Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-04-2009, 19:38
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Hmm balen.. ik ben een paar maanden terug naar een psych gegaan die me heeft doorverwezen voor een cursus. Ik hoorde daar maar niks van, dus ik heb er nog eens achteraan gebeld. Die vrouw compleet verbaasd dat ik zat te wachten op een datum en het leek haar toch wel genoeg als ik het een maand van te voren hoorde..

Maar nu hoorde ik dus gister wanneer de cursus is. Van de 6 weken dat die cursus loopt ben ik er 1 op vakantie en 2x zijn de laatste keer dansrepititie voor m'n uitvoering. Dat kan ik echt niet missen; niet alleen leren we in die laatste twee weken verreweg het meest van de dans, waardoor ik dan de dans niet ken, ook laat ik m'n groepsleden nogal vallen door er niet te zijn. Dus ik heb besloten dat ik loyaliteit belangrijker vind (en ook mijn eigen gevoel dat ik de dans ken, omdat ik anders helemaal niet meer naar die uitvoering wil!) en dat ik de cursus niet ga doen. Niet nu in elk geval. Alleen nou wil ik die vrouw niet bellen die er over gaat, want ik heb het idee dat ze dan gaat denken dat ik zo'n type ben wat terug krabbelt. Alsof iemand over de telefoon zal snappen dat je een dansrepetitie voor die cursus laat gaan.
Haha echt problemen van niks eigenlijk als ik de rest hier lees. Maar ik vind het wel irritant
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Advertentie
Oud 23-04-2009, 19:48
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Vanavond cursus gehad van m'n werk, teambuilding. Op zich zijn we al een goed team maar toch was het best leuk en nuttig. Zo deden we een rondje dat je een kwaliteit moet noemen van de persoon naast je. Mijn kwaliteiten waren volgens een collega van me dat ik een harde werker ben en dat als je me iets geeft dat je erop kan vertrouwen dat het goed komt. Vond dat echt wel een heel groot compliment, vond het echt wel heel gaaf om te horen. Mensen van P&O waren ook wel verbaasd zoiets te horen omdat ze weten dat ik er pas vijf maanden werk.

Daarna terug gereden met een collega, die even m'n nieuwe huis laten zien, was wel ff leuk En onderweg gingen we tanken en kwam ie met twee megagrote ijsjes aan Ik heb leuke collega's

Vanmiddag zag ik om drie uur, vlak voor die cursus begon ineens op het rooster dat ik morgen vrij ben terwijl ik er echt vanuit ging dat ik morgen moet werken en zeker weet dat dat vanmorgen nog op het rooster stond. M'n teamleider snapte het niet want ik wilde die dag ooit wel vrij maar dat kon toen niet dus ben ik er vanuit gegaan dat het niet zo was maar nu had iemand anders een dag terug gegeven en waarschijnlijk kan het daarom nu wel. Naja, ik ga morgen gewoon werken. Ben daar vanuit gegaan dus heb me van de week al uit de naad gewerkt om alles in te pakken dus ik kan hier morgen niet echt veel doen. Dan schrijf ik acht uurtjes overwerk en kan ik die lekker opnemen als die wasmachinemonteur nog een keer terugkomt. Dat vind ik wel een goed plan
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 23-04-2009, 20:13
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ik ben moe.
en ik heb hoofdpijn.
ik denk dat ik zometeen boven tv ga kijken.
want me ogen vallen haast dicht.
en house is weer eens een herhaling.
en een collega waar ik altijd meefiets belde of ik morgen kwam.
en toen ik zei dat ik kwam en meefiets.
zei hij gelukkig.
en morgen om 6:30 weer op.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 23-04-2009, 20:18
a-mmber
Avatar van a-mmber
a-mmber is offline
Heerlijk hardgelopen!
Kennen jullie dat gevoel dat je bijna dood neervalt van de inspanning en ademnood en dan opeens merkt dat je over je grens heen bent? Dat geeft zo'n kick. Op een gegeven moment merk je niet eens meer dat je nog steeds aan het rennen bent, het lijkt wel of je high bent ofzo.
Verslavend!
(Hmmm, een nieuwe drug?)

