Oud 21-04-2009, 11:18
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Vogelvrij: wat wil je precies, samenwonen? En waarom keurt je moeder dat af?

OT: ik moet nu écht snel boodschappen gaan doen, dan eten klaarmaken voor vanavond voor vriendje, want die heeft maar een half uur om te eten en dan moet ik eigenlijk al weer weg om te werken. Leve mijn korte ochtenden
Advertentie
Oud 21-04-2009, 11:54
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
nog steeds gespannen en angstig samen met hoofdpijn.
ik heb het al bij een van de verpleging aangegeven.
en vanavond ga ik met iemand anders van de verpleging praten.
die me coordinator is ook over het werk waar ik nou alweer spanning voor heb.
en ik voel de spanning voor alles door me hele lijf.
en de gedachte aan gisteren is er natuurlijk ook nog.
en we hadden het onder therapie ook over gisteren.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 21-04-2009, 12:50
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Ik zit nu bij mijn ouders thuis. Gelukkig niet meer alleen en ergens levert het me een hoop rust op.

Gistermiddag even een snel spoedgesprekje gehad bij het riagg gezamelijk met mijn ouders. Gisteravond nog een kleine bui gehad maar die was gelukkig stukken minder dan de afgelopen weken. Vandaag weer gebeld of ik vrijdag bij mijn nieuwe "vaste" psych op gesprek kon komen en we meteen alles in werking kunnen gooien.
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 21-04-2009, 13:26
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Ik ben weer een weekend bij mijn ouders. Voor het eerst zonder mijn vriend. Hij heeft het vorige week uitgemaakt, hij kon het niet meer aan. Al mijn problemen zijn te veel voor hem, en dat snap ik goed, maar vervelend is het natuurlijk wel. Verder heb ik dinsdag weer een rechtszitting gehad en heb ik nu een RM voor zes maanden. Daar baal ik ook gigantisch van. Als ik maar van de zomer naar Engeland kan. Mijn broer gaat dan daar trouwen en ik ben getuige. Ik MOET daar gewoon heen. *zucht*, wanneer mag ik opgeven?
Wat is een RM?
[edit] reclasseringsmaatregel? of verzin ik nu iets geks?[/edit]
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 21-04-2009, 14:10
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
Wat is een RM?
[edit] reclasseringsmaatregel? of verzin ik nu iets geks?[/edit]
Rechterlijke machtiging/gedwongen opname op psychiatrische afdeling denk ik?
Oud 21-04-2009, 15:05
roosjuh1988
roosjuh1988 is offline
Donderdag ga ik naar haar toe, ik heb er geen zin in.
Ik vind het gewoon niet leuk dat ze die keuze zo heeft gemaakt.
Niet leuk voor me moeder en me ooms en tantes.
Ze regelt alles... maar dan ook echt alles.
Achja, misschien heb ik ook maar geluk dat ik ver van haar weg woon.
nu ga ik werken.
__________________
#
Oud 21-04-2009, 15:35
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Citaat:
Ik zit nu bij mijn ouders thuis. Gelukkig niet meer alleen en ergens levert het me een hoop rust op.

Gistermiddag even een snel spoedgesprekje gehad bij het riagg gezamelijk met mijn ouders. Gisteravond nog een kleine bui gehad maar die was gelukkig stukken minder dan de afgelopen weken. Vandaag weer gebeld of ik vrijdag bij mijn nieuwe "vaste" psych op gesprek kon komen en we meteen alles in werking kunnen gooien.
Klinkt goed
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Oud 21-04-2009, 15:42
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Donderdag ga ik naar haar toe, ik heb er geen zin in.
Ik vind het gewoon niet leuk dat ze die keuze zo heeft gemaakt.
Niet leuk voor me moeder en me ooms en tantes.
Ze regelt alles... maar dan ook echt alles.
Achja, misschien heb ik ook maar geluk dat ik ver van haar weg woon.
nu ga ik werken.
heel veel sterkte alvast en een *knuffel*.

ot.

we zijn net een uur wezen sporten bij een sportschool.
met een aantal mensen van de afdeling.
en iemand van de leiding.
maar het afleiden heeft niet echt geholpen.
maar het was wel gezellig.
en ik heb weer hoofdpijn.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 21-04-2009, 16:01
Verwijderd
Citaat:
Wat is een RM?
[edit] reclasseringsmaatregel? of verzin ik nu iets geks?[/edit]
zoals nonaj al zei een rechterlijke machtiging en dus een gedwonge opname.

@mazemouse: heel erg veel sterkte!

