Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-08-2010, 22:59
kroot
kroot is offline
gisterenavond te horen gekregen dat degene die ik eigenlijk als mijn moeder zie borstkanker heeft...wel schrikken. Alleen vind ik mezelf wel nu egoistisch dat ik er niet echt veel over nagedacht heb en mee bezig ben geweest.
Advertentie
Oud 09-08-2010, 08:37
Verwijderd
Citaat:
Dank je Queasy. 't Is een beetje moeilijk mezelf niet weg te cijferen als je hoort waar anderen mee zitten ... Jij ook succes

OT:
Nou, gisteren dus leuk bij B. uit zitten huilen. Gelukkig kon ik de ergste hysterie inhouden tot na het gesprek. Het gaat lekker. Ik weet niet of ik nu blij ben dat ik met hem gepraat heb of er alleen maar spijt van heb. Hij gaat mijn wensen wel "in overweging" nemen, maar ja, dagbehandeling is groepsbehandeling, en ik kan ook echt nog niet ambulant verder, 1x in de 2 weken een gesprekje, dan kan ik me net zo goed nu aan de eerste de beste boom verhangen. Maar goed, ik vind het geloof ik wel prettig dat hij door heeft dat ik het heel erg moeilijk vind op de behandeling.

Mijn ouders willen me het liefst weer bij de GGZ weg hebben. Maar ik denk dat zij nog steeds niet zo goed snappen waar ik allemaal mee zit (da's mijn schuld dan weer). Eigenlijk zouden zij een beetje tegengas moeten geven aan mijn pessimisme en moedeloosheid, maar in plaats daarvan moedigen ze het eigenlijk alleen maar aan. Niet slecht bedoeld of zo, zij willen gewoon dat ik geholpen word maar zij weten er ook niet genoeg vanaf om echt te weten wat ik nodig heb.

Misschien heeft B. wel gelijk. Moet ik mijn verwachtingen wat verlagen en eerst gewoon wat knutselen en PMT'en. Als je nagaat hoe moeilijk ik de week(end)-besprekingen al vind, en wat een ongelooflijk drama cognitieve therapie vorige week was, ben ik misschien ook gewoon helemaal niet toe aan echte psychotherapie. Maar ik vind het idee dat ik straks misschien wel een jaar of nog langer in dagbehandeling zit moeilijk te accepteren. Voel me daar zo nutteloos en waardeloos door. Ja, dan moet je ook maar niet je hele gevoel van eigenwaarde ophangen aan goed kunnen studeren, he.
Wow, Friday, jij klinkt gewoon precies als ik (hetzij een tijdje geleden). Ik vond dagbehandeling ook een verschrikking en heb me er echt doorheen moeten worstelen. Maar uiteindelijk heb ik gemerkt dat enigszins gedachteloos knutselen etc. stiekem best een beetje helpt.
Het is supergoed dat je daar aangeeft wat je echt zou willen en wat je denkt dat je nodig hebt. Ik zou niet je verlangens verlagen, want die geven aan waar je uiteindelijk naar toe wilt en dat betekent dat je weet wat je voor jezelf wil en dat lijkt mij alleen maar goed, maar misschien kun je die verlangens even in de 'ijskast' zetten ofzo en voor nu "gewoon" go with the flow.
Ik weet dat het niet makkelijk is, been there (en stiekem ben ik er ook nog steeds, maar ben nu op vakantie en dan lijkt het zo ver weg), maar je gaat het redden!
Oud 09-08-2010, 09:23
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik woon tegenwoordig in de trein, zo lijkt het. Elke dag reis ik wel weer ergens heen. Maar op zich is het wel fijn dat ik extra in de bieb kan werken. Dus mja, op naar Eindhoven maar weer En morgen opnieuw naar de opticien, hmpf.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 09-08-2010, 14:08
Verwijderd
Sinds ik terug ben van vakantie gaat het echt bagger.
Veel stemmingswisselingen, en ik doe niet veel anders dan werken, en de hele dag mokken op mijn kamer.
Ik zie alles ontzettend negatief, vertrouw niemand, en ben zo onzeker als de neten.
Erg succesvol dus