Vanavond lekker vroeg m'n bedje in en mijn boek in een ruk uitlezen, ik kan niet wachten. ;D

Welterusten & allemaal een fijne vakantie! (Succes met leren voor de examens. )
Oud 23-04-2009, 20:45
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Hmm, ik ben moe en ik heb het eigenlijk helemaal gehad met alles. De vraag is niet of ik ga instorten, maar wanneer, bleh...
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 23-04-2009, 21:09
Verwijderd
Citaat:
Hmm, ik ben moe en ik heb het eigenlijk helemaal gehad met alles. De vraag is niet of ik ga instorten, maar wanneer, bleh...
*dikke knuf*

ik heb het even helemaal gehad. Ik heb pijn en ik wil hier niet meer zijn. Met de mensen die hier nu zitten heb ik niet zoveel. Ik voel me eenzaam en ik zie op tegen de komende twee dagen. Eigenlijk zie ik op tegen de komende maanden. Hoe lang moet ik hier nog zitten tot er een plekje vrij komt? Ik ben moe, maar slapen kan ik niet. Ik heb de ogen uit mijn kop gejankt maar tijd voor een gesprek hebben ze niet. En dan heeft er weer eens een andere arts naar mijn knie gekeken en die kon, hoe verbazingwekkend, ook niks vinden. En ik krijg alleen maar paracetamols. Wat the hell heb ik daaraan?! Ik heb het echt gehad
Oud 24-04-2009, 10:13
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Nonaj: nee, ik krijg "loon naar arbeid". Hoewel feestdagen dan weer wel uitbetaald worden, terwijl ik dan niet werk. Maar uiteindelijk ging het gister nog wel door, wel een uur later dan normaal, maar ik heb uiteindelijk toch nog 4,5 uur gewerkt.
Oud 24-04-2009, 11:03
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
@ Nonaj: nee, ik krijg "loon naar arbeid". Hoewel feestdagen dan weer wel uitbetaald worden, terwijl ik dan niet werk. Maar uiteindelijk ging het gister nog wel door, wel een uur later dan normaal, maar ik heb uiteindelijk toch nog 4,5 uur gewerkt.
Ja ze hebben bij mij ook opeens 2e paasdag uitbetaald omdat ik de dag na pasen werkte

Leuk cadeautje
Oud 24-04-2009, 11:54
Alyssia
Alyssia is offline
Zo meteen lekker drie daagjes bij mn vriend logeren. We gaan allemaal leuke dingen doen, ik heb er echt veel zin in<3
Oud 24-04-2009, 13:39
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
We maken aardappelsalade. Ben benieuwd of het iets wordt. Of het eetbaar wordt.

En o ja, ik wil succesvol zijn/worden. Dus daar ga ik dan maar eens aan werken
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 24-04-2009, 13:54
Verwijderd
Citaat:
@MazeMouse: tjeez, wat een verhaal zeg. Je nieuwe psycholoog zal je morgen trouwens toch als eerste een beetje moeten leren kennen, voordat je weet wat je aan hem/haar hebt... en uiteindelijk zul je zélf de belangrijkste stappen moeten ondernemen en kunnen zij je alleen maar begeleiden. Maar sterkte ermee .
@lentekriebel: aw, vervelend dat het niet zo goed gaat vandaag. Blijf genieten van je goede momenten hè .
@Heksjuh: heb je geen anti-RSI-programma? Daar kan je instellen dat je elke 15 minuten (of hoe vaak je wilt) pauze moet houden - dat is wel goed voor je rug denk ik ook .


Ik vind het ook stom ja, ik hoorde het vanochtend . Toen ik op de middelbare school de krant ging lezen, ging ik altijd zijn column als eerste lezen en ik vond het altijd erg leuk.

OT: mijn zusje was hier net en dat was gezellig, wij kunnen het echt zo goed vinden . Bovendien gingen we toffe plannen maken dus dat was gaaf. En nu moet ik echt zo heeeeeeel hard leren en morgen lekker een stuk fietsen en hopelijk komt vriendje nog vandaag. Tralala .
Mee eens. Ik vind het ook jammer dat hij overleden is. Want ik las altijd eerst zijn stukjes, en daarna pas de rest van de krant. Wel sneu trouwens hij heeft zijn kinderen nog niet zo oud.
Oud 24-04-2009, 16:17
Verwijderd
Ik moet afspraken gaan maken, maar ik vind 't te eng
Oud 24-04-2009, 16:20
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ik ben vandaag wezen werken.
en ik had nog wel vaak spanning.
en degene waarvan ik dacht dat het een goede vriend was.
omdat ik er ook mee sms contact heb buiten het werk.
heeft vandaag maar een paar zinnetjes tegen me gezegd hoogstens 4.
en hij stond de hele dag bij een ander meisje.
wat blijkbaar al een tijdje zo is.
maar dan zelfs die ene dag dat ik werk.
en als hij nou iets smst stuur ik hem niks terug.
want hij reageerde zelfs niet op me sms van woensdag.
gelukkig zat ik bij een gezellig iemand.
en op de fiets was het ook gezellig.
en nou is het gelukkig weekend.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 24-04-2009, 16:40
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Lánge dag en ik ben compleet uitgeput. Ik moet gewoon snel instorten want dit kan zo niet goed blijven gaan.
Heb wel dankzij jullie hulp meteen de weg kunnen vinden naar mijn collegezaal.
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 24-04-2009, 16:54
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Ik moet afspraken gaan maken, maar ik vind 't te eng
Ik moest bellen vandaag, en ik zag er ook tegen op (had eigenlijk woensdag al moeten bellen). Maar gelukkig viel het mee. Ik geef de goede moed door aan jou!

