Oud 30-05-2004, 19:56
levi's
Avatar van levi's
levi's is offline
weten jullie al wat jullie gaan herkansen? Ik denk dat ik economie 1,2 heb verpest. tja ik kijk niks na op internet dus ik weet het nog niet zeker.

Jullie dan?
__________________
Veel geld verdienen? Met deze link vind je de oplossing! http://www.doublepoints.net/webclick.php?country=NL&language=NL&u=superhero87
Advertentie
Oud 30-05-2004, 20:07
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Mjah.. moeilijke keuze...
ik denk dat ik eco OF wis moet herkanssen (anders ben ik al gezakt) maja weet echt niet wat haha
Oud 30-05-2004, 20:16
johnbiezen
johnbiezen is offline
ALS ik iets zou moeten herkansen (en dus onder de maat gemaakt heb is het) OF EC 1,2 OF BIO OF ENG

EC 1,2 is het net wel of niet, ik heb het nagekeken en heb gezien dat ik zowiezo 2 domme fouten (niet goed gelezen) heb gemaakt wat me dus 4 punten, lees heeeele erge belangrijke punten hebben gekost...

Maar ik moet ENG en BIO nog maken, dus als ik 1 daarvan zeker voldoende haal, denk ik dat ik wel geslaagd ben (dan moet AK ook nog redelijk gaan, maar daar mag ik een 3.2 voor halen)
Oud 31-05-2004, 08:30
*sunrise1986*
Avatar van *sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Ik denk dat ik ook economie 1,2 ga herkansen. Want als ik natuurkunde herkans haal ik toch maar een paar tienden hoger, en idem bij scheikunde. Nou ja als ik scheikunde slecht maak dan moet ik wel natuurkunde of scheikunde herkansen.. Maar liever economie 1,2 aangezien ik dat best kan maar het gewoon verpest heb.
Oud 31-05-2004, 08:59
Verwijderd
volgens mij ben ik één keer geslaagd dus hoef ik niets te herkansen (en doe ik het ook niet).
Voor degenen die wel moeten: veel succes
Oud 31-05-2004, 09:07
Verwijderd
Herkansen is gratis... dus ik denk dat ik biologie ga doen, dat heb ik zo verknalt Dus daar zou ik wel een 7 voor willen op mn diploma! Engels en scheikunde heb ik waarschijnlijk een 5, maar daar haal ik dus echt geen 6 meer voor...

Greetz,

MissieVissie
Oud 31-05-2004, 10:12
the tourist
the tourist is offline
Ik denk dat ik alleen ga herkansen als dat zou moeten om te slagen. Misschien ook wel als ik ergens een 5,45 voor sta, maar ik denk niet dat als ik geslaagd ben ik nog veel zin heb om weer te gaan leren en een examen te maken.

Is het nou zo dat het cijfer van de herkansing het cijfer van je examen wordt, ongeacht of het hoger of lager is? Mijn scheikunde leraar vertelde er een keer wat over, maar toen luisterde ik half Ik begreep iig dat dat wel zo was, want hij vertelde over iemand die geslaagd was, maar toch ging herkansen omdat hij een hoger cijfer wilde (het was geen onvoldoende), maar toen verknalde hij dat herexamen zo, dat hij alsnog gezakt was. Het lijkt me erg vreemd als dat echt zo is en dan weet ik dus zeker dat ik niks ga herkansen als ik geslaagd ben.
Oud 31-05-2004, 10:38
Verwijderd
Citaat:
MoonMonkey schreef op 31-05-2004 @ 11:12 :
Is het nou zo dat het cijfer van de herkansing het cijfer van je examen wordt, ongeacht of het hoger of lager is?
Hoogste cijfer telt lijkt me
Oud 31-05-2004, 10:39
Silvie
Avatar van Silvie
Silvie is offline
hmmm ik weet echt niet hoe ik mijn examens tot nu toe heb gemaakt.
Maar als ik een vak zou gaan herkansen dan is dat op dit moment Economie 1,2
Oud 31-05-2004, 11:32
Zonnebloempje
Avatar van Zonnebloempje
Zonnebloempje is offline
IEH! Ik wil nog niet aan herkansingen denken
Oud 31-05-2004, 12:26
levi's
Avatar van levi's
levi's is offline
waarom duurde economie 1,2 examen eigenlijk maar 2,5 uur ik had veel te weinig tijd
__________________
Veel geld verdienen? Met deze link vind je de oplossing! http://www.doublepoints.net/webclick.php?country=NL&language=NL&u=superhero87
Oud 31-05-2004, 12:29
mosterd
Avatar van mosterd
mosterd is offline
Citaat:
MoonMonkey schreef op 31-05-2004 @ 11:12 :
Ik denk dat ik alleen ga herkansen als dat zou moeten om te slagen. Misschien ook wel als ik ergens een 5,45 voor sta, maar ik denk niet dat als ik geslaagd ben ik nog veel zin heb om weer te gaan leren en een examen te maken.

