Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-06-2007, 19:51
Verwijderd
Citaat:
Anathema schreef op 10-06-2007 @ 20:44 :
Ik snap niet wat er zo slecht aan is. Sure, het is wat puberaal. Sure, ze zien er emo uit. Maar guess what: dat is ook hun doelpubliek. En in die context vind ik deze muziek nog erg goed meevallen!
Het is gewoon gezever, gejengel, nep.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-06-2007, 21:40
FaZ
Avatar van FaZ
FaZ is offline
Citaat:
Anathema schreef op 10-06-2007 @ 20:44 :
Ik snap niet wat er zo slecht aan is. Sure, het is wat puberaal. Sure, ze zien er emo uit. Maar guess what: dat is ook hun doelpubliek. En in die context vind ik deze muziek nog erg goed meevallen!
guess what; een doelgroep hebben als band is schrijven naar een publiek en dan krijg je 13 in een dozijn muziek en dat is kut! welkom in de muziekwereld idioot
__________________
We know that the world will hate this..
Met citaat reageren
Oud 10-06-2007, 22:23
jckosten
Avatar van jckosten
jckosten is offline
ik wil even mijn mening over deze band kwijt:

ik vind 30 seconds to mars een verschikkelijke, huilerige, verschrikkelijke, misselijkmakende band....ik heb het niet zo op die zogenaamde "emo"-bands van tegenwoordig. vinden zichzelf heel wat, kunnen negen van de tien keer niets zo lang het niet digitaal verbeterd is...live zijn ze slecht, net als veel andere soortgelijke bands.... en het ergste is nog dat die typetjes die hierin spelen zichzelf heel zielig vinden en stiekem in der achterhoofd ook wel weten dat die emo-troep onzin is!

zo, dat is eruit.... niks persoonlijks tegen mensen die deze band wel leuk vinden.... ook niet tegen emo's die dit lezen....
Met citaat reageren
Oud 10-06-2007, 22:25
jckosten
Avatar van jckosten
jckosten is offline
Citaat:
Anathema schreef op 10-06-2007 @ 20:44 :
Ik snap niet wat er zo slecht aan is. Sure, het is wat puberaal. Sure, ze zien er emo uit. Maar guess what: dat is ook hun doelpubliek. En in die context vind ik deze muziek nog erg goed meevallen!
het is bagger dat geinspireerd is op de zieke verdraaide gedachten van een of andere leipo die in de knoop zit met zichzelf en stiekem in ze achterhoofd ook wel weet dat er meer zit in het leven dan emo zijn en medelijden hebben met jezelf. dit soort mensen worden zo doordat ze in d'r puberteit aandacht wilden en dat niet kregen (voornamelijk omdat de rest wel normaal is..)....
Met citaat reageren
Oud 10-06-2007, 22:30
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
tja, muzikaal is het niet zoveel anders dan de debuutplaat, en die komt braaf uit 2002 en dat is toch wel een beetje voor de huide "emo-hype".
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 10-06-2007, 22:37
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
jckosten schreef op 10-06-2007 @ 23:25 :
het is bagger dat geinspireerd is op de zieke verdraaide gedachten van een of andere leipo die in de knoop zit met zichzelf en stiekem in ze achterhoofd ook wel weet dat er meer zit in het leven dan emo zijn en medelijden hebben met jezelf. dit soort mensen worden zo doordat ze in d'r puberteit aandacht wilden en dat niet kregen (voornamelijk omdat de rest wel normaal is..)....
geboren shrink!
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 10-06-2007, 22:58
Verwijderd
Vet bandje *luistert*
Met citaat reageren
Oud 10-06-2007, 23:17
Anathema
Avatar van Anathema
Anathema is offline
Citaat:
FaZ schreef op 10-06-2007 @ 22:40 :
guess what; een doelgroep hebben als band is schrijven naar een publiek en dan krijg je 13 in een dozijn muziek en dat is kut! welkom in de muziekwereld idioot
Euhm, kerel. Zij worden stinkend rijk met hun muziek, terwijl andere groepen - die weliswaar veel originelere, kunstzinnigere muziek maken - maar met moeite genoeg verdienen om ervan te kunnen leven. Dàt is de muziekwereld, hoe erg het ook is.

