Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-05-2004, 15:08
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Ja mensen, nummer 6 alweer!

ff een overzichtje:

- Morgen, donderdag 27 mei om 20u de laatste 2 afleveringen van Seizoen 7. End of Days en Chosen
- Vanaf 2 juni iedere werkdag op Net5 (?) een halve aflevering. Herhaling vanaf Seizoen 1 dus...
- Op dit moment op vrijdagnacht ook herhalingen van seizoen 1, maar daar zijn ze nu volgens mij klaar mee.
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-05-2004, 15:13
Deej
Avatar van Deej
Deej is offline
heeeej!

nicee nieuwe topic =D
weet ff verder nix te melden
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 15:18
Fransisca
Avatar van Fransisca
Fransisca is offline

@ Blubje ik ben gestopt met kijken gedeeltelijk vanwege de halve aflevering en omdat ze steeds op een andere dag tijd werden getoond maar vooral omdat ik het een ontzettend slecht seizoen vond en ik het niet de moeite waard vond om het voor de tweede keer te zien. (ik had S7 al via internet gezien)

Ik werd erg moe van het melodrama van Spike en Buffy en het feit dat buffy om de aflevering riep 'But he's got a soul now' als antwoord op alles.

En ik ben een grote Giles fan en ik kon gewoon niet aanzien hoe zijn karakter werd terug gebracht tot een nobody. Ik had liever gezien dat hij een heroische dood had gekregen toen Anthony Head aan het eind van S5 aangaf dat hij terug naar england wilde.

En Caleb en de first konde me totaal niet interesseren als bad guys en de potentials werden totaal niet uitgewerkt.

En je kon duidelijk aan SMG zien dat ze er geen zin meer in had. Wat me niet verbaasd want ze was absoluut tegen Buffy's karakterontwikkelingen / gedrag sinds S6.

Erg jammer want Buffy is altijd mijn favorite serie geweest.

Sorry dat het zo negatief is, maar dat is de rede dat ik het laatste seizoen heb opgegeven.
__________________
I'd like to test that theory!
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 15:24
Deej
Avatar van Deej
Deej is offline
S6 was wel meer going out with a bang dan S7.. dramatischer eigenlijk.. maar ja ik denk dat ze de fans een beetje tevreden willen stellen door iedereen happy eruit te laten komen.. En ach als er dan toch iemand dood moet.. naja doe dan maar anya zoiets hebben ze vast gedacht..
De potentials tja.. op zich loopt het verhaal nu gewoon wat sneller dan anders, je merkt idd wel dat het tegen het einde aan gaat lopen en dat is wel jammer!
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 15:38
Fransisca
Avatar van Fransisca
Fransisca is offline
Van mij had Buffy mogen eindigen met S5.
Ik zou dan alleen jammer vinden dat er musical aflevering zou zijn, want dat is een van mijn favorite.

Het oorspronkelijke verhaal van S5 (voordat het bekend werd dat S6 er zou komen) vond ik ook erg goed en doet qua depresiviteit niet onder voor s6

Glory zou dan nog steeds de bad guy zijn, maar er zou dan geen Ben zijn.
Xander zou de host worden!!!
Giles zou dus aan het eind gedwongen worden om Xander, die bijna als een zoon is, te doden.
Lijkt me een stuk meeslepender dan Ben waar ik toch nooit iets mee heb gehad.
__________________
I'd like to test that theory!
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 15:45
Deej
Avatar van Deej
Deej is offline
ja okidoki ben was idd nix.. oeh en dan zou tara dr ook nog zijn en willow niet dark willow.. maar dat vondk wel goede verhaallijn..

check trouwens imdb buffy scrapbook leuke foto's =D
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 16:12
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
herhaling; elke keer een halve aflevering?
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 16:27
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Herhalingen zijn wel hip, alleen halve afleveringen
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 21:03
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Fransisca schreef op 26-05-2004 @ 16:18 :

@ Blubje ik ben gestopt met kijken gedeeltelijk vanwege de halve aflevering en omdat ze steeds op een andere dag tijd werden getoond maar vooral omdat ik het een ontzettend slecht seizoen vond en ik het niet de moeite waard vond om het voor de tweede keer te zien. (ik had S7 al via internet gezien)

Ik werd erg moe van het melodrama van Spike en Buffy en het feit dat buffy om de aflevering riep 'But he's got a soul now' als antwoord op alles.

