Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2004
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-06-2004, 13:22
Verwijderd
Citaat:
Atje85 schreef op 09-06-2004 @ 13:09 :
Waarom zou je sowieso examens stelen?
Misschien stelen ze niet bewust examens, maar denken ze dat er iets anders in die kluis ligt.
Advertentie
Oud 09-06-2004, 14:00
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
snackwaus schreef op 07-06-2004 @ 11:59 :
hooow foute zin

Zo rood heb ik nog nooit iemand gezien
Kijk maar uit, straks zak je nog op Nederlands
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Oud 09-06-2004, 15:12
Hyperspeed
Avatar van Hyperspeed
Hyperspeed is offline
Allemaal Het Streek Bennekom dus? Ik loop stage op die school dus ik weet precies hoe het allemaal zit, er mag bijvoorbeeld niet uitlekken welke scholen nogmeer gedupeerd zijn.

Maar ik kan met zekerheid zeggen dat iedereen daar behoorlijk gestresst is.
__________________
What we're dealing with here, is a total lack of respect for the law
Oud 09-06-2004, 15:52
Verwijderd
Citaat:
Hyperspeed schreef op 09-06-2004 @ 16:12 :
Allemaal Het Streek Bennekom dus? Ik loop stage op die school dus ik weet precies hoe het allemaal zit, er mag bijvoorbeeld niet uitlekken welke scholen nogmeer gedupeerd zijn.

Maar ik kan met zekerheid zeggen dat iedereen daar behoorlijk gestresst is.
idd, m'n broertje werd al voor een of ander iets vragen gesteld over wat ie ervan vond... das dan weer een beetje teveel van het goede.
Oud 09-06-2004, 16:48
P0eP
P0eP is offline
tja kweet over bennekom ja, woon zelf in bennekom
kut voor zo...
__________________
WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Oud 09-06-2004, 19:28
Verwijderd
als ik het zo begreep was alles op eentje na twee keer nagekeken. Die ene is dus niet langs de tweede conrector geweest. Ben benieuwd wat ze daarmee aan moeten...
Oud 09-06-2004, 20:41
youneman
youneman is offline
Hyperspeed, weet jij mss waneer ze de "gedupeerden" op gaan bellen. Want men zusje zit in turkije en ik wil der niet onnodig ongerust maken door op te bellen dat ze misschien haar examens overnieuw moet maken.

En op de vraag: "wie jat er nu examens?".
De hele kluis is meegenomen, ze wisten dus niet wat er in zat.

En ik blijf het een kutactie vinden!
__________________
If you don't know the answer... use the force
Oud 10-06-2004, 11:00
Hyperspeed
Avatar van Hyperspeed
Hyperspeed is offline
Citaat:
youneman schreef op 09-06-2004 @ 21:41 :
Hyperspeed, weet jij mss waneer ze de "gedupeerden" op gaan bellen. Want men zusje zit in turkije en ik wil der niet onnodig ongerust maken door op te bellen dat ze misschien haar examens overnieuw moet maken.

En op de vraag: "wie jat er nu examens?".
De hele kluis is meegenomen, ze wisten dus niet wat er in zat.