Morgen een hele middag terrassen met een vriend
Oud 09-08-2010, 19:06
Verwijderd
Citaat:
Wow, Friday, jij klinkt gewoon precies als ik (hetzij een tijdje geleden). Ik vond dagbehandeling ook een verschrikking en heb me er echt doorheen moeten worstelen. Maar uiteindelijk heb ik gemerkt dat enigszins gedachteloos knutselen etc. stiekem best een beetje helpt.
Het is supergoed dat je daar aangeeft wat je echt zou willen en wat je denkt dat je nodig hebt. Ik zou niet je verlangens verlagen, want die geven aan waar je uiteindelijk naar toe wilt en dat betekent dat je weet wat je voor jezelf wil en dat lijkt mij alleen maar goed, maar misschien kun je die verlangens even in de 'ijskast' zetten ofzo en voor nu "gewoon" go with the flow.
Ik weet dat het niet makkelijk is, been there (en stiekem ben ik er ook nog steeds, maar ben nu op vakantie en dan lijkt het zo ver weg), maar je gaat het redden!
Bedankt voor de aanmoediging. Ik heb eerder alleen een beetje bij de studentenpsycholoog gelopen, dan is dit toch heel wat anders he. Ik heb er het hele weekend wat over na zitten denken en denk nu toch dat ik eerst maar gewoon blijf en het wat aankijk, hoe het gaat. Het is vast niet de bedoeling, maar ik heb er eigenlijk wel behoefte aan om het wat uit handen te geven. Laat iemand anders maar even beslissen wat voor mij goed is...

En @Kroot en Queasy: Sterkte!

OT:
Rustig weekendje gehad, best fijn. Ik ben begonnen aan een puzzel van 1000 stukjes, onderwijl wat muziek luisteren, dat houdt me een beetje bezig. Vandaag bij mijn nicht en haar oh-zo-schattige baby langs geweest. Ik hoef er zelf echt nog geen maar ze is wel heeeeel schattig.

Zonet ex een emailtje teruggestuurd. Ik vind mezelf veel te vinnig en gemeen en voel me daar dan weer schuldig over, maar het valt hem echt niet duidelijk te maken dat het UIT is. VOOR ALTIJD UIT. Genoeg schuld en pijn en verdriet en kwaadheid gevoeld, maar nog geen seconde spijt eigenlijk. En nu durf ik mijn email niet eens meer te checken uit angst dat hij misschien iets teruggestuurd heeft en boos is of zo. Of juist heel verdrietig. Angsthaas dat ik ben. Over 3 weken zie ik hem weer, godzijdank neem ik mijn zus mee, ik kan dat in mijn eentje helemaal niet aan.
Oud 09-08-2010, 19:30
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Vandaag weer gewerkt en ik ben echt zo moe. Lag gisteravond eigenlijk ook te laat in bed, eigen schuld dus. Vanavond maar wat eerder dan.

@ Daantje: zat jij misschien afgelopen zondagavond (gisteren) rond 18u in de trein van Goes naar Rotterdam?
Oud 09-08-2010, 20:10
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
@ Daantje: zat jij misschien afgelopen zondagavond (gisteren) rond 18u in de trein van Goes naar Rotterdam?
Nee Ik heb nu vakantie dus ben vanmiddag pas teruggegaan naar Rotterdam. Had ook een fiets bij me die ik gekregen heb van een collega van m'n moeder dus heb een rustig tijdstip uitgezocht We hadden wel mazzel want een uur nadat we de trein pakten reed er niets meer door een defecte spoorbrug.

