Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-04-2002, 11:15
cyb@gurl
cyb@gurl is offline
ik was wel benieuwd wie hier vaak ruzie heeft met zn ouders(im bedoel dan paar keer per dag of elke dag)
En roept je vader of moeder dan ook weleens dat je een kutwijf bent (of voor een jongen een ander scheldwoord)en dat ze zich voor je schamen en dat ze wouden dat ze niet zon kind hadden.

bij mij nl wel en vroeg me af of dat normaal was ofzo

ps dit is geen zielige topic van kijk mij hulpeloos zijn ofzo want ik zit er niet zo mee dat ze dat zegt want alleen mijn moeder doet dat en ik denk altijd als je zo wanhopig bent dat je dat maar gaat zeggen dan heb je iets los en waarom zou ik dan nog naar je luisteren.

oja en wat vinden jullie ervan als je ouders op je schelden, doet het je niets of wordt je er verdrietig van?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-04-2002, 11:27
GUANO APES!!
GUANO APES!! is offline
ik heb altijd na heel erg vaak ruzie met me ouders, en ja ik scheld op hun en zij weer op mij,ben zelf erg snel aggresief
denk dat dit niet over gaat
__________________
SMOEL HOUWE!
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 12:25
Nena21
Avatar van Nena21
Nena21 is offline
Yup,elke dag.
Word ook kutwijf enzo genoemd,ze heeft ook weleens gezegd dat ze wou dat ik niet geboren was,en dat ik ongewenst ben enzo.
Hmm ja,nu raakt het me eigenlijk niet echt meer,zijn dingen die ze al zo vaak heeft gezegd,op een gegeven moment luister je er niet meer naar,dan denk je oh het zal wel.
Maar oke,leuk is het niet nee
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 13:19
damaetas
Avatar van damaetas
damaetas is offline
iig elke dag als ik thuis ben, maar mijn moeder zou nooit of te nimmer het woord 'kutwijf' in de mond nemen. mijn mammie doet aan psychologische oorlogvoering, en dat is net zo erg als voor het vuil van't straat versleten worden.
__________________
deegrol -=- DUVEL -=- *is lief*
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 13:34
~*DeathlyDiva*~
Avatar van ~*DeathlyDiva*~
~*DeathlyDiva*~ is offline
ik heb eigenlijk niet zo vaak ruzie met me ouders. als ik ruzie met ze heb is het over dingen waar hun niet zo goed mee om kunnen gaan. me moeder of vader heeft nog nooit gezegd dat ik een kutwijf ben of dat ze liever niet hadden dat ik geboren was.
me vader heeft wel een keer gezegd: dan rot je maar op!!
maar toen ik dat ook deed kwam ik niet verder tot het tuinhekje want ik moest terug komen.
als hun m ij wat doen... laat ik het zo zeggen, ik kan hun veel harder raken als hun mij... wat iemand van me zegt doet me eigenlijk niks en ik weet dat me ouders het toch niet menen.. ze zijn op dat moment dan gewoon kwaad... ik zeg dan altijd: ja joh is goed, en dan loop ik vet kapsones naar boven, heel rustig..
en dan praat ik niet tegen ze... en daar he ik hun veel meer mij als hun mij met hun boze gedoe ..
maar goed, ik heb haast nooit ruzie dus dit komt ook niet zo vaak voor eigenlijk...

liefs,

~*DeathlyDiva*~
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 13:45
Verwijderd
Jaartje geleden wel,
Maar dat lag ook aan dat ik net aan het puberen was,
Ik een oudere vriend had, Ach ja alles zich dan opstapelt..
Hun kleine meisje werd groot en dat konden ze moeilijk accepteren

Nu heb ik juist een hele sterke band met mijn ouders
Natuurlijk hebben we ooit ruzie
Maar het gaat nu echt heel goed
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 13:46
Janet
Avatar van Janet
Janet is offline
ja,ik heb ongeveer 3 x per dag wel ruzie met me mam,word er gek van,net met me vader (omdat ie thuis is vanwege een gebroken pols) maar het is niet leuk zo,ik ben nu bijna 18 en wil zo snel mogelijk het huis uit.....
__________________
*I love Superfly*
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 14:16
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
*was laatst nog de klootzak die niets gaf om het gezin en die alles verkutte altijd *

nee dat heb ik nou nooit
__________________
Subtiel
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 17:05
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Mjah.. heb echt supervaak ruzie thuis..