En ik blijf het een kutactie vinden!
Ik heb geen idee, maar doel je op de mensen die van de andere scholen gedupeerd zijn of van Het Streek zelf?
__________________
What we're dealing with here, is a total lack of respect for the law
Oud 10-06-2004, 16:48
youneman
youneman is offline
Het Streek zelf
__________________
If you don't know the answer... use the force
Oud 10-06-2004, 23:31
ScarletWithin
Avatar van ScarletWithin
ScarletWithin is offline
Als die idioten nou ff die kluis terugbrengen
Of desnoods die examens in een enveloppe stoppen ofzo
Ik hoop zoooo dat mijn examen daar niet tussen zat...
__________________
Try Scaring The Cat, Not Me
Oud 11-06-2004, 09:52
Verwijderd
Citaat:
ScarletWithin schreef op 11-06-2004 @ 00:31 :
Als die idioten nou ff die kluis terugbrengen
Of desnoods die examens in een enveloppe stoppen ofzo
Ik hoop zoooo dat mijn examen daar niet tussen zat...
uit je profiel:
Woonplaats Alkmaar
Oud 11-06-2004, 10:58
Tuc
Tuc is offline
Een onbekend aantal examens is afgelopen week verdwenen bij scholengemeenschap Het Streek in Bennekom.
De examens zaten in een kluis. Deze kluis is in zijn geheel gestolen uit de school. In de kluis zaten al volledig nagekeken examens, maar ook examens die nog niet door de tweede corrector nagekeken waren. De examens die nog niet voor de tweede keer nagekeken zijn, worden door de onderwijsinspectie ongeldig verklaard. In de kluis lagen niet alleen examens van de leerlingen van Het Streek, maar ook van leerlingen van scholen elders in het land. Naar verwachting zijn vooral deze laatst leerlingen de dupe. De examens van deze leerlingen moesten namelijk nog door een tweede corrector nagekeken worden en als dat nog niet gebeurd is, worden de examens ongeldig verklaard.


Oud 11-06-2004, 12:39
briemer
Avatar van briemer
briemer is offline
bij mij ging een leerling na een kwatier met deo lopen spuiten heel lang.
en er gingen leerlingen met snoep lopen gooien toen ze klaar waren.
en het ergste was nog we zatten in z'n aangebouwt lokaal, dus heel dat dak vloog er af (het gebouw was nog niet echt af) dus wij zaten daar z'n beetje examen te maken in een hokje zonder dak
Oud 11-06-2004, 14:32
Hyperspeed
Avatar van Hyperspeed
Hyperspeed is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 11-06-2004 @ 10:52 :
uit je profiel:
Woonplaats Alkmaar

Maar het kan net zo goed zijn dat ZIJN werk daar tussen zit die maar 1x is nagekeken, zoals ik al zei, er zijn meer gedupeerde dan alleen de school in Bennekom.
__________________
What we're dealing with here, is a total lack of respect for the law
Oud 11-06-2004, 15:52
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
De 2e corrector he... is dat meestal iemand in de buurt... of kan dat ook zijn dat dat iemand uit Groningen is (ik woon zelf in Roosendaal, zuiden dus )
Oud 11-06-2004, 16:02
Hyperspeed
Avatar van Hyperspeed
Hyperspeed is offline
Citaat:
Rach-: schreef op 11-06-2004 @ 16:52 :
De 2e corrector he... is dat meestal iemand in de buurt... of kan dat ook zijn dat dat iemand uit Groningen is (ik woon zelf in Roosendaal, zuiden dus )

Kan overal vandaan komen, zelfs van bijvoorbeeld Texel.. maar ook Oss of zo..
__________________
What we're dealing with here, is a total lack of respect for the law
Oud 11-06-2004, 18:00
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Rach-: schreef op 11-06-2004 @ 16:52 :
De 2e corrector he... is dat meestal iemand in de buurt... of kan dat ook zijn dat dat iemand uit Groningen is (ik woon zelf in Roosendaal, zuiden dus )
mijn tweede corrector zit in Den Haag... Ik woon in Den Helder, dus het kan net zo iemand zijn die verder weg woont (of iig verder weg lesgeeft) x
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 11-06-2004, 20:31
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
hmm... oke...
straks hebben ze daarzo onze exames
Oud 12-06-2004, 14:49
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 11-06-2004 @ 19:00 :
mijn tweede corrector zit in Den Haag... Ik woon in Den Helder, dus het kan net zo iemand zijn die verder weg woont (of iig verder weg lesgeeft) x
hoe weet je dat eigenlijk?
Oud 12-06-2004, 16:25
Nyawa
Aanvulling 11 juni: De onderwijsinspectie heeft besloten dat de leerlingen geen herkansing moeten doen. Ook als het examen nog maar 1 keer nagekeken was.