OT: 1 dag te laat maar de nieuwe computer is een feit en dus kan ik weer regelmatig hier posten. Ik heb vandaag wel een goede dag. Mijn seroquel is stopgezet, waardoor ik beroerd heb geslapen, maar ik ben toch een stuk minder moe en ik heb ook echt meteen minder eetlust. Verder heb ik nu weer 3x een half uur per dag vrijheden gekregen en dit keer ga ik me er echt aan houden. Het zonnetje is heerlijk en ik heb dan ook een uurtje op mijn dekbed in het gras gelegen. Helaas wel meteen verbrand.
Nu hoop ik dat de themabespreking niet doorgaat. Dat gaat het al een paar weken niet en als het deze week ook niet is kan ik lekker nog even een rondje buiten wandelen .
Oud 21-04-2009, 16:20
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Rechterlijke machtiging/gedwongen opname op psychiatrische afdeling denk ik?
Citaat:
zoals nonaj al zei een rechterlijke machtiging en dus een gedwonge opname.
oké.
klinkt allemaal behoorlijk heftig lentekriebel...
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 21-04-2009, 16:54
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Aangenaam, ik ben de meest waardeloze persoon op aarde...

Het gaat straks vast weer wat beter. *zucht*
Oud 21-04-2009, 19:19
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Hawahaai: wat is er?

OT: o ik had net zo'n vervelende man aan de telefoon. M'n laatste beller, ik dacht, dat doe ik even snel. Dus ik de vaart erin, maar dat kon hij niet bijbenen. "U raast maar door mevrouw." Toen ging ik maar heel rustig verder, want hij was sowieso al niet zo aardig. En op alles wat ik zei of vroeg een tegenvraag. Hij begreep niet waarom ik hem belde en wilde eigenlijk ook niet meewerken, dus ik nog maar vragen of hij nog meer informatie wilde of niet. Ja, toch wel, maar niets deugde en al helemaal niet dat tegenwoordig alles via de computer gaat en dat ik geen inzage had in zijn gegevens en dit en dat. En toen ging hij super kortaf doen en mij steeds onderbreken enzo. Echt, wat een eikel zeg. En dan moet ik dus vriendelijk blijven, terwijl ik echt de neiging had om op te hangen.

Nu lekker rustig avondje
Oud 21-04-2009, 22:18
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
zoals nonaj al zei een rechterlijke machtiging en dus een gedwonge opname.

@mazemouse: heel erg veel sterkte!

OT: 1 dag te laat maar de nieuwe computer is een feit en dus kan ik weer regelmatig hier posten. Ik heb vandaag wel een goede dag. Mijn seroquel is stopgezet, waardoor ik beroerd heb geslapen, maar ik ben toch een stuk minder moe en ik heb ook echt meteen minder eetlust. Verder heb ik nu weer 3x een half uur per dag vrijheden gekregen en dit keer ga ik me er echt aan houden. Het zonnetje is heerlijk en ik heb dan ook een uurtje op mijn dekbed in het gras gelegen. Helaas wel meteen verbrand.
Nu hoop ik dat de themabespreking niet doorgaat. Dat gaat het al een paar weken niet en als het deze week ook niet is kan ik lekker nog even een rondje buiten wandelen .


Krijg je nu andere medicijnen? Of gaan ze kijken hoe het gaan zonder?

Fijn dat je weer mee vrijheden hebt meis.
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 21-04-2009, 22:50
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Uit onverwachte hoek. Maar het voelt goed. Het komt goed. Wauw.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 21-04-2009, 23:12
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Haha, volgens mij denkt een bepaald werkgroepgenootje dat ik echt achterlijk ben ofzo.

Ze heeft nóóit haar spullen op tijd af, doet niks aan haar eigen schoolwerk maar verwacht wel dat ik haar al mijn gegevens geef en vraagt dat dan ook niet netjes maar zegt het op zo'n manier dat je bijna geen 'nee' kan zeggen.
Ik heb gisteren drie uur met mijn SPSSgenootje gewerkt en zij denkt nu even onze gegevens te kunnen krijgen om het in te leveren "want anders zak ik sowieso op statistiek". Ja dus? Niet mijn probleem...
Ben blij dat ik de gegevens heb want mijn SPSSgenootje zou het zo geven om vriendjes te blijven.

