Oud 24-06-2009, 11:30
Alyssia
Alyssia is offline
Mijn kat had een hele grote open wond op haar rechterschouder en toen moest ze snel naar de dierenarts maar het was een heel gedoe want ik kon haar niet zo makkelijk pakken en toen stond opeens mijn Engels leraar met zijn auto in onze achtertuin.
Advertentie
Oud 24-06-2009, 12:42
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik droomde over een vakantiekamp maar mijn schoolklas was erbij. De bedden waren heel vreemd en er was een grote, open auto en iemand liep over een zebrapad. Ik weet het alleen nog omdat dat bewijs is dat ik wel degelijk geslapen heb vanacht, zo voelde het namelijk niet.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 25-06-2009, 08:22
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Ja, eindelijk weer een droom die ik kon onthouden! Zo willen we het hebben.

Eerst werd mijn laptop gehackt door een jongen waar ik duizend jaar geleden msn contact mee had. Dat wist ik doordat het bureaublad opeens dat van hem was (geen idee hoe dat eruit zou moeten zien, maar het werd maar grijs) en doordat de medeklinkers van een nickname die hij toen gebruikte in een hoekje verschenen, en daaruit kon ik zijn nickname afleiden en dus weten wie hij was. Maar ik heb die jongen al jaren niet gesproken en ik weet dat hij een andere naam gebruikt inmiddels.
Toen ging ik op kamp of op vakantie ofzo. Hoe ik daar zou moeten komen wist ik niet, of waar het heen zou moeten gaan, ik wist alleen wel dat er meer mensen mee zouden gaan en we zouden op een bepaald punt verzamelen. Daar aangekomen vond er een discussie plaats of we een lijnbus moesten pakken of dat er een touringcar zou komen, of dat we moesten lopen of iets anders. Uiteindelijk was iedereen weg, volgens mij deed iedereen iets anders, en ik ging lopen. Op een zeker moment kwam ik bij een scoutingterrein waar ik allemaal oude bekenden tegenkwam. Zij zeiden dat ik daar niet moest zijn, en dat ik een andere kant op moest. Dus ik ben gaan hardlopen. Dat duurde wel een paar kilometer, maar ik werd niet moe. Uiteindelijk wist ik vanzelf waar ik heen moest en kwam ik bij een gebouw waar ik zo doorheen kon lopen. Daarbinnen lag iedereen te slapen, dus ik heb iedereen wakker geschopt en toen bleek dat de taken al verdeeld waren want sommigen hadden de leiding en anderen deden gewoon mee.

