Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-10-2008, 14:10
Verwijderd
Gefeliciteerd, Leonoor!
Advertentie
Oud 31-10-2008, 14:33
Love,SweetLove
Avatar van Love,SweetLove
Love,SweetLove is offline
Gefeliciteerd Leonoor! Was het geplant? Wouden jullie niet nog een tijdje wachten? (ik lees al een tijdje mee maar heb nog niet gepost)

Ikzelf ben er nu ook weer even veel over aan het nadenken. Aanleiding is het vergeten van m'n pil. Ben 2 pillen vergeten in de eerste week. Grote kans dus op zwangerschap. Ik hoop heel erg dat het niet zo is. Maar wat als het wel zo is? Ik weet niet of ik abortus wel zou kunnen... Nog 3 weken en dan pas kan ik een test doen
Oud 31-10-2008, 14:59
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Ahh, Leonoor gefeliciteerd

Ik vraag me ook wel af hoe het met Snoopy en hvj 's zwangerschap gaat
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 31-10-2008, 16:30
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Leonoor, gefeliciteerd! Wat leuk!

En:
Citaat:
Ik vraag me ook wel af hoe het met Snoopy en hvj 's zwangerschap gaat
Oud 31-10-2008, 17:07
wup
wup is offline
ook ik
Citaat:

vraag me ook wel af hoe het met Snoopy en hvj 's zwangerschap gaat
En gefeliciteerd@ leonoor!
Oud 31-10-2008, 17:10
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Oh gefeliciteerd leonoor, hoe lang ben je al onderweg?
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 31-10-2008, 17:19
Verwijderd
Gefeliciteerd Leonoor!

(en ook hier nieuwsgierigheid naar hvj en snoopy)
Oud 31-10-2008, 20:00
Lauwie101
Lauwie101 is offline
Gefeliciteerd!
Oud 31-10-2008, 20:27
Verwijderd
Dank jullie wel allemaal!

@Love,SweetLove: Als je twee pillen bent vergeten...waarom niet de morning after pil gehaald als je niet zwanger wilt worden...? En vanaf nu aanvullende maatregelen nemen dan maar?

Citaat:
Gefeliciteerd Leonoor! Was het geplant? Wouden jullie niet nog een tijdje wachten? (ik lees al een tijdje mee maar heb nog niet gepost)
Het is zeker gepland (en nog meer gewenst )! Nee, we wilden niet nog een tijdje wachten, wat ons betreft had ik tien maanden geleden al zwanger mogen zijn (maar soms gaat het niet zoals gepland helaas...).

Ik ben nu ongeveer 13 weken zwanger, uitgerekend tussen 5 en 9 mei (de één zegt dit, de ander dat).

Ik vroeg me laatst ook af hoe ver HvJ nu is en hoe het gaat ed...
Oud 31-10-2008, 20:49
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
is hvj niet allang bevallen? dan zal ze wel druk zijn met die kleine!?
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 31-10-2008, 20:52
Verwijderd
Citaat:
is hvj niet allang bevallen? dan zal ze wel druk zijn met die kleine!?
Ze was op 11-09-2008 28,5 weken zwanger. Dan zou ze nu dus in week 36 zitten...de kans is dus vrij groot dat ze nog niet bevallen is?
Oud 01-11-2008, 08:05
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Wat een zwangeren op dit forum

