Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-07-2008, 21:50
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Ik zit weer thuis bah.
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-07-2008, 22:56
Verwijderd
Evita was leuk en mooi enzo en mijn gezelschap lief (en niet boos op mij). Maar ik kon niet genieten. Ik ben erg afwezig op het moment en daar baal ik van. En ik vind dat ik stom doe en stomme dingen zeg.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2008, 22:58
Verwijderd
Ik ben boos omdat iedereen afspraken op het laatste moment afzegt en daarom zit ik nu thuis. Mijn buurjongen wilde wel wijn met me drinken vanavond, maar nu is mijn ex bij hem op bezoek en die wil ik niet zien. Verveling alom op de zaterdagavond
Met citaat reageren
Oud 06-07-2008, 10:28
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@ kwast: wat goed! Wat voor opleiding ga je doen?

OT: Hm, gisteren was leuk en gezellig. Examenfeestje was echt heel erg leuk, maar had zo'n knallende koppijn. Toen ik thuis kwam was ik helemaal verlamd, kon niets meer doen of zeggen en ik dacht echt dat m'n hoofd uit elkaar zou barsten. Ik werd onwijs bang, m'n hart ging helemaal tekeer, kon m'n hoofd bijna niet meer optillen. Echt heel erg eng. Maar uiteindelijk in slaap gevallen en toen ik net wakker werd nergens meer last van ..
Nja, straks met vriendinnetje lunchen en vanavond borrelen met theatervriendinnen, ook heel veel zin in <3
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Met citaat reageren
Oud 06-07-2008, 10:34
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Hm shit, ik bedenk me dat ik helemaal geen luchtige broek heb ofzo. Zonder zo'n broek is het vast niet te doen in Frankrijk..? Pff, ik heb wel eentje van de h&m, maar eigenlijk zit die vet stom. Aagh, wat zit ik weer overal een drama van te maken. Ik neem gewoon m'n fijne spijkerbroek mee en korte broekjes en rokjes en jurkjes en daar moet ik het mee doen.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2008, 10:54
kroot
kroot is offline
Ohohoh het past allemaal niet in mijn koffer! En ik kan daar niet wassen dus moet ik wel veel meenemen. En ik ben mijn Italiaanse woordenboeken kwijt
Met citaat reageren
Oud 06-07-2008, 12:58
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
@ nijn... het is pabo geworden...
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2008, 15:56
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@ kwast: wat ontzettend leuk

Jeetje, gaat iedereen hier tegelijk op vakantie ofzo
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Met citaat reageren
Oud 06-07-2008, 16:01
Redhair
Redhair is offline
Irrationeel, fucking irrationele angst. Het slaat nergens op, het is allemaal al zes maanden geleden, laat het rusten. Toen ik hem vrijdag en vandaag zag wilde ik hem op zijn bek slaan, tegen haar wil ik schreeuwen dat ze haar ogen open moet doen. Ga weg, ga weg, hij maakt je kapot. Hij maakt mij kapot. Iedereen.
Ik ben ziek. Verkouden, verstopte neus, mijn hoofd zit vol en barst uit elkaar. Als ik ziek ben word ik para. De weg naar huis steeds over mijn schouder gekeken. Waarom zou ze me volgen? Wat wilde ze doen dan? Belachelijk, mijn angst. Ik wil weer beter zijn. Ik wil dat ik het eindelijk achter me kan laten. Ik wil hem voor altijd uit mijn hoofd. Ik wil niet dromen over hun. Is het een trauma? Waarom droom ik de laatste nachten bijna elke nacht over hun? Laat me met rust. Laat het rusten, debiel.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2008, 16:02
Verwijderd
Aaargh, ik ben de oplader van mn telefoon kwijt. Ik kan 'm hier niet vinden en thuis lag ie ook niet. Grrr, waar kan dat ding zijn. Heb net met een vriendinnetje gebeld met drie verschillende foons. De mijne viel uit, een oude die ik vond viel uit en nu heb ik nog een oude gevonden. Ben benieuwd hoelang die het volhoud en of ik mn oplader nog kan vinden.

