Oud 28-12-2008, 13:18
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Hier is het koopzondag, maar dat begrijp ik eigenlijk niet zo goed. Alle feestdagen met cadeautjes zijn toch voorbij nu?

Gister hele mooie nieuwe, dure laarzen gekocht. Ze waren eigenlijk perfect en precies wat ik al jaren zoek, behalve de prijs. Maar nu heb ik er wel geld voor en als het goed is, kunnen ze jaren mee. Dus ben er wel blij mee. Verder nog 2 truitjes, ik kon verder echt níks vinden en heb nog zoveel nodig. Nouja, misschien deze week nog even een middag naar de stad.

Net foto's gekeken en bijgewerkt van de vakantie. Echt leuk. Nu nog een fotoboek laten maken van de mooiste foto's. Cadeautje van m'n vriend

Morgen weer naar huis treinen, 's middags werken. Hoop dat ze me niet op het laatste moment af gaan bellen, want moet er 3 uur voor reizen en anders blijf ik liever hier. Maarja, tot nu toe heb ik bericht dat het door gaat. Zou wel lekker zijn, weer 5 uur werken. En moet voor oudejaarsdag toch nog naar huis, want moet m'n ov nog ophalen. Over 2 maanden moet ik hem wel weer inleveren, maar ik kan er dan nog wel 2 maanden van profiteren
Advertentie
Oud 28-12-2008, 14:35
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Kerst voorbij, stress begint. Ik moet nieuwjaar zien te overleven zonder paniekaanval. Ik ga mijn best doen.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 28-12-2008, 14:46
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
kan iemand me misschien vertellen waarom ik pabo ben gaan doen
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 28-12-2008, 14:50
Verwijderd
relaxte kerst gehad. En ik heb nog een week met mijn vriend samen . Heerlijk. De week daarna begin ik weer bij deeltijdbehandeling. Ik ben benieuwd hoe iedereen gaat reageren. Ik ben er een beetje bang en zenuwachtig voor, maar het komt wel goed, toch? Dan moet ik weer hard aan de slag... pfff
Oud 28-12-2008, 15:10
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
kan iemand me misschien vertellen waarom ik pabo ben gaan doen
Omdat het je leuk leek en je komt er nu achter dat het kut is? Zoiets?
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 28-12-2008, 15:15
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Kerst vieren bij vriendinnetje is leuk Alleen is het koud en ik ben heel erg verkouden, maar ach, ik ben altijd ziek met feestdagen, dat had ik eigenlijk van tevoren al kunnen bedenken. En ik mis mijn ouders niet heel erg, soms is het wel wat raar om hier te zijn, maar morgen gaan we toch weer naar Utrecht en dinsdag naar Antwerpen En dan nog hier oud&nieuw vieren en dan komen mijn ouders alweer uit Thailand terug.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 28-12-2008, 15:21
Verwijderd
Kerst was leuk en nu heb ik stress want ik ben bang dat ik nooit een kamer vind
Oud 28-12-2008, 15:21
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
kan iemand me misschien vertellen waarom ik pabo ben gaan doen
Omdat het uiteindelijk heel leuk is. De opdrachten die je moet doen laten je dat misschien niet altijd denken, maar toch. Zet 'm op, 't komt vast weer goed!

OT: lekker luie zondag. Heerlijk.
Oud 28-12-2008, 15:36
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Ik heb getraind! Eindelijk heb ik weer eens mee kunnen doen. Ik zag er een beetje tegen op gisteravond en vanmorgen, want ik was bang dat het heel veel pijn zou doen en ik zag ook wel op tegen de kou We trainen in een basisschool en omdat het vakantie is staan alle kachels uit, en het is al vaker binnen net zo 'warm' als buiten geweest. Mijn trainer was er een uur eerder en heeft alle kachels aangezet en de deur dicht, dus het viel wel mee hoe koud het was. Wel ijskoud in de kleedkamer.
Voor we begonnen zei mijn trainer dat de rest een beetje voorzichtig met mij moest doen, vanwege mijn rug en het is koud en 'ze is eigenwijs'. Ik ken wel meer eigenwijze mensen bij trainen, zoals hijzelf. Volgende dinsdag wordt hij geopereerd (hij heeft een liesbreuk) en daarna mag hij twee weken niks en moet hij vier tot acht weken rusten, ik ben benieuwd hoelang hij dat volhoudt.