Als je geld wilt verdienen met muziek dan moet je iets schrijven waar mensen naar luisteren, en liefst zoveel mogelijk als je veel wil verdienen. Je moet een image hebben waar een massa mensen zich aangesproken door voelt (en dat vinden vele mensen pretentieus). Als je van muziek je beroep wil maken, dan is dit de beste manier. Hun eerste album is daar een mooi voorbeeld van; dat is immers wel vrij origineel, maar daar luisterde bijna geen kat naar.

Ik kan heus wel het onderscheid maken tussen een commerciële band en een band met artistieke waarde (waarmee ik niet bedoel dat die twee elkaar uitsluiten). Naar mijn mening brengt 30 Seconds to Mars nog relatief goede muziek, ondanks hun - in mijn ogen - terechte drang naar commercieel succes.

We kunnen nog uren doordrammen over dat er veel betere bands zijn en dit en dat, feit is dat er ondertussen toch honderdduizenden mensen (of pubers, als je dat liever hebt) van hun muziek genieten, en wat is daar nu mis mee?

Het enige jammerlijke is dat grensverleggende bands die werkelijk eens iets anders doen slechts zelden de kans krijgen om groot te worden. Hoewel, mochten ze die kans krijgen en nemen, dan zou je gewoon daarover gaan mekkeren.
__________________
Do you remember when we were transparent?
Met citaat reageren
Oud 11-06-2007, 08:35
dannnay
Avatar van dannnay
dannnay is offline
De muziekindustrie - NIET TE DOEN.
__________________
U is for Unicorns that don't exist and A is for Assholes that do.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2007, 12:15
Verwijderd
Citaat:
jckosten schreef op 10-06-2007 @ 23:23 :
ook niet tegen emo's die dit lezen....
dit is GEEN emo
Met citaat reageren
Oud 11-06-2007, 12:43
DeadNation
Avatar van DeadNation
DeadNation is offline
+10000000000000
__________________
The death toll is rising
Met citaat reageren
Oud 11-06-2007, 12:50
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
dannnay schreef op 11-06-2007 @ 09:35 :
De muziekindustrie - NIET TE DOEN.
Vanuit dit oogpunt, maak daar maar de hele entertainment industrie van.
__________________
i create glitches with my voice
Met citaat reageren
Oud 11-06-2007, 13:01
DeadNation
Avatar van DeadNation
DeadNation is offline
Citaat:
Metal schreef op 11-06-2007 @ 13:50 :
Vanuit dit oogpunt, maak daar maar de hele wereld van.
__________________
The death toll is rising
Met citaat reageren
Oud 11-06-2007, 13:55
Verwijderd
Citaat:
Bardamu schreef op 11-06-2007 @ 13:15 :
dit is GEEN emo
maar wat is het wel?
Met citaat reageren
Oud 11-06-2007, 15:08
dannnay
Avatar van dannnay
dannnay is offline
Melodramatische pop-rock
__________________
U is for Unicorns that don't exist and A is for Assholes that do.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2007, 15:56
malle pietje
Avatar van malle pietje
malle pietje is offline
Citaat:
jckosten schreef op 10-06-2007 @ 23:23 :
ik wil even mijn mening over deze band kwijt:
...en het ergste is nog dat die typetjes die hierin spelen zichzelf heel zielig vinden en stiekem in der achterhoofd ook wel weten dat die emo-troep onzin is!..
Ik wed dat Jared tijdens z'n pauzes op de filmset ook constant in een foetushouding in z'n trailer ligt te huilen over hoe zielig hij wel niet is en dat ie dit niet verdiend heeft.
__________________
sukkelaar.

Laatst gewijzigd op 11-06-2007 om 15:58.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2007, 17:46
jckosten
Avatar van jckosten
jckosten is offline
Citaat:
malle pietje schreef op 11-06-2007 @ 16:56 :
Ik wed dat Jared tijdens z'n pauzes op de filmset ook constant in een foetushouding in z'n trailer ligt te huilen over hoe zielig hij wel niet is en dat ie dit niet verdiend heeft.
zo erg zal het vast niet zijn, maargoed... ik vind het maar zielepoten
Met citaat reageren
Oud 12-06-2007, 14:50
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Ik vond ze eerst best ok. Tot ik ze op pinkpop zag.

Iedereen vooraan vond het geweldig. Ach, dat vond ik ook toen ik bij de Bloodhoundgang vooraan stond. Gewoon, voor de fun. Maar ik stond bij deze band op een afstandje, en dan was het vooral de tijd vol kletsen en een paar minuten spelen. Net als wat veel mensen die op een afstandje stonden bij de BHG vonden vorig jaar.

