Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-10-2001, 14:13
Mad^Athlete
Avatar van Mad^Athlete
Mad^Athlete is offline
Citaat:
fruitmand schreef:
Hoe calculeer je dat dan? Van "als je zo lang bent, moet je zoveel wegen...". dat zou ik ook best wel willen weten, of ik overweight ben! Denk trouwens zelf van wel! dus als ik 1.75 ben, en 63 kilo weeg, is dat teveel, te weinig, precies goed? Hoeveel zou ik met 1.75m moeten wegen? Merci beaucoup!
Kus-x-
Fab!
ps; als je het niet voor me wilt uitrekenen,( ) kan je me dan gewoon vertellen HOE je het moet uitrekenen?
Is heel simpel je giwicht delen door je lengte in het kwadraat voor jou geld dan dus 63/1,75 in et kwadraat = 20,57 dan zit je dus gewoon heeel goed
__________________
*stuiter*
Met citaat reageren
Oud 07-10-2001, 14:23
Sweety15
Sweety15 is offline
Als je 1 m 60 lang bent dan "hoor" je maximaal 50 kilo te wegen. Het spijt me zeer, maar dat is echt de waarheid. Ik wil daarmee niet zeggen dat het lelijk is als je zwaarder weegt maar het is misschien wel schadelijk voor de gezondheid en zeker voor je eigen ego. Want volgens mij zit het je echt heel erg dwars dat je te dik bent, en dat is heel begrijpelijk. Heel veel mensen hebben dit probleem. Ik raad je aan er iets aan te doen, maar zorg dan dat je er niet alleen voor staat. Vraag dus of je ouders en bv. je vrienden je kunnen ondersteunen, want alleen hou je het bijna nooit vol. Zorg ook voor zoveel mogelijk lichaamsbeweging, maar bv. je ouders moeten wel precies weten wat jij allemaal doet zodat ze je kunnen helpen en zodat jij niet de verkeerde dingen gaat doen. Ik wens je heel veel succes en ik weet dat het je gaat lukken!
Met citaat reageren
Oud 07-10-2001, 14:29
Sweety15
Sweety15 is offline
je maximale gewicht bereken je door je lengte in cm te nemen, (bv. 160) en dat dan min 110 te doen. Daar komt dan 50 uit en dat is dan de maximale kilo's dat je hoort te wegen. Dit is echt goed. Maar hierbij is geen rekening gehouden met het geslacht, dikte van de botten, etc. Dus helemaal 100% is het niet, maar in die buurt moet je wel zitten.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2001, 14:30
Sweety15
Sweety15 is offline
"Fruitmand" weegt dus precies goed.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2001, 14:39
N*A*Shezbaernon
N*A*Shezbaernon is offline
Citaat:
Sweety15 schreef:
Als je 1 m 60 lang bent dan "hoor" je maximaal 50 kilo te wegen. Het spijt me zeer, maar dat is echt de waarheid.
Ja hoor, alleen isset dan vreemd dat op al die sites waar je je BMI kunt berekenen 50 kilo voor 1.60 al bijna ondergewicht is. Hebben die het allemaal fout ? En de andere methode, die ik ken, is van je lengte - 100 10% aftrekken, en dat is bij 1.60 nog altijd 54. Maar ja ... je hebt je waarheid hoor
Citaat:

Ik wil daarmee niet zeggen dat het lelijk is als je zwaarder weegt maar het is misschien wel schadelijk voor de gezondheid en zeker voor je eigen ego.
Eerste is helemaal onzin ... je krijgt ECHT geen problemen met je gezondheid als je wat zwaarder bent dan je ideaalgewicht is, die problemen krijgen pas mensen die aan obesiteit lijden. Of het slecht is voor iemands ego laat je toch aan die persoon zelf beslissen, of niet ? Dat is volgens mij voor iedereen anders, hoop dat er nog meisjes bestaan die niet het ideaalbeeld nastreven en met 1 - 2 kilo overgewicht gelijk in paniek raken.

__________________
Bloedserieus
Met citaat reageren
Oud 07-10-2001, 14:43
Sweety15
Sweety15 is offline
We hebben het hier niet over 1-2 kilo overgewicht maar over 20 kilo overgewicht! En overigens was het maar een STELLING dat het slecht voor je ego kan zijn. Je kan er erg depressief van worden als je er alsmaar mee rond moet lopen met het harde gevoel "ik ben te dik"!
MOEILIJK HE, LEZEN!!!!!
Met citaat reageren
Oud 07-10-2001, 14:54
N*A*Shezbaernon
N*A*Shezbaernon is offline
Citaat:
Sweety15 schreef:
We hebben het hier niet over 1-2 kilo overgewicht maar over 20 kilo overgewicht! En overigens was het maar een STELLING dat het slecht voor je ego kan zijn. Je kan er erg depressief van worden als je er alsmaar mee rond moet lopen met het harde gevoel "ik ben te dik"!
MOEILIJK HE, LEZEN!!!!!
Nou sorry hoor, maar als je zegt " en zeker voor je ego " lijkt het meer op constateren dan op een stelling. En bovendien, dat het TWINTIG kilo overgewicht is zeg JIJ.
__________________
Bloedserieus
Met citaat reageren
Oud 07-10-2001, 15:06
Sweety15
Sweety15 is offline
Ach mens barst. Ik denk dat ik er in mijn situatie net iets meer vanaf weet dan jij. Maar ja, sommige mensen hebben gewoon niet door dat ze diep triest zijn. Sterkte met jezelf.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2001, 15:09
N*A*Shezbaernon
N*A*Shezbaernon is offline
Citaat:
Sweety15 schreef:
Maar ja, sommige mensen hebben gewoon niet door dat ze diep triest zijn.
Inderdaad ... de mensen van tegenwoordig he
__________________
Bloedserieus
Met citaat reageren
Oud 07-10-2001, 15:13
Sweety15
Sweety15 is offline
Citaat:
No_third_ch@nce schreef:
Inderdaad ... de mensen van tegenwoordig he


Precies! Goh, we zijn het eindelijk eens!