Ik heb met bijna alles mee gedaan. Alleen was er een stuk met veel springen en zijwaarste trappen, toen heb ik even aan de kant gezeten. Ik merkte wel dat ik een tijd niet heb getraind, ookal heb ik steeds gekeken ik was er toch een beetje uit.
De pijn in mijn rug viel tijdens trainen wel mee, ik heb er meer last van dat het door mijn been trekt. Nu ik weer rechtop zit voel ik mijn rug ook wel. De laatste tijd trekt het steeds meer door mijn been en heb ik minder last in mijn rug en meer in mijn been. Nu ik vakantie heb, heb ik wel veel minder last door normaal doordeweeks: ik hoef niet heel lang te zitten en ik ga regelmatig even liggen, dat helpt wel.

Woensdagochtend naar de fysio, ik ben benieuwd wat hij zegt. Ik heb nu wel een aanvullende verzekering voor komend jaar, dus van mij mag hij nu best verder behandelen. Ik wil het eigenlijk een tijdje allemaal laten zitten en gewoon leven zonder fysio en zonder pijnstillers en kijken hoe dat gaat, maar ik ben bang dat ik dat niet meer zo'n goed idee vind als school weer is begonnen en ik aan het eind van de dag alleen nog maar kan liggen.

Ik ben wel blij dat het nu beter gaat en dat ik kan trainen
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 28-12-2008, 16:13
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Citaat:
meezingen met de top 2000
Whah, nu ik dat lees mis ik de top 2000.

OT: Hm, de laatste tijd weet ik soms niet zo goed hoe ik nou het beste met mensen om kan gaan. Als zij steeds afspraken afzeggen, dan heb ik niet zoveel zin om de keer daarna weer degene te zijn die initiatief neemt, maar als ik dat niet doe en er gebeurt niks heb ik daar ook alleen maar mezelf mee. En het is niet zo dat ik dan helemaal nooit meer wat van die mensen hoor, het is gewoon de manier waarop die me tegen gaan staan. Alles gaat via sms, of ze denken alleen maar aan zichzelf.

En je geeft iemand voor Sinterklaas geen thermisch ondergoed (ook niet als je in Beijing woont en het 17 graden vriest), want dat is veel te nuttig en niet 'gewoon' leuk. En je geeft ook geen troep die die ik zelf ook bij de supermarkt op de hoek kan halen, zoals een bus spuitsneeuw (alsof het leuk is om mijn campus-kamer van 10 m2 daarmee vol te spuiten), een theebeker met suffe eendjes erop, of een supersaaie en (alweer!) nuttige thermos-meeneem beker met een ranzig kokos-drankje erin (is ook niet grappig). Ik doe wel m'n best leuke en originele kadootjes te vinden, waarom maken anderen zich er dan zo makkelijk vanaf?

En wat moet ik met die vriendin die binnenkort hierheen komt verhuizen? Ik lees al weken in haar status op Facebook en MSN dat ze over een paar weken aankomt, maar ze heeft het me tot vandaag niet even persoonlijk verteld. Terwijl het me toch niet niks lijkt, naar de andere kant van de wereld verhuizen, als je weet dat ik hier al woon. En dan stuurt ze dat mailtje ook nog eens alleen maar om te vragen of ik haar van het vliegveld op wil komen halen, niet eens zozeer gewoon om te vertellen dat ze komt. En nu zou ik haar ophalen als ik thuis was wanneer zij aankomt, maar ik ben straks bijna twee maanden vrij en ga dus flink rondreizen, ik ben die dag niet in Beijing.

En het gemene is dat ik dat niet eens erg vind.
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 28-12-2008, 16:52
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
@ Darkfairy, wie weet dat het wat wordt Als het een lieve jongen is, is het heel leuk.
OT: oef. ik schaam me dood. Wie zoent er nou met een jongen die aan de andere kant van de wereld woont
ik denk dat ik wel ja tegen hem zeg vanavond.
met me twijfels.

ot.
gisteren kwam me moeder thuis met wat sieraden enzo.
van haar overleden tante ze had het van haar oom gekregen.
en nou heb ik ook als aandenken een armband en een ring maar die moet nog verkleind worden.
na lange tijd gaat het eten weer kut.
en de gedachtes komen weer steeds meer terug.
en ik weet dat het het beste is dat ik het in boekel zeg vanavond.
maar ik weet het nog niet zeker.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)

