Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2003
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-06-2003, 22:19
Verwijderd
... naar jouw diplomauitreiking?? Papa, mama, oma, opa, vriendje, vriendinnetje? Wie neem jij allemaal mee?
Advertentie
Oud 05-06-2003, 22:25
saartje
saartje is offline
Als ik zak alleen mezelf. En anders papie, mamie en broertje.
__________________
SHUT UP!
Oud 05-06-2003, 23:05
Verwijderd
pa/ma/vrienden/misschien broertje
Oud 05-06-2003, 23:09
lotjesnotje
Avatar van lotjesnotje
lotjesnotje is offline
papa mama oma opa(oma en opa willen heel erg graag en komen scpeciaal ervoor uit belgie) me broer als die niet hoeft te werken en me vriendje denk ik
Oud 05-06-2003, 23:10
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Weet ik veel.
__________________
jdfjdxjkdsk
Oud 05-06-2003, 23:20
PV
PV is offline
bij mij gingen mn ouders mee.
Oud 06-06-2003, 08:44
igfy
Avatar van igfy
igfy is offline
hmm misschien mijn ouders, en mijn vriendje en nouja verder niemand eigenlijk. het duurt toch maar heel kort bij ons op school
__________________
don't take life too serious.. you'll never get out of it alive
Oud 06-06-2003, 09:00
- DeJa - Vu -
Avatar van - DeJa - Vu -
- DeJa - Vu - is offline
Mijn familie.

Verder allemaal vrienden die op de 1 of andere manier het leuk lijken 3 uur te kijken naar 120 geslaagde leerlingen etc etc
__________________
www.freemotion.nl ~ BBoying is a way of life...
Oud 06-06-2003, 10:14
alpha
Avatar van alpha
alpha is offline
Ehm, ik denk alleen mijn ouders en mijn twee zussen. En misschien dat we mijn opa ophalen maar dat weet ik niet hoor.
Tis ook al zo lang geleden dat mijn zussen examenuitreiking hadden, dat kan ik me niet meer herinneren. (was 10 ofzo)
__________________
I like to say what I want to say
Oud 06-06-2003, 15:01
pyres74
Avatar van pyres74
pyres74 is offline
nou mn ouders ofcourse en mn broer gaat ook mee (ik ging immers ook bij hem mee hoewel ik jarig was grrrr)
beter gaat mn vriend ook mee en voor de rest weet ik het niet. iedereen die wil mag van mij komen

ik ga trouwens ook naar de uitreiking van tweede tijdvak. anders zitten daar onwijs weinig mensen en dat is ook weer zo zielig
xxx
Oud 06-06-2003, 15:14
*maai*
Avatar van *maai*
*maai* is offline
Citaat:
pyres74 schreef op 06-06-2003 @ 16:01:
nou mn ouders ofcourse en mn broer gaat ook mee (ik ging immers ook bij hem mee hoewel ik jarig was grrrr)
beter gaat mn vriend ook mee en voor de rest weet ik het niet. iedereen die wil mag van mij komen

ik ga trouwens ook naar de uitreiking van tweede tijdvak. anders zitten daar onwijs weinig mensen en dat is ook weer zo zielig
xxx
Is dat niet tegelijk dan? Dat is inderdaad niet erg leuk voor de herkansers.
__________________
.::: Blow me a kiss and I'll be happy the rest of my life :::.
Oud 06-06-2003, 16:02
Verwijderd
Citaat:
pyres74 schreef op 06-06-2003 @ 16:01:
nou mn ouders ofcourse en mn broer gaat ook mee (ik ging immers ook bij hem mee hoewel ik jarig was grrrr)
beter gaat mn vriend ook mee en voor de rest weet ik het niet. iedereen die wil mag van mij komen

