Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-11-2006, 22:21
Verwijderd
Goed, abo loopt ten einde dus een nieuwe foon is welkom.
Nu wil ik een smartphone halen want dat scheelt sleepwerk met navi.
Het ding moet dus kunnen bellen, voorzien zijn van Windows Mobile 2003 (of 5, ook goed) en als het heel ff kan ook voorzien zijn van een ingebouwde gps ontvangen.
Nou heb ik al gekeken, maar echt nog niet veel gevonden, dus zou ik graag wat advies willen.
Het gewicht en de grootte maken niet veel uit, zolang het maar aan bovenstaand lijstje voldoet, waarvan Windows Mobile erop zit en ik kan bellen.
En als dit ook nog redelijk snel kan, is het helemaal mooi.
Foto's nemen hoeft ie niet per se te kunnen, tenzij dat er al standaard op zit, dan is het mooi meegenomen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-11-2006, 10:24
J-roenn
J-roenn is offline
ben tevreden met mijn qtek 9100, heb er een losse gps muis bij en navigeren kan die dan dus ook, windows mobile 5 is een stuk beter dan windows mobile 2003, die qtek is ook onder de noemer T-Mobile MDA vario te krijgen.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2006, 10:42
Verwijderd
Bedankt voor je antwoord.
Is het enigszins te doen een carkit te vinden voor die Qtek? En dan met name een die op de voorruit te bevestigen is (à la een nda houder).
Ik wil het ding namelijk ook gebruiken als navi, dus dan is dat wel makkelijk.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2006, 12:07
J-roenn
J-roenn is offline
Citaat:
vlep`un schreef op 22-11-2006 @ 11:42 :
Bedankt voor je antwoord.
Is het enigszins te doen een carkit te vinden voor die Qtek? En dan met name een die op de voorruit te bevestigen is (à la een nda houder).
Ik wil het ding namelijk ook gebruiken als navi, dus dan is dat wel makkelijk.
ik heb bij pdashop.nl een broadit passieve houder gekocht, deze gebruik ik alleen voor mijn navigatie, dus niet voor handsfree bellen, maar die kan je vast ook wel vinden ( via bluetooth of gewoon via de audio-Jack )
Met citaat reageren
Oud 22-11-2006, 12:44
Verwijderd
Ok, dan zou dat wel moeten lukken. Mijn radio heeft bluetooth dus dat is geen probleem.
Zijn er eventueel nog alternatieven?
Ik heb nu een Nokia en ben daar zeer tevreden over (met name de helderheid van gespreksvoering is echt goed), maar de Nokia smartphones gebruiken allemaal Symbian
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Onderzoek naar de beveiliging van informatie op je smartphone of tablet
Renzo89
16 14-05-2013 21:17
Software & Hardware Smartphone
Mr. Jerriël
2 18-12-2012 17:11
Games Meewerken aan een smartphone game?
Jmo
2 20-04-2012 11:47
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Nakijkhulp gewenst voor Duits Mondeling over Smartphones!!
EddyTC
0 25-01-2012 23:24
Software & Hardware [GSM] Een geschikte GSM (Smartphone) vinden...
Verwijderd
7 10-08-2005 12:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:07.