Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-08-2010, 00:28
Noeleke
Avatar van Noeleke
Noeleke is offline
De titel zegt het al
post hier je slechte eigenschappen (en laat anderen die een oplossing ervoor hebben reageren! )

TS begint natuurlijk
Mijn slechte eigenschappen:

Jaloezie
Snel opgeven
Sadistisch
Vaak een 'dont-care' gevoel bij erge dingen

Persoonlijke slechtste eigenschap is dik gedrukt! Jaloezie in dit geval dus.

Ga heen en post voort!

Noeleke

Laatst gewijzigd op 29-08-2010 om 22:51.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-08-2010, 09:14
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Ik kan niet tegen onzekere mensen. Ik erger me kapot aan ze.

Als iemand hier een oplossing op weet hoor ik het graag.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2010, 11:36
Sudoku.
Avatar van Sudoku.
Sudoku. is offline
Oh wat leuk hier heb ik het laatst nog met iemand (lees: Mark) over gehad.

Mijn slechte eigenschappen:
- Ik kan soms best ongeduldig zijn (al zou ik nooit gaan zeuren, het is meer lastig voor mezelf, haha)
- Ik geef dingen niet op, ik blijf doorzetten (gecombineerd koppigheid, altijd-gelijk-willen-hebben en eigenwijsheid)
- Ik kan heel lui zijn
- Ik ben overgevoelig (lees: erg kwetsbaar) en kan niet tegen kritiek (daar word ik in één klap enorm onzeker van)
- Ik vind het soms lastig om 'nee' te zeggen tegen mensen die ik graag mag
- Ik ben doodsbang voor spinnen en vele andere insecten
- Ik ben een perfectionist
__________________
Je bent zelf een signature.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2010, 11:46
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Citaat:
Ik kan niet tegen onzekere mensen. Ik erger me kapot aan ze.

Als iemand hier een oplossing op weet hoor ik het graag.
Verdiep je in hun verhaal en probeer de situatie vanuit hun oogpunt te bekijken, misschien begrijp je ze dan beter .

Ontopic:
- Ik maak me al heel gauw zorgen, zelfs over de allerkleinste dingen.
- Ik twijfel bij alle keuzes die ik moet maken (al is 't broodbeleg ).
- Ik stel te hoge eisen aan mezelf (vooral qua studie) en ben daardoor vaak teleurgesteld in mezelf.
__________________
En dat meen ik!
Met citaat reageren
Oud 29-08-2010, 12:15
Noeleke
Avatar van Noeleke
Noeleke is offline
Citaat:
Mijn slechte eigenschappen:
- Ik kan soms best ongeduldig zijn (al zou ik nooit gaan zeuren, het is meer lastig voor mezelf, haha)
- Ik geef dingen niet op, ik blijf doorzetten (gecombineerd koppigheid, altijd-gelijk-willen-hebben en eigenwijsheid)
- Ik kan heel lui zijn
- Ik ben een perfectionist
AMEN!

Citaat:
Verdiep je in hun verhaal en probeer de situatie vanuit hun oogpunt te bekijken, misschien begrijp je ze dan beter .
Klopt, heb ik ook last van gehad (al ben ik zelf best onzeker, maar doe net alsof ik zeker ben )

Citaat:
Ontopic:
- Ik maak me al heel gauw zorgen, zelfs over de allerkleinste dingen.
- Ik twijfel bij alle keuzes die ik moet maken (al is 't broodbeleg ).
Ik maak me ook zorgen over de kleinste dingen Wat ik doe is altijd zoveel mogelijk informatie verzamelen en daar maar vanuit gaan (bijvoorbeeld iemand bellen, hij/zij zegt dat het goed gaat, dan zal het de volgende dag niet anders zijn, toch?) Of je omgeving laten weten dat jij het fijn vindt als ze het vertellen als er iets mis is. Dan heb je altijd een controle

