Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-06-2013, 06:25
Verwijderd
Dan is zoethout misschien ook nog een goeie.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-06-2013, 00:15
biggie123
biggie123 is offline
(Bad trip met hasj) had een keer wat hasj gerookt en dit was pas de tweede keer dus in het begin werd ik wat licht in mijn hoofd, (zuurstof tekort) ik had vrij sterke hasj gehaald want ik verwachte dat ik toch niet stoned/high zou worden, omdat het de vorige keer ook niet gebeurde helaas is ie een beetje te hard ingeslagen. In het begin ging het nog goed, ik liep ongeveer een half uur na mijn jointje ((die super slecht was gedraaid maar wel bijna een hele blok hasj erin((gaat om het effect dacht ik maar)) in het winkelcentrum en ik hoorde muziek en het klonk zo mooi en ik vond het ook lekker om te lopen door de winkels door het licht etc.

soms moest ik bijna lachen om iets wat totaal niet grappig was bijvoorbeeld: Ik pakte een doosje donuts om ze te kopen en toen zag ik een andere vrouw die me 1 seconde aanstaarde en daarna meteen weer omkeek, daarom moest ik bijna lachen gelukkig kon ik het nog inhouden.

MAAR NU DE ''BAD'' GEDEELTE

nadat ik mijn donuts had gekocht en de winkel uitliep wist ik opeens niks meer van wat ik had gedaan, waarom ik daar was en ik was vergeten waar ik mijn fiets had neergezet, en ik raakte een beetje in paniek, ik dacht dat iedereen me aankeek, en ik zag een man waarvan ik vond dat hij wel heel boos naar mij keek, maar ik denk dat het wel meeviel en dat hij in werkelijkheid gewoon normaal was. Het enige waar ik aan dacht was: Ik pak nu mijn fiets en ga meteen naar huis, want daar ben ik veilig!
Met citaat reageren
Oud 27-06-2013, 11:36
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Geen hele erge bad trip, het kan nog vele malen erger (onophoudelijk kotsen bijvoorbeeld), maar dit is wel een goede waarschuwing voor de volgende keer. Je geeft het zelf al aan, gewoon wat minder er in doen volgende keer. Kun je er ook vaker van genieten
Met citaat reageren
Oud 30-07-2013, 21:47
pj eilander
pj eilander is offline
Ik was afgelopen weekend in Berlijn en ging op zondag naar de club Berghain. Ik had een vriend van me en 4 xtc pillen bij me. Hij heeft deze pillen gekocht en ze zijn getest op 100mg (geloof ik).

We kwamen rond 6.45 aan bij de club, eerst nog nuchter ergens anders wezen stappen, en er stond nog een rij van ongeveer 45min. Omdat ongeveer 75% van de mensen niet toegelaten werd, was het op dat moment nog al spannend, maar gelukkig mochten we naar binnen. Wat een plek... echt SUPERheftig. Maar goed, de euforie was al voor het nemen van een pilletje goed aanwezig

