Oud 19-08-2009, 08:11
Alyssia
Alyssia is offline
Ik vind het vervelend dat ik nu telkens degene ben die smsjes stuurt. En dan krijg ik ook nog een kort afgeraffeld antwoord terug.
Ja ik snap heus wel dat ie het druk heeft met z'n intro enzo, maar is het nou zó moeilijk om 5 minuten even rustig een smsje te sturen naar je fucking vriendin?!

Gisteravond:
'Hee lief, leuk daar? [.verhaal..] Mis je ontzettend, hou van jou. xxxx<3'
Als antwoord:
'Hier gezellig mis jou ook wel, hou ook van jou x'

...
Ik ga vandaag gewoon niet smsen, hij kan de pot op.
Advertentie
Oud 19-08-2009, 08:35
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
@ Alyssia: ik zou in zo'n geval nog een korter smsje terugkrijgen . Maar goed, als jij het vervelend vindt, kun je gewoon even afwachten wanneer hij je wat stuurt.

OT: gisteravond echt een baalmoment. Bestel je bij Kruidvat foto's van 13x18 (omdat je een lijst gekocht hebt voor 5 foto's van 12x17), krijg je dus foto's van 12,7x16,8. En dat past dus niet. En ik weet wel dat bij 10x15-foto's digitale foto's altijd een stukje korter worden vanwege de andere verhouding van digitale foto's, maar ik had er niet aan gedacht dat het zo veel zou schelen dat het niet meer zou passen. Dus nu hebben we zelf passepartouts moeten snijden voor in de passepartouts in de lijst. Als je goed kijkt, zie je wat kleurverschil, maar goed, het moet zo maar. Als ik me er echt aan stoor, zal ik nog wel een keer bij de Hema diezelfde foto's bestellen in 15x20, ik ga er van uit dat dat wel buiten de passepartouts van 12x17 valt.
Vanmiddag ga ik naar de opticien, ben benieuwd wat hij gaat zeggen van mijn lens, want dit is echt niet goed zo. Al op vakantie raakte mijn oog geďrriteerd als ik mijn lens in heb, wordt helemaal rood en ik blijf er in wrijven.
Oud 19-08-2009, 08:53
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Alyssia: mijn vriend zou ook op die manier terugsmsen.
@ Hawahaai: ontsteking in je oog? Of je hebt hetzelfde als ik heb gehad, dat het door zuurstofgebrek komt, alleen had ik toen helemaal geen klachten behalve dat het rood werd.

OT: ik moet eigenlijk best veel doen, maar ik ben 's ochtends zo a-productief. Ik ga zo eerst stofzuigen en dan nog even de keuken er achteraan dweilen, dan is dát tenminste gedaan. Dan moet ik eigenlijk al een paar dagen m'n fiets naar de fietsenmaker brengen, maar iets weerhoudt me steeds om het te doen. En ik moet nog steeds een tandarts en dokter hier vinden, tis gewoon een kwestie van bellen of ze nog nieuwe patiënten aannemen. Het is best raar, ik bel de hele middag voor m'n werk en dat gaat prima en over een simpel telefoontje naar een dokter doe ik dan zo moeilijk.

En ik baal dat ik vanmiddag met dit mooie weer moet werken. Ik heb de laatste tijd veel mensen aan de lijn gehad die op het moment dat ik belde lekker op het strand lagen. Dan denk ik, dat wil ik ook wel. Oké, ik heb eigenlijk wel een auto nodig om vanuit hier op een fatsoenlijk strand te komen, maar dan moet ik maar genoegen nemen met het strand bij Vlissingen. Maar ik werk elke dag tot half 7 omdat het opeens mega druk is geworden.
Oud 19-08-2009, 09:02
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
@nattigheid nog gefeliciteerd.
heb je een leuke dag gehad?.

