Oud 14-11-2014, 23:53
Verwijderd
na een week airbnb weer in mijn eigen bed slapen
Advertentie
Oud 15-11-2014, 02:26
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn buurman heeft me een laptop te leen gegeven tot hij een tweedehands vindt
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 17-11-2014, 12:27
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik kreeg gisteren een heel mooi cadeautje in mijn schoen van mijn lief -ehhh- Sint <3
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 17-11-2014, 14:54
Verwijderd
Citaat:
Ik kreeg gisteren een heel mooi cadeautje in mijn schoen van mijn lief -ehhh- Sint <3
Je bedoelt van zijn negerslaven, racist.
Oud 20-11-2014, 20:28
Verwijderd
peerby ik wilde een beetje mooiere foto's maken van m'n huis voor airbnb dus vroeg of een buur een camera te leen had. Nu heeft een fotograaf voorgesteld om me te helpen met foto's maken. Top
Oud 21-11-2014, 00:10
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Tof Pip!

Ik heb eten bij The Fiddler erg gewaardeerd vanavond.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 21-11-2014, 13:23
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Weekend wel zo nog een afspraak, maar ach. WEEKEND MOTHAAAAS!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 21-11-2014, 14:32
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Tof Pip!

Ik heb eten bij The Fiddler erg gewaardeerd vanavond.
The Fiddler
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 22-11-2014, 14:30
Verwijderd
Hoewel ik het uiteraard niet leuk vind dat ik het hele weekend aan het werk moet, ben ik zeer tevreden met de presentatie die ik zojuist gemaakt heb. En met de vlaai die ik nog in de vriezer had.
Oud 03-12-2014, 23:29
Verwijderd
We waren laatst in een hotel. En ik dacht, alles wat hier is, heb ik in een betere vorm thuis. Betere kussens, groter en beter bad, mooier uitzicht, mooiere spullen.

Dat maakt mij een heel tevreden mens, dat ik dat bereikt heb.
Oud 01-01-2015, 22:46
Verwijderd
De gemeente Delft om de hoek was vannacht een vreugdevuur. Toen ik vanmiddag buiten kwam waren alle resten daarvan al opgeruimd, evenals het vuurwerk/glaswerk e.d wat er vannacht lag.
Sowieso is deze stad echt heel netjes en schoon, ik zie die schoonmakers regelmatig uit hun auto stappen om een vuiltje van straat te rapen. Ik had het nooit zo door maar sinds ik uit Den Haag weg ben merk ik pas hoe een verschil een vieze of schone straat maakt.
Oud 15-01-2015, 14:47
Verwijderd
Dit, heel erg:

Oud 15-01-2015, 19:30
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Deze feitjes over de Engelse taal:

Citaat:
Only two English words in current use end in "-gry". They are "angry" and "hungry".

The word "bookkeeper" (along with its associate "bookkeeping") is the only unhyphenated English word with three consecutive double letters.

The word "uncopyrightable" is the longest English word in normal use that contains no letter more than once.


The following sentence contains all 26 letters of the alphabet: "The quick brown fox jumps over the lazy dog."


The only word in English that ends with the letters "-mt" is "dreamt"

Some words exist only in plural form, for example: glasses (spectacles), binoculars, scissors, shears, tongs, gallows, trousers, jeans, pants, pyjamas (but note that clothing words often become singular when we use them as modifiers, as in "trouser pocket" or "pant leg").

We pronounce the combination "ough" in 9 different ways, as in the following sentence which contains them all: "A rough-coated, dough-faced, thoughtful ploughman strode through the streets of Scarborough; after falling into a slough, he coughed and hiccoughed."

The longest English word without a true vowel (a, e, i, o or u) is "rhythm".

