Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-01-2010, 17:50
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een probleem ik maak me veel te druk om dingen. Zo nu ook weer we zaten in de klas en hadden het over auto's en treinen en zo. En op een gegeven moment maakte ik een opmerking tegen iemand. maar jij woont vlak bij de trein als je er dan een keer voor wil springen hoef je niet ver te lopen. Maar achteraf bedenk ik me dat dit best wel lullig over kan komen dus nu maak ik me er druk over. Wat kan ik hier aan doen??/
Ik vind dat helemaal geen gemene opmerking, eerder een goede grap, tenzij je weet dat die persoon echt onstabiel is

OT: oh wat ben ik vrolijk
Advertentie
Oud 28-01-2010, 18:00
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een probleem ik maak me veel te druk om dingen. Zo nu ook weer we zaten in de klas en hadden het over auto's en treinen en zo. En op een gegeven moment maakte ik een opmerking tegen iemand. maar jij woont vlak bij de trein als je er dan een keer voor wil springen hoef je niet ver te lopen. Maar achteraf bedenk ik me dat dit best wel lullig over kan komen dus nu maak ik me er druk over. Wat kan ik hier aan doen??/
Hee Maarten, ik heb je wel vaker van dit soort berichtjes zien plaatsen. Volgens mij maak je erg snel en veel zorgen over dingen die anderen misschien zelfs alweer vergeten zijn. Je begint zelf ook al met 'ik heb een probleem'. Is het misschien goed om eens met je ouders of huisarts hierover te praten? Want je hebt er volgens mij veel last van.

Zo'n opmerking flap je er waarschijnlijk zomaar uit en de meeste mensen zullen het echt wel zeggen als ze beledigd zijn. Ik vind het geen superopmerking, maar ik zou me er niet te veel van aantrekken, dus maak je daar niet te veel zorgen over. Maar denk er eens over om je zorgen te bespreken, oke? Dat kan je echt goeddoen!

@ metallica: gefeliciteerd!
@ topic:
Zo, nu ga ik echt weer verder studeren. Haha, zoiets post ik altijd, maar ik geloof er (half) in dat dat me dan activeert ofzo. Soms werkt het ook wel. Belangrijk blok, weinig tijd en ik heb mezelf een groot nieuw doel gesteld, dus werken, nu!
Oud 28-01-2010, 19:25
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
gelukkig is het vanmorgen allemaal uitgepraat.
ik moest er wel van huilen.
maarja dat is beter dan am.
en nou wil ik toch in het weekend daar blijven.
nou het allemaal uitgepraat is.
en gelukkig ben ik daar morgen vroeg al.
en als het werk morgen wel doorging.
dan had ik er erg tegen op gezien.
dus ik ben blij dat het morgen niet door gaat.
en we hebben morgen ook niet zo'n druk programma.
so'chtend's alleen yoga van 9:15 tot 10:30.
en s'middag's van 13:30 tot 14:30 yoga.
en dan nog van 15:00 tot 16:00 week afsluiting.
met iemand van de verpleging erbij.
en dan hoop ik dat het verder een lekker rustig weekend word op de afdeling.
en vanmiddag heb ik al me sleutel gekregen van me slaapkamer.
zodat ik als ik onrustig word ofzo me even daar kan afzonderen.
en daar ben ik wel blij mee.
alleen de psychiater had lexapro 10 mg op het recept gezet.
in plaats van 20 mg.
dus die wouden ze niet meegeven bij de apotheek.
dus morgen maar even om een nieuw receptje vragen.
en ik voel me voor de verandering onrustig.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 28-01-2010, 19:48
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
@ Maarten: Ja, ik heb je hier ook wel eens eerder horen zeggen dat je jezelf een te grote flapuit vindt die soms te harde opmerkingen maakt. Maar als die persoon waartegen je deze grap maakte niet toevallig net zei dat hij van plan is zelfmoord te plegen oid, vind ik je opmerking echt niet te grof hoor. Hoe reageren de mensen in je omgeving op dat soort grappen? Als zij zich er niet aan lijken te storen zou ik me niet zo druk maken als ik jou was.

OT: De dealine voor drie(!!) artikelen is bijna, ik moet aan alle drie nog vrijwel beginnen, had ze al af moeten hebben, maar als ik thuiskom van werken wil ik eigenlijk alleen maar slapen. Iemand moet mij eens een goede schop onder de kont geven oid, want als je lid bent van de redactie van een tijdschrift dan moet je er natuurlijk wel echt voor schrijven. De hoofdredacteur is volgens mij niet zo blij met mij.