En ik ben een grote Giles fan en ik kon gewoon niet aanzien hoe zijn karakter werd terug gebracht tot een nobody. Ik had liever gezien dat hij een heroische dood had gekregen toen Anthony Head aan het eind van S5 aangaf dat hij terug naar england wilde.

En Caleb en de first konde me totaal niet interesseren als bad guys en de potentials werden totaal niet uitgewerkt.

En je kon duidelijk aan SMG zien dat ze er geen zin meer in had. Wat me niet verbaasd want ze was absoluut tegen Buffy's karakterontwikkelingen / gedrag sinds S6.

Erg jammer want Buffy is altijd mijn favorite serie geweest.

Sorry dat het zo negatief is, maar dat is de rede dat ik het laatste seizoen heb opgegeven.
ok, duidelijk maar je hebt seizoen 7 dus wel gezien, dan ist goe

Dat spike en buffy gezeur vind ik ook geen zak aan, zo overdreven allemaal...
en wat Giles en Caleb betreft heb je ook gelijk vind ik.
The First daarentegen vind ik juist weer wel interessant
wel jammer dat er weinig werd gedaan met de potentials, naja alleen met Kennedy dan een beetje, maar de rest is idd totaal niet uitgewerkt, die hingen er eigenlijk alleen maar een beetje bij, jammer is dat
en wat SMG beterft, tja zij heeft mij nooit echt kunnen boeien. naja de eerste 3 seizoen wel, maar vanaf s4 werd ze steeds slechter vond ik. (voornamelijk ook door haar rol)

Wat mij betreft had s7 s6 mogen zijn, s6 skippen, want dat vond ik zo'n kloteseizoen...Tara dood, een zeikende Dawn, Dark Willow, afwezigheid van Giles, een half uitelkaarvallende scoobygang, stomme gedoe tussen Spike en Buffy... Alleen de musicalepisode was geweldig
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 20:51
Deej
Avatar van Deej
Deej is offline
*Uberrr blijheid* wat een leuk einde zeg! hihizz er zit zelfs humorrr in.. moest zomaar lachen.. ben benieuwd.. oeh reclame is afgelopen.. =D
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 21:09
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Tsja, dat was het dan. Vond het eigenlijk wel een hele coole aflevering, maar waarom moest Anya nou dood Niet dat het wat uitmaakt, maar goed. Jammer dat Angel niet bleef, hij was echt onwijs cool voor de vijf minuten dat ie er was. En Spike was hip.
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 21:44
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
*zucht*
deze 2 afleveringen blijven mooi...
toch jammer dat Anya dood gaat, ik snap niet zo goed waar dat voor nodig was mja...
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 21:31
pepperen88
Avatar van pepperen88
pepperen88 is offline
ze wou niet meedoen aan de buffy film en/of spinoff van een nieuwe serie
daarom hebben ze haar eruit geschreven
__________________
Your the only gay eskimo I know...
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 21:40
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
pepperen88 schreef op 31-05-2004 @ 22:31 :
ze wou niet meedoen aan de buffy film en/of spinoff van een nieuwe serie
daarom hebben ze haar eruit geschreven
Ah. Logisch. Jammer.
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 22:46
kiek
Avatar van kiek
kiek is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 27-05-2004 @ 22:09 :
... Jammer dat Angel niet bleef, hij was echt onwijs cool voor de vijf minuten dat ie er was...
idd, het viel echt op hoe leuk verandering was tussen al die regulars.
Ik vond persoonlijk The Frist ook maar een vage tegenstander, maar Caleb vond ik wel stom . Het eind vond ik sowieso een beetje vaag, dat Willow maar ineens een
Spoiler