En daarna droomde ik dat ik in Utrecht was. En ik moest afscheid nemen van de Dasca's en ik zou ze nooit meer zien. En ik moest huilen. En ik maakte schilderijen en die veranderden als ik even niet meer keek, zodat ik kon zien of het goed of slecht zou gaan met hen (vrij abstracte figuren, maar duidelijk interpreteerbaar). En H deed er maar uren over om afscheid te komen nemen want hij stond midden op het domplein te bellen, maar ik wilde niet dat iemand zou zien dat ik huilde dus dat was erg kut en S zag het wel.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 26-06-2009, 00:06
Verwijderd
Ik droomde dat het bed een bijna compleet Tetrislijntje was. Er moest nog één blokje in en dan zou 'ie verdwijnen. Tijdens de droom maakte ik me zorgen, want een dergelijk plotseling verdwijnen van het bed leek me erg oncomfortabel.
Oud 26-06-2009, 10:07
Verwijderd
De mensheid werd onderdrukt door een soort Jafar (van Aladdin), maar dan een knapperd. Om te ontsnappen aan zijn regime (en omdat hij lekker was) ging ik hem verleiden.
Oud 26-06-2009, 10:29
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik kreeg een kind van een jongen uit mijn klas. Lieve jongen verder hoor, maar op eindreis, waar het kind natuurlijk mee was want dat was nog heel jong, bekende hij dat hij me nu hielp met de verzorging maar dat hij niet de vaderfiguur wilde zijn. Hij was niet mijn vriend ook, mijn huidige vriend was mijn vriend. Ik weet ook niet waarom ik een jaar daarvoor met die andere meneer had gevreeën blijkbaar. ;x
Maar de baby was heel lief en die jongen uit mijn klas wou er ook wel nog een. Huh?>
Oud 09-07-2009, 11:38
Verwijderd
Ik was met mijn moeder en zusje in een hotel in Finland. Ik had heel veel kleren aan over elkaar maar ik zag er toch leuk uit. Ik was klaar om naar Elmer te gaan. Toen smeerde mijn moeder iets van poeder en ei in mijn haar, ik moest janken en alle douches waren bezet. Ik ging gewoon naar buiten met die vieze haren.
Ik had geen idee welke bus ik moest pakken om bij elmer te komen, ik probeerde hem te bellen maar ik hoorde een rare stem iets zeggen in een taal die ik niet verstond. Ik probeerde te smsen maar toen ik die verstuurd had zag ik dat ik dat per ongeluk op de rekenmachine had gedaan. Ik vond gelukkig toch m'n mobiel in m'n tas maar ik kon hem niet bereiken. Ik was ergens bij een winkelcentrum aangekomen en daar liepen allemaal kinderen, het bleek een wandeling te zijn en er hing ergens een briefje dat je niet mocht zeuren tijdens die wandeling.
Oud 09-07-2009, 13:26
Verwijderd
Ik ging terug naar Zweden, maar dan in de toekomst. Het was zo ver vooruit dat het Engels geëvolueerd was en we elkaar dus bijna niet konden begrijpen, maar er was dan wel weer iemand die Nederlans sprak. We sliepen een hele grote groep met matjes en slaapzakken in de openlucht en maakten kennis met een groep meiden die in een soort grote, lage tent woonden (helaas pasten we er niet bij). De volgende dag gingen we ons inschrijven op de uni maar het nieveau lag daar te hoog (al onze kennis was verouderd iig) dus toen dropen we maar weer af en werd ik wakker.
Oud 09-07-2009, 16:00
Verwijderd
Ik was de tweede gitarist bij KISS, want de basgitarist vond me heet en wilde me daarom in de band. Maar ik vond het eigenlijk wat teveel van het goede, want ten eerste kan ik helemaal geen gitaar spelen en ten tweede kwam hij me tijdens optredens de hele tijd bepotelen. Na het tweede of derde concert zei ik dan ook 'nou, jongens, ik ga maar eens naar huis' en pakte toen de metro richting Amsterdam. De metro reed een route die heel vaak voorkomt in mijn dromen en ik besloot eens uit te stappen om te zien wat er nou eigenlijk allemaal precies was daar. Nou, niet veel dus. Vooral polders en huizen die lekkage hadden. In één van de huizen stond de bassist van KISS, hij riep dat hij en de band daar woonden en dat ik moest langskomen. Het huis was helemaal nat en er liep allemaal water van de trappen. Ik riep iets onverstaanbaars-excuserends terug en liep verder. Onderweg kwam ik een haastige Surinaamse chick tegen, die de weg wilde weten naar de dichtstbijzijnde metrohalte. Ze praatte met een gaaf accent, was geheel gehuld in het paars en droeg exorbitante hoeveelheden gouden sieraden. Na een tijdje gelopen te hebben vond ik het welletjes en stapte ik weer op de metro.

Toen ik thuiskwam ging ik heel veel Neopets spelen. Daar ging de rest van de droom over.

Oud 09-07-2009, 17:35
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Had 2 dromen
Ik had 2 dromen:
Mijn eerste droom was een vriendin van me jarig maar een andere vriendin zei tegen me waarom ik zou gaan omdta het toch saai zou zijn. Later ging ik een cadeau'tje kopen en zag ik allemaal van die vrouwen die opgemaakt (zware extreem veel make-up) , ze leken op poppen en ik vond ze ontzettend eng.

Daarna nam ik mijn irritatie van me werk mee naar mijn dromenland...

Iedereen zat te klagen dat ik me resultaten te laat inleverde maar tegelijkertijd lieten ze me ander werk doen. Ik werd kwaad en zei toen:,,Vind je het gek dat ik de resultaten laat inlever ik moet steeds andere dingen doen!’’ Enfin ik sloeg helemaal door en toen ging de wekker en toen zei ik tegen die gasten daar dat ik ze zo zo zie omdat ik eerst moet wakker worden douchen en eten om echt te gaan werken.