OT: Lekker gewerkt vandaag, ik vind het echt een leuke school. Nu nog (steeds) afwachten of ze mij voor het volgend jaar een baan willen geven...
Verder ben ik echt op. Eerst gewerkt, toen gebeld, toen naar het winkelcentrum geweest, toen de ramen gewassen en de galerij geschrobt. Dadelijk nog eens kijken of ik de zwemtraining vol kan houden. Ik wil namelijk echt graag weer gaan, maar ben bang dat ik te veel moet hoesten.
Oud 24-04-2009, 17:10
Verwijderd
Citaat:
Ik moest bellen vandaag, en ik zag er ook tegen op (had eigenlijk woensdag al moeten bellen). Maar gelukkig viel het mee. Ik geef de goede moed door aan jou!.
Ik hoef eigenlijk niet eens te bellen, alles kan prima met e-mail - en dat heeft in sommige gevallen ook echt de voorkeur - maar toch stel ik het telkens uit Ik moet echt een afspraak maken met de studentdecaan, maar dan word ik weer zo met m'n neus op de feiten gedrukt (2 jaar vertraging, gaat nog steeds niet echt lekker, ik wil dat allemaal gewoon negeren ) en zelfde geldt voor studieadviseur. En dan is er nog een docent die ik moet mailen, maar ook dan geef ik voor mijn gevoel heel erg toe aan het falen ofzo. Pff, irritant, maar ja, hoe langer ik 't uitstel hoe vervelender het wordt... *gaat moed verzamelen*
Oud 24-04-2009, 19:43
Verwijderd
Het lukt niet.
Oud 24-04-2009, 20:53
Verwijderd
Ik ben zo extreem over de zeik van al die telefoontjes, berichtjes en ver-weg-nieuws dat ik weer buiten mijn dieetprogramma ben gegaan. Morgen weer oppakken. Hup. Maar...pfff. Ik ben 't effe zoek.

ik heb net een uur met hem gemsnt.Op de cam. En hij ziet er goed uit. En hij zei dat die ander zowieso in december dan vrijkomt. ofzoiets. Zucht. Ik ga ze zien ik ga ze zien, ik ga ze in juli zien.

Laatst gewijzigd op 24-04-2009 om 23:07.
Oud 24-04-2009, 21:02
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik voel me gewoon een beetje bezorgt en verdrietig en kut. Maar het gaat wel weer over, vast wel
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 24-04-2009, 22:02
Sens.
Sens. is offline
Vandaag was het echt een hele dag. Ik heb me met veel moeite door de schooldag gesleept en uiteindelijk 3.5 uur in de file gezeten. Maar toen ik thuiskwam voelde ik me ineens goed in mijn vel en heel erg vrolijk. Ondanks het feit dat ik heel veel werk heb voor school. En maandag vertrek ik ook nog op kamp met mensen met een lichamelijke beperking. Ik heb het gevoel dat alles in orde komt. Laat ons hopen dat dat blijft!
Oud 25-04-2009, 03:57
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Met de drummer is het nog steeds echt heel gezellig, maar het gaat niet verder dan dat. En voorlopig is dat maar goed ook. Ik kan echt niet met zekerheid zeggen of hij mij ook leuk vindt, maar soms wijzen de dingen er wel op. We zien elkaar toch minstens één keer per week, hij stáát er altijd op voor mijn eten te betalen (en volgens een Chinees meisje dat ik laatst sprak wijst dat er in 80% van de gevallen op dat de jongen het meisje in kwestie leuk vindt, al wil ik dat niet te snel geloven), hij biedt altijd aan me overal mee naartoe te nemen, is enorm attent ("Als ik hier in China niet op je let wie doet het dan?") en hoewel de spanning er nou niet vanaf spat zijn we wel vaak net wat dichter bij elkaar dan dat ik dat bij andere jongens zou zijn. Misschien allemaal onconcrete dingen, maar ik denk dat Chinese jongens gewoon anders met dat soort dingen omgaan dan westerlingen. Al heb ik geen idee hoe.

