Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-10-2001, 13:16
nefertitii
nefertitii is offline
Mijn navelpiercing is een paar weken geleden ontstoken geweest en toen voelde ik dat er een bobbel/bult rondom het staafje zat...

Nu is het niet meer ontstoken, doen ook geen pijn ofzo... maar die bult zit er nog steeds

Heeft iemand hier dit ook meegemaakt, n gaat die bult nog weg???
Met citaat reageren
Oud 06-10-2001, 13:43
Verwijderd
die bobbel is als het goed is gewoon de huid die dicht aan het groeien is.. zeg maar rond om je piercing komt dan ook gewoon huid, net als op je buik, en dat kun je voelen. het wordt als het goed is wel wat soepeler later, net als bij je gaatjes in je oren, maar het gaat nooit helemaal weg. moet ook helemaal niet. am I clear?
Met citaat reageren
Oud 06-10-2001, 14:59
windsurfgirl
windsurfgirl is offline
een paar weken geleden had ik er een nieuw staafje in laten zetten en toen zat er ook een bobbel op maar die was binnen 1 dag weg je met die gewoon goed wassen met zeep en geen riem omdoen
Met citaat reageren
Oud 06-10-2001, 16:36
GUANO APES!!
GUANO APES!! is offline
jepzzzzzz had ik ook gaat naar verloop van tijd wel weg
bij mij in iedergeval
__________________
SMOEL HOUWE!
Met citaat reageren
Oud 11-10-2001, 13:39
ChicaBonita
ChicaBonita is offline
Ik heb zelf nooit een bobbel bij mijn navelpiercing gehad. Een meisje bij mij op school wel. Bij haar noemden ze het: wild vlees. Maar zij zet nu ook gewoon een nieuwe navelpiercing. Dus waarschijnlijk gaat de bobbel vanzelf weg.

xXx
Met citaat reageren
Oud 11-10-2001, 19:01
moedergans
moedergans is offline
Misschien dat dit een stukje wild vlees is. Die van mij is ook ontstoken geweest en toen zat er ook zo'n bobbeltje. Volgens de dokter was dit wild vlees. Ik zou maar even naar de dokter gaan! Dan krijg je een zalfje. (moet je naar fucudine vragen!)
__________________
Ik zat met m'n vriend in bad toen ik greep naar de zeep....en voelde dat ik ergens anders in kneep.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2001, 18:15
Darkzone
Darkzone is offline
Ik heb eigenlijk nooit last gehad van mijn navelpiecing. Nooit ontstoken geweest in de 4,5 jaar dat ik hem nu heb.

Alleen de genezing van mijn tepelpiercing een maand of 4-5 geleden heeft lang geduurd.
Sinds een week of 2 is die echt volledig genezen. Al deed mijn tepel onder normaal gebruik na een week of 2-3 al geen pijn meer.
__________________
I remember the King; And his Queen I shall never forget; No finer woman had lay before me; Dark and filled with beauty.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2001, 19:21
aquafemme
Avatar van aquafemme
aquafemme is offline
Citaat:
windsurfgirl schreef:
een paar weken geleden had ik er een nieuw staafje in laten zetten en toen zat er ook een bobbel op maar die was binnen 1 dag weg je met die gewoon goed wassen met zeep en geen riem omdoen

ben ik het niet mee eens.. geen zeep gebruiken, dan kan hij nog gaan ontsteken...

Ik heb in eerste instantie een ringetje als piercing gehad.. en dat bleef maar ontsteken naar een half jaar heb ik er een staafje in laten zetten en die was te klein, nog steeds rood natuurlijk. Ben terug gegaan, en ik kreeg een betere lengte staafje... maar dat rode aan de bovenkant bij mijn knopje blijf je zien, evenals het rode "wilde vlees" in mijn navel zelf, aan de onderkant van het staafje..

Achteraf heb ik er super veel mee gedonder gehad.. Een ding kan ik je aanraden, raak het gewoon een hele poos niet aan... onder de douche alleen met water wassen en evt. met zeezout! Niet met semabad, of jodium, beterdine... alleen ZEEZOUT! De goede piercers, gebruiken alleen natuurlijk zeezout! neem maar van mij aan dat het geheid beter wordt als je er niet aankomt, en dat "wilde vlees" dat blijf je waarschijnlijk zien.....

Succes,

Femke
__________________
Live your Life like you prefer it........
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:30.