P.S: Ik vind drs. P echt helemaal geweldig.
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 28-01-2010, 20:11
Verwijderd
Ik zit niet lekker in mijn vel.
Het is erg onrustig in mijn hoofd en mijn hoofd zit vol met rottige en vervelende gedachte`s .
Ik ben erg aan het vechten met mijn gevoel en met mijn verstand, wat niet fijn is.
Het is net of dat er een engeltje en een duiveltje in mijn hoofd zitten, die met elkaar aan het vechten zijn. Erg rottig en vervelend is dat en je wordt er heel erg moe van in je hoofd, wat niet fijn is .
Ik ben heel erg bezig over de toekomst en met het wonen.
Het wonen in Veldhoven ( ik woon in een woonvorm met 24 uurs begeleiding ) ging niet echt goed. Ze wisten mij op een gegeven moment niet meer goed te begeleiden, iets wat niet handig is als je PDD-NOS ( autistisch ) bent.
Ik werd dus daardoor machteloos en wanhopig en kreeg hoe langer hoe meer last van woede uitbarstingen, wat natuurlijk niet fijn was.
Nu ben ik opgenomen in GGZ-Oost Brabant Huize Padua in Boekel en ze gaan kijken hoe ze mij het beste kunnen begeleiden en helpen en ook kijken ze wat voor begeleiding ik nodig heb en of de woonvorm waar ik nu woon wel goed voor mij is.
Het is dus allemaal spannend voor mij en ook best wel moeilijk.
En het enige wat ik kan doen is afwachten, afwachten en nog eens afwachten .
Het leven vind ik op dit moment niet gemakkelijk en erg moeilijk en heb erg veel last van de gedachte liever dood te willen, dan te moeten blijven leven.
Het valt allemaal niet mee .

Groetjes Diddlina
Oud 28-01-2010, 20:14
Verwijderd
@darkfairy: Ik vind het gezellig dat je van het weekend weer naar de afdeling komt .
Kunnen we gezellig spelletjes doen, winkelen, kletsen enz.
Hoef ik me eigen niet alleen te voelen op de afdeling .

Groetjes Diddlina
Oud 28-01-2010, 20:33
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
@darkfairy: Ik vind het gezellig dat je van het weekend weer naar de afdeling komt .
Kunnen we gezellig spelletjes doen, winkelen, kletsen enz.
Hoef ik me eigen niet alleen te voelen op de afdeling .

Groetjes Diddlina
ik vind het ook gezellig
dan kunnen we het samen gezellig maken.
en kom op volhouden jij he.
en ik laat je je zeker niet alleen voelen .
en ik zie je morgen vroeg.

ot.
ik ben moe.
ik ga maar in bed tv kijken.
morgen weer vroeg op.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 28-01-2010, 21:16
Verwijderd
Ik heb zin in een wijntje en lekkere kaas.
Oud 28-01-2010, 23:37
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
Ik moest echt even aan de niña van het forum denken. Succes!
Haha daar had ik even niet aan gedacht

Vandaag ook nog alles rustig. En die buik die groeit maar. Echt bizar hoe dik de buik van zo'n tenger hondje kan worden. Een paar maanden geleden zat ik nog met mijn reutje die doodziek was en zo'n dikke buik had bij de dierenarts en bij haar is het normaal omdat ze drachtig is. Kan me niet voorstellen dat ze echt nog de volle zes dagen draagt. Stiekem kan ik natuurlijk ook niet meer wachten, wil de kleine frummels zien en bewonderen .
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 29-01-2010, 10:57
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Het opstaan is de laatste dagen echt weer een drama en het op tijd naar bed gaan ook, maar daar zit een verband tussen. En van mij mag het weer lente worden, want ik ben de kou, de regen en het donker zat. En dan mag ik nog blij zijn dat hier de sneeuw alweer weken weg is en het nu steeds regent ipv. sneeuwt. Nog 1 maand doorploeteren en dan is het maart en dan staan er allemaal leuke dingen gepland en in april gaan we op vakantie en dan is het ook lente vind ik.

