Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-09-2007, 00:33
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Lief van je om te zeggen!
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Advertentie
Oud 22-09-2007, 11:11
Biertank 52
Avatar van Biertank 52
Biertank 52 is offline
Haha, dank je wel, wat een eer.
__________________
Ik zou je lachend doen terwijl mijn vriendin er huilend naast staat.
Oud 22-09-2007, 14:43
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Ik kan er niet omheen, wolven spelen het verdachtmaken v/d dorpleingen voor de ophangrondes briljant
dit kunnen ze nog wel eens gaan winnen
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 22-09-2007, 19:56
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Dark Phoenix kwam de kamer binnen. Hij zag er geïrriteerd uit, merkte sterrenmeisje op. Dark Phoenix herstelde zich redelijk snel. 'Dames en heren, ik heb een mededeling voor jullie. Blijkbaar zijn er achter mijn rug om dingen gebeurd die niet hadden mogen gebeuren. Mijn lieftallige assistente heeft enige problemen veroorzaakt. Hoewel dit normaal gesproken niet jullie problemen zouden zijn, leek het me dat jullie het dit keer wel zouden willen horen. Het is namelijk zo dat één van jullie heeft meegewerkt aan deze plannen.' De kamer vulde zich met geluid. De voornaamste vraag leek te zijn wie diegene was, maar ook het waarom werd luidruchtig besproken. Dark Phoenix kuchte even. De groep reageerde totaal niet. 'Mag ik even jullie aandacht?' riep hij. De mensen keken allemaal weer naar hem. 'Ik heb een voorstel..' zei hij.

De groep keek hem verwachtingsvol en bang aan. 'Ik weet wie er betrokken waren bij dit complot. Jullie, helaas, niet. Maar, aangezien iedereen een kans moet krijgen gaan we het als volgt doen. Overleg samen, of niet, en dan gaan we kijken wie jullie verdenken van zoiets. Degene die het meest verdacht wordt krijgt de.. beloning.' Dark Phoenix had verwacht dat iedereen zou gaan discussiëren, maar in werkelijkheid was er een totale stilte. Iedereen keek naar Trophus. Sterrenmeisje was degene die het eerst wat zei. 'Ik denk dat Trophus degene is die ons verraden heeft.' Trophus ging er meteen tegen in. 'Ik ben niet degene die jullie moeten hebben!!!!' riep hij. De rest van de groep leek het echter met sterrenmeisje eens te zijn. De angst viel op Trophus' gezicht af te lezen.

Dark Phoenix knikte. 'Unaniem? Prima. Stop hem dan daar..' Hij wees. 'in de kooi.' De groep pakte Trophus en probeerde hem mee te slepen. Hij probeerde zich te verzetten, maar het had geen nut tegen zoveel mensen. Hij begon weer te schreeuwen. 'Ik ben het niet!! Echt niet!! Ik geef toe, er wordt een geweldig spel gespeeld om mij verdacht te maken, maar ik ben het echt niet!!!' De groep zette hem in de kooi. Trophus bleef maar doorgaan. 'Dark Phoenix speelt een spelletje, hij probeert ons tegen elkaar op te zetten!! Ik geef toe dat hij het geweldig doet om mij verdacht te maken, maar ik ben het echt niet!'. De groep leek echter totaal niet meer naar hem te luisteren. Lisaaah sprak. 'We hebben veel te lang naar jou geluisterd Trophus, door jou zijn we al veel te veel mensen verloren. Je zal boeten.'

Toen begon de vloer onder Trophus opeens langzaam te bewegen. Langzaam ontstond er een steeds groter wordend gat onder hem. In het begin lukte het hem om aan de zijkant te blijven staan, maar het ging steeds sneller. Toen hij nog maar een paar centimeter vloer had waarop hij kon staan wist hij dat hij dit niet lang vol zou houden. Niet lang daarna viel hij.

In tegenstelling tot wat hij had verwacht stierf hij GEEN vreselijke dood. Hij kwam in een soort kuil terecht. Hij kon geen kant op, de kuil was wel enorm diep. 'Help!' riep hij. Er kwam geen reactie. Toen begon de kuil waar hij inzat opeens omhoog te bewegen. Toen de kuil stopte met bewegen kon hij de anderen weer zien en besefte hij dat het geen kuil was. Hij zat in een soort enorm doorzichtige maatbeker.

