Oud 11-07-2009, 13:47
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
De nieuwste actie zuigt trouwens. 10 zegels voor 1 euro korting ?
Ja, nogal.

Citaat:
Eerst was het 250 euro voor 5 euro korting. Dan is 50 euro voor 1 euro korting beter voor de klant natuurlijk.
Dan nog.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-07-2009, 16:53
MaartenNL
MaartenNL is offline
Citaat:
LAPG (Laagste Actie Prijs Garantie) is trouwens geen actie meer maar wordt voorlopig een vast onderdeel.
Ik had ook een foldertje van de AH gekregen, waarin stond dat ze nog even doorgaan met deze actie. Mooi werk! Hier (AH LAPG) kan je de acties volgen, hoef je niet zelf alles uit te pluizen.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2009, 10:13
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik had ook een foldertje van de AH gekregen, waarin stond dat ze nog even doorgaan met deze actie. Mooi werk! Hier (AH LAPG) kan je de acties volgen, hoef je niet zelf alles uit te pluizen.
Ja, dat werkt vast.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 16-07-2009, 21:46
Patt92
Patt92 is offline
Hee Hallo, ik had een vraagje (Zal eens niet )

Een vriendin van me werkt in AH1027 (Amsterdam Osdorpplein) maar haar contract wordt waarschijnlijk niet verlengd omdat ze te oud is (Erg flauw)
Dus ik ben vandaag naar mijn eigen AH gegaan (1073 Amstelveen Westwijk) en gevraagd of ze nog mensen zoeken, en dat zochten ze nog heel dringend gelukkig!
Maar kan ze nu het beste overplaatsing aanvragen of ontslag nemen bij 1027 en solliciteren bij 1073, weet van me vriendin dat overplaatsing vrij lang duurt'

Hoor het graag van jullie
Met citaat reageren
Oud 16-07-2009, 21:48
AlbertHeijn.
AlbertHeijn. is offline
Weten jullie de acties van volgende week al? Zou ze graag willen hebben. Dat winkelweb systeem doet het (nog steeds) niet bij onze AH.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2009, 01:07
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Hee Hallo, ik had een vraagje (Zal eens niet )

Een vriendin van me werkt in AH1027 (Amsterdam Osdorpplein) maar haar contract wordt waarschijnlijk niet verlengd omdat ze te oud is (Erg flauw)
Dus ik ben vandaag naar mijn eigen AH gegaan (1073 Amstelveen Westwijk) en gevraagd of ze nog mensen zoeken, en dat zochten ze nog heel dringend gelukkig!
Maar kan ze nu het beste overplaatsing aanvragen of ontslag nemen bij 1027 en solliciteren bij 1073, weet van me vriendin dat overplaatsing vrij lang duurt'

Hoor het graag van jullie
Overplaatsing bij het einde van het contract lijkt me onmiddelijk ingaan op het moment dat haar oude contract zou verlopen, toch? Of zeg ik nu rare dingen?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 17-07-2009, 11:49
Skater13
Skater13 is offline
Als ze haar in 1027 weg willen hebben, dmv het contract niet verlengen. Kan je lijkt mij gewoon per die einddatum overplaatsing aanvragen naar 1073, mits deze goedgekeurd wordt uiteraard.

De acties van volgende week waren gister nog niet bekend lijkt me? De communicatie container, met daarin de folders e.d., ontvangen wij iig op vrijdag. Ook kan je alléén op vrijdag de acties voor volgende week opvragen met de gekoppelde WAG/Ass.gr. Ik weet geen acties uit mijn hoofd sorry!
Met citaat reageren
Oud 28-07-2009, 14:33
justus3000
justus3000 is offline
Ik had een vraag. Ik werk nu ruim 3 jaar bij AH en heb een onbepaalde tijd contract. Nu sta ik al sinds ik begonnen ben als functie vulploegmedewerker, nu ben ik ook magazijnman, moet elke avond restanten tellen en voorraden tellen en controleren. Nu is mijn vraag is dit dan niet een beetje een lage functiewaardering? Aangezien er mensen van mijn leeftijd bijna 70 cent per uur meer verdienen een beetje jammer.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2009, 22:25
Francois
Francois is offline
Ik werk nu driekwart jaar bij de AH, en het begint me ongeloofelijk te vervelen. Nu heb ik ook al een ander baantje gevonden dat én beter verdient, én veel leuker is. Oftewel, ik ga ontslag nemen.

