Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-11-2002, 14:02
Pukeboy
Pukeboy is offline
Hey people,

Ik zit met een probleem. Ik ga bijna nooit weg in het weekend. Niet naar een café, niet naar de film en al helemaal niet naar een fuif of disco. Ik heb wel enkele vrienden maar niet zo heel veel. Ik ga soms eens weg maar dat is eigenlijk zo maar eens op de maand ofzo. Ik heb wel enkele vrienden op school maar daar kan ik het weekend niet mee uitgaan omdat die allemaal relatief ver van me vandaan wonen. Bovendien ga ik niet echt graag uit ofzo. Ben ik nu abnormaal? Mijn ouders vinden alvast van wel. Ze zitten al gans de dag te zagen: waarom ga je eens niet uit? Bel die en die vriend op. Je zijt mensenschuw en zo van die dingen. Ik zit er eigenlijk wel een beetje mee. Blijkbaar gaat iedere 20-jarige uit en ben ik een abnormaal geval. Er zijn wel dingen die ik graag doe zoals concerten of festivals bezoeken maar helaas zijn mijn vrienden daar amper voor te vinden. Ja, nieuwe vrienden zoeken kan misschien een oplossing zijn maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Voor mij althans. Waarom ik eigenlijk niet graag uitga? Ik ga absoluut niet graag naar een fuif ofzo omdat ik nogal onzeker ben over mezelf en ook nogal verlegen en introvert. Bovendien staat de muziek daar nogal luid en kan je moeilijk met iemand praten. Ik weet het, dit is allemaal zelfbeklag en ik moet er iets aan doen maar ik voel me gewoon abnormaal en wou dit gewoon even typen.. Thx alvast om het te lezen..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-11-2002, 14:11
N*A*Shezbaernon.temp
Avatar van N*A*Shezbaernon.temp
N*A*Shezbaernon.temp is offline
Oh lieverd, je hoeft je toch helemaal niet " abnormaal " voelen, er zijn echt veel meer mensen die niet graag uitgaan ... Mijzelf inclusief. Heeft ook verschillende redenen, wel, die beschouw ik soms ook alleen als smoesjes, maar dat doet er niet toe. Mensen zijn verschillend en houden van verschillende dingen, maar dat jij toevallig niet van de
" standaardactiviteiten " van jongeren houdt maakt je toch niet
" minder normaal " ...
Alleen jammer dat je ouders dat niet respecteren
__________________
Quant l' aura daussa s' amarzis ... A l fuelba chai de sul verjan, A l' auzelb chajan lor latis ...
Met citaat reageren
Oud 16-11-2002, 14:18
Verwijderd
Ik ben zelf ook niet bepaald een uitgaanstype, hoewel ik soms toch op stap ga. Mijn ouders zeiken soms ook behoorlijk over mij, omdat ik vaak dagenlang niks anders doe dan alleen op mijn kamer zitten.

Je moet gewoon zelf weten waar je je goed bij voelt. Daarnaast, je vrienden zoeken toch vast wel eens een kroegje op ofzo? Gewoon meegaan, meestal is daar de muziek niet zo luid en het is leuker dan thuis blijven. En de afstand zal ook wel te overbruggen zijn, of niet soms?

En euh, onzekerheid wordt niet beter door thuis te blijven, maar juist door dingen op te zoeken waar je bang voor bent. Jezelf uitdagen is het motto.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2002, 14:42
tacidvs
tacidvs is offline
En áls je dan een keer ergens heengaat, vindt niemand je aardig, toevallig omdat je ze met 'hey people' aanspreekt?
__________________
back in black and with a vengeance
Met citaat reageren
Oud 16-11-2002, 14:48
Verwijderd
Heej joh, tuurlijk ben je niet abnormaal, helemaal niet juist! Dr zijn echt een hoop jongeren die helemaal niet zo van uitgaan houden en dat helemaal niet zo vaak doen, die hoor je alleen minder.

Ikzelf vind het wel leuk, maar vooral omdat ik dansen heerlijk vind, overcrowded clubs vind ik ook echt niet leuk. Ik ga of liever naar een plek waar je gezellig kunt zitten en kletsen, of naar een plek waar je lekker kunt dansen. Er is 1 plek waar ik vaak heen ga, daardoor ken ik daar nu aardig wat mensen en dat maaktnhet automatisch leuk. Maar dat jij dit soort dingen niet graag doet is helemaal niet vreemd hoor. Je ouders hebben ms andere dingen gedaan in hun jeugd, maar moeten jouw keuzes respecteren.

Naar concerten en Festivals kun je trouwens volgens mij ook heel goed alleen, je hebt iets om je op te focussen, namelijk de band.. en vaak ontmoet je als je echt alleen bent dan toch wel weer mensen. Misschien moet je zelf wel nog enig initiatief tonen maar toch..
Met citaat reageren
Oud 16-11-2002, 15:55
ShoarmaSchaap
Avatar van ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
Als je niet van uitgaan houdt en je wilt dit toch gaan doen moet je gewoon gaan. Elke keer dat je gaat voel je je beter en beter op je gemak.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2002, 16:29
dystopia
dystopia is offline
Je moet je niet zo mee laten slepen door trends in de maatschappij. Doe wat jij leuk vind.