Mijn vriend komt morgen aan. Hij blijft twee weken. Mijn vriend weet niet dat ik die drummer leuk vindt en de drummer weet niet dat ik een vriend heb, hij denkt dat gewoon 'een' vriend me op komt zoeken (Ik weet het, ik ben een slecht mens). Nu zit mijn vriend in een band en wil hij hier een gitaar kopen. Toen ik aan de drummer vroeg waar we dat het beste konden doen, begon hij meteen met dat hij wel een goede winkel wist en dat hij misschien wel korting kon krijgen. Ook wil hij mijn vriend graag ontmoeten omdat hij ooit naar Europa wil komen om op te treden met z'n band, en dan moet je wel wat connecties hebben. Die kan hij moeilijk zelf leggen omdat hij geen woord Engels spreekt.

Ik denk zelf dat het beter is als ze elkaar niet ontmoeten (wat een aantal mensen me hier ook al aangeraden hebben), want ook al kunnen ze niet met elkaar praten (ik zou dan moeten vertalen), de drummer ziet echt wel dat mijn vriend meer dan 'een' vriend is, en ik zou mezelf er ongemakkelijk bij voelen. Ik denk ook dat het vreemd over komt als ik de drummer ineens 2 weken niet zie en een bezoekende vriend bewust niet aan hem voorstel, terwijl hij wel altijd zegt "Die moet je eens ontmoeten!" als hij het over mensen heeft die ik nog nooit heb ontmoet.

Ik heb mezelf wel in een leuke situatie gewerkt zeg. Ik kan mijn vriend toch niet over de telefoon vertellen dat ik al die twijfels heb? Ik heb het er liever over als we bij elkaar zijn, maar ik wil ook de twee weken die hij hier is niet verpesten. En dat doe ik wel als ik over de toekomst begin, wat mij op zich een vrij onvermijdelijk onderwerp lijkt. Gisteravond sprak ik hem aan de telefoon, en hij vroeg weer of ik er zin in heb dat hij komt. Blijkbaar uit ik dat niet genoeg (kan ik inkomen). Ik heb er zin in hem te zien, ik denk dat we het heel leuk kunnen hebben, maar ik kijk er niet reikhalzend naar uit. Op zich zou dat al alarmerend genoeg moeten zijn, lijkt me. Het gaat hier goed met me en eerlijk gezegd past hij niet zo in mijn leven hier. Wel in mijn leven in Nederland, en daarin wil ik hem ook absoluut niet missen. We zijn ruim zeven jaar bij elkaar, hij is mijn beste vriend en mijn soulmate, maar de laatste tijd komen er zoveel nieuwe dingen voorbij. In dat opzicht weet ik het gewoon echt even niet.
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 25-04-2009, 08:57
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Vanmiddag lekker naar vrienden toe. Eindelijk weer de deur uit!
En dan blijf ik daar slapen en gaan we morgen sporten. Of in ieder geval, IK ga morgen weer sporten want Jim wist nog niet hoe dat zou gaan met zijn rug

zo blij eindelijk hier even weg te zijn
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 25-04-2009, 09:18
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Gisteren met de laatste stijldansles (smikkelparty ) was eigenlijk heel erg leuk. Het voordeel van een buffet is dat je niet per se hoeft te eten en dat niet iedereen op je let hoeveel je precies eet en zo. Maar ik heb zelfs nog wel wat gegeten, dus dat ging eigenlijk wel goed, al had ik op het begin maagpijn. Maar daarna gingen we dansen en we konden het nog, dus hopelijk zal het afdansen ook goed gaan. En sommige mensen staren ons echt teveel aan

Vandaag cadeautjes kopen en dan verjaardagen gaan vieren. Oké.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 25-04-2009, 10:17
Atelier Madame
Avatar van Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Citaat:
Met de drummer is het nog steeds echt heel gezellig, maar het gaat niet verder dan dat. En voorlopig is dat maar goed ook. Ik kan echt niet met zekerheid zeggen of hij mij ook leuk vindt, maar soms wijzen de dingen er wel op. We zien elkaar toch minstens één keer per week, hij stáát er altijd op voor mijn eten te betalen (en volgens een Chinees meisje dat ik laatst sprak wijst dat er in 80% van de gevallen op dat de jongen het meisje in kwestie leuk vindt, al wil ik dat niet te snel geloven), hij biedt altijd aan me overal mee naartoe te nemen, is enorm attent ("Als ik hier in China niet op je let wie doet het dan?") en hoewel de spanning er nou niet vanaf spat zijn we wel vaak net wat dichter bij elkaar dan dat ik dat bij andere jongens zou zijn. Misschien allemaal onconcrete dingen, maar ik denk dat Chinese jongens gewoon anders met dat soort dingen omgaan dan westerlingen. Al heb ik geen idee hoe.

