hij zou willen mag hij als jullie uitgaan ook gewoon zijn werkkleding aan houden als hij net toevallig in de tuin gewerkt heeft en ook nog eens 2 dagen zichzelf niet geschoren heeft?

Citaat:
utopia5 schreef op 02-04-2003 @ 09:34:

Ik zou ook 3 weken lang mijn benen niet kunnen scheren, lekker niks van aantrekken maar dat wil ik gewoon niet, het zit in ons om dat wel te doen, tussen de vrouwen is het meestal een strijd om de mooiste te zijn.
De vrouw moet ook de pil slikken, en krijgt dan nog het sperma in haar terwijl de man dan lekker even gaat uitpuffen sorry ik ga een beetje ver maar moest het even kwijt, val me nu niet aan aub
Van mij mag je benen ook 3 weken niet scheren mag je volledig zelf weten maar het is toch ook veel aangenamer als het niet allemaal zo schuurt mag tenminste aannemen dat hetzelfde gevoel geeft als ik me een dag niet scheer dan voelt mijn gezicht ook ruw aan.

En over dat sperma in je dat ligt net zo goed aan jou als jij tegen je vriend zegt dat hij perse een condoom aan moet hij dat maar respecteren( maar het is volgens mij voor allebei ook lekkerder zonder). En de pil is niet alleen voor de seks volgens mij heeft het ook meer voordelen zoals een constantere menstruatie.

Ik val je dus niet aan maar ik vind wel dat ik net als jou mijn oordeel er over mag uiten
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 10:18
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Jij moet niets, wat je niet wil. Krijg toch lekker een buikje, onthaar je benen, oksels, schaamstreek niet. Boeit mij dat.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 10:38
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 02-04-2003 @ 09:41:
8 maal 2,5 cm is 20.
ik dacht dat een inch 1.5cm was... my bad
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 10:39
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
unpopular schreef op 02-04-2003 @ 09:53:
Als je een vriend hebt mag die er ook zo bijlopen als hij zou willen mag hij als jullie uitgaan ook gewoon zijn werkkleding aan houden als hij net toevallig in de tuin gewerkt heeft en ook nog eens 2 dagen zichzelf niet geschoren heeft?

*kwijlt van de gedachte van een ongeschoren, met zand besmeurde man* (aragorn )

nee natuurlijk mag hij dan niet mee uit, ik heb wel andere plannen
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 10:41
ShoarmaSchaap
Avatar van ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
Citaat:
utopia5 schreef op 02-04-2003 @ 09:34:
Nog zoiets:
Op tv moet de presentatrice er mooi en aantrekkelijk uitzien, liefst blondines, met grote borsten, het gaat uiteindelijk enkel om het uiterlijk
De man mag nog zo lelijk zijn, bij hem draait het om 'intelligentie' en om wat hij zegt.
Idem voor modebladen of tijdschriften.

Geloof me, wat 'poppeke' zegt is niet onjuist, onbewust komt het er op hetzelfde neer als dat bovenste hier. In spreek in het algemeen, natuurlijk zijn we niet allemaal zo, en gelukkig ook.
De vrouw moet meer letten op haar uiterlijk, misschien doet ze dat wel voor zichzelf maar dàt juist omdat ze denkt dat het moét, en om haar geliefde plezier te doen. Het draait uiteindelijk altijd om het rekening houden met de ander en dus om 'mooi' te zijn voor de partner.

Ik zou ook 3 weken lang mijn benen niet kunnen scheren, lekker niks van aantrekken maar dat wil ik gewoon niet, het zit in ons om dat wel te doen, tussen de vrouwen is het meestal een strijd om de mooiste te zijn.
De vrouw moet ook de pil slikken, en krijgt dan nog het sperma in haar terwijl de man dan lekker even gaat uitpuffen sorry ik ga eenbeetje ver maar moest het even kwijt, val me nu niet aan aub

ff serieus he, volgens jij moet jij echt naar een lesbi cafe gaan want mannen vallen jou niet zo goed he.. ik volg je posts al langer idd.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 10:45
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Even alles eerlijk op een rijtje
- er bestaat een schoonheids ideaal
- om een voor mij onduidelijke reden is die voor vrouwen belangrijker dan voor mannen. Vrouwen lijken zich er meer van aan te trekken iig
- wat mij tot dit punt brengt, je hebt de keuze om mee te gaan met het schoonheidsideaal. Als het schoonheids ideaal is om je kop kaal te scheren, 50 kilo aan te komen en je alleen nog maar kleden in vuilniszakken zullen er ook nog mensen aan mee doen, ik niet

tip: doe wat JIJ wil, laat je niet dwingen tot iets omdat 'iedereen' het doet, stel je gerust op de gedachte dat wat 'iedereen' doet doe ik al niet aan mee. Das niet leuk.