Aan de andere kant is contact met mensen niet verkeerd ofcourse..
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Met citaat reageren
Oud 16-11-2002, 16:41
Verwijderd
nou ik ga de laatste tijd ook niet meer vaak uit... simpelweg omdat ik daar geen zin meer in heb...
ik zit liever op de bank naast me schatje met een goeie film
Met citaat reageren
Oud 16-11-2002, 17:57
Pukeboy
Pukeboy is offline
Dank voor je reacties! Ik ga vaak wel in de week op café. Gewoon om te poolen of te kickeren of gewoon eens om te babbelen. Dit is gewoon tijdens de week met mijn schoolkameraadjes. Meestal zit ik ook wel met iemand op de trein op weg naar huis. Hij moet er wel vroeger af als mij maar toch. Ik denk wel dat ik toch nog enige vorm van sociaal contact heb hoor. Alleen het uitgaan valt me soms wat tegen en jammer dat mijn ouders er zo over lopen zeiken. Ik zal het me maar niet teveel aantrekken zeker?
Met citaat reageren
Oud 16-11-2002, 18:37
martijn1985
Avatar van martijn1985
martijn1985 is offline
Nee, je bent niet vreemd. Ik ga zelf ook nooit uit. Op zich zou ik best een keertje uit willen, maar om de een of andere reden komt het er niet van. Tis niet dat ik dr over in zit ofzo. Je moet je niet zo laten leiden door wat anderen doen. Das niet goed.
__________________
I hope to see my friend, and shake his hand. I hope the Pacific is as blue as it has been in my dreams. I hope.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2002, 19:27
Tha White Eagle
Tha White Eagle is offline
Citaat:
Pukeboy schreef:
Hey people,

Ik zit met een probleem. Ik ga bijna nooit weg in het weekend. Niet naar een café, niet naar de film en al helemaal niet naar een fuif of disco. Ik heb wel enkele vrienden maar niet zo heel veel. Ik ga soms eens weg maar dat is eigenlijk zo maar eens op de maand ofzo. Ik heb wel enkele vrienden op school maar daar kan ik het weekend niet mee uitgaan omdat die allemaal relatief ver van me vandaan wonen. Bovendien ga ik niet echt graag uit ofzo. Ben ik nu abnormaal? Mijn ouders vinden alvast van wel. Ze zitten al gans de dag te zagen: waarom ga je eens niet uit? Bel die en die vriend op. Je zijt mensenschuw en zo van die dingen. Ik zit er eigenlijk wel een beetje mee. Blijkbaar gaat iedere 20-jarige uit en ben ik een abnormaal geval. Er zijn wel dingen die ik graag doe zoals concerten of festivals bezoeken maar helaas zijn mijn vrienden daar amper voor te vinden. Ja, nieuwe vrienden zoeken kan misschien een oplossing zijn maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Voor mij althans. Waarom ik eigenlijk niet graag uitga? Ik ga absoluut niet graag naar een fuif ofzo omdat ik nogal onzeker ben over mezelf en ook nogal verlegen en introvert. Bovendien staat de muziek daar nogal luid en kan je moeilijk met iemand praten. Ik weet het, dit is allemaal zelfbeklag en ik moet er iets aan doen maar ik voel me gewoon abnormaal en wou dit gewoon even typen.. Thx alvast om het te lezen..
hmmm, ik ga ook nooit uit. Ik heb dus met de zelfde vraag gezeten als jou. Ik heb besloten dat het antwoord NEE is.

Verder ben ik wel aardig mee eens wat al gezegt is.
__________________
--[Virtual Design]-- Digital photography and design
Met citaat reageren
Oud 16-11-2002, 20:34
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Pukyboy en martijn1985... same here.

Heb er ook eigenlijk niet zo'n behoefte aan...
Met citaat reageren
Oud 16-11-2002, 22:02
Verwijderd
Ik ben net uit de stad terug. Was ff in de kroeg, maar in me eentje vind ik gewoon niks leuk

Wou eigenlijk nog ergens anders heen, maar ik voelde me zo rot dat ik gewoon weer naar huis ging.

Filosoferen over of uitgaan iets verplichts is of niet alas, maar merken dat je eigenlijk van niks meer echt genieten kan is zwaar klote
Met citaat reageren
Oud 16-11-2002, 22:15
Pukeboy
Pukeboy is offline
Citaat:
******** schreef:
Ik ben net uit de stad terug. Was ff in de kroeg, maar in me eentje vind ik gewoon niks leuk

Wou eigenlijk nog ergens anders heen, maar ik voelde me zo rot dat ik gewoon weer naar huis ging.

