Oud 27-03-2008, 10:53
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Het laatste bericht in de vorige topic ging over tellen


Citaat:
Zaterdagavond 5 april en zondag 6 april gaan wij de hele winkel tellen. Enig idee wat hier achter steekt? Is het een landelijke operatie of zit er iets groots aan te komen voor ons filiaal? (ik dacht zelf aan een verbouwing ofzo..) Ps: wij zijn dan zoals altijd gesloten.

Ik vraag mij dit af omdat ook de ouderen alles uitbetaald krijgen, wanneer deze werken. Ik kan me niet voorstellen dat dit een normale operatie is.

Greetz,
Marc




We gaan weer verder op naar de 2500 replay's
Voor deel 4 zie: http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1610313
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Advertentie
Oud 27-03-2008, 10:56
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
@marcc: Het zou heel goed kunnen dat jullie geselecteerd zijn voor de 201 steekproef. Het zal denk ik niks met een verbouwing te maken hebben omdat veel verbouwingen voorlopig worden stopgezet i.v.m. de 56 C1000 winkels.

De 201 steekproef is de bedoeling dat je namelijk maximaal 5% afwijking in geld van je voorraden hebt.
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 27-03-2008, 11:45
marccc
Avatar van marccc
marccc is offline
Bedankt voor je antwoord. Ik heb vroeger ook deze streekproeven gedaan, maar nog nooit over de gehele voorraad. Vandaar mijn nieuwsgierigheid.

Binnen 10 uur tellen circa 35 personen de gehele voorraad.

Laatst gewijzigd op 27-03-2008 om 16:40.
Oud 27-03-2008, 12:53
Skater13
Skater13 is offline
Ik had ook laatst een 2tal artikelen wanneer ik daar de voorraad van opvroeg er in de terminal kwam: dit artikel zit in de 201 steekproef. Heeft dat hier iets mee te maken dan ?
Oud 27-03-2008, 17:35
ikkuh15
ikkuh15 is offline
Hm..ik wil solliciteren voor een bijbaan bij AH. Maar wat kan nou een goede motivatie zijn om bij de AH te werken? Ik wil wel aangenomen worden, natuurlijk
__________________
*Giving up doesn't always mean that you're weak, sometimes it means you're strong enough to let go...*
Oud 28-03-2008, 07:35
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Ik had ook laatst een 2tal artikelen wanneer ik daar de voorraad van opvroeg er in de terminal kwam: dit artikel zit in de 201 steekproef. Heeft dat hier iets mee te maken dan ?
Ja, deze kan je overigens wel gewoon tellen als je dit via selecti tellen doet en daarmee de assortimentsgroep dus laat
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 28-03-2008, 07:37
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Hm..ik wil solliciteren voor een bijbaan bij AH. Maar wat kan nou een goede motivatie zijn om bij de AH te werken? Ik wil wel aangenomen worden, natuurlijk
Euhhhhh geen idee, dat je at geld bij wil verdienen? Die lees ik geregeld. Bij ons nemen we altijd bijna iedereen aan en kijken we daarna of het iets is.
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 28-03-2008, 10:34
tonio
tonio is offline
Citaat:
Hm..ik wil solliciteren voor een bijbaan bij AH. Maar wat kan nou een goede motivatie zijn om bij de AH te werken? Ik wil wel aangenomen worden, natuurlijk
Werkervaring opdoen?
Oud 31-03-2008, 06:16
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Bedankt voor je antwoord. Ik heb vroeger ook deze streekproeven gedaan, maar nog nooit over de gehele voorraad. Vandaar mijn nieuwsgierigheid.

Binnen 10 uur tellen circa 35 personen de gehele voorraad.
tellen is heel vervelend maar ik was er wel heel erg goed in
Oud 31-03-2008, 09:04
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Bedankt voor je antwoord. Ik heb vroeger ook deze streekproeven gedaan, maar nog nooit over de gehele voorraad. Vandaar mijn nieuwsgierigheid.

Binnen 10 uur tellen circa 35 personen de gehele voorraad.

