Oud 05-04-2017, 10:44
esmayklapwijk
esmayklapwijk is offline
Voor een onderzoek bij Concertgebouw de Doelen heb ik jouw hulp nodig. Ik ben op zoek naar studenten tussen de 18 en 26 jaar die een HBO of WO opleiding volgen in Rotterdam of woonachtig zijn in Rotterdam.

Ik zou het heel erg op prijs stellen als je bijgaande vragenlijst voor mij zou willen invullen en/of zou willen doorsturen naar je vrienden. Aan de hand van deze vragenlijst wil ik de Doelen helpen om jongeren beter te bereiken. Daarnaast is het onderdeel van mijn afstudeeropdracht voor de opleiding Management Toerisme aan de NHTV in Breda.

Voor deze vragenlijst vraag ik ongeveer 10 minuten van je tijd. Hier staat natuurlijk wel iets tegenover. Vul je deze vragenlijst in, dan kom je in aanmerking voor een Podium Cadeaukaart ter waarde van €20,- of voor twee vrijkaarten voor een concert in de Doelen. Je maakt nog meer kans als je de vragenlijst doorstuurt naar je vrienden. Zij hoeven enkel aan te geven dat ze via jou bij de vragenlijst terecht zijn gekomen. Hoe vaker dit gebeurt, hoe meer kans jij maakt op de prijzen!

Je gegevens zullen vertrouwelijk en geanonimiseerd worden verwerkt. Je kan er ook voor kiezen om de vragenlijst volledig anoniem in te vullen door je e-mailadres niet in te vullen. Echter, je maakt dan geen kans op de prijzen.

Nogmaals mijn dank als je deze vragenlijst voor mij zou willen invullen. Je zou mij en de Doelen hier heel erg mee helpen.

Via onderstaande link vind je de vragenlijst:
https://nhtv.eu.qualtrics.com/jfe/fo...dQjn0TrxXdKJW5
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:29.