Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-05-2009, 19:23
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
HAHA WTF, heb ik weer Moet ik vandaag mijn motivatiebrief opsturen!
..foutje. En tijdens de gesprekken kan ik ook al niet. Huhu. En ik ben nog wel zo goed! Het komt ook wel goed, daar ben ik more or less van overtuigd, maar dat neemt niet weg dat ik er wel mijn best voor moet blijven doen
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Advertentie
Oud 20-05-2009, 20:37
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Gefeliciteerd Lentekriebel!

Nou, ik ben aangenomen Dus vanaf 27 juni ben ik postbode bij TNT. Het lijkt me best goed werk, ik verdien weer een halve euro per uur meer enzo... Ja ik ben tevreden. De mensen die ik vandaag er al heb ontmoet, leken me ook erg aardig.
En ik heb nieuwe schoenen<3 Soort lage nep-allstars, zo met van die vetergaten maar waar geen veters in hoeven (instappers dus) en dan met van die verschillende dikten strepen die ook haaks op elkaar staan (zoals bij een overhemd bijv.) met blauw/beige/zwart/bruinig. Het blauw springt er wel lekker uit. En de schoenen zijn allemaal anders! Want de stof is niet overal hetzelfde. Mijn linkerschoen is bijv. blauwer dan mijn rechter. Ik vind ze zo blij! (13 euro bij de Van Haren )
fijn voor je dat je bent aangenomen.

ot.
het spinnen gisteren middag was echt fijn.
en we vonden het allemaal leuk en er werd veel gelachen.
en we zagen de verpleger van onze afdeling die daar spinles geeft.
op een hele andere manier dan op de afdeling en dat was ook wel een leuke manier.
en ik heb daarna nog me kamer schoongemaakt en nog even gedouched.
en afgelopen nacht lag ik al om 21:10 in bed tv te kijken.
en om 0:00 sliep ik pas en ik lag de hele avond onrustig in bed.
en te zweten enzo want toen was het nogal warm.
en gisteren nacht voelde ik me enkels wel en me knieen.
maar vandaag had ik alleen maar wat spierpijn in me boven benen.
EMDR was deze keer nog moeilijker dan vorige week.
vooral omdat we nou de hele 5 kwartier hebben volgemaakt met EMDR.
en vorige week moesten we eerst onderwerpen bedenken die er goed voor waren.
het was best wel zwaar want ik ben de hele dag al angstig en paniekerig.
en nou ben ik gelukkig thuis en nou was er wat weg uit me kamer.
maarja hopelijk vind ik dat wel weer.
want ik heb me laden al overhoop gehaald.
en zo kwam ik wel spullen van school tegen en foto's van me eerste vriend.
en nog een kaartje van een anderen vriend waar het ongeveer rond de 2 jaar mee uit is.
en dat vond ik dan wel weer leuk om te vinden.
en nog een hartje van mij en een meisje waar ik het goed mee kon vinden.
op de middelbare school die we samen hadden gemaakt met hout.
en waar we onze namen in gebrand hadden ieder aan een kant.
toen was het goede vriendin op school van me.
en nou is het ook weer warm dadelijk nog maar even hier beneden tv kijken.
en daarna nog even in bed comedy center kijken.
en nou nog maar even verder computeren.
en morgen ga ik met me moeder voor het eerst weer een jurk kopen.
sinds me benen zijn genezen en ik vind het best wel spannend.
maar ik heb er wel veel zin in.
want ik was gisteren ochtend bij de dietiste en ik ben 2 kilo lichter in een week.
en daar ben ik al best wel blij mee want het is een goed begin.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)

Laatst gewijzigd op 20-05-2009 om 20:46. Reden: weet niet of je het hier mag typen
Oud 20-05-2009, 21:48
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
zometeen maar eens in bed tv gaan kijken.
en daarna gaan slapen.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 20-05-2009, 22:13
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Helse pijn, helse stemming en helse nacht.
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 20-05-2009, 22:24
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Helse pijn, helse stemming en helse nacht.
hoe komt het?.

@lentekriebel ik hoop dat je het daar naar je zin hebt.

ot.
zometeen maar is de computer afsluiten voor vanavond.
en de vragen voor de operatie heb ik opgeschreven.
en nog even wat van kaartjes sturen opgeschreven voor verjaardagen.
en maandag nog een kaartje afgeven aan iemand van de dagbehandeling.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 20-05-2009, 22:41
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
@darkfairy, slecht geslapen en m'n arm wat overbelast en dan ook vooral geen rust nemen. En moe nu door de slechte nacht dus ga maar snel slapen, en morgen lekker een uurtje langer blijven liggen.
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 20-05-2009, 23:14
Verwijderd
ik heb de eer voor de derde keer deze week met en Peruaan mag bellen. Wel fijn. Hoe moe en kapot en verdrietig en klote ik ook ben.
Oud 21-05-2009, 10:12
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Ik heb mijn assesment teruggekregen van de directeur Allemaal leuke cijfers Nu nog wachten op de rest...
Oud 21-05-2009, 10:42
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Aan de ene kant vind ik het natuurlijk hartstikke fijn dat ik nog steeds geen reactie heb op mijn mailtje over mijn hoofdstukindeling, maar aan de andere kant is het ook een beetje lastig, want nu weet ik nog steeds niet of het is goedgekeurd en aangezien ik maandag mijn eerste hoofdstuk moet inleveren, zou het op zich wel handig zijn om te weten of dat wat ik nu als eerste hoofdstuk heb, ook een eerste hoofdstuk mag worden.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 21-05-2009, 12:54
Verwijderd
Er staat een klein en donker huis
aan het einde van de straat
(...)
maar men weet dat het er staat
en dat er vroeger lampjes hingen
dat het er warm was en gezellig bovendien
dat je de kinderen hoorde zingen
maar niemand lijkt het nog te weten of te zien