Twijfel? Probeer een vast 'schema' te maken? Nu kan dat bij bijv. broodbeleg heel simpel, maar bij andere dingen weer niet.. Denk maar zo: in je leven maak je keuzes en die kun je (meestal) moeilijk terugdraaien. En jij bent toch zoals je bent! Waardoor denk je dat dat komt? Niet door die ene vogel die ervoor kiest daar te vliegen, maar door jou eigen keuzes!
Met citaat reageren
Oud 29-08-2010, 12:19
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Ik wil altijd alles plannen. Altijd weten waar ik aan toe ben.
Opzich niet heel erg, maar soms wel een beetje te overdreven
__________________
's Avonds een vent, 's ochtends absent.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2010, 12:33
Verwijderd
- Ik wil alles graag goed doen, vooral mijn schoolwerk moét goed.
- Ik kan niet tegen mensen die niet durven te praten en daardoor ook niet voor hun mening uitkomen.
- Ik kan soms erg ongeduldig zijn met sommige dingen.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2010, 12:46
Verwijderd
Ik ben ongeduldig.
Ik kan slecht tegen kritiek. Alhoewel het ligteraan hoe het gebracht wordt.
Ik kan ontzettend koppig zijn
Met citaat reageren
Oud 29-08-2010, 14:59
Verwijderd
Ik neem mezelf altijd duizend dingen voor die ik dan niet doe. Ik heb nogal de neiging om te overdrijven. ("We hadden ZO'N vis gevangen! Met onze blote handen!") En ik ben verschrikkelijk obsessief, bijgelovig en irritant.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2010, 15:34
Verwijderd
Mijn geduld is gemiddeld 2 minuten maar naarmate ik ouder word komt er steeds meer verlening bij.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2010, 20:31
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Ik kan erg onzeker zijn.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2010, 21:31
Verwijderd
Ik kan niet zo goed tegen kritiek.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2010, 21:35
Sudoku.
Avatar van Sudoku.
Sudoku. is offline
Ben ik nou echt de enige met een hele waslijst aan slechte eigenschappen, of ben ik gewoon de enige die ervoor uit durft te komen?
__________________
Je bent zelf een signature.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2010, 21:58
Verwijderd
oeii, da's een leuke

Ik heb last van het Socrates complex, ik weet dat ik niet weet: kortom ik twijfel aan mijn intelligentie hoewel ik ingeschat word op 130.
Ik heb een heel kort lontje op bepaalde momenten.
Ik heb het concentratievermogen van een goudvis als iets mij niet boeit, maar kan niet stoppen als het mij wel boeit tot heb obsessieve af.
Ik MOET altijd gelijk hebben.
Ik heb erg foute humor.
Kan erg arrogant zijn.
Kan niet goed autoriteit aanvaarden en kan slecht orders opvolgen.
Kan slecht tegen domme mensen (heerlijke paradox he )
Stel heel hoge eisen aan mijzelf, als iets niet lukt word ik pissig en geef ik het op om het niet kort daarna weer op te pakken en door te gaan, net zo lang tot iets wel lukt (dit is zowel goed als slecht denk ik)

Toegeven is de eerste stap op herstel zeggen ze vaak he.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2010, 22:24
Repeating
Avatar van Repeating
Repeating is offline
Citaat:
Oh wat leuk hier heb ik het laatst nog met iemand (lees: Mark) over gehad.

Mijn slechte eigenschappen:
- Ik kan soms best ongeduldig zijn (al zou ik nooit gaan zeuren, het is meer lastig voor mezelf, haha)
- Ik geef dingen niet op, ik blijf doorzetten (gecombineerd koppigheid, altijd-gelijk-willen-hebben en eigenwijsheid)
- Ik kan heel lui zijn
- Ik ben overgevoelig (lees: erg kwetsbaar) en kan niet tegen kritiek (daar word ik in één klap enorm onzeker van)
- Ik vind het soms lastig om 'nee' te zeggen tegen mensen die ik graag mag
- Ik ben doodsbang voor spinnen en vele andere insecten
- Ik ben een perfectionist
Bijna hetzelfde

- Ik ben ook vaak ongeduldig.
- Ik geef dingen ook niet vaak op, ik wil dát afmaken.
- Ik kan slecht tegen kritiek, kan gelijk me dag verpesten.
- Ik kan ook bijna nooit nee zeggen, tegen niemand, bang dat ik ze kwets...
- Ik ben té perfectionistisch..