Mijn vriend komt morgen aan. Hij blijft twee weken. Mijn vriend weet niet dat ik die drummer leuk vindt en de drummer weet niet dat ik een vriend heb, hij denkt dat gewoon 'een' vriend me op komt zoeken (Ik weet het, ik ben een slecht mens). Nu zit mijn vriend in een band en wil hij hier een gitaar kopen. Toen ik aan de drummer vroeg waar we dat het beste konden doen, begon hij meteen met dat hij wel een goede winkel wist en dat hij misschien wel korting kon krijgen. Ook wil hij mijn vriend graag ontmoeten omdat hij ooit naar Europa wil komen om op te treden met z'n band, en dan moet je wel wat connecties hebben. Die kan hij moeilijk zelf leggen omdat hij geen woord Engels spreekt.

Ik denk zelf dat het beter is als ze elkaar niet ontmoeten (wat een aantal mensen me hier ook al aangeraden hebben), want ook al kunnen ze niet met elkaar praten (ik zou dan moeten vertalen), de drummer ziet echt wel dat mijn vriend meer dan 'een' vriend is, en ik zou mezelf er ongemakkelijk bij voelen. Ik denk ook dat het vreemd over komt als ik de drummer ineens 2 weken niet zie en een bezoekende vriend bewust niet aan hem voorstel, terwijl hij wel altijd zegt "Die moet je eens ontmoeten!" als hij het over mensen heeft die ik nog nooit heb ontmoet.

Ik heb mezelf wel in een leuke situatie gewerkt zeg. Ik kan mijn vriend toch niet over de telefoon vertellen dat ik al die twijfels heb? Ik heb het er liever over als we bij elkaar zijn, maar ik wil ook de twee weken die hij hier is niet verpesten. En dat doe ik wel als ik over de toekomst begin, wat mij op zich een vrij onvermijdelijk onderwerp lijkt. Gisteravond sprak ik hem aan de telefoon, en hij vroeg weer of ik er zin in heb dat hij komt. Blijkbaar uit ik dat niet genoeg (kan ik inkomen). Ik heb er zin in hem te zien, ik denk dat we het heel leuk kunnen hebben, maar ik kijk er niet reikhalzend naar uit. Op zich zou dat al alarmerend genoeg moeten zijn, lijkt me. Het gaat hier goed met me en eerlijk gezegd past hij niet zo in mijn leven hier. Wel in mijn leven in Nederland, en daarin wil ik hem ook absoluut niet missen. We zijn ruim zeven jaar bij elkaar, hij is mijn beste vriend en mijn soulmate, maar de laatste tijd komen er zoveel nieuwe dingen voorbij. In dat opzicht weet ik het gewoon echt even niet.
Ik lees je berichten nu al een tijdje, mbt je gevoelens tegenover die drummer en je eigen vriend. Denk dat het ontzettend lastig is om een relatie in stand te houden met iemand in Nederland als je zelf voor langere tijd in het buitenland zit. Zeker wanneer dit buitenland ook nog eens je studie is en waarin daardoor ook jouw toekomst ligt. Ik denk dat daar een hoop twijfels ten opzichte van je vriend vandaan komen. Het is natuurlijk niet netjes dat je ze beiden niets over elkaar hebt verteld. Maar hoe je dat nu het beste kunt aanpakken, misschien toch open kaart spelen. Zeker naar de Chinese jonge toe. Het is echt niet gek als je gevoelens krijgt voor iemand anders, maar ik zou daar niet gelijk je relatie voor aan de kant zetten. Weet niet of je teruggaat naar Nederland binnenkort? Maar dan zou ik je relatie aankijken, hoe het voelt wat je wilt.
Oud 25-04-2009, 10:18
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Ik voel me toch een beetje lullig en schuldig maarja. Ik ga wel goedmaken.