(...)

niemand weet precies
wat er daar binnen is gebeurd
de muren zijn te dik
en gesloten lijkt de deur
Oud 21-05-2009, 13:09
Verwijderd
Ik begin me al iets meer thuis te voelen. Net gezamelijk gelunched en dat was wel gezellig. Nu weet ik alleen niet wat ik vanmiddag moet gaan doen. Misschien straks een rondje door de stad lopen ofzo. Ik geloof niet dat de winkels open zijn, maar ik moet toch iets doen... Ik heb in ieder geval uit kunnen slapen en dat was ook wel heerlijk. en degene die voor mij in mijn kamer zat heeft zijn/haar tv achtergelaten en zolang hij/zij die niet komt ophalen kan ik er gewoon gebruik van maken. dik chill. Verder zitten er in mijn eigen groep alleen maar jongens. Dat vind ik wel jammer. Gelukkig is er veel contact tussen de groepen dus zie ik ook af en toe wat meiden.
Oud 21-05-2009, 14:27
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
pff zit weer helemaal dwars, wil niets en doe niets en blegh

ow en volgende week mijn laatste deel vragenlijsten (heb er al 2.5 uur opzitten) nu nog 4 uur
daarna ga ik afbouwen met mijn medicatie /
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 21-05-2009, 15:20
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
Ik weet niet zo goed wat ik er van moet denken. Op zich ging het gesprek wel aardig, maar ik weet niet wat die man van mij denkt en ik weet niet of ik wel bij die school pas. Volgende week hoor ik of ik bij degenen hoor die nogmaals op gesprek mogen komen. Ik wacht het wel af.
Dit heb ik ook, maar dan met betrekking tot het gesprek dat ik vorige week had voor een masteropleiding. Ik hoor de uitslag van het gesprek waarschijnlijk ook volgende week.

OT: ik heb me net aangemeld voor een opendag. Eigenlijk kan ik die dag niet, omdat ik dan ook concert heb en dus 's middags generale en doorloop enzo, maar ik moét er eigenlijk wel heen, want het is de laatste dit jaar. Misschien dat ik ook naar het proefstuderen moet gaan, want ik wil wel zeker weten dat ik de juiste keuze maak en niet ergens instap zonder echt te weten hoe en wat. Maar eerst maar eens de uitslag van m'n gesprek afwachten, hoewel ik eigenlijk wel denk dat ik afval deze ronde en ik weet ook niet zeker of ik het nog wel wil.
Oud 21-05-2009, 15:44
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Citaat:
lieve blurred, ik lees die posts van jou altijd he, en ik vraag me altijd af, en dat is wellicht een beetje een overbodige vraag, maar: wat wil je nou eigenlijk zelf het allerliefst dat er gebeurt?
Nou, dat is niet eens zo'n slechte vraag. Ik vind hem leuk, dus wil ik dat hij mij leuk vindt. En daar wil ik meer duidelijkheid over. En mocht het "leuk-vinden" wederzijds zijn, dan wil ik dat er eens wat meer gebeurt dan alleen samen zwemmen/muziek luisteren/praten/lopen. Dan wil ik een omhelzing, een kus, fysiek contact. Dat wil ik. En het liefst een beetje snel, want de tijd raakt op.
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 21-05-2009, 18:11
Verwijderd
Ik voel me eenzaam, en wat is dat een rot gevoel.
Het steekt gewoon. Ik kom nog in een sociaal isolement.
Wat helemaal niet zo lijkt, want ik leg zo makkelijk contact.
Maar eigenlijk heb ik dan helemaal geen vrienden. En dat vind ik best wel erg om te moeten zeggen.
Ik verlang echt naar een goed gesprek met iemand van de verpleging destijds.
Oud 21-05-2009, 22:26
flappie
flappie is offline
Ik heb echt een hekel aan mijn bijbaan! Het verdient geen drol en ik heb het veelte druk om er nog eens bij te gaan werken. Maar dat is niet het ergste, ik haat verkopen! Het kan me echt geen ene ruk schelen. Het is niet alsof mensen dood gaan als er niet meer zoiets zal bestaan als railcatering. Een leuke service, maar boeiend! Ik doe nog liever schoonmaakwerk, dan heb ik tenminste het gevoel dat ik iets nuttigs doe. Ik doe ook nog eens vrijwilligerswerk en daar heb ik het ook niet altijd naar mijn zin maar het idee dat ik iets beteken voor een ander heeft voor mij veel meer waarde dan salaris en dergelijke. Plus nog een hele drukke studie erbij, en ik wil best werken daar niet van. Ook al heb ik heel druk maar die bijbaan van mij...soms dan meld ik me ziek omdat ik echt geen zin heb om mijn tijd te verspillen aan verkopen en dan ga ik werken aan school. Ik weet het ik heb geld nodig enzo om mijn huur te betalen maar die bijbaan zet geen zoden aan de dijk en ik kan niet te veel werken omdat ik dan last krijg van mijn schouder. Zelf wil ik even stoppen met werken tot/met juni en dan ander werk als vakantiebaan. Maar als ik stop dan moet ik wel mijn lening verhogen bij de ib (heb al een dikke studieschuld). Ik haat het, ik haat het, ik haat het.
Stomme bijbaan. Anderen vinden het misschien leuk maar ik niet! Morgen moet ik weer tijd verspillen aan dat stomme werk terwijl ik veel betere dingen te doen heb dan een beetje ranzige koffie verkopen en mars snickers verkopen die getest zijn op dieren. (Mars BV test zijn producten op ratjes waarbij ze de pootjes van de ratjes open snijden en dan dingen in hun pootjes spuiten om te kijken hoe snel de aderen dichtslibben zodat ze weer op hun verpakkingen kunnen vermelden hoeveel kcal er wel niet inzitten, blijft nog steeds ongezond hoor)
En ik haat windows en apple!
Oud 21-05-2009, 22:27
flappie
flappie is offline
sorry voor mijn geklaag aangezien er hier ook mensen zitten die echt wat te klagen hebben.
Oud 21-05-2009, 22:47
Alyssia
Alyssia is offline
Citaat:
Nou, dat is niet eens zo'n slechte vraag. Ik vind hem leuk, dus wil ik dat hij mij leuk vindt. En daar wil ik meer duidelijkheid over. En mocht het "leuk-vinden" wederzijds zijn, dan wil ik dat er eens wat meer gebeurt dan alleen samen zwemmen/muziek luisteren/praten/lopen. Dan wil ik een omhelzing, een kus, fysiek contact. Dat wil ik. En het liefst een beetje snel, want de tijd raakt op.
Datte. Voor jou ligt het wel wat anders omdat je vriend zo ver weg zit (of liever gezegd, jij zit ver weg) maar toch zitten we een beetje in hetzelfde schuitje. Bleeeh. Sterkte (is dat het goede woord?)

