Oud 21-01-2017, 17:20
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Mijn oude trouwe Eastpak rugtas heeft zijn beste tijd gehad. Je kunt vrijwel door de bodem heen kijken, er zitten verschillende gaatjes in de stof, hij ziet er versleten uit en om eerlijk te zijn is hij ook niet enorm comfortabel als hij goed vol zit.

Ik zweer echt bij rugtassen (want zo lekker makkelijk op de fiets), en na een tijdje een oude grote lelijke rugtas van mijn moeder gebruikt te hebben wordt het wel eens tijd om een nieuwe fijne rugtas te kopen.

Op straat zie ik veel The North Face rugtassen, maar Dakine lijkt me ook wel een fijn merk. Ik heb een 15,6 inch laptop die soms mee moet en veel aparte vakjes vind ik fijn.

Misschien wil ik wel een klein licht rugtasje en een grotere voor dagen dat de laptop wel mee moet. Ik neem op dit moment mijn enorme rugtas overal mee naar toe (ook naar de kerk) en dat staat niet altijd even charmant en is soms ook onnodig zwaar.

Tips, aanraders, ervaringen?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-01-2017, 17:27
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik ben zelf al een tijdje verliefd op de Fjallraven Kånken Die is er geloof kon verschillende maten.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 21-01-2017, 17:33
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb deze en die vind ik echt enorm chill voor dagelijks gebruik. Ik kan er alles in meenemen wat ik nodig heb en nog wat extra maar ook als er weinig inzit hangt ie fijn op je rug. Hij is niet zo lomp dus je kan zonder problemen door krappe winkels of mensenmassa's zonder te botsen. Mijn laptop past er niet in alleen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 21-01-2017, 18:32
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik heb deze en die vind ik echt enorm chill voor dagelijks gebruik. Ik kan er alles in meenemen wat ik nodig heb en nog wat extra maar ook als er weinig inzit hangt ie fijn op je rug. Hij is niet zo lomp dus je kan zonder problemen door krappe winkels of mensenmassa's zonder te botsen. Mijn laptop past er niet in alleen.
Klinkt goed Past daar wel gewoon een A4 kladblok in?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 21-01-2017, 22:21
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik zal morgen even proberen voor je.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 23-01-2017, 13:53
mms94
Avatar van mms94
mms94 is offline
Ik heb laatst deze gekocht, bevalt heel goed! groter dan mn vorige eastpack, mijn laptop past er goed in. Bestaat ook in andere kleuren

Met citaat reageren
Oud 04-02-2017, 12:32
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Op dit moment gaat de voorkeur uit naar:
THE NORTH FACE VAULT TNF BLACK of THE NORTH FACE RODEY TNF BLACK EMB/TNF BLACK
die eerste is weer iets meer outdoor maar heeft ook wel weer praktische vakjes, de andere heeft normale schouderbanden en is maar half zo zwaar...

Mocht iemand daar ervaringen mee hebben, laat het vooral weten

Toch maar besloten dat een grotere rugtas (één waar mijn laptop in kan) prioriteit heeft.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."

Laatst gewijzigd op 04-02-2017 om 12:44.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2017, 20:35
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik heb een Dakine van 26L waar een laptop in kan met speciaal laptopvak. Superhandig! Nu al 2,5 jaar oud inmiddels en zoals het lijkt gaat ie heel lang mee.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 12-02-2017, 17:29
Robin_Christina
Robin_Christina is offline
Ik heb een rugzak van Walker met een speciaal laptopvak, veel verschillende vakjes, een voorvak en niet zwaar/extreem groot.

Met citaat reageren
Oud 24-02-2017, 11:26
Annewib
Annewib is offline
Ik vind deze wel heel leuk, ik ben zelf ook opzoek naar een nieuwe rugzak. Ik heb een orange eastpack, die is wel heel leuk, maar lastig te combineren, dus denk ik dat ik toch deze zwarte aanschaf. Heeft iemand ervaringen dit merk?
https://www.fashtic.nl/Tas/the-north...zak-Black.html
Met citaat reageren
Oud 24-02-2017, 12:23
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik heb pas een tas van the North Face gekocht, de THE NORTH FACE RODEY, en ben tot nu toe erg tevreden!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 25-02-2017, 11:17
Annewib
Annewib is offline
Die is leuk ja, ik denk dat ik ook die van North face koop!
Met citaat reageren
Oud 08-03-2017, 10:44
Joostb95
Joostb95 is offline
Ik vond het ook super moeilijk om een tas te vinden! Ik denk dat ík voor een eastpack ga, maar kan niet kiezen welke.
Welke vinden jullie het leukste: http://www.shopalike.nl/tassen/eastp...ckpack-rugzak/
Ik dnek dat ik voor de Wyoming Sunday Grey ga?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:50.