ik ga trouwens ook naar de uitreiking van tweede tijdvak. anders zitten daar onwijs weinig mensen en dat is ook weer zo zielig
xxx
Ja idd, wel lullig. Bij ons was dat vroeger ook zo. Tegewoordig is de diploma uitreiking pas na het 2e tijdvak. Dat vind ik veel beter, en socialer tegenover de herkansers
Oud 06-06-2003, 16:05
THE ICEMAN!
THE ICEMAN! is offline
als ik slaag ik zelf me ouders en met broertje , maajah , ik ben net op 1 tiende geslaagd of gezakt duzz das nog maar afw8en, anders ga ik denk ik helemaal niet, is ook weer zo lullig al sta je daar als enige die niet geslaagd is
ik zie iedereen dan toch nog wel op ut eindfeest
Oud 06-06-2003, 19:44
Verwijderd
gisteren heb ik gala gehad, ennuh een paar meiden zeiden bij t 'afscheid' : zie je bij de diplomauitreiking.
dus ook al zak ik, ga ik er toch heen... kwil ze dan toch feliciteren en suc6 wensen...
als ik wel slaag...(wat waarschijnlijk niet t geval is) dan gaan me ouders en me zusjes mee denk ik... me ouders iig wel...
Oud 06-06-2003, 20:55
CodeName Egg
Avatar van CodeName Egg
CodeName Egg is offline
Als ik slaag gaan mijn ouders mee, en anders ga ik helemaal niet.
Maar mijn fijne school kon weer eens alleen maar een klein kutzaaltje krijgen, dus er mogen maar maximaal 3 mensen met je mee, anders had ik er veel meer meegenomen
__________________
"ég gaf ykkur von sem varð að vonbrigðum.. þetta er ágætis byrjun"
Oud 06-06-2003, 20:58
gizmo
Avatar van gizmo
gizmo is offline
ehmzz denk mijn ouders mijn zus en mijn vriend
__________________
~¤~PsYcHoDeLiCsS..~*~ What did you find that could leave you walking by?
Oud 07-06-2003, 07:44
sas_andrea
Avatar van sas_andrea
sas_andrea is offline
mn ouders, mn broer en mn vriend. misschien dat zijn ouders ook nog komen. maar ja, ik denk dat mijn ouders dan niet meer willen. mijn ouders willen zijn ouders niet ontmoeten, we gaan immers nog niet trouwen.
__________________
Life's a bitch, and then you marry one. :-P
Oud 07-06-2003, 07:54
Verwijderd
Citaat:
*maai* schreef op 06-06-2003 @ 16:14:
Is dat niet tegelijk dan? Dat is inderdaad niet erg leuk voor de herkansers.
Was bij ons op de havo ook niet tegelijk.

