Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-01-2006, 17:00
Lost My Breath*
Lost My Breath* is offline
Welke drugs moet ik gebruiken om het snelst af te vallen .. in een week zou ik toch minstens 3 kilo willen afvallen? Weet iemand welk de beste drugs zijn daarvoor die het snelst werken. Ik gebruik nu xtc,waar ik wel van afval maar niet snel genoeg. Alvast bedankt voor de tips.
Advertentie
Oud 22-01-2006, 17:06
Verwijderd
heroine
Oud 22-01-2006, 17:09
Twanos
Avatar van Twanos
Twanos is offline
you must be joking.
__________________
Alright Brain, you don't like me, and I don't like you. But lets just do this, and I can get back to killing you with beer.
Oud 22-01-2006, 17:10
Ir. de Narie
Avatar van Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
3 kilo in 1 week?

Zoveel mogelijk van alle soorten drugs door mekaar, gekookt, gebakker, gepocheerd, gestoomd en dan een gedeelte snuiven, een deel slikken, een snufje roken en de rest rechtstreeks je aderen in.

Sorry hoor maar ligt het aan mij of is er de laatste tijd een run op info door destructieve, labiele mensen?

Vele ridders der moraal alhier weten het op te brengen nuttige en relevante informatie te posten op verzoeken zoals deze, maar ik ben lately te sarcastisch om de wereld te wilen verbeteren.

Dat gezegd te hebben zal ik een ontopic poging doen:

Stackers moet je hebben. Krijg je in de goeie smartshops en zelfs hier en daar online. Is sindskort however verboden gezien de erin verwerkte ephedra (t stofje dat je vetrollenprobleem op zou moeten lossen).
__________________
~ beoefent de kunst van het stealthlopen
Oud 22-01-2006, 17:12
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Waarom zou je naar drugs willen grijpen om af te vallen? Heb je al geprobeerd je voedingspatroon aan te passen (minder vet eten, regelmatig eten dat soort dingen) en wat meer te gaan sporten? Dat lijkt me een stuk gezonder dan XTC slikken. Bovendien heb je dan de nare bijeffecten die drugs kunnen hebben en je hebt ook geen kans om verslaafd te raken.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 22-01-2006, 17:13
Verwijderd
Citaat:
wammus schreef op 22-01-2006 @ 18:12 :
Waarom zou je naar drugs willen grijpen om af te vallen? Heb je al geprobeerd je voedingspatroon aan te passen (minder vet eten, regelmatig eten dat soort dingen) en wat meer te gaan sporten? Dat lijkt me een stuk gezonder dan XTC slikken. Bovendien heb je dan de nare bijeffecten die drugs kunnen hebben en je hebt ook geen kans om verslaafd te raken.
te veel moeite man
Oud 22-01-2006, 17:16
PUSS
Avatar van PUSS
PUSS is offline
Gestoord wijf.

Spring van een flat ofzo.
Oud 22-01-2006, 17:19
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Fishy schreef op 22-01-2006 @ 18:13 :
te veel moeite man
Ag ja waarom zou je tegenwoordig nog moeite doen voor iets wat je wilt bereiken?
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 22-01-2006, 17:29
Verwijderd
hoezo 'tegenwoordig'? zo oud benje nog niet hoor
Oud 22-01-2006, 17:39
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
Lost My Breath* schreef op 22-01-2006 @ 18:00 :
Welke drugs moet ik gebruiken om het snelst af te vallen .. in een week zou ik toch minstens 3 kilo willen afvallen? Weet iemand welk de beste drugs zijn daarvoor die het snelst werken. Ik gebruik nu xtc,waar ik wel van afval maar niet snel genoeg. Alvast bedankt voor de tips.
Ok, ik laat ff iemand aan het woord die aanzienlijk overgewicht heeft, namelijk ik

Beter ga je niet proberen af te vallen met dope.
1. Vrij ongezond
2. Paar dagen na gebruik zit het er weer aan


Probeer het gewoon te bereiken met sporten, minder vet eten, geen chips, rijstwafel als je trek hebt, gewoon goed ontbijten lunchen en avondeten.

Take it from me, 12 kilo in 4 maanden





ps. Waarom moet je in 1 week 3 kilo afvallen?
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Oud 22-01-2006, 17:40
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Zo bedoel ik het dan ook niet.

Ik bedoel te zeggen dat toen we nog kinderen waren we met z'n allen nog moeite moesten doen om iets voor elkaar te krijgen (bijvoorbeeld sparen voor iets wat je graag wilde kopen met uitzondering van de verwende teringkoters die alles van hun ouders kregen).

Tegenwoordig lijkt het wel alsof mensen totaal geen moeite meer willen doen om zich voor iets wat ze willen bereiken in te zetten. Dat blijkt ook maar weer uit dit voorbeeld van iemand die (ik speculeer nu een flink eind heen ts correct me if i'm wrong) graag 3 kilo wil afvallen maar niet de moeite wil nemen om daar ook iets voor te doen. Nee in plaats daarvan gaat ze XTC slikken zodat het wat sneller gaat.