Gefeliciteerd Leonoor
__________________
<):o)
Oud 01-11-2008, 09:17
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
O Leonoor, gefeliciteerd Ik maakte af en toe al uit je berichtjes op dat je echt graag zwanger wilde worden, echt fijn dat het nu dan zover is
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 01-11-2008, 10:35
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Ik ben nu ongeveer 13 weken zwanger, uitgerekend tussen 5 en 9 mei (de één zegt dit, de ander dat).
Ik vind het echt leuk voor je!
Wel fijn, dan zijn de spannende 12 weken ook al weer voorbij. Geniet van je zwangerschap!
Heb je tot nu toe veel last gehad van kwaaltjes (ook i.v.m. je gezondheid)?
Oud 01-11-2008, 11:11
Verwijderd
Citaat:
O Leonoor, gefeliciteerd Ik maakte af en toe al uit je berichtjes op dat je echt graag zwanger wilde worden, echt fijn dat het nu dan zover is
Ja, dat laatste had ik ook toen je (Leonoor dus) een keer zei dat zwanger worden soms niet zo makkelijk gaat als je hoopt, toen had ik echt het gevoel dat je het over jezelf had. Heel fijn dat 't nu wel zover is
Oud 01-11-2008, 12:44
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat laatste had ik ook toen je (Leonoor dus) een keer zei dat zwanger worden soms niet zo makkelijk gaat als je hoopt, toen had ik echt het gevoel dat je het over jezelf had. Heel fijn dat 't nu wel zover is
Dit wilde ik ook zeggen.
Oud 01-11-2008, 17:32
Love,SweetLove
Avatar van Love,SweetLove
Love,SweetLove is offline
Citaat:
@Love,SweetLove: Als je twee pillen bent vergeten...waarom niet de morning after pil gehaald als je niet zwanger wilt worden...? En vanaf nu aanvullende maatregelen nemen dan maar?
Ik had inderdaag de morning afterpil moeten halen maar ik kwam er te laat achter dat ik hem vergeten was. Of in ieder geval dacht ik dat ik te laat was. Lees nu net dat je dat ding na 72 uur nog steeds kan nemen. Nu natuurlijk wel aanvullende maatregelen ja

Heb het er met m'n vriend over gehad. Hij zei dat als ik zwanger ben dat het mijn keuze is maar dat hij nog niet weet of hij er helemaal 100% klaar voor is. Hij denkt er dus precies hetzelfde over als ik. Erg fijn.
Oud 01-11-2008, 17:38
Inanis
Avatar van Inanis
Inanis is offline
zoals ik het zie ben je er totaal niet klaar voor.. beetje gebrek aan verantwoordelijkheid.
haha 'ik kwam er te laat achter dat ik hem vergeten was' ... oke..
en dan omdat je geloofde dat je binnen 72 uur de morning afterpill moest nemen.. (en dat dus niet haalde) je meteen geen stappen meer onderneemt om uit te zoeken wat je kunt doen..
__________________
~steer the captain, and you control the ship, ai ai matey arrrr~
~behold my societal vision: nationstates.net/unius ~
Oud 01-11-2008, 18:39
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
zoals ik het zie ben je er totaal niet klaar voor.. beetje gebrek aan verantwoordelijkheid.
haha 'ik kwam er te laat achter dat ik hem vergeten was' ... oke..
en dan omdat je geloofde dat je binnen 72 uur de morning afterpill moest nemen.. (en dat dus niet haalde) je meteen geen stappen meer onderneemt om uit te zoeken wat je kunt doen..
Er is een significant verschil tussen je verantwoordelijk gedragen als sekspartner (en dan bedoel ik geen neukmaatje) en klaar zijn voor het ouderschap. Ouderschap is, hoe je het ook went of keert, in grote mate ook instinct. Uiteindelijk doen de meeste ouders het gewoon goed, hoe we het in onze moderne maatschappij ook anders geloven.