Toen kwamen er enorme scherpe messen de maatbeker in. Ze begonnen eerst langzaam, maar steeds sneller, te draaien. De rest van de groep keek toe hoe Trophus totaal machteloos gevangen zat. De messen draaiden nu behoorlijk snel en Trophus had al enige wondjes. Hij deed zijn best om de messen te ontwijken, maar het kreeg minder zin. Toen de messen dwars door zijn benen heen sneden schreeuwde hij het uit. Dit duurde echter niet lang, want een mes ging voor de helft door zijn keel. Toen begonnen de messen op topsnelheid te draaien en werd Trophus volledig opengesneden. Na tien minuutjes was er van Trophus bijna niks anders over dan een soort vloeistof.

Dark Phoenix glimlachte vriendelijk. 'Iemand een vers sapje uit de blender?'


Deelnemers:
01) Lisaaah
02) trophus (weerwolf)
03) sterrenmeisje
04) Flowtje
05) Daboman (dorpeling) (geliefde)
06) zoemzoem (jager)
07) Mr Soija (dorpeling)
08) Tink*
09) Maxwell
10) Martino87
11) Twinkebel (dorpeling)
12) Pixeldansje (wolfsbane)
13) MadameMinke
14) Darkiekurd (weerwolf)
15) Eye of Sauron (weerwolf)
16) zoef de haas
17) Hanneke (dorpeling)
18) Wind's Embrace (heks)
19) Mohammed'95 (dorpeling)
20) Pippeloen (leerling) (geliefde)
21) gaming champion (dorpeling)
22) drukknoopje

Blauw = opgehangen
Rood = opgegeten
Oranje = gestorven door liefdesverdriet
Groen = Gedood door jager

Een feest voor de dorpelingen, weerwolf nummer 3 is dood. De enige overgebleven weerwolf zal nu zijn best moeten gaan doen, anders zullen de dorpelingen spoedig overwinnen. Morgen mag de weerwolf proberen wraak te nemen. Stemmen hiervoor kan tot 20.30u.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 22-09-2007, 19:59
twinkebel
Avatar van twinkebel
twinkebel is offline
Ik zei het al! Zie ik had gelijk!
__________________
The Lord Will Once Return...
Oud 22-09-2007, 20:06
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Yes! Ik wist het!
__________________
you're not my demographic
Oud 22-09-2007, 20:21
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Voor de goede orde:
Er zitten nog in:
1 weerwolf
1 verrader
1 leerling-heks
1 ziener
1 tovenaar
4 dorpelingen
__________________
you're not my demographic
Oud 22-09-2007, 20:27
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Citaat:
Voor de goede orde:
Er zitten nog in:
1 weerwolf
1 verrader
1 ziener
1 tovenaar
5 dorpelingen
De leerling was er al uit
en jeej nog maar eentje
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Oud 22-09-2007, 20:27
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Jeetje trophus was wel een sléchte wolf..
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Oud 22-09-2007, 22:14
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
De leerling was er al uit
en jeej nog maar eentje
Ohja! Hoeven we ons daar niet meer druk over te maken.
__________________
you're not my demographic
Oud 22-09-2007, 22:16
Verwijderd
Jeejjeej
Oud 22-09-2007, 23:38
Verwijderd
Yeah.
Ik vond het er een tijdje té dik bovenop liggen, maar na de vorige stemronde kon ik er niet meer omheen dat hij wel een wolf móest zijn.
Het gaat goed!
Oud 23-09-2007, 10:47
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:
Jeetje trophus was wel een sléchte wolf..
slecht als in kwaadaardig of slecht als in belabberd? hihi