Tja.
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Met citaat reageren
Oud 12-06-2007, 21:58
FaZ
Avatar van FaZ
FaZ is offline
Citaat:
Droomvlucht schreef op 12-06-2007 @ 15:50 :
Ik vond ze eerst best ok. Tot ik ze op pinkpop zag.

Iedereen vooraan vond het geweldig. Ach, dat vond ik ook toen ik bij de Bloodhoundgang vooraan stond. Gewoon, voor de fun. Maar ik stond bij deze band op een afstandje, en dan was het vooral de tijd vol kletsen en een paar minuten spelen. Net als wat veel mensen die op een afstandje stonden bij de BHG vonden vorig jaar.

Tja.
bloodhound gang is best leuk live, waarom vergelijk je die met deze crap, bloudhound gang is pure entertainment
__________________
We know that the world will hate this..
Met citaat reageren
Oud 12-06-2007, 22:10
Freek
Freek is offline
Citaat:
DeadNation schreef op 11-06-2007 @ 14:01 :
Emo fruit!
__________________
What were the things in 'Gremlins' called?
Met citaat reageren
Oud 12-06-2007, 22:15
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
jckosten schreef op 10-06-2007 @ 23:23 :
ik wil even mijn mening over deze band kwijt:

ik vind 30 seconds to mars een verschikkelijke, huilerige, verschrikkelijke, misselijkmakende band....ik heb het niet zo op die zogenaamde "emo"-bands van tegenwoordig. vinden zichzelf heel wat, kunnen negen van de tien keer niets zo lang het niet digitaal verbeterd is...live zijn ze slecht, net als veel andere soortgelijke bands.... en het ergste is nog dat die typetjes die hierin spelen zichzelf heel zielig vinden en stiekem in der achterhoofd ook wel weten dat die emo-troep onzin is!

zo, dat is eruit.... niks persoonlijks tegen mensen die deze band wel leuk vinden.... ook niet tegen emo's die dit lezen....
haha.

Het gaat eerder zo:

platenmaatschappij: "Hey dudes, leuke muziek. Zullen wij die laatste plaat van jullie nog eens uitgeven en zorgen dat het een dikke hit wordt?"
band: "waarom niet, kunnen we touren enzo"
platenmaatschappij: "cool man. Jullie krijgen veel geld, maar jullie luisteren wel braaf naar onze stylistes en personal coaches, we willen wel graag een bepaalde doelgroep aanboren zodat we die som geld terugverdienen"
band: "waarom niet, wij weten toch wel dat heel dat gedoe een trend is".
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 12-06-2007, 22:22
Freek
Freek is offline
Ik was trouwens bij dat optreden in Tivoli een paar maanden terug, veel nr's van de oude plaat en voor de verandering eens een band (van deze categorie) die het live allemaal wel waar kan maken. Die gaye aankleding enz hoeft van mij ook niet, net als die gare clips enzo maar verder kan ik het zeker wel waarderen.
__________________
What were the things in 'Gremlins' called?
Met citaat reageren
Oud 13-06-2007, 00:04
jckosten
Avatar van jckosten
jckosten is offline
Citaat:
Carn schreef op 12-06-2007 @ 23:15 :
haha.

Het gaat eerder zo:

platenmaatschappij: "Hey dudes, leuke muziek. Zullen wij die laatste plaat van jullie nog eens uitgeven en zorgen dat het een dikke hit wordt?"
band: "waarom niet, kunnen we touren enzo"
platenmaatschappij: "cool man. Jullie krijgen veel geld, maar jullie luisteren wel braaf naar onze stylistes en personal coaches, we willen wel graag een bepaalde doelgroep aanboren zodat we die som geld terugverdienen"
band: "waarom niet, wij weten toch wel dat heel dat gedoe een trend is".
dat verhaal is een aanname (de mijne ook, sure) en dat kan je niet hardmaken (lijkt mij...) en daarnaast is het zo dat of ze nou echt zo zijn of het doen voor het geld: ze maken de pubers er ook zo mee! ..en dat is wat mij dwarszit....
Met citaat reageren
Oud 13-06-2007, 00:27
FaZ
Avatar van FaZ
FaZ is offline
Citaat:
Freek schreef op 12-06-2007 @ 23:22 :
Ik was trouwens bij dat optreden in Tivoli een paar maanden terug, veel nr's van de oude plaat en voor de verandering eens een band (van deze categorie) die het live allemaal wel waar kan maken. Die gaye aankleding enz hoeft van mij ook niet, net als die gare clips enzo maar verder kan ik het zeker wel waarderen.
Als je dat al in acht neemt weet je al dat het in essentie poep is
__________________
We know that the world will hate this..
Met citaat reageren
Oud 13-06-2007, 00:52
tuinon
Avatar van tuinon
tuinon is offline
het is wel allemaal gay enz (kleding make-up) maar als je sec naar de muziek kijkt is het eigenlijk helemaal niet zo slecht al moet ik toegeven dat eerste cd stukken beter is, maar attack en the kill zijn van die prettige meezingers