Vrijdag college in het Went (UU), geen idéé hoe ik daar de weg moet vinden aangezien het normaal bij scheikunde ofzo hoort, echt wtf moet een antropologiecollege daar?
Weet iemand hier een beetje hoe dat gebouw van binnen in elkaar zit?
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 21-04-2009, 23:57
Verwijderd
Citaat:
Vrijdag college in het Went (UU), geen idéé hoe ik daar de weg moet vinden aangezien het normaal bij scheikunde ofzo hoort, echt wtf moet een antropologiecollege daar?
Weet iemand hier een beetje hoe dat gebouw van binnen in elkaar zit?
Er staan bordjes in de hal bij de ingang. En anders gewoon ff vragen aan iemand die daar zit/rondloopt, die kunnen je het vaak zo vertellen.

Maar waar heb je precies college?
Oud 22-04-2009, 09:54
Verwijderd
Volgens mij ben ik een beetje ziek. En dat kan ik nou net niet gebruiken de komende maanden. Iets met een scriptie, onderzoeksvoorstel, afronden studie en verhuizing.
Oud 22-04-2009, 10:12
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:

Vrijdag college in het Went (UU), geen idéé hoe ik daar de weg moet vinden aangezien het normaal bij scheikunde ofzo hoort, echt wtf moet een antropologiecollege daar?
Weet iemand hier een beetje hoe dat gebouw van binnen in elkaar zit?
Welk lokaal moet je zijn? Als je bij de ingang de trap opgaat zijn daar twee of drie grote collegezalen (hebben een kleur) en als de vanuit de hal rechtdoor loopt (langs liften e.d.) zijn daar kleine collegezalen (heten N0...). Het kan ook nog zijn dat je college krijgt in nog andere zaaltjes, maar dan moet je het even melden, want dat is ingewikkelder.

Ik had de vorige periode een vak bij biologie, dus toen kwam ik wel eens in het Went. Fucking lelijk gebouw trouwens, blij dat ik daar niet altijd hoef te zitten.
Oud 22-04-2009, 11:24
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Ik moet naar Went Blauw, zo te horen is dat dus vooraan in het gebouw.
Om er met de bus te komen moet ik toch 12 nemen en dan eeeeeeh uitstappen daar bij Enny Vredelaan, stukje lopen (onder viaduct), rechtsaf en dan ergens links naar de ingang? Of zit ik nu compleet fout ?

Waarom is selexyz altijd zo sloom met dingen bezorgen? Ik heb mijn spaanse boeken nu écht nodig want morgen alweer tweede les en het zou ook wel leuk zijn als ik mijn gewone studieboeken zou mogen ontvangen...
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 22-04-2009, 11:51
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik heb nu alweer schoon genoeg van mijn scriptie. En ik weet wel dat het goed is dat ik nu vaker dingen moet inleveren, maar voor mij betekent dat gewoon dat er meer momenten zijn waarop je de grond in wordt gestampt. En het is gewoon zo saai, van die hele dagen niets. En als ik dan nog zou schrijven, dan zou het alsnog wel nuttig zijn, maar dat heb ik vanochtend ook niet echt gedaan. Bah.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 22-04-2009, 12:03
Verwijderd
Citaat:
Ik moet naar Went Blauw, zo te horen is dat dus vooraan in het gebouw.
Om er met de bus te komen moet ik toch 12 nemen en dan eeeeeeh uitstappen daar bij Enny Vredelaan, stukje lopen (onder viaduct), rechtsaf en dan ergens links naar de ingang? Of zit ik nu compleet fout ?
Vorig jaar was er ook een halte direct voor het Wentgebouw, maar die vind ik altijd een beetje onduidelijk (of bussen daar nu wel of niet stoppen ed), maar anders inderdaad wat jij zegt (heb alleen geen idee of die halte Enny Vredelaan heet).

En blauw is voor zo ver ik weet inderdaad zo'n collegezaal. Als je binnenkomt dus direct de trap op, bovenaan de trap naar rechts, deuren door en de hal in, dan zitten de ingangen van de collegezalen aan je linkerhand.
Oud 22-04-2009, 12:33
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ik ga maar weer eens werken. Heb er helemaal geen zin in, het is echt wennen voor mij. Dit is de eerste week dat ik elke dag 5,5u werk. Ik vind er echt niks meer aan eigenlijk, maar ik moet wat. Maar hard duimen dat ik voor een master word aangenomen, ik weet ook niet wat ik anders moet.

Edit: wow ik ben alweer vrij! Er was een of andere storing waardoor we niet langer konden werken, dus kort middagje. Ik vind het helemaal niet erg!