Nee daar werd ik niet vrolijk van op me werk lol
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Oud 12-07-2009, 08:28
boet
Avatar van boet
boet is offline
Ik droomde dat mijn vader van de gemeente een hele grote lege loods had gekregen, die in een haven stond, en toen we er binnen waren stonden er kasten vol met edelstenen. Ik zag een soort potje bezet met steentjes die verkleurden en ik vroeg of ik die mocht. Dat mocht. En toen was het opeens een telefoonhoesje met extra programma's. Toen draaide ik aan een knop op de muur en begon verderop (buiten de loods) een gigantische sluisdeur van 100m hoog te draaien en huizen plat te gooien...
Oud 12-07-2009, 23:56
Verwijderd
Ik droomde laatst dat ik in een winkelstraat liep en opeens waren er aliens die onze planeet wilden overnemen. Ze waren zeker wel 100 m hoog en ze trapten alle huizen kapot en ik moest uitkijken dat ik niet onder hun Stormtrooper-schoenen terecht kwam.

Nu weet ik hoe het is om een mier te zijn. Het is helemaal niet leuk. Sorry voor alle platgetrapte, verbrande en verzopen mieren. Ik zal het niet meer doen.
Oud 13-07-2009, 06:37
Verwijderd
Ik ging naar de stad maar dat was heel ergens anders. Ik had een rokje aan en wilde gaan lopen maar werd al snel moe. Toen wilde ik de tram pakken maar van die terror jongeren waren bezig de trambaan aan het slopen door rails weg te halen op een brug, waardoor er een heel groot gat was. Ik pakte bus 23 die normaal niet in de stad stopt en daar kwam ik elmer tegen. Het was leuk met elmer.
Oud 13-07-2009, 15:59
Verwijderd
Forumerdroomalart, ik droomde over betercore


We gingen naar de supermarkt want we hadden honger. Ik wilde broodjes en knakworstjes te kopen maar de broodjes bleken 8 euro per zak en de knakworsten 3 euro. Dat had ik mooi niet en toen ging Betercore er gewoon vandoor met die zak broodjes, het alarm ging af en vervolgens reden we snel weg. En toen parkeerde hij de auto behoorlijk wild ergens, bleek het bij een begraafplaats te zijn en toen zei hij 'nou, ik heb nog nooit het graf van mijn zus gevonden!'. En de begraafplaats was heel cartoonesk enzo. Toen gingen we die grafheuvels oplopen en er hing een groepje vervelende jeugd rond. Toen zakte hij door de grond en kwam alleen zijn hand nog boven het gras uit. De vervelende jeugd dacht dat het een zombie was en ging er snel vandoor. Er bleek een moord gepleegd te zijn bij de villa bij de begraafplaats, opeens was ik bang dat we voor verdachte aangezien zouden worden dus ik duwde hem een openbaar toilet in

en vannacht ben ik ook nog naar de markt geweest en ik kocht een heel erg leuke tas van een illustrator maar ze wilde ook gelijk mijn haar knippen en ze was behoorlijk opdringerig. Toen knipte ze mijn haar en het was behoorlijk lelijk.
Oud 13-07-2009, 16:07
Verwijderd
prima droom wel gek dat ik ook echt een zusje heb die veel te vroeg geboren is en dus is overleden
Oud 15-07-2009, 06:27
Verwijderd
Ik was in de zeeman met sam in de stad. Hij wilde een zwembroek met auto's en ik wilde een witte onderbroek van badstof. De gooische meisjes kwamen ook in de winkel en herkende me. Ik wilde afrekenen maar was plots de broekjes kwijt. Ik zocht overal in mijn tas maar kon het niet vinden.
Oud 15-07-2009, 09:52
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik speelde op de middelbare school in een toneelstuk als de maagd maria, maar ik was mijn tekst vergeten. En toen kwam ik erachter dat ik ook de verkeerde kleren aanhad en ik ging twijfelen of ik wel maria was, en of die sowieso wel in dat toneelstuk zat.
En toen raakte ik in paniek en viel ik flauw en toen werden allemaal mensen heel boos op me omdat ik helemaal niet hoorde flauw te vallen daar en toen zagen ze dat het echt was en toen zeiden ze dat ik moest ademhalen. Maar ik wist niet meer hoe ik moest ademen dus in plaats daarvan ging ik met mijn ogen rollen en ik kon helemaal niet meer ademen dus ik zag er vast nogal bezeten uit.
Oud 15-07-2009, 10:14
Rationeel
Rationeel is offline
ik droom meestal lucide.