Dit zal geen steekproef zijn maar een totale telling om vervolgens de steekproef met een maximale afwijking van 5% te kunnen halen.
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 31-03-2008, 16:39
damsco
damsco is offline
hallo,

we (althans de ah-medewerkers) krijgen vandaag toch uitbetaald?
normaal is het bij mij (ik heb postbank) altijd rond 12uur smiddags gestort
maar vandaag niet?
iemand hetzelfde probleem ?
__________________
I'm not a player. I just fuck a lot.
Oud 31-03-2008, 17:07
marccc
Avatar van marccc
marccc is offline
Ja, bij mij ook niet. Ik heb ook een postbank rekening.
Oud 31-03-2008, 22:07
yourdarkangel
yourdarkangel is offline
heb het ook nog niet en heb het altijd dezelfde dag op mijn rekening staan als dat ze zeggen (heb postbankrekening). En ik had me er net zo op verheugd....

Zag trouwens dat de disneypoppen geleverd worden deze week!! Eindelijk!

En ik hebnog een vraagje... hoe zit het nou met aanvragen van winkelkarren? Wij hebben echt een tekort want iedereen neemt ze mee naar huis en ik ben meer bezig met mensen uitleggen dat ik geen karren meer heb dan dat ik uberhaupt nog aan mensen echt helpen toekom...Hoorde dat er een wachtlijst is oid?? Ik ben het echt zat gewoon want ik krijg wel mooi dat gezeur over me heen doordat een deel van de mensen asociaal is en die karren meeneemt en niet terugbrengt....
Oud 31-03-2008, 22:52
AFC
AFC is offline
Ik heb ook nog niks gekregen, en zit ook bij de postbank.
lees gelukkig dat jullie daar ook last van hebben en ben dus niet als enige de sjaak zal morgen wel komen dan
Oud 01-04-2008, 00:15
Dvine
Avatar van Dvine
Dvine is offline
pff ons filiaal heeft echt een speciaal belsysteem nodig want wij zijn volgens mij nog de enige redelijk grote AH in Nederland die naar de Info moeten bellen om bijvoorbeeld Houdbaar te roepen!
__________________
What good is religion when it's eachother we despise
Oud 01-04-2008, 08:12
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
pff ons filiaal heeft echt een speciaal belsysteem nodig want wij zijn volgens mij nog de enige redelijk grote AH in Nederland die naar de Info moeten bellen om bijvoorbeeld Houdbaar te roepen!
Veel filialen hebben inderdaad inmiddels looptoestellen en kan je vanaf de kassa de afdeling omroepen. Sommige cassaires roepen echter dan een hele riedel om wat ze willen hebben
Afdeling Houdbaar prijsopgaaf appelmoes (welke van de 100?) of
Afdeling Houdbaar prijsopgaaf albert heijn appelmoes 720 gram. Vreselijk om aan te horen en trap ik er bij ze allemaal ook uit.
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 01-04-2008, 09:40
hafc4ever
hafc4ever is offline
Citaat:
Veel filialen hebben inderdaad inmiddels looptoestellen en kan je vanaf de kassa de afdeling omroepen. Sommige cassaires roepen echter dan een hele riedel om wat ze willen hebben
Afdeling Houdbaar prijsopgaaf appelmoes (welke van de 100?) of
Afdeling Houdbaar prijsopgaaf albert heijn appelmoes 720 gram. Vreselijk om aan te horen en trap ik er bij ze allemaal ook uit.

Het is m'n laatste week bij albert heijn, maar op die manier roepen ze het bij ons echt niet om ze roepen alleen afdeling houdbaar en dan het kassa nummer alsublieft.

Maar echt vreeeemd dat het loon er nog niet is.. heb het nodig.. heb rabobank.
Oud 01-04-2008, 10:19
AFC
AFC is offline
het is wel een handig systeem, alleen zou het nog handiger zijn als de telefoons het ook echt zouden doen, en als ze het dan doen dat de afdeling ook een keer opneemt....
Ads door Google
Oud 01-04-2008, 10:59
yourdarkangel
yourdarkangel is offline
Citaat:
het is wel een handig systeem, alleen zou het nog handiger zijn als de telefoons het ook echt zouden doen, en als ze het dan doen dat de afdeling ook een keer opneemt....
Mee eens
Hele tijd terug was mijn SM boos dat ik omroepte want ze hadden inmiddels de telefoons gevonden! we mogen nl niet meer omroepen alleen maar naar de draagbare toestellen bellen. Als ik van 7 tot 4 werk en ik heb tot 14:00 tervergeefs 100x die telefoons gebeld en moet daarna alsnog omroepen (wat nog meer tijd kost uiteindelijk dan als je direct omroep) dan ga ik op ee gegeven moment niet eens meer bellen..dan roep ik direct om. Maar dat vond hij geen goede reden want moest gewoon altijd eerst die telefoons bellen..... als iedereen ze idd altijd bij zich heeft, zou dat echt wel wat schelen maar helaas dat doen ze niet.
Oud 01-04-2008, 12:34
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Mee eens
Hele tijd terug was mijn SM boos dat ik omroepte want ze hadden inmiddels de telefoons gevonden! we mogen nl niet meer omroepen alleen maar naar de draagbare toestellen bellen. Als ik van 7 tot 4 werk en ik heb tot 14:00 tervergeefs 100x die telefoons gebeld en moet daarna alsnog omroepen (wat nog meer tijd kost uiteindelijk dan als je direct omroep) dan ga ik op ee gegeven moment niet eens meer bellen..dan roep ik direct om. Maar dat vond hij geen goede reden want moest gewoon altijd eerst die telefoons bellen..... als iedereen ze idd altijd bij zich heeft, zou dat echt wel wat schelen maar helaas dat doen ze niet.
Ik ken het probleem ik heb hem zelf altijd bij me maar helaas word ik zelden gebeld
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 01-04-2008, 12:36
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Het is m'n laatste week bij albert heijn, maar op die manier roepen ze het bij ons echt niet om ze roepen alleen afdeling houdbaar en dan het kassa nummer alsublieft.