enne owja
*argh* *omvalt* *dood is*
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 23-09-2007, 11:01
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
slecht als in kwaadaardig of slecht als in belabberd?
Nouja, na een tijdje was het wel erg duidelijk.
__________________
you're not my demographic
Oud 23-09-2007, 11:09
gaming champion
Avatar van gaming champion
gaming champion is offline
OMG, wat een verhaal
goed gedaan dorpelingen, nog maar een en jullie winnen
__________________
Whatever you say, I'll keep going on
Oud 23-09-2007, 11:31
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Citaat:
slecht als in kwaadaardig of slecht als in belabberd? hihi
Dat laatste.
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Oud 23-09-2007, 17:04
Verwijderd
Ik heb, om verschillende redenen, nu drukknoopje als hoofdverdachte.
* Ze ging wel erg makkelijk mee voor PixelDansje, toen Tink voorstelde om haar weg te stemmen. Zonder duidelijke reden, gewoon kiezen voor een niet-wolf, omdat Trophus er anders uit leek te gaan (die een wolf bleek te zijn).
* Toen het gelijkspel was tussen EoS en... Daboman? (ik weet niet meer wie), zei drukknoopje dat ze op het laatste moment nog op EoS gestemd had, en hoopte dat er geen gelijkspel zou zijn, en toen bleek ze 'te laat' te zijn. Vond ik een beetje vreemd (destijds viel het me niet zo op, maar nu ik even ben gaan terugbladeren wel.
* En die reden die ik al eerder noemde, en dat is misschien dan wel een peanut-reden (zoals twinkebel dat zo mooi zei toen hij nog leefde), maar goed.. die quote viel me toevallig op. Dat ze het over een 'ze' heeft wanneer ze het over de dorpelingen heeft. Alsof ze daar zelf niet bijhoort dus.

Dus... Drukknoopje staat bovenaan op m'n lijstje. Tink* is ook iemand om in de gaten te houden, zij zou evt. wel verrader kunnen zijn. En nu moet ik weg en hoop ik dat ik vanavond niet opgegeten word.
Oud 23-09-2007, 17:23
Verwijderd
Citaat:
Ik heb, om verschillende redenen, nu drukknoopje als hoofdverdachte.
* Ze ging wel erg makkelijk mee voor PixelDansje, toen Tink voorstelde om haar weg te stemmen. Zonder duidelijke reden, gewoon kiezen voor een niet-wolf, omdat Trophus er anders uit leek te gaan (die een wolf bleek te zijn).
* Toen het gelijkspel was tussen EoS en... Daboman? (ik weet niet meer wie), zei drukknoopje dat ze op het laatste moment nog op EoS gestemd had, en hoopte dat er geen gelijkspel zou zijn, en toen bleek ze 'te laat' te zijn. Vond ik een beetje vreemd (destijds viel het me niet zo op, maar nu ik even ben gaan terugbladeren wel.
* En die reden die ik al eerder noemde, en dat is misschien dan wel een peanut-reden (zoals twinkebel dat zo mooi zei toen hij nog leefde), maar goed.. die quote viel me toevallig op. Dat ze het over een 'ze' heeft wanneer ze het over de dorpelingen heeft. Alsof ze daar zelf niet bijhoort dus.

Dus... Drukknoopje staat bovenaan op m'n lijstje. Tink* is ook iemand om in de gaten te houden, zij zou evt. wel verrader kunnen zijn. En nu moet ik weg en hoop ik dat ik vanavond niet opgegeten word.
Je maakt je teveel zorgen, het zou best kunnen allemaal, maar ik neem aan dat ik vrij grote kans maak nu opgegeten te worden. Maar dat is niet belangrijk, want

- Flowtje is de laatste weerwolf
- Ik ben de ziener.
- Nog vragen?
Oud 23-09-2007, 19:19
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
De Ziener houdt zijn extra kennis voor zichzelf, maar mag zich natuurlijk wel gedragen naar zijn kennis zonder dit expliciet te zeggen.
__________________
you're not my demographic
Oud 23-09-2007, 19:22
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Citaat:
De Ziener houdt zijn extra kennis voor zichzelf, maar mag zich natuurlijk wel gedragen naar zijn kennis zonder dit expliciet te zeggen.
Volgens mij is dat meer ter bescherming van de ziener. Wat moet ze anders zeggen? Als het waar is, is dit de snelste weg naar de overwinning voor de dorpelingen.
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Oud 23-09-2007, 20:27
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Naja, het zou natuurlijk ook een complot van de weerwolf/verrader kunnen zijn...
__________________
you're not my demographic
Oud 23-09-2007, 20:50
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
Ik heb, om verschillende redenen, nu drukknoopje als hoofdverdachte.
* Ze ging wel erg makkelijk mee voor PixelDansje, toen Tink voorstelde om haar weg te stemmen. Zonder duidelijke reden, gewoon kiezen voor een niet-wolf, omdat Trophus er anders uit leek te gaan (die een wolf bleek te zijn).
* Toen het gelijkspel was tussen EoS en... Daboman? (ik weet niet meer wie), zei drukknoopje dat ze op het laatste moment nog op EoS gestemd had, en hoopte dat er geen gelijkspel zou zijn, en toen bleek ze 'te laat' te zijn. Vond ik een beetje vreemd (destijds viel het me niet zo op, maar nu ik even ben gaan terugbladeren wel.
* En die reden die ik al eerder noemde, en dat is misschien dan wel een peanut-reden (zoals twinkebel dat zo mooi zei toen hij nog leefde), maar goed.. die quote viel me toevallig op. Dat ze het over een 'ze' heeft wanneer ze het over de dorpelingen heeft. Alsof ze daar zelf niet bijhoort dus.