ot.
soms kun je je verbazen hoe mensen hier veranderen.
in positieve zin dan gelukkig.
en ik wil vanaf vandaag echt weer gaan lijnen.
want er is weer een kilo bij gekomen.
blegh dus nou geen snoep meer doordeweeks.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 19-08-2009, 09:52
roosjuh1988
roosjuh1988 is offline
net 2 dagen terug van vakantie.
Onze kat is overleden de avond nadat we op vakantie gingen. De buurvrouw overal gezocht en kon haar niet vinden dus kregen we na 3 dagen een smsje dat ze haar niet kon vinden. Ik wist almeteen dat ze dan wel dood moest zijn. Ze was ook al oud en het past ook wel bij haar om alleen weg te kruipen en te sterven. maar toch ik hield gewoon te veel van haar
en nu zit ik op mijn kamer na een nachtje slapen en ik vind het helemaal niet leuk. De huisgenoten zijn wel aardig.
maar bah.. straks introductie
__________________
#
Oud 19-08-2009, 09:55
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
@ Hawahaai: ontsteking in je oog? Of je hebt hetzelfde als ik heb gehad, dat het door zuurstofgebrek komt, alleen had ik toen helemaal geen klachten behalve dat het rood werd.
Het ziet er niet uit als een ontsteking, maar mijn oog is wel droog (ook zonder lens, maar dan heb ik verder nergens last van). Ik ben benieuwd wat de opticien straks zegt.

OT: ik schiet echt niet op, doe alleen maar onnuttige dingen.
Oud 19-08-2009, 10:30
Verwijderd
Alyssia, je vriend smst dat hij je mist en van je houdt en stuurt een kusje, ondanks dat hij in een intro zit waar meestal elke minuut van je tijd wordt ingevuld, en dan reageer jij met 'hij kan de pot op'?
Volgens mij mis ik hier iets
Oud 19-08-2009, 11:26
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
Het ziet er niet uit als een ontsteking, maar mijn oog is wel droog (ook zonder lens, maar dan heb ik verder nergens last van). Ik ben benieuwd wat de opticien straks zegt.
Klinkt wel een beetje wat ik had. Bij mij kwam het door zuurstofgebrek, m'n hoornvlies was daardoor aangetast. Met lenzen in kreeg ik hele rode ogen zonder verdere klachten. Zonder lenzen waren ze gewoon wit en had ik ook nergens last van. Na 4 weken controle bij de opticien, huisarts, oogarts en een antibioticakuur draag ik nu een bril. Ik had trouwens zachte lenzen, daarvan is de zuurstofdoorlating slechter dan bij harde (jij hebt toch harde?) Maar wacht het maar gewoon af, misschien valt het allemaal wel mee.

OT: ik heb gestofzuigd en gedweild en dat in deze hitte... Nouja, tenminste iets nuttigs gedaan. Die fiets die komt wel en de rest ook. Nu moet ik weg om te werken.
Oud 19-08-2009, 12:45
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Mja eigenlijk weet ik het ook niet en van hem krijg ik ook niet zo'n hoogte...
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 19-08-2009, 13:16
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Klinkt wel een beetje wat ik had.
Ik heb inderdaad harde lenzen. Mijn lens had aanslag (en misschien een krasje) op de binnenkant, waardoor het een beetje ruw/schurend aan kan voelen aan je oog (volgens de opticien). Mijn lens wordt nu schoongemaakt en gepolijst en dan zou het over moeten zijn. Hij raadde me aan om mijn oog 48 uur de tijd te geven (dus zonder lens) om het toplaagje bij te laten komen en dan gewoon weer mijn lens in te doen. Nu dus tot vrijdag mijn bril op, niet ideaal, maar we doen het er maar mee. Valt me nog mee, hopelijk is het hiermee dan ook opgelost.
Oud 19-08-2009, 13:30
Verwijderd
ik ben gestopt met roken... sinds gisteren en het gaatn eigenlijk best gioed. straks ben ik gewoon niet meer afhankelijk van dat rotspul en ruikt het weer lekker in mijn huis . Verder ben ik een beetje gestresst voor de introductie en voor een gesprek dat ik op school heb.
Oud 19-08-2009, 13:32
Alyssia
Alyssia is offline
Citaat:
Alyssia, je vriend smst dat hij je mist en van je houdt en stuurt een kusje, ondanks dat hij in een intro zit waar meestal elke minuut van je tijd wordt ingevuld, en dan reageer jij met 'hij kan de pot op'?
Volgens mij mis ik hier iets
Mja het is niet per se dat, maar normaal gesproken smst hij veel.. anderser. Ja ik weet niet hoe ik dat uit moet leggen
En ik had gewoon even een kutgevoel ook hoor, omdat ik hier helemaal alleen zit te stressen en ongesteld zit te wezen, dus misschien had ik het wat opgeblazen.