Maar echt vreeeemd dat het loon er nog niet is.. heb het nodig.. heb rabobank.
Nee gelukkig na een boze reactie van mij laten ze het uit hun kop maar een aantal full-timers bij de kassa vonden het wel een handig idee. WIJ dus niet, dus weg ermee

Denk vandaag omdat de perop's ook een dag later waren

Citaat:
Mee eens
Hele tijd terug was mijn SM boos dat ik omroepte want ze hadden inmiddels de telefoons gevonden! we mogen nl niet meer omroepen alleen maar naar de draagbare toestellen bellen. Als ik van 7 tot 4 werk en ik heb tot 14:00 tervergeefs 100x die telefoons gebeld en moet daarna alsnog omroepen (wat nog meer tijd kost uiteindelijk dan als je direct omroep) dan ga ik op ee gegeven moment niet eens meer bellen..dan roep ik direct om. Maar dat vond hij geen goede reden want moest gewoon altijd eerst die telefoons bellen..... als iedereen ze idd altijd bij zich heeft, zou dat echt wel wat schelen maar helaas dat doen ze niet.
Ik ken het probleem ik heb hem zelf altijd bij me maar helaas word ik zelden gebeld moet ik weer boos worden dat ze me niet bellen
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 01-04-2008, 12:47
yourdarkangel
yourdarkangel is offline
Citaat:
Ik ken het probleem ik heb hem zelf altijd bij me maar helaas word ik zelden gebeld
Waarschijnlijk omdat anderen em dus niet bij zich hebben...

Ik heb mijn loon nog steeds niet baal er wel van want had net gespaard en slechts een klein bedrag laten staan omdat ik zoiets had van 'maandag' heb ik toch mijn loon, maar ja dan zul je zien dat je het niet krijgt
Oud 01-04-2008, 13:05
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Waarschijnlijk omdat anderen em dus niet bij zich hebben...
401: Kaderlid (kan dus ook teamleider zijn ;-))
402: Teamleider VK
403: Teamleider VK
404: Teamleider VA

Denk dat het vooral komt omdat 23 lang niet altijd alle telefoons in gebruik hebben en 401 ook snel bij een teamleider ligt die dus niet met 2 telefoons gaat lopen he...
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 01-04-2008, 13:31
Dvine
Avatar van Dvine
Dvine is offline
pff loon waar blijf je?
__________________
What good is religion when it's eachother we despise
Oud 01-04-2008, 14:21
yourdarkangel
yourdarkangel is offline
Citaat:
401: Kaderlid (kan dus ook teamleider zijn ;-))
402: Teamleider VK
403: Teamleider VK
404: Teamleider VA

Denk dat het vooral komt omdat 23 lang niet altijd alle telefoons in gebruik hebben en 401 ook snel bij een teamleider ligt die dus niet met 2 telefoons gaat lopen he...

401: SM of ASM
402: Houdbaar
403: Vers en zuivel etc.