Na het wachten moest ik naar de wc en besloot dat gelijk een halfje te nemen. Terwijl ik op de wc zat, werd er in het hokje naast me gelijke flinke homoseks bedreven... wauw. Daarna ging ik de dansvloer op. Op dat moment speelde Norman Nodge een keiharde technoset. Er is qua belichting eigenlijk alleen maar een chaos aan stroboscopen en dat vind ik, als ik aan de x of de m ben, echt superchill. Om me heen waren heel veel halfnaakte mannen aan het dansen. Toen de pil insloeg, wilde ik even naar de wc, heel even nog uit de drukte. Daarna dansten we een beetje buiten de drukte. Naast ons waren mannen met zijn drieën seks aan het hebben... mijn god, echt de heftigste club ooit. We dansten steeds harder. Ik voelde me echt helemaal op mijn plaats, helemaal thuis, omarmd door de muziek en al die geweldige mensen om me heen. De vriend waarmee ik was kreeg het nogal heet, dus haalden we steeds flesjes water die we over elkaars hoofd heen gooiden. Ik vind het gevoel van water sowieso heeerlijk als ik hard ga, maar nu was het helemaal super. Doorweekt dansten we, steeds meer naar het midden van de dansvloer. Af en toe namen we een kwartje bij. Hoewel de controle aan de deur vrij streng was, stonden op de dansvloer mensen poppers, ghb en coke achter over te slaan, dus ik maakte me ook niet echt zorgen over mijn toestand. Af en toe voerde ik gesprekjes met de gasten. Hoewel sommige mannen er megaintimiderend uitzagen (heel groot, gespierd, halfnaakt, strakke koppen), was iedereen heel lief.
De club heeft veel hoekjes, banken, gangetjes en darkrooms () waar je even kan gaan zitten, hetgeen we af en toe deden om een beetje de indrukken te laten zakken. Maar de techno beukte heerlijk door, wat ook veel energie gaf. Op gegeven moment (denk na 1,5 pil), begonnen m'n kaken enorm te malen en kreeg ik het koud. We gingen naar de achtertuin om in de zon te zitten, het was op dat moment zo'n 38 graden, maar toch had ik het niet heet. Buiten liepen blote mensen en werd er gedanst onder sproeiers.
Vervolgens hebben we nog een uurtje gedanst. Het euforische gevoel werd steeds minder, maar ik had nog wel energie door de pillen. Uiteindelijk zijn we rond een uur of 16.00 weggegaan en naar huisgelopen. Hoewel ik van te voren magnesium heb geslikt, had ik echt een enorm strakke smoel, tegen het kauwen kon geen hubba bubba meer op... Thuis gekomen op bed gaan liggen, en na heel vaak naar de wc te zijn geweest (lekker vocht vasthouden....) kon ik best aardig slapen.

Heb naderhand behoorlijke koppijn gehad door de hitte en mijn kaken, maar ik vond het een heeerlijke ervaring. Die club, die pillen, de mensen...
Met citaat reageren
Oud 26-05-2014, 23:18
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Omdat dit topic nogal doodloopt zal ik zondag wel weer even een 4-FMP reportje schrijven
Was eigenlijk van plan om helemaal te stoppen met alles, 25 januari voor het laatst iets gebruikt (ook 4-FMP), maar kan het toch niet laten zaterdag op Emporium.

4-FMP
Met citaat reageren
Oud 11-06-2014, 13:50
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Citaat:
Omdat dit topic nogal doodloopt zal ik zondag wel weer even een 4-FMP reportje schrijven
Was eigenlijk van plan om helemaal te stoppen met alles, 25 januari voor het laatst iets gebruikt (ook 4-FMP), maar kan het toch niet laten zaterdag op Emporium.

4-FMP
Wegens omstandigheden geen 4-FMP gehad, maar had ook geen zin meer om nuchter te blijven omdat ik er zo naar uitkeek dus toen maar aan de xtc en MDMA gegaan... Was na 2 á 2,5 uur weer helemaal uitgewerkt :')

Zaterdag even de xtc een herkansing geven, als ik tijd/zin heb zal ik daar dan wel een reportje over schrijven. Iemand nog ervaring met het combineren van xtc en speed? Ik wil er een punt of twee bij snuiven omdat ik van xtc alleen altijd lam word in plaats van energiek, maar drukt de speed het MDMA-gevoel niet helemaal weg dan?
Met citaat reageren
Oud 22-06-2014, 20:41
onizuka-
onizuka- is offline
- de substantie en de hoeveelheid die je genomen hebt Wiet (silver haze en amnesia) 1.5gr

- je ervaringen met de stof, is het je eerste keer of heb je dit middel al vele malen gebruikt? eerste keer amnesia, heb liever silver haze

- de setting waar je was, dus thuis op een groot feest of waar dan ook. park in stad met allemaal vrienden bij een bankje en op grasveld