Is het nou zo dat het cijfer van de herkansing het cijfer van je examen wordt, ongeacht of het hoger of lager is? Mijn scheikunde leraar vertelde er een keer wat over, maar toen luisterde ik half Ik begreep iig dat dat wel zo was, want hij vertelde over iemand die geslaagd was, maar toch ging herkansen omdat hij een hoger cijfer wilde (het was geen onvoldoende), maar toen verknalde hij dat herexamen zo, dat hij alsnog gezakt was. Het lijkt me erg vreemd als dat echt zo is en dan weet ik dus zeker dat ik niks ga herkansen als ik geslaagd ben.
Je mag het centraal examen van één vak opnieuw doen tijdens het tweede of derde tijdvak. Het maakt niet uit wat voor cijfer je voor dat vak had, al wil je een 9 verbeteren met een 10. Het hoogste cijfer telt, dus als je je herkansing slechter maakt dan het eerste examen, dan blijft het cijfer van het eerste examen staan. Als je een deelexamen doet mag je ieder jaar één centraal examen herkansen.

bron eindexamen.nu
Oud 31-05-2004, 12:42
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Volgens mij telt het hoogste cijfer.

Ik ben ws wel geslaagd, maar misschien moet ik iets herkansen om een lootcategorie hoger terecht te komen. Voor ned en scheikunde heb ik denk wel een 7. Voor de andere 5 vakken die ik volg grotendeels zessen (misschien nog een 7), ws kies ik dan het vak waar ik het makkelijkste een 7 voor kan halen. Ik sta voor vrijwel alles rond de 6,5. Alles wijkt niet meer dan 0,5 punten af daarvan. Dus wat ik dan ga herkansen ligt er maar net aan, welk vak ik het meeste zin in heb
Oud 01-06-2004, 11:39
kleinmeisje
Avatar van kleinmeisje
kleinmeisje is offline
Mijn opa en oma geven op die dag een groot feest, dus mijn moeder zei dat ik er maar gewoon voor moest zorgen dat ik niets hoef te herkansen...
__________________
wie zwijgt stemt toe
Oud 01-06-2004, 11:51
Liss
Avatar van Liss
Liss is offline
Zou het nog niet weten.. Heb tot nu toe alles wel oke gemaakt denk ik. Dalijk heb Engels en dat is niet mn sterkste vak, even kijken hoe dat gaat dus. Als dat goed gaat misschien aardrijkskunde die ik as donderdag heb aangezien ik nog niet begonnen ben met leren..
Maar slagen doe ik toch wel denk ik, voor Engels mag ik een 1 halen en voor aardrijkskunde een 2,1 en dan slaag ik nog
Maar ga zoiezo wel herkansen, ook al is alles voldoende.
__________________
Everything should be made as simple as possible, but not simpler.
Oud 01-06-2004, 19:50
levi's
Avatar van levi's
levi's is offline
Misschien moet ik toch dan maar Aardrijkskunde gaan herkansen. De stof lijkt mij wel moeilijk
__________________
Veel geld verdienen? Met deze link vind je de oplossing! http://www.doublepoints.net/webclick.php?country=NL&language=NL&u=superhero87
Oud 01-06-2004, 19:57
the tourist
the tourist is offline
Citaat:
mosterd schreef op 31-05-2004 @ 13:29 :
Je mag het centraal examen van één vak opnieuw doen tijdens het tweede of derde tijdvak. Het maakt niet uit wat voor cijfer je voor dat vak had, al wil je een 9 verbeteren met een 10. Het hoogste cijfer telt, dus als je je herkansing slechter maakt dan het eerste examen, dan blijft het cijfer van het eerste examen staan. Als je een deelexamen doet mag je ieder jaar één centraal examen herkansen.

