Oud 24-06-2004, 18:22
*sunrise1986*
Avatar van *sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Kleding was wel iets netter als normaal (dus geen spijkerbroek) maar niet supernetjes. 1 Iemand was in pak, en dat was ook heel typerend voor die persoon (het buitenbeentje van de klas). Ik had gewoon een zwartebroek aan met een blauw truitje erop en nette schoenen (voor de verandering geen sneakers ). Maar bij ons waren ook niet alle leraren in pak (sommige zelfs gewoon hun dagelijks kloffie).
Advertentie
Oud 24-06-2004, 19:05
Hakkie
Avatar van Hakkie
Hakkie is offline
Ik heb 14 juli pas diploma-uitreiking! Dan ben ik al lang op vakantie geweest Wij hebben het 's middags, met heel het vwo, de avond is voor de havo-mensen.
__________________
But store up for yourself treasures in heaven...
Oud 24-06-2004, 19:08
just.a.girl
just.a.girl is offline
ik heb 28 juni diploma-uitreiking,
Oud 24-06-2004, 19:34
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Bij ons heb je eerst de cijferlijstuitreiking, daarna de diplomaophaling zeg maar (voor geslaagden, voor de herkansers is er ergens in juli hetzelfde).
De cijferlijstuitreiking was gelijk de 18e, dat was heel officieel met veel toespraken en muziek enzo, en daarna een receptie. Iedereen was wel gewoon in zijn normale kleding, maar er waren heel veel ouders enzo. Verder gaven wat leraren een cadeautje aan de beste leerling in hun vak.
Het diploma ophalen was bij ons de 22e en totaal niet officieel, daar zijn alleen je klasgenoten bij. Je gaat gewoon voor de directeur op een stoel zitten, tekent je diploma, krijgt een hand en klaar is kees.
Het was wel vervelend dat de gezakten (bij ons 3 mensen) niet bij de cijferlijstuitreiking mochten zijn, maar ik hoorde dat ze dat eigenlijk ook niet wilden. Zij hebben dus (als ze alsnog slagen) later in juli ook eerst een cijferlijstuitreiking en dan een diplomauitreiking.
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Oud 24-06-2004, 19:41
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Bij ons is het ook op 1 juli en dan wordt het wel een beetje officieel. Ik ga geen afscheid nemen, want de meiden waar ik al regelmatig mee omging blijf ik toch nog wel af en toe zien en de rest vind ik niet zo belangrijk. Iedereen gaat vanaf dan toch zn eigen weg in.
Oud 24-06-2004, 20:16
Verwijderd
Bij ons is het op zaterdagmorgen 11.00 op 3 juli. Ik vind het een zieke tijd.

We krijgen dan ons jaarboek, een roos, elke leerling wordt even toegesproken, en leerlingen doen aan 'eindexamencabaret', maar dat is meer gewoon wat liedjes zingen enzo.

Volgens mij wordt het een grote jankboel
Oud 25-06-2004, 10:55
Verwijderd
ow.. leek dat van ons er erg veel op.. lerarencabaret, fotoboek, tekst van cabaret, diploma en een roos.
Oud 25-06-2004, 11:42
Verwijderd
Ach ik maak een toespraak houden, en de leraren hebben gezegd: doe maar ongecensureerd, je gaat toch van school af, dan maakt het niets meer uit wat je zegt.
Oud 25-06-2004, 18:30
kaarinetjuh
Avatar van kaarinetjuh
kaarinetjuh is offline
Ik heb hem al gehad.
Vond dat een beetje stom want er zijn er aardig wat die een her hebben.
Was wel officieel, over elke leerling werd iets gezegt.
Echt afscheid heb ik niet genomen, want 2 hele goeie vrienden moeten hun diploma dus nog krijg.