Dus... Drukknoopje staat bovenaan op m'n lijstje. Tink* is ook iemand om in de gaten te houden, zij zou evt. wel verrader kunnen zijn. En nu moet ik weg en hoop ik dat ik vanavond niet opgegeten word.
*Als je alles goed hebt gelezen, las je in de post van Tink* een referentie naar een eerdere post van mij waarin ik haarfijn uitleg waarom ik PixelDansje verdacht vond. Een poosje reageerde niemand daarop, maar toen Tink* het met me eens was, volgde ik.
*Ja, ik had ook gedacht dat ik daardoor al eerder verdacht zou zijn geworden, maar het is echt waar. Ik was de was aan het opvouwen en bleek net te laat met stemmen.

Verder heb ik niks te zeggen, je kan rustig op me stemmen maar ik ben de wolf niet.
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 23-09-2007, 20:53
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
19-09-2007, 22:22

Ik weet het nog niet, ik vind PixelDansje wel erg bepalend voor het verloop van het spel, misschien is ze wel een wolf en knikkeren we er dus twee dorpelingen uit ofzo. Maar misschien is ze juist wel een hele goeie dorpeling ofzo.

Twijfel.

Dit was dus de post waar ik het net over had.
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 23-09-2007, 21:09
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
hmm, begin toch wel een beetje nieuwsgierig te worden naar de uitslag
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Oud 23-09-2007, 21:11
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ja, het duurt lang.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 23-09-2007, 21:13
Verwijderd
Citaat:
Ja, het duurt lang.
Oud 23-09-2007, 21:53
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
De zware opdrachten en de spanning begonnen hun tol te eisen. Zelfs bij Dark Phoenix en Biertank. De twee sadisten begonnen chagerijnig te worden. Ze wilden weg, er even tussen uit. Mentaal was het allemaal zeer zwaar. De spanning was om te snijden. Niemand durfde iets te zeggen, het zou wel eens hun laatste woorden kunnen worden namelijk.

Biertank zei op een gegeven moment: ”Oke, ik ben het zat. Jullie moeten nu allemaal dood!” Er klonk luid protest van de overgebleven bewoners. ”Oke, dan niet. But I still want to play a little game...” sprak Biertank weer. ”We gaan allemaal naar de beginkamer, die is het grootste.” Iedereen liep mee, weigeren zou sowieso dodelijk zijn.

Aankomen in de beginkamer begon Biertank weer te spreken: ”Voor jullie zien jullie de lange gang. Het is de bedoeling dat iedereen meedoet. We gaan de piepjestest doen. Degene die als eerste afvalt, sterft. Dark Phoenix en ik zouden dit echter veel te saai vinden, daarom mogen jullie nu de schoenen en eventuele sokken uitdoen. Daarna mogen jullie aan de andere kant van de kamer gaan staan. De reden waarom jullie het schoeisel uit moeten doen, blijft nog eventjes een verrassing.” Iedereen liep naar het begin van de kamer. Dark Phoenix zette een bandrecorder aan en er werd afgeteld. ”Vijf, vier, drie, twee, één, start” klonk het door de kamer. De deelnemers begonnen te lopen. Meteen begrepen ze waarom ze de schoenen en sokken uit moesten doen. De vloer stond onder stroom. Iedereen schreeuwde het uit van de pijn. Ze haalden de gekste capriolen uit om de overkant van de kamer te bereiken voordat de zoemer klonk. Iedereen haalde het echter. Bij de volgende zoemer moest iedereen weer naar de andere kant. Dit tafereel herhaalde zich een paar keer, totdat de stem aangaf dat stap 1 bereikt was. Toen de zoemer daarna weer ging, begon iedereen weer te lopen. Dit keer deed het echter nog meer pijn. De stroom was heviger geworden. Blijkbaar werd de stroom bij elke stap een beetje opgehoogd. Biertank keek geamuseerd naar het gebeuren. Dark Phoenix maakte alles nog een beetje erger, door op een knop te drukken. Een sprinkler uit de grond kwam tevoorschijn en begon zacht water te spuiten. Water en elektriciteit is niet echt een fijne combinatie. Er kwam een nare geur vrij. Een geur van verbrand vlees.