bron eindexamen.nu
Oh ok, gelukkig. Toch verkeerd gehoord dus, dan vraag ik me toch echt af waar hij het dan over had
Oud 03-06-2004, 12:01
levi's
Avatar van levi's
levi's is offline
OK, ik ga economie Herkansen
__________________
Veel geld verdienen? Met deze link vind je de oplossing! http://www.doublepoints.net/webclick.php?country=NL&language=NL&u=superhero87
Ads door Google
Oud 03-06-2004, 12:19
Verwijderd
Als ik moet herkansen, dan herkans ik aardrijkskunde.
Oud 03-06-2004, 16:28
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Ik ga sowieso herkansen, leuk om mn cijfer te verbeteren ik slaag toch wel.

Maar eh, waarschijnlijk wordt dat dan Latijn, wiskunde of geschiedenis.
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 03-06-2004, 18:14
annetjuh
Avatar van annetjuh
annetjuh is offline
ga niks herkansen.
ik heb alles waarscheinlijk bijna allemaal een punt opgehaald
en als ik geslaagd ben heb ik geen zin om nog ff een herkansing te leren en te maken
__________________
-o0o- Je hebt mensen en pennen, beiden schrijven -o0o-
Oud 03-06-2004, 18:31
levi's
Avatar van levi's
levi's is offline
Citaat:
annetjuh schreef op 03-06-2004 @ 19:14 :
ga niks herkansen.
ik heb alles waarscheinlijk bijna allemaal een punt opgehaald
en als ik geslaagd ben heb ik geen zin om nog ff een herkansing te leren en te maken
ikke wel, stel dat je 6,4 hebt voor een examen, dan ga je het toch gewoon proberen??
__________________
Veel geld verdienen? Met deze link vind je de oplossing! http://www.doublepoints.net/webclick.php?country=NL&language=NL&u=superhero87
Oud 03-06-2004, 19:52
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
grr.. k weet het nu niet meer
ak heb ik 20 punten = 4.0 en moest 4.1 MAAR 4.0 is bij norm van 1.0 dus ik zal AK wel gehaald hebben
dan zit ik dus NOG met eco en wiskunde..
denk dat ik ook voor economie ga maar als ik in 1x geslaagd ben ga ik niks herkansen.. Ja maybe Engels als ik in een goede bui ben ofzo haha maar Wiskunde niet
Oud 03-06-2004, 23:07
weird/kirsten
weird/kirsten is offline
weten jullie wat nou minder is, die uitslag. Je weet pas een kleine week van de voren wat je moet herkansen en dat is dus flink minder. Ipv dat de docent het nu een beetje liet doorschremeren verteld ie niks zodat je je ook niet goed kan voorbereiden.
KUT Dus maarja..
Hopelijk heb ik helemaal geen her
Oud 03-06-2004, 23:10
~some1-nice~
Avatar van ~some1-nice~
~some1-nice~ is offline
ik denk En want ddie heb ik verknald.... (3,4-5,4)

dus dat kan echt wel hoger.........

zoo stom....EN was altijd mij sterkste vak.......en ik had ECHT niet verwacht dat ik op EN zou onv halen ...