Inmiddels heeft hij gewoon weer een paar keer gesmst.
Oud 19-08-2009, 15:56
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Wat goed Lentekriebel Succes!


Zucht, mijn ouders ook soms. Nouja, nu heb ik wel weer wat te doen. Ik word wel een beetje moe van de dingen die door mensen op mijn bord gegooid worden. Soms zou ik willen, nouja doe maar liever wat vaker, dat ik mijn grenzen beter aan kon geven. Ik kan mensen ook niet aan een oplossing helpen, maar als ze dat wel verwachten wordt het wat lastiger.

Morgen weer meerijden met mijn man op de postroute. Lekker afleiding.
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 19-08-2009, 15:56
Verwijderd
Wat een gewhine. Ik haat het dat ik de beslissing niet kan/wil maken/durf te maken. Ik haat het dat mijn potentiële baantje 2 lokaties heeft en dat je niet kunt aangeven waar je graag wilt zitten. Want 6 uur reistijd per week vind ik genoeg, dus ik wil een baantje in Utrecht en anders niet. En als ik het aangeef ben ik bang dat ik uitgeselecteerd word.
En M. gaat honours doen, super fantastisch fijn leuk ik weet het niet meer

Ik wil een coach.
()
Oud 19-08-2009, 19:38
Verwijderd
thanks voor de felicitaties! Had een onverwacht leuke verjaardag met walgelijk veel taart () en onveracht veel familie en vrienden. En dat deed me heel goed. Net als alle felicitaties vanuit de hele wereld.
Oud 19-08-2009, 21:06
Alyssia
Alyssia is offline
Mnaaaaah ik ben mn haar gedeeltelijk zwart aan het verven (uitwasbaar, wel!) en over vijf minuten moet ik het eruit spoelen en ik ben zoooo benieuwd of het een beetje gelukt is.

Ik heb trouwens wel een leuke vlek bij mn haargrens, maar de bende op mn handen heb ik er ook afgekregen dus daar moet het ook wel lukken zo. Het is tenslotte geen permanente verf.

Ik zal zo even editten met comments op het resultaat En misschien zelfs een foto
Oud 19-08-2009, 22:14
Alyssia
Alyssia is offline
Tiihiii tis best leuk gelukt En nu snel slapen!
Oud 19-08-2009, 22:20
kroot
kroot is offline
Ben vandaag lekker naar het strand geweest. En ik heb hippe crocs gekocht, die bestaan ook. Foto:
Oud 20-08-2009, 00:07
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Terug van vakantie, morgen dit topic maar eens bijlezen, volgens mij heb ik aardig wat gemist! Nu eerst maar eens mijn bed in, zien of ik weer een beetje een normaal dag en nacht ritme terug kan krijgen.
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Oud 20-08-2009, 09:19
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Hawahaai: dan viel het toch nog mee, gelukkig!

OT: niet echt lekker geslapen vannacht ondanks dat het raam wagenwijd openstond. En ik heb 5 muggenbulten op m'n bovenbeen en die jeukten verschrikkelijk. Maar lekker op tijd opgestaan en nu is het hier redelijk koel (vergeleken bij gisteren) en het waait een beetje. Maar het ziet er echt dreigend uit, net zijn er al een paar spetters gevallen. Ik vrees echt voor vanmiddag, maar voordat het hier is, zit ik al op m'n werk gelukkig en vanavond zien we dan wel verder. Misschien is het onweer hier dan wel al weg. *hoopt*