Was wel lekker een weekendje Zeeland Jammer dat het zaterdag zulk slecht weer was. Nog even met m'n moeder de stad in geweest, toen viel het wel mee. En 's avonds bijgekletst met m'n schoonzusje. Gisteren lekker naar strand gefietst toen was het wel heerlijk en 's avonds bij een vriendin geweest, ook erg gezellig En nu heb ik voor niets een extra fiets, vind het zo lekker. Hij is heel mooi met fietstassen en een mandje dus ideaal om boodschappen mee te doen en dan kunnen m'n vriend en ik ook allebei op de fiets ergens heen hier, dat is wel echt heel lekker
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 09-08-2010, 21:37
kroot
kroot is offline
Grrrrrr ik baal van mezelf. Echt geen reet gedaan. Om 11 uit bed, ontbeten, weer bed in en er om 16.00 weer uit. Hallo, doe iets met je leven.
Eten gaat intussen ook weer zwaar kut. Ik was tuurlijk erg blij met niet hoeven lunchen vandaag. Uiteindelijk vanavond geen eten in huis en frietje gehaald. Want ik had amper wat gegeten en dan mag dat toch wel. Niet dus, totaal in paniek nadat ik het op had...
Oud 10-08-2010, 07:50
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
forummen op me mobiel lukt eindelijk
Oud 10-08-2010, 09:10
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Misschien is mijn leven op het moment toch wel wat heftig. Hopelijk houd ik het lang genoeg vol, vooral als de vakantie volgende week weer voorbij is.
Oud 10-08-2010, 16:12
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Daantje: dan was het iemand anders, ik heb jou ooit wel eens op een foto gezien in een fototopic en het had in mijn ogen wel gekund, ook omdat je postte dit weekend naar Zeeland te gaan. Je weekend klinkt leuk, ik vraag me wel af naar welk strand je gefietst bent, ik vind het strand nogal ver om te fietsen vanuit Goes...

OT: terug van werk en het was ontzettend rustig, heb me echt zitten te vervelen. Ben nog steeds of weer enorm moe, hoewel ik vanacht meer dan 8 uur heb geslapen. Het autorijden is ook steeds zo vervelend op de terugweg, ik moet echt moeite doen niet in slaap te vallen achter het stuur, levensgevaarlijk dus. Morgen ga ik weer eens met de trein omdat ouders dan alletwee naar het werk moeten en ik geen auto kan lenen.
Oud 10-08-2010, 16:44
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
@ Daantje: dan was het iemand anders, ik heb jou ooit wel eens op een foto gezien in een fototopic en het had in mijn ogen wel gekund, ook omdat je postte dit weekend naar Zeeland te gaan. Je weekend klinkt leuk, ik vraag me wel af naar welk strand je gefietst bent, ik vind het strand nogal ver om te fietsen vanuit Goes...
Ow, het had heel goed gekund hoor Normaal ga ik wel zondagavond terug namelijk M'n moeder woont tegenwoordig in Middelburg en vanaf daar fiets je in een half uurtje naar Dishoek (vind ik toch wel het lekkerste strand denk ik). Vanuit Goes fietsten we ook niet naar het strand, Hooguit naar het strandje aan het Veerse Meer bij het Katse Veer, rest is idd te ver.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 10-08-2010, 17:28
Verwijderd
@Daantje: Woehoe! Strand in Dishoek! Daar zit ik nu Of nou ja, niet op het strand, maar mijn ouders en ik zitten in ons eigen huisje in het Vebenabos (hemelsbreed 300m van het strand )
@Friday: Even alles uit handen geven is soms ook best fijn, zeker als je het gevoel heb dat je jezelf niet kan vertrouwen (heb ik namelijk heel erg)... Ik weet wat je bedoelt, echt. Waarschijnlijk word ik straks ook weer ingedeeld in een intensieve behandeling, maar op vakantie lijkt alles zo ver weg...

OT: Nog steeds lekker op vakantie, het is geen stralend weer, maar ik ben toch wel lekker relaxed. Ik heb wel wat slechtere dagen achter de rug, ook al was het heel gezellig met mijn vriendje, nichtje en achternichtje, maar het was ook druk en ben laat naar bed gegaan en heb mijn medicijnen minder regelmatig genomen, dus ik heb gisteren echt even bij moeten komen en heb vannacht bijna 12u geslapen
Oud 10-08-2010, 20:42
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
17 augustus naar het CIB. Heb er lang op moeten wachten, maar ik ben zo bang Wat als ik weer angstig word daar?
Nog zes nachtjes slapen.
Het is zo raar dat ik, na drie jaar, hier weg moet
En ook echt weg moet naar de afdeling waar ik al niet zo leuk ben weg gegaan...