Maarrrrrr, ik heb wel nieuwe schoenen! Het was even zoeken, maar het is toch gelukt. Ze zijn precies zoals ik ze wil en waren in de uitverkoop.

En nu ga ik een boterham eten want dat heb ik vandaag nog niet gedaan.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2008, 16:04
Verwijderd
Vanmiddag m'n stukje geschreven, ga het zo nog even nalezen en dan is 't klaar .
Verder heb ik een beetje oude kleren gezocht en bij bijna alles heb ik zoiets van 'maar misschien wil ik dat nog wel eens aan' of 'kan dat nog wel'. Naja, ik hak vrijdag de knoop wel door. Het zou echt ruimte schelen in m'n kast als ik eens wat weg ging gooien. Hij zit echt propvol, maar veel dingen draag ik nauwelijks/nooit meer.
Nu spullen pakken, eten, opruimen en dan de trein in. Geen zin in reizen, maar 'k neem een boekje mee (heb ik eindelijk weer eens tijd voor ) en dan valt het vast wel mee.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2008, 22:14
kroot
kroot is offline
Ook ik vertrek vanacht om 4.00 op vakantie. Tot over 3 weken. Maar ik zal vast nog wel vanuit het buitenland ergens een computer met internet vinden. Fijne vakantie iedereen!
Met citaat reageren
Oud 06-07-2008, 22:14
Verwijderd
Herinneringen...
Verdringen, niet aan denken, in de doofpot. Hoe moet ik hier nou mee omgaan? Ik wil dit niet. Gatverdamme.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2008, 22:39
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Ik heb gisteren sportschoenen gekocht, en ik wil nu echt gaan hardlopen, nu heb ik geen excuus meer om het niet te doen, het zou juist zonde van het geld zijn als ik de schoenen gewoon laat staan. Op zich ben ik er best enthousiast over, zeker ook met de podcast die ik gevonden heb, maar toch vind ik het ergens ook heel eng

Maar het zou wel leuk zijn als ik er een nieuwe hobby in kan vinden, naast lezen heb ik namelijk niet echt hobby's
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Met citaat reageren
Oud 06-07-2008, 23:03
Redhair
Redhair is offline
Zieker en somberder, dat word ik. Mijn hoofd gloeit, mijn hart is koud. Stond bij mijn moeder op de weegschaal en schrok. Dit is niet de bedoeling, godverdomme, dit gewicht wil ik niet. Ik heb de neiging overal briefjes te plakken met de boodschap niet meer te snaaien, ik heb de neiging om een eetlijst te maken en mezelf te straffen als ik me er niet aan houd, ik heb de neiging pep te scoren. Ik heb de neiging om weer een actieve eetstoornis te krijgen in plaats van een passieve. Vorig jaar toen ik geen drugs gebruikte ging het toch ook goed? Waarom nu niet? Voel me klote, echt klote.

Edit
Ooh fuck, nu lijkt het echt weer een actieve te worden. Negen maanden niet gedaan, maar mijn eigen post was mijn grootste trigger. Fuckfuckfuckfuck, waar ben ik mee bezig, waar is mijn verstand? En stiekem voelt het zo lekker maar waar gaat dit heen?

But everything you do is leading to the point
Where you just won’t know what to do
__________________
Digital ash in a digital urn.

Laatst gewijzigd op 06-07-2008 om 23:12.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2008, 06:28
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Ik heb gisteren sportschoenen gekocht, en ik wil nu echt gaan hardlopen, nu heb ik geen excuus meer om het niet te doen, het zou juist zonde van het geld zijn als ik de schoenen gewoon laat staan. Op zich ben ik er best enthousiast over, zeker ook met de podcast die ik gevonden heb, maar toch vind ik het ergens ook heel eng