na jah...herkansen...
maar met die onv ben ik ook geslaagd
Advertentie
Oud 04-06-2004, 09:44
youneman
youneman is offline
Citaat:
~some1-nice~ schreef op 04-06-2004 @ 00:10 :
ik denk En want ddie heb ik verknald.... (3,4-5,4)

dus dat kan echt wel hoger.........

zoo stom....EN was altijd mij sterkste vak.......en ik had ECHT niet verwacht dat ik op EN zou onv halen ...

na jah...herkansen...
maar met die onv ben ik ook geslaagd
IJverig zeg, als ik ben geslaagd ga ik echt niet herkansen. Ten eerste gaat dat tegen men principes in en ten tweede is bij ons de diplomauitreiking een dag na tweede tijdvak. Kortom, als je herkanst krijg je op een andere dag diplomauitreiking. Stelletje
__________________
If you don't know the answer... use the force
Oud 04-06-2004, 22:09
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Uhm,..Economie1,2 denk ik. Ik denk dat ik voor Ak en Ec een onvoldoende kom te staan. En dan ga ik wel economie herkansen.
__________________
I'll find you.
Oud 05-06-2004, 16:01
P0eP
P0eP is offline
Economie of duits.....
__________________
WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Oud 05-06-2004, 17:05
655321
655321 is offline
ik hoop dat ik niks hoef te herkansen..ik ga het iig niet uit mezelf doen. Zo'n streber ben ik nou eenmaal niet.
__________________
Fire, walk with me
Oud 05-06-2004, 17:36
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Als het tegenzit, economie 12. Moest een 4.5 halen maar weet niet zeker of dat wel gelukt is

Voor wiskunde zal ik ook wel onvoldoende staan maar dat ga ik dus mooi niet herkansen, dan haal ik wéér een onvoldoende.
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Oud 05-06-2004, 19:04
Verwijderd
Als ik iets ga herkansen, is het aardrijkskunde Das waarschijnlijk het enige examen waar ik een onvoldoende heb gehaald, en dat vind ik wel jammer
Oud 05-06-2004, 19:11
Verwijderd
eco of gs.. denk dat gs wordt, want dan kan je nog veel puntjes sprokkelen, maarja, eco is ook weer iets... zucht.. ik weet t dus nog niet.. jullie adviezen?
Oud 05-06-2004, 21:11
~some1-nice~
Avatar van ~some1-nice~
~some1-nice~ is offline
Citaat:
youneman schreef op 04-06-2004 @ 10:44 :
IJverig zeg, als ik ben geslaagd ga ik echt niet herkansen. Ten eerste gaat dat tegen men principes in en ten tweede is bij ons de diplomauitreiking een dag na tweede tijdvak. Kortom, als je herkanst krijg je op een andere dag diplomauitreiking. Stelletje

oh dan zou ik ook geen herkansing doen...maar bij ons diploma-uitreiking is op 2 juli...! dus dan heb ik nog genoeg tijd...
en ik wil liever een voldoende op Engels dan een 5...!
en ik kan herkansen so waarom zou ik het laten gaan...en ik weet zeker dat ik hoger kan halen...
Oud 06-06-2004, 15:08
youneman
youneman is offline
Citaat:
~some1-nice~ schreef op 05-06-2004 @ 22:11 :
oh dan zou ik ook geen herkansing doen...maar bij ons diploma-uitreiking is op 2 juli...! dus dan heb ik nog genoeg tijd...
en ik wil liever een voldoende op Engels dan een 5...!
en ik kan herkansen so waarom zou ik het laten gaan...en ik weet zeker dat ik hoger kan halen...
Jah das waar, het blijft ijverig, maar idd een 7 staat leuker dan een 5je. En je gaat herkansen met in je achterhoofd dat je sowieso geslaagd bent das ook wel lekker natuurlijk. Mja onze school vindt dat dat gedoe met diplomauitreiking zo snel moegelijk moet ofzo... kweet t ook allemaal niet
Al het niet nodig is ga ik gewoon niks herkansen...
__________________
If you don't know the answer... use the force
Oud 06-06-2004, 21:43
~some1-nice~
Avatar van ~some1-nice~
~some1-nice~ is offline
Citaat:
youneman schreef op 06-06-2004 @ 16:08 :
Jah das waar, het blijft ijverig, maar idd een 7 staat leuker dan een 5je. En je gaat herkansen met in je achterhoofd dat je sowieso geslaagd bent das ook wel lekker natuurlijk. Mja onze school vindt dat dat gedoe met diplomauitreiking zo snel moegelijk moet ofzo... kweet t ook allemaal niet
Al het niet nodig is ga ik gewoon niks herkansen...

