Oud 04-01-2004, 21:23
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
wauw! dat je je zó geweldig, zo gelukkig kan voelen om zoiets 'kleins'. Voor sommigen van jullie iets volstrekt normaals.
ik voel me sinds gisteravond zo geweldig... echt, voor mij is het al heel lang geleden dat ik me ZO ERG GOED HEB GEVOELD. GOED!! echt goed... ja, ik blijf het herhalen.

waarom ik me zo goed voel?! het staat ook al in het 'kronieken van de dag' topic maargoed.

gister moest ik werken, en na mn werk bleef ik bij A, een vriendin van me slapen. Eerst Idols gekeken, toen nog wat bijgepraat, want we hadden elkaar niet zo vaak gezien in de vakantie, en iig niet meer na oud en nieuw.
we waren heel openlijk tegen elkaar... 'natuurlijk' zou je denken, daar ben je toch vriendinnen voor. JA, ja, misschien wel. Maar weet je. Zij zat altijd al met D en A en nog een A in een groepje, als sinds de basisschool en ik heb hen pas in de 1e leren kennen, in de tweede iets meer leren kennen, maar pas sinds de derde trek ik echt met hun op, maar nog niet met A toen, omdat zij op het VWO zat en wij op de HAVO. dus in de 4e trok ik ook met Annelies op, maar ik had altijd het gevoel gehad dat zij veel meer een 'groepje' waren en ik daar een beetje buiten viel. De laatste maanden (het laatste half jaar denk) begon dat voor mijn gevoel te veranderen. De gesprekken waren ook tussen mij en hen wat diepzinniger (onderling) enzow. En het bleek dat ze helemaal niet heel close waren. niet als een echte groep iig. A en A gingen veel met elkaar om en D en A (de a waarbij ik bleef logeren) ook. en onderling konden ze het ook wel vinden, maar dat waren de groepjes dan weer. maar sinds een half jaar geleden kwamen er een soort kleine onderlinge frustraties. omdat ik eigenlijk niemand's 'echte beste vriendin' ben, vertelden ze alles dus aan mij. Wat ik nu vertelde klinkt als geroddel over elkaar, maar dat was het eigenlijk helemaal niet. Ze vonden het namelijk allemaal jammer dat ze uit elkaar groeiden enzo.

Toch waren het stuk voor stuk meiden die nooit écht hun gevoelens uitte. Zeker in het begin toen ik ze net kende, had ik het idee dat zij nooit problemen hadden oid.
en dát vertelde ik A dus gisteravond ook. en toen kregen we een heel gesprek.
en tijdens dat gesprek, kwam die opmerking, die mij zo gelukkig maakte. Namelijk dat ze me als kortst kende van allemaal maar dat ik in die tijd echt een hele goede vriendin voor haar ben geworden' en later ook nog 'maar je moet niet denken dat wij nooit problemen hebben ofzo, dat is echt niet waar' en ik weer 'dat weet ik ook wel... dat gevoel had ik alleen een paar jaar terug' en zei 'Je liet me niet uitpraten... ik ben gewoon niet zo openlijk in mn problemen, maar ik denk dat jij de eerste bent naar wie ik toe zou gaan als ik wel iets kwijt zou willen'.

die opmerkingen he?!! ik vond het zo lief, dat ze dat zei. zo direct... het raakte me echt.

nou goed, dit is een heel verhaal, en ook mijn slechte punten komen hierin naar voren, maar daar gaat het ff niet om

hebben jullie wel eens van dit soort 'kleine' dingen die je zo op kan fleuren, dat je er de hele dag aan kan denken, en er zelfs emotioneel van wordt, zoals ik?! Zou je een voorbeeld kunnen noemen?

xxx mij
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-01-2004, 21:30
Verwijderd
uhmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

ja net wat je zegt het gezellig hebben met vrienden (zeer uitzonderlijk ) of een compliment of mensen die enthousiast op je reageren.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2004, 21:42
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Ik huppel dagenlang intens gelukkig rond omdat één iemand me eens verteld heeft dat mijn rok leuk is. Vooral voor wat andere mensen zeggen ben ik heel gevoelig.
Ik weet dat er veel mensen zo denken. Een meisje op mijn studentenvereniging was de hele avond blij omdat ik had gezegd dat ze er lief uit zag zonder bril.

Ja, heel leuk. Als het er niets toe doet is het leuk, als het er wel wat toe doet is het geweldig. En hoe onverwachtser, hoe leuker.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 06:41
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Ja. Sneeuw, een lief berichtje, mijn stiefzusje(s). Dingen
van bepaalde personen lezen, een musicalrepetitie enz.
Als het goed gaat met bepaalde mensen.

