Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-04-2002, 17:48
Verwijderd
Nou? Hoe kwam dat? Je zou toch genoeg voor degene waarmee je iets hebt/had moeten voelen, zodat je niemand anders leuk kan vinden. Kwam het onverwacht? Wat heb je gedaan?

Dat wou ik ff weten
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-04-2002, 19:14
lake bodom
lake bodom is offline
wel leuk natuurlijk..
maar niet iemand waar ik meer op verliefd was dan op hem
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 10:08
FB
Avatar van FB
FB is offline
Ik heb nu een relatie met een heeeeeeeeeel leuk meisje, ik hou heel veel van haar en wil haar nooit meer kwijt, maar ja, ik vind ook nog een ander meisje leuk. Dat weet mijn vriendin ook (ik heb zelfs al tegen haar gezegd dat als zij er niet was ik nu waarschijnlijk dat andere meisje 'verkering had gevraagd'), en zij accepteert dat, natuurlijk...

Je kunt het iemand niet kwalijk nemen dat ie iemand anders leuk vind terwijl ie iets met jou heeft. Wat je hem/haar WEL kwalijk kan nemen is als ie iets met hem/haar uitspookt... Maar het leuk vinden op zich niet. Je bepaalt tenslotte niet helemaal zelf op wie je verliefd wordt.

Grtz,
F
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 13:30
)Vampje(
)Vampje( is offline
Yupz, ik had een (duffe) vriend terwijl ik gek was op een andere jongen...Hihi, was grappig aangezien die knuppel mijn beste vriendin ooit erg pijn heeft gedaan... Net goed!!
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 13:52
one12
one12 is offline
Citaat:
Evergreen schreef:
Nou? Hoe kwam dat? Je zou toch genoeg voor degene waarmee je iets hebt/had moeten voelen, zodat je niemand anders leuk kan vinden. Kwam het onverwacht? Wat heb je gedaan?

Dat wou ik ff weten
http://forum.scholieren.com/showthre...threadid=46347

Wat ik heb gedaan? ..
bij mij is het meer wat ik nog moet doen..
__________________
one day it'll all make sense
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 15:55
Gwenniej
Avatar van Gwenniej
Gwenniej is offline
jah hoor ik had een irritant vriendje die ik noooit zag dus tsja in die relatie heb ik vaak genoeg andere ook wel leuk gevonden maar niet egt verliefd, ik was ook wel eens close met andere maar ook alleen een bietje close meer nie.
__________________
honderdduizend luchtkastelen.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 16:00
PFP
PFP is offline
Citaat:
Vampiria schreef:
Yupz, ik had een (duffe) vriend terwijl ik gek was op een andere jongen...Hihi, was grappig aangezien die knuppel mijn beste vriendin ooit erg pijn heeft gedaan... Net goed!!
Ik dacht dat jij lesbie was (zie topic lifestyle)
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 16:03
miro
Avatar van miro
miro is offline
Ik weet niet of het echte verliefdheid was, misschien meer een extra seintje dat ik het nou echt uit moest maken met mn huidige vriend. Toen het uit was, was de liefde voor de ander namelijk ook snel over.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 16:25
Dorus
Avatar van Dorus
Dorus is offline
Ja.

En dat terwijl er niks mis was met de vriendin die ik toen had(en nu nog heb).

Ik heb me toen best kut gevoeld.
__________________
There she walks just walkin' down the street, singin' do wah diddy diddy dum diddy do
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 16:35
Woodstock
Avatar van Woodstock
Woodstock is offline
meestal

met m'n meest recente vriendje had ik dat, was ik ondertussen eigenlijk veel verliefder op een ander (nu nog steeds) ik heb het dan ook uitgemaakt... was best stom van mij