Wat in mijn hoofd "de laatste x met zn alle" was, was dus allang geweest
__________________
Dream as you'll live forever, live as you'll die today
Oud 28-06-2004, 12:30
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ze hebben de diploma uitreiking vervroegd zodat we woensdag tóch voetbal kunnen kijken.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 28-06-2004, 13:45
*sunrise1986*
Avatar van *sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Citaat:
Balance schreef op 28-06-2004 @ 12:30 :
Ze hebben de diploma uitreiking vervroegd zodat we woensdag tóch voetbal kunnen kijken.
Dat is idd wel ! Woensdag is bij mij de uitreiking van de mensen die met een her geslaagd zijn, en eigenlijk wou ik er wel naartoe, maar stiekem wil ik ook wel voetbal kijken
Oud 28-06-2004, 14:19
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
*sunrise1986* schreef op 28-06-2004 @ 13:45 :
Dat is idd wel ! Woensdag is bij mij de uitreiking van de mensen die met een her geslaagd zijn, en eigenlijk wou ik er wel naartoe, maar stiekem wil ik ook wel voetbal kijken
Haha, mijn broer wilde anders niets eens mee en m'n vader met grote tegenzin. Iemand uit m'n klas was zelfs van plan om helemaal niet te gaan (naar z'n eigen uitreiking dus).
Wat een beetje voetbal al niet te weeg kan brengen...
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 28-06-2004, 18:36
Shadina
Avatar van Shadina
Shadina is offline
Citaat:
Balance schreef op 28-06-2004 @ 12:30 :
Ze hebben de diploma uitreiking vervroegd zodat we woensdag tóch voetbal kunnen kijken.
Ja bij ons ook.
Oud 29-06-2004, 10:44
Fine
Avatar van Fine
Fine is offline
Zo'n diploma uitreiking maak je maar een keer mee en voetbal zie je elke dag op tv Alhoewel ik iedereen groot gelijk geef dat voetbal ook hardstikke leuk is om te kijken denk ik dat toch de uitreiking wat belangrijker is.... Majah je ken natuurlijk dr ook zitten met de radio mee
__________________
I guess I'm a toy that is broken.
Oud 29-06-2004, 11:17
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Bij mij is de diplomauitreiking ook onder het voetbal en nu hebben een aantal van mijn klasgenoten bedacht om gewoon nette kleding aan te doen (voorschrift van de school) en dan wat oranje accenten erbij. Ik vind het wel een leuk idee maar wel een beetje lastig te realiseren als je er ook nog netjes wilt blijven uitzien.

Edit: ik word net gebeld door een klasgenootje, mijn mentor had haar opgebeld, de diplomauitreiking is nu om zes uur al.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...

Laatst gewijzigd op 29-06-2004 om 11:41.
Oud 29-06-2004, 12:00
Verwijderd
Mavo: Een leraar had per groepje van 2-6 leerlingen een gedichtje geschreven, dat hij voorlas. En de leraren deden een cabaret met allerlei dingen die de jaren daarvoor mbt de examenleerlingen voor waren gevallen. Ik zat daar nog niet zo super lang op school, dus ik kwam lekker nergens in voor. Was wel heel grappig. Daarna gewoon paar docenten gedag gezegd ed. ('k had gewoon een spijkerbroek met een truitje aan, net als iedereen.)

Havo: Stukje formeler wel. Diploma-uitreiking was voor dat de herkansingen er waren, dus kreeg ik een voorlopige cijferlijst ('k was al wel geslaagd). Docenten hielden toespraken voor de leerlingen die voor hun vak het beste examen hadden gedaan of het beste geslaagd waren of wat dan ook en sommigen hadden een cadeautje. Ik kreeg een toespraak van mijn docent Duits van een minuut of 20 (ipv 5 ), dat had hij speciaal gevraagd aan de directie of dat mocht, omdat hij nu eindelijk eens mij m'n mond kon laten houden en zelf het laatste woord kon hebben, enz. Jammer dat ik na zijn toespraak toch nog wat zei. 'k kreeg ook een boekje van hem en wat van de Duitse ambassade. Daarna foto's gemaakt, enz. (Dit keer had ik een zwarte broek aan, met een net truitje oid.)
Oud 29-06-2004, 12:16
Verwijderd
diploma uitreiking op 30 juni....En ze hebben em vervroegd naar 18:30-21:00 ivm met voetbal en er komt een tv in de foyer ..had van mij niet gehoeven
Oud 29-06-2004, 12:20
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 28-06-2004 @ 12:30 :
Ze hebben de diploma uitreiking vervroegd zodat we woensdag tóch voetbal kunnen kijken.
Bij ons ook.
En ik doe het examenpraatje / speech, samen met mn beste vriendin.
Oud 29-06-2004, 13:17
Verwijderd
Citaat:
Acey schreef op 29-06-2004 @ 12:16 :
diploma uitreiking op 30 juni....En ze hebben em vervroegd naar 18:30-21:00 ivm met voetbal en er komt een tv in de foyer ..had van mij niet gehoeven
whihi, wat zijn wij mensen eigenlijk sneu hè? maar bij mij issie ook vervroegd voor t voetbal.