Die potentials vond ik maar irritant, en ik ond de karakterontwikkelingen van Buffy en Giles ook niet leuk, dus daarbij ben ik het met Fransisca eens.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 22:50
Verwijderd
Citaat:
Blubje schreef op 26-05-2004 @ 16:08 :
- Vanaf 2 juni iedere werkdag op Net5 (?) een halve aflevering. Herhaling vanaf Seizoen 1 dus...
een halve? dat lijkt me ook vervelend.. weet je niet hoe laat het komt?

ik heb een tijdje buffy gevolgd, daarna vond ik het niets meer aan. Misschien ga ik seizoen 1 dan nog eens kijken, die heb ik nog nooit gezien
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 00:06
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
Citaat:
kiek schreef op 31-05-2004 @ 23:46 :
idd, het viel echt op hoe leuk verandering was tussen al die regulars.
Ik vond persoonlijk The Frist ook maar een vage tegenstander, maar Caleb vond ik wel stom . Het eind vond ik sowieso een beetje vaag, dat Willow maar ineens een
Spoiler

Die potentials vond ik maar irritant, en ik ond de karakterontwikkelingen van Buffy en Giles ook niet leuk, dus daarbij ben ik het met Fransisca eens.

Angel S5 spoiler

Spoiler
__________________
Há lekker, appeltaart!
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 10:21
Deej
Avatar van Deej
Deej is offline
in de tvgids staat nergens Buffy vanaf 2 juni wie helpt zoeken ?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 01-06-2004, 11:31
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
wat een flubber einde was dat zeg.
idd. had seizoen 5 of 6 beter het einde kunnen zijn.
Ik vond dit allemaal nogal nietszeggend, het was ineens afgelopen.
beetje wazig allemaal. afgeraffeld leek het.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 13:14
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Deej schreef op 01-06-2004 @ 11:21 :
in de tvgids staat nergens Buffy vanaf 2 juni wie helpt zoeken ?
ik ben hard m'n best aan t doen
naja t staat niet in de tvgids, maar vrin logisch, die zijn meestal niet zo up to date...

maar:
Citaat:
Veronica helpt de fans bij het verwerken van het verlies van de serie. Vanaf 2 juni zal elke werkdag een half uurtje ‘Buffy’ te zien zijn, te beginnen met het eerste seizoen van de serie.
bron: Veronica
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 20:41
kiek
Avatar van kiek
kiek is offline
Citaat:
AJMouse schreef op 01-06-2004 @ 01:06 :
Angel S5 spoiler

Spoiler
ja dat had ik dus al gehoord...
Spoiler
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 21:12
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
Citaat:
kiek schreef op 01-06-2004 @ 21:41 :
ja dat had ik dus al gehoord...
Spoiler
oke
__________________
Há lekker, appeltaart!
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 15:50
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline






^^^^^^^^^^^
Kijk eens wie ik gister tegen kwam op tv?

ennehm is dit de acteur die Jack Bauer speelt, maar dan in een hele ouwe film? Ik had er ooit een screenshot van gemaakt, maar nooit gepost
vvvvvvvvvvvvvvvvv


__________________
Há lekker, appeltaart!
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 16:56
pepperen88
Avatar van pepperen88
pepperen88 is offline
wat zitten de meeste van jullie te zeiken over seizoen 7
het was egt wel een van de beste!!!!

en die plaatje zijn niet egt boeiend!
__________________
Your the only gay eskimo I know...
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 18:01
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
Citaat:
pepperen88 schreef op 10-06-2004 @ 17:56 :
wat zitten de meeste van jullie te zeiken over seizoen 7
het was egt wel een van de beste!!!!

en die plaatje zijn niet egt boeiend!
hey bedankt he.
__________________
Há lekker, appeltaart!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-06-2004, 19:49
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Woei. Buffy.