Ik ben blij met mijn paar dagen vrij.
Oud 21-05-2009, 23:17
Verwijderd
Citaat:
Nou, dat is niet eens zo'n slechte vraag. Ik vind hem leuk, dus wil ik dat hij mij leuk vindt. En daar wil ik meer duidelijkheid over. En mocht het "leuk-vinden" wederzijds zijn, dan wil ik dat er eens wat meer gebeurt dan alleen samen zwemmen/muziek luisteren/praten/lopen. Dan wil ik een omhelzing, een kus, fysiek contact. Dat wil ik. En het liefst een beetje snel, want de tijd raakt op.
ok, ik dacht dat dat laatste er wel al een beetje geweest was, maar daar is dus nog niks duidelijk. Dan snap ik ook wat beter waarom je 'gefrustreerd' bent (ik weet er even geen ander woord voor maar ik hoop dat je snapt wat ik bedoel). Is dat niet te benoemen wanneer je hem weer ziet?

ontopic: Ik zit vol, ik heb way te veel gegeten en en en blaat. Daar gaat mn gewicht mn figuur mn zelfbeeld mn goeie gevoel mn zelfvertrouwen en mn alles. Maar het was wel gezellig vandaag. En dat telt ook wel een beetje. Straks weer wat meer rust en veel fijne dingen in het vooruitzicht.
Oud 21-05-2009, 23:53
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Pff, ik wou dat ik eens wat meer durfde te voelen. Zodra ik bij mijn gevoel kom klap ik dicht en is het net alsof mijn hele lijf blokkeert.

Volgende week dinsdag intakegesprek... Ik weet echt niet wat ik kan verwachten en dat maakt me best wel bang.
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Oud 22-05-2009, 10:13
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Neeeeeeeeeee, al m'n verstandskiezen moeten worden getrokken En ik had een paar gaatjes, maar dat boeit me eigenlijk niet zo gaatjes vullen, tanden trekken daarintegen, help!
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 22-05-2009, 10:29
Verwijderd
Mjaaaaaah frustratie en boosheid ten top, maar ja, ik doe het allemaal zelf, dus is het gevecht met en tegen mezelf maar weer begonnen. kuttekop die ik ben.Bah.
Oud 22-05-2009, 10:46
Verwijderd
Overanalysing separates the body from the mind, zegt Tool heel wijs. Ik overanalyseer, en dan vooral de negatieve dingen - wat nou als ik niet meer verliefd ben, of hij, of het is gedoemd te mislukken, of het is niet goed genoeg, het is kut, waaah. Waarom overanalyseer ik niet eens 'wat nou als het gewoon goed is zoals het is'. Dingen zijn gewoon, en al die domme twijfels zijn nergens voor nodig. Ik moet mezelf heropbouwen, geloof ik.