Maar het zou wel leuk zijn als ik er een nieuwe hobby in kan vinden, naast lezen heb ik namelijk niet echt hobby's
Het is even wennen, maar ik vind het echt heel fijn om te gaan hardlopen. Gewoon gaan proberen, en ook even doorzetten als je er in het begin tegenop ziet. (Er is trouwens ook een hardlooptopic op L&G.)
Met citaat reageren
Oud 07-07-2008, 07:59
Verwijderd
Citaat:
Zieker en somberder, dat word ik. Mijn hoofd gloeit, mijn hart is koud. Stond bij mijn moeder op de weegschaal en schrok. Dit is niet de bedoeling, godverdomme, dit gewicht wil ik niet. Ik heb de neiging overal briefjes te plakken met de boodschap niet meer te snaaien, ik heb de neiging om een eetlijst te maken en mezelf te straffen als ik me er niet aan houd, ik heb de neiging pep te scoren. Ik heb de neiging om weer een actieve eetstoornis te krijgen in plaats van een passieve. Vorig jaar toen ik geen drugs gebruikte ging het toch ook goed? Waarom nu niet? Voel me klote, echt klote.

Edit
Ooh fuck, nu lijkt het echt weer een actieve te worden. Negen maanden niet gedaan, maar mijn eigen post was mijn grootste trigger. Fuckfuckfuckfuck, waar ben ik mee bezig, waar is mijn verstand? En stiekem voelt het zo lekker maar waar gaat dit heen?

But everything you do is leading to the point
Where you just won’t know what to do
Oh Redhair, meis alsjeblieft help jezelf niet steeds opnieuw zo naar de klote. Steeds lijk je op te krabbelen, vooruit te gaan, zelfs gelukkig te worden. En het lijkt wel alsof dat niet kan of mag en je dat dus weer voor jezelf moet verpesten. Je gaat werken straks, je hebt een vriendje dat om je geeft en er voor je wil zijn, je hebt leuke huisgenoten. Je hebt de hel van eetstoornis en drugs gehad, you've been there, done that. En je zei zelf dat het nooit hielp, dat het allemaal niet beter werd. Waarom zou dat nu anders zijn? waarom nu niet eens doorpakken? ga naar een psych, vertel je verhaal, ga door de shit, maar ga er dóór in plaats van dat je jezelf er lekker diep in nestelt. je wilde toch geen vriendinnetje met problemen zijn? Zoek ze dan ook niet zo op. Of zoek je een reden dat hij bij je weg gaat?
Het was een tijdje zo fijn om je posts te lezen, te zien hoe je jezelf steeds meer kon accepteren, wat rustiger werd. Het ligt in jouw handen, wat ga je doen?
Met citaat reageren
Oud 07-07-2008, 09:14
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Citaat:
Het is even wennen, maar ik vind het echt heel fijn om te gaan hardlopen. Gewoon gaan proberen, en ook even doorzetten als je er in het begin tegenop ziet. (Er is trouwens ook een hardlooptopic op L&G.)
Ja, dat hardlooptopic had ik al gespot, staan wel nuttige tips in en ik denk dat ik het ook met die podcasts ga proberen
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Met citaat reageren
Oud 07-07-2008, 09:39
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@ Redhair: Ik moet Ave echt compleet gelijk geven. De enige die het je nu moeilijk maakt, die het voor je verpest, ben jij zelf. Het leek elke keer weer een stukje beter te gaan, je hebt een omgeving met allemaal geweldig lieve mensen om je heen, je hebt gaat straks werken, je bent alweer een tijd gestopt met de pep, en ineens zakt alles weer in elkaar. Je wilt het niet, je wéét dat het niet werkt en toch ga je het doen. En weetje hoe dat komt? Jij hebt zoveel meegemaakt van wat ik mag afleiden uit je posts en je hebt niemand om het tegen te vertellen. En elke keer vind je weer een nieuwe manier om de moeilijke dingen uit je leven te bannen: feesten, drugs, eetstoornis, drinken, am etc. Maar kijk nou eens goed naar jezelf, alsjeblieft.. Volgens mij ben jij zo'n ontzettend leuk meisje en zie je het zelf gewoon niet. Als je hier weer aan begint zul je na een tijdje alles verliezen wat je dierbaar is: je vriendje, het stoppen met de pep, gezellige dingen doen met vrienden/huisgenoten en vooral: jezelf. Waarom neem je het heft niet in eigen handen en ga je actief in plaats van passief werken aan jezelf (therapie)? Ik heb het je al zo vaak aangeraden volgens mij en elke keer wijs je het weer af. Het is je eigen keus maar als jij niet weer die destructieve wereld in wilt gaan, weer dat meisje/vriendinnetje met problemen wilt worden, is dit de tijd om er aan te gaan werken.