Nou vraag ik je ben je dan niet goed bij je hoofd of ben ik echt een van de enige die er zo over denkt...?

Daar heeft mijn leeftijd volgens mij niet echt wat mee te maken maar ook dat kan aan mij liggen...
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 22-01-2006, 17:44
wann
Avatar van wann
wann is offline
Citaat:
Ir. de Narie schreef op 22-01-2006 @ 18:10 :
...
Word
Citaat:
zeehond23 schreef op 22-01-2006 @ 18:39 :
...
Word
Citaat:
wammus schreef op 22-01-2006 @ 18:40 :
...
Word


'Nuff said.
Oud 22-01-2006, 17:48
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Wat wordt er nou precies bedoeld met Word? ^ Ik snap daar dus echt geen fuck van.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 22-01-2006, 17:50
Lost My Breath*
Lost My Breath* is offline
Heb iets aan mijn darmen waardoor ik te snel gewicht verlies en nu weet ik dat er velen niet gaan snappen waarom ik dan nog wil verliezen. Wel omdat ik verdikkingspillen moet innemen dus daar kom ik terug van bij.. en mijn ouders letten er altijd op dat ik ze inneem dus geen optie voor mij om te vallen. Alleen op deze manier dus..
Oud 22-01-2006, 17:54
wann
Avatar van wann
wann is offline
Citaat:
wammus schreef op 22-01-2006 @ 18:48 :
Wat wordt er nou precies bedoeld met Word? ^ Ik snap daar dus echt geen fuck van.
Een uitdrukking om aan te geven dat je het eens bent met wat gezegd werd door de persoon waarop het gericht is.

Als iemand even dat geniale plaatje van Vanilla Ice (?) met 'Woord omhoog, neger' kan posten?
Oud 22-01-2006, 18:13
Counterfeit
Avatar van Counterfeit
Counterfeit is offline
speed duidelijk speed
__________________
If we would take life as serious as this, we would never evented malibu
Oud 22-01-2006, 18:17
qghp
qghp is offline
Methamfetamine will do the job
Oud 22-01-2006, 18:46
Verwijderd
Citaat:
Counterfeit schreef op 22-01-2006 @ 19:13 :
speed duidelijk speed
idd..

maar volgens mij is drugs er om op te spacen, om af te vallen kan je ook gewoon minder vreten en meer bewegen.. als je daar drugs voor nodig hebt zit er toch ergens iets niet goed, maar hopelijk was je zover zelf ook al..
Ads door Google
Oud 22-01-2006, 19:45
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
wann schreef op 22-01-2006 @ 18:54 :
Een uitdrukking om aan te geven dat je het eens bent met wat gezegd werd door de persoon waarop het gericht is.

Als iemand even dat geniale plaatje van Vanilla Ice (?) met 'Woord omhoog, neger' kan posten?
A ok. Net zoiets als het pijltje (^) wat ik meestal gebruik.

@ TS:

Ik neem aan dat je niet voor niets verdikkingspillen moet slikken? Je moeder controleert dat overigens niet voor zichzelf maar voor jou!!! Ze niet innemen lijkt me dan ook op z'n zachst gezegd schadelijk voor je gezondheid maar nogmaals ik weet niet waarom je ze moet innemen. Het is over het algemeen geen verstandig idee om daarnaast andere vormen van drugs in te nemen.

Ik blijf erbij dat je je gewoon een normaal eetpatroon (of als dit niet mogelijk is ivm je andere pillen een diëet in overleg met een diëtist) aan moet leren en daarbij moet gaan sporten (ook dit evt in overleg).
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 22-01-2006, 19:54
Verwijderd
bij regelmatig (dagelijks) speedgebruik, val je ook af op plaatsen waar je niet af hoort te vallen.
Oud 22-01-2006, 20:04
Verwijderd
Je krijgt die pillen echt niet zomaar. Ik vind dit een hoogst ongezonde vraag, zeker als blijkt dat je al te veel afvalt en daar medicijnen voor krijgt. Hier werken we dus ook echt níet aan mee.

En nee, dat is niet hypocriet, maar 17jarigen die medicijnen krijgen voor het een of ander, moeten niet aangemoedigd worden om dat teniet te doen, zeker niet met het gebruik van drugs zonder te weten hoewiewatwaar.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #147
Verwijderd
500 07-07-2009 15:45
Psychologie Het Grote Lucht Je Hart Topic #115
Heksjuh
495 09-12-2007 18:03
Psychologie Het Grote Lucht-Je-Hart-Topic #79
Verwijderd
495 23-12-2006 15:14
Drugs & Alcohol Het IZSADC-topic #60
Mephisto
500 03-02-2006 01:17
Verhalen & Gedichten -Verhaal-
Redhair
430 21-09-2005 13:54
Drugs & Alcohol van welke drugs val je af?
michelle_flo
121 12-11-2003 12:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:49.