Nu is mijn contract verlengd voor bepaalde tijd tot mei volgend jaar. Ik kan toch wel gewoon ontslag nemen? Moet ik dan bij de teamleider aankloppen?

Ik moet zaterdag werken en dan ga ik het opzeggen. Daarna heb ik een week vrij, de week daarop zaterdag weer werken, en daarna drie weken vrij. Dus dat zou betekenen dat ik nog 2 keer moet werken met die 4 weken opzeg in gedachte?

Bedankt alvast
Met citaat reageren
Oud 29-07-2009, 13:28
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik werk nu driekwart jaar bij de AH, en het begint me ongeloofelijk te vervelen. Nu heb ik ook al een ander baantje gevonden dat én beter verdient, én veel leuker is. Oftewel, ik ga ontslag nemen.

Nu is mijn contract verlengd voor bepaalde tijd tot mei volgend jaar. Ik kan toch wel gewoon ontslag nemen? Moet ik dan bij de teamleider aankloppen?

Ik moet zaterdag werken en dan ga ik het opzeggen. Daarna heb ik een week vrij, de week daarop zaterdag weer werken, en daarna drie weken vrij. Dus dat zou betekenen dat ik nog 2 keer moet werken met die 4 weken opzeg in gedachte?

Bedankt alvast
Dan kun je gewoon ontslag nemen, er zit wel een periode bij die je nog moet werken. (in principe 4 weken, maar het hangt af van wanneer je ontslag neemt en hoe strikt / makkelijk ze er bij jou mee omgaan)
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 29-07-2009, 18:42
Skater13
Skater13 is offline
Citaat:
Ik had een vraag. Ik werk nu ruim 3 jaar bij AH en heb een onbepaalde tijd contract. Nu sta ik al sinds ik begonnen ben als functie vulploegmedewerker, nu ben ik ook magazijnman, moet elke avond restanten tellen en voorraden tellen en controleren. Nu is mijn vraag is dit dan niet een beetje een lage functiewaardering? Aangezien er mensen van mijn leeftijd bijna 70 cent per uur meer verdienen een beetje jammer.
Stap eens naar je Teamleider/ASM en leg heb de situatie voor. De keuze is aan hun volgens mij of je doorstroomt, er is geen automatische doorstroom meer namelijk naar B.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2009, 21:39
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Stap eens naar je Teamleider/ASM en leg heb de situatie voor. De keuze is aan hun volgens mij of je doorstroomt, er is geen automatische doorstroom meer namelijk naar B.
Vulploeger B wordt in principe helemaal niet meer gegeven, toch? Ik weet nog wel dat dat bij mij al een ellende was om te verkrijgen, in ieder geval.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 29-07-2009, 22:49
Verwijderd
Citaat:
Nu is mijn contract verlengd voor bepaalde tijd tot mei volgend jaar. Ik kan toch wel gewoon ontslag nemen? Moet ik dan bij de teamleider aankloppen?
Een contract voor bepaalde tijd kun je niet vroegtijdig opzeggen. Tenzij de AH akkoord gaat met een eerder vertrek, zit je dus tot mei aan je contract vast.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2009, 11:15
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Een contract voor bepaalde tijd kun je niet vroegtijdig opzeggen. Tenzij de AH akkoord gaat met een eerder vertrek, zit je dus tot mei aan je contract vast.
En dat gaat AH altijd.
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Met citaat reageren
Oud 30-07-2009, 11:17
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Stap eens naar je Teamleider/ASM en leg heb de situatie voor. De keuze is aan hun volgens mij of je doorstroomt, er is geen automatische doorstroom meer namelijk naar B.
Doorstroom vind in princiepe helemaal niet meer plaats op verkoopklaar, AH heeft nu een nieuwe functie bedacht Medewerker Verkoopklaar, hier word iedereen in ingeschaalt die op verkoopklaar werkt....
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Met citaat reageren
Oud 30-07-2009, 13:02
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Doorstroom vind in princiepe helemaal niet meer plaats op verkoopklaar, AH heeft nu een nieuwe functie bedacht Medewerker Verkoopklaar, hier word iedereen in ingeschaalt die op verkoopklaar werkt....
Ik vind dat trouwens best oneerlijk, want mensen die alleen een paar uurtjes houdbaar vullen zouden niet zoveel moeten verdienen als iemand die ook telt, kassa kan en zo nog tig van die dingetjes. Er zou best wat meer beloond mogen worden op wat je kunt.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 30-07-2009, 15:36
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Ik vind dat trouwens best oneerlijk, want mensen die alleen een paar uurtjes houdbaar vullen zouden niet zoveel moeten verdienen als iemand die ook telt, kassa kan en zo nog tig van die dingetjes. Er zou best wat meer beloond mogen worden op wat je kunt.
Ik ben het opzich met je eens hoor, daarom hadden we altijd verkoper A en B het is weer een nieuwe discussie voor de vakbonden vind ik om daar hun mening over te gaan geven. Waar de B functie op verkoopklaar gebruikt werd voor mensen met extra verantwoordelijkheid en toekomstig teamleiders.
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Met citaat reageren
Oud 04-08-2009, 22:30
Airseb
Airseb is offline
Hey Beste AH-medewerkers,

