Oud 05-07-2007, 22:04
CSN
Avatar van CSN
CSN is offline
Dag lieve DoPpers en DoPpinnen,
zoals de titel van deze topic al aangeeft, zijn wij naarstig op zoek naar een nieuwe forumbaas.

Een nieuwe forumbaas? Wat is er mis met de oude?
Zoals jullie waarschijnlijk wel gemerkt hebben, is het hier de laatste tijd een stuk minder levend en gezellig geweest dan bijvoorbeeld een jaar geleden. We zijn daarom op zoek naar een nieuwe forumbaas, iemand die mensen enthousiast kan maken meer te posten en die samen met ons DoP naar het oude niveau terug wil brengen .

Dat zie ik wel zitten! Where do I sign up?
Zou jij graag de nieuwe forumbaas zijn? Stuur dan snel een PM met daarin je naam, leeftijd en een korte (of lange) motivatie naar één van ons! Zou jij graag de nieuwe forumbaas zijn? Stuur dan vooral geen ellenlang CV of kopieën van je paspoort en geboorteakte naar één van ons!

Wat krijg ik er voor terug?
Helaas is scholieren.com vooralsnog niet in staat een financiële beloning tegenover het forumbaasschap te zetten, maar ik zal de gelukkige nieuwe forumbaas met liefde een drankje aanbieden op de eerstvolgende meeting, mocht die er komen. Bovendien is het forumbaas-zijn een leuke manier om je creativiteit, organisatietalenten en alle andere kwaliteiten waarover je vast en zeker beschikt aan de wereld te tonen. Zo zul je meedenken over nieuwe topics, activiteiten, wedstrijden etc.

Dat klinkt goed!
Jazeker, schroom dus niet niet en verstuur die PM vandaag nog!

Mocht je verder nog vragen hebben, stel die dan gerust,
Mutant, Porcelain en CSN
__________________
I'M NOT YOUR MOTHER'S FAVORITE DOG

Laatst gewijzigd op 05-07-2007 om 22:31.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-07-2007, 12:16
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Maar gaat er dan ook iemand weg, of wordt het gewoon een extra forumbaas?

Het oude niveau... Hm, met die strip en zo, dat niveau, dat was leuk
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 06-07-2007, 15:05
wilookmeepraten
Avatar van wilookmeepraten
wilookmeepraten is offline
top.. ik zat al bij mijzelf te denken: dit forum is niet meer wat het geweest is. Ik hoop dat de nieuwe forumbaas in staat is om dit forum een nieuwe boost te geven! Want is was zooo'n leuk (en druk) forum!
__________________
Alle gedichten en versjes van Wilookmeepraten op www.everyoneweb.com/wilookmeepraten
Met citaat reageren
Oud 06-07-2007, 17:45
CSN
Avatar van CSN
CSN is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 06-07-2007 @ 12:16 :
Maar gaat er dan ook iemand weg, of wordt het gewoon een extra forumbaas?

Het oude niveau... Hm, met die strip en zo, dat niveau, dat was leuk
Er gaat inderdaad iemand weg
__________________
I'M NOT YOUR MOTHER'S FAVORITE DOG
Met citaat reageren
Oud 07-07-2007, 09:25
Halogeen
Avatar van Halogeen
Halogeen is offline
Ik kan uit ervaring spreken dat forumbaas zijn gewoon heel leuk is
__________________
I know a ghost can walk through a wall, yet, I'm just a man, still learning how to fall
Met citaat reageren
Oud 07-07-2007, 15:00
Porcelain
Avatar van Porcelain
Porcelain is offline
HALO KOMT TERUG ALS FB! YEEEEEEEH.

