Oud 08-05-2016, 01:16
Lisa1414!
Lisa1414! is offline
Hee,
Ik word de laatste tijd echt gek van mezelf!
Ik heb echt heel erg het gevoel dat ik niet in 'het nu' kan nadenken zeg maar, alsof ik er niet echt bij ben. Het lijkt wel of ik de laatste tijd nergens over na kan denken, en mijn hoofd naar hele andere dingen staat, terwijl ik niet percé aan iets anders na denk. (Heb ook niet laatst een heftige gebeurtenis meegemaakt ofzoiets). Ik snap er gewoon helemaal niks van, en word er dus helemaal gek van. Het is ook raar dat ik nu stress zou hebben, wan ik zit nu nog gewoon in de 2 weken van de meivakantie. Wel heb ik de laatste tijd heel erg last van niet in slaap kunnen komen. (Vandaar dat ik dit 's nachts plaats, omdat ik gewoon simpelweg toch niet in slaap kom), maar dat moet dan toch ook weer een reden hebben? Ik kom er echt niet uit, en hoop dat jullie enige raad hebben?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-05-2016, 09:21
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Wat zijn de dingen die jou zo bezig houden? Wat doe je zoal voor je naar bed gaat en als je in bed ligt?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 08-05-2016, 10:38
xxx_love22
xxx_love22 is offline
Bespreek het anders is met je huisarst misschien weet hij een reden hoe dit kan of kan hij je slaapmedicijnen geven om beter te kunnen slapen, is het proberen waard toch!?
Met citaat reageren
Oud 08-05-2016, 16:17
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Het kan heel goed zijn dat je er overdag niet bij bent omdat je te weinig slaapt. Je zegt immers dat je niet goed in slaap komt. Vlak voor het slapen op een beeldscherm bezig zijn is slecht voor het in slaap komen, probeer eens een boek te lezen!
Ook sporten en bewegen en savonds een warm bad helpen een goede nachtrust.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2016, 16:18
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
En ik weet niet hoe oud je bent maar als je een tiener bent is 9 - 10 uur slaap per nacht geen overbodige luxe; groeien kost veel energie!
Met citaat reageren
Oud 08-05-2016, 16:41
Obelise
Obelise is offline
Je hebt webcam sex sites, die voldoen je behoefte, en je verdient er een leuke tas aan!
Met citaat reageren
Oud 08-05-2016, 16:49
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Je hebt webcam sex sites, die voldoen je behoefte, en je verdient er een leuke tas aan!
Sorry?
Met citaat reageren
Oud 08-05-2016, 16:51
Obelise
Obelise is offline
Oh, sexuele frustratie kan ook geuit worden samen met een profitabele uitkomst?
Met citaat reageren
Oud 08-05-2016, 21:26
Lisa1414!
Lisa1414! is offline
Citaat:
En ik weet niet hoe oud je bent maar als je een tiener bent is 9 - 10 uur slaap per nacht geen overbodige luxe; groeien kost veel energie!
Misschien moet ik maar wat eerder mijn mobiel aan de kant gaan leggen... Meestal als ik wil gaan slapen, ga ik altijd nog even achter mijn mobiel. Het rare is dat als ik dat niet doe, dat ik dan dus ook niet kan slapen als ik niet doe. Volgens mij heb ik een beetje een mobiel verslaving! Vanaf vandaag spreek ik gewoon met mezelf af dat ik tot 9 uur op mijn mobiel mag. (Vandaag dus nog niet, want ik wilde deze reactie nog heel graag versturen haha)
Met citaat reageren
Oud 10-05-2016, 12:52
PiettePeter
PiettePeter is offline
Ik heb dit ook, het is best vaag.
het lijkt veel met stress en hendelen van jezelf te maken.
Het voelt vaak ook als een soort dichtgeklapt gevoel.
En het heeft ook deels wat met dat eerste te maken, maar dat zijn dan gevolgen van slaap/energie te kort.
__________________
"If opportunities don't knock on your door, then build one!"
"Life is hard, but my dick is harder!" - by Geordi Dankstorm

Laatst gewijzigd op 13-05-2016 om 14:48.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af).
Noor-91
3 26-01-2006 10:55
Lifestyle kleren die mn moeder toch heel leuk vind al had ik gedacht van niet.
damaetas
58 08-01-2006 23:30
Verhalen & Gedichten Weten jullie nog...
Vlooienband
146 02-12-2004 14:50
Verhalen & Gedichten Mijn gedachten eens niet bij jou
liekedepieke
0 24-11-2002 07:26
Psychologie Te veel meegemaakt en nog steeds het stopt niet. ik kom er niet overheen. HELP ME!!!!
*leintje*
20 12-03-2002 21:35
Verhalen & Gedichten Het leek een beetje rood...... en ik dacht dat het blozen was...
Secreet
6 12-12-2001 18:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:35.