Zo toch maar eens m'n fiets naar de fietsenmaker brengen, anders blijft vriendje vragen waarom ik dat nog niet gedaan heb. Dan ook alvast maar boodschappen doen, dan hoeft dat vanavond in het noodweer niet meer. Vanmiddag weer werken en ik hoop dat ze nu wat meer mensen gaan inzetten, want het was gister zó enorm veel, er lag nog een hele dikke stapel te bellen mensen.
Oud 20-08-2009, 11:06
Verwijderd
yeah <3<3
Oud 20-08-2009, 12:47
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
ik voel me echt klote momenteel...
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Oud 20-08-2009, 14:09
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ik ben best wel onrustig.
en ik hoop dat het parachut springen voor me ouders vandaar door gaat.
en de jongen hier van de afdeling waar ik mee corvee heb.
die kan de rest mooi alleen doen vanavond.
en er loopt sinds gisteren middag voor een paar dagen een jongen mee hier op de afdeling.
die nog op de gesloten afdeling zit.
en hij ziet er best wel eng uit.
en dan is het de bedoeling dat hij over een tijdje mischien op deze afdeling word opgenomen.
maar ik vertrouw hem niet zo.
en hopelijk komen me ouders vanavond nog op bezoek.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 20-08-2009, 15:27
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Verhuisd

Nou ja, ik woon nu ergens anders en mijn spullen zijn hier ook, maar het bed en de kasten zitten nog niet in elkaar en het is hier één grote puinzooi
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 20-08-2009, 18:57
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
@ Hawahaai: dan viel het toch nog mee, gelukkig!
Ja. Hopelijk gaat het morgen ook weer goed met mijn lens, ik heb nu al weer genoeg van mijn bril

OT: Ohoh, ik ben benieuwd wat voor noodweer hier zodadelijk losbarst. Had beter vanmiddag kunnen zijn, dan hadden we nu nog even naar het winkelcentrum kunnen gaan, daar had ik wel zin in.
Morgen voor het eerst "werken", of eigenlijk de voorbespreking voor het nieuwe schooljaar wat maandag begint. Als ik de namen maar een beetje snel kan onthouden... Ik vrees dat er nu nog maar 3 zijn waarvan ik de naam nog bij het gezicht weet
Oud 20-08-2009, 19:57
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
me ouders zijn vandaag niet wezen parachut springen.
het mocht niet vanwegen het lucht alarm.
en nou gaan ze morgen middag springen.
en ik mocht mee kijken.
maar ik blijf toch maar hier.
we hebben morgen alleen maar yoga als programma.
morgen vroeg van 9:15 tot 10:30.
en verder helemaal niks.
maar dat is ook weleens fijn.
een rustig programma net als vandaag.
en ik ben best wel onrustig.
ik heb afleiding proberen te zoeken.
maar ik heb toch gekrabt.
en ik ben toen maar naar de verpleging gegaan.
en ze heeft om 1 ding iets heen gedaan.
en ik mocht me seroquel eerder nemen.
en ik heb heel veel vreetbuien.
en dat is ook nogal kut.
en nou doe ik het maar rustig aan.
en om me tas voor het weekend in te pakken is morgen tijd zat.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 20-08-2009, 20:17
Alyssia
Alyssia is offline
Vandaag ben ik naar mijn kamer in Middelburg geweest!
We gingen vroeg weg, we waren om 1 uur al aanwezig, terwijl ik pas om 4 uur mijn sleutel kon ophalen. Dus toen zijn we eerst naar het centrum gelopen (het is dus een kwartiertje lopen in 35 graden, dus als het kouder is zal het wel sneller gaan). We hebben daar wat gegeten en gedronken en toen zijn we over de markt gelopen. Ik heb een heel mooi zwartje jurkje gekocht en een zwart gebreid mutsje die je zo achterop je hoofd zet!