en of het nou emo is of niet zal mij aan me reet roesten...
__________________
-
Met citaat reageren
Oud 13-06-2007, 06:23
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
jckosten schreef op 13-06-2007 @ 01:04 :
dat verhaal is een aanname (de mijne ook, sure) en dat kan je niet hardmaken (lijkt mij...) en daarnaast is het zo dat of ze nou echt zo zijn of het doen voor het geld: ze maken de pubers er ook zo mee! ..en dat is wat mij dwarszit....
Ik heb genoeg praktijkervaring en dit gebeurd echt zo.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 13-06-2007, 08:06
Freek
Freek is offline
Citaat:
FaZ schreef op 13-06-2007 @ 01:27 :
Als je dat al in acht neemt weet je al dat het in essentie poep is
Als je band Float a Ziggy heet mag je van mij nergens meer over oordelen, laat staan deelnemen aan een discussie.
__________________
What were the things in 'Gremlins' called?
Met citaat reageren
Oud 13-06-2007, 10:04
Verwijderd
de muziek zelf doet me trouwens ook niks, maar heb alleen dat laatste album gehoord
Met citaat reageren
Oud 13-06-2007, 10:07
Verwijderd
mijn mening over 30 seconds to mars:
gay ass band met gay ass kleding en gay ass make-up en gay ass jared leto.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2007, 11:04
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Ik hoorde het laatst op de radio, dan snap ik de hype van fall out boy toch beter. Maar vergeleken de rest wat ik op mijn werk op de radio hoor valt het goed te doen.
Citaat:
jckosten schreef op 13-06-2007 @ 01:04 :
en dat is wat mij dwarszit....
en jij mij
Met citaat reageren
Oud 13-06-2007, 11:20
Verwijderd
haha tering dit heeft helemaal niks met fall out boy te maken, wat is dat nou weer voor vreemde vergelijking
Met citaat reageren
Oud 13-06-2007, 12:06
ragdoll
Avatar van ragdoll
ragdoll is offline
Nee inderdaad. Die zanger van Fall Out Boy is van nature een stuk lelijker dan Jared.
__________________
april is the cruellest month
Met citaat reageren
Oud 13-06-2007, 12:09
Verwijderd
dat is inderdaad waarop ik doelde
Met citaat reageren
Oud 13-06-2007, 12:13
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
mot er niet gewoon een slotje op dit topic?
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 13-06-2007, 13:14
FaZ
Avatar van FaZ
FaZ is offline
Citaat:
Freek schreef op 13-06-2007 @ 09:06 :
Als je band Float a Ziggy heet mag je van mij nergens meer over oordelen, laat staan deelnemen aan een discussie.
ik zou zeggen: neem een crappacino!
__________________
We know that the world will hate this..
Met citaat reageren
Oud 13-06-2007, 13:21
grandaddy
Avatar van grandaddy
grandaddy is offline
excelent, garth
__________________
hé, hoest met joe dan?
Met citaat reageren
Oud 13-06-2007, 22:52
Verwijderd
Muzikaal niet slecht...
wel kutmuziek.

Kan dat?
Ja, dat kan.

FaZ je bent een kneus
Met citaat reageren
Oud 13-06-2007, 22:53
Verwijderd
Citaat:
FaZ schreef op 10-06-2007 @ 22:40 :
guess what; een doelgroep hebben als band is schrijven naar een publiek en dan krijg je 13 in een dozijn muziek en dat is kut! welkom in de muziekwereld idioot
Ik bedoel: FaZ je bent een kneus
Met citaat reageren
Oud 14-06-2007, 07:18
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Bossen schreef op 13-06-2007 @ 12:20 :
haha tering dit heeft helemaal niks met fall out boy te maken, wat is dat nou weer voor vreemde vergelijking
Als je naar het 3fm muziek spectrum kijkt zit het wel een beetje in het zelfde hoekje, niet mee eens?
Met citaat reageren
Oud 14-06-2007, 10:50
jckosten
Avatar van jckosten
jckosten is offline
Citaat:
Carn schreef op 13-06-2007 @ 07:23 :
Ik heb genoeg praktijkervaring en dit gebeurd echt zo.
je bent 14 for f*ck sake hoeveel ervaring heb jij met de muziekindustrie? een garagebandje is niet even hoogstaand als een band die miljoenen verdiend (met even kutte muziek overigens)....