Dus ik vind dat je overdrijft.
__________________
Altijd nuchter
Oud 01-11-2008, 19:18
Love,SweetLove
Avatar van Love,SweetLove
Love,SweetLove is offline
Citaat:
zoals ik het zie ben je er totaal niet klaar voor.. beetje gebrek aan verantwoordelijkheid.
haha 'ik kwam er te laat achter dat ik hem vergeten was' ... oke..
en dan omdat je geloofde dat je binnen 72 uur de morning afterpill moest nemen.. (en dat dus niet haalde) je meteen geen stappen meer onderneemt om uit te zoeken wat je kunt doen..
Ik geloof dat ik het niet helemaal duidelijk heb uitgelegt. Ik dacht dat je de map binnen 48 uur moest innemen. Maar daar was ik te laat voor. Ik kwam er pas na 2 dagen achter dat ik 2 pillen vergeten was. Ik dacht dat ik dus al te laat was. Nu, een week later, heb ik het nog eens opgezocht en blijkt het 72 uur te zijn.
Oud 01-11-2008, 19:39
Inanis
Avatar van Inanis
Inanis is offline
Citaat:
Ik geloof dat ik het niet helemaal duidelijk heb uitgelegt. Ik dacht dat je de map binnen 48 uur moest innemen. Maar daar was ik te laat voor. Ik kwam er pas na 2 dagen achter dat ik 2 pillen vergeten was. Ik dacht dat ik dus al te laat was. Nu, een week later, heb ik het nog eens opgezocht en blijkt het 72 uur te zijn.
beetje laks wel van jezelf, vind je niet?

maar ik overdreef wel zoals kitten zei, ik vind het gewoon een zorgbarend iets dat zoveel domme, onverantwoordelijke mensen fokken alsof het een wedstrijd is, terwijl beschaafde, verstandige mensen vaak of pas kinderen nemen als ze vrij oud zijn of helemaal niet.

een beetje zoals dat andere mensen zich zorgen maken om het broeikaseffect.
__________________
~steer the captain, and you control the ship, ai ai matey arrrr~
~behold my societal vision: nationstates.net/unius ~
Oud 01-11-2008, 20:04
Verwijderd
Citaat:
beetje laks wel van jezelf, vind je niet?

maar ik overdreef wel zoals kitten zei, ik vind het gewoon een zorgbarend iets dat zoveel domme, onverantwoordelijke mensen fokken alsof het een wedstrijd is, terwijl beschaafde, verstandige mensen vaak of pas kinderen nemen als ze vrij oud zijn of helemaal niet.

een beetje zoals dat andere mensen zich zorgen maken om het broeikaseffect.
Jij hebt zelf nooit seks, of wel?
Oud 01-11-2008, 23:08
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Jij hebt zelf nooit seks, of wel?
Je neemt me de woorden uit de mond.
__________________
Altijd nuchter
Oud 01-11-2008, 23:49
Inanis
Avatar van Inanis
Inanis is offline
Citaat:
Je neemt me de woorden uit de mond.
nee ik heb nog steeds geen penetrale seks gehad.. en dat zou nog lang en lang kunnen duren, als het er al van komt
enfin, het verandert niets. terug naar het onderwerp. dank u.
__________________
~steer the captain, and you control the ship, ai ai matey arrrr~
~behold my societal vision: nationstates.net/unius ~
Oud 02-11-2008, 09:05
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
gefeliciteerd, Leonoor!!
Oud 02-11-2008, 11:10
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
Misschien ben ik wat te bezorgd, maar ik geloof niet dat ik een kind van elf snel alleen thuis zou laten... (Al is het natuurlijk ook erg afhankelijk van het kind.)
om maar even op die discussie in te haken, ik bleef al vanaf zeer jonge leeftijd wel eens een uurtje alleen thuis (2 jaar). Dan waren alle stopcontacten afgeplakt etc, en werd ik met speelgoed enzo in een hoekje gezet. Als er dan werd gebeld, nam ik de telefoon op om te zeggen dat mijn mama nog niet thuis was en ze later terug moesten bellen.(van horen zeggen, zelf herinner ik dat niet meer)
Vanaf basisschool leeftijd was een hele middag geen uitzondering, dat weet ik nog wel, en dat vond ik toppie Heerlijk thuis lezen, spelen, geen gemekker aan je hoofd. Ik ben een groot voorstander om kinderen als ze dat aankunnen veel zelfstandigheid te geven.
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Oud 02-11-2008, 13:32
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Met twee jaar al alleen thuis worden gelaten?
Dat vind ik persoonlijk erg onverantwoord!
__________________
<):o)
Oud 02-11-2008, 13:56
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
Citaat:
Met twee jaar al alleen thuis worden gelaten?
Dat vind ik persoonlijk erg onverantwoord!
eensch!!
Oud 02-11-2008, 14:00
Verwijderd
Ik lees hier wle eens wat mee, maar reageer bijna nooit omdat het toch wel ver van me af staat. Nog wel, maar er komen dus zeker wel kinderen hier. Heerlijk! Het peetkindje van mijn moeder (veertien maanden) is dit weekend hier geweest en ik vind het prachtig. Al moet ik er niet aan denken om nu al zwanger te zijn... Ik heb laatst een zwangerschapstest gedaan en toen kreeg ik het toch wel benauwd, moet ik zeggen... Ook als ik hoor dat klasgenootje (19 en twee maanden samen met haar vriendje) zwanger is, slaat de angst me om het hart. Ik moet er toch niet aan denken om nu al kinderen te krijgen....
Maar goed, ik wilde eignelijk alleen maar even zeggen dat ik Leonoor feliciteeeeer! Leuk voor je!

