Oud 18-06-2017, 20:49
Raymond2003
Avatar van Raymond2003
Raymond2003 is offline
hoi,
Ik zou graag nieuwe mensen willen ontmoeten, want ik heb bijna geen vrienden die dichtbij wonen... en ehmmm, ik zoek eigenlijk ook een relatie
Dus hoe en waar kan ik dat het beste doen?
Alvast bedankt
-Raymond
__________________
Music expresses that which cannot be said and on which it is impossible to be silent. - Victor Hugo
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-06-2017, 21:09
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Heb je een hobby die je met meer mensen kunt doen, zit je op een sport of vereniging, zijn er mensen op school waar je een betere band mee kunt opbouwen?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 18-06-2017, 21:36
Raymond2003
Avatar van Raymond2003
Raymond2003 is offline
Nou ja, ik ga na de zomervakantie op free-running, maar die zijn allemaal ongeveer 4 jaar ouder
En ik zit op een school met maar 30 kinderen ongeveer, en dat is 45 min rijden met de auto, (speciaal onderwijs)
Dus das ook niks, ik game ook graag, maarja, dus tja... xD
__________________
Music expresses that which cannot be said and on which it is impossible to be silent. - Victor Hugo
Met citaat reageren
Oud 18-06-2017, 22:53
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Nou ja, ik ga na de zomervakantie op free-running, maar die zijn allemaal ongeveer 4 jaar ouder
En ik zit op een school met maar 30 kinderen ongeveer, en dat is 45 min rijden met de auto, (speciaal onderwijs)
Dus das ook niks, ik game ook graag, maarja, dus tja... xD
En een andere sport, een buurthuis dat dingen organiseert, vrijwilligerswerk waar je mensen van jouw leeftijd kunt leren kennen?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 18-06-2017, 23:00
Boyyy073
Boyyy073 is offline
Ga een keertje naar de stad met wat vrienden ofzo en kijk of je iemand leuk vind en spreek iets af
Met citaat reageren
Oud 19-06-2017, 16:32
Raymond2003
Avatar van Raymond2003
Raymond2003 is offline
Andere sporten dan free running vind ik niet zo veel aan
Buurthuis is er niet in de stad, lol, vrijwillergerswerk heb ik eerder een X naar gekeken maar er was niks bij mij in de buurt. En 'boyyy073' hoe bedoel je dat precies?
__________________
Music expresses that which cannot be said and on which it is impossible to be silent. - Victor Hugo
Met citaat reageren
Oud 19-06-2017, 21:54
Boyyy073
Boyyy073 is offline
Citaat:
Andere sporten dan free running vind ik niet zo veel aan
Buurthuis is er niet in de stad, lol, vrijwillergerswerk heb ik eerder een X naar gekeken maar er was niks bij mij in de buurt. En 'boyyy073' hoe bedoel je dat precies?
Gewoon met wat vrienden naar de stad gaan en kijken of er meiden zijn die interesse hebben. Maak een praatje en spreek dan af om iets te doen
Met citaat reageren
Oud 19-06-2017, 22:10
Raymond2003
Avatar van Raymond2003
Raymond2003 is offline
That, Ik hen well vrienden waarmee ik dat kan dan, maar die kennen ook geen meiden, dusss tja, lol en hoe kan ik weten of meiden die ik of vrienden niet ken(nen) interesse hebben om wat af te spreken, oh ja ik ben ook autistisch en tja blijkbaar zijn r best wat mensen die een hekel hebben aan autisten . Boeit me eigenlijk niks maarja xD
__________________
Music expresses that which cannot be said and on which it is impossible to be silent. - Victor Hugo
Met citaat reageren
Oud 19-06-2017, 22:20
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
That, Ik hen well vrienden waarmee ik dat kan dan, maar die kennen ook geen meiden, dusss tja, lol en hoe kan ik weten of meiden die ik of vrienden niet ken(nen) interesse hebben om wat af te spreken, oh ja ik ben ook autistisch en tja blijkbaar zijn r best wat mensen die een hekel hebben aan autisten . Boeit me eigenlijk niks maarja xD
Ik denk niet eens zozeer dat mensen (bewust) een hekel hebben aan autisten, maar soms zijn ze wat "lastiger" in de omgang. Autisme gaat regelmatig samen met minder ontwikkelde sociale vaardigheden, of een minder goed empathisch vermogen (inlevingsvermogen). En dat kan bij het maken van nieuwe contacten best lastig zijn.

Vind je het fijn om iets in een groep te doen, of spreek je normaal liever één op één af met iemand?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 19-06-2017, 22:28
Raymond2003
Avatar van Raymond2003
Raymond2003 is offline
Citaat:
Ga een keertje naar de stad met wat vrienden ofzo en kijk of je iemand leuk vind en spreek iets af
Ik spreek liever 1 op 1 af wat rustiger, vinden mijn vrienden ook lol, soms gaan met z’n drieën maar niet met meer,
Maar bedoel je met inlevingsvermogen zien of andere bijv niet lekker in hun vel zitten en dan kunnen helpen ofz?
__________________
Music expresses that which cannot be said and on which it is impossible to be silent. - Victor Hugo
Met citaat reageren
Oud 19-06-2017, 22:28
Raymond2003
Avatar van Raymond2003
Raymond2003 is offline
Oeps dat citaat quote ding hoort er niet lol ging per ongeluk
__________________
Music expresses that which cannot be said and on which it is impossible to be silent. - Victor Hugo
Met citaat reageren
Oud 19-06-2017, 22:47
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik spreek liever 1 op 1 af wat rustiger, vinden mijn vrienden ook lol, soms gaan met z’n drieën maar niet met meer,
Goed om te weten. Dan is het misschien wel fijn om ook iets te zoeken waarbij je in een kleiner groepje of één op één met iemand omgaat.
Citaat:
Maar bedoel je met inlevingsvermogen zien of andere bijv niet lekker in hun vel zitten en dan kunnen helpen ofz?
Ja, dat bijvoorbeeld. Mijn vader heeft ook een vorm van autisme, waardoor hij soms wat onvoorspelbaar reageert. Als hij iets te moeilijk vindt, vind hij het bijvoorbeeld lastig om dat aan te geven, maar doet hij het gewoon niet - ondanks gemaakte afspraken. Ook ziet hij het niet zo snel als ik verdrietig ben, dat merkt hij pas op als ik begin te huilen. Omdat ik weet dat hij daar zelf niet zo veel aan kan veranderen kan ik er iets beter mee omgaan, maar soms blijft het lastig. Gelukkig is niet iedereen met autisme hetzelfde, met twee vrienden van me die ook een vorm van autisme hebben, kan ik juist heel goed over gevoelens praten.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe vindt ik me een vriendin?
one-life_33
5 14-03-2016 21:04
Vrije tijd Hoe heb je het leuk op een camping?
Diamera
15 16-08-2012 23:51
Psychologie Op mensen afstappen, hoe?
Caviamax
35 05-11-2010 12:17
Psychologie Nieuwe mensen ontmoeten
LighTSighT
28 23-04-2006 01:55
Levensbeschouwing & Filosofie Hoe ik god zie:
nrensink
16 19-11-2004 17:31
Lifestyle houding tegen over andere mensen
Mysterons
35 03-09-2002 21:01


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:29.