You laugh because I'm different. I laugh because you're all the same
(weet nie meer van wie deze sig is maar hijs )
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 10:59
Black Sugar
Avatar van Black Sugar
Black Sugar is offline
Ik vind eigenlijk dat een jongen zijn schaamhaar toch zeker wel mag bijwerken en moet oppassen dat hij geen buikje krijgt en hij moet zijn gezichtshaar ook bijwerken dus uiteindelijk stel ik net o veel eisen aan een jongen als andersom.
__________________
Everything in moderation. Including moderation.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 11:01
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
Black Sugar schreef op 02-04-2003 @ 11:59:
Ik vind eigenlijk dat een jongen zijn schaamhaar toch zeker wel mag bijwerken en moet oppassen dat hij geen buikje krijgt en hij moet zijn gezichtshaar ook bijwerken dus uiteindelijk stel ik net o veel eisen aan een jongen als andersom.
Ik vind helemaal niet dat een meisje haar schaamhaar moet bijwerken, ze mag best een buikje hebben (best wel sexy zelfs), en haar gezichtshaar hoeft ze ook niet bij te werken. Wie stelt nou de meeste eisen?
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 11:09
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Evito schreef op 02-04-2003 @ 11:01:
Ik vind helemaal niet dat een meisje haar schaamhaar moet bijwerken, ze mag best een buikje hebben (best wel sexy zelfs), en haar gezichtshaar hoeft ze ook niet bij te werken. Wie stelt nou de meeste eisen?
Eisen stellen verschilt per persoon, niet per geslacht!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 12:41
neleke60
neleke60 is offline
Citaat:
poppeke schreef op 01-04-2003 @ 19:32:
nou,als wij meiden hier een topic plaatsen over welke cup een jongen het liefste ziet,dan krijgen we alsmaar het antwoord : maak je daar toch niet zo druk om... MAAR er zijn wél zeker 2 topics over hoe groot de penis van de jongens moet zijn? nou, bij mijn weten is dat nét hetzelfde, EN waarom moeten wij nou altijd onze benen ontharen? en geen buikje krijgen? en ons schaamhaar precies in een streepje scheren?en zo kan ik nog 10000 dingen opnoemen!! AAAARRRGHHH straks gaan wij ook lekker eisen stellen nah!!! eigenlijk is het niet zo erg allemaal,maar het is maar dat je weet wat een last wij soms hebben!!

p.s. sorry jongens,dit moest er even uit,neem het me niet kwalijk,even de frustraties los laten , je weet wel

nou, toedels!
jongens zijn zoals auto's, voor ge et weet ligt ge der onder
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 12:49
Verwijderd
Wat een stom topic. Je scheert alle jongens over 1 kam.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 13:04
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 02-04-2003 @ 10:19:
Met een 8 inch barrel!
kom maar meten, weet je het zeker
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 13:06
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
azaziël schreef op 02-04-2003 @ 14:04:
kom maar meten, weet je het zeker
Maar als ik er een metalen loop langs leg, krimpt-ie toch meteen van de kou. Hebben we weer geen accurate meting.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 13:17
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
neleke60 schreef op 02-04-2003 @ 12:41:
jongens zijn zoals auto's, voor ge et weet ligt ge der onder
dat heeft ook echt met het topic te maken...
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 13:25
Deathflower
Deathflower is offline
uuhhhmmm tja...

natuurlijk is er een schoonheidsideaal (is er altijd al geweest), maar 'keuren' wij de mannen niet net zo snel (misschien zelfs wel sneller) als dat zij bij ons doen??? kom op zeg iedereen doet dat, en niet alleen tegenover het andere geslacht, maar ook tegenover andere levensstijlen / subculturen e.d.

de "eisen" waaraan iemand moet voldoen verschillen echter per persoon. en zoals men zegt: "op ieder potje past een dekseltje"
m.a.w. zoek gewoon personen die bij je passen en je accepteren zoals je bent.