Vanmiddag hier thuis eens helpen, lekker werken en helpen in de tuin want het weer is wel heerlijk. Jammer dat ik gisteren nutteloos op school heb gezeten, vage terugkombijeenkomst waar maar 4 mensen waren en de gene die de training moest geven stond in de file dus ging niet eens door. Had eigenlijk nog heel veel te doen op stage. Jeutje nog maar 2 maanden, 7 of 8 weken en dan ben ik gewoon klaar! Ik wil zekerheid over een baantje en ik wil een autotje en er komen allemaal weer zo'n leuke dingen aan eigenlijk
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 25-04-2009, 12:25
Verwijderd
Pff ik raak weer onzeker en ik vind het irritant.
Oud 25-04-2009, 13:45
Verwijderd
Citaat:
Ik lees je berichten nu al een tijdje, mbt je gevoelens tegenover die drummer en je eigen vriend. Denk dat het ontzettend lastig is om een relatie in stand te houden met iemand in Nederland als je zelf voor langere tijd in het buitenland zit. Zeker wanneer dit buitenland ook nog eens je studie is en waarin daardoor ook jouw toekomst ligt. Ik denk dat daar een hoop twijfels ten opzichte van je vriend vandaan komen. Het is natuurlijk niet netjes dat je ze beiden niets over elkaar hebt verteld. Maar hoe je dat nu het beste kunt aanpakken, misschien toch open kaart spelen. Zeker naar de Chinese jonge toe. Het is echt niet gek als je gevoelens krijgt voor iemand anders, maar ik zou daar niet gelijk je relatie voor aan de kant zetten. Weet niet of je teruggaat naar Nederland binnenkort? Maar dan zou ik je relatie aankijken, hoe het voelt wat je wilt.
@ blurred: ik lees je berichtjes ook al even, en open kaart spelen is misschien een goed idee, maarr.. dan zou ik het wel naar allebei doen. Ik kan me nl. voorstellen dat je het makkelijker naar de drummer zou doen, op een of andere manier, maar denk dat dat je nog verder in je schuldgevoel etc. bent. Heel veel succes iig ermee, ik heb te weinig ervaring om iets zinnigs te zeggen, maar succes dus!

ot: maarrr ik kan best iets zinnigs tegen mezelf zeggen
stóp met eten en lanterfanten en tijdschriften lezen enz. enz. enz. en start workin'! Er liggen nog zoveel studiedingen op me te wachten, maar ik weet steeds de weg naar de computer/tuin/keuken wel weer te vinden. Grrr. Dus. NU!
Oud 25-04-2009, 14:17
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
hmm me zusje is vanacht niet thuis gekomen.
net als vorige week volgens mij.
en ik was pas rond 14:00 wakker.
dus toen heb ik me lexapro maar genomen.
in plaats van rond 10:00 s'ochtends.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 25-04-2009, 16:46
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
en me zucje is straks thuis gekomen.
en ik ben met me moeder boodschappen wezen doen.
en naar het dorp geweest en nieuwe sokken gekocht en dat was wel leuk.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 25-04-2009, 18:15
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik heb weer veel gedaan vandaag! Ik barst van de energie, heerlijk!
Oud 25-04-2009, 19:18
Verwijderd
Ik voelde me de hele dag heel klote. Hier is in eht weekend echt geen drol te doen. Ik was ontzettend moe maar kon niet goed slapen, gelukkig heb ik vanmiddag toch nog een paar uurtjes kunnen pakken. Nu voel ik me iets beter. Morgen lekker weg. Ik hoop dat het mooi weer wordt want ik wil een terrasje gaan pakken met mijn ouders en mijn nichtje. Verder gaat het met mijn knie nog niet al te best en daar baal ik van. Het zal nog wel even duren voordat dat weer beter gaat.
Oud 25-04-2009, 20:38
a-mmber
Avatar van a-mmber
a-mmber is offline
Hallo! Ik zit vol met energie ;D ik heb zo'n zin om me helemaal in te spannen!
Waah. ik ga gewoon touwtje springen in de woonkamer ^^
Oud 25-04-2009, 21:06
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ik word weer paniekerig.
en dan begint er nog iemand die ik pas me lijst heb uitgegooid.
omdat ik hem helemaal niet ken.
vanalles tegen me te lullen.
die blijkbaar gezopen heeft.
maarja dadelijk maar tv kijken met me moeder.
en daarna in me bed verder tv kijken.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 25-04-2009, 21:09
roosjuh1988
roosjuh1988 is offline
ze is overleden..
Het was gister echt raar, naar, vervelend, zwaar, apart.
Afscheid genomen en een uur later was ze dood. Gewoon dood.
Gewoon raar, ze praten nog tegen me en vertelde verhalen zo als ze altijd verteld.
__________________
#
Oud 25-04-2009, 23:12
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Roosjuh: gecondoleerd.