Ooooh en metallica: trust me, daar heb je nu waarschijnlijk niets aan maar het valt echt heel erg mee ik moest ook alle 4 mn verstandskiezen laten trekken, en ik ben PANISCH voor tandartsen, uiteindelijk heb ik het ook goed overleefd. Sterkte ermee wel! ({)
Oud 22-05-2009, 10:54
Verwijderd
Jezus, ik HAAT mijn figuur! Werkelijk geen een kledingsstuk dat fatsoenlijk past! Allemaal door die kutheupen. Ja, blabla vrouwelijk blabla, maar maak dan ook godverdomme kleding die bij een vrouwelijk figuur past en niet bij die anorexiapatiëntjes van tegenwoordig!
Je zou denken dat iemand van 19 deze issues niet meer heeft, maar nee.
Ik voel me nog steeds waardeloos, ik kan niks. Ik ben niks.
Ik ben niet goed in school, ik ben niet knap, ik heb geen hobbies, nauwelijks vrienden en de vrienden die ik heb zie ik bijna nooit. *zucht*
Ik wilde juist zo hard doorwerken zodat ik om 12 uur klaar zou zijn met schoolwerk. Yeah right. Ik en iets lukken, dat gaat niet.
Oud 22-05-2009, 10:56
Verwijderd
*handje schudt met fade-away*
Oud 22-05-2009, 11:22
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
+1
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Oud 22-05-2009, 11:23
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Citaat:
Neeeeeeeeeee, al m'n verstandskiezen moeten worden getrokken En ik had een paar gaatjes, maar dat boeit me eigenlijk niet zo gaatjes vullen, tanden trekken daarintegen, help!
Hmm, ik ook, heb ik maandag te horen gekregen... Ik zie er echt duisent tegenop en als ik nu een afspraak maak is er nog een wachtlijst van 2 á 3 maand.... Nouja, ik weet in ieder geval hoe je je voelt
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Oud 22-05-2009, 11:42
Verwijderd
Citaat:
+1
+2
Oud 22-05-2009, 12:01
Verwijderd
ES geblaat. Bah, wat ben ik dik. Het vet blubbert overal, het is werkelijk niet om aan te zien. Ik snap best dat die twee meisjes in de sportschool steeds naar me keken. "Wat doet zo'n dikzak in de sportschool. Zo'n dik lijf en dan in zulke strakke sportkleding, ziet er echt niet uit." Eetbuien zijn echt zo ontzettend vreselijk, walgelijk, *piep*. En ik hoop zó dat ze nu even een tijdje wegblijven.

Maar eigenlijk heb ik gewoon hulp nodig.
Oud 22-05-2009, 14:56
Verwijderd
Citaat:
+2
+3


baaah ik heb ff gewoon geen zin meer hoor.
Oud 22-05-2009, 15:39
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
+ 4!

@ Metallica, ik moet dat misschien ook als ze niet hard gaan doorgroeien nu en zie er ook vreselijk tegenop. Heel veel sterkte!

OT: Bah, bah, bah. Ik heb er geen zin meer in. BLEGH. Gisteren wilde ik de hele dag leren, maar ik had een date met J. (wat trouwens errrrg leuk was!) dus liep me de hele ochtend zenuwachtig te maken en daarna was broertje thuis en ik heb zo'n last van m'n nek en schouders dat ik maar vroeg ben gaan slapen. En vandaag dus de hele dag studeren, NOT. Ik heb één artikel gelezen en ben bezig met een hoofdstuk uit het boek (gaap) wat ik niet meer ga afkrijgen want over een uur moet ik weg om te werken. Ook daar al geen zin in, morgen ook de hele dag werken. Jezus, dat wordt nog wat als ik vanaf september elke vrijdagavond ga werken. Maar goed, oke. Als ik vanavond thuis kom ga ik lekker mijn boek uitlezen en slapen, daar heb ik wel zin in! En dan morgen na m'n werk de hele verdere avond hard studeren & zondag de hele dag en dan begint maandag de hectiek. Bah, ik haat al dat geregel en gezeur van al die mensen om me heen en hmz. Grmbl. Sorry mensen, kan er niets aan doen het wil niet echt meer positief worden vandaag geloof ik. En wat ben ik in hemelsnaam op dit forum aan het doen. Als ik de tijd die ik aan andere dingen besteed (forum, msn, series kijken, roken, nadenken enz) aan mijn studie zou besteden zou ik cum laude afstuderen. Helaasch.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 22-05-2009, 16:10
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Aan de ene kant vind ik het natuurlijk hartstikke fijn dat ik nog steeds geen reactie heb op mijn mailtje over mijn hoofdstukindeling, maar aan de andere kant is het ook een beetje lastig, want nu weet ik nog steeds niet of het is goedgekeurd en aangezien ik maandag mijn eerste hoofdstuk moet inleveren, zou het op zich wel handig zijn om te weten of dat wat ik nu als eerste hoofdstuk heb, ook een eerste hoofdstuk mag worden.
gefeliciteerd ik hoop dat je een leuke dag hebt.