Bij de mavo weet ik het niet meer...ik geloof m'n ouders en m'n zusjes ofzo... Op de havo mochten wij officieel maar drie mensen meenemen, maar ja, ik heb twee zusjes, ik had er dus vier bij me (ouders en zusjes). En bij de uitreiking van het tweede tijdvak alleen mezelf (ik kreeg toen mijn officiele diploma pas, bij de echt diploma-uitreiking had een voorlopig diploma gehad (ik was al (ruim ) geslaagd, maar ik wilde toch iets herkansen )).
Ads door Google
Oud 07-06-2003, 10:31
lucy48
Avatar van lucy48
lucy48 is offline
Mn ouders en zusjes zullen wel van de partij zijn
__________________
msn=stom en van roken ga je dood
Oud 07-06-2003, 11:27
Samarinde
Samarinde is offline
Ik heb er eigenlijk nog niet over nagedacht wie ik mee neem. Ik zie het dan wel weer. En Fliepje: Ik zal voor je duimen, niet te negatief zijn!!!!!!!
Oud 07-06-2003, 12:09
Maartenpaarten
Avatar van Maartenpaarten
Maartenpaarten is offline
geen idee eigenlijk...alleen mn ouders denk ik...
__________________
Bier & Tieten
Oud 07-06-2003, 13:09
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Mijn vader is mee geweest vorig jaar...
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 07-06-2003, 17:19
Verwijderd
Bij mij dus mijn moeder, zus, zusje, broertje en mijn vriendje . Daarnaast komen er mss nog wat vrienden, al hoeft dat niet per see van mij, het is toch maar saai. Maar van de andere kant wel gezellig als ze komen
Oud 07-06-2003, 17:34
Muad'dib
Muad'dib is offline
Me moeder en me vader, die gaan er heen met de auto en ik kom met de limo van een broer van een vriend van mij gaan we allemaal in pak. het is zo,n echte lange limozine die we precies voor de deur van de aula rijden .
__________________
vini vidi vichi
Oud 07-06-2003, 19:10
Ilsje
Avatar van Ilsje
Ilsje is offline
nou als ik slaag race ik zelf ff heen en weer naar utrecht om diploma te halen en ik ga nie mee doen aan al die poespas erom heen. waarschijnlijk willen me ouders wel mee dus na lang aandringen zullen we wel met ze 3e gaan.
Advertentie
Oud 07-06-2003, 21:27
o_0
o_0 is offline
mn ouders, zusje, broer & zn vriendin, omatjuh
mjah als ik zak neem ik alleen mezelf mee
__________________
enzo
Oud 08-06-2003, 09:48
bumblebee
Avatar van bumblebee
bumblebee is offline
papa,mama,zus,vriendje,vriend van zus (?) zoiets
__________________
Lievelieve Valentijn, mag ik jouw tjikkie zijn? :p LOL
Oud 08-06-2003, 09:51
Snufje
Avatar van Snufje
Snufje is offline
Citaat:
MevrouwM schreef op 05-06-2003 @ 23:19:
... naar jouw diplomauitreiking?? Papa, mama, oma, opa, vriendje,
denk ik
Oud 08-06-2003, 12:52
m@rie
m@rie is offline
Vader, moeder, zusje en een paar vriendinnen. (ik weet niet hoeveel mensen ik mee mag)
Oud 08-06-2003, 17:05
Verwijderd
Als ik geslaagd ben mag iedereen komen die wil komen, ben ik gezakt ga ik alleen. Ik wil de anderen toch nog even feliciteren.
Oud 09-06-2003, 10:54
sunflouwer
Avatar van sunflouwer
sunflouwer is offline
papa, mama, broer, broertje, vriendje, (misschien oma en opa)
__________________
beter 1 sunflouwer op het forum, dan 11 bloemen in een vaas
Oud 09-06-2003, 14:54
Achttien
Avatar van Achttien
Achttien is offline
Ik moet volledig alleen, ik ben alleen thuis tegen die tijd :/
Oud 10-06-2003, 18:09
simple creed
Avatar van simple creed
simple creed is offline
mijn ouders...
en misschien mijn oma
mijn vriend is er al want die slaagt zelf
Oud 10-06-2003, 20:48
Verwijderd
Mijn Papa, Zuster, Zwager, Mijn vriendjuh....
Ennuh meer wil ik er niet bij hebben haha
Oud 11-06-2003, 07:00
Verwijderd
Wij mogen maar 3 mensen meenemen. Ik neem dus mijn ouders en broertje mee. In principe doen ze niet moeilijk als je met wat meer mensen komt, zolang je maar niet je hele familie en vriendenkring meeneemt. Aangezien onze school best veel leerlingen heeft, gaat dat nooit passen...
Oud 11-06-2003, 07:02
Verwijderd
Citaat:
pyres74 schreef op 06-06-2003 @ 16:01:
nou mn ouders ofcourse en mn broer gaat ook mee (ik ging immers ook bij hem mee hoewel ik jarig was grrrr)
beter gaat mn vriend ook mee en voor de rest weet ik het niet. iedereen die wil mag van mij komen