Naaja,
__________________
Haal er uit wat er in zit!
Met citaat reageren
Oud 29-08-2010, 22:25
Repeating
Avatar van Repeating
Repeating is offline
Owja, ik moet ook altijd gelijk hebben, en ik kan niet tegen mensen die treuzelen.

Ze dachten vroeger dat ik ADHD had. Ö
Laten testen en het was negatief, fok die leerkrachten
__________________
Haal er uit wat er in zit!
Met citaat reageren
Oud 29-08-2010, 22:36
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Verdiep je in hun verhaal en probeer de situatie vanuit hun oogpunt te bekijken, misschien begrijp je ze dan beter .
Helaas heeft dat het tot nu toe altijd alleen maar erger gemaakt
Met citaat reageren
Oud 29-08-2010, 23:55
shoebuddy 2.0
Avatar van shoebuddy 2.0
shoebuddy 2.0 is offline
Een laissez faire houding. Tot nu toe heeft die me vooral teruggehouden in mijn studie, relaties en sport.
__________________
"He looks blue.." "I'd say brownish-gold.."
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 30-08-2010, 00:05
Verwijderd
Citaat:
Een laissez faire houding. Tot nu toe heeft die me vooral teruggehouden in mijn studie, relaties en sport.
Dat heb ik ook van tijd tot tijd tot ik mijzelf weer in het gereel trek en dwing om iets te gaan doen
Met citaat reageren
Oud 30-08-2010, 11:32
Verwijderd
Ik ben onzeker en heb de neiging mezelf onderuit te halen.
Verder heb ik nog wel andere slechte eigenschappen, maar dat zijn eigenlijk allemaal voortvloeisels van deze twee.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2010, 11:35
Verwijderd
Citaat:
hoewel ik ingeschat word op 130.
Citaat:
Kan erg arrogant zijn.
uhu.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2010, 14:20
Verwijderd
- ik heb echt overal een mening over, en dat kan soms best irritant zijn voor anderen
- ik zeg soms dingen terwijl ik zelf denk dat ik ze denk ik, echt sppr raar
- ik laat me soms mss iets te moeilijk overhalen
- ik ben soms te zelfstandig en dat kan wel eens voor problemen zorgen
- ik maak me nu al druk over dingen waar ik later pas mee te maken krijg
- ik weet precies wie ik ben en wat ik wil, en dat kan wel eens irritant zijn voor anderen
- ik twijfel soms heel erg over dingen waar ik eerder al een besluit over genomen had
- ik kan totaal niet sporten
- als ik ruzie heb moet ik het perse volhouden tot ik win, ipv het ff met rust laten

en degene waar ik het meest mezelf aan stoor:

ik durf nooit tegen mezelf te zeggen dat ik iets goed heb gedaan, laat staan tegen iemand anders zeggen dat ik trots op mezelf ben

Laatst gewijzigd op 04-09-2010 om 12:44.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2010, 18:47
Gilraen
Avatar van Gilraen
Gilraen is offline
Dit moet niet moeilijk zijn, ik ben vaak erg bewust van mijn eigen slechte eigenschappen.
Ik ben een jaloers type, maar dat probeer ik heel vaak te onderdrukken, ik kan er dus ook niet tegen als iemand beter is dan ik.
Ik kan niet tegen kritiek (dat komt eigenlijk op hetzelfde neer, degene die kritiek levert heeft er dan duidelijk verstand van, misschien wel meer dan ik).
Ik verander heel vaak van mening, ik ben eigenlijk best slecht om voor mijn mening uit te komen, omdat ik vaak niet eens weet wat dat is.
Als ik iets ga doen wat ik nog nooit heb gedaan (of bijna nooit doe), zoals een treinreis, moet ik precies weten hoe en hoelaat ik erheen kan en weer terug kan. Dit kan voor degene waar ik het tegen zeg behoorlijk vervelend zijn, vooral omdat ik heel vaak dingen zeg die ik niet afmaak (duidelijk geerfd van mn vader), of volkomen onverwachts over een ander onderwerp begin.
Ik schaam me heel snel.
Ik haat het om thuis te komen.

