Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-01-2009, 09:03
Verwijderd
Ik krijg helemaal echt de schijt van mijn klas. Niemand kan verantwoordelijkheid nemen voor zijn/haar daden en iedereen lult er overheen. De mensen roepen keihard 'dat het zo'n leuke klas is'. Zolang het over nepnagels, seks, kleren of ouders/broertjes/zusjes zijn gaat, is het ÓNTZETTEND gezellig en zijn ze zo blij met iedereen en is het een geweldige groep.
Maar zodra er ook maar íemand is die zijn mond opentrekt en het waagt om een beetje kritisch te zijn, is het afgelopen. Dan vallen ze allemaal keihard over diegene heen en is 'hij altijd zo negatief'.
Ik word er echt helemaal gestoord van.
Advertentie
Oud 16-01-2009, 09:15
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Het gaat niet echt goed Zodra ik aan mijn essays denk, ga ik al huilen. Wat is het ook voor een stom idee om essayplannen in college te gaan bespreken. Dat het dan de bedoeling is dat iedereen met vertrouwen de deur uit zou lopen, klaar om hun essay te schrijven. Natuurlijk werkt dat niet zo, dat wist ik van tevoren, het is dan toch juist: goh, iedereen heeft een plan en ze kunnen er nog over praten ook en ik ben de enige die veel te dom is voor die dingen. En dat ik dan denk: nee, het komt gewoon door mijn faalangst, dan klap ik dicht als er zomaar te midden van iedereen dingen over mijn essay worden gevraagd. Maar dat is natuurlijk onzin. Want mijn essayplan was sowieso al slecht. Ik wil niet.

Iets positiefs. Vriendinnetje, ondanks dat ik haar pas maandag weer zie. Wie is de Mol. Dansen. Volgende week die masterclass schrijven. Er zijn heus wel lichtjes.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 16-01-2009, 10:15
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Ik ben doorverwezen naar het ziekenhuis, foto's laten maken (aanstaande dinsdag al) en naar de neuroloog (in februari). Ik had vandaag een andere huisarts dan de keren hiervoor, en ze had over hernia-achtige klachten. En op mijn brief voor de foto's staat ook dat ik een "sterke lumbale lordose" heb (holle rug), daar heb ik in al die weken nog nooit iemand over gehoord.
Ik heb een hekel aan bellen, dus ik vond het niet zo fijn dat ik vanmorgen twee keer naar het ziekenhuis moest bellen om afspraken te maken En vanmiddag naar de tandarts, daar heb ik ook echt geen zin in.
Ik hoop dat er wat uit de foto's en het gesprek met de neuroloog komt.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 16-01-2009, 12:38
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
@ Coopergirl: jeetje, wat ontzettend kut zeg Ging het uiteindelijk wel redelijk of heb je het verprutst?
Nou, ik zat er zo gestresst, dat ik er niet zo'n goed gevoel over heb... Daarbij had ik te weinig tijd.. De inleidende tekst heb ik vier keer gelezen zonder te beseffen wat er nu eigenlijk stond. Paniek, stress en andere onrust gaan niet goed samen met de vereiste concentratie.. Ik wacht 't af, meer kan ik er nu niet meer aan doen
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 16-01-2009, 13:22
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Ik heb een gaatje De tandarts ging foto's maken en daar was ook op te zien dat alle vier mijn verstandskiezen komen. Alleen eentje groeit helemaal scheef, dus nu moet ik over twee weken weer terug (ook om het gaatje te vullen) en dan wordt er een foto rondom gemaakt en gekeken of die verstandkies eruit moet en of de tandarts of de kaakchirurg het moet doen.
Ik had gehoopt dat mijn verstandskiezen nooit zouden komen. Ik hoop echt dat hij er niet uit moet, dat lijkt me een ramp
Ik heb de dag ook wel een beetje ongelukkig gekozen om terug te komen, maar dat is de enige dag dat ik binnenkort kan. En hij zal toch niet meteen die verstandkies eruit halen? Want de dag erna heb ik tentamen, dat lijkt me niet zo handig
Wat worden er ineens veel foto's bij mij gemaakt ineens.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 16-01-2009, 13:34
Verwijderd
Nou, ik ben aangekomen in de kliniek. Dit weekend moet ik hier blijven, maar er zijn dan maar weinig mensen op de afdeling. Ik hoop dat ik me niet te veel ga vervelen. Gelukkig komt vriendlief morgen.
Oud 16-01-2009, 13:49
Verwijderd
Ik heb vandaag voor het eerst als pedagoog gewerkt. En nee, ik ben nog niet afgestudeerd. Training geven voor overblijfouders. Ik vond het zóóóó eng maar het ging wel goed. Natuurlijk wel wat dingen die iets minder gingen, maar daar ga ik aan werken. Het is best een pittige groep, maar ik heb me staande weten te houden.
En verder heb ik best wel een heftige week gehad eigenlijk. Maarrrrrr vanavond ga ik naar Ciske de Rat!!!
Oud 16-01-2009, 14:16
Verwijderd
* jankt de heleboel bij elkaar, en verzwelgt in zelfmedelijden*
shit hoe zet je er een streep door? :$
Ik trek dat toch niet zó lang naar school het kost me nu al moeite
en en, het is niet moeilijk, maar geestelijk gewoon zwaar.
Voel me echt verschrikkelijk nu
Oud 16-01-2009, 14:20
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Mmm ik ben onrustig. Ik was gisterenavond een stuiterbal maar dat was niet leuk. M'n vriendje is verwarrend. -_- Dat mag wel ophouden jaa! Ik ben thuis nu, da's fijn, maar ik moet nog zoveel schoolwerk doen. Minder leuk. Maarja. Vanaaf lekker paardrijden. <3
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 16-01-2009, 14:35
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Vandaag eet ik echt best wel goed, ik stond op met motivatie en ik heb zeker niet weinig gehad. Misschien haal ik vandaag de standaard-hoeveelheid-voor-een-vrouw wel. Maar ik kan nog steeds overal om huilen momenteel. Ik weet niet waar ik heen moet met mezelf. Het liefst wil ik slapen en de eerst komende 234095 dagen niet meer wakker worden.