En dat hoeven niet persee de teamleiders te zijn.....
Advertentie
Oud 01-04-2008, 15:39
MJboy
MJboy is offline
Hoi ik had een vraag,

ik kreeg een sollicitatieforumulier bij de albert hein en daar vragen ze of je bereid bent om te werken op de ochtend,middag,en avond ik zou graag willen weten welke tijdens dat ongeveer zijn want ik zit uiteraard ook nog op school. En er is ook een vraag of werken op zaterdag een bezaar is. Ik vind het zelf geen bezwaar maar ik zit ook nog op voetbal en speel altijd een wedstrijd op zaterdag. Dus van af welke tijden werk je dan op zaterdag?

alvast bedankt
Oud 01-04-2008, 15:58
Verwijderd
Citaat:
pff loon waar blijf je?
problemen bij accounting plaza, misschien komt het pas volgende week ;(
Oud 01-04-2008, 16:20
huismus
huismus is offline
Neeee, het loon is binnen.
Oud 01-04-2008, 17:17
Verwijderd
ik zag het net! gelukkig!
Oud 01-04-2008, 17:22
damsco
damsco is offline
hallo,

ik heb mijn loon dus ook net binnen gekregen. maar weet iemand toevallig of we winstuitkering ofzo hebben gekregen ? want ik heb maar 2 weken (9,45 uur per week, waarvan 5 uurtjes dubbel uitbetaald) gewerkt (2 weken vrij ivm tentamens) en ik heb 311 euro gekregen ?

het is natuurlijk wel lekker, maarja was wel verrast
__________________
I'm not a player. I just fuck a lot.
Oud 01-04-2008, 17:43
kassamiep90
kassamiep90 is offline
Citaat:
Hoi ik had een vraag,

ik kreeg een sollicitatieforumulier bij de albert hein en daar vragen ze of je bereid bent om te werken op de ochtend,middag,en avond ik zou graag willen weten welke tijdens dat ongeveer zijn want ik zit uiteraard ook nog op school. En er is ook een vraag of werken op zaterdag een bezaar is. Ik vind het zelf geen bezwaar maar ik zit ook nog op voetbal en speel altijd een wedstrijd op zaterdag. Dus van af welke tijden werk je dan op zaterdag?

alvast bedankt
de tijden die ik werk zijn echt heel erg verschillend en ik geloof ook niet dat er een vaste werktijd is. Als jij bv zegt dat je op zaterdag om 1 uur een wedstrijd hebt en dus tot 12 uur kan werken wordt je bv van 7 tot 12 uur ingepland. Als jij op je sollicitatiegesprek gewoon aangeeft op welke tijden je kan werken moet dat geen probleem zijn lijkt me
Oud 01-04-2008, 17:43
kassamiep90
kassamiep90 is offline
Citaat:
hallo,

ik heb mijn loon dus ook net binnen gekregen. maar weet iemand toevallig of we winstuitkering ofzo hebben gekregen ? want ik heb maar 2 weken (9,45 uur per week, waarvan 5 uurtjes dubbel uitbetaald) gewerkt (2 weken vrij ivm tentamens) en ik heb 311 euro gekregen ?

het is natuurlijk wel lekker, maarja was wel verrast
is inderdaad de winstuitkering ik vond het ook best lekker!
Oud 01-04-2008, 19:44
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Hoi ik had een vraag,

ik kreeg een sollicitatieforumulier bij de albert hein en daar vragen ze of je bereid bent om te werken op de ochtend,middag,en avond ik zou graag willen weten welke tijdens dat ongeveer zijn want ik zit uiteraard ook nog op school. En er is ook een vraag of werken op zaterdag een bezaar is. Ik vind het zelf geen bezwaar maar ik zit ook nog op voetbal en speel altijd een wedstrijd op zaterdag. Dus van af welke tijden werk je dan op zaterdag?

alvast bedankt
ik zou de ochtend niet aankruisen als je dan vaak naar school moet enzo.Maar dat kan precies in een sollicitatiegesprek besproken worde
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 02-04-2008, 12:58
Verwijderd
Citaat:
hallo,

ik heb mijn loon dus ook net binnen gekregen. maar weet iemand toevallig of we winstuitkering ofzo hebben gekregen ? want ik heb maar 2 weken (9,45 uur per week, waarvan 5 uurtjes dubbel uitbetaald) gewerkt (2 weken vrij ivm tentamens) en ik heb 311 euro gekregen ?

het is natuurlijk wel lekker, maarja was wel verrast
38% winstuitkering erbij idd
Oud 02-04-2008, 13:05
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
hallo,

ik heb mijn loon dus ook net binnen gekregen. maar weet iemand toevallig of we winstuitkering ofzo hebben gekregen ? want ik heb maar 2 weken (9,45 uur per week, waarvan 5 uurtjes dubbel uitbetaald) gewerkt (2 weken vrij ivm tentamens) en ik heb 311 euro gekregen ?

het is natuurlijk wel lekker, maarja was wel verrast
En misschien vakantieuren uitbetaald gekregen voor de dagen dat je vrij bent geweest?
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 02-04-2008, 13:42
Dvine
Avatar van Dvine
Dvine is offline
Citaat:
pff ons filiaal heeft echt een speciaal belsysteem nodig want wij zijn volgens mij nog de enige redelijk grote AH in Nederland die naar de Info moeten bellen om bijvoorbeeld Houdbaar te roepen!