Blugh
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 10-08-2010, 20:53
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
@Daantje: Woehoe! Strand in Dishoek! Daar zit ik nu Of nou ja, niet op het strand, maar mijn ouders en ik zitten in ons eigen huisje in het Vebenabos (hemelsbreed 300m van het strand )
Oh, dat ken ik wel! Daar gingen we boodschappen doen als we op de camping stonden in Dishoek Leuk hoor, zo lekker dicht bij strand M'n moeder had het er afgelopen weekend over dat ze nog wel eens zo'n huisje op het strand wil huren, lijkt me ook wel érg gaaf. Alleen zitten die huisjes zo snel vol dat je een jaar van te voren moet reserveren. Maar als ze een keer zoiets doet ga ik er iig een paar dagen heen
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 10-08-2010, 21:30
Verwijderd
Citaat:
Oh, dat ken ik wel! Daar gingen we boodschappen doen als we op de camping stonden in Dishoek Leuk hoor, zo lekker dicht bij strand M'n moeder had het er afgelopen weekend over dat ze nog wel eens zo'n huisje op het strand wil huren, lijkt me ook wel érg gaaf. Alleen zitten die huisjes zo snel vol dat je een jaar van te voren moet reserveren. Maar als ze een keer zoiets doet ga ik er iig een paar dagen heen
Ja, die huisjes zijn idd mooi! Het lijkt me alleen minder als je daar met twee kinderen en een hele week regen iedere dag tegen de grauwe zee aan zit te kijken En voor alles dat je nodig hebt moet je die duinen over. Dan zorg je wel dat je niets vergeet bij het boodschappen doen
Wij huren zo'n fel geel houten dingetje voor een seizoen. Niet echt een huisje, maar wel handig met strandstoelen, handdoeken en zwemspul enzo. Wij verhuren ons eigen huisje ook en onze huurders kunnen dan gebruik maken van dat ding op het strand.

Ik kom hier al mijn hele leven (huisje was van mijn opa en oma), heb zelfs even gestudeerd in Middelburg (Roosevelt Academy) en heb echt mijn hart verpand aan Zeeland

OT: Straks lekker naar bed. Heb serieus de blouse die mijn vriendje is vergeten mee te nemen naar huis bij me liggen, want hij ruikt door en door naar hem
Ik had hem echt gemist en dat is eng, want dat betekent dat ik steeds meer voor hem ga voelen, en dat is nóg enger, want dát betekent dat het pijn gaat doen als hij ooit besluit bij me weg te gaan...
Maar goed, ik weet (rationeel) dat hij dol op me is, dus laat ik daar maar niet aan denken...
Oud 10-08-2010, 23:56
Verwijderd
Ik heb 2x verloren met Pro Evolution Soccer 2010
Oud 11-08-2010, 08:36
Vanilia
Avatar van Vanilia
Vanilia is offline
Ik kan niet wachten tot ik een nieuw huisje heb, helaas schiet het niet op! Wel gaat het op mijn werk goed, druk en gezellig! Baal alleen dat mijn auto weer naar de garage moet, en dit keer zal het geen goedkoop grapje worden denk ik! Oh en gister gingen we monopoly spelen en ik heb gewonnen, normaal win ik nooit bij monopoly maar dit keer wel. Had uiteindelijk ook 450.000 euro
__________________
Fe este dia que hora
Oud 11-08-2010, 17:15
Verwijderd
Vanavond weer een PS3 avondje met vrienden! Hopelijk heb ik deze keer meer geluk!
Oud 11-08-2010, 17:57
Verwijderd
Citaat:
@Friday: Even alles uit handen geven is soms ook best fijn, zeker als je het gevoel heb dat je jezelf niet kan vertrouwen (heb ik namelijk heel erg)... Ik weet wat je bedoelt, echt. Waarschijnlijk word ik straks ook weer ingedeeld in een intensieve behandeling, maar op vakantie lijkt alles zo ver weg...
Succes ermee als je straks weer begint, hoop dat het voor je meevalt straks. Ik heb volgende week mijn eerste evaluatiegesprek, vind het best wel spannend, ben stiekem bang dat ze me allemaal maar een aansteller vinden.
Oud 11-08-2010, 18:02
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Hmm, ik ben een beetje in een rare bui vandaag, waarin ik het gevoel heb dat er iets fundamenteels fout is met mij en ik daardoor al mijn hele leven lang alles fout doe en dus mensen altijd tot last ben. Soms zou ik wel naar mijn eigen eiland willen verkassen, dan is iedereen van me af en hoef ik me niet constant zorgen te maken en me slecht te voelen over wat ik allemaal fout doe en hoe ik overkom (kortom: een win-win situatie). Misschien dat ik dan eindelijk eens te weten kom hoe het voelt om je gelukkig, sereen en zorgeloos te voelen, alsof er niets mis is met de wereld en de toekomst naar je lacht.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 11-08-2010, 18:50
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Owwww, waarom is het zo moeilijk?
Oud 11-08-2010, 20:02
Verwijderd
Het gaat goed met me. Over een week ga ik dan eindelijk met ontslag. Het heeft lang geduurd maar ik denk dat ik er wel klaar voor ben. Deze week al wat extra dagen thuis.