Laatst gewijzigd op 28-12-2008 om 17:41.
Oud 28-12-2008, 17:10
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
kan iemand me misschien vertellen waarom ik pabo ben gaan doen
Wat gaat er mis rare kwast?
Oud 28-12-2008, 18:12
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Wat gaat er mis rare kwast?
ik weet niet precies wat er mis gaat.
kom iig niet vooruit, krijg niets gedaan, totdat straks de stress te groot is, heb sowieso meer last van (bijna) angstaanvallen, twijfel en rot gevoelens..
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 28-12-2008, 18:44
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Hmm. Probeer je goed te plannen of schuif je dingen gewoon voor je uit?
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 28-12-2008, 18:54
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
ik weet niet precies wat er mis gaat.
kom iig niet vooruit, krijg niets gedaan, totdat straks de stress te groot is, heb sowieso meer last van (bijna) angstaanvallen, twijfel en rot gevoelens..
Zal een gesprek met iemand van school niet helpen, een begeleider?
Oud 28-12-2008, 19:33
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
@ Miekjuh, ik schuif graag vooruit, kan weinig energie en concentratie opbrengen

Citaat:
Zal een gesprek met iemand van school niet helpen, een begeleider?
ik verwacht t eigenlijk niet... ik vraag gewoon te veel van mezelf (ik kom daar altijd via de moeilijke weg achter)
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 28-12-2008, 19:42
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Laatste werkdag gehad want ook bij ons wast koopzondag. Voelt toch wel raar. 4 jaar, 3 maanden en 4 dagen heb ik er rondgewandeld. Verder gloeien m'n handen en gezicht nogsteeds na van het fietsen met dit weer. Ben moe en voel me echt verrot maarja. Deze week nog wat leuke en ook wat nodige dingen doen, dinsdag m'n haartjes laten krullen en wil graag nog een keer naar Andre's graf...
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 28-12-2008, 19:44
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
@ Miekjuh, ik schuif graag vooruit, kan weinig energie en concentratie opbrengen
Is dan die begeleider van school niet handig?
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 28-12-2008, 21:20
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
waarom heb ik het hele weekend nare dromen over bij ons thuis gehad?.
en ik wou naar het graf van de tante van me moeder gaan kijken.
maar bij de gedachte alleen al raakte ik in angst en paniek.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 29-12-2008, 01:42
Verwijderd
Mijn weekend was echt geweldig hier. Ik kwam op de plaza en iedereen was verbaasd en blij om me te zien. Dikke knuffels, veel grapjes, en mijn eerste salsa weer. Toen ging ik met mijn Peruaanse vriendinnetje en haar nichten en vriend op pad, lekker snachts door de stad struinen. Veel fotos gemaakt,heel gek gedaan met zn allen en midden in de nacht tafelvoetbal gespeeld en gebarbecued. Overdag werd ik alweer in de picture gesteld toen we op een markt opeens een stoelendans moesten doen en ik als blondje natuurlijk opviel in het publiek. Hilarisch.

Ik ben tot 3 keer toe bekenden tegengekomen deze nacht waarvan ik niet wist waar ik ze moest zoeken. En het was werkelijkwaar fantastisch om ze even te zien. Exverslaafden of niet, ik vind het fantastische mensen. Ik was om 1 uur al thuis en heb toen de hele nacht zitten msnnen met een vriend die in nu in het noorden van Peru zit.