OT: Gisteren in de stad geluncht met vriendinnetje, was erg gezellig 's Avonds met m'n theatervriendinnen gaan borrelen, was alweer 3 maanden geleden. Zo bijzonder is dat, we zien elkaar steeds een hele tijd niet en toch klikt het echt meteen weer. Het was zo gezellig, ik heb echt ontzettend moeten lachen, serieuze gesprekken en meidenpraat. Geweldig om iedereen weer te spreken en nu hopen dat we elkaar eind augustus nog eens kunnen zien! Ben echt heel erg blij met dit soort vriendschappen.
Vanmiddag waarschijnlijk met J. naar de shop, wel chill zijn we ook weer eens met z'n tweeën Het is even moeilijk in mijn hoofd deze periode maar als ik dan zie hoeveel geweldige mensen er om mij heen zijn, valt het allemaal weer reuze mee, eigenlijk wel een mooie proef om te zien hoe ik met die drie weken zomerstop omga
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Met citaat reageren
Oud 07-07-2008, 10:01
Verwijderd
Ik heb het allemaal weer lekker aangepakt.

Maar goed, zomer en rust, ergens in augustus...
Met citaat reageren
Oud 07-07-2008, 12:09
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Jezus, ik moet nu echt eens aan de slag, scriptie..
Ben ik eens op tijd op, zit ik nog m'n tijd te verdoen op internet.
Ik ga nu echt beginnen, lezen lezen lezen.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2008, 13:22
Gaara
Avatar van Gaara
Gaara is offline
Yay, ik ben toegelaten aan de academische pabo\o/
Met citaat reageren
Oud 07-07-2008, 13:30
Gaara
Avatar van Gaara
Gaara is offline
Oh, dat was roosje(a)
Met citaat reageren
Oud 07-07-2008, 14:12
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Jeej, goed zo Roos
Met citaat reageren
Oud 07-07-2008, 15:45
Verwijderd
Citaat:
Yay, ik ben toegelaten aan de academische pabo\o/
Gaaf Roosje!^^

Ik ben vandaag aangenomen voor Onderwijsassistent! Als onderwijsassistent goed gaat en ik dus slaag, dan wil ik daarna de PABO doen.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2008, 16:19
Verwijderd
Gaaf Roosje!!

ontopic
Ik ben moe. Ik haat nachtdiensten. Ik haat mijn manager. Ik haat regen. Ik vind het stiekem best cool dat ik een instaptoets moet doen voor Spaans aan de uni. en ik heb een nieuwe held. Jason Mraz.

It's my god forsaken right to be loved loved loved loved
Met citaat reageren
Oud 07-07-2008, 16:30
Verwijderd
Aaaah Roosje, wat vet! Ben echt benieuwd hoe het zal zijn! Dat mag je dus vaak gaan posten hier.

OT: Ja ik ben uit mn bed gekomen, heb gedouched, ben naar buiten geweest, heb gebeld en gegeten. Wow.
Verder geschreven over wel/niet in therapie gaan. De woorden schieten uit mijn pen, het kost geen moeite. Word er wel heel verdrietig van en gister vloog de paniek echt even door het dak. Straks maar weer even rustig met een boek op de bank en morgen naar een vriendinnetje. Ik mail het stuk ook naar mn socio, kan ze het vast lezen voor ik haar zie. Hoop wel dat dit verdrietige gevoel snel over gaat...
Met citaat reageren
Oud 07-07-2008, 16:40
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Yeah vanaf morgen 2 weken alleen thuis.. Moeder en broertjes op vakantie! Samen met mijn vriend een week vrij genomen om te genieten van 't 'samenwonen', alleen jammer dat het zo'n slecht weer wordt. Barbecuen en chillen in de tuin met een drankje gaat 'm nu niet worden. Dan maar gourmetten