ja het is idd lekker dat je weet dat je al geslaagd bent...dus geen zorgen maken als je alsnog onv haalt...
Oud 07-06-2004, 11:45
annetjuh
Avatar van annetjuh
annetjuh is offline
Citaat:
levi's schreef op 03-06-2004 @ 19:31 :
ikke wel, stel dat je 6,4 hebt voor een examen, dan ga je het toch gewoon proberen??
ja het zou misschien wel handig zijn omdat ik moet loten enzo.
maar ik heb er gewoon niet veel zin, ben nogal lui.
en voor onvoldoendes hoef ik het niet te doen, want ik heb waarschijnlijk alles toch wel voldoende gemaakt dus...
ach jah de uitreiking is pas op 6 juli, dit jaar voor het eerst zo laat want dan hebben 1e en 2e tijdvak beiden een mooie diploma uitreiking.

Daar en tegen heb ik op school alle herkansingen na pw weken ook wel benut mogen er twee per pww
__________________
-o0o- Je hebt mensen en pennen, beiden schrijven -o0o-
Ads door Google
Oud 07-06-2004, 11:48
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ga sowieso wel iets herkansen, weet nog niet wat, dat ligt er ook een beetje aan want de kans bestaat dat ik iets perse moet herkansen omdat ik anders gezakt ben, anders kies ik een vak uit waar ik nog het makkelijkst een hoger cijfer voor kan halen denk ik.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 07-06-2004, 12:49
Liews
Liews is offline
Ik denk dat ik ak ga herkansen...
Oud 07-06-2004, 13:17
Zara Elle
Zara Elle is offline
ik ben vandaag begonnen met economie, opnieuw *zucht*
Ik denk dat ik het verknald heb en de andere vakken heb ik goed gemaakt, dus ik begin nu al met mn herkansing!! Je bent toch niet echt slim als je pas de 17e begint...heb je nog maar een week...oeioeioei....
Oud 07-06-2004, 13:53
levi's
Avatar van levi's
levi's is offline
Citaat:
Zara Elle schreef op 07-06-2004 @ 14:17 :
ik ben vandaag begonnen met economie, opnieuw *zucht*
Ik denk dat ik het verknald heb en de andere vakken heb ik goed gemaakt, dus ik begin nu al met mn herkansing!! Je bent toch niet echt slim als je pas de 17e begint...heb je nog maar een week...oeioeioei....
Wij moesten al onze boeken al inleveren echt stom, kun je nu niks leren. Je kan je boek pas krijgen als je weet wat je wilt herkansen...
__________________
Veel geld verdienen? Met deze link vind je de oplossing! http://www.doublepoints.net/webclick.php?country=NL&language=NL&u=superhero87
Oud 07-06-2004, 15:19
Jarahh
Avatar van Jarahh
Jarahh is offline
Als 't moet dan wordt het economie of wiskunde (en dan denk ik dat ik maar voor economie ga).
Als 't zomaar voor de fun is dan ligt het een beetje aan mijn cijfers, dan wordt het iig geen wiskunde of economie Ik denk dan geschiedenis of nederlands.
__________________
Why keep your right to remain silent? - Loesje-
Oud 07-06-2004, 23:19
Nebula
Nebula is offline
Ik slaag denk ik wel in één keer. Ik weet nog niet of ik ga herkansen, maar als ik geen onvoldoendes sta ga ik het sowieso niet doen... nou ja, waarschijnlijk niet.
Oud 10-06-2004, 12:32
Zara Elle
Zara Elle is offline
Citaat:
levi's schreef op 07-06-2004 @ 14:53 :
Wij moesten al onze boeken al inleveren echt stom, kun je nu niks leren. Je kan je boek pas krijgen als je weet wat je wilt herkansen...
Jemig...das idd stom! wat een idiote regeling bij jullie daar, sorry voor jou! Dat is toch niet normaal? Nu heb je nog maar een week als je wilt herkansen....hoop dat je het gaat halen in ieder geval! (als je gaat herkansen!)
Oud 10-06-2004, 15:32
levi's
Avatar van levi's
levi's is offline
Citaat:
Zara Elle schreef op 10-06-2004 @ 13:32 :
Jemig...das idd stom! wat een idiote regeling bij jullie daar, sorry voor jou! Dat is toch niet normaal? Nu heb je nog maar een week als je wilt herkansen....hoop dat je het gaat halen in ieder geval! (als je gaat herkansen!)
i feel sorry for me
__________________
Veel geld verdienen? Met deze link vind je de oplossing! http://www.doublepoints.net/webclick.php?country=NL&language=NL&u=superhero87
Oud 10-06-2004, 17:57
Think Again
Avatar van Think Again
Think Again is offline
Ik was vorig jaar vastbesloten om een examen te herkansen omdat ik mijn gemiddelde zo hoog mogelijk wilde krijgen. Want ja, ik had ook mijn zinnen gezet op een plaatsje bij Geneeskunde.
Na de examens had ik er echter zoooooo ontzettend genoeg van, al dat geleer en gedoe..bleeeeeeeeaaagh. Ik was geslaagd, who cares about the rest. Die herkansing kon me echt gestolen worden, no way dat ik nog wat heb gedaan.