Pff dat lucht op, maar die eigenschappen blijven wel (ze horen er eigenlijk ook).
Met citaat reageren
Oud 31-08-2010, 19:32
JustADreamer
JustADreamer is offline
-Ben op sommige momenten weinig empatisch en volledig in mezelf gekeerd (op andere momenten ben ik dan weer wél heel sociaal, maar goed, de balans hierin zit hem dus in het ene extreme tegenover het andere)
-Ben een chaoot, spring van de hak op de tak, maak zinnen niet af, of begin halverwege verhaal
-Kan soms aartslui zijn en echt een hele dag op bed liggen (same story: balans zit in de extremen want kan ook heel druk en energiek zijn)
-Heb soms een blinde vlek voor dingen die nog gedaan moeten worden (vuilniszakken die weggebracht moeten worden, ik zie het gewoon niet ofzo?!)
-Ik geef mezelf vaak helemaal weg, wat mij ontzettend veel energie kost en me niets oplevert... En aan de andere kant heb ik moeite met ontvangen van complimentjes of cadeautjes, dan voel ik me opgelaten.

Wel fijn om te weten dat er tegenover deze slechte eigenschappen ook nog goede eigenschappen staan En dat in de juiste dosis deze eigenschappen ook nog wel iets positiefs kunnen hebben...
__________________
I'm just a dreamer, dreaming of better days...
Met citaat reageren
Oud 31-08-2010, 21:03
deadlytown
Avatar van deadlytown
deadlytown is offline
Heb totaal geen geduld.
Hebt hekel aan mensen die niet een serrieus gesprek kunnen voeren.
Ik moet ook altijd gelijk hebben, 9 van de 10 x heb ik gewoon gelijk,
__________________
http://adf.ly/otNx7
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-08-2010, 21:11
Verwijderd
Ik erger me teveel aan taalfouten (die ene in de titel bijvoorbeeld).
Ik kan ontzettend koppig zijn. Ontzettend.

En nog een heleboel andere negatieve dingen. Eigenlijk passen er heel veel negatieve eigenschappen bij mij.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2010, 11:44
Noeleke
Avatar van Noeleke
Noeleke is offline
Citaat:
Ik erger me teveel aan taalfouten (die ene in de titel bijvoorbeeld).
Ik heb niet voor niets een 5 op mijn eindrapport
Maar dat is ook het enige wat ik fout doe! Jou en jouw, hoewel ik de regel wel weet (jou is persoonlijk en jouw is bezit )
Met citaat reageren
Oud 01-09-2010, 12:29
Gilraen
Avatar van Gilraen
Gilraen is offline
Vind het wel apart dat zoveel mensen toch nog bewust zijn van hun eigen mispunten. Ik vraag me af of sommige mensen eigenlijk wel door hebben dat ze bijv. schijtirritant zijn of véél te veel praten.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2010, 13:02
Noeleke
Avatar van Noeleke
Noeleke is offline
Citaat:
Vind het wel apart dat zoveel mensen toch nog bewust zijn van hun eigen mispunten. Ik vraag me af of sommige mensen eigenlijk wel door hebben dat ze bijv. schijtirritant zijn of véél te veel praten.
Ik vind dat juist niet raar, ik vind het tof als mensen hun eigen pluspunten kennen!
Onze eerste les filosofie vorig jaar, moesten we allemaal minpunten opnoemen, hele vloedgolf van dingen over zichzelf. Maar zodra de pluspunten kwamen hield elk individu zijn mond en kwamen zijn vrienden aan te pas.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2010, 13:35
Verwijderd
Citaat:
Ik vind dat juist niet raar, ik vind het tof als mensen hun eigen pluspunten kennen!
Onze eerste les filosofie vorig jaar, moesten we allemaal minpunten opnoemen, hele vloedgolf van dingen over zichzelf. Maar zodra de pluspunten kwamen hield elk individu zijn mond en kwamen zijn vrienden aan te pas.
dat komt meestal omdat mensen bang zijn om eigendunkerig gevonden te worden volgens mij.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2010, 15:05
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
Mijn rug kraakt voortdurend.
Niet bang voor de dood (vinden mensen raar)
Vaak- dont-care-gevoel
__________________
niet alleen =)
Met citaat reageren
Oud 01-09-2010, 15:37
Verwijderd
O, mijn gewrichten kraken ook bijna allemaal. Vooral mijn nek is irritant.
Niet bang zijn voor de dood vind ik helemaal geen slechte eigenschap.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2010, 15:53
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik kan niet tegen fouten met jou/ jouw.

