Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-05-2005, 23:06
Luusjuh
Avatar van Luusjuh
Luusjuh is offline
Hoi Hoi

ik korfbal zelf al zo'n 12 jaar en ik vind het echt super belachelijk dat mensen zo bevooroordeeld zijn en beginnen te lachen als ze horen dat je op korfbal zit en dan krijg je van die opmerkingen ooh die homo sport of die sport is toch alleen voor mietjes... oh douche je ook gemengd ??? Ik vraag mij dan werkelijk af wrom mensen zo reageren!!! Korfbal is gewoon super lijp !!!! Je doet het ook nog eens gemend ik vind dat juist harstikke leuk !! kom je geregeld nieuwe mensen van het andere geslacht tegen... maar goed ik vraag mij dus daarwerkelijk af waarom er zoveel mensen zijn die er zo raar over doen ??? iemand daar een reden voor ???


XxX
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-05-2005, 23:18
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Korfbal is tof

Ik doe het zelf ook alweer aardig wat jaartjes, ik schat zelf zo'n jaartje of 8. Het kan me echt geen ruk schelen hoe anderen erover denken. Ik vind het zelf nog steeds hardstikke leuk. En we staan gewoon 1e!!! 22 Mei kampioenswedstrijd
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 13-05-2005, 23:20
Luusjuh
Avatar van Luusjuh
Luusjuh is offline
Citaat:
TopDrop schreef op 14-05-2005 @ 00:18 :
Korfbal is tof

Ik doe het zelf ook alweer aardig wat jaartjes, ik schat zelf zo'n jaartje of 8. Het kan me echt geen ruk schelen hoe anderen erover denken. Ik vind het zelf nog steeds hardstikke leuk. En we staan gewoon 1e!!! 22 Mei kampioenswedstrijd
Wij 21 Mei
Rigtersbleek A1 - Dos Kampen A2
Met citaat reageren
Oud 13-05-2005, 23:21
zinloosprofiel
zinloosprofiel is offline
Korfbal izz zeker een top sport. Er wordt inderdaad nog steed minachtend naar gekeken. Maar korfbal is een van de scociaalste sporten die er bestaan. Doordat mannen en vrouwen in een team samen spelen heb je toch een andere band dan met alleen maar mannen of vrouwen. Meestal hou je wat meer "echte" vrienden over dan bij een andere sport. Ook als je niet meer korfbalt blijf je meestal erg veel contact houden met je oude teamgenoten.
__________________
Greetzzz Lucy.nl
Met citaat reageren
Oud 13-05-2005, 23:29
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Luusjuh schreef op 14-05-2005 @ 00:20 :
Wij 21 Mei
Rigtersbleek A1 - Dos Kampen A2
Phoenix A5 - DKC A4

en we hebben trouwens afgelopen week met 11-4 van ze gewonnen bij hun thuis, en 22 mei spelen we bij onze eigen vereniging, dus nu gaan we ze helemaal afmaken
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 14-05-2005, 19:16
samoth
samoth is offline
Citaat:
Luusjuh schreef op 14-05-2005 @ 00:06 :
Hoi Hoi

ik korfbal zelf al zo'n 12 jaar en ik vind het echt super belachelijk dat mensen zo bevooroordeeld zijn en beginnen te lachen als ze horen dat je op korfbal zit en dan krijg je van die opmerkingen ooh die homo sport of die sport is toch alleen voor mietjes... oh douche je ook gemengd ??? Ik vraag mij dan werkelijk af wrom mensen zo reageren!!! Korfbal is gewoon super lijp !!!! Je doet het ook nog eens gemend ik vind dat juist harstikke leuk !! kom je geregeld nieuwe mensen van het andere geslacht tegen... maar goed ik vraag mij dus daarwerkelijk af waarom er zoveel mensen zijn die er zo raar over doen ??? iemand daar een reden voor ???