Filosoferen over of uitgaan iets verplichts is of niet alas, maar merken dat je eigenlijk van niks meer echt genieten kan is zwaar klote
Hmm, alleen zou ik bijna nooit uitgaan. Ik zou het niet kunnen denk ik. Als ik alleen uitga heb ik het gevoel dat iedereen naar me kijkt en dan zo denkt, zie je die daar, die heeft geen vrienden, die gaat alleen. Ik weet het, het is dom van me om dat te denken maarja. Ik ben vandaag dus maar thuis gebleven. Misschien wordt het volgende week wel wat. Ik zal nog wel zien. Thuis zitten en gezellig een filmpje kijken kan best wel gezellig zijn hoor. Alleen is het zo fucking alleen é. Btw bedankt aan iedereen voor de reacties! Ik heb er heus wel wat aan gehad hoor!

Laatst gewijzigd op 16-11-2002 om 22:24.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2002, 22:24
Verwijderd
Citaat:
Pukeboy schreef:
Als ik alleen uitga heb ik het gevoel dat iedereen naar me kijkt en dan zo denkt, zie je die daar, die heeft geen vrienden, die gaat alleen.
Dat heb ik nog niet eens. Het boeit me tamelijk weinig wat anderen over mij denken eigenlijk.

Mijn probleem is meer dat ik het allemaal zo verderfelijk vind. Iedereen om me heen die zowat aan het lallen is of aan het springen en ik sta er maar tussen en verveel me kapot.

Ga ik met anderen, dan praat ik best veel om de tijd te doden. Ik haal er voor de rest geen genot uit, helaas. Na ja, je hebt hier niks aan sorry.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2002, 22:31
Pukeboy
Pukeboy is offline
Citaat:
******** schreef:
Dat heb ik nog niet eens. Het boeit me tamelijk weinig wat anderen over mij denken eigenlijk.

Mijn probleem is meer dat ik het allemaal zo verderfelijk vind. Iedereen om me heen die zowat aan het lallen is of aan het springen en ik sta er maar tussen en verveel me kapot.

Ga ik met anderen, dan praat ik best veel om de tijd te doden. Ik haal er voor de rest geen genot uit, helaas. Na ja, je hebt hier niks aan sorry.
Ja, snap ik volledig. Laatst ging ik met een maat van me eens mee naar zo'n danscafé. Hij had enkele vrijkaarten gekregen van zijn vrienden. Zijn vrienden waren er ook. Ik kende die eigenlijk totaal niet. Vriendelijke mensen, dat zeker maar ze waren gans de tijd over auto's aan het praten. En als er 1 ding is wat me niet interesseert zijn het auto's ondanks het feit dat ik mijn rijbewijs al heb gehaald. Bovendien, iedereen stond zich daar blijkbaar te amuseren (of ze deden toch alsof) en ik stond daar zo, hmm, wtf am I doing here? Ik bedoel maar.. Natuurlijk, zou ik beter ook al eens alleen weg gaan en zo proberen nieuwe mensen te leren kennen die wél mijn interesses delen. Alleen, die vind ik blijkbaar niet zo snel. Ik ga best wel eens graag weg, zo café eens gaan poolen ofzo maar ik kan er ook van genieten hier nu gezellig thuis voor mijn PC te zitten. Niemand die me stoort en lekker wat muziek luisteren. Natuurlijk dat is ook niet echt goed en zo geraak ik nooit van straat.. Nog een ander probleem van me.. Damn, waarom ben ik zo gecompliceerd en doe ik niet mee met de "massa"?

Edit : Ik ben een zeurkous, niet?
Met citaat reageren
Oud 16-11-2002, 22:43
Verwijderd
Citaat:
Pukeboy schreef:
Natuurlijk, zou ik beter ook al eens alleen weg gaan en zo proberen nieuwe mensen te leren kennen die wél mijn interesses delen. Alleen, die vind ik blijkbaar niet zo snel.
Hmm, daar waar ik verreweg het meeste van weet, computers, wil ik niet eens over praten. Het is veel te vermoeiend om steeds alles uit te moeten leggen, dus mijd ik het onderwerp.

Ok, dan blijft maar 1 ding over: filosoferen. Gekke dingen bedenken, mensen analyseren, etc. Ik ken tot nu toe 1 persoon waarmee dat kan en met wie ik me echt kan vermaken.

Vreemde mensen vinden elkaar vroeg of laat

Citaat:
Niemand die me stoort en lekker wat muziek luisteren.
Ik doe haast niks anders meer, naast mijn werk dan. Alleen is jammer dat de passie ervoor ook weg is. Vroeger kon ik de hele dag spelen met Linux-configuraties, programmeren, etc. Nu zit ik maar een beetje te MSN-en, op het forum en muziek te downloaden

Citaat:
Damn, waarom ben ik zo gecompliceerd en doe ik niet mee met de "massa"?
Vrees niet, complexiteit is relatief gelukkig.