En ik vraag me ook af hoe het met Snoopy en HVJ is....
Oud 02-11-2008, 16:41
Mariekje*
Mariekje* is offline
@ Leonoor: Wat een verrassing! Gefeliciteerd met je zwangerschap zeg!

Omdat ik ook via PM veel verzoekjes krijg om te vertellen hoe het nu met gaat, maar even een kort tussentijds verslagje:
Inmiddels 35,3 week zwanger en tot nu toe gaat alles voorspoedig. Helaas vorige week wel een week in het ziekenhuis gelegen omdat ze het vermoeden van zwangerschapsvergiftiging hadden. Plotseling werd ik opgenomen en lag ik 2 a 3 maal per dag langer dan een halfuur aan de CTG-scan, infusen, bloedprikken, bloeddrukmetingen, 2 maal een 24 uurs urine test, snurkende kamergenoten en daardoor dus een verstoorde nachtrust en een week lang in de stress gezeten omdat de artsen maar geen uitsluitsel wilde geven. Aan het begin van de week speculeerde ze over het halen van mijn ukje, een dag later was dit alweer volledig van de baan... En ondanks dat mijn klachten niet minderde (en dat hebben ze nog steeds niet gedaan) mocht ik vorige week vrijdag toch naar huis toe.

De babykamer staat sinds week 31 volledig in elkaar, en de stapels kleding, hydrofielluiers, rompertjes, pampers, verzorgingsartikelen, badcapes, dekentjes, lakentjes enzovoorts liggen gewassen en gestreken in de kast en commode. Box staat al weken klaar in de woonkamer, kinderwagen staat in de slaapkamer, autostoeltje staat paraat voor evt. gebruik (mocht ik toch ineens naar het ziekenhuis moeten), vluchtkoffer staat deels gepakt, kraampakket is klaar voor gebruik, en tegenwoordig slapen ik en vriendlief op Grolsch (het bed is verhoogd met 6 Grolsch kratten). De kat vind het prachtig, want plotseling omvat ons huis heuze klimtoestellen.
Wel is mijn lichaam langzamerhand echt op... Mijn bloeddruk wisselt bijna voortdurend, mijn hoofd voelt alsof ik een klap met een honkbalknuppel heb gekregen, ik houd vreselijk veel vocht vast (en ben om die reden dan ook zo'n 26kg aangekomen)... Ik HAAT het om niet alles te mogen eten, en vooral een (deels) zoutloos dieet te moeten volgen. Ondertussen worden m'n ribben blauw geschopt door de druktemaker in mijn buik, en houd de kleine clown zijn paps en mams voortdurend voor de gek met oefenweeen in zowel benen, buik EN rug. En daardoor is het automatisch gedaan met de nachtrust.