XxX
Dat zul je altijd hebben. Schaken is voor nerds, darten voor aso's, hockey voor kakkers enzv. Leer er mee leven.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2005, 20:06
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Gemengd douchen! Daar doen ze het zeker allemaal voor he?
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 23:24
Luusjuh
Avatar van Luusjuh
Luusjuh is offline
Citaat:
TopDrop schreef op 14-05-2005 @ 00:29 :
Phoenix A5 - DKC A4

en we hebben trouwens afgelopen week met 11-4 van ze gewonnen bij hun thuis, en 22 mei spelen we bij onze eigen vereniging, dus nu gaan we ze helemaal afmaken
Aaah Phoenix
in de A jeugd
zeg dan kun je ook wel meedoen aan ons schutterstoernooi
wordt heel erg lijp
kijk maar ff op


Site voor Het Twents open Schutterstoernooi
of op onze gewone site
Kv Rigtersbleek

wel net zo leuk
Met citaat reageren
Oud 23-05-2005, 14:30
bagel
Avatar van bagel
bagel is offline
Citaat:
samoth schreef op 14-05-2005 @ 20:16 :
Dat zul je altijd hebben. Schaken is voor nerds, darten voor aso's, hockey voor kakkers enzv. Leer er mee leven.
wat hoort er dan bij voetbal? vroeg ik me even af..

ik vind korfbal wel kicke!! deed het zelf ook maar ik vond het team niets meer aan want fardau moest weg en toen wilde ik ook niet meer..

zijn jullie trouwens kampioen geworden?
Met citaat reageren
Oud 23-05-2005, 17:01
MissN0urri
Avatar van MissN0urri
MissN0urri is offline
Ik korfbal nu 8 jaar bij PKC..en hier is die hele korfbal mentaliteit heel anders! We hebben hier erg veel leden en korfbal is hier sport nummer 1. Dus dat is weer een andere kant! Korfbal is geweldig en heerlijk! Een duel aangaan vind ik een uitdaging en geeft me een kick. Ik zeg altijd maar tegen mensen die zeggen dat het ene mietjessport is dat ze maar eens mee moeten trainen

offtopic: PKC is niet arrogant en vervelend voordat de vooroordelen komen
__________________
* Het Lijkt Z0 Simpel..Dat Is Het Vaak Ook*
Met citaat reageren
Oud 23-05-2005, 17:17
Kejting
Avatar van Kejting
Kejting is offline
niet weer zo een topic
__________________
kutjong
Met citaat reageren
Oud 23-05-2005, 20:19
Luusjuh
Avatar van Luusjuh
Luusjuh is offline
Jep Rigtersbleek A1 kampioen
11-7 gewonnen van Dos kampen A2 ondanks de super
slechte wedstrijd !!!!
maar goed
ik vind pkc juist wel lijp... lijper dan dos wk iig ook al
woon ikzelf in enschede !!! maar ik denk dat dat komt
door de onderlinge strijd tussen de clubs brengt vaak problemen met zich mee
welk team bij pkc speel je dan MissN0urri ??
maar ik denk ook dat het daar bij jullie heel anders is...
moet eerlijk zijn dat jullie toch wel de beste club van Nederland zijn... dus daar mag je best trots op zijn

en owjah Kejting als je het niet intressant vind waarom kom je dan op dit topic ???
Met citaat reageren
Oud 23-05-2005, 21:07
Kejting
Avatar van Kejting
Kejting is offline
Citaat:
Luusjuh schreef op 23-05-2005 @ 21:19 :

en owjah Kejting als je het niet intressant vind waarom kom je dan op dit topic ???
mijn onvrede en daarmee gelijk mijn mening uiten over het feit van het zoveelste korfbaltopic.
__________________
kutjong
Met citaat reageren
Oud 23-05-2005, 21:22
Verwijderd
Ik vond het altijd best gaar als we het tijdens gym deden.
Geloof me, ik ben niet het type voor zo'n sport
Met citaat reageren
Oud 24-05-2005, 10:08
MissN0urri
Avatar van MissN0urri
MissN0urri is offline
Citaat:
Luusjuh schreef op 23-05-2005 @ 21:19 :
Jep Rigtersbleek A1 kampioen
11-7 gewonnen van Dos kampen A2 ondanks de super
slechte wedstrijd !!!!
maar goed
ik vind pkc juist wel lijp... lijper dan dos wk iig ook al
woon ikzelf in enschede !!! maar ik denk dat dat komt
door de onderlinge strijd tussen de clubs brengt vaak problemen met zich mee
welk team bij pkc speel je dan MissN0urri ??
maar ik denk ook dat het daar bij jullie heel anders is...
moet eerlijk zijn dat jullie toch wel de beste club van Nederland zijn... dus daar mag je best trots op zijn