En nu ga ik maar eens douchen en aankleden, opruimen, koken (denk ik), spullen pakken en dan vanavond naar vriendje.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 16-01-2009, 15:24
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een gaatje De tandarts ging foto's maken en daar was ook op te zien dat alle vier mijn verstandskiezen komen. Alleen eentje groeit helemaal scheef, dus nu moet ik over twee weken weer terug (ook om het gaatje te vullen) en dan wordt er een foto rondom gemaakt en gekeken of die verstandkies eruit moet en of de tandarts of de kaakchirurg het moet doen.
Ik had gehoopt dat mijn verstandskiezen nooit zouden komen. Ik hoop echt dat hij er niet uit moet, dat lijkt me een ramp
Ik heb de dag ook wel een beetje ongelukkig gekozen om terug te komen, maar dat is de enige dag dat ik binnenkort kan. En hij zal toch niet meteen die verstandkies eruit halen? Want de dag erna heb ik tentamen, dat lijkt me niet zo handig
Wat worden er ineens veel foto's bij mij gemaakt ineens.
Als hij meteen zou kunnen trekken die dag, dan zeg je toch gewoon dat je daar liever een nieuwe afspraak voor maakt? Dat maakt die tandarts echt niets uit hoor!

Ik ben bang dat er bij mij ook een scheef door aan het komen is... Moet binnenkort ook naar de tandarts, ben benieuwd wat die zal zeggen.

OT: Gaat goed hier Nog steeds Ik had gisteren een tentamen en heb me gewoon de hele tijd perfect kunnen concentreren, had helemaal nergens last van, voelde me gewoon echt goed, geen angst, geen ongemak, niets. Toen ik op keek was ik zelfs even vergeten waar ik ook al weer zat En in de trein precies hetzelfde; ik kan me niet voorstellen dat ik me ooit nóg meer op m'n gemak kan voelen!
En ik heb zin in 't nieuwe semester, wordt wel druk geloof ik, maar ik wil er echt voor gaan Vorig semester was vooral veel practica etc, komend semester wordt vooral veel lezen (en geen enkel practicum!). Heb er echt zin in Sowieso bevalt het tweede semester me altijd goed, daarin wordt 't lente en lente is fijn
Oud 16-01-2009, 15:55
Verwijderd
I don´t wanna die, but I ain´t keen on living either.

He, mja. Fijn dat ik dat vorige tentamen zo goed heb gemaakt, maar inmiddels ben ik allang helemaal opgeslokt door dit blok. En ik moet er echt goed voor gaan leren dit weekend.
Oh, en ik wil zo graag stappen zetten, maar het gaat gewoon niet.
Oud 16-01-2009, 17:28
Verwijderd
@Heksjuh: kan ik niet uitleggen. blablabla. Sorry.
@Sonho: gaaf idee toch, dat je zo 'echt' aan het werk was! T klinkt alsof je het leuk had!