- setting: was je alleen of met vrienden of onbekenden? vrienden

- de manier van gebruiken (geslikt, gespoten, gesnoven enz)
smoren

leeftijd 15
gewicht: ongeveer 58
man
Met citaat reageren
Oud 23-06-2014, 08:08
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Dit is geen tripreport, meer een 'Wat heb je als laatst gebruikt' post. Kijk eens dit topic door, staan een aantal goede tripreports in
Met citaat reageren
Oud 27-07-2014, 22:06
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Gisteren rond 15:00 uur binnen op CRAFT Festival. Rond 16:00 uur een capsule met 200mg 4-FMP gedropt. Hoge dosering, maar heb al eens eerder die dosis gepakt en dat ging prima. Normaal gesproken pak ik standaard 180mg en na 2,5 uur ongeveer 80mg bij.
Na een kleine drie kwartier kwam 'ie opzetten, niet geleidelijk zoals normaal maar hij klapte er ineens op, wat was dat lekker
Nonstop staan stampen, dik een uur doorgestampt zonder langer dan een minuut stil te staan. Toen kwam ik een groep bekenden tegen waar ik een tijdje mee heb staan lullen. Ik kon m'n mond dus totaal niet meer houden, zoals gewoonlijk bij 4-FPM. Brabbelde ook behoorlijk, moest elke zin minstens 3x herhalen voor mensen me konden verstaan
Roken was nog lekker dan de andere keren 4-FMP, heb ook weer veel te veel sigaretten uitgedeeld.

Op een gegeven moment wouden mijn maten naar een andere stage en bleef ik in mijn eentje achter bij de Reckless waar op dat moment Thera nog aan het draaien was. Vond ik helemaal niet erg, toen zijn set af was naar een stage een eind verderop gelopen waar veel bekenden stonden maar kreeg plotseling het gevoel dat ik K.O. ging. Ik wist dat het kwam door de hitte (minstens 20 liter zweet verloren schat ik ), niks gegeten te hebben en de hoge dosis waardoor ik niet in paniek raakte maar er rustig onder bleef en even een banaantje ben gaan halen. Dit duurde gelukkig nog geen tien minuutjes en daarna kon ik weer heerlijk verder gaan.

Vanaf dit moment kreeg ik meer een ontzettende praatkick en ben ik niet heel erg meer losgegaan, vond ik niet zo'n ramp want zo kreeg mijn lichaam ook even rust.

Om 19:00 uur ongeveer voelde ik me echter ontzettend inkakken, waar ik normaal nog gewoon een energierush over houd als de euforie na zo'n drie uurtjes voorbij is was dat dit keer niet het geval. Snel even twee goede punten speed gesnoven en ik kon er vijf minuutjes later weer tegenaan. Heb tot het einde heerlijk door staan knallen.

Zag ook nog wat vage hallucinaties op de terugweg, wat ik normaal nooit heb bij 4-FMP of speed (in ieder geval niet zo sterk als dit keer). Misschien dat het aan de combinatie ligt, heb deze middelen nog nooit met elkaar gecombineerd.
Ik zag bijvoorbeeld een omgevallen vrachtwagen liggen midden op de snelweg waar de chauffeur gewoon met 120 km/u op af reed, uiteraard lag er helemaal niks en schrok ik me dood voor niks. Even later bij het tankstation nog aan een meisje gevraagd waarom ze een oranje gemeentehesje aan had, bleek gewoon een oranje shirtje te zijn, ze keek me aardig raar aan
Op het festival zelf trouwens ook nog wat lichte hallucinaties, de picknicktafels bijvoorbeeld veranderden allemaal in een rolstoel met een man erin, de mensen op de bankjes stonden in een kringetje om hem heen
Zag ook nog overal bekenden lopen wat ik bij xtc ook al-tijd heb. Heb zelfs een tijdje met een bekende staan praten in de veronderstelling dat het een andere bekende was, pas toen hij zijn naam zei transformeerde hij ineens in zichzelf

Kortom, super vermaakt gisteren!
Met citaat reageren
Oud 07-09-2014, 13:42
draplabsap
draplabsap is offline
- de substantie en de hoeveelheid die je genomen hebt
alcohol (aantal biertjes en shotjes totdat ik flink dronken was) en lachgas (per keer 2 patronen in 1 ballon, zo'n 5/6x)

- je ervaringen met de stof, is het je eerste keer of heb je dit middel al vele malen gebruikt?
alcohol af en toe maar niet zo erg als toen, lachgas al veel vaker.