Over een half uur moet ik alweer weg, gelukkig hebben we deze week normale werktijden en we zijn 2 dagen ook een half uurtje eerder gestopt. En daar hoop ik voor vandaag eigenlijk ook op, maar als er nog genoeg werkvoorraad is, zal dat wel niet, want ze willen ook onze uren garanderen.
Oud 29-01-2010, 11:59
kroot
kroot is offline
owww waarom bellen ze nu niet terug? Ik wil een eigen appartementje!!!
Oud 29-01-2010, 13:30
Verwijderd
Citaat:
Haha daar had ik even niet aan gedacht

Vandaag ook nog alles rustig. En die buik die groeit maar. Echt bizar hoe dik de buik van zo'n tenger hondje kan worden. Een paar maanden geleden zat ik nog met mijn reutje die doodziek was en zo'n dikke buik had bij de dierenarts en bij haar is het normaal omdat ze drachtig is. Kan me niet voorstellen dat ze echt nog de volle zes dagen draagt. Stiekem kan ik natuurlijk ook niet meer wachten, wil de kleine frummels zien en bewonderen .
Wat lief! Dat het maar gezonde hondenkindertjes mogen worden hè En, krijgen we een foto te zien als ze er zijn?
Oud 29-01-2010, 20:56
Verwijderd
@ droomvlucht: aah vet schattig. Ik wil foto's zien Honden zijn geweldig, en puppies helemaal!

OT: Grom* Waarom laat hij niet even eerder weten dat hij de kroeg in gaat vanavond.
Ik heb tijd vrij gemaakt, en half half wil ik gewoon niet klaar.
Oh hier kan ik mij zo aan ergeren
Werken duurde vanavond lang, en nu ben ik zo zwak dat ik even ga toe geven aan de alcohol.
Oud 29-01-2010, 21:47
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
straks gekrabt.
net net vreet buien gehad.
en nou de neiging om te am-en.
ik heb maar alvast me seroquel gepakt.
mischien worden me gedachtes dan wel minder.
ik heb hier door een hekel aan mezelf.
maar gelukkig is het lekker rustig op de afdeling nou.
en is het hier best wel gezellig.
dus zo nog maar bij de andere 2 tv gaan kijken.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 30-01-2010, 07:55
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Heeee het is me gelukt op tijd op te staan! Al kostte het wel wat moeite Ik ga nu zo douchen en dan aankleden, en dan naar de uni om te leren Leuk is anders, maar wat moet dat moet. Dus ik ga maar proberen te knallen dit weekend (en dat gaat op de uni nou eenmaal beter dan thuis, dan raak ik toch maar steeds afgeleid door mail, Hyves en scholieren.com!)
Oud 30-01-2010, 11:09
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Nienna: succes met leren!

Als hoogtepunt van mijn toch al geweldige week ging mijn tentamen heel slecht gisteren

En ik heb een beetje spijt van wat ik tegen hem op msn heb gezegd. Maar misschien is het wel goed dat ik het heb gezegd, want in het echt durf ik het toch niet.
Ik wil morgen overslaan. Vannacht naar bed gaan en dan maandag pas weer wakker worden. In plaats daarvan ga ik vanmiddag een cake bakken voor trainen morgen (want maandag jarig) en doen alsof er niks aan de hand is.
En daarna met hem praten en ik hoop heel hard dat ik durf te praten. Het maakt niet uit wat ik zeg, ik heb niks te verliezen, ik heb het toch al verpest met mijn eigen gedrag. Als ik maar niet ga zitten huilen, het laatste beetje trots, hoe weinig het ook is, wil ik niet verliezen. Als ik maar weet wat ik moet zeggen en hij mij eindelijk eens een keertje de kans geeft.