The following sentence contains 7 identical words in a row and still makes sense. "It is true for all that that that that that that that refers to is not the same that that that that refers to."
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 21-01-2015, 19:32
Verwijderd
Dertien zijn is bij nader inzien zooooooooooo ontzettend leuk. <3
Oud 21-01-2015, 21:07
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Deze feitjes over de Engelse taal:
Omg <3
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 21-01-2015, 21:10
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik vind 23 zijn echt duizend keer leuker dan 13 zijn.
Oud 21-01-2015, 21:21
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Voiceberichtjes heen en weer sturen met etmakas
Oud 22-01-2015, 20:16
otacilio
Avatar van otacilio
otacilio is offline
Citaat:
Dertien zijn is bij nader inzien zooooooooooo ontzettend leuk. <3
Minder zorgen destijds. Dan te bedenken dat dat alleen maar toe zal nemen. Ik zou gerust terug in de tijd willen
__________________
How do you like them apples?
Oud 23-01-2015, 09:13
Verwijderd
13 wil ik echt niet weer zijn
Oud 23-01-2015, 10:18
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Met wat ik nu weet weer 13 zijn, dikke prima Ik zou me niet zo druk meer maken over jongens die ik dacht leuk te vinden. En heerlijk veel tijd overhouden om creatief bezig te zijn
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 24-01-2015, 17:38
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline


Godverdomme, wat gaaf
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 31-01-2015, 09:46
Verwijderd
Oud 31-01-2015, 10:29
Hazel
Hazel is offline
Wtf
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Oud 31-01-2015, 10:40
Verwijderd
...wtf. Dat is mentholspray. Waarom zou je dat überhaupt in je oog doen.
Oud 31-01-2015, 18:15
Verwijderd
Kennelijk doen mensen dat om de high van MDMA te versterken. Slim!
Oud 06-02-2015, 14:18
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Onderwijssociologie gehaald, omg Ik had voor mijn gevoel een heel slecht essay geschreven, maar ik kreeg er een 8 voor Van dat rampenvak ben ik ook weer verlost.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 06-02-2015, 14:42
Durian
Avatar van Durian
Durian is offline
De zon!
__________________
Time is Illmatic
Oud 06-02-2015, 16:42
-Marleen
Avatar van -Marleen
-Marleen is offline
Citaat:
De zon!
Die er niet was!
Oud 06-02-2015, 17:38
df
Avatar van df
df is offline
Citaat:
Onderwijssociologie gehaald, omg Ik had voor mijn gevoel een heel slecht essay geschreven, maar ik kreeg er een 8 voor Van dat rampenvak ben ik ook weer verlost.
Onderwijssociologie... Wat leer je daar dan weer?
Oud 06-02-2015, 20:01
Durian
Avatar van Durian
Durian is offline
Citaat:
Die er niet was!
Bij mij wel!
__________________
Time is Illmatic
Oud 06-02-2015, 20:04
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline


__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 06-02-2015, 22:19
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Onderwijssociologie... Wat leer je daar dan weer?
Geen idee. Daarom vind ik het ook zo bijzonder dat ik het gehaald heb
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 20-02-2015, 09:44
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Poedeliewoeps op bezoek
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 27-02-2015, 14:06
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
Kaarten hebben voor een concert wat binnen enkele seconden uitverkocht was. *blij dansje doet*
Oud 28-02-2015, 12:22
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Kaarten hebben voor een concert wat binnen enkele seconden uitverkocht was. *blij dansje doet*
Tof!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 03-03-2015, 15:47
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Dat Japan een katteneiland en een konijneneiland heeft