En ik kan aanstellerig en overdreven reageren, om de kleinste dingen in de stress schieten en ik kan niet tegen kritiek.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 01-09-2010, 16:22
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
-Ik vind het moeilijk om keuzes te maken
-Ik ben een perfectionist
-Ik kan behoorlijk obsessief zijn
-Ik ben onzeker
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Met citaat reageren
Oud 01-09-2010, 17:46
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik kan behoorlijk ongevoelig zijn.
Aan de andere kant moet ik wel bijna altijd huilen als ik boos ben.
Ik moet vaak gelijk hebben en ben nogal een betweter.
Ik ben misschien iets te rationeel en laat me weinig met mijn gevoelens wegvoeren.
Ik koop te veel spullen. Ik stel dingen uit. Ik ben voor mijn gevoel soms zo vol zelfvertrouwen dat ik me superieur begin te voelen en andere mensen zomaar dom vind.
Ik praat te snel, ik ben slapjes, heb weinig echt doorzettingsvermogen en ik kan best wel klunzig zijn (maar ik denk dat dat ook komt omdat ik zo lang ben). Als mensen aan de telefoon hun naam zeggen versta of onthoud ik die echt, echt nooit en ik durf dat ook absoluut niet na te vragen als het iemand is die mij kent.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 01-09-2010, 19:46
Noeleke
Avatar van Noeleke
Noeleke is offline
Citaat:
Als mensen aan de telefoon hun naam zeggen versta of onthoud ik die echt, echt nooit en ik durf dat ook absoluut niet na te vragen als het iemand is die mij kent.
Herkenbaar
ik geef de telefoon dan gewoon altijd aan mn moeder met "Meh, weet ik veel wie het is, vraag jij maar, tis toch voor jou"
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-09-2010, 15:16
Akhlys
Avatar van Akhlys
Akhlys is offline
- Ik ben redelijk jaloers, maar dat laat ik vrijwel nooit echt merken.
- Ik kan overkomen alsof ik van steen ben, raak ook bijna nooit van slag als er iets is waar andere mensen wel van streek van raken.
- Ik heb de neiging om alles te plannen, met name weekplanningen.
- Ik ben ongeduldig.
- Ik ben gesloten. Andere mensen weten vrijwel nooit hoe ik me voel.
- Ik ben behoorlijk bot.
En last but not least.
- Ik rook

Maar over het algemeen zijn dit dingen waar ik zelf weinig tot geen last van heb. Het is meer vervelend voor andere mensen.
__________________
"Half bezopen is een gebrek aan doorzettingsvermogen" / "Een eendagsvlieg die zijn dag niet heeft, is nooit grappig"
Met citaat reageren
Oud 03-09-2010, 17:49
Bright Blue
Bright Blue is offline
Ik denk dat mijn kwetsbaarheid mijn slechste eigenschap is.
__________________
mijn handtekening
Met citaat reageren
Oud 03-09-2010, 18:41
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
- skipt hele lijst -

We gaan het even samenvatten.

Ik ben egocentrisch, lui, ontzettend slecht in sport en kan absoluut niet tegen mijn verlies of kritiek oid. Ik doe natuurlijk wel alsof. Verder ben ik onzeker, nerveus (ik heb nachtmerries over te laat komen op school) en leg ik niet makkelijk contact met mensen. Ik laat contact al snel verwateren en vervolgens ga ik mezelf zielig voelen, omdat ik geen vrienden heb. Hangt er dan weer iemand om me heen, dan sluit ik me al snel weer af.