OT: vanmiddag in Ikea geweest met vriendje en een gedeelte van de schoonfamilie. We hebben nog 2 kastjes gekocht en verder nog wat spulletjes én eindelijk een sfeerlampje. Ik ben er echt al maanden naar op zoek, maar had nog niks leuks gevonden. M'n vriend vond het ook leuk (wel belangrijk aangezien we samenwonen), maar hij moet er nu nog wel aan wennen. Hij houdt eigenlijk helemaal niet van sfeerlampjes e.d., hij is meer van het functionele. Ik wilde hem eigenlijk ook in de grote versie, maar dat wou hij echt niet. Ik heb daar wel meer leuke lampen gezien, maar hij wil dat niet, lastig, want we hebben echt weinig licht in huis. Nu dus 2 lampen (naast 2 "ongezellige" plafondlampen dan). Maargoed, m'n lampje waar ik al maanden over bezig ben, is er nu, al had het wat groter gemogen.

Ik heb nog auto gereden op de terugweg, mezelf gedwongen, want ik rij echt veel te weinig sinds ik m'n rijbewijs heb en ik vind het ook wel een beetje eng weer nu. Maar het grootste deel was snelweg en het was niet zo druk, dus dat kon ik wel vond ik. Toen met z'n allen gegeten bij schoonouders, was heel gezellig. Geen steken onder water meer gehad, misschien komen die morgen nog als ze komen eten. (hét verjaardagetentje). Maarja, dan ga ik gewoon maar even heel duidelijk zeggen hoe ik erover denk.
Oud 26-04-2009, 08:44
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
en dan begint er nog iemand die ik pas me lijst heb uitgegooid.
omdat ik hem helemaal niet ken.
vanalles tegen me te lullen.
die blijkbaar gezopen heeft.
Als je mensen uit je lijst verwijdert, kun je ze ook van te voren nog even blokkeren, dan kunnen ze je ook niet meer aanspreken.

Citaat:
Hij houdt eigenlijk helemaal niet van sfeerlampjes e.d., hij is meer van het functionele. Ik wilde hem eigenlijk ook in de grote versie, maar dat wou hij echt niet. Ik heb daar wel meer leuke lampen gezien, maar hij wil dat niet, lastig, want we hebben echt weinig licht in huis.
Maar licht is toch functioneel? Dus dan mag je vast nog wel een lamp kopen, die niet alleen licht geeft, maar ook mooi is...
Oud 26-04-2009, 12:09
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Indigo: ik zat toen op school, tussenuren. Ik denk dat de mensen in mijn buurt een beetje raar zouden opkijken als ik elke 15 minuten op zou staan en even wegga

Het gaat heel wisselend. Vrijdag de hele middag gewerkt. Ik kon niet goed bukken/door mijn knieen gaan, dat deed echt zeer. Dus heb ik alleen een beetje achter de kassa gehangen om mensen in te werken, in plaats van helpen vakkenvullen. Gisteren de hele dag gewerkt, en normaal heb ik echt geen problemen met een hele dag werken maar nu is het gewoon te veel. Ik werd gisterochtend al wakker van de pijn in mijn benen en ik was echt beroerd toen ik opstond. En dan de hele dag werken achter de kassa waar je niet kan zitten Ik was echt kapot gisteren aan het eind van de dag. Vannacht werd ik rond vier uur wakker en viel ik pas in slaap een half uur voor de wakker ging. Vandaag zou ik ook werken maar er was een beetje miscommunicatie dus toen was er ineens veel te veel personeel, dus na een half uur mocht ik naar huis.

Het doet veel pijn om te werken. Ik kan niet goed vakkenvullen, ik kan eigenlijk niet heel lang kassadraaien. En ik vind het ook weer zo stom om elke keer te stoppen met werken als het pijn doet.
Ik zat er aan te denken om vrijdag naar de huisarts te gaan, maar de praktijk is straks twee weken gesloten. Ik vind het gewoon vervelend dat het pijn doet, dat ik niet met veel plezier kan werken, terwijl het volgens de fysio allemaal goed zou moeten gaan nu. En ik maak me een beetje zorgen omdat de pijn in mijn benen anders is. Eerst waren het gewoon een soort pijnscheuten, nu is het meer een brandend gevoel. Ik word er 's nachts wakker van. Hopelijk trekt het weg nu ik een paar dagen niet hoef te werken.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 26-04-2009, 12:58
a-mmber
Avatar van a-mmber
a-mmber is offline
Shit! De zon is weg, ben een stuk minder happy dan met zon.
Iedereen waarschijnlijk, er loopt opeens bijna niemand meer buiten.

