Oud 26-06-2019, 10:45
EllenReinderink
EllenReinderink is offline
Beste lezer,

Momenteel zit ik in de afrondende fase van mijn HBO opleiding Commerciële Economie aan de Stenden Hogeschool te Emmen. Mijn afstudeeropdracht vindt plaats bij Vitakraft Nederland B.V.
Het doel van mijn onderzoek is het opstellen van een consumentenprofiel per diergroep. Daarvoor zou ik je enkele vragen willen stellen.

Door op de onderstaande link te klikken kom je rechtstreeks bij de enquête. Deze omgeving is geheel veilig en betrouwbaar! Het invullen van de enquête zal ongeveer 5 à 10 minuten van je tijd in beslag nemen. De ingevulde gegevens zullen volledig betrouwbaar en anoniem worden verwerkt.

http://bit.ly/2NefmCV


Met het invullen van de enquête maak je kans op 1 van de 10 Vitakraft pakketten voor je huisdier. Om kans te maken dien je de vragenlijst volledig af te ronden.

Mocht je vragen of opmerkingen hebben over dit onderzoek, neem dan contact met mij op via ellen.reinderink@vitakraft.nl.

De deadline voor het invullen van de enquête is 7 juli 2019. Alvast hartelijk dank voor het invullen en je hulp bij mijn afstudeerproject.

Met vriendelijke groet,

Ellen Reinderink
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:27.