maar ik ben nogal es op verschillende personen tegelijk verliefd
__________________
Eat jazz, drink sunshine, listen to honey, talk to tea
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 16:48
Rio
Rio is offline
Weetje dat kan voorkomen... hte komst juist best vaak voor dat men een vriend(in) heeft maar zich toch aangetrokken voelt tot andere personen. En dit is vaak niet omdat men aandacht te kort komt of wat dan ook, maar het is voornamelijk vaak wanneer men verkering heeft die "nieuwe" spanning weg is. (die spanning van toen je nog niks met hem/haar had en je nog niet zo goed wist wat je van elkaar vond en dus ging experimenteren) Nu je je vriend(in) beter kent kan die spanning, het hoeft niet!!! weg zijn en men stuit net hun ogen op andere mensen waar ze zich tot aangetrokken voelen. Wanneer dit gebeurt beginnen veel mensen aan zich zelf te twijfelen, en vragen zichzelf af of ze wel genoeg van hun vriend(in) houden. Ik denk dat ze nog wel van hun vriend(in) houden , maar dat de wereld nu ze verkering hebben voor hun open is gegaan en dan blijkt dat er nog veel meer leuke mensen zijn. Ik vond het heel k*t toen het mij overkwam en ik kon er dus ook niet mee leven dat ik een vriendje had waar ik dus eigenlijk niet echt gek op was... en dat is voor mij een reden om niet verder te gaan met hem en even goede vrienden... k*t echt waar, en ik vond het heel erg... ik hield namelijk nog steeds van hem, maar ik wilde eerlijk zijn en dat vormde dus de breuk.. hij heeft het me niet in dank afgenomen.. en hij vond het k*t... en nu zie ik hem bijna nooit meer erg jammer dat het zo is gegaan.... maar jah... het komt dus wel vaker voor en maak je er maar niet druk om... het kan ook goed gaan... in ieder geval succes.... en niet te veel piekeren he?

kus Rio
__________________
*** Als een droom werkelijkheid wordt, wordt de werkelijkheid dan een droom? ***
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 18:39
chatfreak2002
Avatar van chatfreak2002
chatfreak2002 is offline
ok, het zou kunnen gebeuren, maar ik zou eerst eens goed kijken met wie ik op dat moment een relatie heb. Bij haar weet ik wat ik heb, bij die ander moet ik het eerst uitvinden. Dan loop je het risico dat EN je eigen relatie stukloopt EN dat de relatie met die ander OOK niet wil lukken...
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 19:11
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
Tijdens mijn eerste relatie niet. dat vond ik ook wonderlijk, want in die tijd was ik er echt van overtuigd dat er geen knappere lievere intelligenere jongens waren dan mijn vriend. Ik heb slechts EEN keer echt naar ene jongen gekeken en gedacht jeetje die is kanp maar meer zelfs niet. Ook nooit de behoefte aan gehad, mijn verliefdheid nam me helemala van de wereld
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 13:24
SuperS
SuperS is offline
neej ook niet van plan
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 19:01
rabecca
rabecca is offline
ehm... tijdje geleden wel maar dat waren niet echt relaties ofzow.
Ik kwam er later achter dat het mij meer om "de jacht" ging dan om de persoon zelf, terwijl die jongens er niet zo over dachten.
Maar ik ben nu een half jaar samen met iemand en dat gaat naast de ups en downs perfect!

Ik heb weleens iemand anders leuk gevonden maar ik weet dat dat gewoon een soort van bevlieging is enzo.
Net wat rio zegt de spanning van het begin is gewoon weg maar daar komen weer andere dingen voor in de plaats.

Alleen heb ik altijd dat als ik single ben dat ik helemaal geen leuke jongens zie en als ik er dan een zie en het word wat dan bennik dus bezet en dan lopen de leuke jongens in rijen langs héél vervelend.

Maar ja ik ga mijn huidige vriend niet opgeven voor iemand die ik wel leuk vind terwijl dat achteraf dan een bevlieging blijkt te zijn.

Wat ik dus eigenlijk wil zeggen is dat ik niemand ken die liever is.
Knappere jongens zullen er heus wel bestaan maar qua liefheid kunnen ze niet tippen aan mijn eigen vertrouwde vriendjuh
__________________
*-_-*If you love something set it free, if it comes back it`s yours, if not, it never was yours*-_-*-----> Denk er maar aan!!
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 21:34
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
PFP schreef:

Ik dacht dat jij lesbie was (zie topic lifestyle)
Nee schatteke,ik ben BI...Maarja, van zo'n vent zou je idd spontaan lesbisch worden ja...
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 08:16
helm
helm is offline
Citaat:
FB schreef:
Ik heb nu een relatie met een heeeeeeeeeel leuk meisje, ik hou heel veel van haar en wil haar nooit meer kwijt, maar ja, ik vind ook nog een ander meisje leuk. Dat weet mijn vriendin ook (ik heb zelfs al tegen haar gezegd dat als zij er niet was ik nu waarschijnlijk dat andere meisje 'verkering had gevraagd'), en zij accepteert dat, natuurlijk...