En guess what, zelfs met een 6,7 kun je ingeloot worden voor Geneeskunde!
__________________
Ain't no sunshine when she's gone.
Oud 10-06-2004, 18:08
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
als ik niet hoef te herkansen herkans ik niks, omdat

- ik nu een vakantiegevoel heb en dat wil ik graag zo houden.
- het nieuwe cijfer telt
- ik het leren nu ondertussen wel zat ben

als ik wel moet herkansen is dat waarschijnlijk ak...

xxx
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 10-06-2004, 18:12
Verwijderd
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 10-06-2004 @ 19:08 :
- het nieuwe cijfer telt
Is dat veranderd...? Vroeger was dat nl niet zo...
Oud 10-06-2004, 19:25
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 10-06-2004 @ 19:12 :
Is dat veranderd...? Vroeger was dat nl niet zo...
Bij ons is gewoon gezegd dat het hoogste cijfer telt en dat staat ook in de examenkrant
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 10-06-2004, 20:56
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 10-06-2004 @ 20:25 :
Bij ons is gewoon gezegd dat het hoogste cijfer telt en dat staat ook in de examenkrant
Vroeger was dat ook zo...want het cijfer dat ik voor mijn herkansing Duits had was lager dan het cijfer dat ik voor mijn echte examen had en het hoogste cijfer telde. Werd ons toen ook duidelijk verteld. Kan me niet voorstellen dat het nu anders is.
Oud 10-06-2004, 21:06
mosterd
Avatar van mosterd
mosterd is offline
hoogste cijfer telt hoor staat ook gewoon bij eindexamen.nu
Advertentie
 

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Eindexamens 2008 SE's Herkansen
Chocolademelk
35 09-05-2008 21:53
Algemene schoolzaken Herkansingen
*** Sido ***
48 07-03-2005 19:34
Eindexamens 2004 Wat ga jij herkansen?
Daantje_0705
42 23-06-2004 22:10
Algemene schoolzaken Ziek tijdens toetsweek --> herkansing?
Go
22 26-01-2004 19:42
Algemene schoolzaken Herkansing beleid (midd.school)?
dancelady
37 19-04-2003 15:23
Algemene schoolzaken Herkansingen!!
A loved one
33 01-04-2003 12:50


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:24.