waar mensen zich allemaal wel niet druk over kunnen maken
__________________
*~*With Pink Sour Plastic Mouth*~*
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 13:36
StijnSpoortNiet
Avatar van StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
Citaat:
Qimm schreef op 02-04-2003 @ 11:39:
*kwijlt van de gedachte van een ongeschoren, met zand besmeurde man* (aragorn )
Als ik me 2 dagen niet scheer, loopt me zoenpartner al te roepen dat ik 'aanvoel als schuurpapier'. Terwijl IK het wel relaxed vind om stoppels te hebben!! En ik scheer me toch ook braaf, anders krijg ik de hele tijd gezeur en da's te vermoeiend. Aigght
En dat terwijl zij haar oksels ook niet regelmatig bijhoudt, omdat het 'zo irriteert als het geschoren is'. Jah, whateva....
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 13:46
elledc
elledc is offline
Citaat:
ShoarmaSchaap schreef op 02-04-2003 @ 11:41:
ff serieus he, volgens jij moet jij echt naar een lesbi cafe gaan want mannen vallen jou niet zo goed he.. ik volg je posts al langer idd.
Wat is dat nou voor onzin, ik heb een vriend en meiden hoef ik niet. Het gaat helemaal niet om mijn gevoelens voor diegene, het gaat om het feit dat ik uit ervaring merk dat de vrouw in sommige opzichten benadeeld is. Als je beiden in de weegschaal steekt dan is er een verschil.
Kijk naar het nieuws, de vrouw is overdreven opgetut en de man ziet er gewoon alledaags uit.
Ik ervaar het zo en ben zelf ook in de "tv-wereld" geweest maar snel uitgestapt uit eigen wil en geloof me, bij de vrouw draait het hoofdzakelijk om het uiterlijk, in sensatie programma's bovenop!
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 13:49
elledc
elledc is offline
Citaat:
AePiE schreef op 02-04-2003 @ 13:49:
Wat een stom topic. Je scheert alle jongens over 1 kam.
Ze spreekt in het algemeen en ik geef ze gedeeltelijk wel gelijk. Jij bent misschien niét zo maar een groot deel van de bevolking wél en daar heeft ze het over.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 14:19
damaetas
Avatar van damaetas
damaetas is offline
beetje verwarrend topic eigenlijk.

(je beslist toch allemaal zelf wat je doet. hangt er gewoon vanaf hoe je karakter is. ik heb er geen problemen mee om met ongeschoren benen te gaan fitnessen, terwijl iemand anders zich mss zou schamen daarom. nouja pfrt. en zo is het ook bij jongens maar dan nbtje anders ofzo)
__________________
deegrol -=- DUVEL -=- *is lief*
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 14:53
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
StijnSpoortNiet schreef op 02-04-2003 @ 14:36:
Als ik me 2 dagen niet scheer, loopt me zoenpartner al te roepen dat ik 'aanvoel als schuurpapier'. Terwijl IK het wel relaxed vind om stoppels te hebben!! En ik scheer me toch ook braaf, anders krijg ik de hele tijd gezeur en da's te vermoeiend. Aigght
stoppels = mannelijk = aantrekkelijk ja
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 14:58
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Signy schreef op 02-04-2003 @ 14:53:
stoppels = mannelijk = aantrekkelijk ja
*droomt weg* hmmmm
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 15:07
Verwijderd
mjah stoppels in gezicht is goed zo lang 't geen baard wordt dan

ennem iemand zei dat-ie niet wil dat-ie over een meisjesbeen aait en dat het dan voelt als een mannenbeen. Nu, maak je geen zorgen, bij de meeste vrouwen is het beenhaar kort en dun en weinig. Ik scheer alleen mijn onderbenen, en op mijn bovenbenen zie je de haartjes echt pas als je er tien cm vanaf zit. Als je over een meisjesbeen denkt te aaien en het voelt als een mannenbeen, dan heb je waarschijnlijk per ongeluk een jongen te pakken.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 15:08
Maurice
Avatar van Maurice
Maurice is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 02-04-2003 @ 16:07:
Als je over een meisjesbeen denkt te aaien en het voelt als een mannenbeen, dan heb je waarschijnlijk per ongeluk een jongen te pakken.
"Henk, ben jij het?"

__________________
they really got us by the nezmins
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 15:13
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Signy schreef op 02-04-2003 @ 15:53:
stoppels = mannelijk = aantrekkelijk ja

Ligt eraan hoe zwaar zijn baardgroei is. Of vond jij Lubbers bijzonder mannelijk?

Mijn vriend heeft ook een zware baard, als hij een dag niet scheert, krijg je echt schuurpapier. Dat zoent niet lekker, de vellen hangen dan echt van mijn lippen. Echt pijnlijk. Over mijn wangen klaag ik niet, die kunnen het wel aan.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 15:15
poppeke
poppeke is offline
hooiiiii
relax people!!!!
neem het nou niet allemaal zo persoonlijk op joh, ik bedoelde inderdaad maar een deel van de jongens hoor, dus rustig jongens ik denk gewoon dat er jongens zijn die erop zouden afknappen moest een meisje zich niet verzorgen? nou, ik verzorg me wel hoor daar niet van en zo erg is het ook allemaal niet,maar de maatschappij zorgt er nou eenmaal voor dat meisjes vinden dat ze zich moeten verzorgen,terwijl dat dat voor jongens minder het geval is... en voel je alsjeblieft nie zo aangevallen, was niet de bedoeling om zo uit de hoek te komen
toedels!!
__________________
--> I LoVe YoU NoT bEcAuSe oF WhO YoU r,bUt bEcAuSe Of WhO i Am WhEn I'm wItH yOu<--
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:58.