ik beweeg me dan ook voort als hancock en neuk praktisch alles wat los en vast zit

en als ik ga vechten gaan mijn vuisten heel langzaam, maar de impact lijkt wel reëel.
Oud 16-07-2009, 08:47
Verwijderd
Ik had zomaar ineens een kind gekregen en wist niet wat ik ermee aanmoest. Ik dompelde het onder in een emmer en probeerde hem te laten stikken, ik drukte ook nog een kussen over zijn gezicht. Maar hij bleef leven. Later was ik bij bonnie en die had ook zomaar een kind gekregen. Onze eigen kinderen waren er ook bij en die speelden met de baby's. We hadden allebei nog geen naam. Sam ging met de baby op een olifant zitten (midden in de huiskamer) en toen zei ik dat dat gevaarlijk was.
Toen moest ik weg, ik moest een schooltoets maken op het mondriaan college. De kinderen liet ik achter bij Bonnie. Ik kon de school helemaal niet vinden en kwam langs allemaal gebouwen in rijswijk die heel anders waren. Voor de konmar moest je een soort buis inkruipen. Er hing een bordje 'alleen voor mensen zonder testikels' en toen zei een oude man dat hij die niet meer had. Ik kwam ook bij een flat gemaakt van bladeren dat vast zat aan een tuincentrum maar het was daar heel eng.
Ik liep niet echt maar ik schoof over de stoep en ik ging best hard. De hele weg probeerde ik een naam te verzinnen voor het kind. Toen ik de school eindelijk had gevonden was ik al een kwartier te laat, de school zat vast aan een mega kinderparadijs. Ik besloot om het kind Teuntje Mark te noemen, en Mark dan naar die vriend van mij. In een tunnel met allemaal ballebakballen kwam ik boven en daar waren de moeder en zus van mark die waren zeer ontroerd dat ik mijn zoon naar hun zoon had vernoemd. Elmer was er ook en hoorde het allemaal aan.
Oud 18-07-2009, 10:15
Verwijderd
Ik ging met Petra V. in het oude huis van oma Mieke wonen. Ik hoopte dat ik de slaapkamer van oma zou krijgen en petra de kleine kamer. Maar ik offerde me op voor de kleine kamer omdat ik het anders zielig vond. In het kleine kamertje was een trap gebouwd die naar boven ging naar het huis van een ander. die konden dus zomaar binnen komen. Er was ook nog een deur die naar weer andere bewoners ging en zo had ik dus geen privacy. Er zat ook nog een sportschool achter waar grote negers aan het gewichtheffen waren.
Toen ik vroeg of Petra tevreden was met haar kamer zei ze van niet, ook bij haar kamer liepen allemaal trappen naar andere huizen.
Oh en de stellages van de balkons waren afgebroken.
Oud 18-07-2009, 12:28
Verwijderd
Ik moest net als de virtual villagers dingen bouwen en verkennen en ik had tech points nodig. We waren met een groepje en we moesten een trein halen die al wegreed, en er in springen. Het was een verre sprong en dat was eng, maar het lukte en we konden een vierzit vinden in de grote en volle trein. Ik zat aan het raam, en degene schuin tegenover me gaf over in de vuilnisbak en het kwam bijna op mijn been. Toen kwamen er een paar jongens van mijn middelbare school in de trein en we gaven elkaar drie zoenen. De rest weet ik niet meer.
Oud 18-07-2009, 14:58
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Er was iets met een vriendin, en haar collega stond allemaal dingen over haar te vertellen van wat zij in het verleden allemaal uitgevreten had. Maar dat klopte van geen kanten, want daar had ik nog nooit van gehoord en ik mis wel vaak dingen maar niet zo veel. Dus ik stond me af te vragen hoe het nou zat.
Vervolgens moest er een film gekeken worden. Waarom weet ik niet, want we hadden daar helemaal geen tijd voor. Iemand anders wilde perse Harry Potter kijken, en ik wilde the Return of the King zien. Ik moest heel even weg, en we zouden om halfnegen de dvd erin doen. Was het bijna halfnegen en ik moest nog even heen en weer om iets op te halen. Toen zei ze: dan heeft het ook geen zin om Return erin te doen, want dan heb je al een heel stuk gemist, dus we gaan HP kijken. Dat vond ik verschrikkelijk.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 18-07-2009, 17:39
blauwbilgorgel
blauwbilgorgel is offline
Ik had een feestje en we keken een film en in die film gebeurde precies hetzelfde als in het echt alleen was het daar een oude man, en dat ben ik nou bepaald niet.
Oud 20-07-2009, 20:06
Verwijderd
Iets over liften.
Oud 20-07-2009, 20:07
Verwijderd
zekz
Oud 21-07-2009, 21:37
Verwijderd
Ik droomde dat ik Dylan Moran ontmoette in een leeg treincoupé van een hele mooie ouderwetse trein. Hij was een beetje geïrriteerd op de Bernard-manier, want hij vond dat ik te laat was en al eerder naar hem toe moest komen. Dat was een beetje onredelijk, want ik wist niet eens dat ik hem zou ontmoeten, maar geïrriteerdheid staat hem wel charmant dus vond ik het allemaal prima. Toen ging hij speciaal voor mij allemaal plakband op de vloer van de trein plakken. Ik was gevleid.