Laatst gewijzigd op 22-04-2009 om 16:34.
Oud 22-04-2009, 12:40
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Gesprek op stage gister was echt kut. Vrijdag is mijn laatste dag al, is voor me besloten. Nog maar 2 halve dagen stagelopen, voor mijzelf te weinig tijd om goed afscheid te nemen en het goed af te kunnen sluiten.. Maar goed, langer blijven was niet professioneel werd mij medegedeeld... Wat ik ergens wel kan begrijpen, maar het voelt echt kut

Nu mezelf staande zien te houden..
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Oud 22-04-2009, 16:01
Verwijderd
Citaat:
Krijg je nu andere medicijnen? Of gaan ze kijken hoe het gaan zonder?

Fijn dat je weer mee vrijheden hebt meis.
Ik ben weer terug bij haldol. Ik mag mijn leven niet meer stoppen met anti-psychotica.

OT: heel fijn, heb ik vrijheden, doet mijn knie weer enorm veel pijn. Ik hoop dat ze snel zijn met het voorschrijven van pijnstillers want dit werkt niet. En nu ben ik weer aan het twijfelen of ik krukken moet gaan regelen.
Oud 22-04-2009, 16:19
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Vorig jaar was er ook een halte direct voor het Wentgebouw, maar die vind ik altijd een beetje onduidelijk (of bussen daar nu wel of niet stoppen ed), maar anders inderdaad wat jij zegt (heb alleen geen idee of die halte Enny Vredelaan heet).
Die halte bij het Went bestaat niet meer, vet vaag. Maar Dith, Enny Vredelaan is dénk ik het dichtste bij. Maar die van de hogeschool lijkt me net zo ver weg. Sorry, daar kan ik niet mee helpen, ik fiets altijd.
Oud 22-04-2009, 17:05
Verwijderd
Hmm, ik voel me best klote. Ik wil me graag weer zo verliefdig voelen zoals je je in het begin van een relatie voelt. Ik mis die vlinder in mn buik, de spanning als ik hem bijna weer zie, het gevoel van duisentliefde als hij maar een arm om me heen slaat enz. Hij moet ook duisent werken en ik moet ook van alles en daardoor zijn we ook altijd moe en blaat. Ik wilde elkaar sowieso minder zien, zodat we beide meer rust hebben en waarschijnlijk enthousiaster zijn als we elkaar "eindelijk" weer zien.
Weet iemand wat ik hier mee aan moet?
Oud 22-04-2009, 17:39
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
@justhanna: succes... Verder weet ik even niet zo goed wat voor opbeurends ik tegen je zou kunnen zeggen; ik zou 't graag willen doen!

Citaat:
@ Hawahaai: wat is er?
Ik kreeg gisteren een niet zo professionele opmerking van de tandarts, en toen ging ik even opsommen wat er eigenlijk allemaal 'mis' is met mij, en toen zag ik het allemaal even niet meer zitten. Als je alleen het negatieve opsomt, lijkt er weinig de moeite waard aan mij.
Maar, nu ik weer rustig ben, kan ik wel bedenken dat er ook genoeg wel de moeite waard is, gelukkig

Morgen schoolreisje, het zal vast allemaal goedkomen, maar ik vind het bijna net zo spannend als mijn kleuters
Oud 22-04-2009, 18:23
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Hmm, ik voel me best klote. Ik wil me graag weer zo verliefdig voelen zoals je je in het begin van een relatie voelt. Ik mis die vlinder in mn buik, de spanning als ik hem bijna weer zie, het gevoel van duisentliefde als hij maar een arm om me heen slaat enz. Hij moet ook duisent werken en ik moet ook van alles en daardoor zijn we ook altijd moe en blaat. Ik wilde elkaar sowieso minder zien, zodat we beide meer rust hebben en waarschijnlijk enthousiaster zijn als we elkaar "eindelijk" weer zien.
Weet iemand wat ik hier mee aan moet?
Ik snap het wel een beetje. Mijn vriend en ik hebben zo af en toe van die perioden dat we allebei gewoon veel te veel te doen hebben (werken, studeren, verhuizen, klussen, etc) zodat we elkaar wel regelmatig zien maar dat als we elkaar zien we eigenlijk niet echt tijd hebben voor elkaar. Om gewoon lekker samen op de bank te zitten met een drankje, tv te kijken, seks te hebben, etc. Voor mij helpt het heel goed om dan te proberen om gewoon weer echt tijd voor elkaar te maken. Gewoon een dagje of een avondje voor elkaar. Dat heb je ook gewoon nodig van tijd tot tijd in een relatie denk ik.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 22-04-2009, 18:46
Verwijderd
pff. ik heb echt geen vechtlust meer. Maargoed we gaan nog maar eventjes.
Tot het weer mis gaat, en dan maakt het me ook zo weinig meer uit
Mijn oom heeft kanker. Heel raar, dat kan gewoon niet. Welk stadium etc.
is nog niet bekend. Allemaal afwachten.
Oud 22-04-2009, 19:02
Sens.
Sens. is offline
@ Freya: Proficiat dat je bent toegelaten tot het 2de jaar. (Dat heb ik gelezen op DK) En door dit topic heb ik mee voor je geduimd.