Hangt er wel van af hoe het voor de rest met me gaat,
overigens.

Als ik me 'gewoon' voel, ben ik over het algemeen wel gevoelig voor dit soort dingen, als ik me 'slecht' voel minder. (of iig niet zo dat ik er echt blij voor de rest van de dag van kan worden ed)
__________________
Drie.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 07:09
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Uiteraard... Sommige mensen ben je gewoon aan gehecht en gevoelig voor en als die iets zeggen waar je onzekerig over bent en het valt positief uit dan kan je zo blij zijn om iets heeeel kleins
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 07:45
Miss Helena
Avatar van Miss Helena
Miss Helena is offline
Ja, ik herken het wel... Als de zon schijnt, als iemand iets tegen me zegt wat me echt raakt. Geweldig gevoel
__________________
We'll meet again... Love you
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 08:20
Redhair
Redhair is offline
Fijn voor je ~~Fantôme~~, dat je er zo blij van werd!
ik ken het ja, laatst zei een goede vriendin van me dat ik mooi was en op een engeltje leek. (Ik ben hartstikke onzeker en zie dat niet zo, vind mezelf maar een lelijk wicht.) Toen ze dat zei was ik dus best heel erg blij, alleen maakte ik, omdat ik er onzeker van werd, niet zo'n leuke opmerking terug...
__________________
Digital ash in a digital urn.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 14:01
CoveredEyes
Avatar van CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Hej Wen! Wat top dat je je goed voelt! Ben ik echt blij om!

Ik heb die momenten ook wel eens, de laatste tijd wel iets minder, maar een knuffel kan ik helemaal warm van worden en een compliment, dat soort dingen...
__________________
And I'll be holding your hand 'cause it's never too late!
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 14:44
Charlottetje
Avatar van Charlottetje
Charlottetje is offline
Ik kan absoluut heel gelukkig worden, soms...

een briefje op mijn kamer als mijn zus (+gezin) is komen logeren. (zij vertrekken meestal als ik op school zit)

Als iemand verteld dat ze bij mij altijd zo goed terrecht kunnen, dat ze me vertrouwen en dat ze natuurlijk, nee nooit hoeven te zeggen dat ik het voor me moet houden.

Of als mensen een keertje oprecht aandacht voor me hebben en me oprechte complimentjes geven (dus allemaal niet uit beleefdheid of sociale overwegingen ofzo, maar als ze het echt menen!) Als mensen naar me willen luisteren zonder meteen een oplossing door te drukken. Oke, dit laatste is dan ook niet een echt klein iets, maar wel iets om super gelukkig van te worden...

Gelukkig zijn is zeldzaam, maar zo goed, moet je ook zo lang mogelijk van proberen te genieten (dus eigenlijk dan niet naar vervelende verplichtingen als school/werk gaan maar ja, dat kan niet)
__________________
ja, maar...
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 16:36
Wiltine
Avatar van Wiltine
Wiltine is offline
Lieve Wendy,

Al ben je klein,
Je kunt iets zijn,
Je hebt iets weg te geven
Een lach, een knik
Een lieve blik
Doen veel in ieders leven

Gewoon een versje uit m'n poëzie album, maar er zit wel iets in. van zulke dingen kan ik ook gewoon heel blij worden, en ook van een gemeend compliment. Dan ben je gewoon de hele dag gelukkig!

Trouwens, Wen, dat jou vriendin zei dat ze als eerste naar jou toe komt, kan ik heel goed begrijpen. Jij bent erg lief en gevoelig, en ook de enigste aan wie ik ooit precies heb verteld wat me dwars zat, en met je reacties heb je me ook geholpen, ook al was het voor jou miss gezeur, 't heeft mij gewoon geholpen!!
echt nogmaals hartstikke bedankt!!
trouwens, fijn dat je je weer een x zo gelukkig voelt! (kijk, daar wordt ik nou ook happy van...)

XxxxX Wiltine
__________________
-
Met citaat reageren
Oud 06-01-2004, 13:47
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Zo als ik aan de ene kant heel erg geraakt word door kritiek van mensen, kan ik aan de andere kant intens gelukkig blij en emotioneel worden door positieve dingen die mensen tegen me zeggen. Als is het al omdat iemand zegt dat ik een leuke trui aan heb.
Als er iemand bij me is probeer ik me wel zoveel mogelijk in te houden, anders heeft diegene natuurlijk ook zoiets van "Wat heeft zij nou?"
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Met citaat reageren
Oud 06-01-2004, 14:01
Verwijderd
Citaat:
Aragnabite schreef op 06-01-2004 @ 14:47:
Zo als ik aan de ene kant heel erg geraakt word door kritiek van mensen, kan ik aan de andere kant intens gelukkig blij en emotioneel worden door positieve dingen die mensen tegen me zeggen. Als is het al omdat iemand zegt dat ik een leuke trui aan heb.
Als er iemand bij me is probeer ik me wel zoveel mogelijk in te houden, anders heeft diegene natuurlijk ook zoiets van "Wat heeft zij nou?"
Met citaat reageren
Oud 06-01-2004, 16:54
sas_andrea
Avatar van sas_andrea
sas_andrea is offline
ja, als mn vriend een lieve gekke actie uithaalt...