@ Krummeltje: examenspeech, leuk joh!
Oud 29-06-2004, 13:54
MDevil
MDevil is offline
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 24-06-2004 @ 13:56 :
VIQ (= very important question) :

hoe gaan jullie nou gekleed naar de diploma-uitreiking?
ik hoorde hierboven al iemand zeggen dat ie in gala gaat... doet iedereen dat? of ga je gewoon in je 'voor-de-buis-hang-outfit'? (bij wijze van spreken). Dus wat deed / doe je aan op je diploma-uitreiking?!! xxx wen
Behalve normale/nette kleding hebben we, geheel in overeenstemming met onze mentaliteit, t-shirts met de tekst 'Want 5.5 is genoeg' laten drukken.
__________________
Waarom?
Oud 29-06-2004, 22:25
reuffneck32
Avatar van reuffneck32
reuffneck32 is offline
ik heb hem donderdag pas
Oud 29-06-2004, 22:28
Verwijderd
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 24-06-2004 @ 13:56 :
VIQ (= very important question) :

hoe gaan jullie nou gekleed naar de diploma-uitreiking?
ik hoorde hierboven al iemand zeggen dat ie in gala gaat... doet iedereen dat? of ga je gewoon in je 'voor-de-buis-hang-outfit'? (bij wijze van spreken). Dus wat deed / doe je aan op je diploma-uitreiking?!! xxx wen
wij hadden daarop aansluitend een galafeest, dus iedereen was in gala (op één jongen na, en die heeft het geweten ook )
Oud 29-06-2004, 22:53
Verwijderd
Citaat:
WooF schreef op 29-06-2004 @ 13:17 :
@ Krummeltje: examenspeech, leuk joh!
Yeah. En ik ga gewoon lekker in spijkerbroek. En erna heb ik mn examenfeest bij mij thuis
Oud 29-06-2004, 22:59
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Acey schreef op 29-06-2004 @ 12:16 :
diploma uitreiking op 30 juni....En ze hebben em vervroegd naar 18:30-21:00 ivm met voetbal en er komt een tv in de foyer ..had van mij niet gehoeven
wat had van jou niet gehoeven ? de tv in de foyer of uberhaupt dat de uitreiking is verplaatst?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 29-06-2004, 23:01
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
vrijdag !!!!

moeten we in de namiddag op school zijn, met praatje van de mentrix enzo. En dan op het podium voor een man of 200 (ouders etc.). Vind ik niet zo erg, maar sommigen zitten nu al zwaar te stressen

En daarna is er vanuit school niks, maar dr zijn volop feestjes georganiseerd!