Inmiddels is het uit tussen mijn vriend en mij. Afgelopen vrijdag hebben we er een punt achter gezet. We hebben samen gehuild en dat luchtte op. Vervolgens zijn we wel het hele weekend bij elkaar geweest en we gaan volgende week ook gewoon samen op vakantie, maar dan als vrienden. Het is vreemd, maar het voelt niet verkeerd.

Ondertussen heb ik veel last van bijwerkingen van de medicijnen die ik sinds mei heb. Mijn hartslag is te hoog, mijn darmen zitten verstopt, ik ben niet uit bed te krijgen en het ergste: ik kom ontzettend veel aan. Dit is het me niet waard dus na mijn vakantie ga ik terug overstappen op haldol. Ik hoop dat ik dan automatisch ook weer wat afval want momenteel pas ik bijna nergens meer in. Dit is echt niet grappig meer.

Laatst gewijzigd op 11-08-2010 om 20:25.
Oud 11-08-2010, 20:25
Verwijderd
Citaat:
Het gaat goed met me. Over een week ga ik dan eindelijk met ontslag. Het heeft lang geduurd maar ik denk dat ik er wel klaar voor ben. Deze week al wat extra dagen thuis.

Inmiddels is het uit tussen mijn vriend en mij. Afgelopen vrijdag hebben we er een punt achter gezet. We hebben samen gehuild en dat luchtte op. Vervolgens zijn we wel het hele weekend bij elkaar geweest en we gaan volgende week ook gewoon samen op vakantie, maar dan als vrienden. Het is vreemd, maar het voelt niet verkeerd.

Ondertussen heb ik veel last van bijwerkingen van de medicijnen die ik sinds mei heb. Mijn hartslag is te hoog, mijn darmen zitten verstopt, ik ben niet uit bed te krijgen en het ergste: ik kom ontzettend veel aan. Dit is het me niet waard dus na mijn vakantie ga ik terug overstappen op haldol. Ik hoop dat ik dan automatisch ook weer wat afval want momenteel pas ik bijna nergens meer in. Dit is echt niet grappig meer.
Lang niks van je gehoord!
Klinkt positief allemaal Goed zeg

OT:
Ik heb gewoon zin om te knuffelen
Oud 11-08-2010, 22:12
kroot
kroot is offline
Concert was leuk. Wel jammer op een digi piano spelen ipv op een mooie vleugel! Nu zijn we nog op zoek naar een andere naam dan Duo Penotti. Maar de namen die we hadden bedacht, hebben gen vrije domeinnaam meer op internet...
Oud 11-08-2010, 22:14
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik ben op, ik ben het zat en ik wil het niet meer. Zucht.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 12-08-2010, 11:59
Gyarados
Avatar van Gyarados
Gyarados is offline
Ik ben de laatste tijd soms down omdat ik niet wil opgroeien. Klinkt gek, maar ik wil gewoon niet oud worden. Zou het liefst hebben dat de tijd stilstond in mijn kleutertijd. De gedachte van dat ik nooit meer zulke dingen mee zal maken overheerst soms bij me en dan voel ik me echt heel erg down. Ik wil niet dat de tijd verder gaat, dat we oud worden enzovoorts. Het klinkt heel kinderachtig, maar ik voel het echt zo. Als ik kijk hoe ik gegroeid ben en zo de laatste tijd. Is dat gek?
__________________
VWO3
Oud 12-08-2010, 15:34
Verwijderd
Ik ben wel klaar met de vakantie... Loop al twee dagen constant te hyperventileren, met misselijkheid en duizeligheid als gevolg. De sneeën in mijn linkervoet zijn inmiddels serieus onstoken en mijn rechtervoet doet nog steeds mysterieus pijn. Ik denk dat er een pees ontstoken is ofzo, want het voelt precies zoals in mijn pols. Ach ja...
Ik kan gewoon wel janken Heb echt een superfijne vakantie gehad, met allebei mijn ouders bij elkaar, 0 spanningen, maar ik snak nu gewoon weer naar wat structuur...