Verder heb ik zojuist twee uur geslapen en werd ik heel erg verbaasd wakker toen ik omroep Drenthe op tv zag. Ik was er echt even heilig van overtuigd dat ik nog in Peru zat namelijk. Ik mis ze. En ik voel me jetlag-beroerd.
Oud 16-01-2009, 20:16
Verwijderd
Wat is het hier uitgestorven zeg. Maarja, vrijdag enzo.

En dit:

Ik kan het wel waarderen dat het deze week op school leuk was, dat ik uiteindelijk in het buitenland stage kan lopen<3 , dat ik een duisentgeweldig vriendje heb waarmee ik ga samenwonen, dat ik nu niks hoef te doen, alleen internetten en lekker lezen en douchen met mijn fijne nieuwe douchegel.^^ Oja, ik kan het ook waarderen dat het internet het nu nog doet, want dat vliegt er in het weekend steeds uit sinds een half jaar.*even afkloppen*

<3
Oud 16-01-2009, 23:50
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Hawahaai: thx voor je knuffel. En ja, ik moet echt werk gaan zoeken, want ik word echt gek van het hele dagen thuis zitten en niks te doen te hebben. Maandag naar het uitzendbureau. Ik heb trouwens geen kamer meer, ik heb die inmiddels bijna een jaar geleden al opgezegd en ben weer bij m'n ouders gaan wonen (in dezelfde stad) Daar wil ik sowieso niet blijven, want dan hebben we volgens mij constant ruzie omdat ze te bemoeierig zijn. Nee, ik ga wel bij m'n vriend wonen, maar het is wel lastig omdat bij hem weinig werkgelegenheid is en al helemaal niet in mijn richting (maar waar wel?) en omdat het nogal een uithoek van het land is. Maar voorlopig wil ik toch via een uitzendbureau aan de slag met wat simpele baantjes om een beetje te wennen aan het werkende leven en om te bedenken wat ik nou écht wil. Het is ook nog een optie om t.z.t. samen te verhuizen.

@ Heksjuh: goed dat je eindelijk serieus genomen wordt en doorgestuurd bent. Hoe vervelend het ook allemaal is, nu wordt er hopelijk wel serieus naar je geluisterd. En een verstandskies trekken is écht geen ramp. Ik heb er 3 uit en bij allemaal kon ik 's avonds alweer gewoon eten (wel een béétje oppassen natuurlijk, want je hebt wel een gat in je kaak natuurlijk).

OT: Vandaag nieuwe cijferlijst laten uitdraaien op de uni en een afspraak gemaakt met de studieadviseur. Nu kan ik het a.s. donderdag aanvragen, mooi op tijd dus. Diploma-uitreiking is eind februari. Daarna naar vriendje getreind en nu maar eens slapen. Zolang ik wat te doen heb, gaat het goed. Zodra ik tijd heb om na te denken, zie ik het allemaal niet zitten.
Oud 17-01-2009, 09:00
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Ik ben aangekomen en I fucking don't care. Ik at gisteren goed (al was het uiteindelijk dan tóch niet helemaal "de standaard hoeveelheid voor een vrouw) en vandaag ga ik mooi hetzelfde doen. Fuck you, stomme eetstoornis. Fuck you, die mezelf ziek maakt. Fuck you, die me al een week lang keelpijn laat hebben. Fuck you, fuck you, fuck you.

Dus.

En "Nu kan je laten zien hoe sterk je bent" is niet leuk om te horen als je twijfelt om iemand te vertellen dat je eigenlijk-helemaal-zo-sterk-niet-bent. Sorry mam .
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 17-01-2009, 09:20
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
@Yana: Goed gedaan hé, dat je gisteren zo goed hebt gegeten Succes met dat volhouden!
@Missy1-0: Heb je eigenlijk een rijbewijs (en beschikking over een auto)? Want dan zou het wat minder uitmaken dat je in een uithoek van het land zit, dan kun je wat verder reizen. En je kan toch nog altijd met de trein naar je werk, of woont hij nogal ver van het station? Veel succes met naar het uitzendbureau gaan, wel echt doen hč!

OT: Ik ben elke ochtend letterlijk ziek van de stress. Tactiek: niet aan scriptie+toekomst denken, maar die essays proberen te schrijven.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 17-01-2009, 10:19
Verwijderd
Citaat:
Ik ben aangekomen en I fucking don't care. Ik at gisteren goed (al was het uiteindelijk dan tóch niet helemaal "de standaard hoeveelheid voor een vrouw) en vandaag ga ik mooi hetzelfde doen. Fuck you, stomme eetstoornis. Fuck you, die mezelf ziek maakt. Fuck you, die me al een week lang keelpijn laat hebben. Fuck you, fuck you, fuck you.