Altijd dat eeuwige gescheld.. en mijn vader is kampioen kleineren.. iets wat ik nou net NIET kan hebben.. ga er kapot aan..

Weet je wat k ook zwaar klote vond.. Ik had eerst een paniek aanval..lag op de badkamer zon beetje kapot te gaan.. komt mn moeder de badkamer op, begint tegen me te schreeuwen dat ik me niet zo aan moet stellen en normaal moet doen

En mijn moeder heeft tegenwoordig ook ineens de neiging me dingen naar me kop te smijten als ze kwaad is....

Zucht.. k wou dat k ouder was......kon k tenminste t huis uit..... Mn ouders maken me echt kapot....
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 17:17
rabecca
rabecca is offline
Ik heb meestal 1 keer in de zoveel tijd een grote ruzie.
Maar de laatste tijd wat minder.
Ik kan eigenlijk heel goed met mijn ouders over weg.
Dagelijkse conflictjes hebben we wel maar die hebben de meeste wel denk ik.
Dan zit ik ff te zeuren en dan zegt me moeder: ''ach, rot op joh kutwijf!''
en dan zeg ik bijv: ''Ja zal ik zeker doen dag!!!''
en twee minuten later zitten we gezellig te lullen over vanalles en nog wat bij de koffie.
Gewone kleine irritaties zijn dan denk ik.
Maar als we echt goed ruzie hebben dan kan ze heel hard zijn (me muttie) en daar kan ik niet tegen en roept ze nog wel dingen die wat verder gaan als kutwijf.
Maar dan moet ze echt pissed off zijn hoor.
Das niet vaak maar als het een keer raak is dan is het ook gewoon goed raak!
Maja das meestal na 1 dag of dezelfde avond wel weer goed en ik weet ook wel dat die dingen zie ze zegt dat ze dat niet meent enzow hoor en dat weet ze ook van mij.
Dus echt ruzie hebbik niet vaak en dat willik graag zo houden
__________________
*-_-*If you love something set it free, if it comes back it`s yours, if not, it never was yours*-_-*-----> Denk er maar aan!!
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 19:02
linkingurl
Avatar van linkingurl
linkingurl is offline
ik heb zo vaak ruzie, maar dat komt omdat ik opgescheept zit met mijn meodersvriend die ik totaal neit mag, zoals nu mijn ma is weg mijn broertje boven, zusje op bed.

en ik moet van internet, nee dat iwl ik niet
nou dan is er weer ruzie
__________________
feyenoord is the best 4 ever, to be hot to be love (k)
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 19:14
kweety
Avatar van kweety
kweety is offline
ja bijna elke dag met ons mam. die kan het maar niet accepteren dat anders ben dan andere die ze kent en als ik weer eens zeg dat ze geen gelijk heeft wordt ze helemaal kwaad. maar mijn pappie begrijpt me wel en zegt dat ik er maar mee moet leren leven. maar af en toe kan ik er gewoon helemaal niet meer tegen.
__________________
i'm not ignoring you, i'm just deaf
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 19:21
Verwijderd
Nope... *heeft goede ouders*

Tis niet normaal, in ieder geval...
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 20:06
cyb@gurl
cyb@gurl is offline
Citaat:
Morgan schreef:


Tis niet normaal, in ieder geval...