Daarna gingen we weer terug en kon ik mijn contract tekenen, heel spannend allemaal En daarna kreeg ik de sleutel. Ik woon op nummer 125, op de vierde verdieping. Het is de eerste kamer rechts van de linkse gang, dus ik hoef gelukkig niet zo ver te lopen telkens. Nadeel is wel dat iedereen langs mijn kamer moet en ik weet eigenlijk niet hoe gehorig het is. Ik heb één buurman genaamd Sven, maar hij was niet thuis. Ik zag het staan op alle plakkertjes die op zijn deur plakten
Ik ben er meteen drie medestudenten tegen gekomen die ik al via facebook kende - echt heel leuk om ze te ontmoeten!
Morgen gaan we er weer heen, maar dan met alle grote meubels. Alle kleine spullen heb ik inmiddels versleept. Gelukkig zijn er liften . Gelukkig mag ik wel boren, dus morgen meteen maar wat foto's en schilderijtjes ophangen! Foto's komen later een keer, als het allemaal ingericht is. Want nu zie je niet echt diepte op de foto's ofzo.
Oud 20-08-2009, 21:30
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Als ik zo achter mijn beslissing sta, waarom voelde ik mezelf gisteren dan zo vaag toen ik weer bij mijn ex-vriend thuis was? Ik was laatst jarig, en hij had een tijdje terug als verrassing al kaartjes voor een uitvoering van het European Youth Orchestra in het concertgebouw geregeld. Ondanks alles ging dat gewoon door. Leuke verrassing, hij wilde iets doen dat we allebei nog nooit gedaan hadden en een klassiek concert is/was dat zeker. Ook leuk omdat de Koningin gewoon ook in het publiek zat.

Maar ja, dan ben je zo samen op stap, merk je dat de wederzijdse aantrekkingskracht echt niet helemaal weg is, en ineens is dat dan sterker dan daarvoor. Omdat het zomer is, omdat je samen iets leuks doet, omdat gevoelens gewoon niet ineens weg zijn? Ik wil hem wel knuffelen en tegen hem aan gaan staan, maar heb niet de behoefte om hem te gaan zoenen ofzo, gisteren wist ik dat ineens niet meer zo zeker. Ik weet het nog steeds niet zo zeker.

Hij heeft zich al ingeschreven op een datingsite omdat hij niet alleen wil zijn. Mijn moeder zei vandaan: "Kun je toch niet gewoon met hem verder?" Soms snap ik dan ook echt niet waarom ik dat niet kan. Mijn moeder zei vandaag ook: "Ja, na acht jaar zet ze hem zomaar aan de kant". En daar ben ik maar niet op ingegaan, omdat ik geen zin in een discussie en/of ruzie had. Zo is het toch niet? Zien mensen dat zo?
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 20-08-2009, 21:37
Verwijderd
knuffel voor Blurred. I know how you feel.
Oud 20-08-2009, 21:53
Verwijderd
Kies mij, jij bent mijn leven
Oud 21-08-2009, 08:24
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
Citaat:
(...)"Ja, na acht jaar zet ze hem zomaar aan de kant". En daar ben ik maar niet op ingegaan, omdat ik geen zin in een discussie en/of ruzie had. Zo is het toch niet? Zien mensen dat zo?
Ik vind die gedachte niet zo raar, vooral omdat ze ziet dat jullie nog steeds goed met elkaar op kunnen schieten. Zelf zeg je ook dat je nog van hem houdt en hem zelfs aantrekkelijk vindt. Ofwel, het klinkt alsof jullie een leuk stel zijn.

Maar... als het klopt dat hij iemand is die altijd in hetzelfde dorp blijft wonen, dat je leven met hem dus ook al vaststaat als je daarvoor kiest, dan snap ik heel goed dat je niet bij hem wil blijven. (als je moeder dat niet begrijpt, omdat ze zelf ook altijd in hetzelfde dorp is blijven wonen kan je haar nog altijd zeggen dat jullie uit elkaar zijn gegroeid, op een bepaalde manier klopt dat). Ik weet niet of hij misschien stiekem ook wel wat avontuurlijker wil leven, dan zou er nog een kans in kunnen zitten. Toch? Maar als dat er niet inzit lijkt het me erg moeilijk.
__________________
To eu zčn
Oud 21-08-2009, 09:32
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
Ja. Hopelijk gaat het morgen ook weer goed met mijn lens, ik heb nu al weer genoeg van mijn bril
Ik hoop het voor je en ja, ik had ook zo'n hekel aan mijn bril. Nu ik er permanent een draag gelukkig niet meer, maar als je lenzen hebt, wil je gewoon zo min mogelijk je bril op.