Ik heb een vraag, wat moet je nu precies fifo vullen van houdbaar??
Alvast bedankt!!!
Met citaat reageren
Oud 05-08-2009, 11:53
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Hey Beste AH-medewerkers,

Ik heb een vraag, wat moet je nu precies fifo vullen van houdbaar??
Alvast bedankt!!!
verschilt soms wel een beetje per winkel maar:

Banket uit koek
Verse Nootjes
Rookworst
Droge worst
Chips
Ontbijtkoek
Noten uit noten&toast
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Met citaat reageren
Oud 05-08-2009, 12:31
Skater13
Skater13 is offline
Broodvervangers bij ons ook, dacht ik!
Met citaat reageren
Oud 06-08-2009, 01:24
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Broodvervangers bij ons ook, dacht ik!
Das o.a. ontbijtkoek maar beschuit meestal weer niet dan
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Met citaat reageren
Oud 07-08-2009, 15:59
Junga
Junga is offline
Beste collega's,

Ik ben net door mijn SM gebeld of ik ook geïnteresseerd was in een kassacursus.
Ik heb gelijk ja gezegd en mag dinsdagmiddag met de opleiding beginnen.

Mijn vraag aan jullie is, wat kan ik verwachten van de opleiding en het kassawerk opzich?
Waar moet ik opletten etc.

Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Oud 07-08-2009, 17:23
Skater13
Skater13 is offline
De opleiding is niet heel erg moeilijk, ik weet niet op welke afdeling je staat? Eén deel van de opleiding gaat bijv. over gedrag en bedrijfskleding en normen/waarden binnen AH - dit deel ken je al goed aangezien je er al werkt. Mocht je bijv. op groente staan is dat deel van herkennen ook heel makkelijk. Verder hoef je alleen de handelingen te leren die je verricht bij het afrekeningen en de moeilijke dingen kom je in de praktijk pas achter. Dan is het een kwestie van vragen en onthouden... Moet allemaal goed te doen zijn dus!
Met citaat reageren
Oud 08-08-2009, 15:33
Junga
Junga is offline
Citaat:
De opleiding is niet heel erg moeilijk, ik weet niet op welke afdeling je staat? Eén deel van de opleiding gaat bijv. over gedrag en bedrijfskleding en normen/waarden binnen AH - dit deel ken je al goed aangezien je er al werkt. Mocht je bijv. op groente staan is dat deel van herkennen ook heel makkelijk. Verder hoef je alleen de handelingen te leren die je verricht bij het afrekeningen en de moeilijke dingen kom je in de praktijk pas achter. Dan is het een kwestie van vragen en onthouden... Moet allemaal goed te doen zijn dus!
Ja ik sta al een jaar op houdbaar en vers/groente dus dat onderdeel weet ik al ja
Bedankt voor de uitleg!
Met citaat reageren
Oud 08-08-2009, 19:44
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Kassacursus valt enorm mee, die kun je praktisch zonder fouten maken. Fruit herkennen was altijd lastig, maar is tegenwoordig aanzienlijk versimpeld en bovendien doe je AGF dus dat weet je ook al.

Bij het kassa draaien opzich is het vooral dat in het begin ineens alles op je afkomt en je nog niet automatisch elke handeling doet (bonuspas vragen, wisselgeld geven, enz) maar dat leer je allemaal heel snel. Het komt wel goed.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 15-08-2009, 10:48
Llowlands09
Llowlands09 is offline
Hey,

