Oud 29-03-2004, 23:05
Dotcom
Avatar van Dotcom
Dotcom is offline
Een kaartspel van Steve Jackson Games blijkt verbazingwekkende overeenkomsten te tonen tussen de aanslagen op het World Trade Center en het Pentagon en andere terroristische aanvallen die mogelijk gepland gaan worden. Het gaat om een ruilkaartspel over Illuminati, het originele spel over samenzweringen en the New World Order.

Het uit 1990 daterende spel INWO, het kaartuitwisselspel van Illuminati, ontving in 1994 de Origins Award for Best Card Game of 1994, dus vóór de aanslagen van 11 september 2001 op het Pentagon en het WTC. Tevens waren de expansie pakketten Assassins en SubGenius beschikbaar. Het doel van het spel is via samenzweringen, smoking-guns en terrorisme de macht over de wereld te verkrijgen.

Het bedrijf van Steve Jackson was in 1990 al aangevallen door de U.S. Secret Service, waar een zaak tegen hem aangespannen was om het kaartspel van de markt te halen. Uiteindelijk won het bedrijf van Steve Jackson.

De afbeeldingen van het spel tonen verbazingwekkende overeenkomsten met terroristische aanslagen die gepleegd zijn door Al-Quaida, en wellicht andere gebeurtenissen die nog gebeuren gaan.





Dat de Britse regering op de hoogte is van de waarheidsgetrouwheid van deze kaarten blijkt uit een nieuwsbericht nieuwsbericht op 24 maart.

De Britse regering is van plan een hoge muur te bouwen rond de Houses of Parliament in Londen.

De muur rond het parlement in Westminster moet 4,6 meter hoog worden, met daarop nog eens prikkeldraad. De regering had al eerder gezegd te vrezen voor een terroristische aanslag in Londen.

Het paleis van Westminster, waar Lagerhuis en Hogerhuis zetelen, en zijn klokkentoren Big Ben zijn een van de bekendste toeristische trekpleisters van de Britse hoofdstad.



En waar draait het allemaal om? Dat zegt een kaart uit de SubGenius expansion pack:


Wat impliceert dit? De Illuminati zijn de bron van het netwerk van terroristen, en staan in verband met buitenaardse wezens.
__________________
♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-03-2004, 23:27
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Het impliceert dat Osama en zijn maatjes zatente kaarten en toen dachten dat het best een goed idee was
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 23:32
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
kom je wel laat mee
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 23:36
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
Dotcom schreef op 29-03-2004 @ 23:05:
Een kaartspel van Steve Jackson Games blijkt verbazingwekkende overeenkomsten te tonen tussen de aanslagen op het World Trade Center en het Pentagon en andere terroristische aanvallen die mogelijk gepland gaan worden.
Niks verbazingwekkend. Deze aanslagen konden van te voren gemakkelijk voorspeld worden, en dat is ook door velen in verschillende vormen gedaan.
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 00:03
Femme-Fatale
Avatar van Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Citaat:
Joostje schreef op 29-03-2004 @ 23:27:
Het impliceert dat Osama en zijn maatjes zatente kaarten en toen dachten dat het best een goed idee was
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 00:23
Dotcom
Avatar van Dotcom
Dotcom is offline
Citaat:
Rollo Tomasi schreef op 29-03-2004 @ 23:36:
Niks verbazingwekkend. Deze aanslagen konden van te voren gemakkelijk voorspeld worden, en dat is ook door velen in verschillende vormen gedaan.
Als het zo voor de hand liggend was, waarom hebben ze dan geen voorzorgsmaatregelen genomen?
__________________
♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 00:28
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
Dotcom schreef op 30-03-2004 @ 00:23:
Als het zo voor de hand liggend was, waarom hebben ze dan geen voorzorgsmaatregelen genomen?
Zoals wat? Het valt moeilijk te verdedigen tegen dit soort aanslagen, zeker als je niet weet wanneer ze gaan gebeuren.
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 00:45
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Huh? Ik vind die kaarten helemaal niet lijken op wat er gebeurde. Alleen die WTC aanval hadden ze toevallig goed, en dan heet het ook nog "nuke".

Die rechtszaak is wel interessant vanwege de internet-privacy aspecten ervan trouwens. Bedankt voor de link.
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 00:52
Verwijderd
Citaat:
Joostje schreef op 29-03-2004 @ 23:27:
Het impliceert dat Osama en zijn maatjes zatente kaarten en toen dachten dat het best een goed idee was
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 02:00
Arun
Avatar van Arun
Arun is offline
Citaat:
Joostje schreef op 29-03-2004 @ 23:27:
Het impliceert dat Osama en zijn maatjes zatente kaarten en toen dachten dat het best een goed idee was