EDIT: ik probeer je hier trouwens niet aan te vallen hoor
Met citaat reageren
Oud 14-06-2007, 10:56
Verwijderd
Citaat:
metroidminded schreef op 14-06-2007 @ 08:18 :
Als je naar het 3fm muziek spectrum kijkt zit het wel een beetje in het zelfde hoekje, niet mee eens?
mwa, de muziek is echt zo verschillend dat zèls Rob Stenders of Giel Beelen dat verschil merken en daar komt nog bij dat ook het uiterlijk van die jongentjes niet op elkaar lijkt met uitzondering van die snijdude uit Fall Out Boy
Met citaat reageren
Oud 14-06-2007, 10:58
jckosten
Avatar van jckosten
jckosten is offline
Citaat:
metroidminded schreef op 13-06-2007 @ 12:04 :
en jij mij
hoezo, draag je ook je haar opzij over je oog heen? om je traantje te verhullen (van mij mag je trouwens)? waarom zit ik je dwars jongen?


ik snap trouwens wel waarom ze die jared vermoordden in american psycho!

Laatst gewijzigd op 14-06-2007 om 11:00.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2007, 11:04
Verwijderd
daarbij vind ik trouwens die haat tegen FOB hier een stuk onterechter dan die tegen 30 seconds to mars
Met citaat reageren
Oud 14-06-2007, 11:06
Moustache
Avatar van Moustache
Moustache is offline
Citaat:
jckosten schreef op 14-06-2007 @ 11:50 :
je bent 14 for f*ck sake
hahaha
__________________
Guitarred and feathered
Met citaat reageren
Oud 14-06-2007, 11:25
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
jckosten schreef op 14-06-2007 @ 11:58 :
hoezo, draag je ook je haar opzij over je oog heen? om je traantje te verhullen (van mij mag je trouwens)? waarom zit ik je dwars jongen?
Omdat alles wat je op je toetsenbord neerkalkt irritant en kut is.
O ja, je grote bek tegen carn is ook meer dan lachwekkend
Met citaat reageren
Oud 14-06-2007, 11:27
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Bossen schreef op 14-06-2007 @ 12:04 :
daarbij vind ik trouwens die haat tegen FOB hier een stuk onterechter dan die tegen 30 seconds to mars
sowieso is haat tegen muziek(ervan uit gaan dat je er bijna nooit word toe gedwongen naar te luisteren) een beetje loos, maar je hebt een punt.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2007, 11:33
Verwijderd
super coole band jullie moeten allemaal je bek houden en weer metal gaan luisteren
Met citaat reageren
Oud 14-06-2007, 11:34
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Citaat:
sukKelgirl12 schreef op 14-06-2007 @ 12:33 :
super coole band jullie moeten allemaal je bek houden en weer metal gaan luisteren
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Met citaat reageren
Oud 14-06-2007, 11:39
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Slotje.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 14-06-2007, 11:41
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
Bossen schreef op 14-06-2007 @ 12:04 :
daarbij vind ik trouwens die haat tegen FOB hier een stuk onterechter dan die tegen 30 seconds to mars
Bs, FOB is minstens zo erg. Die zanger is de grootste gaylord ooit.
__________________
i create glitches with my voice
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Wegwijzen & Voorstellen 30 SECONDS TO MARS CONCERT!
Gismaro
3 13-10-2013 16:09
Wegwijzen & Voorstellen Hallo 30 seconds to mars rocks !!!!
bertstoffels
1 25-11-2009 16:39
Muziek Je audioscrobbler stats
]{ing
500 01-12-2005 00:11
De Kantine Wat staat er onder jouw CTRL - V part II
Bruut
500 14-12-2003 15:56
Muziek I've got nothing to do, I hang around and get screwed up on you
86dagreed
19 07-01-2003 16:30
Muziek 30 seconden naar mars??
Kellie
30 06-12-2002 21:50


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:57.