BTW bij ons op school mag 't gewoon in een spijkerbroek. (was sowieso al niet van plan in pak te komen )
Oud 29-06-2004, 23:03
*sunrise1986*
Avatar van *sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Ze hebben de uitreiking voor de herrers verplaats! Van half 8 tot half 9 (en dan proberen in een kwartier bij ene tv te komen ), maar nu weet ik niet of ik uberhaupt nog wel zin heb. ik doe graag moeilijk
Oud 29-06-2004, 23:04
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
Citaat:
*sunrise1986* schreef op 29-06-2004 @ 23:03 :
Ze hebben de uitreiking voor de herrers verplaats! Van half 8 tot half 9 (en dan proberen in een kwartier bij ene tv te komen ), maar nu weet ik niet of ik uberhaupt nog wel zin heb. ik doe graag moeilijk
"Zin" heb ik er ook niet in. Zie het nu meer als een verplicht nummertje (terwijl het officieel niet verplicht is, maargoed, wordt wel gewaardeerd als we ff komen )
Oud 29-06-2004, 23:11
*sunrise1986*
Avatar van *sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Citaat:
dwight88 schreef op 29-06-2004 @ 23:04 :
"Zin" heb ik er ook niet in. Zie het nu meer als een verplicht nummertje (terwijl het officieel niet verplicht is, maargoed, wordt wel gewaardeerd als we ff komen )
Naja mijn eigen heb ik al gehad, morgen is om de herrers toe te juichen (en gewoon even gezellig met zijn allen). Ah joh, je eigen uitreiking is hartstikke leuk! Dan maak je maar zin
Oud 30-06-2004, 10:16
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb er wel heel veel zin in, ik wil mijn docenten graag nog een keer zien en nog even gezellig met ze praten. Ik vind het ook wel heel moeilijk omdat het toch ook wel afscheid nemen is en nu dan ook echt voorgoed.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 30-06-2004, 11:04
Verwijderd
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 24-06-2004 @ 13:56 :
VIQ (= very important question) :

hoe gaan jullie nou gekleed naar de diploma-uitreiking?
ik hoorde hierboven al iemand zeggen dat ie in gala gaat... doet iedereen dat? of ga je gewoon in je 'voor-de-buis-hang-outfit'? (bij wijze van spreken). Dus wat deed / doe je aan op je diploma-uitreiking?!! xxx wen
ik wilde eig niet iets bijzonders aan ofzo. ik weet ook niet hoe dat voorgaande jaren bij ons ging maja. ik ga miss zo nog even winkelen en kijken of ik nog een leuk nieuw vestjes/truitje kan vinden wat ik dan aan kan doen. maar gewoon spijkerbroek/vestje word het dus
Oud 30-06-2004, 12:32
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 30-06-2004 @ 10:16 :
Ik heb er wel heel veel zin in, ik wil mijn docenten graag nog een keer zien en nog even gezellig met ze praten. Ik vind het ook wel heel moeilijk omdat het toch ook wel afscheid nemen is en nu dan ook echt voorgoed.
wel raar, heb ik dus totaal niet. Heb t wel gehad met die school. De leuke ( ) mensen uit mn klas zie ik buiten school om ook wel. En de leuke leraren die ik heb gehad zijn op 1 hand te tellen, ik schud ze morgen even de hand en dan.......... zie je mij daar pas over 25 jaar terug op een of andere reunie
Oud 30-06-2004, 20:44
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik heb het net gehad.
Ik vond de anekdotes heel erg leuk. Over iedereen werd iets verteld en degene die zich dan aangesproken voelde moest naar voren komen. Je moest dus 'raden' over wie het ging, maar uiteraard was bijna alles goed te doen. Het waren leuke dingen die verteld werden.
De leraren die in het algemeen wat vertelden deden dat ook best leuk. We hebben ook daar flink wat gelachen.
En tenslotte het jaarboek gekregen
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 30-06-2004, 22:33
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb de mijne ook gehad, al om zes uur begon het. Eerst speeches van de directeur en de afdelingsdirecteur. Daarna werd je per mentorgroep het podium opgeroepen, werd je gefeliciteerd door de afdelingsdirecteur en je mentor, daar kreeg je ook een map met je diploma en cijferlijsten enzo. Daarna kreeg je van de decaan ook de foto en een boekje enzo. Daar moest je ook invullen wat je ging studeren en waar. Daarna moest je onder toezicht van een docent je diploma tekenen en moest je weer terug in de zaal gaan zitten. Toen iedereen geweest was had mijn Duits docente nog twee boeken weg te geven aan de beste eindexamenkandidaat havo en vwo. Daarna moesten we nog een lied zingen omdat we dat altijd deden bij Duits. Toen kregen we een roos en nep champagne en moesten we op de foto. Daarna was er nog de gelegenheid om even bij te praten met je docenten maar iedereen wou al snel naar huis voor de voetbal dat was wel jammer. Ik ging als laatste leerling weg.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 01-07-2004, 14:25
Shadina
Avatar van Shadina
Shadina is offline
Ik had het ook gister. De meeste mensen waren vrij netjes gekleed(niet stijf netjes) en 1 iemand had zelfs een pak aan. Eerst gingen de rector en coordinator wat dingen vertellen.. en natuurlijk moesten ze weer over een overleden klasgenootje beginnen. En dan ook nog een ziek grapje erover dat hij het slagingspercentage zou hebben verhoogd. Er waren 3 tafeltjes met aan 1 kant telkens een leraar. De leerlingen moesten daar om de beurt gaan zitten en dan werd er wat over diegene verteld. Werden soms hele grappige dingen verteld. Per 3tal of 2tal kwam er een andere leraar iets vertellen over de leerlingen. Mijn mentor was de enige die cadeautjes gaf.. de rest heeft niks gegeven. Ook werd er heel groot op de achtergrond een powerpoint presentatie met de foto's... hadden ze een foto uit de 1e.. en uit de 6e genomen. Aan die tafeltjes moest je je diploma tekenen en kreeg je je jaarboek. Na afloop moest je je verslagen meenemen, en kon je afscheid nemen. Ik ben niet zo lang blijven rondhangen, omdat ik er niks aan vind.
Oud 01-07-2004, 15:20
the tourist
the tourist is offline
Ik heb de diploma-uitreiking morgen, maar ik kijk er echt tegenop. Ik haat afscheid nemen en al die sentimentele mensen/leraren zijn ook irritant Iedereen gaat natuurlijk ook vragen wat ik ga studeren en dat weet ik nog niet (), dus ik heb inmiddels echt genoeg van die vraag en mijn antwoord uitleggen.
Oud 01-07-2004, 17:02
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ik heb em dus over 2 uur en heb er absoluut geen zin in.

