Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-07-2003, 11:29
**(())**
**(())** is offline
hallo hallo
ik zal het eerst even uitleggen: ik had vorig jaar wat met een jongen genaamd D. de laatste tijd gingen D. en mijn beste vriendin A. een beetje met elkaar om enzo, naja goed. D. werd verliefd op A. en vertelde haar dat. A. begreep dat ik het niet leuk zou vinden als zij nu met D. zou gaan, dus oke. Nu hoor ik van allemaal mensen dat D. en A. wat met elkaar hebben, zonder dat ik het mag weten. ik voel me nu echt flink genaaid, niet eens omdat ze met elkaar zijn, maar omdat A. tegen mij gelogen heeft. wat is dit voor een "beste vriendin", en wat moet ik nu in godsnmaam doen, ik voel me echt kut. is er iemand die tips heeft? kut kut kut.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-07-2003, 11:33
Verwijderd
Je moet vooral niet met ze gaan praten, in elk geval.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 11:37
Riconoscente
Avatar van Riconoscente
Riconoscente is offline
Het kan zijn dat de anderen liegen en dat A. echt niets met D. heeft,
echter, dat is niet de meest voor de hand liggende mogelijkheid. Ik adviseer A. eens aan te spreken en te zeggen dat je alles weet, en te vragen waarom ze liegt: jullie zijn toch beste vriendinnen? Dat is niet wat je verwacht van een beste vriendin! Nee, dan nog liever de waarheid!
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 11:49
**(())**
**(())** is offline
ja, daar heb je ook wel gelijk in. maar ik voel me gewoon zo genaaid, en dat zij gewoon leuk en aardig tegen mij blijft doen... zou ze zich dan niet ongelovelijk schuldig voelen, en elke keer als ze naar me kijkt denken kut kut kut, wat doe ik???
het klinkt vast heel dom allemaal, maargoed. vind het ook wel n beetje eng om haar dat te vragen.
naja goed, misschien moet ik me gewoon niet zo aanstellen.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 20:54
Magdalena
Magdalena is offline
Nah ja, aanstellen doe je natuurlijk niet, want in jouw situatie is het gewoon kut natuurlijk.
Maar eventjes voor de duidelijkheid: je hebt niets meer met die D?

Zo niet, dan moet je je ook beseffen dat zij misschien juist jou wilde sparen en daarom niets wilde zeggen, dus dat het eigenlijk goed bedoeld is. Ik weet het, ik heb ook liever de waarheid en hou er ook absoluut niet van op deze manier gespaard te worden, maar waarschijnlijk bedoelde het meisje het echt goed. Praat er met haar over en maak haar duidelijk dat je het liever gewoon geweten had.


Had je nog wel wat met die D, dan vind ik het persoonlijk gewoon een vuile naaiestreek en zou ik dat kind persoonlijk eens goed de waarheid vertellen.
__________________
One day the world will be ready for you and wonder how they didn't see
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 17:12
Woman Of Steel
Avatar van Woman Of Steel
Woman Of Steel is offline
Ik snap best dat je gevoelens hebt voor D.
Maar als ik jou was zou ik naar je vriendin gaan, zeggen dat je haar het geluk gunt en dat ze daarvoor absoluut niet tegen je moet gaan liegen. Als ik eerlijk ben vind ik het redelijk egoistisch om je vriendin tegen te houden als de liefde wederzijds is. Ik zou hun lekker laten, je liefdesverdriet verwerken en lkkr naar een neiuwe opzoek gaan. Maar laat je vriendschap er niet onder lijden!
__________________
Woorden die gevallen zijn, kun je niet meer oprapen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Wegwijzen & Voorstellen Help buizen en drugs
Kathyvdk
1 10-07-2014 11:58
Huiswerkvragen: Exacte vakken [WI] kansberekening
wanhoopje
2 12-11-2004 12:54
De Kantine Help er zit hars op de grond
Ikkuuuuuh
17 22-06-2004 15:24
Software & Hardware Help! help! help! help! help! help! help! help!!!!!!!!!!!
Opiate
6 19-01-2002 17:56
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen help : "mag het op mijn manier" : rene swartenbroekx
1 01-11-2001 16:03
Huiswerkvragen: Exacte vakken help me!
maaike0
5 27-04-2001 18:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:56.