Dus.

En "Nu kan je laten zien hoe sterk je bent" is niet leuk om te horen als je twijfelt om iemand te vertellen dat je eigenlijk-helemaal-zo-sterk-niet-bent. Sorry mam .
Hee heldin, je bent wél sterk. Maar je kunt niet sterk zijn, zonder zwak te zijn. Je kwetsbaar opstellen, laat zien dat je zelfs dát aankunt.

En ik sta helemaal achter je plan. Fuck alle stomme dingen, let's do it
Oud 17-01-2009, 11:58
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
@ Missy: ik heb vorig jaar tussen twee stages in een maand thuis gezeten en na m'n afstuderen ook twee weken en dat is voor mij echt de beste drive om weer te gaan/willen werken. Ik kan echt heel slecht tegen thuiszitten, zeker als iedereen om me heen gewoon werkt of studeert. Ik was zo blij dat ik toen weer kon gaan werken. Mijn vriend zei ook 'je moet niet langer dan twee weken thuis gaan zitten want dan wil je toch weer werken'. Ik probeerde wel elke dag iets te gaan doen, ff een rondje Kralingse Plas, ff naar buiten, stukje fietsen ofzo, anders zit je helemaal de hele dag maar binnen.

@ iedereen: bedankt voor alle beterschapswensen Het gaat nu weer iets beter. M'n kuur prednison is afgelopen en het ligt toch deels aan die pillen dat ik me zo kut voelde. Daar was m'n hele temperatuur van door de war. Ik las ook in het farmacotherapeutisch kompas dat tempen dan niet betrouwbaar is, nee dat blijkt wel. Ik dacht dat ik koorts had en als ik ging meten had ik 35,3 M'n temperatuur is weer normaal. Ik hoest nog wel heel erg en ik heb er een verkoudheid bovenop geloof ik. M'n hoofd doet pijn, m'n oren zeuren, m'n neus zat gisteren dicht en er komt nu allemaal snot uit. Ik blijf gekleurd slijm hoesten maar het komt wel losser nu. Ik ben niet meer zo kortademig en benauwd maar het kan ook zijn dat ik het niet voel. Ik wacht nu sowieso het weekend af en anders ga ik voor de zekerheid gewoon nog even naar de huisarts. Vannacht iig goed en lang geslapen. M'n vriend wil vanavond gaan stappen met zijn vrienden en hij was net zo blij voor mij dat ik nu mee kon met het rookverbod maar eigenlijk zie ik het helemaal niet zitten als ik me zo voel maar ik vind het zo lullig dat ie dan altijd niet mee gaat omwille van mij. Dus ik moet ff verzinnen wat ik daar mee doe. Er zit een verstandskies te zeuren die door wil komen maar volgens mij niet verder kan en dat doet pijn. Hoop maar dat het minder wordt want ik heb geen zin om naar de tandarts te gaan En ik ben ongesteld dus m'n buik rommelt en ik vind dat m'n lijf nu wel weer genoeg te verduren heeft Nu nog een beetje klusjes doen in huis in een laag tempo en vanmiddag weer lekker naar m'n vriendje
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 17-01-2009, 16:46
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Wiehaa, ik heb vandaag (tot nu toe) al iets van 130 pagina's geleerd (okee ik moet er nóg 120 maarja), ik ga vanavond dansen en daarna komt mijn vriendje ook nog .
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 17-01-2009, 16:58
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Haaa ik heb gewoon vierhonderd woorden van m'n paper afgehaald, dat is een derde, en ik heb niet eens cruciale dingen weg hoeven laten. xD Hoe briljant is dat!
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 17-01-2009, 17:01
Verwijderd
- 'Maar Nattigheid, waarom heb je dan niet een vriendje? Komt dat door wat er vorig jaar gebeurd is?"
+ 'Nee tante. Daar heb ik andere redenen voor. Maar die ga ik u niet vertellen.'