Als hij maar niet denkt dat ik gek en labiel ben. Ik denk dat zelf namelijk wel.
Ik wil niet en ik durf niet, maar ik kan niet weg blijven lopen. Ik ga het morgen oplossen en daarna ga ik weer lachen en verder met mijn leven.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 30-01-2010, 15:14
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
was te lang door geslapen.
zelfs door me wekker heen.
kwam pas om 14:00 beneden aan.
blijkbaar was de vpk wel 3 keer aan me deur geweest.
maar ik heb hem maar 1 keer gehoord.
achja morgen maar eerder opstaan.
dan komt okal zet ik me wekker.
toch de vpk even aan me deur om 10:30 om me wakker te maken.
net even naar het ontmoetingscentrum geweest hier op het terrein.
met 2 andere van hier maar ik ben alvast terug gegaan.
want ik had er toch niet zo veel zin in.
en vanavond gaan we nog wat spelletjes doen denk ik.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 30-01-2010, 15:30
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Ai ai ai, ik loop echt al de hele dag rond met een smile van hier tot Tokio op m'n gezicht.
En ik heb honderd cakejes gebakken in gekleurde vormpjes met kokos en witte chocola en glazuur en poedersuiker en ze zijn zo móói. <3 En ze ruiken helemaal lekker en en en en ik verkeer echt al sinds donderdagavond in een ADHD-giechelbui en het is uitermate vermakelijk. En vanavond feestje. En overmorgen werken. En morgen paardrijwedstrijd van m'n zusje. Enn. Jaa. En mooie muziek en dingen en kaarsen en meer feestje en en mensen en Biton en yoo, ik ken mezelf niet zo vrolijk, en "laten we ophouden met dit pseudo-gezeik" en ja nou buh ik ben gewoon verliefd en blij.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 30-01-2010, 15:44
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
@roosje kom maar brengen .

ot.
nick en simon luisteren is leuk .
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 30-01-2010, 15:51
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:
nick en simon luisteren is leuk stom .


OT: Uitmaken is moeilijk! Vooral omdat hij me veels te lieve smsjes stuurd.
Ik voel me schuldig
__________________
mijn handtekening
Oud 30-01-2010, 17:12
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Abzg: toch is het uitmaken beter dan hem aan het lijntje houden (niet lullig bedoeld hoor).
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 30-01-2010, 18:56
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:


OT: Uitmaken is moeilijk! Vooral omdat hij me veels te lieve smsjes stuurd.
Ik voel me schuldig
.

ot.
ik ben onrustig en achterdochtig.
heb constant de neiging om achter me te kijken.
of iemand me achterna loopt ofzo.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 30-01-2010, 22:49
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
@Queasy & Etmakas & voor moiself

Ze is nog niet bevallen. Twee uurtjes terug wel mijn man naar boven gehaald om samen bij haar te zitten. Ze had toen ik boven kwam zichtbaar last van haar buik. Ze is ook niet meer zo enthousiast zoals vanmiddag nog wel. Ze springt niet meer op de stoelen of op je schoot. Zover ik kan zien is haar buik ook aan het afzakken. Zouden we nu dan eindelijk niet meer zo lang hoeven te wachten? Het is zo spannend! En we verwachten best een aantal pupjes voor een klein hondje, oooowh!!! Weer een spannende nacht in! (Gisteren ook al geen oog dichtgedaan.. En mevrouw lag uiteraard heerlijk te slapen)
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 31-01-2010, 08:04
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Zo, volgens mij ben ik weer beter. Gisteren was ik ziek. Niet leuk, waarschijnlijk aangestoken door de kinderen op mijn werk. Mijn duocollega had het eerder deze week ook al. Ik hoop dat ik nu genoeg weerstand heb opgebouwd om het niet nog een keer te krijgen.
En ik vind de sneeuw niet zo leuk. Nou ja, nu nog wel, in het weekend, maar dat wordt komende week weer ellende op de weg.
Oud 31-01-2010, 08:27
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:
Abzg: toch is het uitmaken beter dan hem aan het lijntje houden (niet lullig bedoeld hoor).
Ja dat is waar. Dat is helemaal waar. Ik ga maandag met hem praten..

Citaat:
.
??
__________________
mijn handtekening
Oud 31-01-2010, 09:47
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
@Abzg: Dat je darkfairy's mening over Nick & Simon niet deelt

Pfff, Leuven is écht ver weg. En dan vandaag weer naar Amersfoort, ik voel me net een wereldreizigster.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 31-01-2010, 12:28
Verwijderd
@ Vogelvrij: Je bent wat je je voelt