Vandaag was een rotdag. Ik ben heel erg teleurgesteld dat ik niet zo goede punten heb op een paper waar ik heel erg hard mijn best heb voor gedaan. Ondanks dat ik weet dat we in dat groepje nog 2 papers moeten maken en dat dat resultaat samengeteld zal worden, vind ik het toch erg. Op het stukje dat ik samen met iemand heb gemaakt, kregen we dan weer heel goede feedback. Dat troost mij toch wel een beetje, maar echt zin om mij terug in te zetten heb ik niet echt. (Maar het moet. )

En de rest van het schoolwerk is ook gewoon veel te veel. *zucht*
Oud 22-04-2009, 20:48
kroot
kroot is offline
stresss, veel doen voor school. In in Utrecht is het veel warmer dan in Den Haag, het is gemeen.
Gisteren gesprek gehad bij stichting voor begeleid wonen. Ik had ze al duidelijk gemaakt dat ik zelf een apartementje wil, en dat er dan iemand langs komt zo af en toe. Nu vond ze eigenlijk dat mijn klachten te hevig waren daarvoor, en of ik dan zelfstandig begeleid wil wonen, dan heb je zelf een kamer/studio achtig iets en woon je met meerdere mensen in een huis. Maar dat wil ik niet. Ik heb haar proberen duidelijk te maken dat ik dat echt wel ga redden. Maarja, ze was niet erg overtuigd. Ik krijg pas eind mei te horen wat de beslissing is....ik hoop het zo.
Oud 22-04-2009, 21:13
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Druk en vermoeid maar volgens mij hebk wel goede resultaten. Morgen even alles bekijken. Baal dat ik vrijdag naar school moet voor iets zinloos maar verplichts. Weg plan eerder naar huis eneven shoppen. Ik wil tegen iemand aan kunnen lullen maar voel me een beetje alleen.
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 22-04-2009, 21:40
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb lieve en toffe vrienden En juist van de mensen wie je het niet verwacht krijg je te horen dat ze wel komen helpen. Een vriend van me uit Leeuwaren die voor de grap een keer aangeboden had om te komen helpen van wie ik het echt totaal niet verwachtte kreeg ik een mailtje dat hij komt helpen zondag met verhuizen, een hele goede vriendin van me die ik helemaal niet zo vaak zie (misschien drie keer per jaar) maar die ik wel kan bellen 's nachts als er wat is en die spontaan ook aan gaf wel te komen helpen. Vrienden van m'n vriend, collega's zelfs. Sommige mensen van wie ik het wel verwacht had laten juist een beetje afweten maar ik zal ze daar maar niet gelijk om veroordelen. Ik ben gewoon hartstikke blij met de hulp die ik krijg en de belangstelling is ook tof.

Ik zit hier nu in een pakhuis van dozen. Overal staan nog spullen die ik nog niet in kan pakken of waarvan ik niet weet waar ik het in moet stoppen. Half open dozen, kratjes. Het is echt een chaos maar het meeste is wel ingepakt. Morgen overdag én 's avonds werken, vrijdag werken en 's avonds naar de Rabobank. Zaterdag Ikea en meubels in elkaar zetten en luxaflex ophangen, zondag verhuizen. Ik zal zo blij zijn als het zondagavond is en ik lekker met m'n vriend in ons nieuwe bed in ons nieuwe huisje slaap

Hij heeft vandaag het internet en de telefoon aangesloten dus ik heb nu al draadloos internet en telefoon in m'n huis, hoef ik daar niet zonder te zitten, echt heel fijn. Er is ook een monteur voor m'n wasmachine langsgeweest en het is iets heel simpels (wasmiddelbakje is lek, daarom lekt ie water en omdat ie geen water en wasmiddel terug krijgt stopt ie met wassen) maar had die man niet bij zich dus nu moet ie weer een keer terugkomen. Hoop dat het op korte termijn lukt (en zo'n afspraak maken is zo lastig als je fulltime werkt) want anders zit ik een tijd zonder wasmachine en dat vind ik irritant Ben nu de hele dag al aan het afwegen wat ik irritanter vind, zonder internet of zonder wasmachine maar ik heb al een wasserette in de buurt gevonden voor als het niet anders kan dus het komt allemaal vast wel goed. Zo maar lekker slapen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 23-04-2009, 08:34
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Wow, volgens mij wordt Dakloosheid echt een supergaaf vak, ik kijk al helemaal uit naar de werkgroep van vrijdag en het moment waarop we mogen gaan interviewen Oh en gisteren in het park was ontzettend gezellig maar alles behalve nuttig & requiem for a dream was daarna niet zo'n goed plan.. maar hee vandaag een nieuwe dag. Vanmiddag twee uur rijles (brrr) en verder de hele dag studeren, even inhalen wat ik de afgelopen dagen niet heb gedaan. Mijn hoofd is een zooi.