Maandagochtend meteen eerste gesprek met een psychotherapeut. Ik hoop dat het wat voor me is, want ik heb gemerkt dat ik de laatste tijd wel vooruit ben gegaan, babysteps, maar toch en ik wil niet weer in een destructieve spiraal richting een crisis terechtkomen.
Oud 12-08-2010, 17:48
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
me ex is na een jaar ook weer bij mij op bezoek geweest.
en het was heel gezellig.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 12-08-2010, 18:18
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
en toen kwamen me gedachtes weer op.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 12-08-2010, 19:32
Verwijderd
Het herfst-trimester begint eraan te komen, en ik krijg emailtjes binnen van mijn opleiding of ik weer terug kom. En nee, nee, ik kom nog niet terug. Lekker optimistisch van mij gedacht toen, 2 maanden thuis en daarna kan ik er wel weer tegen aan.

Het voelt alsof ik nooit meer terug zal gaan. Het voelt alsof ik nooit weer normaal zal kunnen functioneren, nooit weer gelukkig zal zijn. Het gaat wel zo, een beetje thuis zitten, een beetje knutselen op de dagbehandeling, en ondertussen maar niet denken aan het feit dat ik geen idee heb wat ik met mijn leven aan wil, dat ik er eigenlijk van overtuigd ben dat er helemaal niks is wat ik kan.

Ik mis San Diego.

Ik heb gewoon compleet gefaald.
Oud 12-08-2010, 21:03
Verwijderd
@Friday, sterkte meis. Ik herken zoveel in wat je zegt.

OT.
Ach, het is allemaal leuk zo'n vakantie, zonnetje, strand, drankje hier, etentje daar, maar uiteindelijk heb ik nu alleen maar pijn in ieder gewricht in m'n lijf ben ik gewoon een studieloos, (dus) kansloos en hulpeloos meisje dat niet kan functioneren zonder haar seroquel en antidepressiva. Morgen ga ik naar huis. En dan? Dan val ik gewoon weer terug, let maar op. Ben ik gewoon weer een labiel kind dat eigenlijk niet eens weet of ze hier wel wil zijn.
Oud 12-08-2010, 22:09
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Nog 5 nachtjes... Het afscheid nemen van de verpleging heeft zijn begin gemaakt Zondag gaan de caafjes weg twee nachten zonder cavia's... Ik kan dat niet, ik wil dat niet, maar het moet Ik moet vechten voor mijn leven en dat ga ik doen! Ik laat me niet zomaar weer zonder vrijheden opsluiten!

Don't CIB up!
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 12-08-2010, 22:32
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
@eend het komt wel goed.

oh.
zometeen maar in bed tv kijken.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 13-08-2010, 09:03
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Eend: wat is het CIB en wat is het verschil met waar je nu zit?

OT: ik heb maandag een sollicitatiegesprek En daardoor ben ik nu 4 dagen vrij.
Nog 2 weken werken op de plek waar ik nu zit en dat wordt nog best lang, want ik heb het er wel gezien. Ik heb elke dag zo weinig te doen, dat is echt niet leuk meer. Ja, ik verdien geld met niks doen, maar ik heb het liever druk, dan gaat de tijd ook veel sneller.
Oud 13-08-2010, 09:35
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Citaat:
@ Eend: wat is het CIB en wat is het verschil met waar je nu zit?
Hier krijg ik één keer in de drie weken een gesprek. Daar heb ik elke dag therapie of bezigheidstherapie ('s avonds knutselen of paaltjesvoetbal e.d.).
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 13-08-2010, 13:58
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
Hier krijg ik één keer in de drie weken een gesprek. Daar heb ik elke dag therapie of bezigheidstherapie ('s avonds knutselen of paaltjesvoetbal e.d.).
En de kennis lijkt me?