@Topic: Oh, wat staat het me eigenlijk tegen om vlees te moeten eten. Vooral van die kip van de Albert Heijn, met Provençaalse kruiden. Als je hem zo optilt en het vet eruit loopt, en om mijn vingers heen gaat zitten enzo, bah. Al dat druipende vet, moet dat in mijn maag?
Gadver
Oud 31-01-2010, 13:33
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Ik houd van de enorme lach die al dagen op mijn gezicht rondzingt. <3
En ik haat het als ik daarmee mensen kwets - als ik weer te hard ga, territoriaal gedrag vertoon, dans dans dans en botte opmerkingen maak - maar waar zit de rem? Ik merk het later, misschien, en dan kan ik me ervoor verontschuldigen, als de mensen er zijn, maar ik moet leren om het te merken voordat het gebeurt. Met rijles deed ik er een half jaar over. Maar het kan dus.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 31-01-2010, 15:50
Verwijderd
Hmpf, ik kom er echt niet uit.
Ik moet een digitale presentatie in elkaar zetten van mijn werk van afgelopen semester. Ik ben al een eeuwigheid bezig geweest met het selecteren van foto's en met het uitkiezen van een geschikte volgorde, en nu heb ik nog één schilderij waar ik zo lang aan heb lopen kloten dat ik het niet kan maken om die niet om mijn presentatie te stoppen. Maar hij past gewoon nergens tussen en hij haalt mijn hele presentatie omlaag, want het is een heel lang proces geweest waardoor ik minstens vier foto's ervan moet laten zien.
Ik wil gewoon dat die presentatie supermooi wordt, maar ik weet ook dat docenten het op prijs stellen als je ook dingen laat zien die zijn mislukt. Misschien maak ik maar gewoon printjes van dat schilderij en geef ik die of zo, anders erger ik me denk ik dood. De rest is nu zo goed gelukt en sluit zo mooi op elkaar aan, dat ik niet met zo'n lelijk ding wil afsluiten, zelfs al ben ik misschien de enige die zich daar aan stoort.
Oud 31-01-2010, 16:13
Verwijderd
Vrijdag was het nog huilen geblazen. Toegegeven dat ik een beetje twijfel aan de relatie. In het begin voelde het allemaal zo heftig en nu niet meer. Misschien ook door de medicatie, ik weet het niet, maar het brengt me aan het twijfelen. Daarna wel een fijn weekend gehad. Bij zijn ouders geweest en dat was gezellig. Gisteravond een film gekeken en het lukte me hem helemaal af te zien. Vanavond terug naar de kliniek en dan dinsdag naar school. Ik ben nog steeds heel zenuwachtig maar ik moet er maar op vertrouwen dat het goed komt.
Oud 31-01-2010, 18:49
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Vandaag weer huishoudelijk bezig geweest, slaapkamer ontstoft en opgeruimd en dat was hard nodig. Daarna nog de kledingkast een beetje opgeruimd, want ik had speciale opruimboxen gekocht, maar toen paste die er weer niet in, dus nog maar wat weggegooid en nu past het wel. Overloop en hal gestofzuigd en wc schoongemaakt en toen was ik er wel klaar mee. Dus nu is m.u.v. de badkamer het hele huis weer schoon. Badkamer gaan we deze week doen. Over 2 weken komen mijn ouders eindelijk een weekendje naar ons en ze blijven dus ook slapen en dan moet alles wel spik en span zijn. Dus de komende weken ben ik nog wel even zoet met het huishouden

Vanmiddag ook nog even gestudeerd, ik heb m'n LOI-cursus afgelopen week weer opgepakt en het is leuk. Daarna ouders nog even gebeld want ik zie en spreek ze echt heel weinig, dus ben nu weer helemaal bijgepraat over waar iedereen mee bezig is.
Oud 31-01-2010, 19:36
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Vandaag een aanslag van 230 Euro ontvangen voor watersysteemheffing en zuiveringsheffing. Er zit een bezwaarformulier bij waaruit blijkt dat wanneer het om een onzelfstandige woonruimte gaat, de verhuurder deze kosten moet betalen. Maar als je bezwaar indient, moet je daar een kopie van je huurcontract bij voegen waaruit blijkt dat het om een onzelfstandige woonruimte gaat. En die malafide verhuurder heeft het contract zo geformuleerd dat hij van een zelfstandige woonruimte spreekt in plaats van onzelfstandige, terwijl het dat toch echt is.

En morgen ga ik gewoon eens asociaal tijd nemen om wat dingen te doen die ik nog moest doen.
Of eigenlijk misschien niet zo heel asociaal, omdat er ook echt een deadline op de loer ligt...