En, er komt weer een echte Buffy fanclub dag aan Net zoals vorig jaar, alleen dit keer in Den Bosch. Kleinschalig en gezellig. Ik ben er in ieder geval

Meer info op deze site.
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 11-06-2004, 14:50
~SaraH~
Avatar van ~SaraH~
~SaraH~ is offline
Citaat:
seizoen 5 of 6 had beter het einde kunnen zijn

wat?!?!?!/ ben je gek! het had toen echt niet het einde moeten zijn.. ze hebben er nu wel een supereinde van gemaakt maar vond het wel zielig van anya... ze hadden beter wood dood kunnen laten gaan want die is echt dom! gatver! mjah de potentials waren trouwens wel heeeeel coowl! vooral degenen die gelijk in het begin er al waren! dus zeik het einde niet zo af! het was mooi... er was veel actie en het was zielig.... ohw maar het enige waar je wel wat over had kunnen zeggen was dat buffy niet eens het laatste woord had... dat vonk zelf wel een beetje raar .... dawn had het laatste woord... DAWN... dat geloof je toch niet! buffy lachte alleen... mjah maybe komt ze ooit nog us terug in angel...... laten we het hopen
Met citaat reageren
Oud 12-06-2004, 12:27
pepperen88
Avatar van pepperen88
pepperen88 is offline
ik ben het voor een groot gedeelte met je eens
__________________
Your the only gay eskimo I know...
Met citaat reageren
Oud 12-06-2004, 20:09
~SaraH~
Avatar van ~SaraH~
~SaraH~ is offline
heeeej euhm
wie van jullie gaan der allemaal naar die fanclub dag?????
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 19:39
pepperen88
Avatar van pepperen88
pepperen88 is offline
uuh ja ik wil wel maar wat gebeurt er dan eigenlijk?
__________________
Your the only gay eskimo I know...
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 19:46
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
De oude afleveringen zijn cool Heb er nog maar 1 gezien, maar dat maakt niet uit
__________________
I'll find you.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 21:33
Hero_Zero
Avatar van Hero_Zero
Hero_Zero is offline
Wat vinden jullie van de komst van Buffy Animated? Ik vind het kut en een verprutsing van Buffy. Vooral Giselle Loren. Dit is wat ze zei op www.mediasharx.com

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Actress Giselle Loren is enjoying life. And why shouldn’t she? She’s been cast as the lead in a pilot which will hopefully result in our favorite Slayer coming back to our living rooms on a regular basis.

"I’m an actress. I studied [Gellar], I learned how and where to place my voice to match hers..." "I play a blonde and kick some baddies’ asses while wielding pointy objects," she says. "Life is good."

Speaking in her first interview via email, exclusively with MSX, Loren confirms reports that she provided the voice of Buffy in Joss Whedon’s pilot episode for his planned BUFFY THE ANIMATED SERIES.

"Working with Joss and the other producers for the pilot was fantastic," she says. "They know this world so well obviously that the direction is clean and clear. They know exactly what they want which makes my job easy."

Joined by original BUFFY THE VAMPIRE SLAYER cast members Alyson Hannigan (Willow), Anthony Stewart Head (Giles), and Nicholas Brendon (Xander), Loren actually says she completed the voice tracks for the pilot a few months ago. Of the three BUFFY veterans onboard for the new animated pilot, Loren says she only got a chance to work directly with Brendon. She enjoyed working with him immensely, however. "He’s a nice guy and does a great job," she says.

Sarah Michelle Gellar’s apparent decision not to reprise Buffy in this new incarnation of the series apparently provided an opening for Loren, who has already voiced the role in the videogames based on the TV show. Unfortunately, Loren says she can’t provide any answers to the burning casting questions that recent reports on BUFFY THE ANIMATED SERIES have left open, such as who will be portraying Buffy’s beau-with-a-bicentennial, Angel, or her kid sister, Dawn. Asked about gaps in the cast, Loren demurs, "As for other cast news, I have no idea."

"Here’s how I got the role initially for the video games: I auditioned," explains Loren, whose other credits include appearances on GENERAL HOSPITAL and THE BOLD AND THE BEAUTIFUL. "I’m an actress. I studied [Gellar], I learned how and where to place my voice to match hers and then I watched specific seasons of the show to understand her mannerisms, her physicality, her inflections. Finally, I created my version of Buffy as she seems on the page. Joss has created an amazing world and [Gellar] has a very specific style. I just got lucky enough to be able to do it."