Citaat:
Edit : Ik ben een zeurkous, niet?
Er zijn mensen die niet meer met mij praten, omdat ik maar over mezelf bleef doorzeuren. Jouw al dan niet zeurkous-zijn is onderhevig aan subjectieve (en gebrekkige) menselijke perceptie. Voor mij ben je geen zeurkous, maar dat betekent dus niet dat je het niet bent
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 00:42
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
******** schreef:
Ik doe haast niks anders meer, naast mijn werk dan. Alleen is jammer dat de passie ervoor ook weg is. Vroeger kon ik de hele dag spelen met Linux-configuraties, programmeren, etc. Nu zit ik maar een beetje te MSN-en, op het forum en muziek te downloaden
*herkent zichzelf* Ik verveel me de hele dag, omdat dr weinig online zijn enzo....kloten met een OS heb ik weinig gedaan (behalve uit verveling af en toe mn compu geformat, om maar bezig te zijn)

Uitgaan doe ik nooit, omdat ik niet tegen nicotinerook kan, en daar hangtet in kroegen vol mee, en omdat ik ook tataal niet boeiend ben...ik ben een echte sXr (als je dat zo schrijft, ik bedoel dus: niet roken, drugs en drinken uit princiepe...en ja, zelfs sex interesseert me niet), mede hierdoor vinden mensen mij zeer vreemd..
Ik weet uit ervaring (schoolfeesten/verjaardagen) dat ik dr toch maar voor lul bijzit, omdat ze alleen maar lullen over hoe cool het is om walgelijk dronken of stoned te zijn...
Zelfs als ze beginnen over computers enzo hou ik me koest, omdat je al met iets meer kennis van computers dan een gemmiddeld persoon gezien wordt als een nerd..
Ook als ik wat zeg snappen ze me zelden, en vinden ze me raar...(merk ik op school al)-> ze negeren me.
Het komt er dus op neer dat ik een hele avond op me reet zit en me de tering verveel...dus doe ik et niet...
Ik zit dr welles mee, maar ik accepteer dat op dit moment van mn leven gedeeltelijke isolatie mn lot is ofsow...

Ik denk ook vaak dat ik, omdat ik dus de hele dag 8er de compu zit, mn kennis maar es moet verbreden, omdat je vrijwel alles op internet kan vinden...maar ik weet niet waar ik moet beginnen..ik wil al jaren een site maken, maar et komt dr nooit van, omdat et zo'n walgelijk groot karwij is...
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-11-2002, 02:30
Boer_kameeL
Avatar van Boer_kameeL
Boer_kameeL is offline
K herken mezelf ook wat in je uitleg, pukeboy...

K ben deels alleen gaan wonen om van het "gezaag" daarover af te zijn.

Ik ga nooit naar discotheken, ligt me niet zo, alleen als ik bezopen of stoned ben (dan klinkt alles goed).
Op cafe enkel met huidige vrienden, en verder af en toe cinema, als er goeie films draaien.

Ik heb nu het geluk dat ik niet zo super introvert ben, k heb zo men buien van into- en extro. Wat soms raar overkomt voor mensen die ik niet zo goed ken uit m'n omgeving, de ene keer lijk ik "interesse" voor hen te hebben en de andere keer niet, terwijl ik er altijd hetzelfde over blijf denken.

K doe ook festivals, en leer daar wel wat mensen kennen...

Maar t wordt nu moeilijk, k ga niet meer naar school, op m'n werk zijn men collega's bijna allemaal wat ze hier 'breezah-types" noemen (behalve 1 lief meisje dan), tja...

Waar woon je ergens, mss kunnen we is afspreken & gezamelijk vriendjes maken (k zie dat je in België woont)
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 09:58
Pukeboy
Pukeboy is offline
Citaat:
Boer_kameeL schreef:
Waar woon je ergens, mss kunnen we is afspreken & gezamelijk vriendjes maken (k zie dat je in België woont)
Ik woon ergens in Oost-Vlaanderen maar ga in Antwerpen naar school.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 11:10
Demiurge
Avatar van Demiurge
Demiurge is offline
Kk ga ook vrij weinig uit omdat punt 1 mijn vrienden allemaal een jaar jonger zijn dan mij omdat ik ben blijven zitten, punt 2 omdat ik in een boeren gat woon en de stad is een half uur fietsen (valt mee)... en veel van mijn vrienden houden van een hele andere muziek houden dan mij.
De meeste houden allemaal van hardhouse enzo. en daar kan ik me dus totaal niet op vermaken... natuurlijk heb ik vrienden die van dezelfde muziek houden als mij en daar trek ik dan mee op maar die zijn ook nog jong en er is weinig uitgaansmogelijkheid voor mijn muzieksmaak in de buurt...
Ik ga meestal naar een heel klein cafe/discotheekje waar een beetje top40 muziek word gedraait en vol staat met 13 jarige meisjes en jongetjes. Mijn vrienden vermaken zich daar prima mee maar ik begin daar dus echt niet aan en zit meestal een beetje naar de mensen te kijken met een biertje in mijn hand... beetje kijken wat die mensen doen en dan pik je al gauw allemaal soorten mensen ertussen uit. Mensen analysere...
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 12:10
ShoarmaSchaap
Avatar van ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
Citaat:

Er zijn mensen die niet meer met mij praten, omdat ik maar over mezelf bleef doorzeuren. Jouw al dan niet zeurkous-zijn is onderhevig aan subjectieve (en gebrekkige) menselijke perceptie. Voor mij ben je geen zeurkous, maar dat betekent dus niet dat je het niet bent
Ze is het niet. Elke handeling is neutraal, het is wat je zelf van een handeling vind.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 15:23
Verwijderd
Ik denk dat je heel normaal bent, en nog meer omdat je er voor uitkomt dat je het niet leuk vindt, en niet toch gaat omdat dat zo zou 'horen'. Ik heb me ook wel eens abnormaal gevoeld omdat ik niet van uitgaan houd, nu heb ik zo iets van 'als ik wel zou gaan en me dood zou vervelen en ergeren, dan was ik abnormaal'. Ik blijf liever lekker thuis. Mijn ouders hebben dat (gelukkig) nooit raar gevonden, vrienden wel, maar die hebben dan pech. Ik respecteer hun keus om wel uit te gaan, hebben zij ze mijne om dat niet te doen ook maar te respecteren. Dan maar raar.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 18:35
LiViNg EnD
Avatar van LiViNg EnD
LiViNg EnD is offline
niet nodig om je zo te voelen.. ik ga ook nooit de beest uithangen op zaterdagavond.. kijk t liefst de hele avond tv.. laatste tijd ga ik wat meer weg (concerten, kroegje pakken)

ik heb me ook een hele tijd abnormaal gevoeld doordat ik weigerde zown tent te betreden.. k vond de kroeg leuk en t jongeren centrum in almere (totum).. maar wanneer kwam ik daar nou..

je komt vanzelf wel mensen tegen... via vrienden.. via een clubbie... doe s wat in die richting.. komt alles goedd

succes
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 23:16
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Ik ga nergens meer heen. De 'vrienden' die in mijn klas zitten zijn allemaal van die trance gevallen of hardstyle stamporz (zoals ze het zelf noemen). Dat vind ik dus GELUID (want muziek kan ik het niet noemen).
Dus dan zit je daar in je uppie in het metal-café in een hoekje aan een tafeltje. GEZELLIG!!!!! *sarcasme jah*

En dan is er altijd wel 1 iemand die het nodig vind dan bij je te komen zitten en te vragen wat er is. (de meest gehate vraag) of die uitgebreid tegen je aan gaat zitten lullen terwijl je geen flauw idee hebt waar het over gaat.

En het ergste zijn nog de mensen die je zonder iets te zeggen je stoel uit sleuren en je de pit in sodemieteren......

Nee, laat mij dan maar thuis achter mijn pc op msn zitten.
Lekker rustig alleen.
I for one wouldn't mind if I was alone.
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-11-2002, 07:53
anonieme_teddybeer
Avatar van anonieme_teddybeer
anonieme_teddybeer is offline
Citaat:
******** schreef:
Ik ben zelf ook niet bepaald een uitgaanstype, hoewel ik soms toch op stap ga. Mijn ouders zeiken soms ook behoorlijk over mij, omdat ik vaak dagenlang niks anders doe dan alleen op mijn kamer zitten.

Goh dat ken ik, ik ga zelf ook niet vaak meer uit sinds ik een vaste baan heb, omdat ik geregeld in het weekend en snachts/savonds werk, en als ik dan een keertje vrij ben, dat heb ik dus het gevoel dat ik verplicht uit moet
__________________
Fuck you! and you, and you and everybody else
Met citaat reageren
Oud 20-11-2002, 12:09
tacidvs
tacidvs is offline
Even een keertje jullie ego's strelen, maar dan écht de laatste keer. Jullie lijken me niet de domsten, de meest waanzinnigen van het rataplan alhier, redelijke mensen met verstand, om het eens te zeggen.