Hele momenten van de dag doe ik niets, hooguit muziek luisteren. Dat móet, dan zit ik even in mijn hoofd en fantasie, want anders dan word het te vol en dat trek ik niet. En ik heb een ochtendhumeur. Oh, en ik kan niet tegen veranderingen. En ik moet gelijk hebben en ik haat het idee onrechtvaardig behandelt te worden. Vroeger heb ik bijvoorbeeld eens een hele rel geschopt, omdat m'n moeder niet geloofde dat ik m'n melk had opgedronken.

En ik mijn grammatica faalt, maar durf me desondanks te ergeren aan spelfouten. De pot verwijt de ketel!
Met citaat reageren
Oud 03-09-2010, 19:00
deadlytown
Avatar van deadlytown
deadlytown is offline
Citaat:
- skipt hele lijst -

We gaan het even samenvatten.

Ik ben egocentrisch, lui, ontzettend slecht in sport en kan absoluut niet tegen mijn verlies of kritiek oid. Ik doe natuurlijk wel alsof. Verder ben ik onzeker, nerveus (ik heb nachtmerries over te laat komen op school) en leg ik niet makkelijk contact met mensen. Ik laat contact al snel verwateren en vervolgens ga ik mezelf zielig voelen, omdat ik geen vrienden heb. Hangt er dan weer iemand om me heen, dan sluit ik me al snel weer af.

Hele momenten van de dag doe ik niets, hooguit muziek luisteren. Dat móet, dan zit ik even in mijn hoofd en fantasie, want anders dan word het te vol en dat trek ik niet. En ik heb een ochtendhumeur. Oh, en ik kan niet tegen veranderingen. En ik moet gelijk hebben en ik haat het idee onrechtvaardig behandelt te worden. Vroeger heb ik bijvoorbeeld eens een hele rel geschopt, omdat m'n moeder niet geloofde dat ik m'n melk had opgedronken.

En ik mijn grammatica faalt, maar durf me desondanks te ergeren aan spelfouten. De pot verwijt de ketel!
Van je droom ik denk dat het betekend dat je die persoon,gevoel, probeert te onderdrukken.
__________________
http://adf.ly/otNx7
Met citaat reageren
Oud 03-09-2010, 19:14
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
Van je droom ik denk dat het betekend dat je die persoon,gevoel, probeert te onderdrukken.
Ik probeer met mijn 'dagdroom-momenten' geen personen oid te onderdrukken. Dan ben ik namelijk heel vaak al alleen. Ik voel dan alleen dat er chaos in mijn hoofd zit, beelden, geluiden, indrukken, ideeën, die ik dan verwerk door te fantaseren 'wat er zou gebeuren als'. Allemaal prettige situaties, natuurlijk, maar daarna is mijn hoofd wel weer... helder.

Als je dat bedoelde, want ik vind je zin een beetje raar. :')
Met citaat reageren
Oud 03-09-2010, 19:23
deadlytown
Avatar van deadlytown
deadlytown is offline
Citaat:
Ik probeer met mijn 'dagdroom-momenten' geen personen oid te onderdrukken. Dan ben ik namelijk heel vaak al alleen. Ik voel dan alleen dat er chaos in mijn hoofd zit, beelden, geluiden, indrukken, ideeën, die ik dan verwerk door te fantaseren 'wat er zou gebeuren als'. Allemaal prettige situaties, natuurlijk, maar daarna is mijn hoofd wel weer... helder.

Als je dat bedoelde, want ik vind je zin een beetje raar. :')
Das was niet wat ik bedoelde.
__________________
http://adf.ly/otNx7
Met citaat reageren
Oud 03-09-2010, 21:50
Gilraen
Avatar van Gilraen
Gilraen is offline
Citaat:
Ik probeer met mijn 'dagdroom-momenten' geen personen oid te onderdrukken. Dan ben ik namelijk heel vaak al alleen. Ik voel dan alleen dat er chaos in mijn hoofd zit, beelden, geluiden, indrukken, ideeën, die ik dan verwerk door te fantaseren 'wat er zou gebeuren als'. Allemaal prettige situaties, natuurlijk, maar daarna is mijn hoofd wel weer... helder.