Loren says she feels that both her similarities to Gellar, as well as her own style, will be important contributions she makes to the role. Asked where the similarities to Gellar end, and her own contributions begin, Loren replies simply, "I have no idea, except that she’s shorter than I am."

"I play a blonde and kick some baddies’ asses while wielding pointy objects..." Despite the excitement around bringing Buffy back to continue to save the world a lot, Loren cautions that Joss & Co. still have to fight their own good fight just to bring this new series to television.

"The series, however, has not been bought," she says. "The animation needs to be completed; the producers have to pitch the pilot; and someone has to buy it."

Even her own continued involvement in the show, should it move forward, is unclear.

"Whether or not I’ll be Buffy in the series is up to Joss and his crew," Loren says. "Of course, I’d love to have the role as I absolutely love the character."

Asked what she brings to the role of the Chosen One, Loren answers, "Well, I channel Buffy. It just happens after all the homework’s been done. ... I have no idea what the future holds, so I won’t even hazard a guess. But, if I do play Buffy in the series, I’ll bring my own style and energy to it as I did in the games."

The difference between playing Buffy in the videogames and voicing the character in the pilot, Loren explains, was taking direction from Whedon.

A BUFFY fan even before she signed on to the videogames, Loren also mentions she’s eager to see how the fact the new series will be animated, rather than live-action, could enhance the show.

"I’m excited to see what they come up with for the series without the constraints of ‘reality,’" she says.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

En hier iets over Angel seizoen 5 op het allerlaatst

Spoiler
__________________
A gramme is better than a damn. | When the individual feels, the community reels.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 00:15
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
Citaat:
Hero_Zero schreef op 16-06-2004 @ 22:33 :

Spoiler
ehm.. WB heeft et officieel beloofd right? En naast James Marsters is Amy Acker ook enthousiast.
__________________
Há lekker, appeltaart!
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 05:50
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
pepperen88 schreef op 16-06-2004 @ 20:39 :
uuh ja ik wil wel maar wat gebeurt er dan eigenlijk?
Ons volgende evenement

Waar: Den Bosch, Buurthuis Boschveld (Edisonstraat 11, 5223 CD Den Bosch)

Wanneer: 26 juni, tussen 11 en 17 uur

Hoeveel: 3 euro entree per persoon

Wat: Op het programma staat een ontspannen dagje voor vooral Buffy the Vampire Slayer en Angel fans, met een enorm leuke quiz, toneelstukjes en afleveringen van de series. Standhouders met verschillende soorten merchandise zullen aanwezig zijn. Ook zullen fans van de serie Dead Like Me en de nieuwe Amerikaanse serie Wonderfalls aan hun trekken komen.

Waarom: hoezo, waarom? Daarom!

Mocht je graag meehelpen op de dag zelf, schroom dan niet, en stuur even een email naar bnlevents@hotmail.com. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op!! Ook als je bepaalde verzoekjes hebt wat betreft het programma. We kunnen niet met ieders wensen rekening houden, maar blijkt er nu bijvoorbeeld veel animo voor The Gift te zijn, dan kunnen we daar niet omheen.

We maken binnenkort meer van het programma bekend. Tot nu toe zijn al wel een aantal dealers bekend:

Dealers:

CCGcards4u

MagicGalaxies

Gator

Warp 9

Dragonslayer

Site van de Buffy dag
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 05:59
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
jeetje die reclame de hele tijd voor die buffy dag

komt er niemand ofzo?

nee just kidding.
__________________
Há lekker, appeltaart!
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 21:30
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Ieh seizoen 1 weer

Normaal figuur Buffy
Slanke Giles met haar!
Moooooie Angel
Geeky Willow
Eigenlijk best wel schattige Xander
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-06-2004, 22:21
Hero_Zero
Avatar van Hero_Zero
Hero_Zero is offline
Citaat:
Qimm schreef op 17-06-2004 @ 22:30 :
Ieh seizoen 1 weer

Normaal figuur Buffy
Slanke Giles met haar!
Moooooie Angel
Geeky Willow
Eigenlijk best wel schattige Xander
Ik moet zeggen het figuur van Sarah Michelle Gellar van toen stond me idd meer aan. Allyson Hannigan daarentegen is wel een stuk knapper nu. En David Boreanaz is wel een stuk breder geworden de afgelopen jaren. Voor Nicolas geldt hetzelfde.