Hoera, we zijn op het punt aanbeland dat ik mensen zou moeten gaan uitleggen waarom ik geen vriendje heb. joy.
Oud 17-01-2009, 17:42
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
Als hij meteen zou kunnen trekken die dag, dan zeg je toch gewoon dat je daar liever een nieuwe afspraak voor maakt? Dat maakt die tandarts echt niets uit hoor!
Dat is waar

Citaat:
@ Heksjuh: goed dat je eindelijk serieus genomen wordt en doorgestuurd bent. Hoe vervelend het ook allemaal is, nu wordt er hopelijk wel serieus naar je geluisterd. En een verstandskies trekken is écht geen ramp. Ik heb er 3 uit en bij allemaal kon ik 's avonds alweer gewoon eten (wel een béétje oppassen natuurlijk, want je hebt wel een gat in je kaak natuurlijk).
Ik ben ook blij dat er eindelijk uitgezocht gaat worden wat het is Ik ben alleen bang dat er niks uitkomt, ik hoop dat er iets uitkomt en ze er iets aan kunnen doen (het maakt mij niet eens veel uit wat het is, als ik maar niet teveel school mis en, dat vind ik bijna het belangrijkste , gewoon kan werken van de zomer).
Mijn zus heeft laatst haar verstandkies laten trekken en die had er echt een week lang last van. Ze had een flinke ontsteking en daardoor moest de kies eruit, maar toch is haar geval dan niet zo'n geruststellend voorbeeld
Succes maandag bij het uitzendbureau
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 17-01-2009, 17:50
Verwijderd
Dam ik ben door mijn rug gegaan
Ik wist niet dat het zo zeer kon doen.
Vanavond verjaardag en uit.. Nog niet echt zin in.
En hopelijk kom ik eens een 'normale' jongeman tegen
Oud 18-01-2009, 00:05
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@Vogelvrij: ik heb m'n rijbewijs, maar geen auto. M'n vriend heeft er wel een, maar hij is echt afhankelijk ervan om op z'n werk te komen. Maar ik kan idd wel met de trein, met de fiets ben ik er in 5 minuutjes. En ja, ik moét maandag echt gaan, mezelf maar even moed in praten.

@ Heksjuh: het is denk ik een kwestie van goed schoonhouden en een béétje oppassen met wat je eet, aangezien je de eerste dag nog niet mag spoelen of als je dat wel mag (van de kaakchirurg kreeg ik spoelspul voorgeschreven, van de tandarts mocht ik juist absoluut niet spoelen de eerst dag ) braaf spoelen. Als je bijv. rijst eet, kan dat makkelijk in het gat gaan zitten. Waar moet jij je kies laten trekken, tandarts of kaakchirurg? Bij de kaakchirurg kreeg ik trouwens ook oplosbare hechtingen, dus had ik er nóg minder last van dan bij de tandarts.

OT: vandaag weinig bijzonders gedaan, maar wel mét vriendje. Nog een cadeautje van schoonzusje gekregen voor m'n mooie scriptiecijfer, een herschreven, moderne versie van de Ilias. Ik wist niet eens dat die bestond. Morgen misschien squashen en 's avonds verjaardag. En ik heb keelpijn en ik hoop dat die niet gaat doorzetten Nu maar eens slapen, hopen dat dat vannacht wel lukt, maar dat krijg je ook met zo'n idoot ritme
Oud 18-01-2009, 07:06
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Ha, ik ben net terug uit Harbin, het uiterste noordoosten van China. Dat is een reis die ik al heel lang wilde maken, en het was zowaar nog leuker dan ik verwacht had! Morgenochtend heel vroeg vertrek ik alweer naar Kunming, in het uiterste zuidwesten. Samen met een vriendin die ik hier heb leren kennen en waar ik vrijwel alles samen mee doe. Ik hoop dat het heel leuk gaat worden, en dat we niet halverwege schijtziek van elkaars gezelschap ons in een hostel zitten te vervelen oid. De reis naar Harbin was zo leuk omdat er wat meer mensen meegingen, mensen die we voor vertrek niet kenden maar die het perfecte reisgezelschap waren. Ik hoop zo dat we in Yunnan leuke mensen tegenkomen. Niet perse om voor altijd vrienden mee te zijn, maar gewoon om leuk mee te reizen, praten en lachen.

Het nadeel van in het buitenland studeren is dat iedereen er maar tijdelijk is. Gisteren heb ik afscheid genomen van iemand waarvan ik zeker weet dat ze een goede vriendin had kunnen worden. Jammer is dat, maar aan de andere kant is het ook leuk om zoveel verschillende mensen van overal ter wereld te leren kennen. Soms wil ik helemaal nooit meer naar huis, Nederland is zo klein en belemmerend. Maar daar woont wel mijn vriend/liefde/maatje/alles, familie en het is gewoon mijn thuis. En als ik realistisch ben weet ik heus wel dat een jaar in China studeren met een beurs tijdelijk is en dat hier wonen en fulltime werken met alle verantwoordelijkheden die daarbij komen kijken een stuk minder leuk zal zijn.