Vandaag op de markt geweest en twee vrienden bezocht. Het was een mooie dag, maar door de nachtelijke barbeque verwacht ik vanavond de beginselen van salmonella. Ik heb al buikpijn. Bwuh.
Oud 29-12-2008, 04:34
Until My End
Avatar van Until My End
Until My End is offline
Na al de dagen de laatste tijd waar iedereen samen is met vanalles en nogwat, begint het hier weer erg leeg te zijn en doet het me weer denken aan vanalles. 2008 is als ik zo terugkijk op dit gebied echt een baggerjaar geweest en vraag me echt af wat ik destijds dacht. Ok, ik trok t allemaal voor geen meter meer en wist mezelf met alles gek te maken, maar heb daarmee ook iemand gigantisch van me af gestoten die me zo onwijs dierbaar was. Achteraf gezien vraag ik me echt af waarom ik t destijds niet anders opgelost heb. Er is sindsdien geen dag voorbij gegaan dat ik er niet ff aan terug heb gedacht en me heb afgevraagd hoe t nu gaat terwijl ik dat ergens ook helemaal niet wou weten. Hoe heb ik t in mn kop kunnen halen om het zo op te lossen zoals ik toen heb gedaan? Want ik kan nu echt niet zeggen dat t veel beter is zo. En op t moment dat de deur weer op een kleine kier stond en ik er uiteindelijk mee in heb gestemd om te kijken hoe t zou zijn, iets wat voor mij super moeilijk was, werd de deur letterlijk op t laatste moment weer dichtgegooid. Iets wat me zoveel pijn heeft gedaan. Achteraf gezien heb ik in 2008 geprobeerd een hartvorming rotsblok te lijmen met een wattestaafje met lijm ofzo, maar t blok is nogsteeds kapot. Het zegt toch wel iets dat ik er nogsteeds over nadenk en nogsteeds niet makkelijk mee om kan gaan denk ik. Waarom heb ik destijds dan toch dat besluit genomen en alles van me af geduwd? Het leek misschien toen het makkelijkst om te doen, maar dat is t toch echt niet. Als ik dat toen nou had beseft, dan was t misschien niet te laat geweest. Maar nu gok ik van wel....... Waarom doet t me nog zoveel?
__________________
Never back down, never give in!!
http://www.myspace.com/21gunsalutehc
Oud 29-12-2008, 11:29
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Zaterdagochtend begrafenis gehad. Het was echt zó mooi maar ook te overweldigend. Haar ouders en zus vonden het fijn dat ons hele gezin er was, maar het was zo zwaar vooral omdat mijn pa ook jarig was en een paar uur later 'feest' moest vieren.
Helaas waren er natuurlijk ook weer een hoop mensen die nieuwsgierig waren (je kent ze wel, van die oude vrouwtjes die geen zak te doen hebben en het leuk vinden om begrafenissen te bezoeken).
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 29-12-2008, 12:26
bladertje
Avatar van bladertje
bladertje is offline
Ik heb ontzettende zin om een lange stadswandeling te maken, maar dan niet alleen. Dus ga ik maar studeren vandaag, dan loop ik weer op schema.
Oud 29-12-2008, 12:35
Verwijderd
Citaat:
Studeren vandaag, dan loop ik weer op schema.
Nouja, niet eens op schema, nog steeds achter, maar toch. Aan de slag! Ik moet ook nog stadten, naar een feestje en ik wil vanavond even ANTM kijken Of een andere serie, maakt me niet eens uit eigenlijk. Dus als ik nu eens even 2,5 uur ging werken...?
Oud 29-12-2008, 14:24
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Pff, als ik dit alles zie, ben ik blij dat ik even niets aan school hoef te doen. Maar ik moet wel veel doen! Al die feestdagen, gezellig hoor, maar ik had ze liever niet gehad. Al die drukte, ook nog verjaardagen van mijn vader en vrienden enzo, om gek van te worden. Steeds het huis vol, geen moment dat ik gewoon in mijn pyjama op de bank kan.. en dan moet ik ook nog veel werken en mijn nieuwe kamer in Amsterdam (2,5 uur reizen van hier) bewoonbaar maken, anders kan ik straks niet door met studeren.
O, en ik heb ook nog kutnieuws gehoord, de moeder van een meisje dat ik ken van vroeger + van mijn sport (waar ik nu een halfjaar weg ben) is binnen 1,5 week aan kanker overleden. Superplotseling. Zij en haar moeder waren twee handen op één buik.. het grijpt me echt vreselijk aan, ook al hebben we eigenlijk nooit contact. Gewoon het idee dat je je moeder ineens kwijt bent.. ongelofelijk. Ik heb een kaartje op de bus gedaan, weet ook niet wat ik anders moet.. hoorde het viavia.
Oud 29-12-2008, 15:05
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Oh wat leuk Nienna, dat je een kamer hebt in Amsterdam! Vast?

Wel naar nieuws zeg. Altijd lastig wat je dan moet doen, vooral als je niet veel contact hebt. Maar een kaartje is denk ik wel goed. Dan ziet ze toch dat je aan haar denkt en dat is troostend. Misschien kun je over een tijdje zelf wel eens contact met haar zoeken.
Oud 29-12-2008, 18:09
Verwijderd
Jezus de hele middag bezig geweest met itunes om er een filmpje in te zetten.
Wat frustrerend. Ondertussen is het nog niet gelukt. Maar bijna.
Moet zeggen dat ik wel behoefte heb aan een gesprek, en aan de PO.
Iets meer duidelijkheid dan, hopelijk?
Oud 29-12-2008, 18:51
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
sommige mannen tjeej.
en we zijn vanmiddag met een groepje van onze afdeling gaan wandelen een uur.
en daarna ben ik nog een uur met me coordinator wezen fitnessen.
en nou ben ik moe.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)