He bah, ik vind het zo naar dat Martin Bril dood is . Natuurlijk zag iedereen het al aankomen, maar toen ik het gisteravond ineens bij Nova hoorde, schrok ik toch wel. Zo stom, want je kent de man niet eens.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 23-04-2009, 08:42
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Dan zit je eindelijk in een redelijk veilige rustige omgeving en dan gaat je hoofd alsnog alle kanten op omdat je enorm slecht slaapt vanwege de pijn in je nek

CHAGO
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 23-04-2009, 11:32
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Mijn cliënten waren echt ontdaan door het nieuws dat dit mijn laatste dag is Dat maakt het voor mij niet echt gemakkelijker Helemaal geen tijd om fatsoenlijk afscheid te nemen...
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Oud 23-04-2009, 12:05
Verwijderd
Vanmiddag komt een vriendin met haar ouders, daar heb ik wel zin in. Verder niet echt een goede dag. Niet echt lekker geslapen en ik heb veel pijn. wanneer houdt het op?
Oud 23-04-2009, 12:20
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Yes, ik ben vrij vandaag! Echt lomp, belt vriendje net om te vragen of ik moet werken, zeg ik, ja hoor, geen bericht dat het niet doorgaat gehad. Hang ik op, kijk ik op m'n telefoon, heb ik een voicemailbericht van het uitzendbureau. Ik hem meteen terugbellen dat ik tóch niet hoef te werken. Nu is het nog maar de vraag of het morgen doorgaat. Er is een of andere storing in de aanlevering van de belscripten. Ik vind het geweldig dat ik vandaag vrij ben, maar ik hoop toch wel dat het morgen doorgaat eigenlijk.

Wat zal ik nu eens gaan doen? Het is echt enorm lekker weer, misschien maar eens een stuk fietsen ofzo. Wat een vrijheid opeens.
Oud 23-04-2009, 14:04
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
Yes, ik ben vrij vandaag! Echt lomp, belt vriendje net om te vragen of ik moet werken, zeg ik, ja hoor, geen bericht dat het niet doorgaat gehad. Hang ik op, kijk ik op m'n telefoon, heb ik een voicemailbericht van het uitzendbureau. Ik hem meteen terugbellen dat ik tóch niet hoef te werken. Nu is het nog maar de vraag of het morgen doorgaat. Er is een of andere storing in de aanlevering van de belscripten. Ik vind het geweldig dat ik vandaag vrij ben, maar ik hoop toch wel dat het morgen doorgaat eigenlijk.

Wat zal ik nu eens gaan doen? Het is echt enorm lekker weer, misschien maar eens een stuk fietsen ofzo. Wat een vrijheid opeens.
Word je wel uitbetaald voor vanmiddag dan?
Oud 23-04-2009, 15:14
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Blugh, ik ben niet aangenomen.

De eigenaar had heel lang getwijfeld maar hij zei dat hij een nogal aparte en moeilijke man was en bang was dat dat ging botsen...eh, oke, ben ik dan ook zo moeilijk of wat?
Beetje vreemd maar goed, dan niet he.
Nu op zoek naar een ander baantje want ik heb echt hard geld nodig!
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 23-04-2009, 16:06
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
pff. ik heb echt geen vechtlust meer. Maargoed we gaan nog maar eventjes.
Tot het weer mis gaat, en dan maakt het me ook zo weinig meer uit
Mijn oom heeft kanker. Heel raar, dat kan gewoon niet. Welk stadium etc.
is nog niet bekend. Allemaal afwachten.
veel sterkte met je oom en ik hoop dat het nog goed komt *knuffel*.