Voorlopig geniet ik van de vakantie, van de gelegenheid hebben tot veel reizen en alle andere dingen die hier voorbij komen. Op deze manier leven doe ik maar 1 keer. En een quote van Dr. Seuss helpt me soms: Don't cry because it's over. Smile because it happened.
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 18-01-2009, 09:28
Verwijderd
@Blurred: mooi gezegd. Maar als reizigster weet ik ook dat dat heel moeilijk is af en toe! Fijn om te lezen dat je wél ontzettend geniet.

Ontopic: dat bericht van Blurred was nou eigenlijk net niet wat ik lezen moest. Ik heb onrust en ben zojuist thuisgebleven en niet meegegaan naar oma. Ik heb slecht geslapen en ben moe. Maar anders had ik een daginvulling gehad. Nu zit ik maar thuis onrustig te zijn. Kutzooi.
Oud 18-01-2009, 09:38
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
@Missy: 5 minuten van het station is niet veel hč Maar goed, hangt er wel vanaf welk station natuurlijk. Ik wilde alleen maar proberen aan te geven dat je misschien in relatief korte tijd uit die uithoek zou kunnen komen, of in elk geval dat gebied groter zou maken, dat is toch positief voor de baankansen. Maar ik snap je helemaal hoor, ik zal binnenkort in min of meer dezelfde situatie zitten als jij, dus ik hoop natuurlijk erg dat jij het snel helemaal naar je zin hebt als je werkt

OT: Lalala, geen zin. Maar ik moet van mezelf vandaag 500 woorden schrijven.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 18-01-2009, 10:49
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Shit wat voel ik me brak en hoofdpijn en chagrijnig bah
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 18-01-2009, 11:38
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ VV: m'n vriend woont in Goes en dat betekent dat Rotterdam eigenlijk al te ver is (1uur en een kwartier) en Breda ook (vanwege een overstap). Maar ik ga toch eerst makkelijk werk in de buurt zoeken, ik heb de afgelopen jaren zóveel gereisd, dat ik dat ook wel een beetje zat ben.


OT: net m'n cv bijgewerkt, ik weet niet of het goed is. Morgen gá ik echt naar Randstad, m'n vriend heeft vrij dus ik heb gevraagd of hij me er desnoods heen wou schoppen Hij zei dat hij zelfs mee naar binnen wou, maar dat lijkt me niks. Hoewel ik dan wel zeker weet dat ik naar binnen ga. Nouja, ik kijk wel. Ik ben ook zo schijterig.
Oud 18-01-2009, 12:24
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Iemand nog eens wat van Redhair gehoord? Heb al een tijdje niets van haar gelezen en ben benieuwd of het goed met haar gaat..

OT: Ik ben totaal ingestort, lang verhaal.. het komt erop neer dat ik alleen maar heb geslapen (behalve 's nachts), niet heb gewerkt, niet heb geleerd en mezelf niet eens mijn bed kan uitslepen. Depressie ten top. Ik weet hoe het komt, ik weet wat ik eraan moet doen. Dus heb ik een enorm lange brief geschreven en ga ik maandag toch naar therapie, hoe stom ik me dan ook voel. Overleven is the key-word.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 18-01-2009, 13:03
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Net te horen gekregen dat ik weer een tentamen heb gehaald. Heb nu 179 punten, nog een tentamen te gaan en dan mag ik officieel (rustig) aan de LIO beginnen Maar dat gaat echt goedkomen! Vanavond gezellig uiteten met mijn vriend en familie.
Oud 18-01-2009, 13:45
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
@ Nijn: sterkte meis...!
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 18-01-2009, 14:01
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Hm, ik doe een beetje raar geloof ik, want ik zit eraan te denken me misschien een keer aan te melden bij een studentensportvereniging, voor fietsen. Ik kan niets van wielrennen en ik doe alleen maar aan spinning, maar het lijkt me stiekem wel tof. Maar of ik daar wel tijd voor heb..
Oud 18-01-2009, 14:18
Moonspell
Avatar van Moonspell
Moonspell is offline
Jees het is eens weer zover .

Maar thuis gebleven, en vandaag leren .
Ikwilweg, alleen waarheen?.