Bron: Eindexamen.nu
Oud 12-06-2004, 19:15
Hyperspeed
Avatar van Hyperspeed
Hyperspeed is offline
Citaat:
Daboman schreef op 12-06-2004 @ 15:49 :
hoe weet je dat eigenlijk?
Docenten vertellen soms ook wat
__________________
What we're dealing with here, is a total lack of respect for the law
Oud 12-06-2004, 19:51
Verwijderd
Citaat:
Hyperspeed schreef op 12-06-2004 @ 20:15 :
Docenten vertellen soms ook wat
idd. Worden al je examens met één school uitgewisseld? Ik weet wel dat m'n wiskunde lerares zei dat de wiskunde examens iig naar Enschede gingen (naar een man waar ze enkele jaren geleden ook moest uitwisselen. Eindigde in een hevige ruzie )
Oud 13-06-2004, 11:37
Hyperspeed
Avatar van Hyperspeed
Hyperspeed is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 12-06-2004 @ 20:51 :
idd. Worden al je examens met één school uitgewisseld? Ik weet wel dat m'n wiskunde lerares zei dat de wiskunde examens iig naar Enschede gingen (naar een man waar ze enkele jaren geleden ook moest uitwisselen. Eindigde in een hevige ruzie )
Nee, dat verschilt per vak.
__________________
What we're dealing with here, is a total lack of respect for the law
Oud 13-06-2004, 19:08
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Daboman schreef op 12-06-2004 @ 15:49 :
hoe weet je dat eigenlijk?
vertelde mn leraar...
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 13-06-2004, 19:10
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Hyperspeed schreef op 13-06-2004 @ 12:37 :
Nee, dat verschilt per vak.
owjaah? naja, dan gaat iig ak naar Den Haag, maar ik maakte op uit wat hij zei dat alles naar Den Haag ging..
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 13-06-2004, 19:45
justme18
justme18 is offline
ik hoop voor iedereen die zijn exame heeft gedaan dat ze geslaagd zijn...

Laatst gewijzigd op 13-06-2004 om 19:53.
Oud 13-06-2004, 20:12
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
justme18 schreef op 13-06-2004 @ 20:45 :
ik hoop voor iedereen die zijn exame heeft gedaan dat ze geslaagd zijn...
thnx
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 14-06-2004, 20:09
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ik weet nog wel dat ik bij Wiskunde mijn geo in mijn tas had laten liggen. Vond ik niet echt leuk en ik wist niet wat ik moest doen, dus ik heb maar een leraar geroepen en gevraagd of ik em mocht halen. Dat mocht wel als hij mee ging. Dus ik ging in mn tas graaien, maar vond het stom om echt in mn tas te kijken dus ik deed het blind.. ging gelukkig goed

En mn tafeltje wiebelde gigantisch bij Scheikunde, dat was vooral vervelend voor die jongen naast me.
Oud 15-06-2004, 15:34
Apomes
Avatar van Apomes
Apomes is offline
We zitten samen met een andere klas in de eetzaal, maar de eetzaal is opgesplits in 2 en aan de andere kan zaten ook nog eens 2 klassen met een aparte toezichter.

Nu hadden voor onze examens een coole opzichter waar je mag van afschrijven enzo, tijdens het examen had dus iedereen zijn schrift op de stoel naast hem gelegd, maar de opzichter van de andere kant had dit gezien bij 2 mensen en ging naar ze toe, pakte hun boek en 0 op dat deel van de examen 0/45 van de 90 punten . Bij de rest had ze het niet gezien
__________________
Today I'm handing out lollipops and ass-whoopins and right now, I'm all out of lollipops!
Oud 15-06-2004, 16:18
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 13-06-2004 @ 20:08 :
vertelde mn leraar...
aha. ik heb het nooit gevraagd, en toen de examens eenmaal afgelopen waren heb ik geen leraar meer gesproken.
Oud 15-06-2004, 21:56
Saycheese
Avatar van Saycheese
Saycheese is offline
HAARLEM
Zes leerlingen van het Damiate College in Haarlem mogen voor een vak opnieuw examen doen, nadat zij door toedoen van hun leraar hadden gefraudeerd. Dat heeft de directeur van de school maandag meegedeeld.
De school heeft de frauderende docent ontslagen en de zaak gemeld bij de Onderwijsinspectie. De school legt de schuld voor de examenfraude in eerste instantie bij de docent. Die gaf zes leerlingen de kans buiten schooltijd opnieuw in zijn vak examen te doen om een hoger cijfer te kunnen halen.
De zaak kwam uit toen de docent zelf naar de schoolleiding stapte.