Jullie zitten te hannesen met uitgaan? Om mensen te leren kennen? Om gelukkig te worden? Lul niet. In die foute danstenten met laagintelligente wezens die breezer ademen erin zul je geen mensen vinden met wie je het goed zou kunnen vinden. Is dat nu zo moeilijk te begrijpen? Als je een hekel hebt aan soortelijke toestanden, waarom dan erheengaan? De mensen die erinzitten vinden het leuk en zijn per definitie niet interessant voor jullie (Ja, je kunt ze wél bestuderen, grote lol...). Bedenk wat voor mensen je aardig vindt, waar die uithangen en hoe je daarmee in contact zou kunnen komen. Dit oeverloze gejeremieer lijdt gans nergens toe.

kwek,
__________________
back in black and with a vengeance
Met citaat reageren
Oud 21-11-2002, 17:08
Blaze.One
Avatar van Blaze.One
Blaze.One is offline
nohh man dat abnormaal is bullshit... ik ga ook nooit uit en ik heb t toch ieder weekend prima naar me zin...
__________________
geen commentaar..
Met citaat reageren
Oud 21-11-2002, 19:28
Isobel
Avatar van Isobel
Isobel is offline
Ik vind het helemaal niet abnormaal als je niet van dat echte uitgaan houdt. Ik vind het helemaal niet leuk, met een heel enkele (twee keer per jaar ofzo) uitzondering om in een stinkerig, luidurchtig, alcoholisch volgepropt hol AKA disco te staan. En laat niemand je aanpraten dat je abnormaal bent. Als jij het niet leuk vindt, punt uit!
__________________
I don't like in-between stuff. I like very sweet chocolate cakes and then I love curry. Always two very's.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 15:15
Saraď_h
Saraď_h is offline
Citaat:
tacidvs schreef:
Even een keertje jullie ego's strelen, maar dan écht de laatste keer. Jullie lijken me niet de domsten, de meest waanzinnigen van het rataplan alhier, redelijke mensen met verstand, om het eens te zeggen.

Jullie zitten te hannesen met uitgaan? Om mensen te leren kennen? Om gelukkig te worden? Lul niet. In die foute danstenten met laagintelligente wezens die breezer ademen erin zul je geen mensen vinden met wie je het goed zou kunnen vinden. Is dat nu zo moeilijk te begrijpen? Als je een hekel hebt aan soortelijke toestanden, waarom dan erheengaan? De mensen die erinzitten vinden het leuk en zijn per definitie niet interessant voor jullie (Ja, je kunt ze wél bestuderen, grote lol...). Bedenk wat voor mensen je aardig vindt, waar die uithangen en hoe je daarmee in contact zou kunnen komen. Dit oeverloze gejeremieer lijdt gans nergens toe.

kwek,
Heey!!!! ik begrijp je punt op zich wel, maar het kan best lekker zijn een hele nacht uitleven, en er zijn ook leuke tenten, met leuke mensen.

dat niet iedereen er behoefte aan heeft ok. maar niet iedereen die daar rondhangt is van een superlaag nivo ofzo (afgezien van de plaatselijke discotheekjes hier dan)



en reactie op de topic.



Je mist echt helemaal nix!

als je vanzelf mensen tegekomt die je wel boeien, misschien een vriendin i dunno dan besef je dat je juist niets gemist heb. Behalve een leverafwijking door al het zuipen, vroegtijdige slechthorendheid etc.
__________________
Ik sta liever voor aap dan dat ik er vanaf stam

Laatst gewijzigd op 22-11-2002 om 15:18.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 15:32
tacidvs
tacidvs is offline
Citaat:
nirvana_girl schreef:
superlaag nivo
Ja, ik bén een asociale eikel, maar ik denk tóch dat ik hier een punt heb.
__________________
back in black and with a vengeance
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 23:20
het dappere meisje
Avatar van het dappere meisje
het dappere meisje is offline
je moet doen waar jij je het meest gelukkig bij voelt

ik kan me namelijk heel goed voorstellen dat je dat niet wilt, iedereen verwacht maar van je dat je je vol zuipt elk weekend.

en als je dat niet doet , hoor je er niet bij ?

gewoon niet al teveel bijnadenken en gewoon doen wat jij wel leuk vind !
__________________
Stoot je hoofd niet tegen de wolken
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 06:07
JJzD
JJzD is offline
heeuh

ik ging ook altijd weinig uit uit maar zit nu jaar bij een (christelijke) studentenvereniging en laten de mensen mij de ruimte om mee te gaan, maar ook om gewoon eens thuis te zitten of met anderen mee naar cafe

we hebben dan op dondag avond maaltijd en dan gaan we daarna uit elkaar
en 's avonds zitten er altijd wel mensen die ik ken in een café dus als je contact wil kan dat
daarnaast gaan mijn "vrienden" met een groep dan uit
vaak disco, en als ik dan zin heb mee te gaan (of dat meisje gewoon MOET spreken) dan ga ik met ze mee en zoniet dan laten ze me met rust
maar als we naar cafe gaan bellen ze me altijd
en ikzelf ben ook gewoon voor om met 1 persoon eens een cafeetje of videootje te pakken

het moraal van dit verhaal:
sluit je miss eens aan bij een vereniging die mensen herbergt die jou de ruimte laten??
__________________
-|-
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 06:31
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
JJzD schreef:

het moraal van dit verhaal:
sluit je miss eens aan bij een vereniging die mensen herbergt die jou de ruimte laten??
Kun je doen, maar 't moet zeker niet. Zijn ook zat andere manieren
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 08:15
Verwijderd
Citaat:
het dappere meisje schreef:
gewoon niet al teveel bijnadenken en gewoon doen wat jij wel leuk vind !
Yeah! Om 3 uur 's nachts hacken op oude programmacode, gewenste porteringen concretiseren, de nieuwste IDE en programmeertalen leren, firewall scripts ombouwen voor extra-ordinaire situaties, shell scripts ter automatisering van Linux configuraties coden, muziek luisteren en me afvragen waarom ik grijs word