- de setting waar je was, dus thuis op een groot feest of waar dan ook.
thuis

- setting: was je alleen of met vrienden of onbekenden?
met 3 andere vrienden

- de manier van gebruiken (geslikt, gespoten, gesnoven enz)
alcohol gedronken en lachgas ingeademd

- duidelijk taalgebruik/structuur
normaal als ik een ballon lachgas neem val ik half dood neer voor zo'n 1-2 minutenen zijn m'n ledematen slap en tril ik, maar toen ik dronken was en een lachgas ballon nam was ik in een andere wereld waar ik zweefde en genoot achteraf wat mijn vrienden me vertelde dat ik constant met m'n hoofd op en neer ging terwijl ik spatisch op de grond lag te trippen.


- eventueel je leeftijd, gewicht, sexe
15 jaar, 45kg en ben een man.
(mijn vrienden die groter en zwaarder zijn voelde er veel minder van en voelden zich alleen high en licht in t hoofd)
Met citaat reageren
Oud 13-02-2015, 23:18
Epicurus
Epicurus is offline
- de substantie en de hoeveelheid die je genomen hebt
Mescaline (cactus) 600mg schat ik
- je ervaringen met de stof, is het je eerste keer of heb je dit middel al vele malen gebruikt?
5e keer
- de setting waar je was, dus thuis op een groot feest of waar dan ook.
Groot 'pillen'-feest
- setting: was je alleen of met vrienden of onbekenden?
Goede vriend
- de manier van gebruiken (geslikt, gespoten, gesnoven enz)
500ml cactus sap
- eventueel je leeftijd, gewicht, sexe
21,70,man

Om half 9 die cactus ingenomen, toen thuis even het effect afgewacht en zijn we naar de mac gegaan, want we hadden honger dat was echt kut met alle dronken mensen. Toen zaten we echt heel erg hard te twijfelen of we wel moesten gaan, maar uiteindelijk toch de knoop doorgehakt en op de fiets gestapt. Daar hadden we onze fietsen weggezet en toen gingen we denken wat we allemaal niet moesten vergeten. Toen hadden we de lift (feest was op 18e verdieping) naar boven gepakt en daar raakte we echt de weg kwijt, we gingen echt veel te hard en waren we echt aan het trippen, we hadden geen idee waar je je jas op kon hangen en hoe de kluisjes werkte. Toen kwamen we gelukkig een bekende tegen, die legde kort allemaal uit waar alles was. Toen zijn we op zoek gegaan naar de wc, die konden we echt niet vinden. Dus vroegen we het aan een bewaker en die legde het uit. Toen rond 2 uur 'begrepen' we het feest, vanaf toen was het echt geweldig. De lasershows vielen wel een beetje tegen, xtc maakt dat echt veel lauwer, maar dat hadden we niet. En het was daar ook best wel donker, maar als je je ogen dicht deed zag je echt heeel veel meer dan open, allemaal kleuren, spiralen en vormen echt heel ziek. Heel hard lopen dansen de rest van de tijd, en om 4 uur kwamen we er nog even achter dat er nog een 2e zaal was. Toen om 6 uur zijn we naar huis gegaan en uit eindelijk sliep ik om 10 uur.
De hele avond met een gigantische glimlach op staan dansen. Maar volgende keer neem ik wel wat minder. Zeker ook een aanrader om een keer te doen, maar ik zou het alleen gebruiken als je ervaring hebt met trippen.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2015, 14:50
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Afgelopen donderdagavond methylone geprobeerd in thuissituatie. We begonnen de avond met twee punten 4-FMP (auw), denk zo'n 70mg totaal of zo. Voelde hier niet superveel van, alleen wat meer energie en een stuk meer praten.
Na een uurtje, anderhalfuurtje of zo een bommetje van ongeveer 100mg methylone (we hadden geen weegschaal dus moest op het oog) genomen, tussendoor nog een aantal ballonnetjes lachgas genomen en een kwartiertje na het innemen van de methylone ongeveer nog een lachgas ballonetje gedaan. Waar het effect van de lachgas na een minuut of twee bijna verdwenen is, bleef het deze keer echter heel lang aanhouden leek het wel, werd ook heel euforisch ineens en kon niet meer goed uit m'n woorden komen.
Het was er zomaar ineens, voelde heel sterk als de xtc euforie alleen dan zonder inslag of zo. Dit bleef een uurtje aanhouden ongeveer denk ik, toen zwakte het best snel af (energie had ik wel nog steeds voor 10) dus ik besloot om nog een bommetje van zo'n 60-70 mg gok ik bij te nemen.
Deze kwam weer vrij snel opzetten en ik kwam weer ongeveer terug op het oude niveau. De lachgas ballonnetjes tussendoor versterkte het effect wel onwijs, voelde zo ongeveer als een xtc pil die op zijn piek zit die momenten.
Wat ik een nadeel vond was dat het effect heel erg in golven leek te komen. Dan had ik weer heel veel euforie en energie, even later kakte ik helemaal in en vlak daarna had ik weer alleen energie. Later kwam de euforie dan ook weer terug. Zo wisselde dit zich een tijdje af.
Ik heb eenmaal op de wc gezeten tussendoor, en jezus wat is pissen kut met dit spul. Vele malen lastiger nog dan met pep of xtc, heb er geloof ik een halfuur opgezeten. Ik snapte er ook niet superveel van toen ik de wc op kwam want ik kon de bril van de wc nergens vinden. Bleek dat deze in het deksel zat :')
Daarna zijn we buiten op het balkon een sigaretje gaan roken (ik rookte ook ongelofelijk veel op deze stuff zeg) en kwamen een maat van me en ik tot de conclusie dat de voorbijrijdende auto's echt ontiegelijk traag gingen terwijl ze gewoon een normale snelheid aanhielden Een hardloper daarentegen leek dan weer als Usain Bolt voorbij te stuiven.
Daarna nog een klein lijntje (30 mg?) gesnoven, hele ranzige verfsmaak heeft dit spul als je het snuift. Hier heb ik niet zo heel veel meer van gemerkt, alleen de energie werd heel erg doorgetrokken.
Tegen het einde van de avond nog een punt pep genomen en een uurtje daarna of zo naar bed gegaan, ik kon echt totaal niet slapen, uiteindelijk van 07:00 tot 08:30 of zo even ingetukt.