Het hield allemaal een beetje lang aan. Een kwartier was iedereen al aan het rennen en stap 7 was al bereikt. De stroom was nu zo hoog dat er al menig voet compleet zwart was en af begon te brokkelen. Opeens hoorde iedereen een schreeuw. Er was iemand gestruikeld. Ze stond nu volledig in contact met de elektriciteit. Doordat de stroom drastisch hoge waardes aannam, schokte heel haar lichaam. Het lichaam van de jongedame begon al te smeulen. De anderen, die al aan de overkant stonden, keken geschokt (huhu ) toe. Ze trokken hun neus op voor de geur die het verbrande lichaam met zich meebracht. Na de laatste paar schokken, was de persoon dood. Ze had het niet langer vol kunnen houden. Dark Phoenix zette hierop de stroom uit.

Biertank liep naar het dode lichaam toe. Het was inmiddels onherkenbaar verbrand. Biertank wilde weten wie er zojuist gestorven was. Hij vroeg het aan de overgebleven deelnemers. Hij kreeg lang geen antwoord, totdat er iemand snikkend zei dat zojuist Minke heen was gegaan.

”Hmm, wat zonde, het was nog wel zo’n mooie madame...”

Deelnemers:
01) Lisaaah
02) trophus (weerwolf)
03) sterrenmeisje
04) Flowtje
05) Daboman (dorpeling) (geliefde)
06) zoemzoem (jager)
07) Mr Soija (dorpeling)
08) Tink*
09) Maxwell
10) Martino87
11) Twinkebel (dorpeling)
12) Pixeldansje (wolfsbane)
13) MadameMinke (dorpeling)
14) Darkiekurd (weerwolf)
15) Eye of Sauron (weerwolf)
16) zoef de haas
17) Hanneke (dorpeling)
18) Wind's Embrace (heks)
19) Mohammed'95 (dorpeling)
20) Pippeloen (leerling) (geliefde)
21) gaming champion (dorpeling)
22) drukknoopje

Blauw = opgehangen
Rood = opgegeten
Oranje = gestorven door liefdesverdriet
Groen = Gedood door jager

Excuses voor het lange wachten. Ik was compleet inspiratieloos (mede door een zware zaterdagnacht). De overgebleven dorpelingen en aanhang kunnen weer stemmen tot 24 september 2007 rond de klok van 20:30 uur.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 23-09-2007, 21:57
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Minke...
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 23-09-2007, 21:58
Verwijderd
MadameMinke! We zullen je moordenaar morgen ophangen!


En hahaha killer shuttle run
Oud 23-09-2007, 22:00
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik voel mezelf alweer rennen. :')

Hmm en ik vond Minke juist weer verdacht omdat ze mij verdacht vond. Nu wordt het lastig. ;x
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 23-09-2007, 22:02
Verwijderd
Citaat:
Nu wordt het lastig. ;x
Nee hoor.

Citaat:
Flowtje is de laatste weerwolf
Oud 23-09-2007, 22:57
Verwijderd
awww... ik vind het echt zielig dat Minke dood is...

en Lisaaah: OMG
Oud 23-09-2007, 23:07
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Naja, dan zal ik morgen maar Flowtje stemmen denk ik.
__________________
you're not my demographic
Oud 24-09-2007, 08:39
Verwijderd