Ik had een vraag: Ik ben 16, in november 17, en ik ben gevraagd door mijn teamleider of ik mee wil doen aan de teamleider "talentenjacht" (zoals ze het zelf noemde). Dat lijkt mij erg leuk, alleen ik vroeg me af, weet iemand misschien wat het (ongeveer) verdient als teamleider op je 16e/17e?
Met citaat reageren
Oud 15-08-2009, 11:30
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Je word dan niet meteen benoemd hoor je zal eerst wat opleidingen moeten krijgen enzo en systeem kennis uitbereiden enzo. Het minimum voor teamleiders is iets van 7 euro per uur
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Met citaat reageren
Oud 16-08-2009, 01:17
Llowlands09
Llowlands09 is offline
Oke, thnx!
Met citaat reageren
Oud 16-08-2009, 19:57
stokj
stokj is offline
hallo allemaal,

Nu ik klaar ben met een HBO opleiding zit ik mij te orienteren voor een baan of andere opleiding. Graag zou ik bij AH verder willen. Op dit moment ben ik al 2 jaar parttime teamleider en heb de ambitie om SM te worden. Hiervoor heb ik bij de OM en P&O adviseur een gesprek gevraagd om door te stromen naar ASM. Gedurende de afwezigheid van de SM in mijn filiaal heb ik samen met nog een teamleider hem vervangen. Dit hield duidelijk in dat ik ook SM taken ging verrichten.
Na dat gesprek had de OM in gedachte om eerst als fulltime teamleider aan de slag te gaan in een ander filiaal en na een jaar de overstap naar ASM te maken. Echter vindik dit te laat. Ik wil op zn minst nu of in januari 2010 aan de slag gaan als ASM. Ook de teamleider met wie ik de winkel overnam is van mening dat het sneller kan bij mij. Van kassa weet ik alles en ook van verkoop (brood) weet ik alles. Het enige wat erbij geleerd moet worden is dan deli (kaas/vleeswaren). Om hiervoor nou een jaar te gaan wachten zie ik niet zitten.
Zijn er andere manieren om gezien mijn kennis e.d. door te stromen naar ASM ipv nog een jaar te wachten?
Met citaat reageren
Oud 16-08-2009, 23:50
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
hallo allemaal,

Nu ik klaar ben met een HBO opleiding zit ik mij te orienteren voor een baan of andere opleiding. Graag zou ik bij AH verder willen. Op dit moment ben ik al 2 jaar parttime teamleider en heb de ambitie om SM te worden. Hiervoor heb ik bij de OM en P&O adviseur een gesprek gevraagd om door te stromen naar ASM. Gedurende de afwezigheid van de SM in mijn filiaal heb ik samen met nog een teamleider hem vervangen. Dit hield duidelijk in dat ik ook SM taken ging verrichten.
Na dat gesprek had de OM in gedachte om eerst als fulltime teamleider aan de slag te gaan in een ander filiaal en na een jaar de overstap naar ASM te maken. Echter vindik dit te laat. Ik wil op zn minst nu of in januari 2010 aan de slag gaan als ASM. Ook de teamleider met wie ik de winkel overnam is van mening dat het sneller kan bij mij. Van kassa weet ik alles en ook van verkoop (brood) weet ik alles. Het enige wat erbij geleerd moet worden is dan deli (kaas/vleeswaren). Om hiervoor nou een jaar te gaan wachten zie ik niet zitten.
Zijn er andere manieren om gezien mijn kennis e.d. door te stromen naar ASM ipv nog een jaar te wachten?
Nope ben bang van niet, op een of andere manier is intern doorstromen moeilijker dan extern solliciteren en instromen als ASM, als je soms ziet wie er dan instromen Maar je bent nu eenmaal afhankelijk van je OM en P&Oer
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Met citaat reageren
Oud 17-08-2009, 23:50
Llowlands09
Llowlands09 is offline
Citaat:
Je word dan niet meteen benoemd hoor je zal eerst wat opleidingen moeten krijgen enzo en systeem kennis uitbereiden enzo. Het minimum voor teamleiders is iets van 7 euro per uur
Ik hoorde gisteren dat de salarisschaal voor teamleiders pas begint bij 21 jaar? Dus dan zou het veel meer zijn, aangezien je als 21-jarige al meer verdient als gewone medewerker verkoopklaar?
Met citaat reageren
Oud 18-08-2009, 15:22
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Ik hoorde gisteren dat de salarisschaal voor teamleiders pas begint bij 21 jaar? Dus dan zou het veel meer zijn, aangezien je als 21-jarige al meer verdient als gewone medewerker verkoopklaar?
Teamleiderschaal begint dacht ik bij 20 jaar, maar ik weet het niet zeker ;-) Dat zou ik voor de zekerheid dan moeten nazoeken ;-)
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Met citaat reageren
Oud 18-08-2009, 21:14
Patt92
Patt92 is offline
Hoi!