Citaat:
@darkfairy, slecht geslapen en m'n arm wat overbelast en dan ook vooral geen rust nemen. En moe nu door de slechte nacht dus ga maar snel slapen, en morgen lekker een uurtje langer blijven liggen.
oew ja dat is minder.
hopelijk heeft het slapen geholpen?.

ot.
ik heb echt te lang geslapen 15:00 van 23:30 tot 14:15.
vanavond maar is me wekker zetten om 8:00.
want ik ben nou al sinds ik wakker ben in paniek enzo.
en dat vind ik niet echt fijn en ik probeer wel afleiding enzo te zoeken.
en vanavond gaan we op feest bij een nicht van me.
en mischien zie ik nikkie van idols dan ook wel weer.
en ik ben net naar de jumbo en de albertheijn en de kruidvat geweest voor me moeder.
duurde lang voordat ik de aardappel kroketjes kon vinden.
maar ik heb ze gelukkig wel gevonden lekker me ipod meegenomen voor op de fiets.
vergeet ik brillen doekjes voor me eigen mee te nemen.
nouja die ga ik dan maar morgen halen.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 22-05-2009, 21:13
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Wow. En nu?
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 22-05-2009, 21:15
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ik ben maar heel bij me nicht op verjaardag geweest.
nikkie was er dit keer niet dat vond ik wel jammer.
en om 20:00 was ik alweer thuis.
en ik ben gisteren met me moeder en me nichtje naar woensel geweest.
ik heb voor het eerst een jurk met veel kleur gekocht.
en een t-shirtje met een tijger erop.
die had ik ook al in het paars en grijs.
en ik heb een nieuw paar oorbellen gekocht.
en van me moeder heb ik nog crocs gekregen en een enkelbandje.
uit het 1 euro winkeltje waar ze best wel leuke spullen hebben.
ik droeg wel vaker jurken maar dat waren zwarte jurken of zwart met paarsen jurken.
dat was een paar jaar terug want toen zat ik nog in de gothic stijl.
met doodskoppen en metal luisteren enzo ik vond er eeregisteren tekeningen van terug.
die heb ik maar gauw weggegooid want ik vond ze achteraf nogal erg raar om te bewaren.
en ik vond sommigen gedichten van internet terug enzo die heb ik ook maar weggegooid.
ik heb me doodskoppen allang weggegooid.
en nou spaar ik elfjes en ik heb er al 19 en ik ben er erg blij mee.
van me halfbroer had ik pas voor me verjaardag doodskop tissues gekregen en een doodskop kaars.
want hij dacht dat ik die dingen nog allemaal spaarde maar dat is niet meer zo.
maarja een kaars en tissues zijn altijd handig.
en 2 elfjes heb ik mee naar boekel genomen en op me kamer gezet.
want die had ik al dubbel.
en net heb ik onze hond uitgelaten me haren gewassen en het afwasmachine leeggehaald.
en mischien dat ik dadelijk weer eens een paar glaasjes sangria pak.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 22-05-2009, 23:43
Verwijderd
We kunnen een clubje oprichten

anyway, werk vandaag was leuk, ik space van de moeheid, ik zit een appel te eten en heb geen suiker gehad vandaag. Dat is goed, hopen dat het van het weekend ondanks de komende gezelligheid goed blijft gaan. Want nooit meer zwaar was mn motto. Pff.
Oud 23-05-2009, 09:10
Alyssia
Alyssia is offline
Succes Nattigheid

Hm, ik hoop dat het zulk weer blijft... anders moet ik me straks weer om gaan kleden en daar heb ik geen zin in. *rokje aan heb*
En verder wil ik hem en ik wil dat hij mij ook wil en me dat duidelijk maakt. Want stiekem laat ik het al te veel merken, maar het is zo leuk om te flirten. Vooral omdat het hem wrsch nog nooit echt is overkomen. Zijn reacties zijn zo leuk ^^"
Ik ben slecht and I love it.
En ik voel me ook wel een beetje schuldig maar da's dan jammer. Ik kan mijn gevoelens ook niet helpen. >.>
Oud 23-05-2009, 09:36
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
@darkfairy: Dank je wel! En ja, heb wel een leuke dag gehad

Het enige wat het een beetje bedierf was dat ik ging kijken of ik nog verjaardagsmailtjes had en die had ik niet, maar wel een mailtje van mijn scriptiebegeleidster. Heb hem vandaag pas geopend en ze wil me bellen Bellen! Terwijl ik niet van telefoneren houd en zeker niet in het Engels en zeker niet over scripties maar hmpf, er zit zeker niets anders op dan mijn telefoonnummer terug te mailen zeker?
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 23-05-2009, 10:25
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Citaat:
Is dat niet te benoemen wanneer je hem weer ziet?
Vanvond ga ik naar een concert van één van mijn favoriete bands hier en hij zou later komen omdat 'ie eerst nog wat moest doen. Nu blijkt dat hij helemaal niet kan komen omdat hij een afspraak heeft als het concert begint. Kan gebeuren, nu gaan we morgenochtend weer samen zwemmen en dan lunchen, maar daarna moet hij meteen weg omdat hij moet oefenen met z'n band. Veel tijd hebben we dus niet, en wanneer ik hem daarna weer zie weet ik nog niet. Vanaf donderdag is hij bijna niet meer in de stad.

Daarnaast is het hier gewoon heel lastig om een beetje privacy te krijgen. Hij huurt een kleine kamer in een klein straatje waar nog 4 van die kamers aan grenzen. De deuren staan altijd open, er lopen altijd mensen rond en de huisbaas let altijd op. Ik woon op de campus en daar moet iedereen die op bezoek komt zich registreren, paspoort inleveren totdat je weer weggaat en al het bezoek moet om 22:00 uur weg zijn. Als we zwemmen, eten of op de campus rondlopen zijn er altijd andere mensen in de buurt, hoe afgelegen je het ook probeert te zoeken. We zijn immers in China.