En Anthony Stewart Heart vind ik in de loop der jaren een stuk verbetert als je hem nu ziet.
__________________
A gramme is better than a damn. | When the individual feels, the community reels.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2004, 09:32
alguien
Avatar van alguien
alguien is offline
Citaat:
Qimm schreef op 17-06-2004 @ 22:30 :
Ieh seizoen 1 weer

Normaal figuur Buffy
Slanke Giles met haar!
Moooooie Angel
Geeky Willow
Eigenlijk best wel schattige Xander
Ja SMG ziet er in seizoen 1/2 wat gezonder uit idd. En Angel was echt veel leuker toen hij jong was. Toch raar hè dattie ouder is geworden terwijl vampiers fysiek niet ouder worden
Met citaat reageren
Oud 18-06-2004, 18:56
~SaraH~
Avatar van ~SaraH~
~SaraH~ is offline
JAAAAH alyson is echt VEEEL beter nu! en ja sarah..... die is gewoon TE dun eigenlijk vin ik....mjah kan oowk wel mooi zijn.... en xander ziet er nu ook beter uit! en ik vin angel oowk veeel beter nu
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 16:27
Deej
Avatar van Deej
Deej is offline
weet iemand in welke aflevering/seizoen K's Choice komt optreden?? zou die aflevering zooo graag willen zien, maar houd het niet bij elke dag :$..

dank u dank u als je het weet
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 10:15
Hero_Zero
Avatar van Hero_Zero
Hero_Zero is offline
K's Choice komt in Doppelgängland, afl. 3x16. Toch al een aflevering die zeer gaaf is en je zeker een keer gezien moet hebben.
__________________
A gramme is better than a damn. | When the individual feels, the community reels.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 15:53
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Angel is raaar nu ie jong is Wel zeer cute

En Buffy's haar is lelijk, die hoge staartjes enzo!
Xander is idd een stuk breder geworden (Angel ook).
Willow vind ik wel schattig nu

Pas was er zo'n een stukje en toen zaten Buffy, Xander en Willow te praten en toen zei Giles: The earth is domed (ofzoiets dergelijks). En dat deden B, X en W en Giles precies hetzelfde zo in de laatste aflevering van Buffy! Vond ik wel heel grappig (Als iemand snapt wat ik bedoel )
__________________
I'll find you.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 16:13
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Blue Crystal Rose schreef op 21-06-2004 @ 16:53 :

Pas was er zo'n een stukje en toen zaten Buffy, Xander en Willow te praten en toen zei Giles: The earth is domed (ofzoiets dergelijks). En dat deden B, X en W en Giles precies hetzelfde zo in de laatste aflevering van Buffy! Vond ik wel heel grappig (Als iemand snapt wat ik bedoel )
Ja, ik snap t Dat is wel vaker, dat er iets gebeurt of dat ze iets doen wat uit voorgaande seizoenen gehaald is Vind dat altijd leuk om te ontdekken
Zo wordt bijvoorbeeld het zinnetje wat The Master gebruikt 'Here endeth the lesson' nog 3 keer vaker gebruikt in een aantal andere seizoenen. Ook in seizoen 7 nog, wanneer Buffy een keer die potentials aan t trainen is ofzo...
Zo zijn er wel meer dingen te noemen
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 18:38
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
AJMouse schreef op 17-06-2004 @ 06:59 :
jeetje die reclame de hele tijd voor die buffy dag

komt er niemand ofzo?

nee just kidding.
Nou, als jij nou ook eens komt

Ondertussen is het programma al bekend.
Er zijn 2 zaaltjes. Een videoroom, waar de hele dag door afleveringen worden vertoond van het nieuwe seizoen van Angel, de pilot van Tru Calling en van Wonderfalls, ook een Buffy ep.
De andere zaal zit vol met dealers en particulieren die Buffy spullen verkopen.
Ook is er een loterij, een quiz, en een raad-het-citaat spel, waarmee prijzen te winnen zijn.