14 juni 2004


Dat is ten eerste wel een hele stomme docent, maar welke leerling gaat daar nou in mee? Je weet toch dat dat volstrekt illegaal is? Als het uitkomt, en die kans is heel groot, is je examen mooi ongeldig. Dan moet je hem in het Tweede Tijdvak maken en dan kan je niets anders herkansen. Lekker slim.
__________________
Omdat zelfs van de meest vicieuze cirkel het oppervlak ?r² is.
Oud 15-06-2004, 22:01
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Daboman schreef op 15-06-2004 @ 17:18 :
aha. ik heb het nooit gevraagd, en toen de examens eenmaal afgelopen waren heb ik geen leraar meer gesproken.
ik heb na die tijd ook geen leraar meer gesproken... ja okeej, in de AH (daar werk ik) maar iig niet dáárover... die leraar vertelde het ons gewoon een x tijdens een les.
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 17-06-2004, 17:07
Saycheese
Avatar van Saycheese
Saycheese is offline
Dag van de uitslag, kan er nog iets mis gaan, denk je dan?

Nou, mooi wel hoor! Word ik rond vier uur gebeld door school met de mededeling dat er een computerstoring is en dat de uitslag nu tussen half acht en acht uur komt.

Ze kunnen mooi de pot op, ik weet toch wel dat ik geslaagd ben. Dat wist ik al, maar voor de vorm zou ik wel wachten tot half zes. Maar nu ga ik gewoon feesten, de tas hangt al aan de vlag, als mijn broertje thuis is gaat de champagne open en om half acht begint het feestje hier. Dat was al georganiseerd, voor mij en mijn broertje (hij wist gister al dat hij geslaagd was) en dat gaan we niet uitstellen tot acht uur ofzo.

Maargoed, lekker klote voor de mensen die in spanning zitten te wachten.
__________________
Omdat zelfs van de meest vicieuze cirkel het oppervlak ?r² is.
Oud 17-06-2004, 17:47
Miep#1
Miep#1 is offline
Citaat:
Saycheese schreef op 17-06-2004 @ 18:07 :
Dag van de uitslag, kan er nog iets mis gaan, denk je dan?

Nou, mooi wel hoor! Word ik rond vier uur gebeld door school met de mededeling dat er een computerstoring is en dat de uitslag nu tussen half acht en acht uur komt.

Ze kunnen mooi de pot op, ik weet toch wel dat ik geslaagd ben. Dat wist ik al, maar voor de vorm zou ik wel wachten tot half zes. Maar nu ga ik gewoon feesten, de tas hangt al aan de vlag, als mijn broertje thuis is gaat de champagne open en om half acht begint het feestje hier. Dat was al georganiseerd, voor mij en mijn broertje (hij wist gister al dat hij geslaagd was) en dat gaan we niet uitstellen tot acht uur ofzo.