volgens mij heeft de meerderheid er hier WEL lastvan!
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 20:57
droomkoningin
Avatar van droomkoningin
droomkoningin is offline
Echt vaak ruzie heb ik niet met ze (alhoewel...de laatste tijd wel)
Maar dan is het ook echt goed raak!!Echte scheldwoorden worden er niet gebruikt.........maar pap heeft wel af en toe zo'n uitspraken van: dan sla ik dr kapot! *ofzow*
En dan kan ik echt ook heel vervelend terug doen, maar ik heb een uitstraling zo van: t interesseert me niet.En daar kunnen mensen niet tegen
__________________
~Jij bent mooi, niet mooier, jij bent anders mooi~Mijn advies: blijf dan weg!~I can't feel a thing from my head down to my toes~
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 22:59
miep
Avatar van miep
miep is offline
ja..
nouja kutwijf ben ik nog niet genoemd maar wel heel vele andere ontzettend pijnlijke dingen, die doen 'n steek in m'n hart, ook dat ze liever wilden dat ik niet geboren was...
maar dit is dus altijd tijdens een ruzie (ja, ook elke dag) en ik scheld hen dan ook verrot....
ze houden wel van me.
ik diep in m'n hart ook van hen.
maar ze hebben gewoon iets gedaan waar ik ze vreselijk voor haat. (emigratie) zodra ik hier weg ben zal het wel beter gaan...

succes iedereen.
het is onwijs onwijs onwijs moeilijk.
want je woont bij ze en als zelfs thuis niet meer een fijn plekje voor je is.
ik had laatst ook m'n rapport; allemaal vijven, nou ik vond 't wel ok, voor 't zelfde geld was ik geschorst omdat ik niet heen ging ofzo, en zij opeens schreeuwen dat het een miserabel rapport was, terwijl m'n rapporten er sinds ik 13 ben altijd zo uit zien, maar dan hadden ze niks gezegd.
ze zeggen tijdens ruzies echt hele erge dingen, en toen ik dat laatst (op 't begin van 'n ruzie) dat dus zei, zeiden ze ik dat ik aan het verzinnen was, terwijl het toch echt zo is!
ik denk heel vaak serieus over zelfmoord, het zou zo 'n oplossing zijn, maar laatste tijdens een ruzie toen de stoelen ook weer door de lucht vlogen had ik ook iets geschreeuwd in de trant van zelfmoord,(dat ik liever of beter weet ik veel dood kon zijn, dat ik dat ook wilde) daar heb ik zo'n verschrikkelijk spijt van, maar ik was zo overstuur. en nu komen ze daar steeds op terug, nou vreselijk dus dus ik zeg dat het wanhoopskreet was, want ze moesten janken en nu durf ik het helemaal niet meer, want ik weet gerust dat ik hun leven er dan echt mee verziek, en nu voel ik me nog machtlozer, m'n laatste optie zelfmoord is ook al van me weg genomen!
op school gaat ie ook zo kut, moest ik presentaties houden en dat kan ik niet in deze taal, dus ben ik gewoon naar huis gegaan, nu spijbel ik alleen nog maar, ik durf echt niet terug, straks wordt er natuurlijk naar huis gebeld.....

maargoed ik liet me even gaan,
we zijn tenslotte pubers en zitten allemaal met dezelfde zielige problemen. succes ermee,
ik ga volgend jaar uit huis.
__________________
would I lie to you baby, would I lie to you?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Ruzie met ouders
kloentje2
13 07-12-2013 21:45
Psychologie Kan jij goed overweg met je ouders?
Love_Fulfilled
105 16-01-2005 21:38
Psychologie mijn ouders maken me gek...
evanescence
4 21-10-2004 09:49
Liefde & Relatie Met je ouders delen? (geaardheid)
Ellesje
20 05-10-2004 18:48
Liefde & Relatie Ruzie met jouders
jeroenkroes
2 13-09-2003 19:59
Psychologie Wat doe jij als je sjagrijnig bent?
emperor crono
56 25-02-2003 15:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:26.