Wat een klote week, maar met zoveel goede dingen en lieve mensen. Wilde alleen dat ik niet zo op m'n kop stond. Wel lekker met de honden gelopen net. Ben wel blij dat we vaker Cesar Millan kijken, want we hebben een reutje die serieus de garage geclaimd had zonder dat we had doorhadden. Echt wat een mafkees van een hond. Niet t.o.v ons trouwens, maar t.o.v onze pup, echt.. hij is een Jack Russel en de pup een herder. Maargoed, hij moet het zelf weten natuurlijk
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 13-08-2010, 15:40
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
Hier krijg ik één keer in de drie weken een gesprek. Daar heb ik elke dag therapie of bezigheidstherapie ('s avonds knutselen of paaltjesvoetbal e.d.).
Een stuk intensiever dus dan waar je nu zit. Heb je daar ook meer vrijheden?

OT: ik begrijp niet waarom ik de hele tijd zo moe ben. Ik slaap elke nacht minimaal 7,5 uur en toch sta ik dan nog moe op of word ik na 3 uur op zijn alweer moe. Ik kan echt elk moment van de dag in slaap vallen. Ben gister ook met de trein naar het werk gegaan omdat ik het 's middags terugrijden met de auto niet zag zitten. M'n ouders deden er een beetje lacherig over, dat ik me gewoon moest vermannen en me niet moest aanstellen. Het is ook wel een beetje raar allemaal, maar het leek me echt niet verantwoord. Ik gooi het voorlopig allemaal nog maar op het feit dat m'n ritme zich aan het herstellen is, na bijna 1,5 jr. een wisselend dag-nachtritme gehad te hebben. Hoop dat het snel over is, want het is wel erg vervelend zo, de hele dag zo moe.
Oud 13-08-2010, 17:26
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Citaat:
Een stuk intensiever dus dan waar je nu zit. Heb je daar ook meer vrijheden?
Nee, die moet je juist opnieuw "verdienen".
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 14-08-2010, 14:25
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
De zon schijnt.
Onrust. Het was er niet, maar stiekem was het er wel. Mijn hoofd laat het weer afweten. Ik niet. Maar ik heb vragen en geen antwoorden, en geen mensen om ze te beantwoorden.
Wel de leegte van de plaats waar ooit mensen stonden.
De zon schijnt. Vandaag is een mooie dag.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 14-08-2010, 15:02
Verwijderd
Waneer zal ik mezelf vinden???
Waneer zal ik weten wie ik ben?
Waneer zal ik iemand vertrouwen?
Waneer zal ik weten wat liefde is?
Waneer zal ik Joyce weer zien?
Waneer zal ik vrienden krijgen?


WANEER KRIJG IK BIJ MONOPOLY HET KAARTJE MET DAAROP''GA TERUG NAAR START'''???
Oud 14-08-2010, 19:14
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
er is vandaag een meisje bij me op bezoek geweest.
waarmee ik opgenomen was een hele tijd terug.
het was heel gezellig we hebben ergens wat gedronken.
en we zijn wezen winkelen ik heb een nieuwe navelpiercing en 2 nieuwe armbanden gekocht.
daarna is ze hier nog mee wezen eten.
het was ook wel vermoeiend merk ik nou.
maar we gaan vaker afspreken en ik ga binnekort ook nar haar toe.
en verder hoop ik dat het een rustige avond blijft.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 14-08-2010, 21:49
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Niet haar kamer, ik wil niet haar kamer, nee Haar kamer blijft haar plekje in de kliniek. Ook al heeft ze zichzelf opgehangen. Ik wil NIET die kamer
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 15-08-2010, 09:42
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Het is helemaal geen mooi weer om in het park te gaan picknicken.
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 15-08-2010, 12:11
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
Het is helemaal geen mooi weer om in het park te gaan picknicken.
Nee niet echt. Het waait hier ook heel hard en ze hebben ook nog regen voorspelt. Ik wil dat het weer zomer wordt.