@ Lentekriebel: Het is heel normaal dat gevoelens na een tijdje minder heftig worden hoor. Daar moet je niet door gaan twijfelen. Je moet kijken wat er na die heftige, eerste gevoelens overblijft. Als dat stabiliteit is, wederzijdse genegenheid en liefde, dan zit het goed. Ook zonder die heftigheid.
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 01-02-2010, 08:52
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Bleeh zo balen, was ik eindelijk "gemotiveerd" om echt keihard te studeren, word ik zaterdag wéér ziek. Ik had vrijdagavond ook al verhoging, maar toen ik me zaterdagochtend goed voelde, dacht ik: oh yes ik ben dus echt beter, en vervolgens word ik zaterdagmiddag hartstikke ziek en lig ik zondag bijna de hele dag op bed. Leuk is dat als je vandaag een bonuspunttoets hebt die je dus niet hebt kunnen voorbereiden, en donderdag tentamen waarvoor je nog fucking veel moet doen. Ik ben er echt boos over, maar wat doe je eraan? Alleen ben ik nu een week ziek geweest al en heb ik bijna niets kunnen doen, terwijl ik voor dit tentamen een acht wou halen en echt veel anatomie e.d. moet leren. En ik lijk altijd van die "smoesjes" te hebben: vorig tentamen lukte het de hele week gewoon niet met studeren en haalde ik het met de hakken over de sloot, dit tentamen ben ik ziek (en was ik vrijdag alweer beter, dat heeft iedereen gezien, en vandaag snotter ik alleen nog maar).
Ik baal er gewoon van, ik wil presteren maar daar moet ik wel voor kunnen leren! (hé dat rijmt)
Oud 01-02-2010, 12:08
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Gisteren weinig gezegd, maar ik denk dat het wel goed zit zo. Het voelt nu in ieder geval wel goed en vriendschappelijk, dus ik denk wel dat ik nu eindelijk dat hoofdstuk kan afsluiten. En trainen was ook heel fijn gisteren dus hopelijk ga ik volgende week weer zonder zenuwen heen.

En ik voel me oud
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 01-02-2010, 14:14
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
JEEEEEEEJ een vak gehaald met een 7!

*doet vreugdedansje*
Oud 01-02-2010, 14:24
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik heb vandaag nog eens nagedacht, en misschien zorg ik inderdaad wel niet goed genoeg voor mezelf. Normaal gesproken ben ik nooit ziek en nu in 3 maanden tijd al 2 keer. Toch maar wat beter op mezelf letten, dan.
Ik zag de indeling voor de kampioenschappen van komend weekend. Ik lach me rot, dit biedt uitdaging! Nu maar hopen dat ik (als veteraan, qua leeftijd) het niet verknal.
Oud 01-02-2010, 14:27
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik heb een ontzettend verantwoord cultureel & poëtisch weekeinde gehad. Heel vermoeiend, maar ook ontzettend leuk. Finale verloren, maar onverwacht iets anders gewonnen, dus ik kan tevreden zijn.

Alleen is onze verwarming wéér kapot, het is hier nu minstens dertig graden en ik word daar ontzettend chagrijnig van
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 01-02-2010, 14:51
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
@heksjuh gefeliciteerd.

ot.
we hebben straks een sneeuwballen gevecht gehouden.
ik en 2 jongens uit de groep.
en het was heel leuk.
en dadelijk weer naar huis.
en vanacht weer in me eigen bed slapen.
hopelijk slaap ik dan vanacht wat beter.
dan de afgelopen 3 dagen.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 01-02-2010, 16:14
Verwijderd
Wat heb ik toch een geweldig vermogen om mezelf in dit soort situaties te brengen. En ik weet wel dat het morgen vast beter is, dat ik gesloopt ben van dit weekend, maar nu wil ik gewoon graag even mijn hoofd op het kussen leggen tot het leeg is.
Ik heb een lach om mijn mond en een traan in mijn oog en ik weet het niet. Ik weet het nooit. Dus ik ga maar door, doe wat ik moet doen, maar ik zou zo graag eens weten of dat goed is.

pf, waar is de knop? Ik heb een heel weekend buiten de tijd geleefd, heel hard gelachen, gedanst, geknuffeld, overmatig onzeker geweest, zowaar heel hard gehuild in een vol café, mezelf daarna uitgelachen en nu ben ik weer thuis en voelt het alsof ik ergens iets achter heb gelaten. Maar, les 1: ga niet schoppen tegen mensen die niet de oorzaak zijn. les 2: ga niet schoppen als het niet nodig is.
Het komt goed. Het komt altijd goed met mij - toch?
Oud 01-02-2010, 17:17
Verwijderd
@ ave: knuf, en ga even lekker dobberen in bad..
@ heksjuh: gefeliciteerd! nog even een fijne verjaardag