Zeker al een rare week geweest,en dan dit er nog bij. Tijd dat ik de volgende stappen
ga nemen in mijn leven. En het leek zo goed te gaan al die tijd, maarja ook ik word ouder.

Fijn dat mensen nog wel aan me dachten, zelfs iemand waarvan ik het niet had verwacht. Hm, dat is wel positief.

& ik kreeg al een verjaardagskaartje van het restaurant van toen
Dat was wel grappig.


*Jump in boeken*.
__________________
Kijk,een blauw balkje ████ . "Tigerly: Wat feacepalm je me,vlerk?!" Absinthe:"Ik voel me vooral beter dan jou."
Oud 18-01-2009, 15:10
Verwijderd
Morgen tentamen en ik vind de stof zoooo saai, sowieso heb ik 't meeste al bij 3 andere vakken gehad, dus moet ik het wel kennen. Maar dit is weer typisch zo'n vak waar ik over blijf twijfelen. Ach, ik hou gewoon op met leren, als ik 't niet haal morgen, dan leer ik voor 't hertentamen wel extra goed
Oud 18-01-2009, 15:15
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
Citaat:
Iemand nog eens wat van Redhair gehoord? Heb al een tijdje niets van haar gelezen en ben benieuwd of het goed met haar gaat..
ja het gaat goed met haar! erg goed zei ze. Ze is verhuisd, ze heeft nog geen internet daar.
__________________
never get old
Oud 18-01-2009, 15:31
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
*knuffel* voor Nijn. Echt even in de overlevingsfase dus. Maar je klinkt eigenlijk nogal positief (soms zijn dat soort slaapdepressiedagen ook gewoon nodig hč, hoe eng ook), met dat je weet wat je eraan moet doen.

OT: Oké, mijn essaystreven voor dit weekeinde heb ik gehaald, maar het is wel heel slecht. Bestaat mijn leven uit meer dan die essays? Nee, liever niet. Dan krijg je er altijd toekomst bij en dat hoeft van mij niet zo.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 18-01-2009, 16:22
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Een miskraam?!

en weer hard aan de studie.
Oud 18-01-2009, 17:06
Verwijderd
voor iedereen een knuffel die hem nodig heeft
--
Ik voel me brak. Toch was het gezellig, maar nu voel ik me weer rot
Ga er niet te lang bij stilstaan want dan voel ik me alleen nog maar rotter.
Nu kan ik me nog even veilig achter de computer verstoppen. Morgen niet meer.
Oud 18-01-2009, 17:35
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
@ Heksjuh: het is denk ik een kwestie van goed schoonhouden en een béétje oppassen met wat je eet, aangezien je de eerste dag nog niet mag spoelen of als je dat wel mag (van de kaakchirurg kreeg ik spoelspul voorgeschreven, van de tandarts mocht ik juist absoluut niet spoelen de eerst dag ) braaf spoelen. Als je bijv. rijst eet, kan dat makkelijk in het gat gaan zitten. Waar moet jij je kies laten trekken, tandarts of kaakchirurg? Bij de kaakchirurg kreeg ik trouwens ook oplosbare hechtingen, dus had ik er nóg minder last van dan bij de tandarts.
Ook handig als de kaakchirurg en de tandarts alletwee iets anders zeggen
Ik weet nog niet waar ik heen moet, over twee weken moet ik eerst weer naar de tandarts en dan gaat hij weer een foto maken om te zien of hij 'm eruit kan halen of dat het bij de kaakchirurg moet. Dus het duurt nog wel even voordat mijn verstandskies er echt uit gaat.

Vandaag bij trainen wezen kijken. Mijn trainer was er ook en dat had ik niet verwacht, want hij is bijna twee weken geleden geopereerd. Hij kon (mag) nog niet mee trainen, maar hij kan echt niet stil blijven zitten

Ik ben wel een beetje nerveus voor dinsdag, terwijl het echt niks voorstelt en ik ook niks te horen krijg. Maar ik ben nog nooit in het ziekenhuis geweest en ik moet naar een balie om stickertjes te laten maken en het is allemaal vreemd en nieuw en daar kan ik niet zo goed tegen. Maar het komt wel goed.

Kan je eigenlijk gewoon naar de huisarts bellen als je pijnstillers wilt, of moeten ze je daarvoor weer zien? Want ik was het vrijdag vergeten te vragen En ik merk dat het nu na een week veel zitten (veel tussenuren op de universiteit achter de computer doorgebracht) toch slechter gaat, en ik heb bijna tentamen dus dan vind ik het wel fijn als ik gewoon kan zitten.
Ik kijk het denk ik nog een week aan en probeer het met aleve, ik heb toch geen tijd om naar de huisarts of apotheek te gaan deze week.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 18-01-2009, 18:29
Verwijderd
Zucht.
Oud 18-01-2009, 18:32
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Oooh godzijdank ik ben ongesteld geworden. Jeez.