Maar het blijft natuurlijk wel relaxt om te kunnen doen en laten wat je wilt; ze gaat met het vliegtuig dus ik heb ook nog de beschikking over een auto voor 2 weken. (Maar stiekem had ik ook wel op dat vliegtuig willen stappen morgen, maar ik kan niet op vakantie dit jaar dus das een beetje jammer.. Maar dat gaat aan het eind van het jaar goedkomen )

Lang leve de zomer
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2008, 17:00
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Toch nog een redelijk nuttige dag gehad! Extra verhuisdozen gehaald, verhuizing gemeld bij de gemeente en mijn laptop schoongemaakt door er een nieuw OS op te zetten.
Helaasch was de dag voor mijn nieuwe huisgenoot redelijk fail, want hij vond absoluut niets van wat hij moet hebben.

Vandaag even wat extra spullen inpakken, wat meer gitaar oefenen en mijn laptop configgen. Dan kan ik morgen beginnen met dingen die kant op slepen.

Ohenwatsnoephalenwantikhebzininlekkeredingetjesvreten.
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Met citaat reageren
Oud 07-07-2008, 17:22
Redhair
Redhair is offline
Goed, gister ging het fout. Dat betekent niet automatisch dat ik direct weer aan de grond zit. Gister heeft me geholpen. Ik werd vanmorgen wakker en dacht, dit wil ik niet. Net als ik dat dacht toen ik een paar weken geleden pep gebruikte. Dit wil ik niet. Want verder gaat het best goed met me, allemaal. Ik ben aangekomen, goed, maar dat ga ik er op een gezonde manier weer afkrijgen. Ik wil geen vriendinnetje met problemen zijn, inderdaad. Het is fijn als vriendje zegt dat hij het knap van me vind hoe ik met drugs om ga. Ik blow zelfs nauwelijks meer, omdat ik daar vooral depressief van word. Af en toe een hijsje, maar doordeweeks dat niet eens. Ik maak plezier met mijn huisgenoten en vrienden, ik heb geweldig contact met mijn moeder, ik maak plezier met vriendje. Elke dag heb ik mensen om me heen waar ik gelukkig van word. Het is zomer, mijn hond is de liefste, mijn kat krijgt bijna kittens, ik word zaterdag twintig. Gister braakte ik, wat weken geleden gebruikte ik weer pep, maar dat zijn uitglijders. Ik ben bezig met een baan krijgen, heb ontzettend veel zin om volgend jaar docent maatschappijleer te studeren, ik heb zin in leven en dat doe ik ook, dus don't worry. Therapie werkt bij mij gewoon niet. Been there, done that, zonder resultaat. Mijn therapie is genieten van het leven. Mijn therapie is met mijn liefste vriendin de politie irriteren en ze dan keihard uitlullen, met mijn liefste vriendin en huisgenootje samen op een matras in de zon liggen en ouwehoeren, met huisgenoten en vrienden rose drinken en de hele avond ganzenborden, pimpampetten en scrabbelen en ons op de top van de wereld voelen in plaats van suffe lui, met vriendje naar pandjes kijken die we kunnen kraken, naar mixen die vriendje gemaakt heeft te luisteren, naar feestjes gaan, met hond in het park spelen, door de regen rennen, muziek luisteren. Daar heb ik veel meer aan dan mezelf te triggeren door dingen te vertellen aan een therapeut die maar vijftig minuten voor me heeft. Van mijn fouten leer ik. Ik ga goed met drugs om, ik ga vrij goed met eten om. Mijn laatste paar posts gaven misschien een vertekent beeld, want het gaat verder goed.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2008, 17:41
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik heb sinds twee dagen nou echt weer last van m'n buik. Ik heb er twee weken amper last van gehad en nu doet het weer pijn. Bah, en over 3 dagen ga ik op vakantie. Laat het morgen alsjeblieft minder zijn.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2008, 18:06
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Wat ben ik ook een tutje, als er iemand met een helm op voor de deur staat en hij doet zijn hand in zijn broekzat, denk ik meteen dat daar een pistool in zit Maar het was natuurlijk gewoon een pizzakoerier die weer eens niet begreep hoe huisnummering werkt. "Waar is H dan?" Hoe moet ik dat weten, ik woon op A