Na 3 heerlijke weken vakantie ben ik gisteren weer begonnen bij mn AH filiaal, blijkt dat ik helemaal niet meer in de computer sta! Wel een beetje vreemd. Dus ik heb vandaag gebeld naar Bea (mijn teamleider) en zegt dat ik niet hoef te werken omdat ik niet uitbetaald krijg vanwege die computer. Echt heel raar, moet morgen even bellen naar mijn SM. Het lag gelukkig niet aan me proeftijd, die ben ik gewoon door gelukkig

Hopen dat het goed komt! (Vast wel, ga uit van het beste)
Met citaat reageren
Oud 18-08-2009, 21:42
Skater13
Skater13 is offline
AH weer op zoek naar ASM/SM's. Dit vanwege de hoge vergrijzing in deze functies komende 3 jaar. Zijn er nog mensen hier die heengaan op 8 oktober naar die meeting?
Met citaat reageren
Oud 08-09-2009, 17:40
Skater13
Skater13 is offline
Aan de hand van de hamsterweken heeft RE besloten deze 2 weken zelf te beslissen wat ze insturen met de Hele zak halve prijs actie.. Resultaat maandag: 590 bloemkolen afgeleverd Gekkenwerk dus eigenlijk, máár zeker niet te kort nee
Met citaat reageren
Oud 08-09-2009, 20:29
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Aan de hand van de hamsterweken heeft RE besloten deze 2 weken zelf te beslissen wat ze insturen met de Hele zak halve prijs actie.. Resultaat maandag: 590 bloemkolen afgeleverd Gekkenwerk dus eigenlijk, máár zeker niet te kort nee
Jah ik hoorde inderdaad meer klachten het slaat helemaal nergens op was vandaag in me oude winkel en die hadden 3 karren bloemkolen ,1 kar witlof etc restant staan, iets veel van het goede ?
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Met citaat reageren
Oud 08-09-2009, 20:48
Skater13
Skater13 is offline
Ja, ik sprak iemand van RE zelf voordat het begon (zondag) Die wist me al te vertellen dat er hele gekke dingen door winkels uitgehaald waren tijdens de hamsterweken en ze dus nu zelf de uitleveringen in de hand wilde hebben.. En ja ze hebben dus zat op het moment, maar je kan dit soort acties nooit écht goed inschatten lijkt me! We gaan het zien over 1,5week.. Wij hadden vanochtend voor de vracht ook idd 3 karren bloemkool

Tip voor medewerkers: Momo uitsluiten werkt nog - en volgens mij werkt uitsluiten en dan extra orderen hoeveel je zelf wilt hebben ook nog steeds!
Met citaat reageren
Oud 08-09-2009, 23:12
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Ja, ik sprak iemand van RE zelf voordat het begon (zondag) Die wist me al te vertellen dat er hele gekke dingen door winkels uitgehaald waren tijdens de hamsterweken en ze dus nu zelf de uitleveringen in de hand wilde hebben.. En ja ze hebben dus zat op het moment, maar je kan dit soort acties nooit écht goed inschatten lijkt me! We gaan het zien over 1,5week.. Wij hadden vanochtend voor de vracht ook idd 3 karren bloemkool

Tip voor medewerkers: Momo uitsluiten werkt nog - en volgens mij werkt uitsluiten en dan extra orderen hoeveel je zelf wilt hebben ook nog steeds!
Jeps de nieuwe kassamandactie "pringels' heb ik dan ook al uitgesloten

De bijorder beperking is van alle AGF producten af gehaald behalve de paprikamix.

Ik word btw al gek van de mensen die op alle groente korting verwacht hadden.
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Met citaat reageren
Oud 09-09-2009, 13:41
Skater13
Skater13 is offline
Haha top!
Ja ik zag het, vandaag ook nog van de paprikamix zelfs =) Maar wij hebben toch voor alles behalve wiltof 0 besteld voor morgen.. zat in huis
Ja.. ik hoorde het al vanuit het kassa-team idd, veel mensen verwachten op alles korting... LEES!
Zal mij benieuwen wat de acties voor volgende week zijn..
Ik gok op:
Sperziebonen
Broccoli
Elstar
Bananen
Bospeen