Oke en bij deze meld ik even dat ik terug ben van weggeweest. Ik wilde mijn terugkomst bezegelen met een gedicht, maar het lukt voor geen meter, dus dan maar zo. Ik heb wel zin om DoP weer een beetje op te krikken.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2007, 15:13
elysea
Avatar van elysea
elysea is offline
ja hallo komt er nou nog iemand meeten in het vondelpark ik wacht elke dag
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 21:05
Verwijderd
Hoeveel tijd ben je er mee kwijt?
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 22:42
Porcelain
Avatar van Porcelain
Porcelain is offline
Het liefst neem je af en toe de tijd een beetje goed te reageren binnen het forum en check je af en toe of er nog bijzonderheden zijn. Daarnaast een beetje nadenken over wedstrijdonderwerpen of DoP-vernieuwingen. Het voelt een beetje raar om er een tijd aan op te hangen, maar zeg een halfuurtje gemiddeld per dag?
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 22:57
Bird-one
Avatar van Bird-one
Bird-one is offline
ik heb nu vakantie en ook weer zin om actief bezig te zijn met dichten en waarom dan ook niet meteen dit forum? maar het is bij mij nogal onstabiel (met pieken en dalen) en ben bang dat ik niet de juiste persoon hiervoor ben. ik hoop dat er een goede kandidaat voorbij komt.
__________________
who rubs our noses in the night?
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 23:00
Porcelain
Avatar van Porcelain
Porcelain is offline
Post dan maar, want daar hebben we ook behoefte aan.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 23:00
Bird-one
Avatar van Bird-one
Bird-one is offline
ja. i'm trying.
__________________
who rubs our noses in the night?
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 23:01
Porcelain
Avatar van Porcelain
Porcelain is offline
Ik ook. Het lukt niet.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 12:00
Halogeen
Avatar van Halogeen
Halogeen is offline
Citaat:
Quis schreef op 08-07-2007 @ 21:05 :
Hoeveel tijd ben je er mee kwijt?
ik zou zeggen hoogstens 10 minuten per dag. En met het aantal gedichten en reacties dat nu gepost wordt kun je makkelijk met 5 minuten per dag af. Het is wat Porcelain zegt, je bent wel af en toe bezig met het bedenken van ideeen, wedstrijden, verbeteringen, maar het kost echt niet veel meer tijd dan dat. Ik denk wel dat het belangrijk is dat je je ertoe kunt zetten dat je iedere dag even kijkt en dat je ook een goede en regelmatige poster wordt (niet dat je dat niet al bent hoor), want dat heeft dit subforum mijns inziens wel nodig.
__________________
I know a ghost can walk through a wall, yet, I'm just a man, still learning how to fall
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 16:11
elysea
Avatar van elysea
elysea is offline
ja pff dat regelmatige posten mogen de huidige forumbazen ook best doen.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 16:30
Halogeen
Avatar van Halogeen
Halogeen is offline
Citaat:
elysea schreef op 09-07-2007 @ 16:11 :
ja pff dat regelmatige posten mogen de huidige forumbazen ook best doen.
wat weerhoudt je ervan om het zelf beter te doen?
__________________
I know a ghost can walk through a wall, yet, I'm just a man, still learning how to fall
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 16:31
Reem
Avatar van Reem
Reem is offline
Ik wil wel, daar zat ik een tijd geleden ook over na te denken, maar ik weet niet of ik altijd even enthousiast kan blijven, want bij mij gaat het óók met pieken en dalen, en dichten lukt al best lang niet meer en dat is ook niet leuk. Ik zal er even over nadenken. En wie gaat er dan weg?
__________________
et je ne compte pas mes jours.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 19:04
Verwijderd
Citaat:
elysea schreef op 09-07-2007 @ 16:11 :
ja pff dat regelmatige posten mogen de huidige forumbazen ook best doen.
Waarom denk je dat dit topic is geopend .

Overigens is Porcelain weggeweest.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-07-2007, 15:05
Verwijderd
Citaat:
Reem schreef op 09-07-2007 @ 16:31 :
Ik wil wel, daar zat ik een tijd geleden ook over na te denken, maar ik weet niet of ik altijd even enthousiast kan blijven, want bij mij gaat het óók met pieken en dalen, en dichten lukt al best lang niet meer en dat is ook niet leuk. Ik zal er even over nadenken. En wie gaat er dan weg?
Dat heb ik ook. Ik vind dit een heel leuk forum maar ik schrijf nauwelijks iets en posten kan ik me nog wel toe zetten, maar of ik dat dan ook echt enthousiast blijf doen is de vraag.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2007, 17:25
Verwijderd
Citaat:
Quis schreef op 10-07-2007 @ 15:05 :
Dat heb ik ook. Ik vind dit een heel leuk forum maar ik schrijf nauwelijks iets en posten kan ik me nog wel toe zetten, maar of ik dat dan ook echt enthousiast blijf doen is de vraag.
Klinkt om eerlijk te zijn al niet zo bijster enthousiast
Met citaat reageren
Oud 10-07-2007, 22:03
Verwijderd
Citaat:
Mutant schreef op 10-07-2007 @ 17:25 :
Klinkt om eerlijk te zijn al niet zo bijster enthousiast
Verkeerd taalgebruik. Maar er zit natuurlijk wel een kern van waarheid in, ik vrees dat posten ''omdat het moet'' me na een tijdje tegen gaan staan.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2007, 21:08
CSN
Avatar van CSN
CSN is offline
Ohh well, bij mij gaat het ook met pieken en dalen, en jullie hebben wellicht gemerkt dat ik me momenteel in een dal begeef .. dat is op zich niet zo erg. Het is natuurlijk wel zo dat fb zijn op DoP iets meer creativiteit vraagt dan fb zijn op bijvoorbeeld de Kantine, waar je vooral bezig bent spam te verwijderen (i guess?). Zoals Halogeen al zei, het neem heel weinig tijd in beslag (al is het wel fijn als je regelmatig via msn e.d. bereikbaar bent) .. het is denk ik vooral belangrijk dat je bereid bent zo nu en dan te denken 'hmm.. wat voor een nieuw wedstrijdthema zouden we kunnen doen' wanneer je bijvoorbeeld in de trein zit of op bezoek bent bij je oma.
__________________
I'M NOT YOUR MOTHER'S FAVORITE DOG
Met citaat reageren
Oud 12-07-2007, 08:58
Verwijderd
Hm, ik ga er eens over nadenken ik breng toch al teveel tijd door op het forum (met name lezen de laatste tijd op DoP), dus misschien kan ik daar nog iets nuttigs mee doen
Met citaat reageren
Oud 16-07-2007, 22:41
Porcelain
Avatar van Porcelain
Porcelain is offline
Op op op met het belangrijke topic.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2007, 12:02
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Porcelain schreef op 16-07-2007 @ 22:41 :
Op op op met het belangrijke topic.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V #69
Verwijderd
382 06-10-2008 22:37
De Kantine Hoi! Wat staat er onder je ctrl+v?
Briseïs
500 03-01-2005 18:27
De Kantine [gouweouwe]Wat staat er onder jouw ctrl+v?
fractuur
500 14-09-2004 20:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:59.