Maargoed, lekker klote voor de mensen die in spanning zitten te wachten.
Bij mij ook precies hetzelfde.... Ik wist ook wel dat ik geslaagd was maar toch opluchting toen om vijf uur de telefoon niet gegaan was...
Toen ik later om half zeven thuiskwam bleek dat er gebeld was dat de uitslag nog helemaal niet doorgebeld was (of je gezakt was) ivm een stroomstoring....
Grrr
Gelukkig belde er toen later om half acht iemand op die zei dat iedereen geslaagd was.
Maar toch erg irritant! By the way, Gefeliciteerd!
Oud 17-06-2004, 19:49
Ietje-Irene
Avatar van Ietje-Irene
Ietje-Irene is offline
Ik wist ook al dat ik geslaagd was... ik mocht zelfs voor mn laatste examen(nask 2) een 1 halen(dan had ik gem. een 4 en was ik geslaagd). Gelukkig maar... Ik zat dan ook redelijk relaxt te computeren....... maar toch wel happy toen me mentor me belde dan ik geslaagd was(bij ons word iedereen gebelt...)! Nu nog lekker feesten! Me opa en oma zijn uit noord brabant(ik woon in de kop van noord holland) en me tante uit nieuwersluis(tussen a'dam en Utrecht) zijn hier nu, als verrassing! dus das ook wel leuk!
Oud 23-06-2004, 03:00
Verwijderd
Citaat:
Apomes schreef op 15-06-2004 @ 16:34 :
We zitten samen met een andere klas in de eetzaal, maar de eetzaal is opgesplits in 2 en aan de andere kan zaten ook nog eens 2 klassen met een aparte toezichter.

Nu hadden voor onze examens een coole opzichter waar je mag van afschrijven enzo, tijdens het examen had dus iedereen zijn schrift op de stoel naast hem gelegd, maar de opzichter van de andere kant had dit gezien bij 2 mensen en ging naar ze toe, pakte hun boek en 0 op dat deel van de examen 0/45 van de 90 punten . Bij de rest had ze het niet gezien
sorry hoor, maar wie gaat er dan ook spieken op een examen
Oud 23-06-2004, 07:48
Apomes
Avatar van Apomes
Apomes is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 23-06-2004 @ 04:00 :
sorry hoor, maar wie gaat er dan ook spieken op een examen
Je zou onze school eens moeten komen bezoeken
GRM vol zetten, cursus op schoot, spiekbriefjes in pennenzak, cursus onder het examen leggen....
__________________
Today I'm handing out lollipops and ass-whoopins and right now, I'm all out of lollipops!
Oud 23-06-2004, 09:15
~sweetgirl~
~sweetgirl~ is offline
Een vriend werd donderdag gebeld dat ie een herkansing had maar achteraf bleek dat ze verkeerd gerekend hadden en hoorde hij maandag dat hij toch geslaagd was.
Oud 23-06-2004, 09:18
Ietje-Irene
Avatar van Ietje-Irene
Ietje-Irene is offline
dan ben je heel erg blij volgens mij!
Oud 23-06-2004, 10:10
Verwijderd
Citaat:
Apomes schreef op 23-06-2004 @ 08:48 :
Je zou onze school eens moeten komen bezoeken
GRM vol zetten, cursus op schoot, spiekbriefjes in pennenzak, cursus onder het examen leggen....
GR mag... rest vind ik wel apart... ik zou t iig niet doen.. no way
Oud 23-06-2004, 15:15
Ietje-Irene
Avatar van Ietje-Irene
Ietje-Irene is offline
neej spiekenop mn examen doe ik ook neit.. als je er wel op gepakt wordt hang je... dan ben je waarschijnlijk gezakt... en das niet leuk.......

Citaat:
Loontjuh schreef op 23-06-2004 @ 11:10 :
GR mag... rest vind ik wel apart... ik zou t iig niet doen.. no way
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Het grote Zwangerschaps- en Babytopic #16
Verwijderd
500 24-09-2012 19:22
De Kantine roken niet in horeca verboden
boer
92 06-01-2004 14:27
Eindexamens 2003 Examennachtmerries en rampverhalen
stout!
65 03-06-2003 16:27
Eindexamens 2003 Examen stelt nix voor
Leemer
38 14-05-2003 10:11
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Zucht, de NS...
Rabbi Daniel
17 11-03-2002 20:01


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:53.