Oud 21-07-2009, 21:50
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik droomde dat ik Harry Potter was en ik was madly in love met Draco Malfoy. Ik zou hem ontmoeten in het bos, maar zijn slitherin-vriendjes gingen allemaal spreuken op me afvuren waardoor ik struikelde of tegen onzichtbare objecten aanliep. En dan lachten ze me heel hard uit. Het was heel gemeen.
Oud 22-07-2009, 11:03
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Over mijn tussentijdsetoets waarin ik een koffer op wieltjes met mijn voeten vooruit moest bewegen en de bocht om moest doen, maar hij viel steeds om waardoor ik overstuur raakte en de examinator heel boos op mij werd "want je hoort dit toch te kunnen!". Dan moet ik daarna alsnog in de auto gaan zitten en wordt er heen en weer geruzied over wie er nu bij mij in de auto moet blijven zitten, mijn instructeur of zijn instructrice. Ik zei dat ze van mij allebei mochten blijven waarop de examinator nog bozer op mij werd.
Uiteindelijk kwam ik thuis en lag er een grote envelop waarop stond dat ik het gehaald had, maar in de brief zelf stond dat ik gemiddeld maar een 5 gescoord had, waardoor ik gezakt was. Toen ik de cijfers ging bekijken keek mijn moeder mee en die zei heel blij "maar je hebt wel een 7 voor het parkeren". Ook had ik nog ergens een 10 en een 13 voor gescoord, maar er stond nergens waarvoor die dan waren.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 23-07-2009, 13:42
Verwijderd
Ik had een nieuw huis en ik wilde weinig spullen. Ik zette alle spullen die ik overbodig vond in de gang. Vooral veel glazen stonden er. Er was ook een feest en er waren heel veel mensen die in de droom bekend waren maar niet irl. Het huis zat naast een kerkje en mijn tuin liep ook op het kerkpleintje, daar was ook het feest.
Later was ik binnen, overal hingen van die verpleeghuisgordijnen omdat er allemaal baby's lagen te slapen. Ik was in het midden van de kamer. Er gebeurde nog iets dat essentieel was voor de droom maar dat ben ik vergeten.
Oud 23-07-2009, 21:22
Verwijderd
Gisteren droomde ik dat dat er twee reusachtige aardappels op een bank zaten te lachen om een eveneens reusachtige wortel die op de vloer aan het rollen was. Naar het schijnt moest ik er ook hardop om lachen in m'n slaap.
Oud 26-07-2009, 00:38
Verwijderd
ik was bij werk Am.h. en in de achtertuin (die veel groter was en het huis zag er van buiten ook anders uit) stond mijn eigen bed. Het was een beetje een regenachtige dag. Ik ging in het bed liggen en open en bloot masturberen, later deed ik het onder de dekens. Toen ging ik slapen.
Oud 26-07-2009, 10:19
ChiliPeppertje
ChiliPeppertje is offline
Ik was aan het strand in Spanje met mezelf als 6jarige jongetje
__________________
Is this what the future will bring? I pray for peace more than anything!
Oud 26-07-2009, 11:54
Verwijderd
Ik droomde dat iemand zei: ''Wat een debíele vogel is dat, serieus!'' en toen ging ik zo van ''whut? Ehm, wat? Die van mij? ''
Oud 26-07-2009, 14:56
Verwijderd
Ik was op een tennisbaan en ik droomde dat een vrouwelijk Sopranos-personage ons lastig kwam vallen met een helicopter. Ze begon op ons te schieten, dus toen ging ik snel in een GTA-tank zitten en schoot dat ding uit de lucht. Toen de heli wat lager ging vliegen reed ik er met mijn tank op af en plette dat ding tegen de tennisveld-muur. Toen ontplofte dat ding en toen werd ik blij wakker.
Oud 26-07-2009, 16:34
Philosophy
Avatar van Philosophy
Philosophy is offline
Ik droom al drie nachten dat ik keiharde seks heb.
__________________
Ik maak je dood met een blije mus.
Oud 01-08-2009, 15:11
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik droomde dat ik met mijn vriendje ergens was en daar liep een meisje en hij vroeg haar uit eten en toen stond ik er een beetje lullig bij te kijken en toen ging hij haar vet uitgebreid zoenen en aan haar zitten en het deed heel erg pijn. En dat probeerde ik hem duidelijk te maken en hij zat zo van 'wat is je probleem' en toen zei ik maar dat ik een trio wilde en toen ging hij dat regelen. En dat meisje was heel lelijk en heel arrogant en hij was alleen maar met haar bezig en hij had alleen maar toegezegd zodat hij ongestraft seks kon hebben met haar en toen ging ik naar de hal om te huilen en toen stonden daar allemaal vrienden van me die hadden gehoord dat er een orgie was en ze wilden graag meedoen