Laatst gewijzigd op 29-12-2008 om 18:58.
Oud 29-12-2008, 18:52
francisco
Avatar van francisco
francisco is offline
sommige mannen sporen niet echt niet !
__________________
Iedereen is uniek dat maakt You speciaal !
Oud 29-12-2008, 18:56
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
sommige mannen sporen niet echt niet !
.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 29-12-2008, 18:57
francisco
Avatar van francisco
francisco is offline
LOL
__________________
Iedereen is uniek dat maakt You speciaal !
Oud 29-12-2008, 19:00
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
wat?.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 29-12-2008, 19:03
francisco
Avatar van francisco
francisco is offline
o nee sorry meid ik had dat bericht niet moeten plaatsen sorry weet niet waarom ik lol zei sorry nogmaals
__________________
Iedereen is uniek dat maakt You speciaal !
Oud 29-12-2008, 19:04
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
;x.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 29-12-2008, 19:06
francisco
Avatar van francisco
francisco is offline
doeiiiiiiiiiiiiiiiii
__________________
Iedereen is uniek dat maakt You speciaal !
Oud 29-12-2008, 19:10
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
doei.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 29-12-2008, 20:03
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Spam. Wtf, zitten we ineens op Onzin ofzo?

Vandaag even een begin gemaakt met de paper over Kapot Moeilijk, moest wel want ineens is er nog weinig tijd en veel te doen deze vakantie! Daarna met K. in de stad wat gaan drinken en nu hoop ik vanavond nog iets nuttigs te kunnen doen, maar heb er echt geen zin meer in. Aahrg, waarom stel ik dit soort dingen altijd zo ver mogelijk voor me uit?
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 29-12-2008, 20:05
francisco
Avatar van francisco
francisco is offline
haha nou geniet ervan vanavond en alvast een goed 2009
__________________
Iedereen is uniek dat maakt You speciaal !
Oud 29-12-2008, 20:16
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Vanmiddag kwam DE vraag, die ik zo langzamerhand wel verwacht had, maar toch, niet zo tussen neus en lippen door, twintig minuten voordat ik weer weg moest. En godver, nu heeft m'n vader allemaal vacatures naar me gemaild

Oud 29-12-2008, 20:18
Verwijderd
Het is al bijna weer 2009 en dan ga ik altijd weer terugdenken aan het afgelopen jaar. Ik zou het liefst het jaar 2008 nog een poosje vast willen houden maar het is gewoon zo dat hoe harder je iets vast probeert te houden, hoe meer het door je vingers glipt. En wat verandert er nu helemaal in 2009? Eigenlijk ook niks, het enige wat anders is, is het jaartal. Het jaar 2008 was wel een bijzonder jaar. Met A., wat eerst leuk was en daarna helemaal niet meer. En de superleuke zomervakantie. En de reis naar Engeland waar ik eerst zo'n ontzettende heimwee had, maar wat later toch wel heel leuk was. Dat iedereen zo aardig tegen me deed terwijl ik mezelf zo stomvervelend vond. En dat W. en ik toch wel heel erg naar elkaar toegegroeid zijn, wat wel heel fijn is. Maar er waren ook dingen die ik er het liefst uit zou knippen. Aan het begin van het jaar toen ik me zo rot voelde de hele tijd. En dat hele gedoe met M., waar ik ook gek van word. Maar dit jaar waren er gelukkig geen sterfgevallen in m'n directe omgeving.