als mn vriends autistische broertje opeens heel "normaal" doet en mij knuffelt en zegt: silke, hou van je. (vind ik echt geweldig)

ja... kweenie
__________________
Life's a bitch, and then you marry one. :-P
Met citaat reageren
Oud 06-01-2004, 18:51
Angel Of Faith
Avatar van Angel Of Faith
Angel Of Faith is offline
Als het sneeuwt, als de zon volop schijnt, als het vakantie is en ik met m'n vriendinnen ergens naartoe kan gaan, soms als ik even alleen kan zijn en me kan uitleven op m'n muziek. Vooral als ik een compliment krijg van iemand of als een vriend (of iemand die ik nog niet zo goed ken zelfs) me zegt dat mijn woorden hem of haar echt gesteund hebben bij een bepaalde situatie.
Zo heb ik in de zomervakantie tijdens m'n vakantiewerk een jongen leren kennen waarvan iedereen op het werk (het is een soort van speelpleinwerk met allemaal jongeren die kinderen van 3 tot 15jaar opvangen)me had verteld dat het maar een eigenaardig jongen was. Ik heb niet snel vooroordelen dus ik wou er maar zelf achterkomen of het waar was. Maar ik kom er goed mee overeen (en krijg een hekel aan die andere bende), nu had ik em dit overlaatst gemaild in zo'n vragenlijst die je soms per mail kan krijgen stond zo als laatste vraag: wat zou je me nog zeggen als je wist dat ik morgen zou sterven? (twas ook net uit met z'n vriendin enzo en we hadden er al vaak over gepraat) Toen heb ik em verteld dat hij altijd op me kon rekenen, dat ik altijd bereid was om met em te praten, dat hij me kon lastigvallen wanneer hij maar wil en dat ik blij was dat ik de vooroordelen van de rest van de groep niet had overgenomen. Daarover heeft hij me aangesproken en hij was er zo van aangedaan, dat het de hele dag in m'n hoofd heeft rondgespookt en ik de hele dag echt doodblij heb rondgelopen .
__________________
<~ Ik ben van niemand, alleen van mezelf!~>; no hope, no love, no glory... no happy ending; I should have kicked your ass instead!
Met citaat reageren
Oud 06-01-2004, 19:15
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
zie kronieken van de dag topic

opdracht goed gemaakt en ik ben helemaal blij/hyper/euforisch

denk dat iedereen dat wel eens heeft. ik kan ook helemaal blij worden van kleine dingen als mensen die elkaar niet kennen en aardig tegen elkaar doen, mensen in auto's die je als voetganger zijnde over laten steken, mensen de wegwijzen enz. kleine dingen waar ik echt Heel Erg Overdreven Blij van kan worden
Met citaat reageren
Oud 06-01-2004, 19:18
smilegirl
smilegirl is offline
nieuwjaarsdag lag ik met mijn vriend op zijn slaapbank...we waren moe...hadden een geweldig feest gehad....me beste vrienden waren er....en ze zeiden HET WORD VOOR JOU EEN BETER JAAR EN WE ZULLEN ER DIT JAAR OOK VOOR JE ZIJN....ze hoeven het niet te zeggen omdat ik weet dat ze er zullen zijn...ze zijn echte vrienden...en ik ken ze al 7 jaar...het is echt een vriendje groepje geworden 5 meiden en 2 jongens....me vriend was ook daar...dus het was gewoon helemaal te gek...nieuwjaardag praatte we na en we wisten allebei dat we elkaar wel heel gelukkig maken en daar liepen onze tranen van geluk....
ik was zo intens gelukkig op dat moment
Met citaat reageren
Oud 06-01-2004, 19:31
Luego
Luego is offline
ik kan ook heel gelukkig of blij worden van kleine dingen.

emotioneel.... heel soms. maar niet vaak.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie gevoel <--> verstand
Sangria
14 26-03-2004 17:33
ARTistiek [oud onzin verhaal] Het Verhaal
DarkCat
3 16-08-2002 17:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:45.