da's wel een verdomd leuk potje poker zo..
__________________
http://www.extraordinary-arun.com/
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 10:32
Tovenaar
Tovenaar is offline
Citaat:
Arun schreef op 30-03-2004 @ 02:00:
da's wel een verdomd leuk potje poker zo..
Of kwartetten, ''Osama mag ik van jou de ingestorte Twin Towers dan krijg je van mij aanslagen in Bagdad''
__________________
L'art pour L'art. Gaat heen en schrijf!
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 10:58
Verwijderd
LOL, die Hippiefight for Peace
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 11:23
Verwijderd
Citaat:
Tovenaar schreef op 30-03-2004 @ 10:32:
Of kwartetten, ''Osama mag ik van jou de ingestorte Twin Towers dan krijg je van mij aanslagen in Bagdad''
Ik zie ze al echt gezellig in een Afghaanse grot zitten.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 11:40
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Tovenaar schreef op 30-03-2004 @ 10:32:
Of kwartetten, ''Osama mag ik van jou de ingestorte Twin Towers dan krijg je van mij aanslagen in Bagdad''
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 16:11
Str0nk
Avatar van Str0nk
Str0nk is offline
Lijkt mij een vet spel, waar te koop ?
__________________
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat de ander voor hij 't ziet.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 17:08
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Dotcom schreef op 30-03-2004 @ 00:23:
Als het zo voor de hand liggend was, waarom hebben ze dan geen voorzorgsmaatregelen genomen?
Dat is juist de hele discussie, dat ze nalatig zijn geweest...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 19:38
brinta
brinta is offline
Illuminatie-> vrijmetselaars-> de echte as van het kwaad dat wisten we al langer dan vandaag

Ik vind de kaarten nogal algemeen, er staan definities van terrorisme op, ja, ok. Dus?
Met citaat reageren
Oud 03-04-2004, 19:50
Verwijderd
He mensen
ik leg een kwestie aan jullie voor: wat denken jullie....
11 april 2004 Rome-Vaticaan-paastoespraak van de paus-> wordt daar een aanslag gepleegd..???

ik ga op dat moment naar Rome en heb de kans om bij die toespraak te zijn wat me wel koel lijkt maar nu deze kwestie (waar vooral mijn ouders mee zitten)

ps: die kaarten zijn wel angstaanjagend voorpsellend geweest gatver
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-04-2004, 19:53
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
dood ga je toch. Wat let je?

(dr kan overal een aanslag gepleegd worden. Je moet nu gewoon niet schijterig zijn. Dan hebben die terroristen helemaal wat ze willen. )
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2004, 21:57
Verwijderd
Citaat:
Jonijntje schreef op 03-04-2004 @ 19:50 :
He mensen
ik leg een kwestie aan jullie voor: wat denken jullie....
11 april 2004 Rome-Vaticaan-paastoespraak van de paus-> wordt daar een aanslag gepleegd..???

ik ga op dat moment naar Rome en heb de kans om bij die toespraak te zijn wat me wel koel lijkt maar nu deze kwestie (waar vooral mijn ouders mee zitten)

ps: die kaarten zijn wel angstaanjagend voorpsellend geweest gatver
Laat je daar niet door afschrikken, de kans is groter dat je onderweg een ongeluk krijgt dan dat er een bom ontploft tijdens die toespraak.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 00:39
DEADLOCKED
Avatar van DEADLOCKED
DEADLOCKED is offline
Citaat:
Jonijntje schreef op 03-04-2004 @ 19:50 :
He mensen
ik leg een kwestie aan jullie voor: wat denken jullie....
11 april 2004 Rome-Vaticaan-paastoespraak van de paus-> wordt daar een aanslag gepleegd..???

ik ga op dat moment naar Rome en heb de kans om bij die toespraak te zijn wat me wel koel lijkt maar nu deze kwestie (waar vooral mijn ouders mee zitten)

ps: die kaarten zijn wel angstaanjagend voorpsellend geweest gatver
Je zou je natuurlijk een pvda-standpunt kunnen aanmeten, maar als ik jou was zou ik niet zwichten voor terreur!

p.s. Ben ook een keer op een zondag daar geweest, ook als je niet gelovig bent is het toch wel een bijzonder iets.
__________________
Let's leave for other worlds, leave the future behind
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 10:52
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Jonijntje schreef op 03-04-2004 @ 19:50 :
He mensen
ik leg een kwestie aan jullie voor: wat denken jullie....
11 april 2004 Rome-Vaticaan-paastoespraak van de paus-> wordt daar een aanslag gepleegd..???

ik ga op dat moment naar Rome en heb de kans om bij die toespraak te zijn wat me wel koel lijkt maar nu deze kwestie (waar vooral mijn ouders mee zitten)

ps: die kaarten zijn wel angstaanjagend voorpsellend geweest gatver
Als er een aanslag gepleegd wordt, is de kans klein dat jij daar het slachtoffer van wordt. Daarnaast zijn de huidige terreurorganisaties niet zo bezig op religieus, maar meer op politiek gebied. Ze hebben alleen vaak wel zeer sterke religieuze overtuigingen.