En hm, iets teveel maagpijn naar mijn zin de laatste tijd, ik moet wel een beetje vrolijk blijven hoor Gelukkig is er de Tour.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 07-07-2008, 18:41
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Ze is bevallen, ze is gelukkig. En ik zal haar nooit meer zien..
Ik mis haar. Ze was zo goed..

Woensdag kijken in Apeldoorn..ach,als mijn eerste indruk niet goed is ga ik toch, ik moet wat doen..

verder: fietsband lek, uur lopen naar huis, door de stromende regen, crisisdienst daar had k niet zoveel aan.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2008, 18:53
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
blegh, ik ben moe, laat mij gewoon slapen ofzo
moet nu eerst mn vader taxien.. blegh en morgen weeeeeer een nieuwe werkdag, en woensdag en vrijdag en laat mij gewoon slapen
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2008, 19:07
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Yeah deze week is 1000x beter dan de vorige. Lekker muziek kei hard aan, geen gedoe, nog een paar daagjes vrij voordat ik wat kan gaan bijverdienen. Er komen weer kamers op kamernet die de moeite waard zijn om op te reageren. Nu hoop ik alleen nog snel een mailtje terug te krijgen van iemand. En met de inhoud zoals ik hoop dat hij is...
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Met citaat reageren
Oud 07-07-2008, 19:17
Verwijderd
*knuffel* voor Dolce, kan me voorstellen dat het pijnlijk is. Kan je al gauw beginnen in Apeldoorn?

Maar Kwast, we gaan woensdag wél naar Mama Mia!!! *knuff*

En ot: Ik heb mn oplader weer gevonden. Hij lag toch hier. Stomme doos die ik ben. En ik heb gestreken. Ik lijk wel gek maar ik had het koud en nu niet meer.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2008, 19:21
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
@sonho:Ik ga woensdag kijken in Apeldoorn en zou dan denk ik de week daarop kunnen starten...

Ik ga woensdag ook naar mamma mia, ladies night in Utrecht.. Waar gaan jullie??
Met citaat reageren
Oud 07-07-2008, 19:22
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
@sonho:Ik ga woensdag kijken in Apeldoorn en zou dan denk ik de week daarop kunnen starten...

Ik ga woensdag ook naar mamma mia, ladies night in Utrecht.. Waar gaan jullie??
wij gaan naar amsterdam
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2008, 22:54
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Ik ga lekker maandje op vakantie, iedereen fijne vakantie gewenst!

Even een herinnering voor iedereen: pas op met wat je hier, uberhaupt op internet, neerzet. Je bent hier niet anoniem, en kans is groot dat mensen uit je omgeving al tijden meelezen... Sometimes you learn the hard way...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 07-07-2008, 23:13
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
@ kwast, leuk dat je weer een opleiding gaat doen! Wordt het de deeltijd of voltijd variant? Nog recht op studiefinanciering? Gaaf

Vanmiddag mijn eindgesprek gehad. Hij was hartstikke lovend Vanavond uit eten geweest, erg gezellig en lekker. Straks maar eens m'n bed induiken :')
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2008, 01:37
punkstar
Avatar van punkstar
punkstar is offline
twijfel alom.
is mijn relatie wel goed zoals hij is of niet?
wel naar een psycholoog gaan of niet?
gaat het goed met me of niet?
__________________
Rated R for strong grisly violence and gore, sequences of terror and torture, nudity and language.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2008, 01:39
Vonblue
Vonblue is offline
Ach, prestaties op school maken je niet per definitie een stuk beter.
Ik heb hiervoor MBO gedaan in een korte tijd van 3 jaar. Toen HBO gaan doen, zit nu in mijn 3de jaar en heb nog geen studievertraging opgelopen en tot nu toe alle studiepunten behaald.
Als ik wist dat dit zou lukken toen ik MBO deed zou ik waarschijnlijk enorm trots op mezelf zijn geweest maar nu doet het me eigenlijk weinig. Komt waarschijnlijk ook omdat ik op het MBO depressief was de laatste 1.5 jaar.