Vandaag helemaal niet zo brak en nog veel energie, moet wel zeggen dat ik rond 15:00 nog een punt 4-FMP op heb dus dat zal er ook mee te maken kunnen hebben, maar daarvoor was ik ook totaal niet brak.
Ik had trouwens zeer grote doppen en erg veel last van m'n kaken, ook wel een nadeel van dit spul.

Conclusie: leuk spulletje, zeker niet een van m'n favoriete maar voor zo nu en dan zeker leuk!
__________________
Vanity is definitely my favorite sin
Met citaat reageren
Oud 19-12-2016, 10:58
BassPredator
BassPredator is offline
Van de week krijg Ik 4MMC binnen. Daarnaast heb ik ook nog de legale Variant liggen, 3mmc... Als ik veel zin heb om te typen, wil k dan wel een soort vergelijking tussen de 2 maken. Dat zal dan dus over ong 10 dagen dan af zijn denk ik
Met citaat reageren
Oud 09-02-2017, 23:04
SjonnieOfZo
SjonnieOfZo is offline
Spul / hoeveel: half paffertje
Ervaring: Eerste keer
Waar: bij een basisschool
Met wie: een kennis die al een tijdje rookte
Manier gebruik: roken
Even duidelijk: ik had vorige week een paffertje meegebracht voor "Henk" (niet zijn echte naam), en opeens dacht ik: ik vraag om een trekkie! En zo gebeurde het.
Effect: verhoogde hartslag, nervositeit, maar ook kalmte
Leeftijd En gewicht: 13 tot 14 jaar, 56 kilo
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Eerste keer XTC
Prospect
99 20-07-2012 15:26
Drugs & Alcohol Paddo verslag
Zeratul99
9 09-02-2006 13:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:04.