en owjah Kejting als je het niet intressant vind waarom kom je dan op dit topic ???
Hahah dankjewel!! Ben ik het natuurlijk mee eens . Achjah PKC houd gewoon van een stevig potje korfballen. Ook vaak door de Simons wordt gedacht dat we arrogant zijn terwijl in feite, idd erg lijp zijn haha! Ben je zaterdag ook bij de kruisfinale dan? PKC - Dos WK.
Ik Speel selectie bij PKC. A3/A4.
__________________
* Het Lijkt Z0 Simpel..Dat Is Het Vaak Ook*
Met citaat reageren
Oud 24-05-2005, 13:32
knijtert!
Avatar van knijtert!
knijtert! is offline
werd weer ns tijd voor een korfbal discussie

Op zo een moment mis ik Emilio weer
Met citaat reageren
Oud 25-05-2005, 09:21
Luusjuh
Avatar van Luusjuh
Luusjuh is offline
Citaat:
MissN0urri schreef op 24-05-2005 @ 11:08 :
Hahah dankjewel!! Ben ik het natuurlijk mee eens . Achjah PKC houd gewoon van een stevig potje korfballen. Ook vaak door de Simons wordt gedacht dat we arrogant zijn terwijl in feite, idd erg lijp zijn haha! Ben je zaterdag ook bij de kruisfinale dan? PKC - Dos WK.
Ik Speel selectie bij PKC. A3/A4.
nope ik ben er dan niet ... sorry haha
maar goed dos wk intresseerd mij niet bepaald...
dus jah haha...
Met citaat reageren
Oud 26-05-2005, 16:42
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
w000t!! kampioen geworden afgelopen zondag!

13-2 ingezeept
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 26-05-2005, 16:48
Verwijderd
Citaat:
Havock schreef op 23-05-2005 @ 22:22 :
Ik vond het altijd best gaar als we het tijdens gym deden.
Geloof me, ik ben niet het type voor zo'n sport
En geloof mij, tijdens de gym is het echt zoveel saaier als in het echt. Maar het kan wel dat het niet jou soort sport is Ik vind het iig wel heel leuk
Met citaat reageren
Oud 26-05-2005, 21:46
Luusjuh
Avatar van Luusjuh
Luusjuh is offline
Citaat:
Yoka schreef op 26-05-2005 @ 17:48 :
En geloof mij, tijdens de gym is het echt zoveel saaier als in het echt. Maar het kan wel dat het niet jou soort sport is Ik vind het iig wel heel leuk

precies klopt... bij gym intreseerd niemand zich ervoor en zitten mensen toch alleen maar te zeiken dat ze er niets van snappen... als je het met mensen doet die het ook leuk en leuk vinden is het ook veel leuker om te doen
Met citaat reageren
Oud 27-05-2005, 14:41
Verwijderd
het niet kunnen lopen met de bal irriteert mij gewoon.

en misschien ben ik gewoon iets te, ermhhhh, "lomp".
wat passeren!? *steekt voet uit*
Met citaat reageren
Oud 29-05-2005, 20:48
Luusjuh
Avatar van Luusjuh
Luusjuh is offline
najah iedereen heeft een mening he !!!
*valt niet omdat de voet op tijd ondekt wordt*
Met citaat reageren
Oud 30-05-2005, 16:39
Sonnema
Avatar van Sonnema
Sonnema is offline
Ikzelf korfbal nu 5 en een half jaar en ik vind het erg leuk en dat het gay zou zijn is natuurlijk onzin aangezien je bij korfbal gemengd sport en bij voetbal meestal met alleen maar jongens en anders alleen maar meisjes
__________________
...Ter verhoging van het decorum en het intellect
Met citaat reageren
Oud 30-05-2005, 17:06
Aelin
Avatar van Aelin
Aelin is offline
Dôh tuurlijk is korfbal leuk.. ik korfbal nu al bijna 15 jaar (oh.. jah vrij ziekelijk) en ik vind het nog steeds echt superleuk.. ookal speel ik maar 2e klasse A in Noord-West... en sorriej maar er lopen heeeeeeeeel veel leuke lekkere lieve jongens op korfbal rond en geloof mij.. die zijn verre van gay.. maak maar eens een goed korfbalfeest mee!!!