HET WAS HEEL NAAR!!!
Oud 01-08-2009, 18:17
Verwijderd
Ik heb heel de nacht vanalles gedroomd over Michael Jackson.
Oud 01-08-2009, 18:48
Rationeel
Rationeel is offline
jullie zijn echt raar!
Oud 01-08-2009, 23:30
Verwijderd
Ik droomde dat ik op een verjaardagsfeestje was, en mijn broertje was aan het praten en opeens groeiden er allemaal witte baardharen op zijn gezicht. Zr werden steeds langer en dikker tot het net spaghettislierten waren die uit een knoflookpers werden gedrukt. Hij veegde ze wel makkelijk af maar het bleef maar doorgroeien.
Oud 02-08-2009, 00:24
Lychee
Avatar van Lychee
Lychee is offline
Citaat:
Ik droomde dat ik Harry Potter was en ik was madly in love met Draco Malfoy. Ik zou hem ontmoeten in het bos, maar zijn slitherin-vriendjes gingen allemaal spreuken op me afvuren waardoor ik struikelde of tegen onzichtbare objecten aanliep. En dan lachten ze me heel hard uit. Het was heel gemeen.
Het perfecte koppel

Ik heb laatst mijn eerste 'naakt in het openbaar-droom' gehad.
Ik liep de zaak door en toen ik in de keuken was dacht ik SHIET, ik ben vergeten kleren aan te doen. Zoo beschamend
__________________
K-k-k-kel loves orange soda!
Oud 03-08-2009, 10:21
Verwijderd
ik was in vp HW, maar het zag er heel anders uit. Ik ging daar met m'n zusje in een kamertje zitten en ineens moest ik het ontbijt afrekenen, het was 23,18 euro. We stonden heel lang bij een balie te wachten en ik deed echt heel vervelend en zeurderig. Toen viel een schilderij van de muur en ondanks dat het niet mijn schuld was zei ik dat het door mij kwam. De baliemedewerkster zuchtte en negeerde me verder.
Toen gingen we naar een enorme boot, kilometers dek. Er was ook nog iets met de zus van mark. Het dek werd helemaal geschuurd en overal waren mannen aan het werk. De kleur werd blauw. Toen zag ik mijn vervelende buurjongetjes en die deden bijdehand, hun moeder reageerde er heel sarcastisch op.
Er was ook nog iets dat ik in de ochtend mijn werk moest bellen maar toen ik op de klok keek het al half 7 in de avond was geweest.
Oud 03-08-2009, 10:26
Lychee
Avatar van Lychee
Lychee is offline
We waren in een of ander kinderpretpark met mn kleine nichtje, en toen zijn we haar kwijtgeraakt. Overal zoeken maar nee.
Er was iemand die haar had gezien maar verder ook geen resultaat.
__________________
K-k-k-kel loves orange soda!
Oud 03-08-2009, 12:16
Verwijderd
Ik droomde dat er was ingebroken in mijn kamer terwijl ik sliep, en dat de deur was geforceerd en dat alles overhoop lag. Ik vond het wel heel gek dat ik niet wakker was geworden door de inbraak. Ze hadden alleen heel weinig meegenomen, want alle dure apparaten (monitor, computer en tv) stonden er nog.