Zwanger zijn is heerlijk, maar van mij mag de spruit zich over 1,5 week wel melden
__________________
<3 Everyday I love you more....
Oud 02-11-2008, 17:02
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
Met twee jaar al alleen thuis worden gelaten?
Dat vind ik persoonlijk erg onverantwoord!
tsja als je er voor zorgt dat er geen direct gevaar is (stopcontacten, tafelkleden etc) kan het best. Maar het ging me er meer om dat sommigen een kind van 11 niet alleen thuis willen laten, op mijn elfde ging ik een dagje naar utrecht met een vriendinnetje (vanuit almere), en heb ik het met een week dagopvang moeten doen van een kennis omdat mijn vader in het buitenland werkte en mijn moeder op vakantie was.
Kinderen hoeven niet zo beschermd te worden voor alles, maar juist gestimuleerd om zelfstandig te zijn. In groep 3 heb ik eindelijk weten los te peuteren van mijn ouders dat ze me niet meer kwamen ophalen van school. (ong 10 min fietsen)
Ikzelf wil ook graag kinderen, en de opvoeding die ik van mijn ouders heb gehad acht ik ook het meest geschikt voor mijn eigen kinderen, als die op mij lijken.

@Zwangeren, gefeli
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Oud 02-11-2008, 17:43
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
Citaat:
vluchtkoffer staat deels gepakt


en fijn dat je hier nog even van je laat horen ik was ook vreselijk benieuwd hoe het er allemaal mee ging hoor wat een avontuur zeg, als je dat zo allemaal vertelt
succes ermee nog, en een voorspoedige bevalling gewenst - en vooral: flink genieten van jullie wolkje vreugde hé
Oud 03-11-2008, 07:50
Verwijderd
@Poepkind: Ik ben ook redelijk los opgevoed, mijn ouders waren ook vrij makkelijk met dat soort dingen, maar ze zouden nooit een kind van bv. twee of drie alleen laten (misschien alleen als het sliep, met babyfoon, maar volgens mij zelfs toen niet). Ik zou dat ook niet doen, vind het inderdaad onverantwoord (en ik zou al helemaal niet willen dat mijn kind de telefoon opnam en zei dat papa en mama niet thuis waren...). Dit heeft niets met overbescherming te maken, wel met dat een kind van twee/drie jaar daar in mijn (en volgens mij die van meer ]mensen) beleving gewoon nog niet aan toe is (en dat ook nog niet hoeft te zijn).

@HvJ: Jammer dat je je zo rot voelt. Hopelijk komt het kindje snel (al is het voor het kindje natuurlijk wel goed als het zo ver mogelijk 'uitontwikkeld' is...).
Oud 03-11-2008, 17:03
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
@ Leonoor: hihi, van harte!
@ HvJ: wat irritant dat je lijf er zo genoeg van heeft. Ik hoop dat je die laatste loodjes nog trekt.
@ iedereen die vraagt hoe het gaat: aaaaawwww...
En het gaat prima. 1,5 week geleden al een echo gehad, die helemaal goed was! Het hartje klopt, de baby zit waar ie hoort en tis er eentje Over een week intake bij de verloskundige. Zoals het ernaar uitziet gaat t deze keer helemaal goed. Voel me ook best oke. Wel moe, maar niet zo dat ik elke dag moet slapen. Wel heb ik heeeel weinig eetlust. Ik ben dat helemaal niet gewend van mezelf, maar ik krijg echt bijna geen (warm) eten naar binnen. Ben dan ook 2 kg afgevallen. (en dat terwijl m'n taille al bijna helemaal weg is )
__________________
Tsja
Oud 04-11-2008, 08:11
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:

@HvJ: Jammer dat je je zo rot voelt. Hopelijk komt het kindje snel (al is het voor het kindje natuurlijk wel goed als het zo ver mogelijk 'uitontwikkeld' is...).
Och true, maar uit de laatste echo (met 33 weken) is gebleken dat de kleine waarschijnlijk 2 weken ouder is, wat me nu al ong. 38 weken zwanger maakt. Qua ontwikkeling loopt het al behoorlijk voor volgens de statistieken, dus op dat gebied maken we ons absoluut geen zorgen. Kleine mag wat mij betreft best nog even blijven zitten, maar zelf ben ik het echt spuugzat! (En dat is zacht uitgedrukt )
__________________
<3 Everyday I love you more....
Oud 04-11-2008, 08:20
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Gefeliciteerd Leonoor!
Hvj, hopelijk ben je er gauw vanaf
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Oud 04-11-2008, 11:21
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Het is zeker gepland (en nog meer gewenst )! Nee, we wilden niet nog een tijdje wachten, wat ons betreft had ik tien maanden geleden al zwanger mogen zijn (maar soms gaat het niet zoals gepland helaas...).