Aelin x x x
__________________
Practice makes perfect..
Met citaat reageren
Oud 30-05-2005, 21:20
Gilbert
Avatar van Gilbert
Gilbert is offline
Citaat:
knijtert! schreef op 24-05-2005 @ 14:32 :
werd weer ns tijd voor een korfbal discussie

Op zo een moment mis ik Emilio weer
dat was zooo mooi
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-05-2005, 21:42
Luusjuh
Avatar van Luusjuh
Luusjuh is offline
ik denk dan dat ik geluk heb dat ik dat gemist heb !!
Korfbal is namelijk gewoon super super lijp !!!
maar waarschijnlijk frustreren een heleboel mensen zich omdat ze er niets van snappen daarom zeggen ze maar dat het een lompe en domme sport is....
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 23:43
P&C
P&C is offline
Citaat:
Aelin schreef op 30-05-2005 @ 18:06 :
Dôh tuurlijk is korfbal leuk.. ik korfbal nu al bijna 15 jaar (oh.. jah vrij ziekelijk) en ik vind het nog steeds echt superleuk.. ookal speel ik maar 2e klasse A in Noord-West... en sorriej maar er lopen heeeeeeeeel veel leuke lekkere lieve jongens op korfbal rond en geloof mij.. die zijn verre van gay.. maak maar eens een goed korfbalfeest mee!!!

Aelin x x x
denk niet dat het het haalt bij een hockeyfeest
__________________
Rotterdam!
Met citaat reageren
Oud 01-06-2005, 07:46
Sonnema
Avatar van Sonnema
Sonnema is offline
dat zou kunnen maar dat is een mening en wij hebben een andere mening dan jij, jij vnd een hockeyfeest leuk en wij korfbalfeesten
__________________
...Ter verhoging van het decorum en het intellect
Met citaat reageren
Oud 01-06-2005, 10:02
Luusjuh
Avatar van Luusjuh
Luusjuh is offline
precies !!!!
zaterdag groot schutterstoernooi bij ons !!!
kan geloof ik tot vandaag opgeven !!!! dus..... zin om 400 euries te winnen...

Schutterstoernooi 4 Juni Rigtersbleek

Laatst gewijzigd op 01-06-2005 om 10:05.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2005, 19:41
Lelle_*
Avatar van Lelle_*
Lelle_* is offline
Citaat:
Luusjuh schreef op 14-05-2005 @ 00:20 :
Wij 21 Mei
Rigtersbleek A1 - Dos Kampen A2
Lol. Ik speel bij Wit-blauw Kampen! En ik zat 2 zaterdagen geleden bij een team van Rigtersbleek in de kleedkamer
__________________
Van sommige mensen kun je niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2005, 19:47
Sonnema
Avatar van Sonnema
Sonnema is offline
Ik speel bj MIA en ik heb op 25 Juni een schutterstoernooi
__________________
...Ter verhoging van het decorum en het intellect
Met citaat reageren
Oud 01-06-2005, 20:33
Luusjuh
Avatar van Luusjuh
Luusjuh is offline
Citaat:
Lelle_* schreef op 01-06-2005 @ 20:41 :
Lol. Ik speel bij Wit-blauw Kampen! En ik zat 2 zaterdagen geleden bij een team van Rigtersbleek in de kleedkamer
in kampen ?? euh waren wij niet jong team of oud team....
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 13:25
MissN0urri
Avatar van MissN0urri
MissN0urri is offline
Hahah de feesten van korfbal zijn idd erg leuk. Vooral omdat iedereen elkaar kent en dat een leuke sfeer brengt. Hier staat PKC mede met het succes van het korfballen ook bekent om de leuke feesten. Er is altijd een grote opkomst.
Ik vind het korfbalspelletje zelf altijd geweldig om te spelen..je hebt zo veel inzicht en tactiek nodig om een actie tot een mooi eind te breien.
PKC heeft ook een keer als een soort "project" een anti-korfballer en tevens voetbalfanaat 5 weken mee laten draaien met de club, met de sfeer en rond maart...Ahoy( elke korfballer zal weten dat dit het walhala is van korfbal). Hij deed elke week verslag van zijn mening in onze weekbrief. En na 5 weken heeft hij toegegeven dat de sfeer en het spelletje hem erg goed zijn gaan bevallen. Toch leuk..
Wie vinden jullie trouwens de nummer 1 korfballer?( Hoop dat de topicstarter het niet erg vind dat ik deze vraag hier stel)
Ik vind André Simons echt de beste. Niet omdat hij nou toevallig een PKC-er is, maar omdat hij een fantastische speelwijze heeft, een geweldig schot heeft en hij er altijd voor zorgt dat er in de wedstrijd een tikje humor verwerkt zit. Ben benieuwd..
__________________
* Het Lijkt Z0 Simpel..Dat Is Het Vaak Ook*
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 18:51
mario
Avatar van mario
mario is offline
Ik heb het van mijn 5de tot mijn 15e gespeeld. Op redelijk hoog niveau, waaronder 2 jaar hoofdklasse. Ik ben gestopt toen ik in de A1 en er allerlei andere zaken bij kwamen kijken.
__________________
www.funing.nl
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 21:06
Lelle_*
Avatar van Lelle_*
Lelle_* is offline
Citaat:
Luusjuh schreef op 01-06-2005 @ 21:33 :
in kampen ?? euh waren wij niet jong team of oud team....
In deventer kwamen wij enschedeers tegen .. Gewoon een Ateam.
__________________
Van sommige mensen kun je niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 10:27
Luusjuh
Avatar van Luusjuh
Luusjuh is offline
jep klopt dat was onze A3.... tegen devinco geloof ik die heeft onze A3 gewonnen
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-06-2005, 11:05
Lelle_*
Avatar van Lelle_*
Lelle_* is offline
Citaat:
Luusjuh schreef op 03-06-2005 @ 11:27 :
jep klopt dat was onze A3.... tegen devinco geloof ik die heeft onze A3 gewonnen
Gefeliciteerd