http://www.telegraph.co.uk/news/pict...-pictures.html

http://www.dailymail.co.uk/news/arti...it-Island.html
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 06-03-2015, 12:01
Verwijderd
Gratis workout van m'n hersens.
Oud 10-03-2015, 02:41
Verwijderd
superhandige chrome/mozilla extensie: http://www.websonic.nl/nieuws/plan-b...ersturen-38731 daarmee kun je mailtjes later versturen, zodat als je op dit soort tijdstippen wakker bent je toch om bijv 7.30 sharpy een mail verstuurt naar werkgevers/opdrachtgevers die het niets aangaan dat je nachtbraakt.
Oud 10-03-2015, 08:16
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Klinkt handig ik mail regelmatig naar mensen die ik liever niet op zondag mail, maar als ik de mail in concepten laat staan vergeet ik het.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 10-03-2015, 08:42
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik heb nog nooit nagedacht over het tijdstip van mijn mails
Daar kreeg ik weleens commentaar over toen k vanuit huis mails en inschrijvingen regelde voor n castingbureau en dat vaak genoeg s'nachts deed
Oud 10-03-2015, 14:46
-Marleen
Avatar van -Marleen
-Marleen is offline
Ik denk ook niet na over wnr ik mail. De ontvanger leest de mail als hij zijn mailbox opent, dan maakt het toch niet uit of ik om 3 uur of 10 uur heb gemaild?
Oud 10-03-2015, 18:32
Verwijderd
ja het boeit mij ook helemaal niks, maar mijn huisgenoot (die een collega is van de persoon van wie ik werk krijg bij een tijdelijk baantje en voor wie de mail bestemd was) stuurt weleens 's nachts mailtjes of is nog laat op whatsapp, en die kerel zegt daar steeds wat over en in zijn stem is dan een soort twijfel over hoe je dan kan functioneren te horen.
Oud 10-03-2015, 19:03
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Dit wordt dus de nieuwe vakantiebestemming van Sarah.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg image.jpg (93.5 KB, 6x gelezen)
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Oud 12-03-2015, 00:19
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
ja het boeit mij ook helemaal niks, maar mijn huisgenoot (die een collega is van de persoon van wie ik werk krijg bij een tijdelijk baantje en voor wie de mail bestemd was) stuurt weleens 's nachts mailtjes of is nog laat op whatsapp, en die kerel zegt daar steeds wat over en in zijn stem is dan een soort twijfel over hoe je dan kan functioneren te horen.
Ugh, ik haat dat, mensen die niet begrijpen dat niet iedereen om 7 uur 's ochtends opstaat en netjes om 11 uur 's avonds weer in bed ligt. Ik ben zelf een nachtmens en krijg nog regelmatig de vraag 'Maar wat doé je dan 's nachts?!'. Misschien moet ik die mensen eens vragen wat zij dan overdag uitspoken en waarom dat niet 's nachts kan.

ot:
Plannen gemaakt om dit weekend naar Duitsland te gaan met een groep vrienden. Zin in, want ik heb de meesten echt al tijden niet gezien.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 12-03-2015, 23:59
Verwijderd
Ik waardeer de vader van mijn huisgenoot. Hij heeft me met zoveel dingen gerustgesteld waar ik me dagelijks zorgen om maak. Zoals onze houten vloer, ik dacht dat ie ieder moment kon instorten/scheuren/doorzakken maar er zijn 'maar' 2 kleine plankjes rot en dat is in een hoek waar het sowieso onlogisch is te lopen of dingen neer te zetten. De heere zij geprezen!
Verder heeft hij gecontroleerd of de muren die eerst nat waren nu droog zijn (nadat hij het heeft gefixt) en ze zijn droog. Dus die storten ook niet in!
Ook heeft hij een kast vastgezet en die staat nu zo vast dat mocht dit huis toch nog instorten die kast in elk geval blijft staan. Alles wat die man vastdraait is nooit meer los te krijgen Daarna keek hij even naar een lekkende kraan waarvan ik het leertje had vervangen maar het toch bleef lekken, bleek er een scheur in de douchekop te zitten. Ook geregeld! Daar was ik nou nooit zelf achter gekomen. En toen heeft ie ook nog een handdoekenrekje opgehangen wat ons niet was gelukt want je had er een speciaal schroefje voor nodig en dat had ie natuurlijk bij zich in zijn doos met 2 miljoen schroefjes!

Wat een man
Oud 13-03-2015, 23:20
Verwijderd
Ik had geen presentatie voorbereid en heb hem helemaal geïmproviseerd! Ik had mezelf nogal overtroffen met het feit dat ik niet maar wat stond te stamelen.
Oud 14-03-2015, 00:25
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline


Godver, awesome
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 16-03-2015, 17:15
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 18-03-2015, 23:45
ßuerp
Avatar van ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
[filmpje]

Godver, awesome
Geweldig. Al die verwijzingen die erin zitten.
Oud 19-03-2015, 19:03
Verwijderd
Ik vind het wel leuk dat contact gezocht met de jaren is veranderd in een groot homo-erotisch contact-netwerk.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Wat heb je vandaag wel gewaardeerd?
Little Phoebe
500 11-06-2014 14:45
De Kantine Wat heb je vandaag niet gewaardeerd? #4
Miekje*
500 18-12-2013 08:34
De Kantine Wat saai zeg. #398
TopDrop
500 30-10-2008 18:03
De Kantine Jouw dag #4
TopDrop
500 20-11-2007 18:41
Verhalen & Gedichten Weten jullie nog...
Vlooienband
146 02-12-2004 14:50
Levensbeschouwing & Filosofie kerstofobie: IK HAAT KERST!
frankzinnig
71 30-03-2003 08:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:18.