80 man, gaan ze zeker over iedereen wat vertellen en blabla
handjes schudden..

bla

geef me gewoon dat diploma maar
Oud 01-07-2004, 17:05
Verwijderd
ja, ik had em gisteravond. hij was vervroegd vanwege NL-Portugal. was wel jammer. maar goed. verder was het gaaf. eerst een deel voor alle havo-leerlingen in de aula, daarna werden we opgesplitst. mijn mentrix heeft ons op de helft van dit jaar een tekening laten maken van onszelf. die werden in een powerpoint presentatie laten zien, en gingen we raden van wie de tekening was. ook ging ze iets vertellen over je. dan kon je je diploma ophalen, enzenz. t was erg leuk, maar iedereen had haast om thuis te komen voor het voetbal.
Oud 01-07-2004, 17:34
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Ik heb m avanavond, en nu blijkt dat het samen met have en vmbo is . Leuk, 170 mensen erbij die ik nauwelijks ken. Gaat het nog uren duren ook..
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 01-07-2004, 17:39
indewar
Avatar van indewar
indewar is offline
mijn diplomauitreiking was gisteravond.. en startte om 9 uur.. precies tijdens nederland-portugal dus!
beetje jammer, er zaten er een aantal met telefoon en radiootjes de stand bij te houden.
maar verder was et gezellig
Oud 01-07-2004, 18:27
Fine
Avatar van Fine
Fine is offline
Mijn diploma uitreiking begint over zo'n 35 min!!! Dus ik peer hem
__________________
I guess I'm a toy that is broken.
Oud 01-07-2004, 19:07
levi's
Avatar van levi's
levi's is offline
Mijn diplomauitreiking was vandaag het duurde wel lang zeg! 3 uur...