En ja, zo blijf je voor altijd alleen.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 11:50
Demiurge
Avatar van Demiurge
Demiurge is offline
Citaat:
******** schreef:
Yeah! Om 3 uur 's nachts hacken op oude programmacode, gewenste porteringen concretiseren, de nieuwste IDE en programmeertalen leren, firewall scripts ombouwen voor extra-ordinaire situaties, shell scripts ter automatisering van Linux configuraties coden, muziek luisteren en me afvragen waarom ik grijs word



En ja, zo blijf je voor altijd alleen.

Precies... vergeet die disco's
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-11-2002, 12:18
Wasteland
Avatar van Wasteland
Wasteland is offline
Nou mij thuishoude gaat niet, ik ga echt iedere zaterdag uit. Ik was eigenlijk van plan om op vrijdag ook weer eens uit te gaan. Verders ja, ik beleef der een hoop lol, mensen leren kennen ach tis eigenlijk hier allemaal al ter sprake geweest.

hmmm beetje dooie reply..............
__________________
Half Shadow, Half Human.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 19:12
JJzD
JJzD is offline
Citaat:
dystopia schreef:
Kun je doen, maar 't moet zeker niet. Zijn ook zat andere manieren
idd maar dit werkt ook
__________________
-|-
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 21:50
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
JJzD schreef:
idd maar dit werkt ook
't Is een vorm van sociaal contact inderdaad (daar ging 't hier in feite om; ieder mens heeft sociaal contact nodig; de een wat minder dan/meer dan de ander). Er zijn echter ook mensen die bewust niet bij een studentenvereniging gaan maar idd het is een suggestie die iemand in overweging kan nemen dat ben ik met je eens.
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Met citaat reageren
Oud 29-11-2002, 19:24
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Ik ga ook niet uit.
Ik vind uitgaan vreselijk.
Het is heel goed dat je er niet van houdt!
En je ouders,
ach,
laat ze maar,
ze draaien wel bij,
of niet,
ga lekker je eigen gang,
en laat je niet tot iets dwingen door je vrienden of je ouders!
Met citaat reageren
Oud 29-11-2002, 20:16
martijn1985
Avatar van martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
Evito schreef:

Het is heel goed dat je er niet van houdt!
Huh? Waarom is dat nou weer goed dan? Wat een onzin. Alsof uitgaan iets 'slechts' is. Dat hij niet uitgaat is noch goed noch slecht. Dat is. Het 'goeie' aspect ontgaat mij hier nogal....
__________________
I hope to see my friend, and shake his hand. I hope the Pacific is as blue as it has been in my dreams. I hope.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2002, 20:51
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
martijn1985 schreef:
Huh? Waarom is dat nou weer goed dan? Wat een onzin. Alsof uitgaan iets 'slechts' is. Dat hij niet uitgaat is noch goed noch slecht. Dat is. Het 'goeie' aspect ontgaat mij hier nogal....
Aangezien een groot deel van de mensen uitgaat of uitgegaan is, of dergelijk sociaal contact heeft op die manier, kan worden gezegd dat mensen die uitgaan de massa volgen. Nu kan dit zijn omdat zij dat willen doen of hoewel zij dat niet willen doen. Ik denk dat het goed is, dat er eens iemand is die durft toe te geven dat hij er niet van houdt, en niet wenst mee te lopen met de maatschappij. Alleen daarom al is het goed. Omdat het anders is.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2002, 21:07
Herrie
Herrie is offline
Ik houd ook niet van uitgaan... Vooral discotheken mijd ik.... Ik houd niet van die druktes. Geef mij maar een lekker rustig plekje waar ik gezellig kan praten, zonder dat ik hoe te schreeuwen en ik aan alle kanten geduwd wordt en bier over me heen gesmeten krijg.....

Ik werk ook 40 uur/week + 's avonds HBO erbij, dus in't weekend heb ik weinig zin om uit te gaan. Ik zit liever thuis een filmpje te kijken....

Ik heb gewoon de behoefte niet om uit te gaan, is dat zo vreemd?

Op vakantie wil ik nog wel eens naar een disco gaan, maar dan ook niet vaak. Daar is het vaak rustiger in een disco en kan je lekker zitten (Nee niet in Spanje enzo, maar in Centraal Europesche landen wel )
Met citaat reageren
Oud 30-11-2002, 01:53
Verwijderd
Tsja ach, uitgaan is een breed begrip eigenlijk.