OT: ik vind het écht gemeen. Ik ga voor een goed doel 6 weken weg, en ik mag maar 3 weken vakantie van mijn werk. Ze kunnen voor mij geen uitzondering maken. Wat een tegenvaller, ik had dit echt niet verwacht. Op zoek naar een nieuw baantje naast school dan maar. Zometeen condoleren. Daar heeft iedereen natuurlijk een hekel aan, maar nu zie ik er wel tegen op =\
Oud 01-02-2010, 18:43
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ik ben moe.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 01-02-2010, 19:39
Verwijderd
Ik voel mezelf eigenlijk best waardeloos en lelijk. Waarom ben ik zo onzeker en waarom lukt het me niet om mezelf mooi te vinden?
Ik wil ook mooi en zelfverzekerd zijn. Ik wil dat mensen me leuk vinden. Maarja, daarvoor moet je eerst een beter zelfbeeld creëren...

Stage gaat niet goed denk ik, maar ik heb ondertussen voor schoolvakken wel mooi 3x een 10 op mijn rapport ws. Dan willen ze me ook nog een niveau omlaag doen als ik mezelf niet verbeter op stage. Alsof ik nog niet genoeg aan mijn kop had. Waarom kan alles niet gewoon eens goed gaan.
Oud 01-02-2010, 19:42
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Ik ben een flutjournalist.
En een flutwerknemer.
En vooral niet helemaal (eufemisme voor helemaal niet) eerlijk.
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 01-02-2010, 21:59
Verwijderd
Ik kan niet slapen. Morgen uitslag wiskunde tentamen en het moet echt een voldoende zijn. En voel me lekker bagger.
Oud 01-02-2010, 22:25
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Ik wil ook weer eens een keer gelukkig zijn...

Pff, wanneer houd alle zooi om mij heen toch eindelijk eens op? We zitten al veel te lang in de ellende.
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Oud 02-02-2010, 13:45
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
De verwarming is nog steeds stuk en brandt en brandt en brandt en brandt. En nu is mijn fiets ook stuk, omdat ik gisteren gevallen was. 's Ochtends ook al, toen links, 's avonds rechts, met als gevolg dat mijn hele lijf nu beurs is. En ik klaag veel te veel, want verder gaat alles goed en die verwarming wordt heus wel weer gemaakt en ik moet gewoon een nieuwe fiets kopen, maar hmpf
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 02-02-2010, 14:52
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Citaat:
Ik ben een flutjournalist.
En een flutwerknemer.
En vooral niet helemaal (eufemisme voor helemaal niet) eerlijk.
Is het geen tijd om opzoek te gaan naar een andere baan, als de huidige je zo onzeker maakt?
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 02-02-2010, 14:55
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
oooh my god, ik ben aan het afstuderen
__________________
never get old
Oud 02-02-2010, 15:48
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Ik ben nerveus.
Na slechte ervaringen met een andere een paar jaar terug nu poging 2 om een traject bij een psycholoog op te zetten (een andere dus).
Moet om half 6 daar zijn, collega van mn moeder had goede ervaringen met haar, maar toch ben ik ontzettend nerveus.
Ik wil iemand die door mijn verhalen heen prikt.
Ik kan namelijk zo goed vertellen alsof het mij niet is overkomen..
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 02-02-2010, 18:11
Verwijderd
Ik voel me supergoed vandaag. Ik heb echt het gevoel dat ik iets heb overwonnen door vandaag met B. mee naar huis te gaan. Ik ben heel terughoudend in zulk soort dingen en ik kom nooit bij anderen thuis, dus dit voelde echt wel spannend. Maar toen ik er was voelde het allemaal heel goed en vertrouwd, en allemachtig, wat is die moeder een superlief mens. Hoe ik daar mee om moet gaan weet ik niet echt, ik ben het totaal niet gewend als mensen zo hartelijk en uitbundig zijn. Maar het thuis afspreken was zeker voor herhaling vatbaar, en misschien durf ik het zelfs wel een keer aan om haar bij mij thuis te vragen. Maar voorlopig nog even niet.

En ik heb een 8 voor mijn presentatie! Onze presentatie. We zijn echt een heel goed koppel en het is fijn om te merken dat we persoonlijk, maar ook qua werk steeds meer naar elkaar toe groeien. De performance was superleuk en ik heb volop zin in komend semester. Er zit een heel erg productieve periode aan te komen en mijn hoofd loopt - eindelijk weer - over van de ideeën.

Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:31.