We raakten aan de praat omdat mijn vriend in Enschede woont, dicht bij het veld van Rigtersbleek. Dus ik vroeg of iemand m kende
__________________
Van sommige mensen kun je niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2005, 20:49
Luusjuh
Avatar van Luusjuh
Luusjuh is offline
aah zo nu snap ik het....
we hebben schutterstoernooi gehad en het was echt super lijp !!! geweldig gewoon ...!!! niet gewonnen maar goed...

hoe heet je vriend dan ???
Met citaat reageren
Oud 05-06-2005, 21:32
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
Gilbert schreef op 30-05-2005 @ 22:20 :
dat was zooo mooi
Nostalgie
__________________
Volg de evenaar.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2005, 17:21
Aelin
Avatar van Aelin
Aelin is offline
Citaat:
P&C schreef op 01-06-2005 @ 00:43 :
denk niet dat het het haalt bij een hockeyfeest
Ehm.. ik ben op genoeg hockeyfeesten geweest.. en jah.. daar haalt het t wel bij.. alhoewel hockeyfeesten oowk errug leuk zijn..
Korfballers zijn gewoon een bep soort mensen meestal... en das leuwk

Maar ehm.. de beste korfballer.. ik weet nieh.. kweet wel dat Mark Van Bommel.. van Fortuna en jong oranje.. errug leuk is.. en oowk wel goed


Aelin x x x
__________________
Practice makes perfect..
Met citaat reageren
Oud 07-06-2005, 15:08
Luusjuh
Avatar van Luusjuh
Luusjuh is offline
Citaat:
Aelin schreef op 06-06-2005 @ 18:21 :
Ehm.. ik ben op genoeg hockeyfeesten geweest.. en jah.. daar haalt het t wel bij.. alhoewel hockeyfeesten oowk errug leuk zijn..
Korfballers zijn gewoon een bep soort mensen meestal... en das leuwk

Maar ehm.. de beste korfballer.. ik weet nieh.. kweet wel dat Mark Van Bommel.. van Fortuna en jong oranje.. errug leuk is.. en oowk wel goed


Aelin x x x
Haha die mark is cker niet mis .... hij heeft alleen wel met een meisje van Belgie.. euh... sari... maar ik weet niet helemaal cker hoe zij heette....
Met citaat reageren
Oud 07-06-2005, 16:30
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Korfbal is echt zoooo Kut
__________________
Volg de evenaar.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2005, 21:25
knijtert!
Avatar van knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
Guissie schreef op 07-06-2005 @ 17:30 :
Korfbal is echt zoooo Kut