Ik denk dat dat er misschien ook wel iets mee te maken heeft. Hier hecht men schijnbaar toch wat meer waarde aan "Wat zullen ze er wel niet van denken?". Hij moet dus eigenlijk gewoon weer een keer op tijd langskomen, zodat hij ver voor 22:00 uur kan registreren en zo'n bezoek echt zin heeft. Mijn kamer is de enige plek waar we écht privacy hebben. Maar wanneer hebben we weer de gelegenheid daarheen te gaan... ik weet het niet.

Citaat:
Daar gaat mn gewicht mn figuur mn zelfbeeld mn goeie gevoel mn zelfvertrouwen en mn alles.
Wat zitten er hier ineens veel mensen met hun figuur en zelfbeeld, is het zomerjurkjes en rokjestijd geworden in Nederland? Niet druk maken, voortaan gewoon minder of gezonder eten en niet alleen letten op de meisjes die slanker/kleiner/mooier zijn, maar op het straatbeeld in het algemeen.

OT: Net heb ik een hele mooie uitgave van een klassieke Chinese roman in 4 delen gekocht: Droom van de Rode Kamer. Dat is een érg lang, moeilijk en klassiek boek. Ik moet het van mezelf lezen omdat ik straks in Nederland m'n Chinees echt op peil moet houden. Ook heb ik een "normale" roman gekocht, die ga ik ook lezen. Het duurt waarschijnlijk een jaar voordat ik één van die 4 delen of de roman uitgelezen heb, maar dat is het waard. Even kijken wanneer ik genoeg moed verzameld heb om er daadwerkelijk aan te beginnen... En ik heb een boekje "SOS Nederlands in 120 zinnen" gekocht, vanuit het Chinees naar het Nederlands. Mocht hij dan ooit naar Nederland komen (dat staat stiekem wel al in de planning) dan kannie alvast oefenen.
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 23-05-2009, 10:48
Verwijderd
@Blurred: Ai, inderdaad. Ik was vergeten dat veel dingen in China inderdaad gecompliceerder zijn. Echt een supermoeilijke situatie hoor! Ik hoop echt wel dat er een beetje duidelijkheid gaat komen, op wat voor manier dan ook. Maar als er al een beetje stiekeme plannen zijn om hem naar Nederland te laten komen een keer, dan vind ik dat wel positief klinken
En wat betreft mn zelfbeed: dat is gewoon slecht en als voor mij afvallen makkelijk was geweest, had ik er niet over gepiept


ontopic; zon-rotterdam-reggeaton-vrienden-vriendinnen-feest!
Oud 23-05-2009, 11:41
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Vogelvrij nog gefeliciteerd! En heb je een Engelstalige scriptiebegeleidster ofzo?

OT: net onze vakantie geboekt. Handig als je vriend bij een bungalowpark werkt en nog 2 cadeaubonnen heeft...nu hebben we dus zo ongeveer een gratis weekverblijf. Ben ook echt wel aan vakantie toe, ookal werk ik dan alleen 's middags. Gewoon even een totaal andere omgeving en lekker relaxen, zal me goed doen. Als het goed is, heb ik dan ook alle studiekeuzedingen en concerten achter de rug.

Gister nog 4 uur gewerkt, was wel relaxt, want er waren veel mensen vrij, dus het was lekker rustig. 1 heel apart gesprek gehad met een man van bijna een half uur. Hij kon geen baan vinden terwijl hij echt de ultieme werknemer was (in zijn branche). Het had wel enige raakvlakken met mijn studie, dus daar nog even over gesproken. Ja jammer dan dat ik professioneel en oppervlakkig moet blijven, af en toe wil ik gewoon op gelijk niveau met die mensen spreken, ook al ben ik eigenlijk aan het werk.

Vanavond naar Guido Weijers, in het theater bij m'n ouders. Niet erg praktisch, omdat we zo weg moeten en het 2,5 uur rijden is, maar dit is de laatste voorstelling daar. Volgend jaar hier maar iets proberen te bemachtigen. En nu zie ik m'n ouders ook weer eens.
Oud 23-05-2009, 14:40
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
We kunnen een clubje oprichten

anyway, werk vandaag was leuk, ik space van de moeheid, ik zit een appel te eten en heb geen suiker gehad vandaag. Dat is goed, hopen dat het van het weekend ondanks de komende gezelligheid goed blijft gaan. Want nooit meer zwaar was mn motto. Pff.
had je het tegen mij?.

@vogelvrij mooizo .

ot.
ik merk het nou wel dat ik gister 2 glazen sangria heb gepakt.
in plaats van me seroquel.
en ik zag op de weegschaal dat ik alweer ben afgevallen .
nou hopen dat me eigen weegschaal klopt net als die bij de dietiste.
want anders verheug ik me om niks.
en ik ben straks even met me moeder en me neefje naar schijndel gefietst.
en even naar de kruidvat geweest en naar nog wat anderen winkels.
en ik ben vast besloten om weer terug op me oude gewicht te komen.
en ik heb de laatste tijd zo'n dorst door de hitte denk ik.
en ook doordat ik me seroquel niet heb gepakt.
vanavond voor ik naar heb ga pak ik hem maar weer.
en morgen hebben we nog een comunnie overdag.
met s'avonds een barbeque en hoe ik dat doe de barbeque zie ik nog wel.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 23-05-2009, 15:35
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Lentekriebel en Vogelvrij: nog gefeliciteerd!