OT: als ik vandaag weer tot half 7 moet werken, heb ik deze week voor het eerst sinds ik hier werk het maximaal aantal uur gewerkt. Het is steeds zo enorm druk en dan krijgen we inmiddels wel hulp, toch waren we gisteren om half 7 nog niet klaar.
Morgen gaan vriendje en ik naar Rotterdam, naar Donner. Dit staat al een paar jaar op de planning en toevallig dachten we er deze week weer eens aan. En als we daar toch zijn, wil ik meteen nog een beetje sighseeing Rotterdam doen, want ik ben er echt nog maar 1 of 2 keer geweest (muv. het station dan).
Oud 21-08-2009, 09:57
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Grr, ik had voor de bruiloft een blouse gekocht, maar nu blijkt ie niet te passen op de nette rok die ik heb... Dan maar een spijkerbroek, al vind ik dat heel erg stom om te dragen naar een bruiloft. Maarja, eigen schuld, had ik het maar eerder moeten uitproberen ipv de ochtend van te voren

Edit: huisgenoot zei dat ik er netjes uitzie, dus dat stelt me wel weer gerust
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 21-08-2009, 10:30
Verwijderd
Nu school nadert schiet ik alweer in de stress.
Omdat diegene waarmee ik het pws samen deed van school is gestuurd.
Alleen maken wil ik best. Maar niet alleen presenteren.
Lekker koosvriendloos. Ik moet alles nog zien te combineren. School, vriend, en werk.
Oja plus mijn 'psychische gezondheid'. Behandeling, en medicatie.
En voor dat laatste kruip ik lekker weg.
Oud 21-08-2009, 11:06
Verwijderd
het is een konijn, verdomme
en ook 'gewoon' zoveel liefde en knuffels
kleed zich jaren '30, en het stáát d'r..
zucht <3
Oud 21-08-2009, 12:09
Verwijderd
en een vriend van me mag haar niet, daar kan ik niks aan doen, helaas, hij wil weigert een woord tegen me te spreken (tegen haar) en als ik bij haar ben, krijg ik alleen vuile blikken van 'm.
nou laat dan maar..echt zonde, maar dan maar geen vriendschap dude..
Oud 21-08-2009, 16:13
Verwijderd
Ik heb de hele dag dit lied al in mijn hoofd, écht irritant.

Late at night, you're taking me home.
You say you wanna stay, I say I wanna be alone.
I say I don’t love you, but you know I’m a liar
Cause when we kiss, ooh, fire…
Oud 21-08-2009, 16:23
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Tshe nog vor het iets is al weer verknalt. En ook nog om dat gene waar ik zelf zo gruwelijk van baal in m'n leven. Saaiheid. Verdomme. Gezocht: Actieve vriendengroep die mij op sleeptouw wil nemen.
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 21-08-2009, 17:05
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Ik hoop het voor je en ja, ik had ook zo'n hekel aan mijn bril. Nu ik er permanent een draag gelukkig niet meer, maar als je lenzen hebt, wil je gewoon zo min mogelijk je bril op.
Ik heb inmiddels ruim 9 jaar lenzen, daarvoor had ik ruim 9 jaar een bril. Ik was toen zo ontzettend blij met mijn beslissing om lenzen te nemen en ben dat nog steeds. Al heb ik in het weekend, als ik een dag mijn huis niet uit ga, ook wel eens gewoon de hele dag mijn bril op, maar dat is dan alleen als anderen (mijn vriend uitgezonderd) me niet zien

OT: vandaag vergaderd en bezig geweest in de klas. Maandag heb ik vrij, maar ga ik toch maar even aan het begin van de ochtend, zodat ik kennis kan maken met de kinderen en hun ouders. Dan heb ik dat meteen maar vast gehad. Ik mocht van mijn duocollega de klas verbouwen, zodat het er weer eens anders uit zag (zij had al jaren dezelfde, naar mijn idee te rommelige, klasindeling). Ik heb dus heerlijk gesjouwd en gedaan en ben nu best tevreden!
Nu weekend, waarschijnlijk het laatste weekend met rust, want als het schooljaar eenmaal begonnen is, kan ik nooit een weekend helemaal niets doen. Ik moet er dus maar van genieten nu
Oud 21-08-2009, 18:19
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Citaat:
Kies mij, jij bent mijn leven
Nou, dat had hij kunnen zeggen.