I spit on you
Met citaat reageren
Oud 07-10-2001, 15:17
N*A*Shezbaernon
N*A*Shezbaernon is offline
Citaat:
I spit on you
Haha nu begin ik t pas funny vinden ... bij deze : jij ook, sterkte met jezelf. En JIJ wilt beoordelen wie triest is


------------------
Kill me with your thoughts, use your mind ... Hand me over to this world ... Into death ...

[Dit bericht is aangepast door No_third_ch@nce (07-10-2001).]
__________________
Bloedserieus
Met citaat reageren
Oud 07-10-2001, 15:20
Sweety15
Sweety15 is offline
QUOTE]No_third_ch@nce schreef:
[b] En JIJ wilt beoordelen wie triest is
[/QUOTE]

Ja inderdaad, al begrijp ik je probleem niet helemaal... 8-)
Met citaat reageren
Oud 07-10-2001, 15:39
Mad^Athlete
Avatar van Mad^Athlete
Mad^Athlete is offline
Citaat:
Sweety15 schreef:
Als je 1 m 60 lang bent dan "hoor" je maximaal 50 kilo te wegen. Het spijt me zeer, maar dat is echt de waarheid. Ik wil daarmee niet zeggen dat het lelijk is als je zwaarder weegt maar het is misschien wel schadelijk voor de gezondheid en zeker voor je eigen ego. Want volgens mij zit het je echt heel erg dwars dat je te dik bent, en dat is heel begrijpelijk. Heel veel mensen hebben dit probleem. Ik raad je aan er iets aan te doen, maar zorg dan dat je er niet alleen voor staat. Vraag dus of je ouders en bv. je vrienden je kunnen ondersteunen, want alleen hou je het bijna nooit vol. Zorg ook voor zoveel mogelijk lichaamsbeweging, maar bv. je ouders moeten wel precies weten wat jij allemaal doet zodat ze je kunnen helpen en zodat jij niet de verkeerde dingen gaat doen. Ik wens je heel veel succes en ik weet dat het je gaat lukken!
Ik weet niet waar jij vandaan komt Mars ofzo??? maarre als je 1,60 bent mag je ff kijken nog net geen 65 kilo wegen ... 65/1,60 in et kwadraat is 25,39 iets te zwaar dus ik wete niet hoor maar et idee ... ok ik ben volgens deze rekensom een Quetelet index van zo,n 18,5 ofzo iets nou ok veel te ligt dus maar volgens dat achterlijke gedoe van jou ben ik zelfs bijna te zwaar ... sorry maar wat voor een bio heb jij gehad dat vraag ik me af

Citaat:
No_third_ch@nce schreef:
En JIJ wilt beoordelen wie triest is
Hiermee bedoelt ze dat ze jou een triest persoon vind ... en ik sluit me bij haar aan ... trouws jij bent zeker wel geweldig op gewicht of niet, en et is niet vreemd dat volgens jou ooh zo geweldige methode iedereen hiero te zwaar is????? Echt sorry

__________________
*stuiter*
Met citaat reageren
Oud 07-10-2001, 15:42
Mad^Athlete
Avatar van Mad^Athlete
Mad^Athlete is offline
Citaat:
Sweety15 schreef:
Ach mens barst. Ik denk dat ik er in mijn situatie net iets meer vanaf weet dan jij. Maar ja, sommige mensen hebben gewoon niet door dat ze diep triest zijn. Sterkte met jezelf.
Tja ja ja ten eerste zeg zoiets pas over iemand als je die gene kent en hoe de geschiedenis van die persoon is ... en wat voor een situatie zit jij dan wel niet, ben jij een voedingsdeskundige... jaja we hebben hier een voedingsdeskundige in ons midden van 15 jaar oud luister naar der wacht ff moet ff kotsen ....... ben ik weer en die 20 kilo overgewicht ik snap niet waar je die domme berekening vandaan hebt .. echt gewoon achterlijk !!!

__________________
*stuiter*
Met citaat reageren
Oud 07-10-2001, 21:52
beestje
beestje is offline
hmmm dan zou ik dus, ff rekenen, 170-110=60 kilo MAXIMAAL mogen wegen

HAHAHAHAHAHA laat me niet lachen, zoveel weeg ik nu en er kan echt nog met gemak wat bij hoor... dus ik denk dat je je een beetje aanstelt meisje..
__________________
*front anti-slaap* *lid van AntiBreezerFront**bieeeeeeeeer*
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Ben ik te dik?
FM-Lover
8 18-12-2013 15:35
Lichaam & Gezondheid Voeding, Gewicht & Gezondheidstopic #25
fizzle-fluffy
500 08-08-2011 16:59
Lichaam & Gezondheid Ben ik te dik???
mzzlman
37 18-03-2005 11:44
Lichaam & Gezondheid ben ik te dik?
liefmeiskuh
19 05-02-2003 23:00
Lichaam & Gezondheid Ben ik te dik ?
sientje
5 03-03-2002 18:58
Lichaam & Gezondheid ben ik te dik
lieveknuf
40 10-11-2001 17:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:45.