Onze oom ligt nu al 5 jaar in het verzorgingstehuis en kan niet meer horen, praten en zien. Misschien nog wel meer niet. Hij had de katwijkse ziekte ( heet zo omdat er vroeger in katwijk veel incest is geweest) en had 6 hersenbloedingen gehad voor hij daar kwam. De fatale was toen hij van de trap af viel toen hij door die ziekte een epileptische aanval kreeg.

Een broer van mijn vader is al overleden aan de eerste hersenbloeding die hij kreeg. Het is dus erfelijk.
Er is een kans dat mijn vader het dan ook heeft, maar wil zich er niet op laten testen. Gelukkig, want dan zou ik en hij waarschijnlijk anders tegen het leven aankijken. Plus het feit dat ik er dan ook weer kans op heb. Ik zie het allemaal wel.
Mijn neef heeft zich al laten testen omdat hij er niet mee kon leven dat zijn vader het had en niet zeker wist of hij het ook zou hebben. Hij is dus ook positief getest dat wil zeggen dat hij ook rond zijn 40-50ste die hersenbloedingen zal krijgen. Of later, maar dat is niet vaak zo.

Een nicht en neefje ( tweeling ) van mij zijn er nu ook bang voor. Ze kregen vorig jaar te horen dat ze waarschijnlijk niet de vader hebben die ze kennen. Mijn tante is heel lang geleden vreemd gegaan, en kreeg kort daarna de bevestiging dat ze zwanger was. Ze dacht natuurlijk dat het van hem was.
Mijn neefje wilde nu zijn vader nog in leven is een DNA test laten doen want zijn gevoel zei dat het echt niet kon zijn dat zijn " vader" zijn vader niet is. Blijkt dan toch nog dat zijn vader die in het verzorgingstehuis ligt toch echt zijn vader is. Die zal overigens wel trots op hem zijn. Hij is nu bijna dominee, en zijn vader was heel christelijk en trots dat hij dat wilde worden. Nu is het hem toch gelukt.

Dat is waar ik een beetje mee zit + een persoon die ik al ontzettend lang niet meer heb gezien.
Ach, probeer me er al lang over heen te zetten maar ik heb teveel herinneringen in situaties die herkenbaar zijn. Proberen een goede indruk weer te krijgen heeft geen nut. T persoon heeft zich volledig van me afgesloten. Jammer, ik had altijd zo voor respect en waardering.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2008, 08:21
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Even een herinnering voor iedereen: pas op met wat je hier, uberhaupt op internet, neerzet. Je bent hier niet anoniem, en kans is groot dat mensen uit je omgeving al tijden meelezen... Sometimes you learn the hard way...
Vanwaar deze herinnering? (wel goed hoor, om je dat van tijd tot tijd te bedenken!)

Oef. Zenuwen. Ik ging uit van een rustige week, maar het is het tegenovergestelde. Mijn flexibiliteit wordt danig op de proef gesteld.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2008, 08:46
Verwijderd
Citaat:
Even een herinnering voor iedereen: pas op met wat je hier, uberhaupt op internet, neerzet. Je bent hier niet anoniem, en kans is groot dat mensen uit je omgeving al tijden meelezen... Sometimes you learn the hard way...
Andere kant: moet je je schamen dat je hier post en wat je post? Misschien heel onverschillig maar "jammer dan dat anderen het lezen, dit ben ik (ook)". (Ik ben wel met je eens hoor dat je op moet passen en goed moet bedenken wat je schrijft (over anderen), maar ik wil me zelf niet meer schuldig voelen en vasthouden aan het idee dat niemand iets over mij mag weten.)
Fijne vakantie.