Citaat:
En als we daar toch zijn, wil ik meteen nog een beetje sighseeing Rotterdam doen, want ik ben er echt nog maar 1 of 2 keer geweest (muv. het station dan).
Wha, het station kan dan ook wel een verrassing worden, dat ligt nog helemaal in puin!

Citaat:
(als je moeder dat niet begrijpt, omdat ze zelf ook altijd in hetzelfde dorp is blijven wonen kan je haar nog altijd zeggen dat jullie uit elkaar zijn gegroeid, op een bepaalde manier klopt dat). Ik weet niet of hij misschien stiekem ook wel wat avontuurlijker wil leven, dan zou er nog een kans in kunnen zitten. Toch?
Nou, je slaat de spijker op zijn kop, dat heeft mijn moeder precies zo gedaan. En mijn ex-vriend (pft, ik merk dat ik nog steeds automatisch "vriend" wil typen... ) is echt niet avontuurlijk ingesteld. Hij blijft het liefst voor altijd in zijn eigen stad wonen, binnen de provincie verhuizen zou hij al niet leuk vinden. Laat staan tijdelijk naar de andere kant van de wereld gaan. Dat is dan ook wel het enige waarin we niet bij elkaar passen, maar wel iets essentieels, blijkt nu. En die kans die er misschien nog in zit tsja... Ik zit ook met die drummer in China hé, waar ik nu eigenlijk mee ben, die me enorm mist en me serieus op wil komen zoeken in februari.
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 21-08-2009, 18:33
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Misschien zijn er toch 2e kansen... Wat doe je op een date?
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 21-08-2009, 19:19
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Blurred: wat betreft station Rotterdam Centraal, ik weet het, ze zijn daar al meer dan een jaar mee bezig. Gelukkig kom ik er niet (meer) zo vaak.

OT: uiteindelijk net niet het volle aantal uren gewerkt vandaag en daarom kom ik dus uit op 27u deze week. We hebben echt superveel achterstand weggewerkt. Ik heb echt veel vervelende mensen aan de lijn gehad, veel betweterige Nederlanders die mij vast 'een domme muts' vonden als ik hun vragen niet kon beantwoorden. Met één man had ik het vrijwel meteen alweer gehad en ik had echt zin om op te hangen, maar ik ben heel beleefd gebleven. Wel lastig soms.

We gaan morgen lekker 1e-klas reizen met de zomertoer, dat is net ietsje goedkoper dan 2x een retour. Alleen wel balen dat er werkzaamheden zijn op onze route, maar volgens vriendje mogen we niet klagen omdat we de rest van de reis 1e klas zitten. En zo ver is het nou ook weer niet (vergeleken bij de afstanden die ik gewend ben).

Zo lekker Popstars kijken
Oud 21-08-2009, 22:19
Alyssia
Alyssia is offline
Poeh Blurred, wat een gedoe. Ik hoop echt dat je er snel uit komt!

--

Vandaag heb ik alles in mijn kamer gezet, het is echt heel mooi en ruim! Ik zal later nog wel eens foto's zetten, want nu is het nog niet eens ingericht zeg maar. Alle kleine spullen zitten nog in dozen. Woei. Nu snel slapen, morgen nog een leuke dag hebben met vriendje en andere mensen En dan zondag echt verhuizen!
Oud 22-08-2009, 00:52
Verwijderd
hij heeft geluk gehad. echt heel veel. dat ik de mildheid zelve ben, en geen duwend alfamannetje.
oei
maar snel slapen nu..
Oud 22-08-2009, 03:25
Verwijderd
En weer iemand die me erop wijst dat ik moet doen wat ik wil. Zonder dat ze in de gaten hebben hoe moeilijk het is om dat aan te horen. Maar ik zit op dit moment weer op een plek waar ik weer iets bijzonders meemaak en dat blijft de rest van mn leven bij me. Ongeacht wat er gebeuren gaat. En dat is een hele fijne ervaring.
Oud 22-08-2009, 04:32
Verwijderd
Soms ken ik mezelf niet meer terug. Soms laat ik zoveel over m'n kant gaan en dan herinner ik me hoe ik maanden geleden was. Ik voelde me toen veel fijner met mezelf. Maar damn, wat is het toch moelijk om dat zelfvertrouwen en zelfrespect terug te krijgen.