Ik voel me beroerd. Het is druk op het werk en we hebben eigenlijk te weinig mensen die kunnen werken. Ik heb vanaf woensdagmiddag tot vanmiddag gewerkt, nu een middag vrij omdat ik nog een hele dag echt niet trek. Omdat we eigenlijk te weinig mensen hebben loopt alles ook echt een beetje chaotisch. En het is echt heel druk geweest, dus ook constant veel geluid. Nu heb ik hoofdpijn en ik ben misselijk en mijn hele lichaam doet zeer. Ik zie zo erg op tegen Pinksteren volgende week, omdat het dan waarschijnlijk net zo wordt als de afgelopen dagen. Ik vind het fijn dat het eindelijk druk is, maar het is niet zo fijn als niemand kan werken. Dat wordt volgende week waarschijnlijk weer hele dagen werken. Ik heb helemaal geen weekend ofzo, want elke vrije dag werk ik en daarna ga ik weer naar school. En dan daarbij de stress van het vak, dat heel rommelig is en waarvan ik de week na Pinksteren tussentoets heb, dat helpt allemaal niet. Ik moet maar kijken hoe ik dat volgende week ga doen. Komende week maar hard werken aan het vak, zodat ik bijloop. Handig dat je voor de zelfstudie programma's nodig hebt die alleen op school op de computer staan Ik heb genoeg tussenuren deze week om dat allemaal te doen gelukkig. Ik vind dit echt een rotvak, alles is zo onduidelijk. Het maakt een chaos in mijn hoofd en dat ik nu even niet hebben.
Ik ben blij als Pinksteren geweest is en ik weer alleen school heb in plaats van werk

Ik hoop dat ik me morgen wel beter voel, want zo gaat het werken ook niks worden. Ik loop mezelf een beetje voorbij denk ik.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 23-05-2009, 18:06
Verwijderd
Citaat:
Vanvond ga ik naar een concert van één van mijn favoriete bands hier en hij zou later komen omdat 'ie eerst nog wat moest doen. Nu blijkt dat hij helemaal niet kan komen omdat hij een afspraak heeft als het concert begint. Kan gebeuren, nu gaan we morgenochtend weer samen zwemmen en dan lunchen, maar daarna moet hij meteen weg omdat hij moet oefenen met z'n band. Veel tijd hebben we dus niet, en wanneer ik hem daarna weer zie weet ik nog niet. Vanaf donderdag is hij bijna niet meer in de stad.

Daarnaast is het hier gewoon heel lastig om een beetje privacy te krijgen. Hij huurt een kleine kamer in een klein straatje waar nog 4 van die kamers aan grenzen. De deuren staan altijd open, er lopen altijd mensen rond en de huisbaas let altijd op. Ik woon op de campus en daar moet iedereen die op bezoek komt zich registreren, paspoort inleveren totdat je weer weggaat en al het bezoek moet om 22:00 uur weg zijn. Als we zwemmen, eten of op de campus rondlopen zijn er altijd andere mensen in de buurt, hoe afgelegen je het ook probeert te zoeken. We zijn immers in China.

Ik denk dat dat er misschien ook wel iets mee te maken heeft. Hier hecht men schijnbaar toch wat meer waarde aan "Wat zullen ze er wel niet van denken?". Hij moet dus eigenlijk gewoon weer een keer op tijd langskomen, zodat hij ver voor 22:00 uur kan registreren en zo'n bezoek echt zin heeft. Mijn kamer is de enige plek waar we écht privacy hebben. Maar wanneer hebben we weer de gelegenheid daarheen te gaan... ik weet het niet.



Wat zitten er hier ineens veel mensen met hun figuur en zelfbeeld, is het zomerjurkjes en rokjestijd geworden in Nederland? Niet druk maken, voortaan gewoon minder of gezonder eten en niet alleen letten op de meisjes die slanker/kleiner/mooier zijn, maar op het straatbeeld in het algemeen.

OT: Net heb ik een hele mooie uitgave van een klassieke Chinese roman in 4 delen gekocht: Droom van de Rode Kamer. Dat is een érg lang, moeilijk en klassiek boek. Ik moet het van mezelf lezen omdat ik straks in Nederland m'n Chinees echt op peil moet houden. Ook heb ik een "normale" roman gekocht, die ga ik ook lezen. Het duurt waarschijnlijk een jaar voordat ik één van die 4 delen of de roman uitgelezen heb, maar dat is het waard. Even kijken wanneer ik genoeg moed verzameld heb om er daadwerkelijk aan te beginnen... En ik heb een boekje "SOS Nederlands in 120 zinnen" gekocht, vanuit het Chinees naar het Nederlands. Mocht hij dan ooit naar Nederland komen (dat staat stiekem wel al in de planning) dan kannie alvast oefenen.
Ja maar en je vriendje dan?
Oud 23-05-2009, 18:53
Verwijderd
En dan was je 14. Dood..
Dat trekt mij natuurlijk weer aan.
Maar ik vind het zo zielig.
Oud 23-05-2009, 18:56
Verwijderd
@ lentrekriebel, vogelvrij. Volgens mij ben ik vergeten te feliciteren
Alsnog!