Ik ben nu ongeveer 13 weken zwanger, uitgerekend tussen 5 en 9 mei (de één zegt dit, de ander dat).

Ik vroeg me laatst ook af hoe ver HvJ nu is en hoe het gaat ed...
Nogmaals gefeliciteerd

En 7 mei is een mooie geboortedatum hoor
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 04-11-2008, 14:14
Mariekje*
Mariekje* is offline
Net terug van de verloskundige (Stond eerst onder toezicht van de gyn, maar mocht terug omdat het lichamelijk & met de baby weer zo goed ging), maar helaas is m'n bloeddruk weer van 110/60 naar 135/85 geschoten, is het vocht vasthouden nog heviger geworden en moet ik WEER terug naar de gyneacoloog. Mooi kut, want ik was juist zo blij dat ik waarschijnlijk gewoon thuis mocht gaan bevallen... Nu wordt het dus hoe dan ook een ziekenhuisbevalling, en gezien de omstandigheden gaan ze mij (het kindje maakt het namelijk geweldig goed) waarschijnlijk binnen nu en 2 weken uit het 'lijden' verlossen. Volgens de verloskundige praktijk was het hoe dan ook al ronduit belachelijk dat ze me in het ziekenhuis uberhaupt geen medicijnen hebben gegeven/actie hebben ondernomen... Goh, yes en naar die ramp mag ik morgenochtend weer terugkeren *hosanna*
__________________
<3 Everyday I love you more....
Oud 04-11-2008, 16:07
Verwijderd
Citaat:
Nogmaals gefeliciteerd

En 7 mei is een mooie geboortedatum hoor
inderdaad

Ik lees al een hele tijd mee, maar post niet echt. Leonoor en Snoopy, gefeliciteerd en HvJ heel veel succes de laatste weken..
Oud 05-11-2008, 09:17
Lauwie101
Lauwie101 is offline
@HvJ: Succes met de laatste loodjes!
Oud 05-11-2008, 16:01
igfy
Avatar van igfy
igfy is offline
Citaat:
Ik lees al een hele tijd mee, maar post niet echt. Leonoor en Snoopy, gefeliciteerd en HvJ heel veel succes de laatste weken..
__________________
don't take life too serious.. you'll never get out of it alive
Oud 05-11-2008, 16:53
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Wauw Leonoor, goed nieuws, gefeliciteerd (dubbel vandaag)!

De zwangerschappen vliegen je tegenwoordig wel om de oren hoor. Heb er in mijn naaste omgeving ook al een paar. En soms gaat het ook wel een beetje kriebelen.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 05-11-2008, 20:17
Verwijderd
Tsjeempie, het worden er wel steeds meer hier ja Spannend hoor
Oud 06-11-2008, 07:13
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Tsjeempie, het worden er wel steeds meer hier ja Spannend hoor
Wat logisch is, aangezien de mensen hier steeds ouder worden.(graftakken! )
__________________
Altijd nuchter
Oud 06-11-2008, 10:09
Verwijderd
Ja oké, je kijkt soms een beetje over leeftijden hier, maar ik vind 't op Leonoor na toch wel jonge moeders hoor
Oud 06-11-2008, 11:08
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
Citaat:
Ja oké, je kijkt soms een beetje over leeftijden hier, maar ik vind 't op Leonoor na toch wel jonge moeders hoor
Leonoor is sinds gisteren 27, Snoopy is zesentwintig tegen dat de baby er is
alleen HvJ is nog redelijk jong met haar negentien lentes, maar eigenlijk vind ik 18+ toch al buiten het begrip 'tienermoeder' vallen

edit: ik zou trouwens ook het liefst voor m'n dertig al een aantal kinders op de wereld gezet willen hebben hoor, ik vind 30 gewoon oud om nog aan kinderen te begínnen. Niet dat je het dan niet meer zou mogen (dus ik vind het niet té oud), uiteraard, maar voor mezelf zou ik het wel gewoon erg vinden

