Oud 04-09-2013, 08:48
lisaa_
Avatar van lisaa_
lisaa_ is offline
Hoi!
Voor mijn studie ben ik met een groep bezig met het maken van een tijdschrift voor homo's en lesbiennes. Om ons zo goed mogelijk in te leven in de wensen van homo's en lesbiennes, wil ik vragen of je deze enquête wilt invullen als dat je seksuele geaardheid is

1. Hoe oud ben je?
2. Geslacht?
3. Ik ben: homo/lesbi/biseksueel

Stel: er zou een magazine komen op het gebied van je seksuele geaardheid.
4. Zou je geïnteresseerd zijn?
5. Zou je overwegen het te kopen?
6. Zou je het in de winkel durven kopen?
7. Zou je het magazine opgedeeld in een mannendeel en vrouwendeel willen zien of juist gemixt?
8. Welke onderwerpen zou je terug willen zien in zo'n magazine?
9. Is er een aspect aan dit concept waardoor je je gediscrimineerd of beledigd zou voelen?
10. Wat vind je ervan dat hetero's een magazine maken over je seksuele geaardheid?

11. Wat zijn je hobby's?
12. Ben je bezig met mode?

Bedankt voor het invullen!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-09-2013, 09:43
Verwijderd
Een tijdschrift voor beide groepen gecombineerd? Dat is toch onhandig, twee doelgroepen tegelijkertijd? Hoeveel tijdschriften ken je voor hetero's die gericht zijn op zowel hetero's die op mannen vallen, als op hetero's die op vrouwen vallen? Dat je klaarblijkelijk denkt dat homo's en lesbiennes toch wel dezelfde interesses zullen hebben en aan 1 tijdschrift dus voldoende, vind ik nogal discriminerend en beledigend. En daar heb je je antwoord op vraag 9 alvast
Met citaat reageren
Oud 04-09-2013, 10:09
lisaa_
Avatar van lisaa_
lisaa_ is offline
Nee, want ik denk dat homo's en lesbiennes in wezen dezelfde interesses hebben. Daarbij kun je een combinatie maken met interviews over homo's en lesbiennes etc. Het plan is sowieso om een tijdschrift te maken. Wellicht met de helft gericht op homo's en de helft gericht op lesbiennes. Daarom willen we dus met een enquête bekijken in hoeverre de interesses dichtbij elkaar liggen, zodat we ons zo goed mogelijk in de doelgroep kunnen inleven.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2013, 10:11
Verwijderd
Hetero-discriminatie in z'n puurste vorm.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2013, 10:24
Verwijderd
Citaat:
Nee, want ik denk dat homo's en lesbiennes in wezen dezelfde interesses hebben. Daarbij kun je een combinatie maken met interviews over homo's en lesbiennes etc. Het plan is sowieso om een tijdschrift te maken. Wellicht met de helft gericht op homo's en de helft gericht op lesbiennes. Daarom willen we dus met een enquête bekijken in hoeverre de interesses dichtbij elkaar liggen, zodat we ons zo goed mogelijk in de doelgroep kunnen inleven.
Ja, je bevestigt precies wat ik zeg. Succes, je gaat het nodig hebben.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2013, 10:29
Prue Halliwell
Avatar van Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
1. Hoe oud ben je? 32
2. Geslacht? vrouwtje
3. Ik ben: homo/lesbi/biseksueel

Stel: er zou een magazine komen op het gebied van je seksuele geaardheid.
4. Zou je geïnteresseerd zijn? die is er al, de Zij aan Zij
5. Zou je overwegen het te kopen? uit nieuwsgierigheid ja, maar een abo zou ik niet zo snel nemen.
6. Zou je het in de winkel durven kopen? ja, maar dat heeft (denk ik) met mijn leeftijd te maken.
7. Zou je het magazine opgedeeld in een mannendeel en vrouwendeel willen zien of juist gemixt? Maakt mij niks uit als biseksueel zijnde (mijn mening)
8. Welke onderwerpen zou je terug willen zien in zo'n magazine? Ik denk alleen het gedeelte hoever we met gelijkheid zijn in dit land en andere landen.
9. Is er een aspect aan dit concept waardoor je je gediscrimineerd of beledigd zou voelen? Nee, dat zie ik niet zo
10. Wat vind je ervan dat hetero's een magazine maken over je seksuele geaardheid? Ik denk niet dat er veel verschil in zou zitten
11. Wat zijn je hobby's? muziek luisteren, sporten en schrijven/lezen
12. Ben je bezig met mode? Wahahahaha, nee.


Ik denk dat er veel meer voorlichting op school moet komen. Ook dat het normaal is om hetero/homo/lesbi/bi(of liever gezegd panseksueel) of aseksueel te zijn. Want je leert (volgens mij) nu alleen op school dat er hetero's en homo/lesbo's zijn en die andere 2 groepen worden vergeten/overgeslagen.

Ik denk dat als je iedereen zo voorlicht dat hetero's zelfs 1 van de 4opties zijn (en dat bedoel ik figuurlijk en niet letterlijk, want je seksuele geaardheid is geen optie) en meer tolerantie is dan nu.

Heteroseksualiteit is niet de norm! het is 1 van de 4 normen.
__________________
I'm not sure if you meant what you said, but that's ok, cause it stil sounded good when you said it anyway...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:13.