Je kunt het iemand niet kwalijk nemen dat ie iemand anders leuk vind terwijl ie iets met jou heeft. Wat je hem/haar WEL kwalijk kan nemen is als ie iets met hem/haar uitspookt... Maar het leuk vinden op zich niet. Je bepaalt tenslotte niet helemaal zelf op wie je verliefd wordt.

Grtz,
F
Je zegt dat je haar NOOIT meer kwijt wil... Jij spoort niet..je zegt nu dus dat je voor altijd bij haar wil blijven.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 15:51
Verwijderd
Citaat:
helm schreef:


Je zegt dat je haar NOOIT meer kwijt wil... Jij spoort niet..je zegt nu dus dat je voor altijd bij haar wil blijven.
Dat zeg ik ook over mijn vriend. En zo voel ik het ook. Lijkt me ook niet gezond om een vriend/in te hebben van wie je al weet dat je hem/haar over zo en zo lang niet meer wilt...
Een relatie is alleen maar echt goed, DENK IK, als je allebei het idee hebt dat het de ware is, en als je allebei niet meer bij elkaar weg wilt.

Als dit later wel zo blijkt te zijn.. jammer. Maar je hebt je dan wel helemaal gegeven. Dan loop je niet rond met het idee van "Goh, ik heb toch niet voor altijd met haar/hem, dus ik hoef ook niet...."

maarja, misschien denk jij heel relalistisch.. Hoewel het niet onmogelijk is om op deze leeftijd iemand te vinden bij wie je voor altijd blijft
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-04-2002, 15:53
iebke*
Avatar van iebke*
iebke* is offline
ja ik verkeer nog altijd met diezelfde jongen... da was een maand geleden ofzo da'k ne gast van mijn klas wel tof vond... maar ik heb het gewoon over me heen laten gaan omdat ik wist da het nie da was da ik wou !!
__________________
My imaginary friend thinks you have serious problems....
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 16:09
Verwijderd
ja
en een week later vreej ik met die ander
nu nog

*blue*
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 14:04
Sister Bliz
Avatar van Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Tijdens mijn eerste echte relatie, duurde 1 1/2 jaar, heb ik een hele tijd stoute mailtjes met die jongen zijn neef zitten sturen. Lanzgamer hand werd ik echt verliefd op die neef. Dat was voor mij het teken: 'Maureen, stoppen die hap.'

Na lang beraad heb ik het toen ook uitgemaakt > ruimte voor verliefdheid tijdens je relatie is een verkeerd teken.
__________________
Er zijn slechts twee manieren om je leven te leven: doen alsof niets een wonder is, en doen alsof alles een wonder is. Ik geloof in de laatste manier.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 19:57
Black Reina
Avatar van Black Reina
Black Reina is offline
de eerste paar weken dak verkering had lette ik altijd wel op andere jongens 'oja kheb een vriend' moesk me zelf dr weer aan herinneren, maar dat veranderde snel, k lette op een gegeven moment niet meer op andere jongens, ze boeiden me eg niet meer, me vriend was toen alles
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 20:08
droomkoningin
Avatar van droomkoningin
droomkoningin is offline
zie mijn topic......
__________________
~Jij bent mooi, niet mooier, jij bent anders mooi~Mijn advies: blijf dan weg!~I can't feel a thing from my head down to my toes~
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 21:06
peachie
Avatar van peachie
peachie is offline
yep.
een jongen die ik wel leuk vond. toen ik met hem had kwamen mijn best vriend en ik steeds dichter bij elkaar. enne tja... ik heb nu met mijn beste vriend. denk niet dat ik uit hoeft te leggen wat er intussen gebeurd is.
__________________
anything you say can and will be used against you
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 09:22
one12
one12 is offline
Citaat:
peachie schreef:
yep.
een jongen die ik wel leuk vond. toen ik met hem had kwamen mijn best vriend en ik steeds dichter bij elkaar. enne tja... ik heb nu met mijn beste vriend. denk niet dat ik uit hoeft te leggen wat er intussen gebeurd is.
jij vuile ...
__________________
one day it'll all make sense
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Troubles with love
springgg
4 14-05-2011 16:30


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:06.