Voor iedereen die verstandskiezen laat/moet trekken.
Ik vond het echt niet fijn, maar het is per persoon verschillend.
Je kunt het ook bij de kaakchirurg laten doen. Voor diegene die het echt niet zien zitten
Oud 23-05-2009, 19:09
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ik zit hier lekker met me konijn op schoot .'
dat heb ik niet zo vaak meer gedaan maar ze is lief ^^.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 23-05-2009, 21:00
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
het konijn zat op me schoot.
toen kwam de hond eraan en ging gelijk weg.
het konijn was in zijn hok
omdat hij mijn badjas had onder geplast.
toen ging ik op de bank zitten en gelijk kwam de hond er weer aan.
lekker met de hond zitten kroelen.
en ik dacht net dat me ex online kwam.
zit ik blijkbaar alweer met zijn vriendin te msnen.
want hij zoekt blijkbaar niet te msnen zei ze.
ik heb hem maar de groeten laten doen door haar.
en ik kreeg de groeten terug.
naja we zien het wel hoe dat msnen verder gaat.
en vanmiddag toen ik met me moeder en me neefje naar schijndel ging.
kwamen we ook langs de plekken waar ik met hem gezeten heb.
en waar ik hem voor het eerst ontmoet heb.
en dat brengt veel herinneringen terug.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 23-05-2009, 21:58
Alyssia
Alyssia is offline
Hmm. Ik heb een fijne avond gehad met mijn vriendje. Hij was een beetje neerslachtig eerst, maar hij werd gelukkig steeds vrolijker naarmate de avond vorderde.
En toch kan ik het niet helpen om aan die andere jongen te blijven denken... Ik wil dat hij me wil. En dat heb ik al eens gezegd maar toch. Ik wil me gewild voelen, en sexy en interessant. Ik wil .. ja lustobject is zo slutty, maar toch wel beetje. Voor hem dan. Ik wil dat hij van mij droomt. Ik droom tenslotte ook van hem.
En nu moet ik gaan slapen, want ik moet morgen redelijk vroeg op want ik wil nog lekker uitgebreid douchen (zeg maar een flink uur in de badkamer doorbrengen) en daarna ga ik shoppen in Amsterdam met mijn moeder. Ik moet nog steeds een driekwart/korte broek hebben voor de zomer. Ik kan moeilijk in een lange broek (te warm) of juist een kort rokje (mag niet) postbodetje gaan spelen.
Oud 24-05-2009, 11:10
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
@Missy: Eigenlijk een Duitstalige Maar misschien kunnen we het gesprek toch in het Nederlands voeren. Ik weet niet.

OT: Gisteren was ik echt héél erg moe en ik voelde me rottig vanwege die scriptie, maar het werken ging goed en we hebben mooie cijfers gekregen bij het afdansen. En vandaag is het zondag en zondagen in Utrecht voelen altijd een beetje gek, maar wel fijn
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 24-05-2009, 11:11
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Citaat:
Ja maar en je vriendje dan?
Goed punt. Dat ik zelf overigens niet over het hoofd heb gezien hoor.

Laten we allereerst voorop stellen dat ik nog helemaal niets "fout" heb gedaan: ik houd nog niet eens handjes vast met deze jongen. De kans dat er de komende paar keren dat ik hem nog kan zien wel iets gebeurt is volgens mij vrij klein. Tot voor zover zijn we dus alleen vrienden, en vrienden kunnen je op zich best op komen zoeken, toch?

Als hij naar Nederland komt, dan doet hij dat waarschijnlijk met zijn nieuwe band, om te touren. Hij is van plan om dan ook naar Duitsland te gaan, daar woont een vriend van hem oid. Nu lijkt het mij sowieso, ook als ik de drummer niet leuk zou vinden, heel erg leuk om een Chinese band te helpen bij het regelen van optredens in Nederland. Het lijkt me echt gaaf om dat te doen, met ze mee te gaan en ze overal in te begeleiden. Dat zou een ideale baan zijn, en dit mag dan alleen een vriendendienst zijn, maar wel een hele leuke en interessante!

Daarnaast zijn dingen makkelijker gezegd dan gedaan. Die band moet eerst maar eens goed van de grond komen, al die Chinezen moeten eerst maar eens genoeg geld verzamelen om naar Europa te reizen een visum voor de EU krijg je ook niet zomaar. Mocht het met de band niet lukken, is hij van plan om gewoon zelf mij en die Duitse vriend te gaan bezoeken. Of dat financieel en praktisch gezien haalbaar is moet ik ook eerst nog maar zien.

Dat ik hem wel heel leuk vindt, dat hij niet weet ik dat ik thuis een vriend heb en dat mijn vriend niet weet hoe leuk ik deze jongen vindt; hoe dat gaat zien we wel mocht het ooit echt zover komen. Ik moet sowieso eens goed met mijn vriend praten als ik weer thuis ben.
__________________
没有什么不能够面对!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:00.