Ik denk dat ze liever juist aanslagen plegen op plekken waar niets vermoed wordt. Het vaticaan wordt in deze situatie zeer streng bewaakt...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 12:41
Gebakken Lucht
Gebakken Lucht is offline
Zoek en gij zult vinden.....
__________________
Ik hou van mij prinsesje"Cue linkse blaataap (ik :)): 'de VS zijn ook chaos'"
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 12:41
Gebakken Lucht
Gebakken Lucht is offline
Citaat:
Joostje schreef op 29-03-2004 @ 23:27 :
Het impliceert dat Osama en zijn maatjes zatente kaarten en toen dachten dat het best een goed idee was
__________________
Ik hou van mij prinsesje"Cue linkse blaataap (ik :)): 'de VS zijn ook chaos'"
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 05:48
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Ik bedacht me net, in de pilot van The Lone Gunmen willen terroristen een 747 in WTC laten crashen, wat pas op het laatste moment verijdeld kan worden. Lijkt me heel wat verbazingwekkender dan zo'n pakje kaarten.
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-04-2004, 22:19
JCG
Avatar van JCG
JCG is offline
Citaat:
Jonijntje schreef op 03-04-2004 @ 19:50 :
He mensen
ik leg een kwestie aan jullie voor: wat denken jullie....
11 april 2004 Rome-Vaticaan-paastoespraak van de paus-> wordt daar een aanslag gepleegd..???

ik ga op dat moment naar Rome en heb de kans om bij die toespraak te zijn wat me wel koel lijkt maar nu deze kwestie (waar vooral mijn ouders mee zitten)

ps: die kaarten zijn wel angstaanjagend voorpsellend geweest gatver
shit me hebt me door , maar wees niet bang ik ga alleen de paus uit zijn lijden verlossen
__________________
Disgustibus non est disputandem
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 22:23
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
geinig
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 22:27
WillKillForSex
Avatar van WillKillForSex
WillKillForSex is offline
Als ie ene kaart betekend dat mensen hippy's gaan mollen voor vrede dan denk ik dat dat wel snel zal gebeuren.

Ik bedoel, er zal een dag komen waneer iemand die vredes demonstraties en die "human-shield"-onzin strontzat is


In principe zijn al die kaarten gewoon een voorbeeld wat er kan gebeuren als de trend die nu plaats vind zich doorzet

mja voor hetzelfde geld gebeurt het niet en dan noemt iedereen het maar domme kaarten met een fictie verhaal. (Wat men nu vast zegt over kaarten die de toekomst anders geportreteerd hebben maar waar niemand op of om kijkt omdat het geen vergelijking toont met Nu)

khoop dat ik nog snapbaar ben
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 10:06
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Hardstylesage schreef op 09-04-2004 @ 22:27 :
Als ie ene kaart betekend dat mensen hippy's gaan mollen voor vrede dan denk ik dat dat wel snel zal gebeuren.

Ik bedoel, er zal een dag komen waneer iemand die vredes demonstraties en die "human-shield"-onzin strontzat is


In principe zijn al die kaarten gewoon een voorbeeld wat er kan gebeuren als de trend die nu plaats vind zich doorzet

mja voor hetzelfde geld gebeurt het niet en dan noemt iedereen het maar domme kaarten met een fictie verhaal. (Wat men nu vast zegt over kaarten die de toekomst anders geportreteerd hebben maar waar niemand op of om kijkt omdat het geen vergelijking toont met Nu)

khoop dat ik nog snapbaar ben
In het kort: Je zegt dat het toeval is
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 11:43
WillKillForSex
Avatar van WillKillForSex
WillKillForSex is offline


uh... ja..
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 19:58
Skyrise
Avatar van Skyrise
Skyrise is offline
vet! kan je dat kaartspel nog krijgen?
Met citaat reageren
Oud 16-04-2004, 01:41
xearo
xearo is offline
Citaat:
Str0nk schreef op 30-03-2004 @ 16:11 :
Lijkt mij een vet spel, waar te koop ?
Met citaat reageren
Oud 16-04-2004, 17:54
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
Gatara schreef op 03-04-2004 @ 19:53 :
dood ga je toch. Wat let je?

(dr kan overal een aanslag gepleegd worden. Je moet nu gewoon niet schijterig zijn. Dan hebben die terroristen helemaal wat ze willen. )
Helemaal mee eens. Als je schijterig bent hebben zij gewonnen.
Voor de rest, Bin laden heeft et dan wel gezellig met dat kaartspel
Met citaat reageren
Oud 16-04-2004, 18:02
Verwijderd
ik denk dat het gewoon toeval is, het spel lijkt op de aanslagen. als hij het hier mee bedenkt is het iig wel makkelijker om de aanslagen te voorspellen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:48.