Oud 15-05-2017, 20:19
Verwijderd
Hey

Ik vinger mezelf soms, maar als ik
klaarkom, krijg ik geen fijn, maar schuld/rotgevoel. Net alsof ik iets verkeerds heb gedaan. Hebben sommige meisjes dat ook? (ben 13)
Met citaat reageren
Oud 16-05-2017, 20:35
xVandaag
xVandaag is offline
Dat heb ik ook ben wel een jongen maar als nog.. Dat werkt heel apart en dan heb je ook opeens geen zin in... toch? Ik heb geen idee hoe maar ik weet wel wat je bedoel
Met citaat reageren
Oud 29-05-2017, 00:15
Chocoladekoek
Chocoladekoek is offline
Ik had daar zelf ook last van toen ik nog iets jonger was (ik ben nu 16). Het is normaal om te mansturberen en zeker op het begin is het normaal als je je ervoor schaamt. Maar dat gaat weg naarmate je het langer doet. En dan leer je er ook beter van te kunnen genieten. Denk maar gewoon zo.. iedereen doet het 😊
Met citaat reageren
Oud 12-06-2017, 15:59
Aardbeimeisje
Aardbeimeisje is offline
Ja ik denk dat ik dat ook wel gehad heb, in het begin. Komt waarschijnlijk omdat het in het begin nieuw en vreemd is.
Er zit gewoon een beetje een taboe aan. En dat voelt blijkbaar iedereen zo.

Maar het is gewoon op een manier jezelf tot rust brengen want jonge gezonde mensen hebben gewoon veel sex lust. Is de natuur die in je zit en op voortplanting gericht is. Van de natuur moet je zo vroeg als mogelijk zo veel mogelijk kindertjes krijgen. Door je geregeld te masturberen ontlaad je jezelf en kun je weer ff door totdat het gevoel er weer is.
Het is zoals met trek krijgen om te eten.
Op een gegeven moment heb je gewoon honger naar een orgasme.

Nouja gewoon van genieten. Een orgasme is heerlijk en gezond!
Je Genotspiertjes trekken zich heerlijk samen en je ontspant op een hele natuurlijke manier.

Niet tobben er over maar van de natuur, -die jezelf ook bent - genieten!
Met citaat reageren
Oud 13-06-2017, 16:30
geertje01
geertje01 is offline
Citaat:

Maar het is gewoon op een manier jezelf tot rust brengen want jonge gezonde mensen hebben gewoon veel sex lust. Is de natuur die in je zit en op voortplanting gericht is. Van de natuur moet je zo vroeg als mogelijk zo veel mogelijk kindertjes krijgen. Door je geregeld te masturberen ontlaad je jezelf en kun je weer ff door totdat het gevoel er weer is.
Het is zoals met trek krijgen om te eten.
Op een gegeven moment heb je gewoon honger naar een orgasme.
die trek heb ik zowat elke dag : b
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio ER Forum-versie
Keyser Saus
500 29-12-2003 11:30


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:28.