ot.
wat een week zeg maandag die vrouw die op het terrein gestorven was.
waarvan we de zak zagen liggen waar ze in lag en de politie en de technische recherce die er stonden die dingen uitzochten.
en dinsdag hoorde ik van een van de verpleging dat een anderen verpleging die ook van onze afdeling is op het terrein liep en daar kwam hij een man tegen die hij moest reanimeren het was een hardloper die een hartaanval kreeg of iets anders aan zijn hart.
er was nog een man bij die hartloper en die man die er bij was die werkt hier ergens bij de technische dienst hier op het terrein.
en die had het ook niet gehaald dus daar kwam blijkbaar ook allemaal politie bij enzo.
en daar was ik dus ook wel van geschrokken toen ik dat daarna hoorden.
okal woont hij hier niet ik werd er toch wel nog meer angstiger van en in de war.
en dinsdag had ik ook nog woorden met een vrouw die maar blijft door klagen en tegen stoelen aan schopte zelfs toen ze terug had wad ze kwijt was zeurden ze door.
dus toen zei ik dat ze moest stoppen met zeuren onder het eten omdat ze al terug had waar ze nog steeds om zeurde en toen moest zei ergens anders gaan eten.
en toen moest ik er niet meer over praten.
en me coordinator en me moeder hebben me over gehaald om toch te gaan werken morgen dus ik heb het werk gisteren gebeld dat ik toch maar kom.
okal heb ik nog heel veel spanning en dat heb ik ook maar even erbij gezegd.
en er is maandag of dinsdag een nieuw man bij gekomen een buitenlandse en hij is best wel aardig en een anderen man is naar huis gestuurd en die heeft morgen een gesprek.
en dan komt hij maandag weer terug want die ging met bestek gooien en met een glas.
en hij had weer ruzie met een anderen jongen.
en ik probeer me verder rustig te houden.
en ik hoop dat het vanavond thuis ook rustig is.
en ik hoop dat het morgen op het werk goed gaat.
en anders kan ik nog altijd vragen of ik eerder naar huis toe mag.
en ik ben net toegevoegd onverwachts door iemand van me werk op msn.
en dat vond ik wel leuk en daar heb ik even mee gepraat hoe het gaat enzo.
en haar zie ik morgen weer op het werk.
vanavond moet ik nog even een collega opbellen dat ik weer mee fiets morgen.
want hij werkt morgen ook volgens mij en dat is wel leuk.
en verder heb ik nog veel spanning en angsten en veel twijfels.
ik zou me tas om mee naar huis te nemen nog wel 10x keer nakijken.
maar dat probeer ik toch maar niet te doen.
want daar heb ik alleen me zelf maar mee met me twijfels.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 23-04-2009, 16:12
Alyssia
Alyssia is offline
@ Darkfairy: jeetje, wat een gedoe allemaal! Hopelijk is de volgende week rustiger.

Ik voel me goeeeed ^^ \o/ En ik heb zin de vakantie volgende week! Nou maar hopen dat het ook lekker weer is.

(En stiekem vind ik flirten met hem veels te leuk.. En het is eigenlijk best wel erg dat ik hoop dat hij me wil, omdat het natuurlijk niet kan omdat ik een lieve vriend heb die ik helemaal niet kwijt wil... Nja, zolang het maar bij spelen blijft dan... o.o)
Oud 23-04-2009, 16:14
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
@alyssia ja inderdaad en ik krijg er meer angsten door ook.
en langs dat meertje lopen bevalt me ook niet meer zo.
ja hopelijk is het volgende week wat rustiger.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 23-04-2009, 17:06
Verwijderd
Ergens heel diep steekt het nog, een klein beetje, een heel klein beetje. Alsof je met je hand naar een kaars gaat en je je net op tijd bedenkt, maar wel die hitte voelt, zonder dat je je brandt. Maar met die hitte af en toe op mijn hielen kan ik leven, kan ik verder.

So damn ugly, so damn cute
So well trained, so animal
So need your love, so fuck you all
I'm not scared of dying I just don't want to
If I stopped lying I'd just disappoint you
Oud 23-04-2009, 17:18
a-mmber
Avatar van a-mmber
a-mmber is offline
Zware dag...
Nu alles leren voor morgen, help! Gelukkig valt er wat uit vanwege de 'fantastische' examenstunt. Ik zit er nu echt niet op te wachten om hele filosofische essays te schrijven! 'Wat is waarheid?' 'Cogito ergo sum, of niet?'
Trouwens, mijn Nederlandse docent gaf me een complimentje over mijn cijfers de laatste tijd, iets in de trant van 'het gaat wel goed, he?'. Waarop ik bevestigend knikte en een glimlach erachteraan gooide.

Heerlijk hoe je mensen van alles wijs kunt maken met een goede reputatie.
'Die Amber overkomt toch niets, die staat zo sterk en zelfverzekerd in haar schoenen'.