Een iets grotere opzet dan vorig jaar

Source.
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 24-06-2004, 13:05
kiek
Avatar van kiek
kiek is offline
Citaat:
Qimm schreef op 17-06-2004 @ 22:30 :
Ieh seizoen 1 weer

Normaal figuur Buffy
Slanke Giles met haar!
Moooooie Angel
Geeky Willow
Eigenlijk best wel schattige Xander
Jaaa Xander is vet schattig nu vooral op net 5(waar ik gister ofzo 'Halloween' zag ).
Die oude afleveringen zijn echt cool

Citaat:
Blubje schreef op 21-06-2004 @ 17:13 :
Ja, ik snap t Dat is wel vaker, dat er iets gebeurt of dat ze iets doen wat uit voorgaande seizoenen gehaald is Vind dat altijd leuk om te ontdekken
Zo wordt bijvoorbeeld het zinnetje wat The Master gebruikt 'Here endeth the lesson' nog 3 keer vaker gebruikt in een aantal andere seizoenen. Ook in seizoen 7 nog, wanneer Buffy een keer die potentials aan t trainen is ofzo...
Zo zijn er wel meer dingen te noemen
woah cool. Echt een pracht serie dit Yaaay ik heb weer een Buffy-fase!

Laatst gewijzigd op 24-06-2004 om 13:09.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2004, 18:19
~SaraH~
Avatar van ~SaraH~
~SaraH~ is offline
die fanclub dag was supercoollllll!!!!!!!!!!!!!!!!
ze hadden echt superveel buffyspullen
echt twas heeeel gezellig alleen niet zo druk
maar volgend jaar moet IEDEREEN komen
Met citaat reageren
Oud 27-06-2004, 03:07
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Die halve afleveringen zijn echt enorm irritant.
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 27-06-2004, 11:49
alguien
Avatar van alguien
alguien is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 27-06-2004 @ 04:07 :
Die halve afleveringen zijn echt enorm irritant.
hear hear.

Ik snap ook niet waarom dat moet. Zal wel zgn. een slimme marketingtruc zijn, maar het werkt bij mij niet echt. IK kijk daarom juist eerder niet.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2004, 12:21
Hyphen
Avatar van Hyphen
Hyphen is offline
ik heb gisteren die musical-liedjes gedownload.. zucht.. ik vind het tog wel erg dat het nu voor altijd is afgelopen..
ondanks de slechtheid van de laatste tijd vind ik het tog een cultserie.. nu al.
__________________
I'll make you banana pancakes pretending it's the weekend now
Met citaat reageren
Oud 28-06-2004, 09:46
alguien
Avatar van alguien
alguien is offline
De eerste 3 seizoenen zijn cult. De volgende 2 zijn nog steeds wel goed maar iets minder. Het zeikerige dat in s5 begon(in de vorm van Dawn) zet in s6 helaas door en verpest hierdoor bijna de toch wel coole plot met evil willow en de meesterlijke musical ep. s7 was 1 zeikgebeuren en de enige reden dat ik keek was omdat het 'buffy' was zeg maar. Voor mij was het probleem met de laatste seizoenen dat er teveel continuïteit was. Ze draaiden teveel om 1 groot plot, waardoor iedere aflevering over hetzelfde ging en er niet veel gebeurde in 1 ep.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Buffy topic #5
x-spekkie-x
500 26-05-2004 15:05
Films, TV & Radio Wat vinden we van BtvS?
Little Phoebe
43 01-02-2004 20:14
Films, TV & Radio Buffy-topic #2
x-spekkie-x
500 14-07-2003 13:37
Films, TV & Radio Buffy seizoen 7 SPOILER topic
Verwijderd
500 12-05-2003 17:12
Films, TV & Radio Buffy/Angel nr heel-veel :p
Verwijderd
501 17-03-2003 15:38


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:58.