Mijn mentor hield een praatje op het podium over mij, blabla en ik moest een handtekening zetten onder mijn diploma en HOERA
__________________
Veel geld verdienen? Met deze link vind je de oplossing! http://www.doublepoints.net/webclick.php?country=NL&language=NL&u=superhero87
Oud 01-07-2004, 22:09
Saycheese
Avatar van Saycheese
Saycheese is offline
Mijn diploma-uitreiking was vanmiddag om drie uur. Alle ouders en familie naar de aula en wij moesten verzamelen in de docentenkamer. Om drie uur precies moesten wij met zn allen naar de aula lopen. Er werd een soort overwinnaarsmuziekje gedraaid, we kregen een staande ovatie en de leraren vormden een erehaag waar we doorheen moesten. Daarna kregen we een praatje van de sectordirectrice en de rector. Verder waren er nog wat leraren die bepaalde leerlingen in het zonnetje wilden zetten vanwegen een bijzondere prestatie. Mijn leraar Latijn riep mij en nog drie anderen naar voren omdat we geslaagd zijn met een negen voor Latijn, hij had voor ons alle vier een boek. De sectorassistentes werden ook nog in het zonnetje gezet door een aantal leerlingen en twee jongens uit mijn klas boden een kado van de klas aan onze mentrix aan. Na alle praatjes kwamen de mentoren. Die hadden 7,5 minuut om over iedereen in de klas wat te zeggen. En dat vijf klassen lang, dat duurde wel even. Toen dat afgelopen was kwam het diploma-tekenen. De vijf mentoren zaten achter een tafel, en er werden telkens 5 leerlingen tegelijk naar voren geroepen, van elke klas één. Dan moest je tekenen, kreeg je drie zoenen en je paps stond foto's te maken. Dan mocht je doorlopen naar de sectorassistentes en kreeg je het fotojaarboek. Daarna nog langs mensen van de ouderraad van wie je een roos kreeg. En toen dat allemaal weer voorbij was mochten we naar het theater voor het docentencabaret.

Al met al heeft het zo'n drieënhalf uur geduurd, maar ik heb ervan genoten.
__________________
Omdat zelfs van de meest vicieuze cirkel het oppervlak ?r² is.
Oud 01-07-2004, 23:23
Fuzzly
Avatar van Fuzzly
Fuzzly is offline
Ik heb mijn uitreiking op 6 Juli.
Duurt dus nog wel even.
__________________
Ik fluit jou eruit!!
Oud 02-07-2004, 00:01
Verwijderd
ik heb vandaag mn diploma gehad. in het foto-topic staan foto's. er werden door de mentoren over de hele klas een speech gehouden. nou mijn mentor had echt een rampe speech. hij begon met hoe ge-wel-dig onze klas was en toen ging ie iets vertellen vet vaag over. de wave van 5HE1, en of wij onze atributen mee hadden, want dat stond in die gele brief. naja heel vaag en toen nog van ging ie vertellen hoe een gemiddelde les er bij ons uitzag; de een die de ander prikt met een ounaise, die met zn stoel 3 meter naar achtergaat en gelijk 4 tafels meeneemt. nou het komt er op neer dat het dus een zooitje is bij ons in de les. beetje raar, want er zijn ook mense(waaronder ik) die wel normaal wekten en er geen rotzooi van maakte, en daar werd niks over gezegd. maja niemand snapte dat verhaal van mn mentor, maar het is gewoon zoals zijn lessen ook altijd gingen, niemand snapt zijn uitleg; het paste dus wel bij hem. maar ik vond het wel hee lstom. maja het tekenen vondi k vet eng, was heel zenuwachtig en mn hand trilde bij het tekenen, mja alle leraren (nou ja de meeste) een felicitatie gehad, van mn geschiedenis leraar nog een cadeautje omdat ikdit jaar alle lesse nben geweest. haha ik was het al weer helemaal vergeten. maar was toch leuk van hem. en van mn mentor uit dederde nog ee nroos. echt lief. naja dat was het wel zo'n beetje. ik vin het wel jammer dat ik ee npaar leraren niet meer heb gezien vandaag, maja zij hadde nmaar naar mij toe moeten komen om te feliciteren, en blijkbaar wilde ze dat niet.
pfieuw....dit is ook weer afgesloten
Oud 02-07-2004, 10:39
TranceGirl
Avatar van TranceGirl
TranceGirl is offline
Ik vond het een leuke diploma uitreiking. De leraren gingen voor ons zingen en was beetje cabaret enzo. Erg leuk. En daarna ook nog afscheid genomen van mijn mentor en wat leraren.
Oud 02-07-2004, 11:06
nienie
Avatar van nienie
nienie is offline
Ik ben gisteren naar de diploma-uitreiking van de havo gegaan, om een vriendin toe te juichen. Het was best leuk, de mentoren riepen iedereen om de beurt naar voren en gaven een persoonlijk toespraakje. De eerste mentor had twee weken geleden een kleine vragenlijst laten invullen door de leerlingen, zogenaamd voor zichzelf, maar de antwoorden had hij verwerkt in z'n toespraakjes! De derde mentor vergeleek iedere leerling met een kledingstuk met de nodige uitleg, dat was errug grappig Die leraar was altijd al behoorlijk maf, maar dit was toch weer een verrassing. Jammer genoeg was niet iedereen goed te verstaan, vooral door de enorme regenbui die op het dak kletterde