ik ga trouwens ook naar de uitreiking van tweede tijdvak. anders zitten daar onwijs weinig mensen en dat is ook weer zo zielig
xxx
Bij ons is dat allemaal tegelijk. Onze diploma-uitreiking is pas na de uitslag van het tweede tijdvak. Ik vind het een beetje vreemd dat de mensen die het tweede tijdvak gehaald hebben een aparte diploma-uitreiking hebben. Alsof ze er op de één of andere manier niet helemaal bijhoren ofzo.
Ads door Google
Oud 19-06-2003, 18:27
Verwijderd
Ik neem m'n ouders en m'n vriendje mee.
Oud 19-06-2003, 18:51
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ouders, zusje en mijn vriend.
Oud 19-06-2003, 18:53
Verwijderd
Ik krijg m'n uitslag én hopelijk mijn diploma op 9 juli... Dan gaan m'n ouders mee... Spannend zeg
Oud 20-06-2003, 10:46
~Chyca~
Avatar van ~Chyca~
~Chyca~ is offline
Mijn vader en moeder, en mn beste vriendin gaan mee. Voor de rest niemand denk ik.
__________________
..:::Turn your lights down low:::..
Oud 20-06-2003, 15:54
MoonWolf
Avatar van MoonWolf
MoonWolf is offline
Mijn broer neemt mij mee, m'n ouders en 3 vriendinnen geloof ik.
__________________
...
Oud 20-06-2003, 18:03
Kirby
Avatar van Kirby
Kirby is offline
Vriendinnen, papa en broertje !!
Oud 23-06-2003, 09:11
Doefus
Doefus is offline
mijn ouders, mijn broertje,mijn tante,mijn oom,mijn nicht en mijn vriend(als hij niet hoeft te werken)
__________________
I don´t wanna know!
Oud 23-06-2003, 09:16
Arun
Avatar van Arun
Arun is offline
Mijn vader zit in Zweden, godverd*mme.. maar oké, uhm.. Mijn moeder, oma, broertje, vriendin, beste vriend, beste vriend en een andere goede vriend.
__________________
http://www.extraordinary-arun.com/
Oud 23-06-2003, 09:38
very drunk driver
Avatar van very drunk driver
very drunk driver is offline
bij ons gebeurt er niks speciaal. er zitten 20 leraren op een rij en die zitten handtekeningen te zetten en jij moet dan je mentor opzoeken

oh woeptidoe
__________________
haast je niet, we komen toch allemaal tegelijk aan bij nieuwjaar
Oud 23-06-2003, 10:54
alanis
alanis is offline
Mama en haar vriend, mijn vader (zonder zijn vriendin, want dat vind ik een bitch) en mijn vriendje. Heb geen idee of mijn opa en oma ook nog komen, want mijn neefje heeft namelijk om dezelfde tijd ook diplomauitreiking (en hij zit niet bij mij op school) dus wellicht alleen een opa of een oma, of helemaal geen opa en oma.Misschien dat mijn zusje ook nog komt...geen idee eigenlijk...we zullen het wel zien....!
__________________
Life is what happens, while you´re busy making other plans *quote by John Lennon*
Oud 23-06-2003, 12:32
)Vampje(
)Vampje( is offline
Wijziging in de planning: alleen mijn vriend en m'n paps gaan mee.
Oud 23-06-2003, 12:47
Ireentje
Avatar van Ireentje
Ireentje is offline
Ik probeer iedereen die mee wil gaan van dat idee af te brengen. Zoniet dan gaat mijn pappa mee, mamma, oma, zusje, tante, en nog meer ooms en tantes?

hellup..
Oud 23-06-2003, 13:04
)Vampje(
)Vampje( is offline
Als iedereen zoveel mensen zou meenemen was er geeneens meer genoeg plaats! Ik vind het overdreven hoor.
Oud 23-06-2003, 18:06
Verwijderd
Citaat:
Vampiria schreef op 23-06-2003 @ 14:04:
Als iedereen zoveel mensen zou meenemen was er geeneens meer genoeg plaats! Ik vind het overdreven hoor.
Mwah als er wel gewoon genoeg plaats is, dan lijkt het me niet zo overdreven toch?!
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Wie gaat er naar de Carrieredagen?
spemmey
2 20-11-2005 12:00
Films, TV & Radio Wie is de Mol? komt terug!
Goede Fee
500 18-02-2005 22:01
De Kantine Anti-Nagelbijt-Actie, wie doet er mee?
Stefanie
11 17-02-2004 14:00
Films, TV & Radio Idols 2 > wie doet er mee
jewel4life
5 15-09-2003 20:10
ARTistiek Wie wil er vandaag nog gratis mee naar opening Manet-tentoonstelling in het vGogh
Gaia
2 19-12-2002 15:58
Muziek wie gaan er vanavond naar thyrfing/cruachan/shadowlord in de effenaar?
jnieuwelaar
16 17-12-2002 16:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:44.