Als je dat bedoelde, want ik vind je zin een beetje raar. :')
Dat komt me wel bekend voor (alleen vind ik het strontvervelend), ik wil het niet met ADD associeren, maar het komt wel bij me op.
Het chaotische gedrag in je hoofd waarbij je je beelden in je hoofd gaat halen die nergens op slaan. Als ik me iets in mn hoofd haal, bedenk ik honderden scenario's, wat er aan de hand kan zijn, waar er dan geen één van klopt. Ik weet niet of het hetzelfde is, maar bepaald prettig vind ik het niet.
Well they say, learn to live with it, not against it.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2010, 22:05
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
-kan niet tegen veranderingen
-kan niet tegen dingen die we onverwachts gaan doen word ik onrustig van
-word gauw onrustig
-kan niet goed tegen slechte kritiek/comentaar verpest een deel van me dag
-kan niet tegen gepest
-kan niet tegen ruzies/conflicten
-kan niet tegen veel gecomandeer
-kan niet tegen uitlachen
-kan niet tegen dierenmishandeling
-kan niet tegen te laat komen
-kan er niet tegen als dingen onverwachts veranderen

en dat was het wel denk ik
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Met citaat reageren
Oud 03-09-2010, 22:54
Verwijderd
Ik ben onberekenbaar.
Ik kan ruzies maanden en maanden volhouden.
Ik haat herrie.
Ik haat etende mensen, vooral als ze hun vingers aflikken. Echt.
Ik maak voortdurend fouten.
Ik schat iedereen verkeerd in. Telkens weer. Naïef.
Ik verpest de sfeer meestal.
Mensen voelen zich ongemakkelijk met mij erbij.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2010, 16:23
Verwijderd
Heel korte samenvatting :

* Lui
* Sadistisch
* Onzeker
* Bedenk constant doemscenario's
* Vertrouw mensen niet snel, maar ben tegelijkertijd ook heel naïef
* Angst voor afwijzing
* Leef in mijn eigen wereldje
* Ongeduldig
* Introvert
* Kan niet zo goed tegen kritiek
* Geef snel op als iets niet lukt
Met citaat reageren
Oud 04-09-2010, 18:12
TBSpatient
TBSpatient is offline
Lol het "slechte eigenschappen" topic is al zowat 3x zo groot als het goede eigenschappen

(heel logisch eigenlijk maar toch)

Om er maar een paar te noemen:

-Ben wat grof en soms nogal direct
-ben nogal op vrijheid en privecy gesteld
-onzeker
-onhandig/onzeker op liefdesgebied
-soms sadistisch
-lui
-de ene slechte eigenschap is de aanleiding voor de ander
Met citaat reageren
Oud 04-09-2010, 18:22
Verwijderd
Het goede-eigenschappentopic is ook veel later gemaakt.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2010, 21:01
Verwijderd
Jaloers
Snel opgeven
Kwaad worden snel
enz
Met citaat reageren
Oud 05-09-2010, 00:15
Verwijderd
#Direct
#(soms) Gemeen
#Ongeduldig
#Meestal negatief ingesteld
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Wat zijn jouw goede eigenschappen?
Verwijderd
20 03-10-2010 22:34
Psychologie sollicitatiegesprek, slechte eigenschappen
Gevederde
24 06-03-2007 09:53
Werk, Geld & Recht bedrijf starten
vandaantje
25 25-03-2006 10:20
De Kantine Wat is/zijn jouw goeie eigenschap(pen)?
Cookie
47 22-12-2005 12:42
Psychologie enquete
Judy2
69 16-05-2005 08:42
De Kantine onderzoekje sterrenbeelden
forgottendays
77 16-03-2005 11:08


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:34.