Vanavond ben ik zelf aan de beurt -> benieuwd wat m'n mentor voor toespraakjes heeft, want hij was nauwelijks betrokken met de klas, hij deed alleen een 'mentorgesprek' als het echt slecht ging met je cijfers...
Oud 02-07-2004, 12:29
zus
Avatar van zus
zus is offline
Ik had hem ook gisteren, het was heel gezellig. De ouders zaten al en wij werden opgehaald door een lerares, dus wij komen binnen, alle ouders klappen enzo. Eerst hield de directeur een toespraak, ook over 2 maand geleden, toen is een klasgenoot overleden en zijn ouders hadden een brief voor ons geschreven. Daarna zag je telkens 2 foto's van leerlingen uit de eerste klas en die moesten naar voren, daar werd over allebei een gedichtje voorgelezen, zelfgemaakt door de leraren. En daarna zongen de docenten nog een lied en toen mochten we afscheid nemen van alle leraren.

In de aula stond daarna nog drinken en cake en mocht je napraten.
__________________
Dare to fly!
Oud 03-07-2004, 12:32
angel-nieke
angel-nieke is offline
wij moesten eerst allemaal met een roos 2 aan 2 onder een "ere" boog doorlopen... daarna kregen we wat toespraken van de directeur enzow... daarna werd je per mentorgroep naar voren geroepen... (tuurlijk wij als laatste...) en dan zei je mentor wat... ondertussen hadde we nog wat optredens... 1 jongen van de mavo had een lied zelf geschreven, heel leuk....
daarna was de bar open dus nog wel gezellie geweest....
Oud 03-07-2004, 12:37
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
wij moesten met alle geslaagden de zaal inlopen, toen alle ouders er al zaten, met staande ovatie natuurlijk
Toen even een officiele preek van de rector en wat andere dingetjes, en toen werden we telkens met zn 2en op het podium geroepen. Kregen we een kort verhaaltje van de mentor, en toen mochten we alles tekenen / kregen we alle jaarboekjes etc. mee. Daarna nog even staande ovatie voor onze leraar aardrijkskunde, die er mee ophoudt (pensioen, is al 40 jaar leraar )

Daarna even een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lekker biertje gedronken, en toen weer naar huis
Oud 03-07-2004, 21:08
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Die van ons was echt saai. Was met vmbo, havo en vwo tegelijk, en niet eens een persoonlijk woordje over elke leerling. Het was gewoon lopende band/werk
__________________
Hela världen är så underbar
Advertentie
 

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Je fijnste herinnering.
Verwijderd
63 13-03-2007 20:16
Lifestyle Hitsige foto's deel 1
Otis
500 11-07-2005 12:41
Verhalen & Gedichten diplomauitreiking
skaz
11 04-07-2004 13:11
Eindexamens 2004 Herkansingen
levi's
53 22-06-2004 10:11
Eindexamens 2004 Wanneer
Donald Duck
49 16-06-2004 15:31
Lifestyle fototopic
Verwijderd
463 11-07-2002 20:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:54.