OT: sollicitatiegesprek aan het voorbereiden, ik vind dat altijd zo moeilijk, want ik heb bijna geen werkervaring om naar te verwijzen. Het is ook een junior-functie, maar dan nog. Denk ook dat de spontaniteit ervan af gaan als ik teveel voorbereid, maar aan de andere kant ben ik ook bang dat ik dichtsla als ik er weinig aan doe. En ik hoop dat het morgen niet de hele dag gaat regenen, want ik heb al geen ideale reis, ik moet snel een auto als ik daar word aangenomen.
Oud 15-08-2010, 18:47
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Missy: wanneer heb je je sollicitatiegesprek?

Ik zit echt niet lekker in mijn vel. Ik ben kapot, ik trek het niet meer. Ik heb gisteren op mijn werk zitten huilen om iets waar ik denk ik niet om zou huilen als ik niet zo moe was. Ik voel me lichamelijk niet goed, maar het zijn allemaal vage klachten. Aan de ene kant denk ik dat er lichamelijk iets niet helemaal goed is, maar aan de andere kant ben ik bang dat het tussen mijn oren zit, dat ik depressief ben of een burnout heb. Daarom durf ik niet naar de huisarts te gaan, ik ben bang dat er toch niks uit komt of dat ze zeggen dat het stress is. Het zijn allemaal vage klachten, niks aan te doen. Ik voel me echt verrot en ik weet niet wat ik moet doen zodat het overgaat. Ik weet alleen dat ik me niet weer een hele winter zo wil voelen.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 15-08-2010, 18:52
Verwijderd
Ik voel me best wel verrot en eenzaam en ik voel dat die zelfverwondneigingen niet meer heel lang moeten aanhouden, anders is het raak. Maar aan de andere kant verdom ik het ook om aan de bel te trekken, want dan voel ik me weer zo'n aandachtshoer.
Oud 15-08-2010, 18:57
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
Citaat:
@Nijn & IcedEarth: Ja nou ja, ik ben allang blij dat ze nu niet vier tegelijk gaan doen en dat het nu in het ziekenhuis gaat gebeuren, voel ik me toch iets prettiger bij, maar zie er wel nogal tegenop. Maar ik ga pas in september (kon ook al vandaag, maar dat vond ik al wel heel snel ), dus tot die tijd ga ik er niet voor stressen. En bij mij liggen ze allemaal gedraaid En ik moet natuurlijk eigenlijk die dagen erna van alles doen, omdat ik weer ga studeren en zo, maar ja, als het niet kan, dan kan het niet, of zo. Was je ook in het Diakonessenziekenhuis, Nijn? En IcedEarth, veel succes alvast!
Nou ik ben terug uit het zuiden en heb geeneens pijn gehad.
Heb jij er veel last van?
Ik ben heel benieuwd hoeveel pijn het doet houd je me op de hoogte ;-). half september heb ik een eerste consult bij kaakchirurg en dan wachten op de afspraak voor het verwijderen.

Verder is alles goed...eindelijk volledig ontgroent qua autorijden...door de bergen, haakspeldbochten onverharde bergwegen door, buitenlandse snelwegen door grote steden, parkeerproblemen, tunnelrijden, vrachtwagens inhalen yeeeeeh wie had dit twee jaar geleden gedacht? Ik had zoveel rijangst....nu geniet ik er zelfs van.

Friday heel veel sterkte meid..xx
__________________
never get old
Oud 15-08-2010, 19:02
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
me am neigingen zijn alweer een paar weken terug.
ik heb er zelfs rare dromen ocer.
waardoor ik in paniek opsta.
ik hoop echt dat ik me gedachtes bij gedachtes kan houden.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 15-08-2010, 19:11
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Wat een toestand/toeval
Ik ga donderdag onder narcose voor 3 verstandskiezen en het vullen en bijwerken van 5 vullingen plus nog wat zooi. Vind wel het narcose idee wat eng (hoewel ik bewust naar deze kliniek ben gegaan), maar dat is ook meer omdat ik bang ben dat ik niet in slaap zal vallen of wakker wordt enzo..

Verder was het gisteravond fijn. Eindelijk. Eindelijk weer even. En de oude bekenden van mijn man zijn lief. Durf me nog niet voor te stellen en houd me op de achtergrond, maar van wat ik terughoor ben ik echt een beetje stil.
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:39.