Ach het komt er vast wel weer. Ik zou alleen willen dat het iets sneller ging.
Oud 22-08-2009, 07:01
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@ Blurred: *knuff* en verder: ik vond 't best wel 'shocking' om te lezen dat je ex-vriend zich nu al heeft ingeschreven op een datingsite.. komt wel erg wanhopig over, of ligt dat aan mij?

OT: Oke ik voel me erg volwassen en cool, maar ook een beetje angstig. Gisteren verteld bij therapie dat ik voor het eerst sinds jaren weer uit kan kijken naar de toekomst, dat dat zo lang geleden voor me is. Dat was natuurlijk erg positief, maar ze maakte zich blijkbaar toch een beetje zorgen om de uitslag van de vragenlijsten van laatst, dus die gaan we volgende keer bespreken (ben zelf toch ook wel erg benieuwd!). Maargoed, deze week moet ze ineens het ziekenhuis in voor een 'ingreep' wat niet ernstig was maar toch ga ik me dan ongerust zitten maken.. 't Zal niet de eerste keer zijn dat ik ineens een therapeut kwijt raak.
Verder weet ik wanneer ik moet afrijden en dat is al schrikbarend snel.. Vind het nu best wel eng worden enzo, heb ook 't idee dat ik best wel veel commentaar nog krijg (maar of het nou kritiek is of om me te herinneren aan iets..) maar m'n instructeur vindt wel dat ik er klaar voor ben. Nja, we zien wel. Oh en gisteren eindelijk J. weer gezien na 3,5 maand in het buitenland en ze was zo heerlijk ontspannen en zichzelf enzo, dat was echt als vanouds!
Vandaag laatste werkdag van deze week (en dan de hele volgende week nog) en voor het eerst met de nieuwe collega. Gisteren even een glimps van opgevangene en ze kwam opzich wel leuk over, maar we zullen het zien vandaag. Ben dan ineens heel erg bang dat ik allerlei fouten ga maken waardoor ik zelf heel onervaren lijk. Hihi.
En verder ben ik helemaaaaal niet moe ofzo

*positiefpositiefpositiefpositief*
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 22-08-2009, 10:06
Verwijderd
Mijn gewicht gaat wel heel hard naar beneden op het moment. En eigenlijk snap ik dat niet, iets met eetbuien. Maar ik vind het wel een beetje eng worden en wat als je huisarts me nu echt op wil laten nemen?
Oud 22-08-2009, 10:21
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Citaat:
En weer iemand die me erop wijst dat ik moet doen wat ik wil. Zonder dat ze in de gaten hebben hoe moeilijk het is om dat aan te horen.
Waarom is dat moeilijk om aan te horen?

Citaat:
komt wel erg wanhopig over, of ligt dat aan mij?
Hij wil gewoon niet alleen zijn. Hij kijkt verder, naar de toekomst, en daarin ziet hij zichzelf met een vriendinnetje. En die kom je nu eenmaal niet altijd in de supermarkt tegen. Toen ik hoorde dat hij zich al zo snel ingeschreven had en merkte hoezeer hij liefde/een vrouw nodig heeft, voelde ik me wel slecht.
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 22-08-2009, 10:34
Verwijderd
Citaat:
Waarom is dat moeilijk om aan te horen?



Hij wil gewoon niet alleen zijn. Hij kijkt verder, naar de toekomst, en daarin ziet hij zichzelf met een vriendinnetje. En die kom je nu eenmaal niet altijd in de supermarkt tegen. Toen ik hoorde dat hij zich al zo snel ingeschreven had en merkte hoezeer hij liefde/een vrouw nodig heeft, voelde ik me wel slecht.
Ja, maar ondanks dat je je nu slecht voelt, moet je voor jezelf blijven kiezen. Er is een reden dat het zo gelopen is, probeer je die voor de geest te blijven zien.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:33.