Laatst gewijzigd op 06-11-2008 om 11:16.
Oud 06-11-2008, 11:24
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Leonoor is sinds gisteren 27, Snoopy is zesentwintig tegen dat de baby er is
alleen HvJ is nog redelijk jong met haar negentien lentes, maar eigenlijk vind ik 18+ toch al buiten het begrip 'tienermoeder' vallen
Dat vind ik dan opzich weer niet, voor het merendeel van de moeders onder de 21 jaar gaat het begrip 'tienermoeder' voor mijn gevoel echt nog wel op. Ze zijn vaak wel goed voor hun kindje(s) enzo, maar aan zekerheden ontbreekt het hen over het algemeen behoorlijk, wat vaak toch nauw in verband staat met hun leeftijd (geen afgeronde studie, geen werk, meestal geen partner, geen eigen woning enz.)

Overigens vind ik Leonoor en Snoopy gewoon een heel gangbare leeftijd hebben hoor.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Oud 06-11-2008, 11:29
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
Citaat:
Dat vind ik dan opzich weer niet, voor het merendeel van de moeders onder de 21 jaar gaat het begrip 'tienermoeder' voor mijn gevoel echt nog wel op. Ze zijn vaak wel goed voor hun kindje(s) enzo, maar aan zekerheden ontbreekt het hen over het algemeen behoorlijk, wat vaak toch nauw in verband staat met hun leeftijd (geen afgeronde studie, geen werk, meestal geen partner, geen eigen woning enz.)
ik zie 'tienermoeder' als een meisje dat nog naar de middelbare school gaat (bakvisgewijs ), 't is een 'gevoel' dat ik bij dat woord krijg en ik vind dat JIJ in ieder geval niet in die categorie thuishoort - waar of niet? eigen bedrijfje, koopwoning, vaste relatie... je bent jong, maar je hebt het in mijn ogen toch helemaal voor elkaar op gebied van 'een baby kŕn'...
Oud 06-11-2008, 12:18
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Overigens vind ik Leonoor en Snoopy gewoon een heel gangbare leeftijd hebben hoor.
Ik kom uit een milieu waar kinderen krijgen < 30 eigenlijk heel raar is. Voor mij was het daarom eigenlijk best een schok dat jonge mensen van 25-26 jaar in mijn vriendin's familie en omgeving al aan kinderen begonnen.
__________________
Altijd nuchter
Oud 06-11-2008, 16:30
igfy
Avatar van igfy
igfy is offline
toch kun je biologisch gezien het beste voor je 30e kinderen krijgen, dus ik vind 25-26 zeer begrijpelijk... Idealiter krijg ik zo rond mijn 28e kinderen, had ik ooit eens bepaald...
__________________
don't take life too serious.. you'll never get out of it alive
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie zwanger worden
snoopy
500 10-11-2007 22:26
Lichaam & Gezondheid 8 weken zwanger
Vuur_Sterretje
156 19-09-2007 21:04
Levensbeschouwing & Filosofie Christelijke Leugens [Deel I]
Sweet_Hadar
1 14-03-2004 21:29
Seksualiteit Is een meisje erg vruchtbaar ongeveer een week vóór haar menstruatie..
Laudate Dominum
5 17-01-2004 14:03
Psychologie Antidepressiva, hoe werkt het? [BESCHRIJVING]
Eend
27 24-02-2003 18:49
Lichaam & Gezondheid Moeder worden op je 17de.....
wondersbestaan
46 01-11-2002 20:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:29.