Blij dat ik gisteren in elk geval nog even mijn theorieën heb kunnen spuien... Doe ermee wat je wil en succes mededorpelingen!
Oud 24-09-2007, 10:08
gaming champion
Avatar van gaming champion
gaming champion is offline
OMG, ik ben blij dat ik dood ben zeg
__________________
Whatever you say, I'll keep going on
Oud 24-09-2007, 11:53
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Omg, als je door blijft posten met nutteloze posts dan ben je volgende ronde al dood voor je je inschrijft.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 24-09-2007, 12:01
gaming champion
Avatar van gaming champion
gaming champion is offline
Citaat:
Omg, als je door blijft posten met nutteloze posts dan ben je volgende ronde al dood voor je je inschrijft.
maar ik hoop dat de dorpelingen nu de laatste wolf kiezen, want dan is het over en kunnen we de rest van het topic vol spammen
__________________
Whatever you say, I'll keep going on
Oud 24-09-2007, 12:18
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Wow, wtf?! Het enige wat ik kan zeggen is dat jullie niet moeten vergeten dat de verrader er nog in zit. Ik ga in elk geval voor Drukknoopje.

@gaming champion: zip it, je bent irritant en dood.
__________________
Wark!
Oud 24-09-2007, 12:19
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Oké, even om te stemmen.

Wie is er voor om GC uit te sluiten voor het volgende spel vanwege zijn reacties?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 24-09-2007, 12:24
Verwijderd
Ik ben daartegen. Tenzij hij een officiële waarschuwing heeft gekregen van een forumbaas, vind ik niet dat hij zomaar uitgesloten kan worden voor het spel.
Oud 24-09-2007, 12:26
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik ben daartegen. Tenzij hij een officiële waarschuwing heeft gekregen van een forumbaas, vind ik niet dat hij zomaar uitgesloten kan worden voor het spel.
Hij heeft al een waarschuwing gehad van een forumbaas voor zijn offtopic /gespam op DK, daarnaast is de regel dat je na je dood niet mag doorspammen. Meermalen is er gezegd door mensen dat hij moet kappen, hij heeft al een waarschuwing gehad van de spelleiders, maar nog gaat hij door.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 24-09-2007, 12:27
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Ik ben in dubio. Enerzijds vind ik wel dat hij zich vervelend gedraagt, anderzijds heeft hij pas 1 officiele waarschuwing gekregen en vind ik dat hij hierna nog 1 kans verdient om zich anders op te stellen.

MAAR: kans verspeeld = pech gehad.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 24-09-2007, 12:29
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ik heb hem er al tig keer op aangesproken, sommige andere leden ook en daarbij hebben we hem een pm verstuurd dat het zijn laatste waarschuwing was.

Ik vind het ook een beetje lullig, daarom twijfel ik ook.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 24-09-2007, 12:29
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Ik sluit me aan bij Daboman. Hij is inderdaad vreselijk irritant maar een uitsluiting is wel een hele zware straf.
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Oud 24-09-2007, 13:00
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik vind hem echt vervelend, hij blijft maar doorgaan, terwijl zowel spelers, spelleiders en forumbazen hebben aangegeven dat hij moet stoppen. Waarschuwen heeft geen zin tenzij je het ook echt meent. Uitsluiten dus.
__________________
you're not my demographic
Oud 24-09-2007, 13:58
Verwijderd
Citaat:
Ik vind hem echt vervelend, hij blijft maar doorgaan, terwijl zowel spelers, spelleiders en forumbazen hebben aangegeven dat hij moet stoppen. Waarschuwen heeft geen zin tenzij je het ook echt meent. Uitsluiten dus.
Oud 24-09-2007, 14:02
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:
Wie is er voor om GC uit te sluiten voor het volgende spel vanwege zijn reacties?
is dat een retorische vraag?
Ja dat is een retorische vraag
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 24-09-2007, 14:05
Verwijderd
ohmaigawd, ik dacht dat minke een wolf was met haar 'ahw wat zielig' post steeds
Oud 24-09-2007, 14:06
Verwijderd
Maar eigenlijk is stemmen hierover een beetje moeilijk, want wie geef je wel en niet een stem? Alleen deelnemers van dit spel lijkt me wat te makkleijk.
Oud 24-09-2007, 14:31
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Wat mij betreft mag GC eruit worden gezet. Mijn geduld is wel op.
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Tribute to Quiana: Control C en ook Control V
hasseltboy
500 28-07-2005 22:58
De Kantine Weerwolfspel #4
Spelleider!
500 17-06-2004 17:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:38.