Ja, tuurlijk joh!


When you look with your eyes
Everything seems nice
But if you look twice
you can see it's all lies




Vanavond alles er maar weer uit rennen!
Oud 23-04-2009, 18:36
Verwijderd
Ieh, ik vind het zo vervelend dat ik weer loopt te rotzooien ik moet aan de slag, wat doe ik nou weer online?! En ook de dansende buurkinderen op het balkon met een cd met kinderliedjes leiden me af, ze zouden ook best een keer stil mogen zijn ofzo.
Oud 23-04-2009, 18:41
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik ben moe, zo moe. Maar het is goed en ik voel me beter. Het is moeilijk, maar het begin, de weg, is er. Vandaag maar lekker op tijd slapen, zal me goed doen. Ik kom er wel, ooit.


With my face turned to the sun,
there ever standing still.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 23-04-2009, 18:49
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Het gaat best goed, dat had ik niet verwacht Dinsdag wel een beetje tranen, maar de rest van de week niet. Ik loop ook erg bij met mijn studie, wat goed uitkomt omdat ik morgenmiddag en dan het hele weekend ga werken. En volgende week wil ik ook wel veel werken, maar dan is het tentamen al bijna. Ik denk dat ik komend weekend ook maar mijn schoolspullen meeneem, dan kan ik in de pauzes nog een beetje stof doornemen. En zorgen dat ik niet vergeet dat ik naast leren ook nog moet slapen, dus niet teveel werk afspreken voor in de meivakantie. Het hoeven niet altijd hele dagen te zijn.

Vandaag van 10:00 tot 16:00 op de computer gezeten en de syllabus samengevat, dat is wel te voelen aan mijn rug. Ik heb ook bijna de hele dag wakker gelegen, nu voelt mijn lichaam een beetje kapot. Na de afgelopen dagen met rugpijn opgestaan te zijn, ging het eindelijk weer een beetje beter. Maar nu voelt het helemaal beurs en stijf. Ik ben benieuwd hoe ik de komende week doorkom, want normaal zou ik morgen fysio hebben. Nu moet ik nog een week wachten. Ik ben ook wel benieuwd hoe ik de zomer doorkom.

Maar verder voel ik me goed. Ik heb een vriezer dus ijsjes Ik heb een beetje studiestress terwijl ik wel weet dat het niet nodig is, ik kijk uit naar het werken morgen. En ik ga me niet hele dagen druk maken over school want dat komt wel goed. Ik heb hard gewerkt de afgelopen dagen, ik begrijp bijna alles, ik loop zelfs een beetje voor op de lesstof. Dus niet druk maken en genieten van het werken en mijn lichaam en hoofd een beetje ontspanning geven.
Grappig eigenlijk dat ik zelfs aan het begin van het blok me al zorgen kan maken over het tentamen
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 23-04-2009, 19:03
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Goed, morgenvroeg dan dat het gesprek met mijn nieuwe psych.
ben benieuwd hoeveel ze hoe snel voor me kunnen betekenen
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 23-04-2009, 20:04
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
@MazeMouse: tjeez, wat een verhaal zeg. Je nieuwe psycholoog zal je morgen trouwens toch als eerste een beetje moeten leren kennen, voordat je weet wat je aan hem/haar hebt... en uiteindelijk zul je zélf de belangrijkste stappen moeten ondernemen en kunnen zij je alleen maar begeleiden. Maar sterkte ermee .
@lentekriebel: aw, vervelend dat het niet zo goed gaat vandaag. Blijf genieten van je goede momenten hè .
@Heksjuh: heb je geen anti-RSI-programma? Daar kan je instellen dat je elke 15 minuten (of hoe vaak je wilt) pauze moet houden - dat is wel goed voor je rug denk ik ook .

Citaat:
He bah, ik vind het zo naar dat Martin Bril dood is . Natuurlijk zag iedereen het al aankomen, maar toen ik het gisteravond ineens bij Nova hoorde, schrok ik toch wel. Zo stom, want je kent de man niet eens.
Ik vind het ook stom ja, ik hoorde het vanochtend . Toen ik op de middelbare school de krant ging lezen, ging ik altijd zijn column als eerste lezen en ik vond het altijd erg leuk.

OT: mijn zusje was hier net en dat was gezellig, wij kunnen het echt zo goed vinden . Bovendien gingen we toffe plannen maken dus dat was gaaf. En nu moet ik echt zo heeeeeeel hard leren en morgen lekker een stuk fietsen en hopelijk komt vriendje nog vandaag. Tralala .
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 11:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:31.