Verder zag ik vandaag iets doms in de reclame v/d filmweken, ze hebben in de reclame nog de borden (die aan het plafond hangen) van vorig jaar gebruikt - ipv die er nu hangen
Met citaat reageren
Oud 09-09-2009, 20:24
Verwijderd
Volgens mij is het gewoon de reclame van vorig jaar die ze nu nog een keer laten circuleren. De gemiddelde consument ziet toch niet dat er andere borden hangen
Met citaat reageren
Oud 09-09-2009, 22:32
Skater13
Skater13 is offline
Ja, dat bedoel ik ook in m'n post (A) Ze hadden alleen die borden wel even kunnen veranderen, moet mogelijk zijn met de huidige technologie lijkt me
Met citaat reageren
Oud 09-09-2009, 23:13
Verwijderd
Vast wel, maar waarom moeite nemen als toch niemand het ziet? (mij was het bijv. niet eens opgevallen, maar ik let er ook niet op welke borden er in de winkel hangen )
Met citaat reageren
Oud 12-09-2009, 22:42
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Mij was het wel op gevallen, welke aanbiedingen het volgende week zijn wist ik 2,5 week terug al omdat de reclame bij ons werd opgenomen en de groente exact met die producten moest uitzien..

grtz
ivo
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Met citaat reageren
Oud 15-09-2009, 17:21
Denniss_18
Denniss_18 is offline
Hallo,
Ik ben benaderd om teamleider verkoopklaar (parttime) te gaan worden! Maar weet iemand toevallig hoeveel een teamleider (18 jaar) per uur gaat verdienen?
Met citaat reageren
Oud 15-09-2009, 19:18
Skater13
Skater13 is offline
Dat zal waarschijnlijk rond je 5,35 zijn? Ik zit in schaal B (volgens mij zitten teamleiders daar ook in, of is dat C?) En ik verdien 5,35 per uur..
Met citaat reageren
Oud 15-09-2009, 22:35
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Dat zal waarschijnlijk rond je 5,35 zijn? Ik zit in schaal B (volgens mij zitten teamleiders daar ook in, of is dat C?) En ik verdien 5,35 per uur..
Teamleiders zitten keihard in de D schaal, wat inhoud op je 18de ongeveer 8 euries gaan verdienen
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Met citaat reageren
Oud 17-09-2009, 13:16
Denniss_18
Denniss_18 is offline
okee.. bedankt! ik heb het ook gevonden in de cao! trouwens vanaf volgende week nieuwe eredivisie actie bij ah!

Na het enorme succes van de voetbalplaatjes eerder dit jaar start Albert Heijn aanstaande maandag met een nieuwe actie die helemaal in het teken van voetbal staat. Klanten krijgen vanaf maandag 21 september tot en met zondag 11 oktober bij elke € 10 boodschappen een kaartje met 6 puzzelstukjes. Deze stukjes zijn onderdeel van een unieke Eredivisie puzzel waarop de voetbalsterren van nu afgebeeld staan als de helden van de jaren 50, de periode waarin de Eredivisie begon. Als klanten alle 144 stukjes van de puzzel bij elkaar hebben gespaard is de afbeelding compleet. Nederland gaat de komende tijd dus weer ouderwets gezellig puzzelen.

De Eredivisie, die in het seizoen 1956-1957 is begonnen, is de grote inspiratiebron voor de Eredivisiepuzzel van Albert Heijn. Zodra alle puzzelstukjes zijn gelegd, zijn de afbeeldingen te zien van spelers van alle 18 clubs uit de huidige Eredivisie - één speler per club - gehuld in voetbalkleding uit de jaren vijftig. Een tijd van grote broeken, hoge lederen kicksen en geveterde voetbalshirts. De puzzel is een nostalgisch eerbetoon aan het Nederlandse voetbal. Albert Heijn - Official Partner van de Eredivisie - wil hiermee alle Eredivisieclubs dit voetbalseizoen veel succes wensen.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2009, 18:23
Skater13
Skater13 is offline
Ik zag het al op distrifood ja, leuk! Kijken of dit net zo'n hit wordt, deze is ook op nog wat jongere kinderen gericht lijkt me, puzzelen of sparen - sparen is leuker als je ze kent
Met citaat reageren
Oud 18-09-2009, 20:27
naam ingebruik
Avatar van naam ingebruik
naam ingebruik is offline
hier isie dus nuja ik meld me dan hier maar aan he
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2009, 20:28
naam ingebruik
Avatar van naam ingebruik
naam ingebruik is offline
ik vind dat ze bij c1000 een leuke actie hebben

maar dat mag ik eigelijk niet vinden van een concurent he
__________________
.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Het grote Albert Heijn Topic (deel 5)
ikbenschipper1
500 04-02-2009 17:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:25.