Vakantie hebben is echt ontzettend leuk. Twee weken lang geen M. om me heen, wat bijna nog het leukste is van de hele vakantie. Het uitslapen is ook wel heel erg lekker en ik kan gewoon op mijn gemak mijn huiswerk doen. Ik ben al een heel eind. Ik had het zo gepland dat ik veel verslagen maar in de vakantie af moest krijgen. Want ik heb het idee dat het na de vakantie echt enorm druk ga krijgen. Maar het móet gewoon allemaal gaan lukken en ik wil er nu niet aan denken want dan krijg ik het op m'n zenuwen.
Oud 29-12-2008, 21:43
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Weekend was superleuk, gezellig een vriendin haar verjaardag gevierd Er is een 'vriendin' die zich zorgen om mij maakt, maar alles gaat prima hoor. Dus niet, maar dat hoeft zij niet te weten.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 29-12-2008, 22:17
francisco
Avatar van francisco
francisco is offline
oke nou miekjuh vertel het ons dan wat er is of vooral aan mij ik wil je graag helpen !
__________________
Iedereen is uniek dat maakt You speciaal !
Oud 29-12-2008, 22:32
MartinV
Avatar van MartinV
MartinV is offline
Citaat:
Wat voor kat is het?
Wij zijn namelijk onze kat sinds maandag kwijt . Niet dat de kans groot is dat jij m toevallig hebt maar je weet het nooit.
Het ging om een kleine lapjeskat met een zwart vlekje bij der bekje.
Maarrr... hoe zielig we het ook vonden, we durfden haar niet 's nachts binnen te houden, onze eigen katten moesten het beestje ook helemaal niet. We hebben haar buiten gezet, en sindsdien is ze niet meer langsgeweest. Ze was er uiteindelijk dus van kerstavond tot en met tweede kerstdag. Misschien was het bij haar thuis te druk met mensen met de kerst, of ze had gewoon zin om ff te gaan exploren, in ieder geval zal ze of weer naar huis zijn of een ander gastgezin hebben gevonden.
(Ik woon trouwens in Alkmaar dus de kans is nogal klein dat het om dezelfde kat ging).

Shining, ik hoop dat je kat gauw weer thuiskomt!
__________________
Who invented liquid soap, and why?
Oud 29-12-2008, 22:35
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
oke nou miekjuh vertel het ons dan wat er is of vooral aan mij ik wil je graag helpen !
Ja als ze al geen zin heeft om het aan 'vriendinnen' te vertellen zet ze het vast op internet
Oud 29-12-2008, 22:36
francisco
Avatar van francisco
francisco is offline
ja mis wel haar vriendinnen zitten mis niet op deze site op een prive bericht mis op me profiel
__________________
Iedereen is uniek dat maakt You speciaal !
Oud 29-12-2008, 22:40
Verwijderd
Ik hoorde dat liedje vanmorgen toen ik naar mijn werk liep. En dat liedje deed me zo herinneren aan het afgelopen jaar en aan een aantal situtaties. Zeker nu het jaar bijna om is en ik in mijn kop een balans opmaak. Ik heb twee liedjes die heel erg bij deze situatie horen en nu ik alleen die ene hoorde zit die andere ook weer in mijn hoofd. Volgens mij is dat echt een vrouwending, ik weet niet of mannen dat hebben.

En met die balans zit het wel goed, ik heb het afgelopen jaar goed gedaan. En ik heb eindelijke beslissingen en keuzes kunnen maken waar ik al jaren tegenop zag. En dat voelt goed. En met de rest... komt het wel goed.

And all those blue skies, where your words were my freedom
Too many times I've cared too much, I stood on the edge and saw that you held my hand.
Oud 29-12-2008, 22:42
Verwijderd
Citaat:
ja mis wel haar vriendinnen zitten mis niet op deze site op een prive bericht mis op me profiel
Interpunctie is het toverwoord en afkortingen zijn niet oke, want je zinnen zijn onbegrijpelijk.
Oud 30-12-2008, 00:30
bladertje
Avatar van bladertje
bladertje is offline
Haha, t zal wel komen omdat ik niet meer helemaal helder ben na al die amaretto's, maar ik lig helemaal dubbel vanwege de conversaties hier en op L&R
Oud 30-12-2008, 01:05
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Nou, voel me echt geweldig. Bah, ik vind 't 10x niets zo... Ik voel me verdrietig en volgens mij kan ik het niet uiten, want ik doe heel koel. Ik ben wel blij dat ik nu in Utrecht zit en niet bij m'n ouders. Een week was echt weer genoeg met ze. M'n achterband staat een beetje plat, dus ik ben vanuit 't centrum naar m'n kamer gelopen net (15 min. lopen ofzo) en dat vond ik echt even heerlijk. Ik had mezelf dik ingepakt, dus ik voelde alleen de koele lucht op m'n wangen en ik voelde me zowaar even gelukkig. Eventjes maar.
Oud 30-12-2008, 01:26
Verwijderd
Ik heb veel behoefte om erover te praten. Maar dat kan niet want ik wil niet dat ze het weten. vanavond maar even alles vergeten als ik met mn barman op stap ga.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 11:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:10.