Het grappige was dat de droom erg realistisch was, maar dat ik niet wilde geloven dat er ingebroken was. Ik ging dus mijn droom betwijfelen door te zeggen: "mijn badkamer ziet er helemaal niet zo uit!" en "yeah right, alsof ik in het echt zo'n grote keuken heb". Maar om er toch zeker van te zijn dat ik droomde, rende ik naar buiten en sprong ik als een spastische malloot in een groot meer. En toen werd ik idd wakker
Oud 03-08-2009, 12:28
Verwijderd
Ik was echt héél hard aan het zingen Ik vraag me af of ik geluid heb gemaakt in mijn slaap.
Oud 03-08-2009, 13:49
Philosophy
Avatar van Philosophy
Philosophy is offline
Dat ik dood ging maar dat ik opeens schrok en zei: "HO WACHT!!! Ik heb het Vincent nog niet verteld!"
__________________
Ik maak je dood met een blije mus.
Oud 03-08-2009, 21:16
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik was vannacht in mijn droom met Malfoy aan het zoenen. Mijn vriendje droomde trouwens dat hij met Angelina Jolie zoende. Lel XD
Oud 04-08-2009, 14:08
Rationeel
Rationeel is offline
angelina is echt vies



bij mij spoot er continu bloed uit mijn ogen als ik moest lachen
Oud 07-08-2009, 11:55
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
gadver!

Ik droomde vannacht dat we naar een groep straatmuzikanten aan het kijken waren en toen ging mijn vriendje vet door ze heen rennen en ze afleiden en daar werd ik heel boos om en toen sloeg ik hem heel hard op zijn hoofd en toen keek hij heel verdrietig en toen voelde ik me heel schuldig
En ik moest voor Nederlands huiswerk met storm de zee oproeien en dat kostte ongeveer een week en als rantsoen had ik een in stukjes gescheurd stukje brood mee met een soort cake-achtige jamsubstantie, heel vies zoet.
Oud 07-08-2009, 11:57
Lychee
Avatar van Lychee
Lychee is offline
Ik droomde dat mijn moeder eigenlijk mijn stiefmoeder was en mijn tante mijn echte moeder
__________________
K-k-k-kel loves orange soda!
Oud 09-08-2009, 10:25
Verwijderd
Ik was ergens in een ander land (ik geloof finland) en ik had m'n id kaart niet bij me. Wel allemaal andere pasjes die daar op leken dus elke keer was ik even blij en dacht yes ik heb m toch bij me, maar nee. Toen wilde ik een taxi pakken maar had geen cash geld. Er was een pinautomaat van de postbank maar die was zo hoog dat ik het schermpje niet kon zien.
Ik liep ook nog door een grote hal met allemaal winkels waaronder een autowinkel.

oh ja en ik woog 64.8 op de weegschaal.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Wat heb je vandaag gedroomd?
Little Phoebe
500 28-10-2013 16:07
De Kantine Wat heb je vandaag gedroomd?
Verwijderd
500 04-04-2012 11:14
De Kantine Wat heb je vandaag gedroomd?
Verwijderd
500 26-02-2011 13:10
De Kantine Wat heb jij vandaag gedroomd?
Verwijderd
500 17-08-2008 08:54
De Kantine Wat heb je vannacht gedroomd?
Verwijderd
2 11-08-2007 09:20
Verhalen & Gedichten Zondag, Je Vertrek [Part 1[?]]
moenbase
5 30-06-2002 16:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:58.