Kom terug!
Oud 26-04-2009, 13:35
Kemical
Kemical is offline
They´re so fucking ignorant!
arrgh. Ik ben kapot.
Oud 26-04-2009, 15:31
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
ze is overleden..
Het was gister echt raar, naar, vervelend, zwaar, apart.
Afscheid genomen en een uur later was ze dood. Gewoon dood.
Gewoon raar, ze praten nog tegen me en vertelde verhalen zo als ze altijd verteld.
gecondoleerd *knuffel*

Citaat:
Als je mensen uit je lijst verwijdert, kun je ze ook van te voren nog even blokkeren, dan kunnen ze je ook niet meer aanspreken.

Maar licht is toch functioneel? Dus dan mag je vast nog wel een lamp kopen, die niet alleen licht geeft, maar ook mooi is...
ja dat weet ik maar ik denk er niet altijd aan.

ot.
ik ben met me ouders naar de woensel geweest.
naar het winkelcentrum.
en het was wel leuk.
alleen op het laatst werd ik onrustig.
toen er een aantal jongens in de buurt kwamen zitten.
toen we ergens wat aan het drinken waren.
op het terrasje maarja die zenuwen komen toch wel elke keer terug.
en me enkel loopt weer te irriteren.
dadelijk friet eten en me tas pakken.
en dan straks weer met me moeder naar boekel toe.
dan brengt ze me weg.
en 1 mei ben ik jarig.
dus moet ik nog wat mensen uitnodigen.
en ik ben moe
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 26-04-2009, 18:04
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Hmm ik hoor allerlei verhalen over regen vandaag en ik heb alleen maar enorm veel zon gehad.
Vanochtend gehockeyd dus weer 10000 sproeten extra.
Eeeeen vrijdag pas weer naar school dus dit gaat een leuke week worden!
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 26-04-2009, 18:12
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Roosjuh1988 heel veel sterkte.


O.t. niks leuks kunnen vinden tijdens het winkelen helaas, zo jammer weer. En echt veel te veel spierpijn om te gaan hardlopen bah heel m'n benen. Slecht.
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 26-04-2009, 18:29
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Ik voel me echt beroerd Hopelijk kan ik morgen twee werkcolleges in een andere groep volgen, dan ik dinsdagochtend een beetje uitslapen. En ik hoop dat ik vannacht wel kan slapen. Ik kom veel moeier mijn weekend uit dan dat ik er in ging.
Even mijn spullen opruimen en tas inpakken en dan ga ik maar op bed liggen.
Volgens mij ben ik de komende week niet te genieten, dat wordt leuk met werken en zeurende klanten
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 26-04-2009, 20:04
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ben verhuisd en het is echt heerlijk om alles lekker om me heen te hebben in m'n nieuwe huisje Lekker alles voor mezelf. Gisteren nog een nieuwe bank en kast gehaald bij Ikea en vandaag alles verhuisd en in elkaar gezet. Aantal vrienden waren komen helpen en dat was echt heel fijn. Heb zelf gelukkig nauwelijks hoeven sjouwen op die trappen dus dat was wel echt super fijn Heb hier lekker al (supersnel) internet. Nu nog wat dingen uitpakken maar dat is voor morgen of van de week. Ben nu bekaf en ga zo slapen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 26-04-2009, 22:53
Verwijderd
wat een jeuk >< auw!
en ik mis haar, mijn meisje ..

en mijn waldrockkaartje is binnen <3
Oud 27-04-2009, 06:16
Verwijderd
RAAARGH ik heb slaaptekort - halve nacht wakkergelegen, ben er van ellende zelfs een uur eerder dan nodig uitgegaan.. Dat wordt nog leuk vandaag. :/
Oud 27-04-2009, 08:07
Verwijderd
Ik zou het wel fijn vinden als hij nu ook een keer wel ook tegen mij praat.
Oud 27-04-2009, 08:33
a-mmber
Avatar van a-mmber
a-mmber is offline
Vanavond zie ik ze weer allemaal!
Ik heb er zoveel zin in, lekker met z'n allen rond het kampvuur.

Aaaah. ik hou van ze! (L)



Wat moet je toch zonder vrienden?
Oud 27-04-2009, 09:12
Atelier Madame
Avatar van Atelier Madame
Atelier Madame is offline
ik ben keurig netjes om 9 uur naar de bieb gegaan en ben nu alweer eventjes bezig met mn thesis. Lastig om te beginnen maar ik heb goede moed voor deze periode
Oud 27-04-2009, 09:42
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Hoeveel conflicterende gevoelens kun je tegelijk in je hebben?
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:17.