HEHE ik poste dit en ik kwam gisteren op werk: voilá, we hadden nieuwe telefoons we kunnen nu dus eindelijk zelf roepen en we hebben ook telefoons op de vloer.
__________________
What good is religion when it's eachother we despise
Ads door Google
Oud 02-04-2008, 14:27
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Misschien heeft je baas het gelezen
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 02-04-2008, 19:39
DjMax
DjMax is offline
hmm, 38% winstuitkering? 38% van je periodeloon in die periode? Krijg je de winstuitkering elke kwartaal? En verandert de percentage steeds afhangend van de winst?
Oud 02-04-2008, 19:54
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
hmm, 38% winstuitkering? 38% van je periodeloon in die periode? Krijg je de winstuitkering elke kwartaal? En verandert de percentage steeds afhangend van de winst?
Nee krijg je in periode 12 en een nabetaling rond periode 3 of 4 En gaat dan over het gemiddelde periode loon van (in dit geval) 2007.
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 02-04-2008, 22:48
Verwijderd
Citaat:
Nee krijg je in periode 12 en een nabetaling rond periode 3 of 4 En gaat dan over het gemiddelde periode loon van (in dit geval) 2007.
periode 13 krijg je meestal je winstuitkering dacht ik
Oud 02-04-2008, 23:05
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
periode 13 krijg je meestal je winstuitkering dacht ik
12, want je krijgt hem in december. Periode 13 word betaald in januari
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 03-04-2008, 08:38
Verwijderd
ah whatever, als we het maar krijgen
Oud 03-04-2008, 08:39
Verwijderd
trouwens, zijn er hier mensen die in een filiaal werken waarbij delikaas-brood een teamleider heeft? bij ons loopt het redelijk in het honderd zonder, maar we zijn officieel te klein.
Oud 03-04-2008, 11:39
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
trouwens, zijn er hier mensen die in een filiaal werken waarbij delikaas-brood een teamleider heeft? bij ons loopt het redelijk in het honderd zonder, maar we zijn officieel te klein.
Delikaasbrood krijgt sowiezo Géén teamleider dat valt onder de SM en ASM.
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 03-04-2008, 12:39
Verwijderd
Citaat:
Delikaasbrood krijgt sowiezo Géén teamleider dat valt onder de SM en ASM.
Dit.

Dus als het in het honderd loopt, dan doet je ASM z'n werk niet goed.
Oud 03-04-2008, 13:41
Skater13
Skater13 is offline
Bij ons staat nu de vacature open voor Teamleider BDK
Oud 03-04-2008, 21:36
Verwijderd
Citaat:
Delikaasbrood krijgt sowiezo Géén teamleider dat valt onder de SM en ASM.
dat is niet waar. in eerste instantie niet, maar er zou gekeken worden naar of het nodig was. in grote filialen, maar ook in kleinere. ik vraag het niet voor niets namelijk.


en het is sowieso
Oud 03-04-2008, 21:36
Verwijderd
Citaat:
Dit.

Dus als het in het honderd loopt, dan doet je ASM z'n werk niet goed.
duh, die vindt enkel houdbaar interessant.
Oud 03-04-2008, 23:22
tonio
tonio is offline
Citaat:
duh, die vindt enkel houdbaar interessant.
Houdbaar/verkoopklaar heeft toch gewoon eigen teamleider?
Oud 03-04-2008, 23:30
Verwijderd
Citaat:
Houdbaar/verkoopklaar heeft toch gewoon eigen teamleider?
ja, maar meneer interesseert zich gewoon niet voor ons. bovendien is ASM iemand die zich officieel overal mee bezig moet houden natuurlijk. dus ook met houdbaar, ondanks dat die al een teamleider hebben
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Het grote Albert Heijn Topic Deel 6
ikbenschipper1
369 03-02-2020 15:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:17.