De sport is leuk (al vind ik voetbal leuker ) en mijn ervaring is dat er bij korfbal een veel leukere sfeer hangt, het is er veel gezelliger enzo.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 07:12
Sonnema
Avatar van Sonnema
Sonnema is offline
ja op een club ken je vaak iedereen. Onze club telt bijvoorbeeld bijna 300 leden en ik ken daarvan zeker 2/3 deel van. het deel dat ik niet ken zijn de welpjes die ik toch nooit zie
__________________
...Ter verhoging van het decorum en het intellect
Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 08:10
Aelin
Avatar van Aelin
Aelin is offline
Citaat:
Luusjuh schreef op 07-06-2005 @ 16:08 :
Haha die mark is cker niet mis .... hij heeft alleen wel met een meisje van Belgie.. euh... sari... maar ik weet niet helemaal cker hoe zij heette....
Voel je niks van hahaha!!! Neeh, mr tis leuwk om naar te kijken tog.. dan maakt t nieh uit offiej n vriendin heeft of nieh..

Citaat:
ja op een club ken je vaak iedereen. Onze club telt bijvoorbeeld bijna 300 leden en ik ken daarvan zeker 2/3 deel van. het deel dat ik niet ken zijn de welpjes die ik toch nooit zie
Inderdaad.. tis echt een gezelligheidsgebeuren.. maar ook onderling.. je ziet vaak dat mensen van verschillende verenigingen met elkaar omgaan!!!


Aelin x x x
__________________
Practice makes perfect..
Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 14:23
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
knijtert! schreef op 07-06-2005 @ 22:25 :


De sport is leuk (al vind ik voetbal leuker ) en mijn ervaring is dat er bij korfbal een veel leukere sfeer hangt, het is er veel gezelliger enzo.
Gezellig is relatief .. en het hangt er maar vanaf wat je gezellig vindt..
__________________
Volg de evenaar.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2005, 10:32
Aelin
Avatar van Aelin
Aelin is offline
In welke klasse gaan jullie allemaal spelen volgend seizoen, veld en zaal?
Wij als het goed is 2e klasse veld (district N-W) en we hebben aangevraagd ook 2e klasse zaal, maar ik weet niet of dat ook echt zo gaat worden, want we zijn dit jaar (heel dom) gedegradeerd...

Aelin x x x
__________________
Practice makes perfect..
Met citaat reageren
Oud 11-06-2005, 17:53
Lelle_*
Avatar van Lelle_*
Lelle_* is offline
Citaat:
Luusjuh schreef op 05-06-2005 @ 21:49 :
aah zo nu snap ik het....
we hebben schutterstoernooi gehad en het was echt super lijp !!! geweldig gewoon ...!!! niet gewonnen maar goed...

hoe heet je vriend dan ???
Thomas
__________________
Van sommige mensen kun je niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 13:10
Luusjuh
Avatar van Luusjuh
Luusjuh is offline
Citaat:
Aelin schreef op 10-06-2005 @ 11:32 :
In welke klasse gaan jullie allemaal spelen volgend seizoen, veld en zaal?
Wij als het goed is 2e klasse veld (district N-W) en we hebben aangevraagd ook 2e klasse zaal, maar ik weet niet of dat ook echt zo gaat worden, want we zijn dit jaar (heel dom) gedegradeerd...

Aelin x x x
met onze A1 spelen we op het veld en in de zaal 1e klasse
maar ik zit volgend jaar in selectie 1/2 dus..
Met citaat reageren
Oud 27-06-2005, 16:39
Aelin
Avatar van Aelin
Aelin is offline
Ik heb zin in volgend seizoen
__________________
Practice makes perfect..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Korfbal
RobertK90
19 10-05-2010 20:45
Vrije tijd Korfbal
polleke21
9 14-04-2010 08:59
Vrije tijd Korfbal: wat vind je er nu echt van?
Yacine
28 13-08-2008 00:00
Vrije tijd Wat hebben sommige personen tegen Korfbal
Marcelv
76 03-06-2004 11:30
Vrije tijd Korfbal
san101
111 04-01-2004 14:19
Vrije tijd Korfbal is super!!!!
Siska632
46 25-03-2002 19:55


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:59.