Naar de bios gaan en ff wat drinken vind ik eigenlijk best leuk discotheken zijn alweer minder.

En bovenal: als je in leuk gezelschap bent, zijn dingen sowieso anders
Met citaat reageren
Oud 30-11-2002, 15:00
Verwijderd
Ik ga tegenwoordig gewoon in me eentje op stap als ik de behoefte heb om uit te gaan. 9 van de 10 keer kom ik wel bekenden tegen met wie ik even praat en die ene keer dat ik niemand bekend tegenkom kan ik doen en laten wat ik wil want wat anderen van me denken interesseert me niet. Ik heb ook een periode gehad dat ik helemaal niet uitging, was er in t begin ook best tevreden mee maar ik begon t te missen en aangezien ik weinig tot geen vrienden heb dacht ik bij mezelf dat moet ik in me eentje klaren.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2002, 15:35
martijn1985
Avatar van martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
Evito schreef:
Aangezien een groot deel van de mensen uitgaat of uitgegaan is, of dergelijk sociaal contact heeft op die manier, kan worden gezegd dat mensen die uitgaan de massa volgen. Nu kan dit zijn omdat zij dat willen doen of hoewel zij dat niet willen doen. Ik denk dat het goed is, dat er eens iemand is die durft toe te geven dat hij er niet van houdt, en niet wenst mee te lopen met de maatschappij. Alleen daarom al is het goed. Omdat het anders is.
Dat is iets anders dan "het is goed dat je er niet van houd". Als je er niet van houdt, en je gaat toch uit. Dan ben je idd verkeerd bezig. Maar je schildert het nu af alsof het wél houden van uitgaan iets slechts is. En dat vind ik bullshit.
__________________
I hope to see my friend, and shake his hand. I hope the Pacific is as blue as it has been in my dreams. I hope.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2002, 16:15
Verwijderd
Kga net zo goed in me eentje uit als met anderen. En ik blijf ook wel eens thuis. Ligt eraan of ik zin heb of niet.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2002, 19:47
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Waarom heb je dat nodig Elvira?
Vul je jezelf niet genoeg op?
Met citaat reageren
Oud 01-12-2002, 22:51
AngelEyez
Avatar van AngelEyez
AngelEyez is offline
Tip voor mensen die niet van uitgaan houden: drink!
dan heb je het standaard naar je zin toch?
ik denk dat het wel goed is juist om uit te gaan, lekker helemaal los gaan, dansen, andere mensen ontmoeten

Ik kan ook echt niet zonder uitgaan, vooral de laatste tijd kan ik echt niet thuis zitten op een zaterdagavond. Ik hou echt van uitgaan, alles eraan. Dansen, veel dansen, drinken, veel mensen ontmoeten.

Maar dat met de massa meelopen vind ik echt nergens op slaan dat heeft er toch helemaal nix mee te maken. Net alsof er mensen uitgaan om erbij te horen ofzo daar heb ik nou echt nog nooit van gehoord. Je vind het leuk of je vind het niet leuk en als je het niet leuk vind denk ik echt niet dat je elke zaterdag uitgaat toch?
Met citaat reageren
Oud 02-12-2002, 01:15
JJzD
JJzD is offline
Citaat:
AngelEyez schreef:
Tip voor mensen die niet van uitgaan houden: drink!
dan heb je het standaard naar je zin toch?
ik denk dat het wel goed is juist om uit te gaan, lekker helemaal los gaan, dansen, andere mensen ontmoeten
jij propageerd het "drnk want anders is het niet gezellig??"
redelijk triest vind je zelf ook niet??

Citaat:

Maar dat met de massa meelopen vind ik echt nergens op slaan dat heeft er toch helemaal nix mee te maken. Net alsof er mensen uitgaan om erbij te horen ofzo daar heb ik nou echt nog nooit van gehoord. Je vind het leuk of je vind het niet leuk en als je het niet leuk vind denk ik echt niet dat je elke zaterdag uitgaat toch?
zat emnsen die reageren op de groepsdruk
en als je dingen vaak doet of geaccpeteerd word dootr een groep word iets al heel snel leuk
__________________
-|-
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen [Debat] Verplichte stage van drie maanden bij maatschappelijke instelling
Verwijderd
0 22-04-2007 18:33
Werk, Geld & Recht maandelijks (zak)Geld voor op kamers
cedrikske
107 02-10-2004 09:08
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Donor automatisch? Aangeven wanneer je donor bent?
MissCzechMeOut
112 11-02-2004 10:07
Vrije tijd forumbazen: fuck ya'll
br4m
27 19-08-2003 18:24
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Feyenoord in actie tegen spreekkoren
MissCzechMeOut
26 20-11-2002 17:48
Liefde & Relatie verplicht zuigen?
billbabe
7 07-11-2002 13:41


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:58.