Blegh, het regent en ik moet zo naar buiten... Oh en ik ben moe want ik heb slecht geslapen...
Dolce, wij gaan ook naar Ladies Night. Hihi. Veel plezier alvast en hopelijk kan je ook idd volgende week beginnen!
Met citaat reageren
Oud 08-07-2008, 11:06
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Wat een rotweer zeg! Tot aan Den Haag was er nog een beetje zon vanmorgen in de trein, maar vanaf daar tot aan Amsterdam, regen regen en nog eens regen. En (dus) koud, maar dat kwam ook deels door de airco in de trein. Echt, ik ga nog eens een klacht indienen daarover.

En nu wilde ik eigenlijk naar de UvA-bieb gaan, maar het regent zo hard, dat ik alleen van het stukje naar de tram lopen al zeiknat zou zijn, dus nog maar even wachten...

Vanavond bij broertje eten, lang niet gezien en zijn nieuwe kamer nog helemaal niet sinds hij verhuisd is.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2008, 11:28
Verwijderd
Het is haar eindelijk gelukt. Na zoveel mislukte pogingen, is het haar dan nu toch gelukt. Ze kon niet meer. Kon niet meer vechten, wilde niet meer vechten, kon niet meer geloven in wat wij allemaal zeiden - dat het heus echt beter zou worden ooit. Na jaren knokken, is het nu voorbij. Ik hoop dat ze rust heeft, ik hoop dat het vredig is gegaan. Ik denk het niet, want volgens mij is ophanging een erg nare dood, maar ik hoop dat de gedachte dat het snel over zou zijn haar rust gaf.
Ze heeft mn kaartje waarschijnlijk nooit meer gehad. Had ik m maar eerder gestuurd, zodat ze in elk geval wist hoeveel ik om haar gaf. Had ik maar afscheid kunnen geven. Had ik behalve drie zoenen haar maar goed geknuffeld vrijdag. Had ik haar maar vaker verteld hoe leuk ze was, hoe goed ze was, hoe veel ik om haar gaf. Hadden we met z'n allen maar meer liefde gegeven. Had ik haar maar kunnen laten zien dat het niet altijd zo'n strijd zou blijven.
Minder dan een kilometer hier vandaan, en ik sliep rustig. Ik mis haar nu al.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2008, 12:04
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ave, veel sterkte! Maar voel je niet schuldig, dat is niet nodig.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2008, 14:17
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Sterkte Ave en je moet je inderdaad niet schuldig voelen, jij had het niet kunnen voorkomen. Was ze een vriendin van je?

OT: ik ga morgen wel, ik heb nu echt geen zin in 2x 20 minuten tram. Ik reis vandaag alles bij elkaar al 4 uur ofzoiets. Ik zorg gewoon dat ik er morgenochtend op tijd ben, dan ga ik gewoon heen en weer, morgenmiddag werken.
En nu ben ik moe en ik heb nog amper wat gedaan, ja eindeloos gekopieerd
Met citaat reageren
Oud 08-07-2008, 14:42
Verwijderd
ik ga nooit meer aardig doen tegen mensen. Op de een of andere manier komen ze dan op het idee verliefd op mij te worden, terwijl ik gewoon áárdig wil doen. Meer niet

en hem zal ik nooit meer zien. Misschien maar beter ook, het zou toch nooit wat worden
Met citaat reageren
Oud 08-07-2008, 15:25
Verwijderd
@Ave: Pfffoe, heftig! Sterkte hoor!!

Ik heb heel slecht geslapen vannacht, ik heb net Mushu's deuren geschuurd, en bovenal kreeg ik die vraag van gisteren maar niet uit mijn hoofd. Ik word Madrina! Maar dat moet nog geheim blijven, als mijn ouders dat nu al weten, gaan ze de tickets cancelen, ik weet het zeker. hihi Maar OMG, ik voel me zó vereerd!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:49.