En niet zo'n beetje ook, dat is dan weer jammer. Ik verga de hele dag al van de buikpijn. Mijn zusje heeft wel haar paardrijproef gehaald! Ze was een beetje verdrietig omdat ze maar precies genoeg punten had en geen prijs enzo, maar ja. Ik ga morgen koken voor mijn vriendje en ik heb er afschuwelijk veel zin in want dan heb ik hem toch al gauw drieënhalve dag niet meer gezien. En dat is het langste ooit, denk ik. (Althans, sinds we bij elkaar zijn.) Ik ga over vier weken al naar Tunesië! En mijn baas/de cursusleiding belde, en ik mag zelfs in februari al komen werken. Supergaaf, ik heb er echt zin in want mijn werk is leuk. <3 Ik hoop wel dat Y er ook is, we konden echt vet goed met elkaar overweg. En hij zei iets heel wijs, namelijk: Als je een vraag stelt, moet je het antwoord wel willen weten.
Ik kon het zelfs gebruiken. Nuja. Al mijn matties. Ik heb echt vijf eetdates + honderd leuke dingen komende week. <3 Jeej!

Nu blokken. Want tentamens over een week. -_-
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 18-01-2009, 19:07
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Jeetje, wat heb ik veel gehuild vandaag. Ik hoefde m'n vriend nog maar aan te kijken of het begon alweer... En verder weet ik echt even niet wat ik wil... Ik wil 4 jaar niet 'zomaar' weggooien, ik wil zeker weten dat ik(we) alles geprobeerd heb, ik wil later niet met spijt terugkijken... Maar misschien is het wel waar, dat we uit elkaar gegroeid zijn, en dat het nu gewoon niet meer werkt tussen ons..
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Oud 18-01-2009, 20:34
Until My End
Avatar van Until My End
Until My End is offline
I miss you....
__________________
Never back down, never give in!!
http://www.myspace.com/21gunsalutehc
Oud 18-01-2009, 21:06
kroot
kroot is offline
oelala erg weinig gedaan, ofwel gewoon niets! Gisteren concert gehad, ging redelijk goed. En ik heb een uitnodiging gehad voor een gesprek bij begeleid zelfstandig wonen, maar die is pas over 2 maanden.
Oud 18-01-2009, 22:09
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik ben zo'n kneus in engels, ik kan er echt niets van. Ik heb vanmiddag een kantje getypt en het blijkt vol met grammaticale fouten te staan. De helft van de fouten zie ik niet als ik er nog eens rustig naar kijk. Wel heel dapper van me dat ik dit artikel in het engels wil schrijven met m'n groepje, maar het gaat veel tijd kosten om het goed te krijgen. Waarom kan ik dat niet, engels? En ik wil helpen met een review schrijven met m'n honours programma? Dat wordt echt niéts. Ik kan het niet.
Oud 18-01-2009, 22:50
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Nijn: sterkte...
@ Duivelaartje: ik zou het gewoon proberen te schrijven en desnoods iemand anders het laten nakijken. Daar leer je toch alleen maar van.

OT: net terug van een verjaardag. Het was lekker rustig want het gros was vanmiddag al geweest. Vanmiddag gepoold, we konden er voor de verandering weer eens niks van, maar ach. En keelpijn...hoop dat het snel over gaat want keelpijn is irritant.
Oud 18-01-2009, 23:30
Verwijderd
argh!
druk! bende! ad-niet-zo-mini stratie
Oud 18-01-2009, 23:38
MartinV
Avatar van MartinV
MartinV is offline
O mijn god morgen (vandaag) schijnt volgens de krant de meest deprimerende dag van het jaar te worden: 3e maandag in januari. En de krant heeft natuurlijk altijd gelijk. Bovendien is het ook nog deprimerend weer.
Voordeel is wel dat we deze dag dan al snel hebben gehad, en de rest van het jaar alleen maar mee kan vallen .
Laat ik morgen maar eens lekker gaan doen wat ik hele weekend al had moeten doen: papers en essay's schrijven en tentamens leren. woehoe ik heb er zin in De krant zou nog wel eens gelijk kunnen krijgen.

Maar nu slapen, das wčl fijn .
__________________
Who invented liquid soap, and why?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:37.